Foorumi logo

A6 (C7) 3.0 TDI mootoriketi kontroll
rahzel - 12.02.16 19:55

Tere,
palun andke nõu kuidas on võimalik kontrollida mootoriketi seisukorda ilma mootorit lahtivõtmata?
Kui tihti üldse esineb C7 kerel ja 3.0 tdi mootoril probleeme mootoriketiga ja millest on see tingitud?

Ettetänades.


Moderaatori lisatud link: Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
Moderaatori lisatud link: Ostuabi » Audi A6/A7 C7


Jann - 13.02.16 05:15

Tuleb osata kuulata, soojalt kui ka külmalt.
Tihti esineb ja põhjuseks on pikk hooldusvälp esimestel aastatel.
Seal on ka kaks pingutit, mis võivad vigased olla. Lisaks seitse talda ja kaks pikka ketti.
Kuskile teemasse panin pildi sellest.
Samas paar tonni uuele ketiliinile kulutada pole hullu, kui auto hinda arvestada, edaspidi
Longlife unustada ja muretult sõita.
Mõne hitleri rihmavahetus maksab näiteks terve auto hinna...


rahzel - 19.02.16 07:15

Tänud Jann.


HangOver - 19.02.16 23:07

Olen näinud jah neid sakslaste hooldusramatuid kus välp on olnud 30K ja kahe aasta jooksul korra vahetatud. Ma ei saa neist aru miks nii pikalt lasevad. Audi annab ette automaatselt õlivahetuse aja, aga asja võiks ikka terve mõistusega võtta.


taibu - 20.02.16 08:58

Paljudes riikides on täna olukord kus katkise rehviga teeäärde jäädes hakatakse tungraua asemel taskust telefoni otsima, et auto abisse helistada.
Samad tegelased käivad ka hoolduses täpselt nagu raamat ja esindus käseb, hoolimata sellest mis autost pärast 200t/km läbimist saab.
Kahju lihtsalt inimestest kelle silmaring on äärmiselt kitsas, ning kes on tavaliselt kompetentsed ainult selles valdkonnas millega nad leiba teenivad.


SilverL - 20.02.16 10:17

Ärge külvake paanikat. Veel pole esindused näinud, et masinad massiliselt oleks laiali jooksnud kettide pärast.

Teiseks - miks peaks sakslast huvitama, mis saab pärast seda kui tema auto kasutamise lõpetab? See on teenus mehed,nagu telefoniarve. Samuti võtan seda mina, kuigi ma kannan head hoolt auto eest. Customize'n seda nii nagu endale meedib. Ja samuti muretsen võõra heli pärast. Kui esindus ütleb, et nii on tibens-tobens ja soovitab järgida tehasevälpa, sest õlide kvaliteet on oluliselt paranenud, siis miks mitte? Samuti eestis me ei saa kunagi 30k kätte, mingi 22k ehk kui auto ise nõuab hooldust juba.

Autod ju sõidavad teil samahästi kui tavaliselt.


Maku - 20.02.16 11:07

Küsin niipidi - kui reaalne on, et 15 000 km hooldusvälbaga kestaksid Audi 3.0 TDI ketid kaks korda kauem nii et häält ei teeks? Mõni näide?


Martinkuu - 20.02.16 12:59

..selleks peaks võtma 2uut autot, vahetama 15 ja teisel autol siis 30t tagant õli ja sõitma võrdsetes tingimustes ehk üksteise järel-siis saab vastuse. Sellist testi ei ole ilmselt keegi teinud, saad isegi aru et su küsimus on pehmelt öeldes rumal.
Küllaga on kuhjaga neid mootoreid millel 400 000 järel ei tee häält ka ülemised pingutid ja leidub ka autosid millel need 80 000 järel häält teevad.


SilverL - 20.02.16 13:46

Ei ütleks, et rumal küsimus! Pigem naelapea pihta. Mida see väike ketiklõbin teeb siis? Autoga sõita saad ju?


Maku - 20.02.16 13:54

Tsitaat:
Algselt postitas: Martinkuu
Küllaga on kuhjaga neid mootoreid millel 400 000 järel ei tee häält ka ülemised pingutid ja leidub ka autosid millel need 80 000 järel häält teevad.
Millele sinu väited tuginevad?


Jann - 20.02.16 13:55

Kuulge, C7 3,0TDI mootoriõli ja filtri vahetus maksab 80 eur. ja võtab 15 min. aega, kui ise teha. Isegi auto alla pole mingit asja. 30000 sõitnud õli ei ole enam õli, vaid nagu tahmavesi.
Millest siin üldse arutada - rääkida? Ise vahetan kindlalt 10K tagant, just peamiselt ketiliini ja DPF-i pärast. Need, kes teavad, et autol on rool ja pedaalid, teevad nagunii asju "õigesti" ja üldjuhul maksavad, palju maksavad. Ning hiljem veelrohkem.


SilverL - 20.02.16 15:57

Samas nõustun ka sinuga, Jann. 30k odomeetrilt oleks väga karm. Esindus ütleb, et auto ise arvutab, käivituste, kiirenduste jne jne parameetrite järgi, millal õli vahetada. Regulaarse hoolduse mõttes on see auto küllaltki soodne pidada. Kaalun esinduse välpade vahel ise ühe õlivahetuse ka teha, esinduses käin rohkem sp. et kui müütama hakkan, siis ei saa mitte keegi auto kõrval kiunuda, et jumal teab, mis selle masinaga tehtud on.


-bnx- - 10.09.16 20:52

Tere

Auto 2011a 3.0 150kw ja teeb käivitamisel(kui on seisnud vähemalt 10min) 1-2sekundit klõbinat. Läbisõit on õige ja 210000km.

Kas peaks tormama kohe vahetama või klõbisevad enamus sellised ja ei tasu veel muretseda?

Kellel sama mootoriga auto ja sama probleem ning on uurinud täpsemalt selle asja kohta võiks teada anda,samuti kes ja kus remontinud on?
Revalis vist ca. 2500eur see töö?


SilverL - 10.09.16 21:12

C7 kere?


mkb - 10.09.16 21:13

C6-le ju 150kw mootorit ei pandud.


Jann - 11.09.16 04:24

Tsitaat:
Algselt postitas: -bnx-
Tere

Auto 2011a 3.0 150kw ja teeb peaaegu igal käivitamisel(kui on seisnud vähemalt 10min) 1-2sekundit klõbinat. Läbisõit on õige ja 210000km.

Kas peaks tormama kohe vahetama või klõbisevad enamus sellised ja ei tasu veel muretseda?

Kellel sama mootoriga auto ja sama probleem ning on uurinud täpsemalt selle asja kohta võiks teada anda,samuti kes ja kus remontinud on?
Revalis vist ca. 2500eur see töö?


Paljud on sama küsimuse ees. Mõni klõbiseb juba 135k pealt, 180 pealt klõlbisevad juba mõnedki. Oleneb, kui ruttu on normaalsesse hooldusesse saanud. Minu esimesel C7-l oli ostes 25000 sõitnud õli sees ja soojalt klõbistas veits peale seismist. Peale Motul vw507 õli panekut oli vaikus majas. Ls oli 190k. Proovi ära, kui tulemust pole, tuleb vahetada.


sir-mac - 11.09.16 06:34

Enam-vähem sarnane mure oli, mootoriks küll vanem 4,2 250 kW ls. kella järgi 283 tuh., et vahel ainult külma mootoriga klõbises, aga nagu Jann kirjutas, kadus klõbin (esialgu, aga loodetavasti pikaks ajaks) peale Motul 8100 X-Clean+ (VW 505/507) kasutusele võtmist. Tasub proovida!


-bnx- - 11.09.16 07:00

Tsitaat:
Algselt postitas: -bnx-
Tere

Auto 2011a 3.0 150kw ja teeb peaaegu igal käivitamisel(kui on seisnud vähemalt 10min) 1-2sekundit klõbinat. Läbisõit on õige ja 210000km.

Kas peaks tormama kohe vahetama või klõbisevad enamus sellised ja ei tasu veel muretseda?

Kellel sama mootoriga auto ja sama probleem ning on uurinud täpsemalt selle asja kohta võiks teada anda,samuti kes ja kus remontinud on?
Revalis vist ca. 2500eur see töö?
c7


siim1314 - 11.09.16 09:19

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=166046&page=1&highlight=%20

Selle jutuga tuli kohe selle teema viimane postitus meelde. Väidetavalt remondivad tarkvaraga ketiklõbina probleeme.


Jann - 11.09.16 11:04

Tsitaat:
Algselt postitas: siim1314
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=166046&page=1&highlight=%20

Selle jutuga tuli kohe selle teema viimane postitus meelde. Väidetavalt remondivad tarkvaraga ketiklõbina probleeme.


Jah, muidugi, samas võiks lasta arvutiga kohe rehvid ka ära vahetada.


SilverL - 11.09.16 12:06

Ühesõnaga flameko venna jutt on puhas vale. Ära selle postituse lingi peale ekstaasi mine. Küsisin esindusest järele (näitasin postituse ette). Endal on 180kw mootor ja samamoodi aega ajalt klõbises. Vahetasin pinguti ära ja nüüd vaikus majas. Paarikümne eurose pinguti vahetus esinduses maksab sulle kuskil 1500 euri. Ei tea kustkohast on need ulmesummad võetud(2000-3000eurot) see juba terve ketiliini vahetuse raha. Tööraha koosneb käigukasti ja ketikaane mahavõtmisest.

Samas on selline mingi tasemeni klõbin meile kõigile tehase poolt lubatud. Üks klubikaaslane helistas mulle ja uuris sama värgi kohta. Jõudsime järeldusele, et klõbin klõbinaks, on siin foorumis, või vähe laiemalt - mõnes välismaa foorumis suur paanika seoses sellega, et ketid hüppavad üle ja mootorid jooksevad massiliselt kotti? Ka esinduses arvati, et paanikaks pole põhjust. Kuid kellel kripeldab, siis minge esindusse, p*rses pinguti diagnoositakse seal kiiresti ära. Endale näidati ette, kuidas see asi käib.


mara6 - 11.09.16 16:21

Mind huvitab see flameko jutt.Mida saab tarkvaraga paremaks teha ketiliinis.Enne käivitamist mingil moel õli surve üles saades?


mulk - 11.09.16 17:21

Ainus, mis pähe tuleb, on käivitusaja pikendamine.
Et hetkeks mill mootor käivitatakse, on juba õlisurve üleval.


äss - 11.09.16 19:03

Tsitaat:
Algselt postitas: SilverL
Ühesõnaga flameko venna jutt on puhas vale. Ära selle postituse lingi peale ekstaasi mine. Küsisin esindusest järele (näitasin postituse ette).


Mind huvitab, kes see idioot seal revalis seda väitis, kui Audi tehase poolt on välja antud vastavasisuline remondijuhis?
Tarkvaraga muudetakse kaheastmelise õlipumba solenoidklapi juhtimist. Käivitamise hetkel lastakse suurem õlisurve peale.


ahtisaar - 11.09.16 19:22

Huvitav on lugeda siin igasugu arutelusid. Ja tundub, et niipalju kui on eestis erinevaid autoremondi kohti on ka erinevaid vastakaid arvamusi ning eks kõik need firmad ürita laimata oma konkurente igal võimalikul moel. Kas poleks lihtsam kohe otse Audi tootjaga ühendust võtta ja asjale lõplikult pädev selgus saada?


Maku - 11.09.16 19:24

Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Mind huvitab, kes see idioot seal revalis seda väitis, kui Audi tehase poolt on välja antud vastavasisuline remondijuhis?
Tarkvaraga muudetakse kaheastmelise õlipumba solenoidklapi juhtimist. Käivitamise hetkel lastakse suurem õlisurve peale.
Samas poleks seda vaja teha, kui poleks kulumist. Eeldan, et see lahendus on Audi approved?

Edit: Sry rumala küsimuse pärast, lugesin esimese hooga su postitust valesti.


äss - 11.09.16 19:27

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Mind huvitab, kes see idioot seal revalis seda väitis, kui Audi tehase poolt on välja antud vastavasisuline remondijuhis?
Tarkvaraga muudetakse kaheastmelise õlipumba solenoidklapi juhtimist. Käivitamise hetkel lastakse suurem õlisurve peale.
Samas poleks seda vaja teha, kui poleks kulumist. Eeldan, et see lahendus on Audi approved?


Kui Audi tehas annab välja tarkvara uuenduse mõne probleemi lahendamiseks, siis loomulikult on.


Maku - 11.09.16 19:44

Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Kui Audi tehas annab välja tarkvara uuenduse mõne probleemi lahendamiseks, siis loomulikult on.
Siis ei oska selle postituse peale muud teha, kui õlgu kehitada.

Tsitaat:
Algselt postitas: SilverL
Ühesõnaga flameko venna jutt on puhas vale. Ära selle postituse lingi peale ekstaasi mine. Küsisin esindusest järele (näitasin postituse ette). Endal on 180kw mootor ja samamoodi aega ajalt klõbises. Vahetasin pinguti ära ja nüüd vaikus majas. Paarikümne eurose pinguti vahetus esinduses maksab sulle kuskil 1500 euri. Ei tea kustkohast on need ulmesummad võetud(2000-3000eurot) see juba terve ketiliini vahetuse raha. Tööraha koosneb käigukasti ja ketikaane mahavõtmisest.

Samas on selline mingi tasemeni klõbin meile kõigile tehase poolt lubatud. Üks klubikaaslane helistas mulle ja uuris sama värgi kohta. Jõudsime järeldusele, et klõbin klõbinaks, on siin foorumis, või vähe laiemalt - mõnes välismaa foorumis suur paanika seoses sellega, et ketid hüppavad üle ja mootorid jooksevad massiliselt kotti? Ka esinduses arvati, et paanikaks pole põhjust. Kuid kellel kripeldab, siis minge esindusse, p*rses pinguti diagnoositakse seal kiiresti ära. Endale näidati ette, kuidas see asi käib.


Silver, kas sulle esinduses üldse pakuti tarkvaralist lahendust?


-bnx- - 11.09.16 19:59

Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Tsitaat:
Algselt postitas: SilverL
Ühesõnaga flameko venna jutt on puhas vale. Ära selle postituse lingi peale ekstaasi mine. Küsisin esindusest järele (näitasin postituse ette).


Mind huvitab, kes see idioot seal revalis seda väitis, kui Audi tehase poolt on välja antud vastavasisuline remondijuhis?
Tarkvaraga muudetakse kaheastmelise õlipumba solenoidklapi juhtimist. Käivitamise hetkel lastakse suurem õlisurve peale.


On keegi seda tarkvara uuendust teinud?
Kes teeb,mis maksab?


teet82 - 11.09.16 20:03

Ok, olgu siis mingi tarkvara viga nendel elektrilise juhtimisega õlipumpadel. Aga miks siis ei avaldu see viga kohe uuel autol või milles on siis vanemate 3.0TDI-ide probleem, millel on tavaline õlipump? Ausalt öeldes jäi see põhjus-tagajärg jutt natuke segaseks mulle. Pigem lihtsalt ravitakse kulunud ketijooksu suurema õlirõhuga, kui veel edasi kulub asi, siis ei aita arvatavasti see tarkvaramuudatus ka enam ja tuleb ikkagi ketijooks vahetada.


äss - 11.09.16 20:08

Tsitaat:
Algselt postitas: -bnx-
Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Tsitaat:
Algselt postitas: SilverL
Ühesõnaga flameko venna jutt on puhas vale. Ära selle postituse lingi peale ekstaasi mine. Küsisin esindusest järele (näitasin postituse ette).


Mind huvitab, kes see idioot seal revalis seda väitis, kui Audi tehase poolt on välja antud vastavasisuline remondijuhis?
Tarkvaraga muudetakse kaheastmelise õlipumba solenoidklapi juhtimist. Käivitamise hetkel lastakse suurem õlisurve peale.


On keegi seda tarkvara uuendust teinud?
Kes teeb,mis maksab?


Flameko, Forss või Reval.
Aitab suht 50/50, oleneb kui kulunud on, aga suhteliselt odav proovida võrreldes pinguti vahetusega ja aitab kindlasti kaasa ka uue ketipinguti pikemale elueale.


Amadeus - 11.09.16 20:25

Pinguti lekkest tingitud kõrinat proovitakse ravida tarkvaraliselt. Kulunud pinnaga pinguti puhul sellest abi pole. Niiet 50:50 nagu eelpool öeldi.

Väike VAG-i Saksakeelne mõttekäik:

TP 2035906/4
V6TDI Klappergeräusche nach dem Startvorgang zwischen Motor und Getriebe

Kundenaussage/Werkstattfeststellung

Der Motor verursacht sporadisch Klapper- oder Rasselgeräusche nach dem Motorstartvorgang. Das Geräusch ist nach wenigen Sekunden verschwunden.

Technischer Hintergrund

Das Geräusch wird in manchen Fällen vom Kettenspanner für die Steuerkette Nockenwelle verursacht.

Serieneinsatz

Ab Fahrzeugproduktionsdatum 03.09.2013 wird der optimierte Kettenspanner ab Werk verbaut.

Maßnahme

Beim Abstellen des Motors kann der Nockenwellentrieb Rückstellmomente auf die Kette übertragen. Dadurch wird das Öl aus dem Kettenspanner gedrückt und der Spanner fährt vollständig ein.

Beim Wiederstart verursacht dies sporadische Klappergeräusche die nach wenigen Motorumdrehungen verschwinden.

Um sicher zu gehen, dass das Geräusch durch den oben beschriebenen Sachverhalt verursacht wird, sollte wie folgt vorgegangen werden: Ziehen sie bitte den Stecker an der elektrischen Steckverbindung zum Ventil für Öldruck ab. Dadurch wird die Öldruckpumpe auch im Leerlauf immer mit der höheren der beiden Druckstufen betrieben. Der erhöhte Öldruck kompensiert die Leckagen am Kettenspanner und erhöht den Anpressdruck der Spannschiene an die Kette.

Versuchen Sie nun die Beanstandung mit abgezogenen Ventil für Öldruck erneut zu reproduzieren.

Wenn das Geräusch bei abgezogenem Ventil nicht mehr nachvollziehbar ist, prüfen sie ob durch wieder anschließen des Ventils das Geräusch reproduzierbar ist.

Erst wenn der Zusammenhang zwischen dem Geräusch und dem aktivierten bzw. reaktivierten Ventil für Öldruck, wie oben beschrieben erkennbar ist, tauschen sie den Kettenspanner für Steuertrieb.


mkb - 11.09.16 20:30

Sisuliselt sama nagu vanematel 3.0 tdi mootoritel ülemiste pingutite vahetus? Et mõnda aega aitab ja siis tahab ketiliin ikkagi vahetust saada?


teet82 - 11.09.16 21:18

See VAG-i mõttekäik ütlebki, et suurema õlirõhuga proovitakse kompenseerida lekkeid pingutis ja see ei pruugi aidata. Arvatavasti püütakse selle tarkvara muudatusega lihtsalt venitada mingi suurema läbisõiduni ja siis ikkagi ketijooks vahetada, 200tuh läbisõidu juures seda tehas hakkavad kliendid nurisema võib-olla. Tehas võiks mõelda pigem mingi elektrilise lisapumba peale, mis juba enne käivitamist ketid pingule pumpab:)


Amadeus - 11.09.16 22:14

Tegelikkuses võiks selle ketihunniku 4 meetrise hammasrihmaga asendada ja vaikus majas.

Sai siin kah paar nädalat tagasi neid kuulamas käidud, kõik kolisesid. Mõni rohkem, mõni vähem. Üllatusena kolises ka üks 71000 sõiduga masin.
Saksa foorumid kubisevad sellest ketiajamist. Selgub, et isegi täielik asendus annab ajutise vaikuse ja paarikümmne kilo pärast on kolina algmed tagasi :)
Järelikult peabki kolisema.


Maku - 12.09.16 16:54

See teema tekitab küsimuse, kui palju oleks saanud seda probleemi edasi lükata lühemate hooldusvpadega? Voi on nendel autodel juba tehasest märgitud keti ja/või pinguti vahetus a'la 120k?

Kuhu me oleme jõudnud - ühel peab 120k pealt kolvirongaid vahetama, teisel kolisevad ketid.. Ei no tegelt ka - mida uuem auto, seda s*item vastupidavus.


martinmss - 12.09.16 17:28

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
See teema tekitab küsimuse, kui palju oleks saanud seda probleemi edasi lükata lühemate hooldusvpadega? Voi on nendel autodel juba tehasest märgitud keti ja/või pinguti vahetus a'la 120k?

Kuhu me oleme jõudnud - ühel peab 120k pealt kolvirongaid vahetama, teisel kolisevad ketid.. Ei no tegelt ka - mida uuem auto, seda s*item vastupidavus.



Mul tuttav ostis saksast audiesindusest Q7 2014a ( 3.0 180kw) mis oli sõitnud 75k ja juba oli ketikolin. Kolin oli just külmkäivitusel. maksmaläks 2100 eurot.

Tundub küll sedamoodi mida uuem auto seda s*tem.


100 - 12.09.16 19:24

Probleemsed just diiselmootorid?


raimo21 - 12.09.16 20:57

Sama asi ka bensiini mootoril.


100 - 12.09.16 21:12

Ketid?


sammalselg - 13.09.16 06:56

Just lugesin, et vähemalt osades riikides pakutakse Audile hooldevälpa 36 kuud / 60 000 km. :o Kas siis ketid ka kohe vahetatakse seda ei tea:D. Igal juhul on võimalik tulevikus osta 239 000 sõitnud auto, millel on 3 korda õli vahetatud:P

PS! 2.0 liitrisel on rihmavälp 210 000 ei mingit klõbinat vms. :cool:


-bnx- - 15.09.16 11:53

Proovin ära selle tarkvara uuenduse.

Reval küsis 200€ ja ütles, et läheb 3-4h
Flameko küsis 50€ ja pidi kuni 1h minema.

Tekkis küsimus kas kas teevad ikka sama asja :) ?


mara6 - 15.09.16 16:08

Käisin täna flamekos.Ei olnud tolku midagi.Minul hommikuti ei tee,teeb siis kui on tund kaks seisnud.Nad ütlesid küll,et tagasiside on ainult siiani üks kellel probleem jäänud.Aga ega see 50eur ka selline summa,et ei viitsi ju vinguma hakata ka.Arvan et enamus on käega löönud ja mingi aeg terve ketiliini ära vahetanud.Ei süüdista ka Flamekot, kui tagasisidet pole,ei tea ju ka paljudel aitas või ei aidanud.Mul ls. 175000km.Tuttava touareg tegi garantiiajal juba70 000 km pealt.Nõudis ka esinduses probleemi lahendamist.Öeldi et tehase lubatud normidesse jääb , lõi käega , nüüd juba 150000 ees ja midagi hullemaks pole ka läinud.


charger226 - 18.09.16 17:41

Esindus ütles mulle, et ketipinguti läbi. Samad sümptomid, et kõrises. Küsisin, kas kett ja tallad ei kulu? Seepeale öeldi, et neid ei ole vaja lihtsalt vahetada. Hinnaks oleks tulnud ainule pinguti vahetusega mingi 1200 eur. Selle jutu peale keerasin nina Autohospidali poole Tartus. Ütlesin, et tahan vahetada keti, tallad, pinguti. Arve tuli 1140 ja nad vahetasin seal nii pihusti seibe kui igasuguseid tihendeid, mis lekkis. Samuti summuti klambrid, mis olid mädad.


Kert85 - 18.09.16 18:16

Tsitaat:
Algselt postitas: charger226
esindus ütles mulle, et ketipinguti läbi. Samad sümptomid, et kõrises. Küsisin, kas kett ja tallad ei kulu? Seepeale öeldi, et neid ei ole vaja lihtsalt vahetada. Hinnaks oleks tulnud ainule pinguti vahetusega mingi 1200 eur. Selle jutu peale keerasin nina Autohospidali poole Tartus. Ütlesin, et tahan vahetada keti, tallad, pinguti. Arve tuli 1140 ja nad vahetasin seal nii pihusti seibe kui igasuguseid tihendeid, mis lekkis. Samuti summuti klambrid, mis olid mädad.



See hind sisaldas tööd ja varuosasid?


charger226 - 18.09.16 20:22

Kõik kokku jah. Öeldi et kett oli lõdva niikuinii. Pidigi ära vahetama kõik asjad. Nüüd pill hea tihe. Väga kiidan neid mehi kes mul selle ära tegid. Esinduse jutu järgi tehakse seda tööd 20 tundi. Töötunni hinna järgi üsna arvestatav vahe võrreldes neid omavahel.


Leopold661 - 18.09.16 21:48

Tsitaat:
Algselt postitas: charger226
kõik kokku jah. öeldi et kett oli lõdva niikuinii. pidigi ära vahetama kõik asjad. nüüd pill hea tihe. väga kiidan meid mehi kes mul selle ära tegid. Esinduse jutu järgi tehakse seda tööd 20 tundi. Töötunni hinna järgi üsna arvestatav vahe võrreldes neid omavahel.

Suht lamp,et audi mingit head tahet ei näita siin sellise ämbri puhul. Oleks, et autode ls ulme suured aga pole ju?
Tehas peaks tunnistama, et pani selle ajastu keti majandusega täiesti mööda(see teema puudutab vist pea kõiki selle ajastu vagi ketiga mootoreid).


-bnx- - 19.09.16 16:29

Flamekos käidud,kasu polnud midagi.


mkb - 19.09.16 16:55

Tsitaat:
Algselt postitas: -bnx-
Flamekos käidud,kasu polnud midagi.


Mõistlik oleks siis tagasisidet ka anda, et ei tekiks illusiooni nagu uus soft lahendaks kõik vead.


audisell - 19.09.16 18:23

Pingutite probleeme ei pidanud olema CDUC mootoritel.


Amadeus - 19.09.16 21:25

Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Pingutite probleeme ei pidanud olema CDUC mootoritel.

https://www.youtube.com/watch?v=2nF5Kfj1Tu8
Koliseb ka see. Lahendus on 2014+ masinad, või siis lollikindel R4TDI. Võimalus ka iga 50k tagant ketti vahetada :)


Leopold661 - 19.09.16 22:47

Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: audisell
Pingutite probleeme ei pidanud olema CDUC mootoritel.

https://www.youtube.com/watch?v=2nF5Kfj1Tu8
Koliseb ka see. Lahendus on 2014+ masinad, või siis lollikindel R4TDI. Võimalus ka iga 50k tagant ketti vahetada :)

Kui R4 välja jätta on muud lahendused jama,isegi rihma välbad on suuremad.
Kes ütleb,et 14 autodel uued samalaadsed jamad ei tule? Öeldakse, et võta 15 masin sellel neid vigu pole :D


-bnx- - 20.09.16 05:51

Ei tea kas see on uuendusega seotud, aga kui enne uuendust klõbises 10nest käivitusest 50% siis nüüd 80%


Maku - 20.09.16 06:44

Tsitaat:
Algselt postitas: -bnx-
Ei tea kas see on uuendusega seotud, aga kui enne uuendust klõbises 10nest käivitusest 50% siis nüüd 80%
Vinge värk!


Maku - 20.09.16 06:45

Tsitaat:
Algselt postitas: -bnx-
Flamekos käidud,kasu polnud midagi.

Tsitaat siit teemast:

Tere!

Pole aastaid isegi siia foorumisse vaadanud, just sellel põhjusel, et 100% vaenulikest postitustest sisaldab maksimaalselt 50% tõest infot ning mind on üks ja vastaseid tuhandeid siis ei jõuagi sellega tegeleda ning loobusin siinse foorumi rahva abistamisest tõese infoga.
Kuna nüüd aga viidati ja paluti teema lõplikult lahti seletada siis teen seda veel vaid üks kord.
Mis asi on originaalõli – Audi ise toodab mingit õli, ZF toodab mingit õli!? Ei, nemad tellivad kindlate parameetrite järgi õli mingilt tootjalt. Hilisemaks kergemaks tuvastamiseks palutakse lisada värvainet, hetkel siis kollane ja roheline, on olemas ka sinine. Seega kui seda toodab Shell, Valvoline, Mobil, Castrol või keegi muu ei oma mingit tähtsust kui kriteeriumid vastavad nõuetele. See kui rohelise või kollase keegi õli teeb ei oma mingit tähtsust (on lihtsalt värvaine kogus) kuna õli on keemiline produkt. Mahla puhul võib värvi järgi hinnata kas punasesõstra mahl peaks ikka punane olema või käib ka tooretest marjadest tehtud roheline vedelik. Kas siis mitte punased Ferrarid on vähem Ferrarid – ei ole kuna sisu on sama!? Kui Audi veereb tehasest välja Continental rehvidega (Teie teooria järgi originaalrehvid) siis kas näiteks Dunlop (kui mitte originaal rehv) on sitem ja sellega ei saa sõita!? Ostad kasutatud Audi millel on all Dunlop rehvid kas siis vahetad need välja Continetali vastu!?
Mis õli kuskil kastis käib seda näitab Audi originaalprogramm. Osadel kollane, osadel roheline jne. Kõik sõltub konkreetsest autost. Jah, esialgu tulid välja kõik kollase peal ning tagantjärgi hakkasid tulema TPI’d, et kuskil konkreetses autos võiks kollase teist marki õli vastu välja vahetada ning uus tarkvara peale mis peaks lahendama seal kastis mingid probleemid. Vastavalt vin koodile me siis vaatamegi millega on tegemist ja mis ütleb TPI. Selle järgi siis uus õli mark ja soft. Kõikidel kastidel see nii ei ole ning seda näeb vaid Audi tehasega online ühenduses oleva tarkvara abil. Kõik ülejäänud lahmivad suvaliselt.
Mis puutub MKB väidetesse siis see päris nii ikka ei olnud. Tulid nende sümptomitega meie juurde ja palusid diagnostikat viidates sümptomitele. Need sümptomid olid kõige tavalisemad mis viitavad sellele, et vaja paigaldada uut marki õli ning uus tarkvara. Kontrollimisel selgus, et tarkvara on rohelise õli oma kuid kastist proovi võttes ei viidanud see õli rohelisele värvusele. Lisaks veel need seletused, et seda kasti õli on segatud ning siis uuest vahetatud ning keegi ei ole kindel mis õli seal kastis sees on. Jah, seal kastis võis ka kollane õli olla aga siis peab tarkvara ka kollase õli oma olema. Sinu puhul oli tarkvara rohelise õli oma aga õli ei viidanud rohelisele värvusele ning ajalugu oli ka kirju ja ebakindel. Seega soovitatigi panna kindel roheline õli, igaks juhuks veel uusima tarkvara kontroll ning adaptsioonid ja probleemid oleks suure tõenäosusega lahendatud. Jah, tõesti ütlesime, et enne ei ole mõtet sõitma ja vaatama minna kuna diagnoosiks tuleks ebapädev vastus. See on umbes sama nagu diiselmootoriga autole panna paaki 15l bensiini ning siis kui mootor hakkab ebaühtlaselt käima, tulles diagnostikasse ning soovides diagnostikat sama segatud kütusega. Enne ikka teeme ilmsed probleemid korda ja siis vaatame edasi, ehk vahetame kütuse/vahetame õli. Keegi ei öelnud, et on vale õli sees kuna seal kastis saab kasutada nii kollast kui ka rohelist õli, kuid tarkvara peab ka vastav olema. Kui kastile on pandud rohelise õli tarkvara peale siis seda enam kollase õli tarkvaraks muuta ei saa, vastupidi küll. Ise käisid ka seda õli värvust vaatamas ning olid meiega samal meelel. Seega ei ole me kordagi öelnud, et on vale õli – tundmatu õli on sees mis ei pruugi sellele tarkvarale vastata.
Tänapäeva autodel tehakse palju asju tarkvara abil korda. Kuid seda saavad teha vaid need üksikud töökojad kes omavad Audi tehase onlineühendust tänu millele saavad kõige viimase tehnilise informatsiooni (TPI) ning tarkvaralised lahendused. Kui online ühendust pole siis seda võimalust ja infot ka pole. Küll aga osadele vanematele saab paugutada suvaliselt vägistades mingi tarkvara…
Seega suure tõenäolisusega, kui tegid turbiini remondi, siis tegelesid lihtsalt tagajärjega ning põhjus/probleem jäi autole alles. Probleemi oleks saanud suure tõenäosusega õige õli, tarkvara ja adaptsioonidega lahendada.
Täna me lahendame väga paljusid probleeme tarkvara abil – tuleb aru saada, et autod on muutunud!!!
Näiteks 3,0TDI 180kw – ketid klõbisevad, mis teete!? Lähete kuhugi kette vahetama ja maksate 1000 kuni 2000.-EUR. Jah, enam ei klõbise aga lahendasite vaid tagajärje, probleem jäi alles. Meie aga laseme peale uue tarkvara ja probleem on kadunud, ketid enam ei klõbise.
Bensukad, hakkavad õli sööma – teete mootori remondi, maksate sitaks ning lahendasite tagajärje. Meie aga vahetame mingisuguse väikse detaili ja paigaldame uue tarkvara ja õlikulu enam pole.
Ehk siis on ülitähtis omada viimast tehnilist informatsiooni, tarkvara ning võimalust seda kasutada.
Kahjuks on Hõbenoole eesotsas sellised inimesed kes esimesest päevast saadik teevad teisi maha ning ainult see mida nemad teevad on õige, kuulutades seda kõigile. Meie ja ka teised soliidsed töökojad lähtume ikka sellest, et ära halvusta teisi kuna kõigil juhtub. Minge uurige linnapealt palju tuleb teha Hõbenooles tehtuid töid üle (õlilekkeid, tarkvara kalasid jne), ka meil tuleb seda ette kuid me ei tule seda kõva häälega kaagutama…Kahtlemata on Hõbenool oma ala üks parimaid asjatundjaid kuid kuna kaste on palju (erinevaid marke) siis ei ole keegi võimeline nii ajaliselt kui ka rahaliselt haldama/soetama iga automargi online ühendusega seadmeid kuna uue tarkvara teeb autotootja, mitte kastitootja…
Seega siin teemas palju mula aga reaalset kasu eriti mitte.
Loodetavasti minu tekst aitas selgitada, et tänapäeval ei ole autodega kõik nii must ja valge kuna kahel väliselt ja sisult samasugusel autol võivad lahendused olla kardinaalselt erinevad või siis võib minna erinevaid teid pidi, kui tehakse vastavalt tootja juhiste järgi mis on kehtivad tänasel päeval (juhised võivad ajas muutuda).


vedru - 20.09.16 07:21

Samas võib ka kääride ja sukavardaga aborti teha:D


aadu16 - 20.09.16 07:43

Kasutage aga tublisti longlife õlisid. Saate igaaasta neid ketikesi vahetada, kui soov on.

Õli peab olema korralik, mingit sitta ei maksa panna ja tuleb vahetada tihedalt, mitte et sa sõidad 30 tuhat selle pasase õliga, mis on kaotanud igasugused määrdeomadused.


prj - 20.09.16 07:47

Ma ütlesin kohe, et see softiuuendus on naerukoht ning sellise jura peale ikka annab tulla, sest kõrisemise hetkel on kõik protsessid täiesti mehaanilised.


Maku - 20.09.16 07:54

Tsitaat:
Algselt postitas: äss
Tarkvaraga muudetakse kaheastmelise õlipumba solenoidklapi juhtimist. Käivitamise hetkel lastakse suurem õlisurve peale.

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Ma ütlesin kohe, et see softiuuendus on naerukoht ning sellise jura peale ikka annab tulla, sest kõrisemise hetkel on kõik protsessid täiesti mehaanilised.

Mida see kaheastmelise õlipumba solenoidklapi varasem lülitamine siis paremaks teeb?


sammalselg - 20.09.16 08:56

Ei ole just konkreetse mudeli spetsialist aga võib arvata, et kui asi on juba logedaks lastud ei aita see enam midagi.

Juba VAZ Ladal oli ketipinguti teema. Seal oli küll täiesti mehaaniline aga eesmärk on ju sama. Kui seda ei pingutanud õigel ajal , keeras pinguti tuksi ja hakkas koledat häält tegema. Sagedasti tuligi uus pinguti panna, muidu vaikseks ei saanud.


Eks siin on sama: kui saad ketid pinguli ei ole mingit kõrinat, eks selleks seda õli pingutile varem / rohkem proovitakse anda ( hüdrauiline pinguti ). Kahjuks arvan, et on sellest kasu ainult siis kui pinguti ise on OK. Kui see on juba kulunud / defektiga pole midagi parata, tuleb uus panna.
Seega peaks seda softi lugu tegema ennetavalt. Kui juba häält teeb, ilmselt enam sellest kasu pole..


miky100 - 20.09.16 09:57

Tegelikult on kaheastmeline õlitus juba esimese põlvkonna CR mootoritel. Solenoid klapp saab kuni 2500rpm ergutust ajust ja on avatud asendis. Õlipumba labade ümber on üks ring mis liigub 180 kraadi ulatuses. Selle ringi ja labade vaheline pilu on väiksem ja sellest tulenevalt ka õlikogus väiksem mis on väiksema rõhuga. Üle 2500rpm solenoid enam voolu ei saa ja selle tagajärjel see ring keerab teispidi tagasi, pilu on suurem ja õlikogus suurem. Õlirõhk tõuseb kuna rohkema õlikoguse korral õlituskanalites ja saaledevahel takistus suureneb.
Hoides nüüd käivitushetkel suuremat survet (Füüsikas tähendab suurem surve väiksemat kiirust ja vastupidi) pakuks et õli jõuab hoopis hiljem ketipingutisse, kuna need käivitud üpriski kiirelt. Ja siis juhtubki et hakkab tihedamini lagisema. Parem juba kruttige hoopiski kütusesurvet, et toimuks pikem käivitus ja sellest tulenev eelõlitus :D Suurem õlisurve käivitushetkel kindlasti vaevab ka mootorit rohkem.


Maku - 26.09.16 07:17

Siit teemast ka üks tsitaat:

Tsitaat:
Algselt postitas: tarts
Ketiajam vajab kõigil mootoritel täiskomplektis vahetamist, seda tuleb võtta kui suurt hooldust, mitte kui mingi X mootori tüüpprobleemi. Vanematel versioonidel saab laias laastus sõita ilma, et laginad/kõrinad väga hulluks läheks 300 tkm (+/- 50 tkm), uuematel (ehk siis legendide järgi parematel) 200 tkm.
Sama teema ka 4.0 ja 4.2 V8 kohta ja kes nt bemmiusku tahab pöörata lootuses, et seal seda "probleemi ei ole", siis kinnitan, et on ikka küll.


rahzel - 29.10.16 07:12

Kas keegi on juba pinguteid või kette koos pingutitega Eestis vahetanud?C7 kerel.
Loen lihtsalt Saksa foorumeid ja seal väidetakse ,et lühike 2-3 sek "kõrr" autokäivitamisel on normaalne nähtus.


Jann - 29.10.16 07:47

Tsitaat:
Algselt postitas: rahzel
Kas keegi on juba pinguteid või kette koos pingutitega Eestis vahetanud?C7 kerel.
Loen lihtsalt Saksa foorumeid ja seal väidetakse ,et lühike 2-3 sek "kõrr" autokäivitamisel on normaalne nähtus.


No loe seesama teema läbi ja saad teada, et on ja edukalt. 2-3 sek ei ole enam lühike krr, vaid päris hirmutav ja normaalne see kindlasti pole. Mingi pool kuni sekund vast võiks veel pe...ssekukkund süsteemi kaela määrida. 3 sek-i tähendab raudselt, et asi juba väga paha.


rahzel - 29.10.16 09:17

Forss vastas mulle et nemad pole veel c7 kerel kette vahetanud.Soovitasid üldse algselt vaid pingutid vahetada.Hinnapakkumise kogu kremplile (ketid,pingutid jne) tegid ca 2100 eur,millest ca 1000 on töö.Ühes teises kohas tehti pakkumine ca 1400 eur sama töö eest.Müstiline hinnavahe.
Mul on kõrin 4-l käivitamisel 5-st. Mõnikord ei kõrise isegi külma mootoriga.Niisama koha peal töötades ei ole kõrvalisi helisid. Auto läbisõit ca 200000 km.Iseenesest võks selle töö ärateha,aga praegu ei ole veel arusaanud,kui vajalik see hetkel on.


Ramm - 29.10.16 10:07

Tsitaat:
Algselt postitas: rahzel
Forss vastas mulle et nemad pole veel c7 kerel kette vahetanud.Soovitasid üldse algselt vaid pingutid vahetada.Hinnapakkumise kogu kremplile (ketid,pingutid jne) tegid ca 2100 eur,millest ca 1000 on töö.Ühes teises kohas tehti pakkumine ca 1400 eur sama töö eest.Müstiline hinnavahe.
.


1000€ natuke palju kui arvestada,et tunnihind seal 38€ mis teeb ca 26h...kui kellegile kogemusi kui kaua umbes võtab see aega andke teada.


Amadeus - 29.10.16 15:10

Tartu esindus ütleb, et kõrin massiline probleem pole :)
Vahetatud neid ikkagi on. Nende väitel laheneb probleem pinguti(te) vahetusega. Korraliku läbisõuduga masinatel läheb kõik vahetusse.
See õlirõhu tarkvarauuendus nende väitel tulemust ei anna ja on BS.


kaktus - 04.12.16 22:27

A4, 06´3,0 TDI lasin vahetada ketid ja tallad mõlemad. Enne järgmist õlivahetust (ca 12000km) oli "rähn" taas mootoris, vb mõneti vähem, aga siiski olemas
:mad:


prj - 05.12.16 09:00

Tsitaat:
Algselt postitas: kaktus
A4, 06´3,0 TDI lasin vahetada ketid ja tallad mõlemad.


Vahetada on vaja pingutid, mitte ainult tallad.


stihl - 05.12.16 09:43

Nagu ma aru saan, siis kõik siiski rohkem teoretiseerivad sel teemal, aga mis seal päriselt käivitushetkel toimub, ei tea isegi tehas.

Mõni, pädevam autokontor, kes neid kette paar ringi juba vahetanud on, võiks end kurssi viia:

- kui palju on käivitushetkel õlirõhk korras mootoril
- kui palju 3sekki klõbiseval
- kui palju uued pingutid/tallad saanud mootoril

- samad näitajad softiuuendusega mootoril. (kas ikka on kõrgem)

- samad näitajad normaalse õliga (ntx 10w-60 täissünt), mitte selle pagana 504/507-ga
(jah, tean, DPF-id, PD-d jms jura; aga korraks proovida vast võib)

Pealegi eelmise postitaja allkirjast ma saan aru, et see dpf kukub seal vajadusel sama kiirelt küljest, kui ta tehases külge läks....:cool:

Rõhk peaks pärast pumpa olema igas punktis sarnane, seega ei pea otse pinguti pealt mõõtma.


prj - 06.12.16 10:09

Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
- samad näitajad normaalse õliga (ntx 10w-60 täissünt), mitte selle pagana 504/507-ga

Peab olema täielik idioot, et 10w60 modernsesse diislisse panna.


stihl - 06.12.16 10:12

Tsitaat:
Algselt postitas: prj

Peab olema täielik idioot, et 10w60 modernsesse diislisse panna.


Oma solvanguid võiks põhjendada ka, mitte lihtsalt plärtsuda, et idioot või idioodi ema.
Muidu jätad ise sellise mulje.
Selliselt toimides oled sa oled tüüpiline eit.

Õli, mis on spetsiaalselt välja töötatud M3 kiireltsõitva mootori jaoks, peaks käima hästi ka FAGI-i diisli sees. Ja selge on tänapäevaks ka see, et tehase soovitatud originaalõliga see diisel ei kesta.
Ainult sinusugune idioot ei saa sellest aru ega oska ka otsi kokku viia.

Õlirõhkude kohta sa nagunii midagi tarka öelda ei osanud. Vaevalt, et muugi kohta midagi öelda oskad, kui "arvutiga autoremondi" teemal.

...........

Minu arvamus sinu kohta: lammas, kes suudab tehaste nõudmisi lugeda, aga kõrgemalt mõelda võime sul kahjuks puudub.


.


sotx - 11.12.16 20:26

See on päris hea teema... ☺ketid ja tallad kulunud, tõstad õlirõhku ja mure murtud. Ise isiklikult olen vahetanud see aasta 180 kW mootoril kette u. 8 korda igal kogu komplekti ära vahetanud. Keti komplekti saab 360 euri+üle pinguti pead ostma esindusest vist oli 40-50.Sõbrad kõik on kulunud ei ole natiks ajaks mõtet korda teha. Veel pead ostma turbo alla 2 tihendit, klapikaane tihendid ja pihusti seibid. Tööd u. 20 tundi saab hakkama. Ah ja tagumise simmeri pead ka uue panema. Õli+filter ka muidugi.


prj - 11.12.16 20:31

Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: prj

Peab olema täielik idioot, et 10w60 modernsesse diislisse panna.


Oma solvanguid võiks põhjendada ka, mitte lihtsalt plärtsuda, et idioot või idioodi ema.
Muidu jätad ise sellise mulje.
Selliselt toimides oled sa oled tüüpiline eit.

Õli, mis on spetsiaalselt välja töötatud M3 kiireltsõitva mootori jaoks, peaks käima hästi ka FAGI-i diisli sees. Ja selge on tänapäevaks ka see, et tehase soovitatud originaalõliga see diisel ei kesta.
Ainult sinusugune idioot ei saa sellest aru ega oska ka otsi kokku viia.

Õlirõhkude kohta sa nagunii midagi tarka öelda ei osanud. Vaevalt, et muugi kohta midagi öelda oskad, kui "arvutiga autoremondi" teemal.

...........

Minu arvamus sinu kohta: lammas, kes suudab tehaste nõudmisi lugeda, aga kõrgemalt mõelda võime sul kahjuks puudub.


.


Täna sattusin lugema. Palju õnne.

Kõrge teise numbriga õli on vajalik kõrgel temperatuuril töötamiseks.
Diiselmootor ei erita mitte kunagi nii palju soojust, nagu bensumootor, sest kasutegur on oluliselt kõrgem ning põlemistemperatuur madalam, seega sellest õlist pole mitte midagi kasu.
Küll aga rikub liiga paks õli mõnuga turbot ja kõiki muid sõlmi külmkäivitusel, kusjuures diislil kestab külmalt käimine oluliselt kauem, kui bensumootoril, ehk siis asi on veel hullem paksu õliga.

Mitte ükski diisel ei vaja kõrgema numbriga õli, kui xW40, meie kliimas piisab ka 5w30-st.

Ning kui siit edasi mõelda, siis diiselmootorisse käiv õli peab taluma diiselkütust ja tahma õli sees. Mingisugused bensukale mõeldud 10w60-ed seda kindlasti kuigi hästi ei tee.
Õli koha pealt on diiselmootori vahe see, et kui bensiin aurab ära õli seest, siis diisel seda ei tee ning kõik kütus ja tahm, mis satub õli sisse jääb sinna kuni järgmise õlivahetuseni.

Mis puutub sellesse, et õli kuidagi ketipingutite kulumist põhjustab antud autodel, siis see on sinu väljamõeldis.
See ketiajam lihtsalt ei ole kõige paremini õnnestunud. Siit ka põhjus, miks 165kw variant sõidab kettide kõrisemiseni ca. 200-300 000 ning 176kw variant pea 200 000 rohkem. Kusjuures täpselt sama õliga. See kõrin ei tulene õlirõhust, sest vahet ei ole, kas käivitad -20ga või 20ga, hääl täpselt sama, pigem talvel isegi pikem, sest paks õli ei jõua piisavalt kiiresti pinguti ära täita.

180kw variantidel on ämber tehtud pingutiga. Jällegi, see pinguti ei kulu selle pärast kiiremini, mis õli seal on, vaid selle pärast, et disainis või tootmisel on tehtud viga.

Ehk siis endiselt - peab olema idioot, et panna modernsesse diislisse 10w60 õli. See tähendab puhast teadmatust ning mootoririke on sellise lolluse pikemal harrastamisel meie kliimas garanteeritud. Isegi 5w30 õlidega, mis spetsiaalselt tehtud, et võimalikult palju diislit enda sees taluda, esineb nendel mootoritel saaleprobleeme DPF-i tõttu...


outlaw1 - 12.12.16 11:54

http://www.relatably.com/m/img/memes-eating-popcorn/60960644.jpg


stihl - 12.12.16 14:59

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
180kw variantidel on ämber tehtud pingutiga. Jällegi, see pinguti ei kulu selle pärast kiiremini, mis õli seal on, vaid selle pärast, et disainis või tootmisel on tehtud viga.


See jutt hakkab juba trafo taga ümber kummuli õllekasti istuvate ja Bock 8 kraadi tarbivate meeste juttu meenutama...:P:P:P
"Insenerid on kõik lollid ja tegin asja paremaks, keevitasin oma autole 1,5mm-sest plekist küljekarbid, nüüd ei roosteta läbi" jne.

On nad jee lollid ja lasevad mingeid ämbreid läbi. Kooliski ju käidud 3x rohkem, kui siinne keskmine foorumlane. (ntx mina.). Isegi tehases töötamisel 10ne aastane vaikimisvanne (kirjalik) antud, et mis seal tegelikult toimub ja kuidas asju tehakse, sellest ei tohi pajatada.
Varasemal 100jal aastal Horch-DKW-Audi ajaloos ju selliseid ämbreid polnud. Alles nüüd on see jamps pihta hakanud ja mehed on järsku "unustanud", kuidas asju hästi teha...????
Mismõttes?
Et kõik VAG tooted lagunevad TÄPSELT tehase taktikepi järgi. Ja saksa ornug`ile ja täpsusele omaselt mitte grammigi hiljem. Kahjuks mõnikord siiski varem. (e. garantiiajal). Siis on jah, sh..t happens.

Minu algne postituse eesmärk ei olnud kedagi sõimata lolliks (nagu osadel siin), vaid oli arutelu leida viise, kuidas sellest tehase progetud jamast mööda minna.
Ja lihtsalt nentimine, et saigi vilets või ongi ämber ja kannatage ära, see ei mulle sobi. Sest aeg läheb edasi ja aina hullemaks läheb.
Igale jõule on olemas vastujõud. Selle ülesleidmine oli see point.
Kaasakaagutamine, et nii ongi ja halligi teha ei saa, ei ole seda mitte.

...........

Muideks, kas sa seda teadsid, et KÕIK ametlikult Venemaale müüdud VAG`i autod sõidavad mitte longlife 30tuhhi vaid tavalist, 15000km õlivahetust?
Ja kasutatakse tavalisi täissünt õlisid täpselt nendel samadel mootoritel. (140 milli idiooti, eksole!) Kuigi esindused suurematel konedel propageerivad neid W30neid, siis pisematel isegi mitte.
Ning ei juhtu nendega suurt midagi, v.a. venelaste hädakisa kõigis foorumites, et MIKS me euroopast ja usast kehvemad oleme ja peame nii tihti õli vahetama, kui NEMAD sõidavad seal euros 30 tuhat ühe välbaga...

Nii palju ketijamasid venkudel ei ole. Ainult see halvemakspidamise probleem...
Pigem probleem nr. 1. on hooratas, 2. pihustid (ok, neil kütus ka viletsam; nii bents kui diisel) 3. DPF vastavalt jne.

.........

Idioot on pigem see, kes ei näe seoseid longlife õlide kasutuselevõtmise (meie tootel on odav hooldus!!!) ja mootorite eluea lühenemise vahel ja ei oska mõelda sügavamalt.
On siis tegu bemmi, mb või Audiga, vahetki pole.

.


andrec - 12.12.16 15:11

Oma autodel pole üle 10 000 lasknud. Pigem ongi selles hooldusvälbas asi kinni. Bensukal on näha kuidas õlirõhk juba 10 000km juures kukub vana õliga. 0,5 bar'i peaaegu. Ma ei taha teada mis neil diislitel toimub seal vedela õliga, mis on diisli tagajärjel veel vedelamaks läinud aja jooksul.
Kellel raha ja huvi tehke katse. Võtke kaks uut 180kw kolmest diislit. Ühel vahetage 10 000km tagant ja teisel 30 000km tagant ja vaadake kumb kauem sõidab. ;)


veekaheksa - 12.12.16 16:05

Paneks kah mõne oma sendi siia.
Asjad, mida mina olen tähele pannud diislitel:
1. Kui 'kunagi heal ajal' olid õlitemperatuurid soojal mootoril kenasti 'inimlikud 90-100C', siis nüüdsetel enam mitte. EU3 normiga mootoril oli see vastavalt 95-100C, EU4 100-105C, EU5 110, EU EEV 110-115 ja EU6 120C. Jutt on konkreetselt mootoritest, mis vastavaid norme täidavad, evivad õlitemp termostaate ja jahutust, kasutatakse küll mitte sõiduautodel, aga seal väga vahet pole. Et igale normile vastavaks mootor saada, on vaja tõsta mootori enda temperatuuri, et saada võimalikult puhas põlemine ja puhtamad heitgaasid.
2. Antud andmetele tuginedes olen ka jälginud, mismoodi on muutunud õlivälbad ja õlide markeering. Väita, et 5W-30 on uutel 'kuumadel' mootoritel ideaalne kasutada - on minuarust natuke vale. Kõik oleneb kasutustingimustest, seda loomulikult. Mootor, mis eriti talda ei saa, ja pidevalt külmrezhiimis sõidab, ma väga ei panekski mingit ilgelt 'kuuma otsa' õli - samas, kui pidevalt pikka otsa lasta ja kuuma kah anda koormustega, siis 'vett' ma kohe kindlasti mootorisse ei valaks.
3. Välbad on läinud ulmelisemaks ja ma absoluutselt ei vaidle vastu, et uued 'vesiõlid' seda välja ei kannata. Küsimus on jälle kasutamises. 100k km kannatavad kõik mootorid nii lasta, arvan. Mis peale seda saab, on iseasi. Kõik need kenad TFSI ja ka FSI ja TDI-imemootorid on juba piisavalt tõestanud oma kap. remontidega, et midagi on ikka väga vale. Kasutaja Jõuvanker on samamoodi ammuilma öelnud, et longlife-välp tapab need mootorid - arvan sama.
4. Väita siin suure hooga, et 5W-30 'õlitab' paremini kui 5W-50 -25C juures on BS. Kes nii väidab peaks ikka uuesti minema ja uurima, mida mis markeering tähendab.
5. Kui mootor ikkagi normaalselt pähe saab ja igapäevaselt korralikult soojaks sõidetakse, siis just uuema otsa 'kuumades' mootorites kaaluks ma isiklikult VÄGA PIKALT, mis õli kasutada ja mis välbaga teda vahetada. Kuid ka see on õliteemas ammuilma 'näritud kont'.

PS! Need on konkreetselt minu tähelepanekud ja need ei pretendeeri absoluutsele tõele. Eks igaüks ise mõtleb, mida kasutab ja kuidas seda teeb.

veekaheksa


prj - 12.12.16 16:42

180kw on konkreetselt praak pinguti. Vahetatakse uuema tüki vastu välja ning probleeme enam ei teki. Nii mõnelgi autol läksid need garantii ajal juba...
Mingit õliulmet jahuvad siinkohal need, kellel pole vähimatki kogemust asjaga.

Ning endiselt, diiselmootorisse käiv õli peab taluma suurt lahjenemist kütuse ja tahma poolt. Bensumootoritele ette nähtud performance õlid selle kriteeriumi koha pealt põruvad.
Ma ei poolda samuti longlife välpa, aga minu point on, et see pinguti ei sure seal kohe kindlasti aeglasemalt, kui sa kasutad mingit 10w60 ekstrasuperracing õli.

Mis puutub 120 kraadi mootoritesse - Audi diiselmootoritel ei ole nii kõrge target temperatuur. Ka kõige uuematel mitte! Seda saab mootoriaju softist vaadata, kuna temperatuuri juhtimine on elektrooniline aju poolt.
EU6 bensukatel max. mis näinud olen, on 110. Diislitel seni kõik 100 või alla olnud.

Tsitaat:
Nii palju ketijamasid venkudel ei ole. Ainult see halvemakspidamise probleem...
Pigem probleem nr. 1. on hooratas, 2. pihustid (ok, neil kütus ka viletsam; nii bents kui diisel) 3. DPF vastavalt jne.

Täpselt samamoodi on neil ketiprobleemid. Venemaal müüdavatel Audidel aastani 2012 valdaval enamusel ei olnud DPF-e.
Hoorattaga ei ole S-tronic kastiga üldjuhul probleeme.


Jann - 12.12.16 16:49

Mul hetkel 180kw CDUC üle 200K sõitnud 10.2012a. mudel ja igasugused võõrad helid puuduvad nii soojalt kui ka külmalt. Ise ka imestan. Kas Saksas on midagi tehtud ei tea, sest pole esinduse lähedale sattunud, et ajalugu võtta.


prj - 12.12.16 16:52

Seal ei ole midagi imestada, sest kõik autod ei saanud endale praak pinguteid ning need, mis ei saanud, ei oma ka mitte mingeid ketiprobleeme väga suure läbisõiduni, nagu ka 176kw.

Kasutatud auto ost on alati loterii - tuleb lihtsalt külmalt käima panna ja kuulata. Ketikõrin kas on või ei ole, nii lihtne see ongi. Või kui on hooldusajaloos näha, et pinguti on vahetatud, siis seda probleemi enam ei teki.


veekaheksa - 12.12.16 17:50

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Mis puutub 120 kraadi mootoritesse - Audi diiselmootoritel ei ole nii kõrge target temperatuur. Ka kõige uuematel mitte! Seda saab mootoriaju softist vaadata, kuna temperatuuri juhtimine on elektrooniline aju poolt.
EU6 bensukatel max. mis näinud olen, on 110. Diislitel seni kõik 100 või alla olnud.


Me ikka ÕLItemperatuuridest räägime?

veekaheksa


prj - 12.12.16 17:56

Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Me ikka ÕLItemperatuuridest räägime?

veekaheksa


Sorry, veetembi juhtimine on elektrooniliselt.
Õli termostaat peaks olema antud 150kw ja 180kw mootoritel 103C, vesi 90C.

Vee tempi saab aju võimalusel elektrooniliselt termostaati avades alandada - kui näiteks EGR jahuti, käigukasti õli või kaane temperatuur liiga kõrgeks hakkavad minema.


HK89 - 28.11.17 08:28

Täiesti offtopic, aga tahate, härrased, ma lohutan teid? MB 3,5 L bensumootoril söövad kolvid silindrite seinad ära, osadel juhtudel juba 100 000 km kandis...ning lahenduseks on ainult mootori vahetus. :D Been there, done that. Pidi vastava technical service bulletin-i järgi tüüpviga olema. Nii et uuemate sakslaste kvaliteet ON lihtsalt alla käinud. Audide ketid ja pihustid on pisiasi, selle kõrval, milliseid vigu veel kohtab. :P


Setu - 28.11.17 21:31

3.0 TDI alates 2011a-2015a tüüp viga on , et ketipinguti väsib ära ja vahekarteri vahelt hakkab õli lekkima ja se praktiliselt kõigil kas hakkab lekkima siin 50000 peal või 200000 peal se juba kuidas juhtub.
Kui jõuad õige aeg jaole vahetad ainult pinguti ära(uus pinguti uue toote koodiga ja uuendatud) ja kõrvaldad õli lekke vahekarteri vahelt aga, kui lased pikalt kõriseva mootoriga ringi siis juba kogu keti liin või võib veel hullemini minna.
Muidugi selle töö jaoks vaja mootor maha võtta ja kõvasti laiali lammutada ametlik Reval Auto aeg pea 40 töö tundi
Revalis läheb vahekarteri õlileke eemaldus , koos keti pinguti ja hunniku tihendite ja poltidega pea 3800€


Jann - 29.11.17 05:35

Tsitaat:
Algselt postitas: Setu
3.0 TDI alates 2011a-2015a tüüp viga on , et ketipinguti väsib ära ja vahekarteri vahelt hakkab õli lekkima ja se praktiliselt kõigil kas hakkab lekkima siin 50000 peal või 200000 peal se juba kuidas juhtub.
Kui jõuad õige aeg jaole vahetad ainult pinguti ära(uus pinguti uue toote koodiga ja uuendatud) ja kõrvaldad õli lekke vahekarteri vahelt aga, kui lased pikalt kõriseva mootoriga ringi siis juba kogu keti liin või võib veel hullemini minna.
Muidugi selle töö jaoks vaja mootor maha võtta ja kõvasti laiali lammutada ametlik Reval Auto aeg pea 40 töö tundi
Revalis läheb vahekarteri õlileke eemaldus , koos keti pinguti ja hunniku tihendite ja poltidega pea 3800€


Absoluutselt pole nóus sellega.


Setu - 29.11.17 06:56

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Setu
3.0 TDI alates 2011a-2015a tüüp viga on , et ketipinguti väsib ära ja vahekarteri vahelt hakkab õli lekkima ja se praktiliselt kõigil kas hakkab lekkima siin 50000 peal või 200000 peal se juba kuidas juhtub.
Kui jõuad õige aeg jaole vahetad ainult pinguti ära(uus pinguti uue toote koodiga ja uuendatud) ja kõrvaldad õli lekke vahekarteri vahelt aga, kui lased pikalt kõriseva mootoriga ringi siis juba kogu keti liin või võib veel hullemini minna.
Muidugi selle töö jaoks vaja mootor maha võtta ja kõvasti laiali lammutada ametlik Reval Auto aeg pea 40 töö tundi
Revalis läheb vahekarteri õlileke eemaldus , koos keti pinguti ja hunniku tihendite ja poltidega pea 3800€


Absoluutselt pole nóus sellega.


Ei peagi kõigega nõus olema , puutun kokku iga päevaselt nende autodedega ja ei aja tühjast kohast seda juttu :)


Jann - 29.11.17 07:29

Järelikult näed ainult vigaseid. Ma näen jällegi igasuguseid ja kohe kindlasti ei leki kõik, ei kolise kõik jne.
Võin kohe ette näidata vähemalt kolm 150, 180 ja 230 kw. autot, millel üle 200 kellal ja kuivad kui kõrb. Kallal pole käidud. Lisaks veel hunnik võõraid, mida üle olen vaadanud. Mõni tõesti lekib ja kõriseb, kuid see on pigem erand. Seepärast ei saagi ma kuidagi nõus olla müüti tekitava väitega, et kõik lekivad ja kolisevad kui kellal 50-200K. Kindlasti on see ohukoht ja tasub põhjalikult kontrollida, sellega olen nõus. Lisaks veel muud murekohad mudelipõhiselt.


Setu - 29.11.17 07:50

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Järelikult näed ainult vigaseid. Ma näen jällegi igasuguseid ja kohe kindlasti ei leki kõik, ei kolise kõik jne.
Või kohe ette näidata vähemalt kolm 150, 180 ja 230 kw. autot, millel üle 200 kellal ja kuivad kui kõrb. Kallal pole käidud. Lisaks veel hunnik võõraid, mida üle olen vaadanud. Mõni tõesti lekib ja kõriseb, kuid see on pigem erand.



Seda ainult tore kuulda :) aga , kui iga nädal kaks kuni kolm mootorit tehakse siis pigem ei ütleks ,et harv nähtus :D


mkb - 29.11.17 09:09

Tsitaat:
Algselt postitas: Setu
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Järelikult näed ainult vigaseid. Ma näen jällegi igasuguseid ja kohe kindlasti ei leki kõik, ei kolise kõik jne.
Või kohe ette näidata vähemalt kolm 150, 180 ja 230 kw. autot, millel üle 200 kellal ja kuivad kui kõrb. Kallal pole käidud. Lisaks veel hunnik võõraid, mida üle olen vaadanud. Mõni tõesti lekib ja kõriseb, kuid see on pigem erand.



Seda ainult tore kuulda :) aga , kui iga nädal kaks kuni kolm mootorit tehakse siis pigem ei ütleks ,et harv nähtus :D


Miks peaks keegi korras mootorit remontima tulema?


Setu - 29.11.17 09:11

Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: Setu
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Järelikult näed ainult vigaseid. Ma näen jällegi igasuguseid ja kohe kindlasti ei leki kõik, ei kolise kõik jne.
Või kohe ette näidata vähemalt kolm 150, 180 ja 230 kw. autot, millel üle 200 kellal ja kuivad kui kõrb. Kallal pole käidud. Lisaks veel hunnik võõraid, mida üle olen vaadanud. Mõni tõesti lekib ja kõriseb, kuid see on pigem erand.



Seda ainult tore kuulda :) aga , kui iga nädal kaks kuni kolm mootorit tehakse siis pigem ei ütleks ,et harv nähtus :D


Miks peaks keegi korras mootorit remontima tulema?


Need mida tehakse pole ju korras , kui käivitusel kõva keti klõbin ja mootoril õli lekke vahe karteri vahelt ???


mkb - 29.11.17 10:00

Tsitaat:
Algselt postitas: Setu
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: Setu


Seda ainult tore kuulda :) aga , kui iga nädal kaks kuni kolm mootorit tehakse siis pigem ei ütleks ,et harv nähtus :D


Miks peaks keegi korras mootorit remontima tulema?


Need mida tehakse pole ju korras , kui käivitusel kõva keti klõbin ja mootoril õli lekke vahe karteri vahelt ???


Oeh, funktsionaalse lugemise oskus...
Kui väidad et näed nädalas 2-3 remonti vajavat isendit, siis on see loogiline, kuna tehniliselt korras olevate autodega igaks-juhuks remondis ei käida.


Jann - 29.11.17 10:33

Ma olen alati püüdnud vaadata suuremat pilti. Kindlasti on probleeme ka teistel markidel uuemate mudelitega ja see on lihtsalt paratamatus seoses toodete keerukusega. Mina ei usu, et Audi omale tööd ette toodab, kuigi paranoiliselt mõeldes, varsti ei suuda peale esinduse neid keegi teine parandada. Nii on ju kõigi tehniliste asjadega, 30a. tagasi olid kõik õnnelikud lauatelefoni üle, millel polnud midagi vaja parandada. Mis toimub nüüd? Kui ma peaks valima, kas sõita kindla peale vana 80-ga või C7-ga, siis mina valin C7-me. Ja kui vaja, on probleem, ka maksan mugavuse eest. Nii lihtne see ongi. Juba praegu üritatakse kogu meie maine elu nullide ning ühtede digimaailma otsa riputada, mille vastu õnneks targemad võitlevad. On ainult aja küsimus, millal see vastu taevast lendab.


Setu - 29.11.17 10:41

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ma olen alati püüdnud vaadata suuremat pilti. Kindlasti on probleeme ka teistel markidel uuemate mudelitega ja see on lihtsalt paratamatus seoses toodete keerukusega. Mina ei usu, et Audi omale tööd ette toodab, kuigi paranoiliselt mõeldes, varsti ei suuda peale esinduse neid keegi teine parandada. Nii on ju kõigi tehniliste asjadega, 30a. tagasi olid kõik õnnelikud lauatelefoni üle, millel polnud midagi vaja parandada. Mis toimub nüüd? Kui ma peaks valima, kas sõita kindla peale vana 80-ga või C7-ga, siis mina valin C7-me. Ja kui vaja, on probleem, ka maksan mugavuse eest. Nii lihtne see ongi. Juba praegu üritatakse kogu meie maine elu nullide ning ühtede digimaailma otsa riputada, mille vastu õnneks targamad võitlevad. On ainult aja küsimus, millal see vastu taevast lendab.


Olen nõus igati :D


stihl - 29.11.17 15:57

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Ma olen alati püüdnud vaadata suuremat pilti. Kindlasti on probleeme ka teistel markidel uuemate mudelitega ja see on lihtsalt paratamatus seoses toodete keerukusega. Mina ei usu, et Audi omale tööd ette toodab, kuigi paranoiliselt mõeldes, varsti ei suuda peale esinduse neid keegi teine parandada.


Mina jäärapäiselt vaidlen vastu...:D

Ja minu jaoks suurem pilt ongi see, et see lihtsalt POLE VÕIMALIK, et nad TÄNA enam ei oska kestvaid asju autotööstuses teha.
Pigem nad ei taha. Ja see haiseb kõvasti ikkagi n.ö. planned obsolescence`järgi. Ehk siis planeeritud vananemine maakeeli.
Loe sissejuhatuseks ja selle seosest autotööstusega näiteks kasvõi seda: https://en.wikipedia.org/wiki/Planned_obsolescence

Siit edasi on juba kõik need esimesed hõõglambid, mis põlesid 100 aastat, aga mida enam meelega ei tehta, naiste nailonsukad, mis alul olid langevarjusiidist ja üldse katki ei läinud jne rida on lõputu. Singeri õmblusmasin tahab täna korrapäraselt õli ja hammasrihma vahetust. + 10 muud häda.

See ettekavatsetud vananemine jõudis autotööstusse tegelikult suht hilja: kuskil 2000ndate alguses.
Volvo oli pärast oma viimast mudelit (850) pankrotti läinud, MB sai sabast kinni, VAG samuti, aga sinnamaani nad ikkagi võistlesid selle nimel, KES TEEB PAREMA JA KESTVAMA AUTO.
Japsid (Toyota ntx) andsid taganttuld. Mingi 90ndate Corolla rooliots ei hakanud mitte kunagi loksuma.

Siis, aga järsku jõudis kõigile kohale, et krt, nii enam edasi ei saa. W124, Volvo 850, Audi C4 jne...isa ostis, sõitis, tüdines ja poeg sõitis edasi. Autod ei lagunenud.
Ja keegi ei teeninud.

Praegu nad ilmselt ongi mingi etteantud km peale tehtud, et sellist jama rohkem ei oleks.
Keresid ka enam ükski tehas paksult ei tsingi, need rsk jäidki ju eluks ajaks pidama nagu liiklusmärgi postid.
(tsingikihi paksus on võrreldes 90ndatega kahanenud vist 10X. Pea sama on värvikihi paksusega)

Mis toodete keerukusse puutub, siis see ie segaks neid asju hästi tegemast. Vaata allveelaevu, kosmosetehnikat jne, üldse sõjatehnikat, SEAL tehakse asjad korralikult, sest ostjad on riigid ja neid ei saa nöökida.
Ja riigid ei ole nõus mugavuse eest asjata maksma, need tahavad toimivat asja. Täna ei osta ükski riik U-boati, mis kestaks vähem kui 20a, aga ÜLIkeerukat tehnoloogiat on seal oi-oi. Isegi magevesi ja hapnik tehakse mereveest lihtviisil valmis, niiet ta on võimeline 6 kuud järjest kuskil vee all passima, mingi paarsada meest pardal ja mootorid töötavad 24/7 ja kõik see mees + mootorid hingavad hapnikku sisse ja mingit jama välja + heitgaasid + mehed käivad vetsus.
Kuus kuud järjest vee all. Tooted on üsna keerukad, kas pole?

Loomulikult, täna saksa Bundeswehr ostab ka VAG-ilt oma 500 volkkari tavalist T6 bussi, aga nendega vaeveldakse samamoodi nagu me kõik värskemate autodega.
(isegi kohaliku Möllerautoga on neil koostööleping; mingid neist liiguvad ka Eestis ringi; ilmselt NATO koosseisus)

.


wacky - 06.01.18 13:53

Tsitaat:

Kui jõuad õige aeg jaole vahetad ainult pinguti ära(uus pinguti uue toote koodiga ja uuendatud)


Jääb selgusetuks, et kui plaanin sõidukil vahetada kogu ketiliini + tallad + pingutid ja tahan osta kogu komplekti korraga siis peaksin veel tähelepanu pöörama sellele, et esindusest peaks ostma lisaks uuendatud mudeli pinguti?

Nii öelda "kindla peale" mineku varianti siis polegi ja töö teostaja peaks kombineerima vajalikest komponentidest töökindla(ma) lahenduse?


Setu - 07.01.18 11:20

Vana tootegoodiga ei saagi esindusest :)


Amadeus - 07.01.18 16:39

Tsitaat:
Algselt postitas: wacky
Nii öelda "kindla peale" mineku varianti siis polegi ja töö teostaja peaks kombineerima vajalikest komponentidest töökindla(ma) lahenduse?

Ei ole seal midagi vaja kombineerida. Esindusest saad õiged asjad, õige komplekti.
Muidugi, kui on soov kombineerida, siis selle vigase pinguti kannatab vabalt kuskilt iibeist või alibabast tellida.


xemm - 01.10.18 17:45

Tere

Kas keegi oskab öelda selle uue tüübi pinguti koodi?
Ja kui suur töö on selle ühe pinguti vahetus?

Ette tänades!