Tervist,
Autoks A6 C6 3.0 tdi 2006a variant BMK mootoriga. Nimelt ei suuda igas olukorras temperatuuri hoida. Ise kahtlustan küll termostaati kuid asi on
natuke huvitav. Salongi sooja hakkab tulema juba esimese paari km pealt, 70 kraadi kanti tõuseb kähku. Kusagil 80 pealt edasi algul minna ei tahtnud,
lükkasin ventilaatori siseringluse peale, minutiga 90 peal, võtsin maha, paari minutiga langes jälle 80 kanti. Kusagil peale 15km sõitu püsis igal
juhul 90. Linna jõudsin, jällegi kukkus 80 peale, siseringlus ja 90 peal tagasi.
Millest siis võib olla selline anomaalia, kas ikkagi teremostaat hakkab saba andma ja on nii piiri peal et natuke lekkiv termostaat ja salongi õhu
soojendamine kokku teevad oma töö?
Keegi teadja võiks ka mainida kus 3.0 tdi mootoril termostaat asub, google nagu ei tahtnud infot anda.
pilt
Termostaat kindlasti läbi omadega. Endal oli sama.,et temperatuur kõikus koguaeg 70 ja 90 vahel.
Kui väikesed käed ,saad ilma esiosa lahti võtmata ära vahetada.
Kindlasti ei pea selle töö jaoks olema väikesed käed ja esiosa lahti võtmine ei ole ka vajalik.
Läks uus termostaat sisse ja korras, küttekulu ka kohe liiter all, kuigi ju mootor oli enamvähem alati töötemperatuuril, kuid oleks nagu kuulnud
midagi et salongi seier ei pidanud päris õiget mootori temperatuuri näitama, see rohkem lihtsalt juhi "rahustamiseks".
Vahetusest nii palju et ära vahetab ilusti, ainult tavalises mutrivõtmete komplektis päris paraja pikkusega võtit ei ole, ilma lühikese pikenduseta ei
mahu rihma taha poldile ligi, pikendusega ei mahu vahele. Võtsin pika 7. padruni, sisse veidi paberit et T30 otsik sisse ära ei kaoks ja kiilusin
selle padrunisse mingi kaablivitsa tükiga kinni ja töötas ilusti. Vooliku klambri tagasi saamine ilma kullinokkadeta on seal päris võimatu, soovitaks
ise asendada tavalise keeratava klambriga.
Ma soovitaks pige osta omale siis kullinokad. Võib neid teine kordki vaja minna.
Pigem ikka klambritangid mitte kullinokad.
https://www.kamasatools.com/et/tooted/tangid/voolikutangid/klambritangid-vag/
Jahutussüsteemis ei kasutata põhjusega tavalisi keeratavaid klambreid, sest süsteem läbib pidevalt nii soojuspaisumise tsükleid kui ka rõhuerinevusest
tingitud paisumist ning keeratav klamber annab mingi hetk järgi - tulemuseks vedeliku leke.
Seetõttu tehasest kõik klambrid spetsiaalsed vetruvad, mis olenemata sellest, kui palju mingisugune lõdvik mängib hoiavad pidevalt survet peal.
Tsitaat: |