Foorumi logo

"Audiclub.ee vigursõit 2007" 13. oktoobril Tartus
Kevadlilleke - 25.09.07 12:03

Esialgu lihtsalt teadaanne. Toimuma saab üritus millalgi lõuna paiku (kell 12 nt.), koha ja reeglid avaldame 6. oktoobriks. Osavõtutasu tahaks jätta alla 100 kr, kui leiame eriti lahke sponsori, siis isegi alla 50 kr.

Tegu ei ole tavapärase "kiirusvõistlusega", pigem on elemendid sellised, et saate testida kui hästi te oma autode gabariite tunnetate ja kui head on teie manööverdusoskused.

Korraldustiim:
Kevadlilleke
Amadeuz

Osalejad:
Kivitare, Audi 90
madrus24, Audi S6
Spooky, Audi 80
Konrad, Audi A3
Ivoonu, Audi 80 Avant
T-boy, Audi S6
moosisco, Audi 100 Avant
Kassu222, Audi 80 Avant
Indrek, Audi 100 Avant
Priit, Audi 80

Kõik, kes soovivad võistelda, liituda korraldustiimiga või sponsoreerida/toetada üritust mingil moel, andke mulle teada. Kõik vajalikud kontaktandmed on profiilis olemas.


Kevadlilleke - 05.10.07 23:45

Vigursõidu toimumiskohaks on Tartu Teaduspargi tagumine (suur) parkla - Teaduspargi käest on luba ürituse korraldamiseks olemas.

Lisaks, kuna hetkel suuremaid kulusid ürituse korraldamisega seoses ei tule, on üritusest osavõtt tasuta. Sellega soovime innustada kohale tulema ka inimesi, keda siiani harva või veel üldse mitte näinud pole.

Vigursõit toimub eraldi harjutustena, mille juures esmatähtis on täpsus ja oma auto gabariitide tunnetamine, alles seejärel kiirus. Kiiruse peale läbitavates harjutustes annab iga eksimus olulisel määral karistussekundeid. Lisaks olge valmis ka paarile teoreetilisele küsimusele vastama. Harjutused läbib igaüks oma autoga.

Registreerumise tähtaeg on 11. oktoobril kell 23:59, registreerumiseks saatke mulle kas e-mail või foorumi privaatteade. Pange kirja ka auto mark/mudel, lõpparvestus toimub kahes võistlusklassis: "Audid" ja "teised automargid"


Ivoonu - 06.10.07 10:21

Kas võib esineda nt. kahe autoga, et Audi ja muu?


AudiTeam - 06.10.07 19:02

Olen mõelnud sama laadse ürituse korraldamisele juba varem aga siiani pole tegudeni jõudnud.

Üks oluline asi millele tasuks tähelepanu pöörata, kui tegu on täpsusega siis oleks vast mõtekas autod jagada kahte klassi (või isegi kolme) - suuremate gabariitidega ja väiksemate gabariitidega masinad. Lihtne näide - A3 ja A2 teevad külgparkimise lõdva randmega ära, kui näiteks mina oma A6 mis on üle 5m pikk.

Võistlused saab läbi viia mitmes osas - arvestada välja kassis olevate autode gabariitide keskmine (reganud mudelite järgi) ja rada maha märkida seda arvestades. Järgmise klassis võistlemisel muuta rada ainult mahukamaks. Siis oleks vast kõigil võrdsem arvestus.

Edu ürituse korraldamisel!


Kevadlilleke - 09.10.07 08:05

Tsitaat:
Algselt postitas: Ivoonu
Kas võib esineda nt. kahe autoga, et Audi ja muu?
Kui meid just mitukümmend ei kogune, siis ikka võib.


ranz - 09.10.07 08:33

Tsitaat:
Algselt postitas: AudiTeam
Olen mõelnud sama laadse ürituse korraldamisele juba varem aga siiani pole tegudeni jõudnud.

Üks oluline asi millele tasuks tähelepanu pöörata, kui tegu on täpsusega siis oleks vast mõtekas autod jagada kahte klassi (või isegi kolme) - suuremate gabariitidega ja väiksemate gabariitidega masinad. Lihtne näide - A3 ja A2 teevad külgparkimise lõdva randmega ära, kui näiteks mina oma A6 mis on üle 5m pikk.

Võistlused saab läbi viia mitmes osas - arvestada välja kassis olevate autode gabariitide keskmine (reganud mudelite järgi) ja rada maha märkida seda arvestades. Järgmise klassis võistlemisel muuta rada ainult mahukamaks. Siis oleks vast kõigil võrdsem arvestus.

Edu ürituse korraldamisel!

Kusjuures korraldasime kohaliku klubiga sel suvel ühe etapina mitmest samalaadse ürituse ning tekkis sama küsimus, et kas peaks tegema need erinevad suurematele ja väiksematele masinatele, otsustasime seekord seda mitte teha, et vaatame kuidas üldse sujub. Ürituse sisuks oli siis põhimõtteliselt ARKi platsieksam ideaalsete parkimistega (nt külgboxil ei olnud mitte kõnniteekivist kuni 20cm vaid ideaal oli 20cm, ei võinud olla vähem ega rohkem jne).
Nii üllatav kui see ka ei ole... ei olnud mitte mingit vahet, kas oldi universaalkere S6-e või VW golfiga, kokkuvõtet tehses selgus pigem vastupidi, suuremate autode omanikud olid täpselt sama katse läbinud ideaalsemalt kui väiksemate autode omanikud.
Võibolla oli asi tõesti kokkusattumuses ning suuremate autode roolis olid lihtsalt väga head juhid... aga selline kogemus sellest üritusest igatahel jäi. Lisan veel juurde, et suht sama asi oli ka vigursõiduga.


Kevadlilleke - 11.10.07 14:01

Tuletan veelkord meelde ürituse toimumist, ühtlasi pikendan registreerimisaega 12. oktoobri õhtuni.

Tulevad siis teooriatest ja 6 vigursõiduharjutust, parimad osalejad saavad ka premeeritud.


Ivoonu - 11.10.07 14:26

Tsitaat:
Algselt postitas: Kevadlilleke
Tulevad siis teooriatest ja 6 vigursõiduharjutust, parimad osalejad saavad ka premeeritud.


Tuleb tunnistada, et mul hea meel, et ARK'is eelmine reede teooriaeksamit tegin :D


Kevadlilleke - 11.10.07 14:38

Tsitaat:
Algselt postitas: Ivoonu
Tsitaat:
Algselt postitas: Kevadlilleke
Tulevad siis teooriatest ja 6 vigursõiduharjutust, parimad osalejad saavad ka premeeritud.
Tuleb tunnistada, et mul hea meel, et ARK'is eelmine reede teooriaeksamit tegin :D
Kärbin su rõõmu veidi ja hoiatan, et tegu ei ole just nendesamade küsimustega, mille vastu ARK huvi tunneb. ;)


Ivoonu - 11.10.07 15:39

Eks laupäeval paistab.


Ivoonu - 13.10.07 07:07

Täna kell 12 siis?


Kivitare - 13.10.07 07:55

Mind paluks kahjuks maha arvestada. Ei ole autol sädet ikka veel ja seisab remondimeeste juures ikka veel. :mad::mad::mad: Kurb lugu. Ei ole siiani veel oma autoga ühestki AC üritusest saanud osa võtta. Aga edu teile.


Kevadlilleke - 13.10.07 13:06

Järelkaja teema on siin: "Audiclub.ee vigursõit 2007" järelkaja.