A6 C5 esiveoline.
Avastasin, et esimene pidur on peal, ja vist juba mõnda aega olnud (peale remonti). Eile said rehvid koos velgedega ringi tõstetud ning ratast ringi
keerutades tundus väga suur takistus olevat. Peale mõningast sõitmist selguski, et ketas läheb väga kuumaks.
Märtsis vahetati sama poole veovõlli kaitsekumm koos otsaga. Peale mõningast sõitmist märkasin, et velg tõmbub tumedaks, kuid arvasin, et tegemist
kaitsekummi purunemisel väljunud määrdega. Aga tegu siiski piduritolmuga.
Enne kui lahti hakkan kruvima küsin võimalikke anomaalia põhjuseid. Millised on võimalikud põhjused.
Piduri kolb on ilmselt roostes ja ei liigu enam tagasi. Peaks piisama uue kolvi ja tihendite vahetusega ,et see viga korda saaks.
Liugurid võivad samuti ilma määrdeta olla. Kui ennem tihendeid vahetanud pole, siis võib alguses päris keerukas kolvi sisse tagasi saada, niiet tihendid omale kohale jäävad. Edu.
Selge, murran siis lahti. Aasta tagasi sai klotsid/kettad vahetatud, siis veel liikus.
Kolvi kinni kiilumine võib nii mõnestki asjast tingitud olla. Kas siis pidurivedelik liigse niiskuse sisaldusega või siis tõesti kaitsekumm katki. Võiksid ka siis juba vedelikul niiskuse sisalduse ära kontrollida, et ära hoida nii mõnegi teise komponendi rikki minemise.
Remondikohta sõites läks ikka korralikult suitsema, peale seda kui olin 2l vett peale valanud oli temp 360c.
Pidurikolb tuleb vist ära vahetada, nagunii peab korra lahti võtma kuna tolmukaitse oli vales suuruses ja soonde ei mahtunud.
Ja kuidas kurat seda üldse sinna panna? Proovisin ka vana tagasi panna ja peale jubedat aretamist ka õnnestus (ainus viga selles, et see katkine). Aga
tundub, et mul jäi midagi märkamata. Kas kolb läheb täiesti sisse ja alles siis oma kohale? Mõni targem võiks nõu anda...
Tsitaat: |
Kahjuks tõsi
Tsitaat: |
Leidsin mingi video: https://www.youtube.com/watch?v=cRUOChic7bc
Kolvi sissesurumis tööriistaga saab väga edukalt hakkama. Korralikult tuleb ka muidugi määret panna, seda libedamini kolb sisse läheb. Eks see ole
üks paras pusimine jah, aga edu.
Tsitaat: |
Ma ei viitsinud seda videot tervenisti vaadata, aga mingit tööriista küll vaja ei lähe kolvi sisse pressimiseks, peab minema puhtalt käte jõul. Kõige olulisem on mõlemad sooned silindri sees korralikult puhtaks kraapida, eriti just alumiiniumist silindrite puhul, millel oksiid igalt poolt punnitab.