Pöördun siia poole väikese abipalvega, kuna lisaks igapäevaselt enda kasutuses olevatele neljarõngalistele on ka osaliselt minu hoole all üks C6
2.0tfsi 125kw BPJ mootorikoodiga, siis olen suvest saati maadelnud selle müstilise "õhulekke" ja muude anomaaliatega, osad olen jooksvalt korda
saanud, kuid hetkel jääb minu teadmised testimistest ning kokkupuutest tfsi mootoriga vajaka. Nimelt veakoodid järgnevad:
Address 01: Engine Labels: None
Control Module Part Number: 4F2 910 115 B HW: 4F2 907 115
Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 01 0040
Software Coding: 010D000302070120
Work Shop Code: WSC 48992 141 52152
VCID: 1F4D05F7CE4807E68D9-804A
5 Faults Found:
004506 - Fuel Pressure Sensor (G247)
P119A - 001 - Malfunction
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 5
Reset counter: 255
Mileage: 234442 km
Time Indication: 0
Date: 2018.12.25
Time: 13:03:49
Freeze Frame:
RPM: 788 /min
Load: 21.2 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 60.0°C
Temperature: 8.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.716 V
008825 - Leak in Air Intake System
P2279 - 002 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 234442 km
Time Indication: 0
Date: 2018.12.25
Time: 13:04:15
Freeze Frame:
RPM: 794 /min
Load: 14.5 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 10.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.843 V
008583 - Bank 1; System too Lean at Idle
P2187 - 004 - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 3
Reset counter: 255
Mileage: 234442 km
Time Indication: 0
Date: 2018.12.25
Time: 13:04:34
Freeze Frame:
RPM: 800 /min
Load: 14.1 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 11.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.843 V
001056 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 234650 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.04
Time: 08:02:30
Freeze Frame:
RPM: 1272 /min
Load: 30.6 %
Speed: 20.0 km/h
Temperature: 52.0°C
Temperature: -3.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.716 V
001089 - EVAP Emission Control Sys
P0441 - 001 - Incorrect Flow - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 234738 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.05
Time: 09:54:12
Freeze Frame:
RPM: 812 /min
Load: 14.1 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 94.0°C
Temperature: 9.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.970 V
Huvi proovi pärast detaile vahetama poleks hakata. Nendest ise järeldaks N80 klappi, kütusesurve andurit (neid on sellel mootoril kaks vist? Üks
üleval pumba peal ja teine all kütuselatil? Alumine latil vahetatud- asemele läks uus originaal vin koodi järgi). Lisaks lisaõhu poole pealt on neil
tüüpveana kaane tuulutusklapp, seda olen samuti vahetanud- asemele uus originaal- 06F129101R + tihend 06F103483E . Algselt tarvitas ka õli ning loopis
õlirõhu probleemi teadet- see kadus peale õlisurvelüliti/anduri ning kaane tuulutuse klapi vahetust.
008583 ning 001056 on otseselt seotud 008825ga ja peaks ilmselt kaduma, kui saab ka 008825 likvideeritud minu loogika kohaselt?
Kui puhastada veateate mälu, on kõik uuesti mõne hetkega tagasi, lisaks hakkab koha peal käies vahele jätma mõneks hetkeks- seda siis ilmselt lisaõhu
tõttu.
008825 põhjust olen üritanud leida kuid tulutult, mõtted liiguvad diverter valve ja mafi poole hetkel.
Evap neist kõige värskem ja pole jõudnud veel süvitsi uurida.
Mafi pistiku võtsin lahti, siis muutus jõuetumaks, muud mootori töös ei muutunud.
Diverter valve tuli tehasest neil juba halva disainiga membraani juurest, ning kulub tüüpveana läbi ja peaks üle vaatama uuendatud detaili poole?
Lisaks peaks ilmselt üle kontrollima kõrgsurvepumba tõukuri, mis mingi perioodi peale samuti pidi läbi kuluma ning analoogset probleemi tekitama?
Kõik foorumid nii selle kui ka teiste maade omad on juba läbi uuritud, kuid siiani eriti targemaks pole saanud.
Ehk keegi on kokku puutunud ja lükkab ümber mu arusaama/järelduse ning oskab nõu anda?
Söefiltri klappi oled juba testinud? See viskab tavaliselt EVAP vea.
https://www.ebay.co.uk/itm/Bosch-Fuel-Tank-Breather-Valve-0280142431-GENUINE-5-YEAR-WARRANTY-/163054297459
Saab ka VCDS-ga teha. Või siis lihtsalt maha võtta ja proovida läbi puhuda.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
1. 004506 - Fuel Pressure Sensor (G247)
kütuerõhu veakoodiga peaks vaatama kas ecu näeb rõhku ja palju on.
VT. googlist seal lugemis infot palju.
2. 008825 - Leak in Air Intake System
Teha lekke test, lekked kõrvaldada.
3. 008583 - Bank 1; System too Lean at Idle
Võivad olla tagajärjed kahe esimese vakoodile.
4. 001056 - Catalyst System; Bank 1
Võivad olla tagajärjed eelmistele vakoodile + lambda andurid kontrollida.
5.001089 - EVAP Emission Control Sys
Esiteks klapp kontrollida.
Uuendan vahepeal teemat, et täiesti ajaloo hõngu ei vajuks.
Katsub siis vaikselt ükshaaval hakata lahkama..
Vahepeal palju merd vette voolanud, kuid ajapuuduse tõttu lihtsalt ei ole olnud vahepeal aega antud sõiduki probleemidesse süveneda.
Tegin ära EVAPI testi grupp 070 alt. EVAP OK tulemuseks.
Lisaks endine vana, mis tagasi tulnud nagu ikka.
005715- ajutine - korras, käsipiduri mootori pistikuga seotud probleemidest sõltuvalt oli see jäänud- Tänud kasutajale Jann mõtete kinnitamisest antud
teema peal.
001056- ülejäänud segu ja probleemiga seotult endiselt ilmselt, lisaks vihjeks on ajutine kood 008759 sees.
004506- peaks ära ilmselt samuti mõõtma reaalse surve, lisaks aju koguse vaatamisele, siis saab antud reaga edasi tegeleda.
008583- ise seostaks samuti lisaõhu lekkega hetkel, või maf mis kogu segu/õhu jms teema põhjustab, sest lisaõhu lekkeid sügisel ei õnnestunud leida
peale vigase kaanetuulutusklapi.
008825- ajutine - sisselaske õhuleke või maf- kas diverter valve rebenenud membraan võib seda põhjustada? Ainuke asi mis on kontrollimata.
001089- ajutine - testtulemusena OK, reaalselt võib suvahetkel ilmselt seda tekitada? Vaadates kuupäeva ja kellaaja sõltumatust teistest
probleemidest. Ei anna rahu ja ei arva, et OK on, kuid võib ka olla nö. söekanistri endaga seotud ilmselt?
001602- ajutine - ?!
008759- ajutine - midagi uut, Basicu testi all lambdad OK, reaalselt peaks ilmselt takistust mõõtma multimeetriga ning vajadusel o2 anduri vahetama,
ehk segu/kütusega seotud probleem on hakanud lõpuks ka sellisel viisil end näitama? Koodi järgi O2 küttekeha juhtmestuse lühis? B1S1 on siis kõige
esimene O2 andur?
Sunday,03,February,2019,14:18:42:62939
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Address 01: Engine Labels: None
Control Module Part Number: 4F2 910 115 B HW: 4F2 907 115
Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 01 0040
Software Coding: 010D000302070120
Work Shop Code: WSC 48992 141 52152
VCID: 1F4D05F7CE4807E68D9-804A
8 Faults Found:
005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller
P1653 - 008 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 6
Reset counter: 255
Mileage: 234931 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.06
Time: 11:30:50
Freeze Frame:
RPM: 1862 /min
Load: 24.3 %
Speed: 16.0 km/h
Temperature: 60.0°C
Temperature: 17.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.716 V
001056 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 234935 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.06
Time: 16:34:50
Freeze Frame:
RPM: 1484 /min
Load: 35.3 %
Speed: 65.0 km/h
Temperature: 78.0°C
Temperature: 1.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.970 V
004506 - Fuel Pressure Sensor (G247)
P119A - 001 - Malfunction
Freeze Frame:
Fault Status: 01100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 234936 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.06
Time: 16:37:33
Freeze Frame:
RPM: 1121 /min
Load: 14.5 %
Speed: 18.0 km/h
Temperature: 63.0°C
Temperature: 3.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.843 V
008583 - Bank 1; System too Lean at Idle
P2187 - 004 - - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 11100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 5
Reset counter: 255
Mileage: 234938 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.06
Time: 16:40:35
Freeze Frame:
RPM: 1165 /min
Load: 27.0 %
Speed: 11.0 km/h
Temperature: 63.0°C
Temperature: 0.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.843 V
008825 - Leak in Air Intake System
P2279 - 002 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 234964 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.08
Time: 08:03:24
Freeze Frame:
RPM: 798 /min
Load: 25.9 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 63.0°C
Temperature: 4.0°C
Absolute Pres.: 980.0 mbar
Voltage: 13.843 V
001089 - EVAP Emission Control Sys
P0441 - 001 - Incorrect Flow - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 4
Reset counter: 255
Mileage: 235001 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.10
Time: 18:10:38
Freeze Frame:
RPM: 795 /min
Load: 13.7 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 95.0°C
Temperature: 10.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.843 V
001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit
P0642 - 002 - Low - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 235456 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Load: 0.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: -40.0°C
Temperature: -40.0°C
Absolute Pres.: 0.0 mbar
Voltage: 0.000 V
008759 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2237 - 001 - Pump Current Open Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 235874 km
Time Indication: 0
Date: 2019.01.23
Time: 09:53:30
Freeze Frame:
RPM: 784 /min
Load: 16.9 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 86.0°C
Temperature: 36.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.716 V
Juba põhimõtte pärast ei taha seda kusagile viia vaid enamjaolt ise jagu saada, peab ka bensiinipeal jooksvate vagidega sinapeale saama.
Ehk on kellelegi tulevikus sellest teemast ja minu kangekaelsusest ka kasu samuti.
Ma isiklikult vist alustaks sellest kütuserõhu anduri koodist, sagedus ka kõige suurem sellel. Võimalik, et see tekib ka siis kui andur on korras aga
rõhk muul põhjusel madal, sealt omakorda tuleks muud koodid. Ross-Tech Wiki nagu viitab ka sellele võimalusele, HPFP koos tema küljes olevate
klappidega. Või siis see tõukuri kulumine ikkagi.
Õlirõhku soovitan manomeetriga mõõta, et kui lähedal on ohtlikule piirile. Nendel mootoritel on mingi probleem selle rõhuga, tegin kunagi ühe teema
siia selle kohta.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Märkasin ka seda otsatihendi juttu seal, aga minu meelest teised koodid ei klappinud täpselt.
Õlirõhu teemat sai mainitud seetõttu, et nendel mootoritel on probleem sellega. Kui nägid õlirõhu häiret tühikäigul, siis pidi see olema poolsooja
mootoriga, alates 60 kraadi kontrolliti rõhku vist ainult alates 2000p/min ja alles siis võib seda tuld näha. Kellaploki alt on näha kas rõhk OK või
alla miinimimi. Kui kuum mootor käib tühikäigul ja näitab rõhk ok seal, siis asi väga hea. Kui näitab alla miinimumi, siis aeglaselt pöördeid tõstes
saab vaadata millal hakkab ok näitama. Kui praegu juhtub see näiteks 1800p/min juures, siis suvel kuumaga, mootori kuludes või õli vananedes võib see
juhtuda alles peale 2000p/min ja siis hakkab õlituld nägema sõidu ajal. Seda mõtlesin selle ohtliku piirina, et viimane aeg maha müüa siis.
Originaal rõhuandur oli 1.7bar vist, eks saab lahjema ka panna kui hakkab tuld loopima
Tsitaat: |
Nonii, vahepeal kõvasti vett merre voolanud ja stabiilselt nii nagu aega olnud antud sõiduki probleemidega tegelenud.
Vahepeal on erinevaid huvitavaid toredaid vigu sisse andnud lisaks, mis kõik tekkisid "tühjast kohast" ning enamjaolt intermittent.
Vea lahenduse otsimine lõppes enamjuhtudel tulutult.
004506 - Fuel Pressure Sensor (G247)
P119A - 001 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 21
Reset counter: 255
Mileage: 238105 km
Time Indication: 0
Date: 2019.03.13
Time: 08:06:31
Freeze Frame:
RPM: 864 /min
Load: 18.0 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 90.0°C
Temperature: 25.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.716 V
008583 - Bank 1; System too Lean at Idle
P2187 - 004 - - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 18
Reset counter: 255
Mileage: 242154 km
Time Indication: 0
Date: 2019.06.13
Time: 08:10:47
Freeze Frame:
RPM: 1122 /min
Load: 23.5 %
Speed: 9.0 km/h
Temperature: 94.0°C
Temperature: 30.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.970 V
001056 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 244682 km
Time Indication: 0
Date: 2019.07.27
Time: 10:35:13
Freeze Frame:
RPM: 1356 /min
Load: 24.7 %
Speed: 55.0 km/h
Temperature: 87.0°C
Temperature: 30.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.970 V
001089 - EVAP Emission Control Sys
P0441 - 001 - Incorrect Flow - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 244802 km
Time Indication: 0
Date: 2019.07.29
Time: 01:04:05
Freeze Frame:
RPM: 861 /min
Load: 17.6 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 26.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.716 V
000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 002 - Control Range Not Reached
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 244961 km
Time Indication: 0
Date: 2019.07.30
Time: 19:29:27
Freeze Frame:
RPM: 4528 /min
Load: 79.2 %
Speed: 89.0 km/h
Temperature: 93.0°C
Temperature: 33.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.589 V
000017 - Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 004 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 245879 km
Time Indication: 0
Date: 2019.08.27
Time: 08:56:57
Freeze Frame:
RPM: 1021 /min
Load: 40.4 %
Speed: 0.0 km/h
Temperature: 27.0°C
Temperature: 16.0°C
Absolute Pres.: 990.0 mbar
Voltage: 13.462 V
Ehk kuna ka kett hakkas häält tegema ning tekkis P0011, siis eilse seisuga läksid vahetusse nukkade vaheline kett koos pingutiga/tald, ketikaane
tihend- lekkis õli kasti peale ning mootori taha. Lisaks sellele vaakumpumba O tihend ja kuna oli laiali siis kõrgsurvepumba "tõukur". Kokku pannes
selgus, et märgid oli 1.5 hamba jagu valesti. Kas mingi erinevate asjaolude kokkulangemisel või siis tõesti pandi hammasrihma komplekti vahetades
märgid valesti paika 40tkm tagasi . Siinkohal suured tänud Teemole, kes ketivahetuse jms ette võttis.
Mis neil juhtub kõrgsurvepumba tõukuriga(antud sõidukil oli 2 ja 3 vahepealne seisund), pilt netist:
Ja täna peale pikaajalist õhtu vältel kestnud "piinamist ja manipuleerimist erinevates oludes", sain kätte ja jäi ainult üks ainus veakood, mis on
siis ilmselt seotud turbo enda bypass klapi purunenud membraaniga, nädalavahetusel katsun selle üle vaadata ning ilmselt siis vajadusel uuendatud
detaili klaasmajast uue tellida. Nagu loomulikult arvata võib, siis ülejäänud muinasjuturaamat ajust kadunud ning mootor käib kui siidi, ehk ka nii
jääb.
Adress 01: Engine Labels: None
Control Module Part Number: 4F2 910 115 B HW: 4F2 907 115
Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0040
Software Coding: 010D000302070120
Work Shop Code: WSC 48992 141 52152
VCID: 1F4D05F7CE4807E68D9-804A
1 Fault Found:
000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 002 - Control Range Not Reached
Freeze Frame:
Fault Status: 01100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 246780 km
Time Indication: 0
Date: 2019.08.29
Time: 21:42:30
Freeze Frame:
RPM: 2829 /min
Load: 85.5 %
Speed: 36.0 km/h
Temperature: 95.0°C
Temperature: 35.0°C
Absolute Pres.: 1000.0 mbar
Voltage: 13.462 V
Readiness: 0000 0000
Pilt netist uuendatud versioon vs purunenud membraaniga vana versioon:
VOK uuendatud detailil: 06H145710-D
Vana osa kood on C lõpuga.
Kui juba pihta sai hakatud, katsume siis võiduka lõpuni välja minna, et ei oleks järjekordne teema, kus lahendus on probleemidele käes aga omanik
vaikib ja kellelgi kasu ei ole ...
Teen siis loodetavasti ilmselt viimase postituse siia teemasse, minu jaoks saaga sai loodetavasti nüüd lõpu. Aju on puhas ning kõik töötab nii nagu
peab. Lisaks vahetasin veel ära turbo bypassi/diverter klapi (visuaalsel vaatlusel defekte ega rebendeid membraanis ei täheldanud, kuid peale uue
panekut läks kõvasti paremaks, ilmselt lasi siiski rõhu maha/lekkis). N80 klapi vahetust koos mõlemas otsas jooksvate voolikutega (üks voolikust oli
mõranenud). Ning ninaraamis turbo poolel cooleri toru kummilõdviku ja alumiinium osa liitekoht lasi rõhku maha (oli ära oksüdeerunud alumiiniumtoru-
puhtaks mõlemad osad ja kokku tagasi korralikult).
N80 uute voolikutega 0280142431 :
Vana vs uus bypass:
Liitekoht:
Ning ilmselt paremaid numbreid 13 aasta vanusest multitronicust välja ei pigista ja see on juba täiesti eeskujulik, teemat alustades jättis mootor
vahele ning turbost polnud haisugi:
Millegi pärast on mul kahtlane tunne, et turbo enda wastegate klapp hakkab samuti varsti otsa saama, kuid eks seda näitab aeg, hetkel visuaalseks
inspektsiooniks pole isu väljalaset maha võtta, siis ilmselt vaatab sinna juba K03 asemele K04 kiti kui väga igav on.
Teema mõte- saada asi normaalselt toimima foorumi abiga ning, et jääks ka märk maha, kui keegi analoogsete probleemidega tegeleb ja ehk on kellelegi
kasu.
Teemale jätkuks- natuke vähem kui aasta hiljem jooksis antud mootor kinni õlirõhu kadumise tõttu- ilmselt.
Varasemalt probleeme ei olnud peale viimaseid sügisesi. Möödasõit kõrgemal pöördel- süttis õlituli, pöörded lendasid põhja("läks lõhkuma"), enne
möödasõidu lõppu jooksis mootor kinni, reageerida ei jõudnud- ainuke variant oleks koheselt olnud keset möödasõitu pidurid plokki lüüa ning teeäärede
tõmmata. Ilmselt süüdlaseks jäi järgi andnud õlipump, mis juba varasemalt ka mingilmääral märku andis, kuid sai kirjutatud teiste detailide arvele.
Bensumootor ei saa "minna lõhkuma".
Kirjelduse järgi puhas money shift, kuigi automaatkastiga võimatu.
Mingi muu põhjus peab olema lisaks.
Mul on BPJ mootori õlirõhu probleemidega samuti kogemus: 2007.a väljalase, kellal 90 000 km (õige näit, auto uuena olnud peres). Aeg-ajalt vilgutas õlirõhu tuld. Vahepealseid pikki otsinguid pole mõtet kirjeldada. Lõpuks selgus, et probleemiks on kütuse kõrgsurvepump, mis lekkides lahjendas mootoriõli. Vahetusse läksid kõrgsurvepump ja õlipump ning tulemus sai väga hea. Õnneks nukad-saaled polnud veel jõudnud otsa saada.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
See, et pöörded laes olid vihjab kasti probleemile.
Nagu ka arvatud ja kahtlustatud, siis pidu sai õlipumbaga lõpu.
Karteri põhjast võis leida purunenud ketiratta, ketitalla ning keti.
Pinguti ning tald olid veel audi originaalid.
Mis mida kaasa võttis ja kuidas ahel arenes, eks see jääbki 100% selgusetuks. Ilmselt sai kõik alguse lahkunud tallast.
Saaled olid kahjustatud vaid pooled- ehk kui väga tahta saaks uue ajami ning saaledega ilmselt antud kompoti uuesti kokku tagasi laduda, millel pole
aga mõtet, sest ei tea mis seisus on silindriseinad jms ja seda plokki ega kaant ei hakka ka enam edasi lahkama õlinälga jäämise tõttu.
Ideaalis leiab vahele doonormootori, mis saab uuesti ülesehituse ilmselt koos kaanelihvi ja erinevate tihendite ning muu pudipadiga, mis
elementaarne.
õige läbisõit : 248 000 km, tegu algusest peale korralikult hooldatud auto ning mootoriga. Tundub päris vastupidav mootor Audi poolt-
või on ajamil ette nähtud audi poolt mingi km pealt keti vahetus pinguti ning tallaga?
Mootorioperatsioonil aitab Treiel auto OÜ ehk Teemo.
Müts maha ning kiitus hea töö eest.
Lisaks muule oli ka omadega õhtul turbo + varasem turborõhu kadumise kahtlus sai kinnitust wastegate klapi väsimuse näol ning asemele läheb teine
K03.
Lõdvikuid lahti lastes tuli välja kena kruusi täis õli.
Konkreetne K03 turbo kulunud wastegate klapp ja selle käitumine LINK
Mis on ka ühtlasi sellise veakoodi põhjuseks tihti antud mootoril:
000665 - Boost Pressure Regulation
P0299 - 002 - Control Range Not Reached
Ilmselt see kõikide tfside ja fside millel samasugune ajam on, lõppmäng .
Osadel TDI-del on sarnane ketiajam ja neil oli lausa ette nähtud ümberehitus hammasrataste peale, bensiinimootorite kohta see vist ei käi. Igal juhul
arvatakse, et enne läheb mõni ketitald ja siis kett pooleks vastu rauda nühkimisest. Sellisel juhul peaks mingit häält ka kuulda olema eelnevalt ja
pärast näha hõõrdumise koht.
Aga see on jah jube mootor, olen ka jamanud nendega.
Antud teema lõpetuseks, siiski edasi demonteerides sai selgeks, et antud mootor oli paraku ülevalt alla välja vanaraua staatuse omandanud koos
fööniga. Ehk ka kaas ei ole enam kasutatav.
Kuna antud mootorikoodi näol pole ka õnnistatud maarjamaad töötava doonori leidmisega (antud hetkel üleüldse Eestis 4tk X seisus mootoriga sõitvana
müügis), siis nagu algselt öeldud -võiduka lõpuni, ehk seekord läheb asi võiduka lõpuni sedasi, et auto saab taas liikuma ning selle teema
kokkuvõtteks võib öelda, et kapoti all asetseb uus mootor.