Tere
Mul see probleem, et vana monopritse jamab ja tahaks korras kasutatud vastu vahetada. Üks pakub tervet pritset/karbussi, aga ma ei tea kas see sobib.
Äkki mõni targem oskab öelda seda mulle.
Tänud ette ära.
Minu auto https://www.dropbox.com/s/ztxihanghc75teg/IMG_20170506_171608.jpg?dl=0
Pakutav https://www.dropbox.com/s/pmzxseletdv2nmo/DSC_0192.JPG?dl=0
Kas sobivus loeb pistikutest või millest ?
Miks Sa arvad et pritse jamab? See on üks lollikindlamaid asju üldse mis on kunagi loodud.
Enne kui hakkad uut vaatama tuleks üle käia
1. Lambda signaal ja selle õigsus. (tuleks kontrollida võimalusel otsillosskoobiga, samuti lambda kütteahel (kui on)
2. jahutusvedeliku temperatuuriandurid
3. süütenurga õigsus
4. kõikvõimalikud vaakumilekked (pritsealune padi, õhufiltris olev sooja/külma klapp)
5. Sisselaske kollektoris olev kütteelement (kui on)
6. teha autole ajuloputus ja uuesti õppimine /aku ots maha 15 minutit ja siis käima ilma gaasipedaali puutumata ja koormuseid lisamata (tuled ja ahjud
jne väljelülitatud)
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kas pöörded kõiguvad sujuvalt mingis vahemikus või viskab kiirelt üles ja kukuvad alla justkui oleks süütekatkestus hetkeks?
Kui sujuvalt kõiguvad on süüdlane ujuv uimane lambdasignaal. ehk kas lambda küte ei toimi, või on andur oma elu ära elanud.
Kui pöörded kõiguvad a'la änn-änn-änn-änn on süüdlaseks tühikäigu aktuaator. (F60)
http://workshop-manuals.com/volkswagen/passat-b3/power_unit/mono-motronic_injection_and_ignition_system/mixture_preparation_system_e
lectronic_inj.gas/mono-motronic_injection_and_ignition_system/checking_and_adjusting_idling_switch/
Tsitaat: |
Selles point ongi, et kui näiteks lambda ei tööta või mõni muu andur paneb kelbast, siis Sa kahjuks jäädki sellega võitlema kuniks vähemalt ühel teist
saab eluaeg otsa.
Kui see pritse on endale juba vea sellisel kujul külge võtnud nagu Sa kirjeldad, siis ei aita ka korras detaili paigaldamine ilma ajupesuta. Veelvähem
kasu toob igasuguste juhtmete ja andurite eemaldamine nii töötaval mootoril kui mootori käivitamisel ilma nendeta.
Proovi vahelduseks süüvida selle pritse hingeellu ja võta kõrvale üks korralik multimeeter ning alg/lõppväärtused, ning hakka süstemaatiliselt asju
üle kontrollima.
Muidugi kui keegi on gaasisiibri potekal juba plommid välja kiskunud ja seda seal oma suva järgi keeranud või kogunisti puhastanud, siis tuleb kogu
see kamakas saata niikaugele kui jaksad ja paar korda järgi jalutades viskeharjutust korrata.
Edu!
Tsitaat: |
Tegin video ka probleemist. Tühikäigumootor ei toimeta üldse ja pöördeid olen peale keeranud, et üldse kohapeal käiks.
Video link https://youtu.be/5sPzIm3Sh5A
Ma ei oska enam miskit lisada siia..
Kui Sa keerad ise oma käega seda tühikäiku peale, siis ei oska see tühikäigu nn. mootor enam mingit seisukohta asjast võtta.
Hetkel on ilmselt aju ka juba olukorras kus ta ei oska enam selle infoga miskit peale hakata. Aju hetkel tühikäiku ei näe, süüdet ega muud
reguleeringut teha ei ole võimalik, sest aju arvates on mootor kogu aja osaliselt koormatud.
Proovi nüüd pihta saada kõigepealt mis komponent Sul seal üldse ei tööta ja miks.
Panen siia märke maha . Audi 80 2,0 66kw monopritse.
Suht suval ajal ajab pöörded kõikuma 2000 ja alla 500le ja seda seni kuni süüte välja keeran, siis tip top. Vahepeal lasi pöörded lihtsalt 500 peale
ja samuti peale süüte väljakeeramist ja uuesti käivitamist kõik ok. Algul arvasin, et summuti auk tekitab lambdas ebatäpsusi. Summuti korras, mure
jätkub.
Ühesõnaga kui aja nüüd kunagi leian käin diagnostis ja remondimehe juures. Vaatab mis andurid teevad ja tühika mootor. Nõme selles, et ei tee seda
koguaeg vaid suvaajal.
Kui viga selge ja parandatud, siis kirjutan ka siia tulevikuks kel vaja peaks minema.
Tsitaat: |
Ma tänan vastamast. Kahtlustasin ka korra temp andureid aga kuna tean, et nood miski aeg vahetatud ja muid muresid nagu pole, siis äkki tühikas. Kui diagnost näitab seda, siis hea. Veel ootan aega, mil saan diagnosti
Palju tal neid andureid ikka on? Üks vast aju jaoks piisab, see see salongikella oma ei puutu üldse asjasse.
Mis ta aju anduri kood on? Ma saaks vaadata, mis väärtused sel olema peavad, seda on ise lihtne testriga kontrollida. (minu omal on külmalt, s.o. 20
kraadiga 2000-3000 oomi ja kuumalt mingi paarsada)
Kas tal tühikäigu regulaator on see suurem pöördsiibriga alumiiniumist kopsik, mis seest täis tahmab või see pisem nublakas?
Neid mõlemaid saab samuti ise 12V-ga testida, kas liiguvad.
See ongi sellisel autol kogu "diagnostika".
(mul on ühel sõbral 66kw, aga pole kütusevärki mitte kunagi isegi mitte vaadanud, see ainult kallab ja tallab. Jube öko on ka.)
.
Mul selline väike jublakas, kui seda mõtled aga seda kontrollinud pole. Imelik ongi, et viga pole pidev vaid harva, eriti kui gaasi järsku palju
anda.
See peaks hoopis mingi õhuklapp olema, mis tegeleb kas paaki õhu laskmisega võ paagist õhu äratõmbamisega, polegi veel aru saanud. Igal juhul mu 3A-l
on see kah külges ja vist töötab.
See peaks olema mingi lihtne klapp, et 12v peal, laseb läbi ja ilma vooluta on kinni vms.
Aga tühika regullija on ikks mingi muu, tegijam osa.
.
Hästi. Ega tegelt siin praegu paras spekuleerimine. Tuleb see diagn. ära teha siis vast näitab miskit ja vaatab edasi.
Diagnostika tehtud. Arvuti näitas, et ei saa ühendust halli anduriga. Et siis see läbi. Bochi oma 70.- , itaalia toode 25.-
Paneb mõtlema. Praegu ei ole ka kordagi anomaaliaid põhjustanud tuuride kõikumises. Imelik see värk
Arvatavasti oli veakoode lugedes lihtsalt süüde sees ja auto ei käinud? Sel juhul näitabki hallianduri viga, käivitades kaob.
Mh, ei oskagi öelda kas auto käis tol hetkel, ei olnud kohal...Võta sa nüüd kinni mis viga