Foorumi logo

AC Drag 2008 Sügis - 06. September - Haapsalu, Kiltsi lennuväli
indro - 20.08.08 14:05

Aeg on nii kaugel, et algab eelregistreerimine tavapärasele AC Drag 2008 Sügis võistlusele.
Kogu vajaliku info leiab: http://www.drag.audiclub.ee/ leheküljelt.
Võistlus on registreeritud EAL-s numbri 94/D all.


VÕISTLUSKLASSID

Bracket: Audid mille dial-in jääb vahemikku 13.50 - 19.00 sekundit
B: Kuni 3000 cm³ N/A bensiinimootorid ja kuni 2500 cm³ diislid
C: Üle 3000 cm³ N/A bensiinimootorid (sh 2,2 10vT, 1,8T ja 2,0T va S3) ja üle 2500 cm³ diislid
D: Kiired Audid (2.2 20vT, 2.7 BiT, V8 BiT, W12 ja 2.0T S3 v.a Outlaw klassi autod)
E (Outlaw): Audid mille ET on 12.0 sekundit või vähem ning kokkuleppel korraldajaga muud marki sõidukid
Korraldajal on õigus paigutada võistleja teise klassi!


OSAVÕTUTASU JA PEALTVAATAJA PILET

Eesti Audi Klubi klubikaardi omanikule on osavõtutasu Audiga osalemisel 100.- krooni, teistele 200.- krooni. Muud marki sõidukiga osalemisel on osavõtutasu suuruseks 300.- krooni. Osavõtutasu sisaldab võistleja ja ühe tiimiliikme tasuta sisenemise lennuväljale.

Pilet pealtvaatajale maksab 50.- krooni, Eesti Audi Klubi klubikaardi omanikud ja alla 12 aastased saavad üritusele TASUTA.


AUHINNAD

Klassi võitjat autasustatakse diplomi ja karikaga, teise ja kolmanda koha saavutanuid diplomiga. Lisaks autasustatakse võitjaid auhindadega ürituse toetajatelt. Eriauhinna ja diplomiga autasutatakse kiireimat naisvõistlejat.


AJAKAVA

20.08.2008 kuni 04.09.2008 kell 24.00
Võistlejate eelregistreerimine

06.09.2008

10.30 - 12.00 lõppregistreerimine ja tehniline kontroll
12.45 - 13.00 võistlejate koosolek
13.00 - 15.30 ajasõidud
15.30 - 16.15 finaalsõitude ettevalmistus
16.15 - 18.15 eliminaatorid/finaalid
18.30 - autasustamine


Registreerunud võistlejad


wilson - 22.08.08 07:03

mis klassi läheb 3.6l v8 ?


pprz - 22.08.08 07:14

C: Üle 3000 cm³ N/A bensiinimootorid (sh 2,2 10vT, 1,8T ja 2,0T va S3) ja üle 2500 cm³ diislid


Helen - 26.08.08 20:33

Kas on kedagi, kes Tallinna kandist liiguks üritusele ja poleks väga raske üks fotograafiategelane ja muidu huviline auto peale võtta?


aixx - 27.08.08 07:09

Tsitaat:
Algselt postitas: Helen
Kas on kedagi, kes Tallinna kandist liiguks üritusele ja poleks väga raske üks fotograafiategelane ja muidu huviline auto peale võtta?


Ma arvan kui sa Laagri Maksimarketi parklas kuskil kella 10 paiku seisad sildiga "Tahan AC Dragile", siis läheb lausa rebimiseks :)


Helen - 27.08.08 09:42

:DÄkki saaks ikka sildita...või kui kuidagi ei saa, siis äkki võib väike silt olla?


Kaljukiisu - 27.08.08 11:22

Väiksest sildist sõidetakse mööda.


martint - 28.08.08 05:29

Oskab keegi täpsemalt öelda kus see lennuväli on?:P


priit - 28.08.08 07:03

Tsitaat:
Algselt postitas: martint
Oskab keegi täpsemalt öelda kus see lennuväli on?:P



Kiltsi lennuväli


wilson - 28.08.08 07:04

tallinna poolt tulles otse läbi haapsalu mööda teed ja umbes 2km siis linnast väljas.
enamjaolt tegelt leiad ka üles sellejärgi kuhu poole masinate hunnik liigub :D


martint - 28.08.08 07:28

nohjah:D ma tulen täitsa setumaalt:D niiet tallinna mul vist asja pole:D et sealtpoolt liikuda:D aga no hakkan vara liikuma ja kül ülesse leian;)


indro - 29.08.08 11:09

Nagu näha, siis tuleb edaspidi piirduda ikka ühe dragiga aastas - 15 osaleja tarbeks pole mõtet viies erinevas klassis üritust korraldada. Kui esmaspäeva õhtuks 30-t osalemise sooviga inimest koos ei ole, siis jätame võistluse ära ja seni registreerunutele maksame osavõtasud tagasi.


StreetR - 29.08.08 12:25

Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Nagu näha, siis tuleb edaspidi piirduda ikka ühe dragiga aastas - 15 osaleja tarbeks pole mõtet viies erinevas klassis üritust korraldada. Kui esmaspäeva õhtuks 30-t osalemise sooviga inimest koos ei ole, siis jätame võistluse ära ja seni registreerunutele maksame osavõtasud tagasi.


Viga pole ürituses endas vaid selles et samal jal ka tartus samalaadne üritus.

Edu korraldamisel:)
Henri


serxx - 29.08.08 12:58

B klassis olen ma hetkel ainuke :(
Ärge kartke, tulge sõitke minuga võidu ;)

Nagu kevadine kiirendus näitas, siis 2.3 mootoriga on võimalik B klassis võit saavutada küll ja liikuda kiiremini kui 2.8.


ICE - 29.08.08 13:08

Serxx ära pabista selle klassivõidu pärast, küll Ahto ennast ära regab :P

Ma loodaks rajale tuua u. 350hj Audi TT. Täna selgub :)


serxx - 29.08.08 13:11

Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Serxx ära pabista selle klassivõidu pärast, küll Ahto ennast ära regab :P

Et siis jah, ma tahtsin kirjutada, et kõik peale Ahto on oodatud minuga võidu sõitma :P


indro - 29.08.08 15:54

Tartu üritusele ei ole registreerinud mitte ühtegi Audit, nii et selles küll asi ei ole. Meie ürituse kuupäev sai paika pandud juba Märtsi kuus, Tartu kohta seda öelda ei saa.

Tsitaat:
Algselt postitas: StreetR
Viga pole ürituses endas vaid selles et samal jal ka tartus samalaadne üritus.

Edu korraldamisel:)
Henri


Teemo - 29.08.08 19:27

Üks väike mõttevälgatus....

Ma ei ole küll kauaaegne Audiklubi liige, kuid tollal kui olin liitunud ja esimene kevad(2006) kätte jõudis, siis kohe ka AC dragil proovimas käisin. Teise korra sõitis minu masin kohe sügisel. Sel aastal olid veel ajad ja tulemused natuke madalamad kui näit. järgmisel ehk 2007.
Samas olen ka üsna suur fänn, ürituste pealtvaatajana ja seda nii dragil, kui lõppkiirusel. Seega tean, et võistluste kalender on üsna tihedaks läinud. Samas peab tunnistama, et AC drag on saanud üpris kõrgetasemeliseks kiirendusvõistluseks ja pealtvaatajane tean, et osalejatel, kel nn. stock masin, ei ole suurt lootust midagi seal teha. Ainus asi on oma aega sõita, kuid kui see on teada, siis rohkem ei sõideta.
Kui nüüd ütlen pealtvaatajana, siis eelmine sügis sõidetud tulemused, eriti just "outlaw" klasi poolt on sedavõrd tugevad, et ega neid 15+ sek. autosi(ehk suur osa stock s-autosi) näha ei viitsigi.
Ja tekibki moment, kus plaanid AC dragi vaatama minna ja tead, et midagi ilusat jälle tulemas(nii korralduse, kui tulemuste poolelt), kuid samas mõtlen, et tase nii kõreks läinud, et oma (14.0-14.4)sõitev auto rajale eriti ei kõlbaks.
Arvan, et selliseid mõtlejaid on veelgi(vähemalt minu tutvusringkonnas) ning see ongi see asjaolu, miks igalepoole võistlejaid ei jätku.

Käesolev olukord on korraldajatale pisut keeruline jah. Kahju, et enda jäärallikas hiljuti lepingu lõpetas, muidu oleksin kindlasti oma panuse andnud.


Mario81 - 29.08.08 19:52

oma panuse oleks ka mina see sügis andnud ja BR klassis kätt proovinud aga kahjuks tööl pean olema.


ranz - 29.08.08 21:32

Tsitaat:
Algselt postitas: Teemokuid samas mõtlen, et tase nii kõreks läinud, et oma (14.0-14.4)sõitev auto rajale eriti ei kõlbaks.

Selle jaoks mõeldi ju välja Bracket klass, igaüks võib võita, nt ise tahaksin seal väga sõita sest D klassi masinad on liialt karmid lihtsalt, kuid BR klassi sellise ETga nagu minul välja sõidetud juba on, ei lubata.


Taavi - 29.08.08 21:59

Jama küll. Ma olen enamus ajast kukkunud välja esimeses eliminaatori ringis a näete. Ikka käin jonnakalt igal võistlusel. Kui sõita ei taha, siis vabanduse leiab alati. See on fakt. Kahju, et dragi vastu huvi nii väike on kuid loodan, et üritus siiski toimub.


sadguy - 29.08.08 23:21

Tere tali. Mul juba helsinki-tallinn, tallinn-helsinki piletid v2lja ostetud drag-le tulemiseks.
2rge nyyd jamage. :(
BR -s saab ju praktiliselt iga mees s6ita kui vaid ise seda tahab. Ei loe ju seal mootori v6imsus ega hea ET.
PS: Kevad dragi BR klassi v6itis kogu yrituse k6ige aeglasem auto!!!;)


veekaheksa - 30.08.08 06:04

Mul on küll siiralt ükskõik, mis kohale ma tulen. Juhul kui esikolmikusse mahun, siis on ju ülikõva. See on vaid boonuseks. Tähtis pole võit, vaid osavõtt!


ICE - 30.08.08 19:26

Tsitaat:

PS: Kevad dragi BR klassi v6itis kogu yrituse k6ige aeglasem auto


U. nii ta oli. Mul oli au Marko vastu sõita eliminaatori esimeses ringis olles ise olnud kvalifikatsiooni teine ja tema seal lõpuosas. Ja kutt küpsetas kõik vastased ära kaasaarvatud finaalis. Väga vinge.


ICE - 30.08.08 19:28

Rando, aga väga hea väljakutse ju. Paned omale dial-ini selle 13.5 ja näitad kui hästi sa oma autot tunned kui pead niiöelda tagasi hoidma :P


ranz - 31.08.08 09:18

Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Rando, aga väga hea väljakutse ju. Paned omale dial-ini selle 13.5 ja näitad kui hästi sa oma autot tunned kui pead niiöelda tagasi hoidma :P

Hmm... maeitea miks ma ennem selle peale ei mõelnud, aga millegi pärast arvasin koguaeg, et ma ei saa sinna klassi sellepärast, et olen juba kiiremini sõitnud. Aga, et kui suudan sõita kogu aeg üle 13,5-e siis võin sõita põhimõtteliselt, jah?


MaQQu - 31.08.08 10:06

Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Hmm... maeitea miks ma ennem selle peale ei mõelnud, aga millegi pärast arvasin koguaeg, et ma ei saa sinna klassi sellepärast, et olen juba kiiremini sõitnud. Aga, et kui suudan sõita kogu aeg üle 13,5-e siis võin sõita põhimõtteliselt, jah?


Loomulikult, sa võid ka 15.0 panna oma dial-ini. Ise määrad ju selle : ) nii et kähku registreerima.


Xan - 31.08.08 10:42

Tänase seisuga on AC Drag-i reeglites kirjas et üks juht tohib sõita ainult ühe autoga ja ainult ühes klassis. Äkki muudaks selle ära, ma ise näiteks sõidaks heameelega nii vabalthingavana C kui nitroga D klassis, ja maybe ka Bracket-it. Hetkel on mul tegelikult valida nende 3 klassi vahel (Tõsi ma olen tõenäoliselt ainus, kel niipalju variante on :)). Aga võibolla mõni teine oleks ka huvitatud sõitmast nii head-on, kui bracketklassis samaaegselt. Meil ju ikkagi rõhuvas enamuses omal jõul kohale sõitvad tänavaautod, niiet ei tohiks tekkida ka probleeme ülekuumenevate mootorite ja muu sellisega. Lihtsalt registreerib ja maksab mitmes klassis sõitmise eest, kaob ka ära mure, et vähe osavõtjaid on regatud. Muidugi ei saa lubada et kõvema klassi auto madalamas klassis sõidab, aga muidu ma küll ei näe probleemi.


indro - 01.09.08 16:00

Nagu ma juba telefonis ütlesin, siis on võimalik sõita kahes klassis sellisel juhul kui üks nendest on Bracket.
Kahes klassis sõites tuleb maksta mõlema klassi kohta osavõtutasu ja ka kaks registreerimisankeeti täita.

Tsitaat:
Algselt postitas: Xan
Tänase seisuga on AC Drag-i reeglites kirjas et üks juht tohib sõita ainult ühe autoga ja ainult ühes klassis. Äkki muudaks selle ära, ma ise näiteks sõidaks heameelega nii vabalthingavana C kui nitroga D klassis, ja maybe ka Bracket-it. Hetkel on mul tegelikult valida nende 3 klassi vahel (Tõsi ma olen tõenäoliselt ainus, kel niipalju variante on :)). Aga võibolla mõni teine oleks ka huvitatud sõitmast nii head-on, kui bracketklassis samaaegselt. Meil ju ikkagi rõhuvas enamuses omal jõul kohale sõitvad tänavaautod, niiet ei tohiks tekkida ka probleeme ülekuumenevate mootorite ja muu sellisega. Lihtsalt registreerib ja maksab mitmes klassis sõitmise eest, kaob ka ära mure, et vähe osavõtjaid on regatud. Muidugi ei saa lubada et kõvema klassi auto madalamas klassis sõidab, aga muidu ma küll ei näe probleemi.


Xan - 02.09.08 12:08

Nii, mina siis nüüd kahte klassi regatud. D ja BR. Dial-in-ile pihta saamine saab muidugi põnev olema :D. Sest tegelikult tulen pigem isiklikku rekordit parandama ja selletõttu rohkem starte = rohkem võimalusi. Et siis kutsun ühtlasi kõiki end peale head-on klassi ka bracketisse kirja panema, palju neid WideOpenThrottle seadete legaalse häälestamise/testimise võimalusi ikka antakse.

Eks näis, kuidas aeg sellele liimile mõjunud on. THR-i ajal uisutasid ikka kõik neliveolised ja muud tänavarehvidega masinad seal kummi-liimisegu peal mõnuga.


ranz - 02.09.08 13:05

Tsitaat:
Algselt postitas: Xan
Dial-in-ile pihta saamine saab muidugi põnev olema :D. Sest tegelikult tulen pigem isiklikku rekordit parandama

Seda saad sa siiski ainult D klassis teha, kui mina nüüd õieti aru sain siis BR klassis alla 13,5 pole lubatud sõita.


äss - 02.09.08 13:24

Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Tsitaat:
Algselt postitas: Xan
Dial-in-ile pihta saamine saab muidugi põnev olema :D. Sest tegelikult tulen pigem isiklikku rekordit parandama

Seda saad sa siiski ainult D klassis teha, kui mina nüüd õieti aru sain siis BR klassis alla 13,5 pole lubatud sõita.


Eliminaatoris ei tohi alla 13.5 sõita ... kui ajasõidus alla sõidad, siis tõenäoliselt läheb dial-in lihstalt 13.5 ... või ei ole nii? :)


ICE - 02.09.08 14:04

Ise ei lähe midagi, Xan peab selle panema ning see võib vabalt ka 14,8 olla :)

Aga ajasõitudes võib ta tõesti paugutada kuidas torust tuleb. Ja sellest tulenevalt arvan ma, et tema eliminaator jääb siis väga lühikeseks :) Lambist on väga raske suvalist etteantud aega sõita- et mitte öelda võimatu.


Xan - 02.09.08 14:20

Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Ise ei lähe midagi, Xan peab selle panema ning see võib vabalt ka 14,8 olla :)

Aga ajasõitudes võib ta tõesti paugutada kuidas torust tuleb. Ja sellest tulenevalt arvan ma, et tema eliminaator jääb siis väga lühikeseks :) Lambist on väga raske suvalist etteantud aega sõita- et mitte öelda võimatu.

Mul on nii-ehk teisiti rumalaks kombeks iga stardiga oma aega parandada, niiet ei ole minust indeksisõitjat anyway. Aga eks me kohapeal näeme :) Sekundiga indeks lõhki sõita poleks ka paha või mis :D


Loaded - 05.09.08 17:19

Kes tuleb dragile Tallinnast ja soovib vältida ca 10 km't kruusateed, võib kaaluda sõitu läbi Keila.

Aga muidu tolmas kruus hästi.


Dan - 05.09.08 22:35

Aga kuskohas see kruusa lõik on siis?
Kas läbi Keila sõitmise all on mõeldud ka vana haapsalu mnt-d?


Mario81 - 05.09.08 22:52

Tsitaat:
Algselt postitas: Dan
Aga kuskohas see kruusa lõik on siis?
Kas läbi Keila sõitmise all on mõeldud ka vana haapsalu mnt-d?

ongi möeldud vana haapsalu maanteed.


Loaded - 06.09.08 07:34

Tsitaat:
Algselt postitas: Dan
Aga kuskohas see kruusa lõik on siis?


Tallinna poolt tulles hakkavad teetööd pihta veidi ennem Palivere silda ja kruusa on kuni Taeblani, sealt edasi on uus asfalt juba peal.


tarmo - 07.09.08 18:30

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=56460