Esialgu lihtsalt teadaanne. Toimuma saab üritus millalgi lõuna paiku (kell 12 nt.), koha ja reeglid avaldame 6. oktoobriks.
Osavõtutasu tahaks jätta alla 100 kr, kui leiame eriti lahke sponsori, siis isegi alla 50 kr.
Tegu ei ole tavapärase "kiirusvõistlusega", pigem on elemendid sellised, et saate testida kui hästi te oma autode gabariite tunnetate ja kui head on
teie manööverdusoskused.
Korraldustiim:
Kevadlilleke
Amadeuz
Osalejad:
Kivitare, Audi 90
madrus24, Audi S6
Spooky, Audi 80
Konrad, Audi A3
Ivoonu, Audi 80 Avant
T-boy, Audi S6
moosisco, Audi 100 Avant
Kassu222, Audi 80 Avant
Indrek, Audi 100 Avant
Priit, Audi 80
Kõik, kes soovivad võistelda, liituda korraldustiimiga või sponsoreerida/toetada üritust mingil moel, andke mulle teada. Kõik vajalikud kontaktandmed
on profiilis olemas.
Vigursõidu toimumiskohaks on Tartu Teaduspargi tagumine (suur) parkla - Teaduspargi käest on luba ürituse korraldamiseks olemas.
Lisaks, kuna hetkel suuremaid kulusid ürituse korraldamisega seoses ei tule, on üritusest osavõtt tasuta. Sellega soovime innustada
kohale tulema ka inimesi, keda siiani harva või veel üldse mitte näinud pole.
Vigursõit toimub eraldi harjutustena, mille juures esmatähtis on täpsus ja oma auto gabariitide tunnetamine, alles seejärel kiirus.
Kiiruse peale läbitavates harjutustes annab iga eksimus olulisel määral karistussekundeid. Lisaks olge valmis ka paarile teoreetilisele
küsimusele vastama. Harjutused läbib igaüks oma autoga.
Registreerumise tähtaeg on 11. oktoobril kell 23:59, registreerumiseks saatke mulle kas e-mail või foorumi privaatteade. Pange kirja ka auto
mark/mudel, lõpparvestus toimub kahes võistlusklassis: "Audid" ja "teised automargid"
Kas võib esineda nt. kahe autoga, et Audi ja muu?
Olen mõelnud sama laadse ürituse korraldamisele juba varem aga siiani pole tegudeni jõudnud.
Üks oluline asi millele tasuks tähelepanu pöörata, kui tegu on täpsusega siis oleks vast mõtekas autod jagada kahte klassi (või isegi kolme) -
suuremate gabariitidega ja väiksemate gabariitidega masinad. Lihtne näide - A3 ja A2 teevad külgparkimise lõdva randmega ära, kui näiteks mina oma A6
mis on üle 5m pikk.
Võistlused saab läbi viia mitmes osas - arvestada välja kassis olevate autode gabariitide keskmine (reganud mudelite järgi) ja rada maha märkida seda
arvestades. Järgmise klassis võistlemisel muuta rada ainult mahukamaks. Siis oleks vast kõigil võrdsem arvestus.
Edu ürituse korraldamisel!
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tuletan veelkord meelde ürituse toimumist, ühtlasi pikendan registreerimisaega 12. oktoobri õhtuni.
Tulevad siis teooriatest ja 6 vigursõiduharjutust, parimad osalejad saavad ka premeeritud.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Eks laupäeval paistab.
Täna kell 12 siis?
Mind paluks kahjuks maha arvestada. Ei ole autol sädet ikka veel ja seisab remondimeeste juures ikka veel. Kurb lugu. Ei ole siiani veel oma autoga ühestki AC üritusest saanud osa võtta. Aga edu teile.
Järelkaja teema on siin: "Audiclub.ee vigursõit 2007" järelkaja.