Foorumi logo

AC Drag 2009 Sügis - 05. September, Haapsalu, Kiltsi lennuväli
indro - 18.08.09 14:13

Aeg on nii kaugel, et algab eelregistreerimine AC Drag 2009 Sügis võistlusele.
Kogu vajaliku info leiab: http://www.drag.audiclub.ee/ leheküljelt.
Võistlus on registreeritud EAL-s numbri 122/D all.



VÕISTLUSKLASSID

Bracket: Audid mille dial-in jääb vahemikku 12.50 - 19.00 sekundit
C: Üle 3000 cm³ N/A bensiinimootorid (sh 2,2 10vT, 1,8T ja 2,0T va S3) ja üle 2500 cm³ diislid
D: Kiired Audid (2.2 20vT, 2.7 BiT, V8 BiT, W12 ja 2.0T S3 v.a Outlaw klassi autod)
E (Outlaw): Audid mille ET on 12.0 sekundit või vähem ning kokkuleppel korraldajaga muud marki sõidukid
Korraldajal on õigus paigutada võistleja teise klassi!


OSAVÕTUTASU JA PEALTVAATAJA PILET

Eesti Audi Klubi klubikaardi omanikule on osavõtutasu Audiga osalemisel 150.- krooni, teistele 250.- krooni. Muud marki sõidukiga osalemisel on osavõtutasu suuruseks 350.- krooni. Osavõtutasu sisaldab võistleja ja ühe tiimiliikme tasuta sisenemise lennuväljale.

Pilet pealtvaatajale maksab 50.- krooni, Eesti Audi Klubi klubikaardi omanikud ja alla 12 aastased saavad üritusele TASUTA.


AUHINNAD

Klassi võitjat autasustatakse diplomi ja karikaga, teise ja kolmanda koha saavutanuid diplomiga. Karika ja diplomiga autasutatakse kiireimat naisvõistlejat.


AJAKAVA

18.08.2009 kuni 03.09.2009 kell 24.00
Võistlejate eelregistreerimine

05.09.2009

10.30 - 12.00 lõppregistreerimine ja tehniline kontroll
12.45 - 13.00 võistlejate koosolek
13.00 - 15.15 ajasõidud
15.15 - 16.00 finaalsõitude ettevalmistus
16.00 - 18.00 eliminaatorid/finaalid
18.30 - autasustamine

Registreerunud võistlejad



tarmo - 24.08.09 12:53

DelfiTV on teinud ka ülevaate, mida kujutab endast bracket ja kiirendusvõistlus üldse.
Teises videolõigus on lahti seletatud siis bracket.
http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=25266933


Maku - 25.08.09 18:23

Ja loeme reeglid ka läbi, et kohapeal probleeme ei tekiks. Küsimuste korral võite minu või Indro poole pöörduda. Minu telefoni nr on 51 24 462.


Riputan mõned täpsustused siia.

8. Lisanõuded sõidukitele, mis sõidavad 11.999 sek või kiiremini.
8.1 Manuaalkäigukasti puhul on standardse hooratta ja sidurikorvi kasutamine keelatud.
Hooratas ja sidurikorv peavad vastama SFI 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 või 1.5 nõuetele.
8.2 Tubeless-tüüpi rehvi puhul on mutriga kinnitatavad ventiilide kasutamine kohustuslik.


SFI nõuded on kirjas siin.

Following is a list of all SFI Specifications applicable to FIA Championship Drag Racing, with respective expiration periods. An item with an expiration period must be returned to the original manufacturer or his agent for inspection and recertification at the end of this period before it can be permitted for further use at an FIA sanctioned event.

Spec. SFI Description Expiration Period
1.1 Single Disc Clutch & Flywheel Assembly N/A
1.2 Multi-Disc Clutch & Flywheel Assembly; ET, PS 2 years
1.3 Multi-Disc Clutch & Flywheel Assembly; TMD, TMFC, TF & FC 1 year
1.4 Multi-Disc Clutch & Flywheel Assembly; TMD & TMFC 1 year
1.5 Two-Disc Clutch & Flywheel Assembly; ET, Adv. ET 1 year


mulk - 27.08.09 14:33

Ehk siis ühekettaline ei originaal sidur ja hooratas ei vaja sertifikaati?
Või pole selline kombinatsioon lubatud kasutada?


Maku - 27.08.09 16:29

Tsitaat:
Algselt postitas: mulk
Ehk siis ühekettaline ei originaal sidur ja hooratas ei vaja sertifikaati?
Või pole selline kombinatsioon lubatud kasutada?

Mina saan niipidi aru, et kui ühekettalisel on korv ja hooratas vahetatud, siis serti ei pea olema. Kes seda aga läbi koja kindlaks teeb, on iseasi.

Näiteks üks osaleja andis juba mulle teada, mis aftermarket sidurit ja hooratast ta kasutab.


indro - 01.09.09 08:45

Kõik julgemalt registreerima, C-klass vajaks osalejaid juurde.


indro - 02.09.09 19:12

Võistlusel AC Drag 2009 sügis osaleb üllatuskülalisena Lauri Kuriks oma musta batmobiiliga. Eelmine nädalavahetus lõpetas Lauri eduka hooaja Soomes ja tuli aasta kokkuvõttes kõrgele kolmandale kohale. Tegemist on ainukeste sõitudega kodumaa pinnal see aasta, tulge kõik kaasa elama!

http://sergeizjuganov.com/yritused/2008_06_22_speedest/images/IMG_0026%20copy.jpg


ICE - 02.09.09 19:35

Kui aus olla, siis see näitab taset, et sellise kaliibriga tiim meie üritust väisab. Ma usun, et tal oleks u. 427 erinevat põhjust kuskil mujal olla aga näe, tuleb.


indro - 03.09.09 08:35

Tuletan meelde, et täna on võistlusele registreerimise viimane päev, proovime ikka 40 autot kokku saada :)


Mailman - 03.09.09 11:49

Siin ka eile tehtud intekas Lauriga ja kõik kindlasti laupäeval Haapsi, sest on ju vaja näha, kas Eesti rekord viiakse uude sekundisse. Video


indro - 04.09.09 07:13

Maksame nüüd osavõtutasud ka kõik ilusti ära või anname teada kui selles osas mingeid takistusi on.


Xan - 04.09.09 16:05

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Mina saan niipidi aru, et kui ühekettalisel on korv ja hooratas vahetatud, siis serti ei pea olema. Kes seda aga läbi koja kindlaks teeb, on iseasi.

Näiteks üks osaleja andis juba mulle teada, mis aftermarket sidurit ja hooratast ta kasutab.

Minuteada peab tootja ikka olema SFI specified. Aga ega ma pole selles väga kindel.
http://www.sfifoundation.com/

Nt huvitavalt kombel Sachs Race Engineeringut SFI tootjate listis ei ole, SPEC Clutch aga on.
Üldse tundub see SFI Foundation inc pigem meerikamaa tootjate põhine teema olema.

Ehk siis, edu selle rakendamisel :).


Maku - 04.09.09 16:22

Ai sorry, minu viga. Väljendasin ennast valesti. Pidasin silmas seda, et serdi aegumistähtaega kui sellist, ühekettalisele ei ole nõutud.

See siis:
Spec. SFI Description Expiration Period
1.1 Single Disc Clutch & Flywheel Assembly N/A


Black - 04.09.09 18:01

Nii et valmistusege selleks, et kast võetakse otsast ja sidur vaadatakse üle! :P


kiireaudi - 05.09.09 06:52

Noh, 20V-l võtab see õppind meestel heade riistadega ehk 1,5-2h, kui poldid ilusti lahti tulevad. Tea, kas peaks hakkama varem liikuma, kui plaanitud :cool: