Alumise käigukasti jahutustoru mis läheb radikasse on ühendus kohast jahutusvedelikuga koos. Pole ju võimalik, et sealt koos saab olla kuna torudes
jookseb ikka õli mitte jahutusvedelik !?
Leidsin selle kuna hakkasin eest soonrihma vahetama ja rulle siis nägin, eelnevalt mul veepumba ja termostaadi vahelt veits immitses, et ehk sealt
pritsis vendika tuulega midagi ? Ühendus koht on ka täpselt õhutus ava all.
Oskab keegi antud olukorra kohta midagi öelda, endale tundub ebareaalne see.
Auto A6 3.0tdi 165kw
Pildi oleks võinud teha, nii on raske aru saada.
Kui lekib jahutusradika külge minev ühendus, siis sealt saab ju tulla küll, radika plastikkorpuse ja õlitoru pesa vahelt, seal on juba jahutusvedelik
mitte õli.
Tsitaat: |
Seda kohta mõtlesingi, radika küljes on mingi mutrilaadne asi, mis radika otsavanni sees olevat õlijahutit vastu radika plastikut surub. Võib proovida pingutada seda mingite tangidega, kui ei aita, siis uus radikas. Lekete otsimisel on mõistlik piirkond näiteks brake cleaner-i ja suruõhuga puhtaks teha, siis näeb täpselt kust tuleb.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Pilt lekkest siis.
https://www.upload.ee/image/10318597/D6E4BE74-A399-4700-8122-52FF24E4B56F.jpeg
Suurt aru ei saa ausalt öeldes. Aga sealt on juba pikemat aega lekkinud, kui värvainet nii palju on maha jäänud sinna.
Tsitaat: |
Õlitorude tagasi saamine on paras peavalu, O-rõngad soovitaks uued tellida ja korralikult õliga kokku teha nii rõngas kui ka pesa radika küljes. Vanade tihenditega ei taha tavaliselt tagasi kokku minna, vist on ära paisunud ja ega pole ruumi seal suruda neid kui nina ees autol. Keerates ei lähe need torud, lähevad poldiga toru küljes olevast tõrvast, näha sellel lingil eespool.