Foorumi logo

C7 3.0 TFSI veider heli 1200 RPM juures
OTTK - 10.09.18 00:19

3.0 TFSI mootoriga A7-l (2011) tuleb veidrat heli umbestäpselt 1200RPM juures. Kas keegi on kokku puutunud ja teab täpselt milles asi? Välismaiseid foorumeid uurides pole selle murega ainus, aga kahjuks nii spetsiifiliselt teemat ei jaga, et põhjustest eesti keeles aru saada. Foorumites pakutud põhjused: 'carbon buildup' ja 'flex pipe broken on the passenger side'

Üks väljamaa foorumlane oli ka lasknud tegeleda töökojas sellega ja sai probleemist jagu. Töökoja seletus siin, kahjuks jääb sellisest keeleoskusest vajaka endal:


Võtsin ka videosse heli: https://youtu.be/oupr8pQzyq8


Ja siin kellegi teise video samasuguse probleemiga:
https://www.youtube.com/watch?v=7MPtDIf9VEI

CONFIRMED CUSTOMER CONCERN. CAN HEAR RATTLING NOISE WHEN DRIVING THROUGH PARKING LOT. RAISED VEHICLE AND TECH RAISED RPM TO 1500. RATTLE COMING FROM EXHAUST PIPE COUPLING TO CATALYTIC CONVERTER ON BOTH SIDES. REMOVED MUFFLER FROM CATALYTIC CONVERTER PIPING. WHEN HITTING CATALYTIC CONVERTER PIPING, RATTLE CAN BE HEARD. AND WHEN PRESSURE APPLIED WITH SCREWDRIVER ON CATALYTIC CONVERTER WHEN CAR RUNNING, NOISE GOES AWAY. REPLACED BOTH EXHAUST WITH MUFFLER ASSEMBLY PER AUDI GUIDELINES. ALIGNED EXHAUST WITH JACK TO RELEASE TENSION OF EXHAUST MOUNTS. REMOVED CLAMPS ON BOTH EXHAUST. REMOVED MUFFLER ASSEMBLY FROM FRONT CATALYTIC CONVERTER FLANGE ON DRIVER AND PASSENGER SIDE. REMOVED BOTH MUFFLER ASSEMBLYS CLEANED FLANGE AND MATING EXHAUST ON BOTH SIDES. INSTALLED JACK UNDER EXHAUST TO LINE EXHAUST MOUNTS AND RELIEVE TENSIO INSTALLED NEW MUFFLER ON BOTH SIDES. REPLACED ALL BOLTS FOR FLANGE MATING AS WELL AS FRONT CLAMPING SLEEVE AND BOLTS ALL BOLTS TORQUED TO 23NM. ROAD TEST IN PARKING LOT, RATCHETING NOISE GONE


Motorist - 16.09.18 15:43

Tahma ummistus klappide piirkonnas rikub selle mootori tööprotsessi.


taff911 - 28.09.18 08:59

Jälgin teemat.


stonestick - 28.09.18 09:54

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Jälgin teemat.


https://i.imgur.com/lqFllnT.png

;)


OTTK - 28.09.18 11:32

Tegu oli summuti sukaga või kuidas seda nimetataksegi. Sai see välja vahetatud ja heli kadus ära.


taff911 - 01.10.18 06:43

Kuskohas lasid töö teha?


bleepbloop - 07.11.19 09:30

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Kuskohas lasid töö teha?


+1 Huvitab samuti.


HangOver - 07.11.19 16:58

Tsitaat:
Algselt postitas: OTTK
Tegu oli summuti sukaga või kuidas seda nimetataksegi. Sai see välja vahetatud ja heli kadus ära.


Jaa, see on nõrk koht. Mul kahel 3.0 TFSi-l vahetatud. Ühel oli 80K pealt ja teisel 150K pealt kui ei eksi.
Neid on kaks tk. Oleks pidanud laskma korraga mõlemad vahetada.
Lasin omal kunagi ära vahetada sukad, Mustamäe teel, Marja poe juures vist oli Fennosummutid. maksis 250€ 2tk. kokku. Originaalosa koos leegitorudega kollektorist ja sukkadega oleks maksnud ikka väga palju.


randmeri - 07.11.19 18:16

Tuttav teema. Aitab sukkade vahetus.

Samas võib seda veidrat häält tekitada ka lahtised katid või pekkis resonaatorid.


prj - 08.11.19 08:29

Ma kahtlustan et nende samade sukkade pärast lähevad katid ka läbi ja "lahkuvad" väljalaskest.


bleepbloop - 08.11.19 14:39

Mismõttes @prj, nende vahetatud sukkade v plärisevate sukkade tõtu ?


prj - 08.11.19 22:27

Tsitaat:
Algselt postitas: bleepbloop
Mismõttes @prj, nende vahetatud sukkade v plärisevate sukkade tõtu ?

Plärisevate sukkade tõttu - seal kandub vibratsioon katti päris tugevalt selle tagajärjel ja peksab kärje sodiks, mis jupphaaval sumpsist lahkub.