Foorumi logo

Salongi kliima a6 c6
Muda987 - 04.05.19 15:38

Mure järgmine.

Autoks Audi A6 C6 3.0 diisel 165 kv 2005
Kui panna auto käima,siis kohapeal läheb väga aeglaselt soojaks, salongi vent avadest puhub külma. annad pöördeid ca 2000th ,hakkab puhuma sooja. Foori all seisma jääd,jälle külma. Jahutus vedelik normis ja puhas.
Vahel trassil sõites puhub ühest vent avast tulikuuma,teisest jahedat.
Sai Jaanuaris vahetatud veepump ja termostaat. Pärast seda hakkasid jamad pihta. Mõtlesin et õhk sees ,aga proovitud igat pidi õhutada ja ei midagi.
Oskab keegi nõu anda,kus viga otsida.


Raika - 04.05.19 17:37

OTSING


Muda987 - 04.05.19 17:43

Tsitaat:
Algselt postitas: Raika
OTSING




HVAC vahetatud just hommikul ja sama jama. Kas viga võib õhutuses olla? või termostaadis.
Voolikust,kus õhutus punn,tuleb aeg ajalt jahutus vedelikku-ei voola pidevalt survega.


Raika - 04.05.19 17:51

HVAC?


Muda987 - 04.05.19 18:08

Tsitaat:
Algselt postitas: Raika
HVAC?



see leht,kus suunasid rääkis HVAC veast


teet82 - 04.05.19 19:18

Kas elektripump reaalselt töötab ka, toide on olemas?
Kui kõik muu ok, siis tõenäoliselt salongiradikas umbes, on olnud seda viga C6-tel. Ja nagu ikka see tüüpiline jutt, et peale remonti läks hullemaks. Miks siis üldse vahetate midagi kui korras oli kõik?


Jann - 05.05.19 02:50

Tsitaat:
Algselt postitas: Muda987
Mure järgmine.

Autoks Audi A6 C6 3.0 diisel 165 kv 2005
Kui panna auto käima,siis kohapeal läheb väga aeglaselt soojaks, salongi vent avadest puhub külma. annad pöördeid ca 2000th ,hakkab puhuma sooja. Foori all seisma jääd,jälle külma. Jahutus vedelik normis ja puhas.
Vahel trassil sõites puhub ühest vent avast tulikuuma,teisest jahedat.
Sai Jaanuaris vahetatud veepump ja termostaat. Pärast seda hakkasid jamad pihta. Mõtlesin et õhk sees ,aga proovitud igat pidi õhutada ja ei midagi.
Oskab keegi nõu anda,kus viga otsida.


Alusta diagnostikast. Seal on palju võimalusi testimiseks. Mina panustaks tsirkulatsiooni pumbale, aga ainult rumal vahetab huupi juppe.


Raika - 05.05.19 15:57

Hakkame otsast pihta

Kas see mure sai lahendatud?


Rom - 26.09.19 17:05

Äratan vana teema ellu loodan, et topic starter vastu pole.
Seistes töötava mootoriga avastasin, et puhub jahedat õhku. Kui pöördeid anda 2-3k, siis tuleb ilusti sooja ehk puhutava õhu temperatuur sõltub otseselt mootori pööretest. Küsimus, kuidas aru saada, kas viga tsirkulatsiooni pumbas või salongi radiaatoris?


TiitR2 - 26.09.19 17:29

Tsitaat:
Algselt postitas: Rom
Äratan vana teema ellu loodan, et topic starter vastu pole.
Seistes töötava mootoriga avastasin, et puhub jahedat õhku. Kui pöördeid anda 2-3k, siis tuleb ilusti sooja ehk puhutava õhu temperatuur sõltub otseselt mootori pööretest. Küsimus, kuidas aru saada, kas viga tsirkulatsiooni pumbas või salongi radiaatoris?

Sul ka veepump vahetatud?
Kulunud või olematute labadega pump suudab veel vaid pöördeid andes vett ringi lüüa.


Rom - 26.09.19 17:38

Mul on aasta tagasi vahetatud veepump (läbisõit sellest hetkest pea olematu (5-7tkm).
Näidik seisab ilusti 90 kraadi peal ja pole mingeid kaudseid vihjeid, et veepumbaga midagi pahasti oleks, muidugi ma mootori sisse ei näe...
Mu elmisel autol täpselt samade sümptomitega lahenes probleem salongiradika vahetusega, aga tollel polnud tsirkulatsioonipumpa, mis minus praegu segadust tekitab.


board - 06.10.19 18:26

Mul sama mure. Targad ütlesid, et näitab tsirk. Pumba viga. Vahetasin ära. Ikka sama jama. Avastasin et tsirkulatsiooni pump töötab ainult aeg ajalt. Millegi pärast ei taha kogu aeg käia. Arvutiga sundides käib ilusti. Kas kuskil on mingi andur, mis käivitab selle pumba?


board - 22.10.19 15:39

Probleem on salongi radika ummistuses . Minul aitas jahutussüsteemi pesuaine. Lolli peaga sai ikka kohe arvuti veateate järgi sirkulatsiooni pump ära vahetatud. :D


board - 22.10.19 18:31

Aga huvitav on see, et kui sai süsteem läbi pestud veega ja uus jahutusvedelik sisse pandud. Oli j älle umbes kohe. Pesuaine vist vedeldab jahutusvedelikku. Sai radikat trassi surve veega läbi uhatud aga ei midagi. Peab ikka radika vahetuse ette võtma.


board - 04.11.19 19:08

Sai siis radikas ka ära vahetatud aga ei midagi. Ja siis üks tark ütles, et viga õhutamises. Vaja korralikult ära õhutada. Süsteemi jääb väike õhk sisse ja pump ei saa hästi vett kätte ja siis näitabki arvuti pumba viga.
Õhutamine paras jama, mul läks umbes tund aega aga nüüd asi korras. Pump ja radikas sai ilmaaegu ära vahetatud. Päris kulukaks õppetund. Ei tasu kohe arvuti näidatud vea pärast asja vahetama minna.


ralf - 04.11.19 20:54

Kuidas õhu kätte said?Mul sama jama,puhastasin soojaklapid ära ja enam sooja ei tule.Lõpuks sain juhi poolt korda ja puhub ilusti sooja aga paremalt poolt tuleb külma.Mingi hetk sain nii kaugele,et hakkas ka sealt sooja tulema aga teise poolega võrreldes oli see ikka leige.Õhutasin siis veel korra ja nüüd tuleb jälle paremalt poolt külma.Kas õhutasid tulemüüri juurest tagasivoolust või eest radika juurest?


board - 06.12.19 21:35

Eest tulemuüüri juurest jah, pika lehtriga ja autot käima ei pannud, lihtsalt süüde sisse ja kuuma maksimumi peale. Siis kuuled kuidas mulistab vahepeal, aga mootor tuleks 90c peale sõita ennem