Warning: Trying to access array offset on false in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 61
Eesti Audi Klubi foorum - A6 C7 taastatud roolilatt/taastamine
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: A6 C7 taastatud roolilatt/taastamine (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 600)
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 30.12.24 13:48 Tsiteeri
A6 C7 taastatud roolilatt/taastamine



Auto C7 230kw, 2013
Vin: WAUZZZ4G0EN038005

Oskab keegi kommenteerida, mis on tavalise ja sport roolilati vahe? Nimelt väidab üks taastatud roolilattide müüja, et mul on sport versioon ja nende poolt müüdav ei sobi minule, kuigi koodi järgi nagu peaks. Kas see tähendab siis dünaamilist ja mittedünaamilist?

Minul peaks all olema 4G1 423 055 DG
https://sts.parts/en/600838

Samas on valikus ka veel selline firma, nagu simo.repair ja sealne latt pidi sobima vini järgi. Kellegil kogemusi emma-kumma firmaga? Neid C7 latte peaks olema hirmsasti peeti läinud inimestel, küsimus on, kus te neid taastanud/ostnud olete, kas tõesti ostnud uue originaali 3+k euri eest, hästi ei usu. (Kõik muidugi ei ole vaesed).

https://simo.repair/parts/Noname/AU102R?source=mycatalog

Edit: Niipalju sain targemaks, et sportversioonil on 2,4 roolipööret ja tavalisel 3 pööret.
Simo repairil näitab ka kodulehel 3 pööret, sellepeale vastasid, et tehniliselt ei ole võimalik teist numbrit panna kodulehele, aga pidi sobima kindlalt. Ei teagi, ehk tuleks sealt ära võtta siis. Variant on veel ka latimeistrid Tartust, kes lasevad tehases taastada, aga praegune latt korralikult vatti saanud, ei usu, et seal taastada on midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
indro
meeskond



Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 31.12.24 09:05 Tsiteeri


Oluline ongi kas on dynamic steering või mitte, ei tasu segamini ajada MMI-s oleva dynamic seadega.
Seda saab kontrollida lisavarustuse nimekirjast, seal peab eraldi "dynamic steering" oleme ära märgitud.
Minu viimase FL C7 külge läks ERA Benelux roolilatt mida turustab Balti Autoosad, aga saab ka mujalt.

Link: ERA Benelux SR20115


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 19.01.25 11:21 Tsiteeri


Tellisin Poolast taastatud, Simo repairist. 5 päevaga oli ukse taga ja asi korras. Vana latti ei tahetud isegi vastu saada mitte.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.

postitati 19.01.25 13:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Sten_K
Tellisin Poolast taastatud, Simo repairist. 5 päevaga oli ukse taga ja asi korras. Vana latti ei tahetud isegi vastu saada mitte.


Mõne taastatud latiga on olnud probleeme. Hiljuti näit. ühe B9 latiga. Töökoda, kes selle müüs ja paigaldas, oli päris suure nõude ees, kuna klient teadis, et pandi uus orig osa kuid nii see polnud ja summa oli ka vastav muidugi. Paha lugu. Olen paarikümnel C7, B8,5 ja B9 mudelil neid probleeme lahendanud, pigem leian korraliku garantiiga originaal lati vähesõitnud autolt kuskilt Euroopa avarustest, vahel ka Eestist. Mõni on ka uue ostnud. Pärast kindlasti sillastend ning autokohane kodeerimine, kuna latt teeb koostööd paljude juhiabidega vastavalt varustusele. Silmas peab pidama ka muid nüansse, nagu eespool mainiti. Loodame, et kestab.


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF-i, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Sten_K
huviline

Avatar


Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal

Auto: C7 BiT

postitati 19.01.25 16:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Sten_K
Tellisin Poolast taastatud, Simo repairist. 5 päevaga oli ukse taga ja asi korras. Vana latti ei tahetud isegi vastu saada mitte.


Mõne taastatud latiga on olnud probleeme. Hiljuti näit. ühe B9 latiga. Töökoda, kes selle müüs ja paigaldas, oli päris suure nõude ees, kuna klient teadis, et pandi uus orig osa kuid nii see polnud ja summa oli ka vastav muidugi. Paha lugu. Olen paarikümnel C7, B8,5 ja B9 mudelil neid probleeme lahendanud, pigem leian korraliku garantiiga originaal lati vähesõitnud autolt kuskilt Euroopa avarustest, vahel ka Eestist. Mõni on ka uue ostnud. Pärast kindlasti sillastend ning autokohane kodeerimine, kuna latt teeb koostööd paljude juhiabidega vastavalt varustusele. Silmas peab pidama ka muid nüansse, nagu eespool mainiti. Loodame, et kestab.
Loodaks küll, et kestaks. Sellel latil ka garantii kusjuures. Eks need enamus veesurma lähevad, endalgi tolmukate oli puruks ja moodul vett täis. Auto käis ka revalis vana latiga, lootusega, et üle flashides saab asja korda, põhimõtteliselt tööle ta hakkas, kollane tuli küll põles, aga sõita sai. Huvitav muidugi on see, et kui saadan lati veaga auto esindusse, siis oletaks, et sellised tüüpkohad ikka vaadataks üle nagu tolmukatted jne, aga ei kus sa sellega. Järgmise vihmaga lõi jälle punase vea ette. Oleks tolmukas terve olnud, toimiks latt siiamaani ilmselt.
Hetkel tundub, et kõik süsteemid toimivad, ainult steering assist tuli uuesti peale kodeerida. Ühtede ja nullide jada igatahes klapib vana kodeeringuga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
end3l
klubiliige



Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm

postitati 19.01.25 23:52 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Pärast kindlasti sillastend ning autokohane kodeerimine, kuna latt teeb koostööd paljude juhiabidega vastavalt varustusele.


Kui palju tänapäeval C7 täisvarustuse sillastend maksab koos kõigi abimeeste kodeerimisega? Mäletan et vanasti kui auto uus oli, küsiti 400-500.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 30.1% - SQL: 69.9%]