Foorumi logo

a4 b7 2.0 103tdi 2006 "kõriseb"
AndresE - 07.04.19 07:49

Tere

Mure järgmine: sõidu ajal kui mootoril on väiksemgi koormus taga (siduriga ei kõrise) tuleb kuskilt mootorilähedusest kõrinat. Tean, et nende aastate audidel küll on kuuskantvardad ja hoorattad poolpidused, kuid need võib välistada, kuna hooratas on ühemassilise conversion kiti vastu välja vahetatud ja kuuskantvarras on samuti ok.
Kõriseb samuti ka püsikaga maanteel sõites, või siis käik sees hoogu maha võttes. Olen täheldanud et erinevate kiirustega on justkui õrnalt erinev helitugevus.

Keegi?


AndresE - 21.06.19 07:43

Keegi?
Tõesti nii ebapopp probleem või :(


andrec - 21.06.19 07:56

Generaatori sidur korras? Mis firma generaatori rihm? Mingitel hakkas (just need 2.0tdi) Dayco rihmaga loopima rihma ja tuli ka kõrin sisse. Või siis variant kliimapumba ratta puksid kulunud. Kui geneka rihma maha võtad ja logistad kliimapumba ratast edasi tagasi, siis ta ei tohi loksuda, kui loks on sees siis puksid kulunud seest.


AndresE - 21.06.19 07:58

Kas siis ei peaks ka kohapeal tiksudes häält tegema, mitte ainult väikese pinge all? Sinu küsimustele ma hetkel peast vastuseid ei tea. Seda küll tean, et viimasel ajal teeb genekas häält aga pole jõudnud seda uurida.


Fleep - 08.08.19 11:36

Olen kuulnud et kui kahe massiline ühemassilise vastu vahetada, hakkab käigukaste rohkem minema kui kahe massilisi hoorattaid. Seega vb tuleb hääl käigukastist ? :P


AndresE - 19.08.19 18:14

Tsitaat:
Algselt postitas: Fleep
Olen kuulnud et kui kahe massiline ühemassilise vastu vahetada, hakkab käigukaste rohkem minema kui kahe massilisi hoorattaid. Seega vb tuleb hääl käigukastist ? :P


Ma ei teagi, mis see parem variant oleks :D aga jah, on ka see mõte läbi käinud. Hiljuti kiskusin lahti 2000 aasta bora, millel oli kahemassiline täiesti hoopiski kinni keevitatud, mille tulemus oli kahest tükist koosnev väntvõll. Öeldi ka, et pigem läheb käigukast