Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 30.12.24 13:48
|
|
|
A6 C7 taastatud roolilatt/taastamine
Auto C7 230kw, 2013
Vin: WAUZZZ4G0EN038005
Oskab keegi kommenteerida, mis on tavalise ja sport roolilati vahe? Nimelt väidab üks taastatud roolilattide müüja, et mul on sport versioon ja nende
poolt müüdav ei sobi minule, kuigi koodi järgi nagu peaks. Kas see tähendab siis dünaamilist ja mittedünaamilist?
Minul peaks all olema 4G1 423 055 DG
https://sts.parts/en/600838
Samas on valikus ka veel selline firma, nagu simo.repair ja sealne latt pidi sobima vini järgi. Kellegil kogemusi emma-kumma firmaga? Neid C7 latte
peaks olema hirmsasti peeti läinud inimestel, küsimus on, kus te neid taastanud/ostnud olete, kas tõesti ostnud uue originaali 3+k euri eest, hästi ei
usu. (Kõik muidugi ei ole vaesed).
https://simo.repair/parts/Noname/AU102R?source=mycatalog
Edit: Niipalju sain targemaks, et sportversioonil on 2,4 roolipööret ja tavalisel 3 pööret.
Simo repairil näitab ka kodulehel 3 pööret, sellepeale vastasid, et tehniliselt ei ole võimalik teist numbrit panna kodulehele, aga pidi sobima
kindlalt. Ei teagi, ehk tuleks sealt ära võtta siis. Variant on veel ka latimeistrid Tartust, kes lasevad tehases taastada, aga praegune latt
korralikult vatti saanud, ei usu, et seal taastada on midagi.
|
|
|
indro
meeskond
Registreerunud 25.09.02
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.12.24 09:05
|
|
|
Oluline ongi kas on dynamic steering või mitte, ei tasu segamini ajada MMI-s oleva dynamic seadega.
Seda saab kontrollida lisavarustuse nimekirjast, seal peab eraldi "dynamic steering" oleme ära märgitud.
Minu viimase FL C7 külge läks ERA Benelux roolilatt mida turustab Balti Autoosad, aga saab ka mujalt.
Link: ERA Benelux SR20115
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 19.01.25 11:21
|
|
|
Tellisin Poolast taastatud, Simo repairist. 5 päevaga oli ukse taga ja asi korras. Vana latti ei tahetud isegi vastu saada mitte.
|
|
|
Jann
huviline
Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: C7 Allroad BIT, ABARTH, BR 175.
|
postitati 19.01.25 13:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Sten_K
Tellisin Poolast taastatud, Simo repairist. 5 päevaga oli ukse taga ja asi korras. Vana latti ei tahetud isegi vastu saada mitte.
|
Mõne taastatud latiga on olnud probleeme. Hiljuti näit. ühe B9 latiga. Töökoda, kes selle müüs ja paigaldas, oli päris suure nõude ees, kuna klient
teadis, et pandi uus orig osa kuid nii see polnud ja summa oli ka vastav muidugi. Paha lugu. Olen paarikümnel C7, B8,5 ja B9 mudelil neid probleeme
lahendanud, pigem leian korraliku garantiiga originaal lati vähesõitnud autolt kuskilt Euroopa avarustest, vahel ka Eestist. Mõni on ka uue ostnud.
Pärast kindlasti sillastend ning autokohane kodeerimine, kuna latt teeb koostööd paljude juhiabidega vastavalt varustusele. Silmas peab pidama ka muid
nüansse, nagu eespool mainiti. Loodame, et kestab.
OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, DPF-i, õhkvedrustuse
mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 24.7.1 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2025, VIM,
SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
|
|
|
|
Sten_K
huviline
Registreerunud 15.08.11
Asukoht: Kuressaare, Soome
Kasutaja on eemal
Auto: C7 BiT
|
postitati 19.01.25 16:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Tsitaat: | Algselt postitas: Sten_K
Tellisin Poolast taastatud, Simo repairist. 5 päevaga oli ukse taga ja asi korras. Vana latti ei tahetud isegi vastu saada mitte.
|
Mõne taastatud latiga on olnud probleeme. Hiljuti näit. ühe B9 latiga. Töökoda, kes selle müüs ja paigaldas, oli päris suure nõude ees, kuna klient
teadis, et pandi uus orig osa kuid nii see polnud ja summa oli ka vastav muidugi. Paha lugu. Olen paarikümnel C7, B8,5 ja B9 mudelil neid probleeme
lahendanud, pigem leian korraliku garantiiga originaal lati vähesõitnud autolt kuskilt Euroopa avarustest, vahel ka Eestist. Mõni on ka uue ostnud.
Pärast kindlasti sillastend ning autokohane kodeerimine, kuna latt teeb koostööd paljude juhiabidega vastavalt varustusele. Silmas peab pidama ka muid
nüansse, nagu eespool mainiti. Loodame, et kestab. | Loodaks küll, et kestaks. Sellel latil ka garantii kusjuures. Eks need enamus
veesurma lähevad, endalgi tolmukate oli puruks ja moodul vett täis. Auto käis ka revalis vana latiga, lootusega, et üle flashides saab asja korda,
põhimõtteliselt tööle ta hakkas, kollane tuli küll põles, aga sõita sai. Huvitav muidugi on see, et kui saadan lati veaga auto esindusse, siis
oletaks, et sellised tüüpkohad ikka vaadataks üle nagu tolmukatted jne, aga ei kus sa sellega. Järgmise vihmaga lõi jälle punase vea ette. Oleks
tolmukas terve olnud, toimiks latt siiamaani ilmselt.
Hetkel tundub, et kõik süsteemid toimivad, ainult steering assist tuli uuesti peale kodeerida. Ühtede ja nullide jada igatahes klapib vana
kodeeringuga.
|
|
|
end3l
klubiliige
Registreerunud 27.06.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 90 3B, CQ NM, CQ AEB-064, 80 1Z, CQ AAN jpm
|
postitati 19.01.25 23:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Pärast kindlasti sillastend ning autokohane kodeerimine, kuna latt teeb koostööd paljude juhiabidega vastavalt varustusele. |
Kui palju tänapäeval C7 täisvarustuse sillastend maksab koos kõigi abimeeste kodeerimisega? Mäletan et vanasti kui auto uus oli, küsiti 400-500.
|
|
|
|