Foorumi logo

AUDI A6 C7 3.0 BIT 240KW veakood
erki585 - 31.07.19 20:40

Tere


Ühte A6-te kontrollimas käies leidsin VCDS-iga järgneva vea mootori ajust:
21583 - Loss of Crankshaft Synchronization

Talupojaloogikaga viitab veninud ketile. Või tähendab see midagi muud?


Tänud ette!


Erki


Rain573 - 31.07.19 20:43

Tsitaat:
Algselt postitas: erki585
Tere


Ühte A6-te kontrollimas käies leidsin VCDS-iga järgneva vea mootori ajust:
21583 - Loss of Crankshaft Synchronization

Talupojaloogikaga viitab veninud ketile. Või tähendab see midagi muud?


Tänud ette!


Erki


Mis mootoriga täpsemalt tegu?


erki585 - 31.07.19 20:48

Mootori kood J623-CVUB


Rain573 - 31.07.19 20:58

Tsitaat:
Algselt postitas: erki585
Mootori kood J623-CVUB


Tegu vast c7. Sellise veakoodiga tasuks esindusse minna ja lasta märgid ülevaadata.


erki585 - 31.07.19 21:00

Vabandan, minu viga. Tegemist C7 kerega siiski. Tänud nõu eest!


Jann - 01.08.19 03:25

Ma natuke fantaseeriks.. Kõrgsurvepump laiali lennutatud, ülevalt ära vahetatud ilma spets rakisteta ja asi on veits valesti kokku saanud. Tean sellist juhust. Sellega seoses oleks väga hoolikalt vaja ka muid asju uurida, näit. pihusteid, metallipuru süsteemis jne.


prj - 01.08.19 18:00

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ma natuke fantaseeriks.. Kõrgsurvepump laiali lennutatud, ülevalt ära vahetatud ilma spets rakisteta ja asi on veits valesti kokku saanud. Tean sellist juhust. Sellega seoses oleks väga hoolikalt vaja ka muid asju uurida, näit. pihusteid, metallipuru süsteemis jne.

Liigne fantaseerimine on saatanast.

Kui selline viga on sees, siis see tähendab, et kett on valesti peal või mingi trigger paneb segast, jutul lõpp.


andrec - 06.08.19 06:14

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ma natuke fantaseeriks.. Kõrgsurvepump laiali lennutatud, ülevalt ära vahetatud ilma spets rakisteta ja asi on veits valesti kokku saanud. Tean sellist juhust. Sellega seoses oleks väga hoolikalt vaja ka muid asju uurida, näit. pihusteid, metallipuru süsteemis jne.

Pumpa aetakse eraldi ketiga ringi. Selle vahetusega ei saa nuka ja vända märke paigast ajada.


Jann - 11.08.19 18:11

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ma natuke fantaseeriks.. Kõrgsurvepump laiali lennutatud, ülevalt ära vahetatud ilma spets rakisteta ja asi on veits valesti kokku saanud. Tean sellist juhust. Sellega seoses oleks väga hoolikalt vaja ka muid asju uurida, näit. pihusteid, metallipuru süsteemis jne.

Pumpa aetakse eraldi ketiga ringi. Selle vahetusega ei saa nuka ja vända märke paigast ajada.


Loomulikult ma seda tean, kuid autol, millel pumpa vahetati (230kw), oli siiski vaja pumba vahetuseks ka teist ketti torkida ning peale seda oligi probleem majas. See on asi elust enesest paraku.