Pisike ülevaade oma järgmisest Audi marki kandvast liikurist, mis soetatud 17.juuni 2009, läbisöiduga 198 760km.
• Liik:sõiduauto
• Keretüüp: universaal
• Mootor: 2.6 V6 12v SOHC 110 kW MVEG 2
• Kütus: bensiin
• Vedav sild: nelikvedu DAK (3.444) (37/9)
• Käigukast: 5+R manuaal DJS (37 : 9 = 4.111)
• Värvus: tumepunane metallik(LZ3N)
Turva- ja ohutusvarustus:
• roolivõimendi
• kesklukustus (vöimalusega söiduajal uksed lukustada)
• ABS
• EDL
• 2x turvapadi
• signalisatsioon (mahuanduriga)
• immobilisaator
• 5x turvavööd + turvavööde eelpingutid esiistmetel
• 4x peatoed
•
Mugavusvarustus:
• kliimaautomaatik
• 2x elektrilised akende tõstukid
• elektrilised välispeeglid (kokkuklapitavad)
• peeglid päikesesirmides
• toonitud klaasid
• 2x esiistmete soojendus
Sisustus:
• tekstiilpolster (N0E/QL)
• tagaistme seljatugi allaklapitav (2-s osas)
• reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
• käetugi ees (laekaga)
• käetugi taga (laekaga)
• iluliistud salongis
• jalamatid (tekstiil & kummist)
• pagasiruumi kate
• taskud esiistmete seljatugedes
• 2x topsihoidja keskkonsoolis
Audio, video, kommunikatsioon:
• Originaal Beta
• ees originaal kõlarid
Rehvid ja veljed:
• Fondmetal 15" valuveljed talverehvidele
• Audi originaal 15" valuveljed suverehvidele
Tuled:
• esituled (gabariit, lähi ja kaug + suunatuled)
• külgmised suunatuled (tiivapealsed)
• el. tulede korrektor
• salongivalgustus
• udutuled (eesmised, tagumised)
• el. esimeste tulede korrektor (körgus)
• tagumised tuled (gabariit, pidur, suund, tagurpidikäik, numbrivalgustus, lisapidurituli)
•
Muu varustus:
• tagaklaasi soojendus + klaasipuhasti
• veokonks
• katuseraamid
• tagavararatas + abipakett (tungraud, vöti, kingad jne)
•
Lisan möned pildid ka:
Vabandan ka ette, et salongist seest pole pilte...see nagunii ju köigil pea ühene, ainus erinevus on keskonsoolis olev kroomliist.
Tehtud tööd:
199 360 (3.7.09) - Tagasilla öötsapuksid 4tk, 2x ekstsentrikpolt, tagasilla ülemised puksid 6tk.
199 600 (...7.09) - BP Visco5000, ölifilter, 6x süüteküünlad (NGK), öhufilter, salongiöhufilter.
214 400 (12.12.09) - BP Visco5000, ölifilter, aknapesupump.
219 126 (7.3.2010) - Hammasrihm, rullpinguti, ülejooksurull, veepump, termostaat, nukk-ja väntvölli simmer, generaatori rihm ja pinguti,
jah.radiaator, paisupaak+kork.
224 440 (9.5.2010) - BP Visco5000, ölifilter, summutisukk.
228 981 (2.6.2010) - Tagasilla simmerling 2tk, diffriöli (Valvoline 80w/90), esimene vasak rattalaager.
230 181 (7.7.2010) - 2x tagarattalaager (SLR)
232 256 (18.8.2010) - Esimene vasak ABS andur, 2x detonatsiooni andur.
234 113 (10.9.2010) - BP Visco5000, ölifilter, X-1R, paisupaak+kork.
243 583 (27.12.2010) - Aku Deta Senator3 12v/72Ah/720A.
248 422 (08.03.2011) - Vasak esimene veovölli kaitse.
249 224 (14.03.2011) - BP Visco 5000 + ölifilter.
249 390 (18.03.2011) - Kütusepump (paagisisene) (Meyle)
257 472 (30.06.2011) - Esisilla öötshoova kompl. + 2x esimesed kettad & klotsid.(NK)
263 514 (18.09.2011) - BP Visco 5000 + ölifilter, öhufilter, salongiöhufilter, kütusefilter.
268 502 (12.11.2011) - Haakekonks.
269 824 (29.11.2011) - Tag.regul.varraste vahetus ja sildade reguleerimine. (Sidem)
272 344 (27.12.2011) - Bosch HCR parem esituleklaas (kasut.).
277 790 (24.02.2012) - 2x esimesed välimised otsaliigendi tolmukatted (Swag).
278 502 (01.03.2012) - BP Visco 5000 + ölifilter.
281 163 (28.03.2012) - 6x NGK-BKUR6ET-10, öhufilter (Hengst), 2x tagumised rattalaagrid, 2x esivedrud.
285 503 (12.05.2012) - 2X esimesed poritiivad (A-osa).
288 851 (26.06.2012) - 2x tagumised pidurikettad + klotsid.
289 210 (04.07.2012) - 2x klapikambrikaane tihendid (Goetze 50-028651-00)
292 356 (25.08.2012) - 2x katalüsaator (Jmj), 2x 50x150 mm summutisukk (Bosal), 2x klamber/toruühendus.
293 646 (20.09.2012) - BP Visco 5000 + ölifilter, salongiöhufilter.
Vajalikud tööd:
Esiklaas.
Eks masinal jagub ka väheke iluvigasi, kuid nende likvideerimisel oleks parim lahendus ehk ülevärv.
Pole tegu esimeses nooruses isendiga, niiet nokkimist on.
Hetkel olen isendiga rahul
Kummalisim üllatus peale soetust oli, et kuidas suutis öli möötevarras alati kuvada max normi, kui öli vahetusel sain mootorist kätte 7,5 liitrit
Ja oli ka teine parajalt moosiks söidetud.
Piltide avamisega teemasse jään mingil pöhjusel hätta
Piltide avamisel teemasse on sul see probleem, et lingi lõpus on "/1", kustuta need ära ja pane [img][/img] vahele ja korras.
Tsitaat: |
Värv mulle väga meeldib. Kollase suunatule vahetaks halli või valge vastu välja.
Mis sa vahetasid lumehanges radikat?
Tsitaat: |
Näe su masinast ka lõpuks pilte Igati luks värk, sul lisaks oma kliima
sees, toolisoendid ja puha, lisaks tagavedu veel juures. Pilte vaadates vaja käega ainult pildil tagapool kinni katta, vaata kui oma a4ja. Vähe
tähelepanelikumalt vaadata sis sul paistab kere siikis täkke ja kriimuvabam kui mu audil. Tõsi seda essilikku bearl taolist efekti harva näha, aga
päris plass siiski pole, metallik erineva valguse käes toon siiski mängib. Praegu lumisel talvel minu meelest päris kena värv..mul ju täpselt sama
värvitoon. Tõlkena siis e. punane rubiin.
Egas midagi, edu autoga.
Tsitaat: |
Kui saladus pole, kus kohast soetasid, kui viitsid, võid ka privasse reg. nr.i visata.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ma tõin ka 2007, kuud ei mäleta, panen pildi, vaata ise, on sama või mitte;
Sama!
u2u-sse vöid väheke tutvustust lisada
Kui veel isendist möni klöps, siis ka nendest oleks huvitatud.
Tsitaat: |
Siinkohal suurimad tänud Vedru´le, kes oli nöus jagama oma albumist mönda fotot + möningast informatsiooni auto kohta.
Vaat siis, kuidas autost teema tegemine ära tasub.
Kristoff, väga hea tähelepanek.
Hetkel on talla ja kalla reziim, kuid juhtus ka äpardus.
Pildil märgitud kohale tuli lumemudru eemaldades auk
Nüüd siis näritud tiivakaar ja auguga alaosa - kurb.
Täna tekkis vöimalus taas autot "näppida" oma 10-15 minutit.
Pöhjuseks oli klaasipesusüsteem.
Eile sai paak triiki vedelikku täis valatud ja 2-3x siristatud, täna sain seda teha ainult korra ja paak tühi.
Kuna loiku kusagilt ei paisnud, siis kapott lahti ja uuringule - pumba ümbrus märg.
Katkusin roolivöimu potska eest ja voilaa....voolik oli poolenisti ainult pölves ja kui vett pritsida, jooksis see suurelt osalt vastu rattakoobast
mitte klaasile.
Seoses selle "näppimisega" tekkis ka küsimus.
Nimelt, roolivöimu paagile käib peale kate ja tolle katte all on pistikud...
Minu masinal meid 4 vöi 5 tükki (2x roheline, roosa jne).
Rohelistega ongi mure, et üks on suurem ja teine pisem/peenem..suuremal puudub edasiminek, ehk siis puudub pistiku teine pool ... mis otstarve vöi
tarbija tollele vöiks kuuluda?
Lisaks, et kas kellelgi oleks hea hinnaga pakkuda öhupuhasti peale käivat katet?
Pakkumised koos hinnaga U2U-sse palun. (Tln-Rapla)
Siia teemasse palun pakkumisi mitte teha!
Täpsustuseks üks laenatud pilt:
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ennast huvitab ka juba. Kammisin auto24-s 95-96a. A4 kapoti alused 2.6 moto pildid kuulutustes läbi ja igal pildil "must kast" seal olemas ja minul pole. Seal peaksid siis olema mingid kaablid pistikutega minema? Ei ole küll ise märganud mingeid puudusi autol, ei roolivõimus egas muus. Paranka liigub küll seni kui "õlitatult".
Jätkuks!
Riigipüha eelne hommik algas pönevalt.
Peale äratust esmane pilk termomeetrisse.. -29+
Masin tööle, kuid peale kümnekonna sekundilist toimimist vöttis olukord huvitava pöörde, kus terve hoov täitus ebameeldiva heliga ja lumi muutis värvi
Esimene nähtus tuvastas köhuall valitseva öliuputuse.
Kaltsuga puhastades leidsin ka löpuks probleemi ... löhki oli läinud roolivöimu tagasijooksu voolik.
Parandustööd tehtud, kuid esialgu mure siiski jäi...
Pump ei lakanud koledat häält tegemast, tasemed köik normis, rool töötas törgeteta.
Rooliga seostus ainult see, et ketast keerates ka pumba hääl valjenes.
Tuppa soojenema pöördudes sai tee joomise körval suheldud Fugitivega, kes jagas vöimaluste piires tarkuseteri.
Nende kohaselt toimides mure esialgu ei lahenenud, kuid viimasele "katsele" minnes oli köik juba nii nagu vaja.
Nüüd taas vaja abi, et ehk keegi suudab panna siia tolle vooliku varuosakoodi...teaks mida soetama minna.
Voolik, mis latist läheb otse ölianumasse.
Praeguse lahendusega ei julge väga laiata ja järele jäänud originaaljupp pole ka enam usaldusväärne.
Lisaks ootan infot öhupuhasti peale käivast "kaanekesest"
Tuleb tunnistada, et tolle juhtumi töttu sai talvest ametlikult siiber!
"Tehtud tööd" list täienes täna vasaku esimese veovölli kaitse vahetusega.
Ajaliselt läks 1.45 tundi.
Läbisöit: 248 422km
Lähipäevil tulekul ölivahetus!
Köpitsemine jätkub!
Nüüdseks ka öli vahetatud (muidugi kuupäevaliselt varem).
Auto sai/saab täna/homme külge ka uue vidina:
Eelmine jättis mind teisipäeva hommikul poisi lasteaia parklasse.
Masin töötas nagu tavaliselt, kui äketsi lihtsalt suri välja.
Käivitamine tulemust ei toonud.
Uuesti süüdet andes jäi juba körvu tagaosa vaikus - siis sai selgeks, et kütusepump ei toimeta.
Hea kodanik abistas puksiirina ja vedas mind ja mu masina koju.
Seal korraks läks juba käima, kuid hea ljuhul minutikese tiksus, kui jälle ära suri.
Asusin siis lammutama.
Omajagu aja möödudes ja kövasti ropendades sai ka löpuks pumba paagist kätte, otse pumpale akult voolu andes hakkas isegi tööle, kuid mitte just
esimese korraga.
Olgu kuis on, kuid hetkel vana pump taas uriseb ja kolmapäevane Kohila trip kandis isegi vilja - poleksgi nagu midagi olnud, kuid siiski sai öhtul
uuele asjandusele tellimus esitatud, mille juba täna koostöös Defuga kätte sain.
Veelkord tänud Defenderyke-le, kes viitsis "jalgsi kööberdajale " taksojuhiks olla ja 10 minutit varem oleks pidanud mind maha
puistama, siis saanuks bussile
Homme selgub, et kas uus pump asja muudab vöi mitte!
Lisaks eelnevale mulale, teadjamad vöiks pajatada pumba filtritest ... milline neist köige effektiivsem vöi miks neid 2 erinevat?
Vana pumba otsas istub hetkel too pisem (mitte kollast plämbut omav filter).
Kütusepumbaga nikerdamine!
Pagasi osa:
Pagasi katte all olev luugike:
Luugikese all olev süsteemi ühendus:
Lahti ühendatud voolikud ja pistik:
Kaane alune:
Pump koos oma jumstükkidega:
Vana pump:
Selle rönga eemaldamisega sai pumba köige lihtsamalt kätte, vastasel juhul asi pilbasteks ja ise vigane
Kokku ladumisest ei hakanud pilte vorpima, lihtsalt vastupidine järjekord.
Peale söitu pidin korra uuesti paaki sukelduma, sest pealejooksu voolik jäi tobeda nurga alla, et ei lubanud anduril täispaaki kuvada.
Tagaosa vörreldes eelmise pumbaga vaiksem ja tundub, et erksamalt läheb ka käima.
Tere taas.
Egas erilisi uudiseid pole, kuid salongi tekkis uus lisa ja seda tänu Silkx abile, kes oli nöus loovutama oma kuulutuses pakutut 2000 aasta A4
käetuge.
Mainitud kuulutus.
Värv on küll teine, kuid arvan, et see ei tapa.
Lisaks eemaldasin originaal plastkatte, sest teiselt poolt oli puudu ning asendasin nahast löigatud ringidega.
Esialgu arvasin, et tolle KT jalaaugu tegemiseks tuleb kövasti möelda ja nikerdada, kuid önneks pääsesin lihtsamalt.
Pöhimötteliselt tunniga sai asjandus installeeritud.
Konsool eemaldatud ja seespoolt kiikamisega oli näha valamise pinktiirjooned, mille järgi sai augu välja löigata.
Pusimine oli ainult KT asetamisega, sest KT jalal ei tahtnud kuidagi irduda talla osa, et seda enne konsooli paigaldamist kerele kinnitada.
Aga muidu olen rahul.
Saidki külge. Seal on sellest rohkem kasu kui prügimäel
Kuida selle naha parkimisega läks, oli palju pusimist?
Tsitaat: |
Kui lubatakse, siis lisan oma vankri teemasse ka profiilis mainitud A80 b3 1.8 S ja A6 c4 Avant 2.5TDI paar hädist
pilti.
Kaugemal olev valge mahtuniversaal on Chevrolet Lumina APV 1993.
Ei taha eraldi teemasid nendele tegema hakata, kuna pole igapäevaselt käeulatuses.
Vöibolla b3-e kohta hiljem, kuid eks aeg näitab.
Ootab teine hammasvöö vahetust ja tagapiduri lekke eemaldust.
C4-jal sai lahti ühendatud tuledepesuri pistik, kuna lihtsalt ei jöua sisse kallata ja lisaks sai köikvöimalikud niisked klambrilised kinnitused
kapotiall üle käidud (roolivöim, jah.vedelik jne jne).
Lisaks sai kiigatud "ansamblit", millest nupp esialgu üle ei käinud.
Nimelt tagakölarid ei taha toimetada, küll tagumised tweeterid pirisevad.
Elemendid olemas, kuid ei toimi...woofer puudub, et kas sellest pöhjendatult ei tööta?
Headunit on originaal kassetikas ja taga 6-ne cd box.
B5-l sai taas puhastatud tagumist kojameest, mis toimetas oma tahtmise kohaselt + all on nüüdseks suverehvid.
Kui mõne tagumise kõlari lahti kisuksid, siis oskaksin täpsemalt öelda, kui läheb kaks juhet, siis on passiivid ja on ilmselt kunagi woofer olnud, kust võim saadud, kui aga 4 (või oli rohkem), siis aktiivid ja võiksid mängida , ei usu, et mõlemad tagumised korraga läbi läinud. Kas tagumised kõlarid on äkki maha keeratud makist? Kui ei ole maha keeratud, siis vaata pistikud üle, mis kõlarisse lähevad. Huvitav, et ikkagi tagumised tweeterid häält teevad natukenegi. Ühesõnaga võta lahti ja vaata üle
Tsitaat: |
Löpetasin töönädala seekord lepatriinust suksule pesu tegemisega.
Vahepeal talvekeemiat maha leotades jäi silma paras ports asfalditäpikesi.
Täna siis lippasin tanklasse ja haarasin ligi leotusaine ja shampooni.
Peale leotust oli üllatus ikka suht suur.....sellise pigi kogusega saanuks "märkides väravaesise ära katta
Leotust pidin tegema lausa 2x, muidu lihtsalt see seal praegugi vist seismas.
Kahjuks jäi tolle pesuga ajast vajaka ja vahatamine jäi tegemata, kuid kui homme ilm on vastutulelik, siis teen ka selle toimingu ära + ehk önnestub
midagi ka jäädvustada ning masinat ka salongi poolt tuulutada, st, et kummimatid viskaks kuurialla ja öhtupoole tekstiilist matid asemele.
Peale pesu oleks saanud loojuva päikese varjundiga möne rahuldava klöpsu ehk teha, kuid aparaadi akud va sindrid olid tühjaks saanud.
Keskmiseks k.kuluks viimasel arvutustel 9.02 L/100 @ spido järgi 105 km/h ja söidetav marsruut Rapla-Pääsküla-Kopli.
Pigieemaldusainega ikka vast pigi kerelt eemaldasid ? Enda autol sai ka just ükspäev ette võetud see töö, kõigepealt leotusaine ja survekaga suur
mustus enamvähem maha ja pigiaine peale, survekaga üle ja nii 3x Kohati
polnud värvi nähagi, mustad joad voolasid mööda kere maha .. 1x veel teha siis saaks täitsa puhtaks.
Ise kasutasin leotusainena delta force ja pigi eemaldasin Polar ainega.
Tsitaat: |
Tuledepesur ju tore asi, teeb tuled puhtaks aga vedelikku kahmab tõesti palju
Audi park muidu korralik
Tsitaat: |
Vaatasin täna juhuslikult auto alla ja avastasin, et eelmine aasta asetatud sukk on taaskord kahtlases olekus.
Nimelt on seal löötsa ümber olev vörk praktiliselt jalga lasknud ja oht taaskord uue soetamisele mötlema hakata.
Nüüd küsimus...kui asetada sukad ülespoole, kas on lootust, et peavad kauem vöi on oodata teistlaadi tagajärge?
Ahjaa...lisaks on tagasilda tekkinud kobin ja uurimisega tuvastasin külgkaldevardal (8D0 501 530 ) lötku, tuleb ka need mölemid
plaani lisada.
Küsin, et mis varjanti pakute toonkilele?
Totaalselt must, smoke vöi on veel mingeid ideid?
Lisaks on kurikaelad antenni näppimas käinud ja olen uue otsinguil.
E: antennile vöib pakkumisi teha
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ega hetkel muud tarka polegi, kui lisaks lihtsalt möne klöpsu.
Pöördun väikestlaadi murega rahva poole.
Soovitage head kahepoolset teipi liistude kinnitamiseks.
Hommikul vaatasid vastu irvitavate otstega ukseliistud, mis päikesepaistel olid teibist irdunud.
Eelmises postituses 4 & 5 pildil ka osaliselt näha, et kaassöitja ukse liist on kummis.
Kui kellelgi head soovitada, siis olen igati valmis kuulama ja asja otsima minema.
Kui lubatakse, siis uuriks edasi.
Sai nüüd väheke näpitud tolle isendi muusika jagamist...nagu ikka...tagumised suured elemendid on vakka, kuid tweeterid toimivad.
Makil näpitud nuppe igas asendis ja ei miskit.
Eeemaldasin maki konsoolist ja kiikasin ühendusi...tundusid olevat OK, kuid ....
Nagu makil olevalt juhendilt näha, siis pesad seletatud.
Eemaldasin tolle kollase pistiku...tagumine osa jäi täiesti vakka.
Kas kusagil on peidus veel mingi lisa seadeldis?
Tagataskust peale telefoni aparatuuri ja cd-box´i midagi silma ei hakanud...isegi lahtiseid pistikuid mitte.
Samas jääb minule selgusetuks, et kuhu vöiks asetseda maki taga üks lahtine pikuke roheline pistik, mis on maki voolupistiku halli värviga
ühenduses?
Masin muidu kalla ja talla reziimiga, küll on ootel esimese rattalaagri vahetus ja veovölli otste uute katete montaaz ning tagumised laagrid, kas
peale keerata vöi samuti vahetada.
Tehtud sai pesu ja summuti toestusmuhvi/padja tagasi asetamine (eelviimase pauna juures on 10-se mutriga kinni üks tobe kummilutu), oli too irdunud ja
peitu pugenud ning kohalt minnes oli kuulda summutitoru vastu tala kolisemist.
Samuti sai eemaldatud tagumine reg.nr alus, kuna jube on luuki avada, rääkimata lingile pihta saamisest.
Ilma jäi nagu ilusam ka ning luuki hulka hölpsam avada.
B5-l sai lisatud klaasipesu vett, muud hetkel midagi
Taga on lihtsalt suured elemendid läbi põlenud. Kui kõrged mängivad on võimendid korras.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mul oli sama jama, ainult tweetrid mängisid. Ees ega taga suured kõlarid ei mänginud. Mina lahendust ei leidnud ja sõidan juba paar kuud vaikuses.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Seoses tolle isendiga tekkinud pisike küsimus.
Kui suure töenäosusega praoga süütepool masina tööd häirima vöib hakata?
Hetkel pole just konkreetsemalt seda vaadanud, kuid ükskord jäänud silma kahtlane olukord, millele pole tähelepanu suunanud.
Et vältida igasugu lööpimist, siis mainin juurde, et litakat pole veel sealt önnestunud saada, ka märgade näppudega mitte... vöi siis on lollil jälle
vedanud
Sai hommikul kapotiall vähe asjatatud...lihtsalt vaatasin mahlade olukorda ja uurisin lekkeid...önneks tundub, et ei midagi kriitilist.
Lekib (örnalt niiske) traditsiooniliselt roolivöimu volla klambriühendus, mis kinnitub "jahutustorule" , ning tundub, et klapikambrikaane tihend
soovib puhkama minna.
Kogu asjatamise juures jäi silma üks punn...nimelt vasakpoolse (juhipoolne) väljalaske kolde küljes, enne lambda andurit on üks keeratav moodustis.
Mis otstarve tollel on ja miks see ainult ühel pool?
Vaatsin kohe, et kuidagi tuttav Audi täna grossi parklas kahe minu Audi vahel.
Tsitaat: |
Jaanid möödusid muretult, kuid täna öhtul sain meeldiva üllatuse osaliseks.
Nimelt päev varem oli esisillas kuulda naksumist konarlikul teel söites...pidasin süüdlaseks alumist öötsa, kuid uurides ei midagi ...
kaubandusringile suundudes ja pööret sooritades oli kuulda, kuidas asfaldile maandus midagi metallset, koheselt ohukad vilkuma ja teeäärne peatus ning
eemalt hakkas silma rönga kujuline moodustis, milleks oli siis esimeselt vedrult irdunud alumine tükk
Jöudis täna minuni Audi meeste unistus.
Homme peaks ka kuulutusest nurutud vedrud kätte ehk saama ja siis vöiks esiosa uuendamisega algust teha.
Uurimisele läkitasin ka tagumiste reguleerimis/külgkalde varraste hinna ja kättésaadavuse. (8D0501530)
Esisilla jubinad toodi koju kätte järgmiseks päevaks peale tellimuse esitamist
Esisillaga nüüdseks OK.
Vahetusse läksid siis köik öötsad + uued esimesed kettad ja klotsid.
Mötlesin küll, et jätaks hilisemaks, kuid kuna juba üks lammutamine ja TÜV ukse ees, siis mis seal ikka.
Km ja töö lisan esimesse posti.
Mönus.
Proovisöidule asumisel oli lootus vaikusele, kuid kahjuks essugi.
Polnud tegu önneks mingi kolina/klöbinaga, vaid pigem vali sahin.
Peale möningast söitu (umbes poole km jagu) tegin peatuse ja uurisin, et mis krt ees sellist häälitsust teha vöib.
Mitte midagi ebanormaalset ei hakanud silma...vötsin suuna koju tagasi ja siis plahvatas, et äkki on asi seoses uute ketaste/klotsidega.
Nii oligi...kuna piduri detailid nüüd uued, siis peale paigaldust liigub suport väheke maad väljapoole ja sellega seoses hakkas supordi selg vastu
tasakaalustusi käima ja nendelt pinnast lihvima.
Oli sama olukord ka tegelikult eelmise masinaga, kui sama protseduuri sai tehtud, kuid esimese korraga ei tahtnud herned pökkuda , et sahin sealt vöiks pärineda.
Tasakaaludel liimiriba nii körge ja originaal 15" veljega on seal supordile suhtkoht vähe ruumi jäetud.
Muidu tundub, et töö sai edukalt läbi viidud.
Korralik hooldus sul siiski ju tehtud ja peaks pikaks ajaks olema mõnus ja vaikne esisild. Jah, piduriklotsid evahetus toob vahel nii mõnegi järgneva
probleemi. Sai ka kord C5 Ferodod ette pandud. Testsõidul oli "klõpp..klõpp"... jäin samuti seisma, et uurida, mis siis lahti ning selgus, et
ilukilbi kinnitus käis vastu supportit (all olid siis talve veljed) ja support oli niivõrd palju väljapoole tulnud.
Aga edu ja jõudu Kuits!
Tsitaat: |
Eh, ega ma sellise asja peale siis solvu. Pigem ütleks, et ma lihtsalt fanatt ja põhjalik töö meeldib endale Ärme nüüd siin tee viie palli süsteemi. Mõelgem, et oleme ühel joonel, ühes kohas asju arutamas ja tegemas
Tsitaat: |
Nüüdseks TÜV läbitud.
Veerem korras, pidurid korras, lisaks kiideti käsipiduri toimimist, tuled-viled toimivad, kuid piskune defekt siiski oli...heitgaasid ei olnud just
ilusad ja pakuti, et hakkaksin uutele kattidele mötteid mölgutama.
Lisaks tänan ka Jaanust (Javest OÜ), kes viitsis mööda linna kakerdada ja mulle tagumised regul.hoovad kätte tuua.
Tallan ja kallan, olgugi, et tegemisi jätkuks.
Ootel on ölivahetus, mis umbes nöne tuhande km pärast peaks saabuma ja seda koos vahetust vajavate filtritega, samuti plaan külastada
sillareguleerimist.
Küsimus suurele ringile seoses tulede summeriga...nimelt, kes on kursis, siis mul see üldjuhul ei kipu häälitsema, teeb seda ainult talve külmadel
hommikutel
Kus vöiks asuda tolle lüliti, mis annab summerile infot?
Ühes teises teemas tuli infona välja, et väidetavalt ukses kusagil... kas ukse enda lingis/lülitis?
Naine kipub alati peale söidust tulekut tuled pölema unustama ... Skoda harjumusest
Tunnike tagasi sai ka esimene reg.nr märk aluselt eemaldatud ja kahepoolse teibiga kinnitatud .. igati viisakam, kuigi ei tea, kas jääb püsima.
Hommikul oli auto veel suhtkoht puhas, siis nüüdseks ka see viga likvideeritud
Pildiaparaadile ei viitsinud järele joosta ja seega fotosüüdistust ei tule!
Olgu kuis on, kuid .. lund ootan
Ju see "lüliti" seal lukus ole. Kui seest linki tirida, uks kui lahti juba, aga pinin tekib alles kui reaalselt uks juba praokile on lükatud. Huvist
alles ise proovisin. Ju see selle muu mikrolülitiga ühes on (laelambi, jalavalgustus jne), samas ainult pakun loogikale tuginedes
Viisakam ilma numbrialustega on tõesti, seda lõuna poole (hispaanias näiteks) pole ühelgi autonumbril alust!
Laisk oled, hullem kui mina vist. Nii harva kui mina pesen siis see kohe suursündmus mis vajab talletamist!
Igaljuhul ole järgmine kord virgem ja ootaks pilte ikka küll siia. Ja mis talvesse puutub, siis sinna jummala eest aega küll ja küll vee!!!
Säästan nühkimiseta niigi olematud värvikihti
Ei ütleks, et just väga harva isendit pesen, 2-3 nädala tagant vist väga harv pesemine pole.
Eks üritan asjalikum olla ja teen järgmine kord möne klöpsu siis kah.
Eks tuleb nv. kui ilm soosib, korra lingi kallale asuda ja kaeda, et mis seal toimub.
Tallinnas Tammsaare pikenduse üleujutust sai ka omal nahal korra tunda.
Söitsin Koplist tulles 2x esimesed küljeklaasid 12cm avatud asendis ja sellal, kui mötlesin , et peaks kinni panema, jöudis üks madallendur siiski
tagant mööda kihutades näo märjaks pritsida
Aga ei teinud sellest olulist numbrit ... ikka juhtub!
Tänane pilt, mis sai niisama ajaviiteks tehtud.
Masin väljast kasimata, kuid salong sai puhtaks kraasitud.
NB: masin pole mitte madal, vaid rohi on körge
Ahjaa...nr.ilma aluseta kinnitatud stangele nagu eespool sai mainitud ning väga edukalt seni kinni püsinud, mida ei saa liistude kohta öelda, kus sama
2 poolne teip kasutusel.
EILE vs.
TÄNA
Sai masin lihtsalt väljast puhtaks kasitud!
Skodaga vurab kaasa ringi.
Muutusi pole
Homme, kui ilm soosib alustan taaskord regulaarse hooldusega.
Mootor nöuab uut öli, filtr(eid)it.
Lisaks läheb vahetusse salongiöhu filter ja mootorifilter ning ka kütusefilter, kui just tolle vahetusega mingeid üllatusi ei teki.
Enne kütusefiltri vahetamise alustusele küsiks, et kas lihtsalt krudin alt vana ära ja uus asemele vöi tuleb veel millegagi arvestada, pole ju jubin
just köige ruumikamas asukohas?.
Ligipääs vms?
Oli plaan seda täna teha, kui Chevy vöttis oma aja ning majapidamises tekkis ka törge, mis nöudis oma osa...nii pimedus kätte jöudisgi ja Audi ootas
nukralt enda hoolitsust.
Masin sai siis lubatud hoolitsuse.
Öli vahetatud, filtrid vahetatud ja ka veeremit sai veits kontrollitud ... ei midagi katastroofilist, kui veovölli katted välja arvata, läheb neid
nagu soojad saiad
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Valgemaks ja valgeks teeb igaljuhul ruumi. Areta äärtesse ees laelambis ka kaks led, (kui sul tehase poolt juba pole, minul oli küll ainult nn.
valmidus) siis valgust tagaistujatele ka rohkem (sul vist avandil taga ka jälle lambid tehase poolt olemas? mida mul sedaanil pole).
---
Valgusta mind ka natuke kus täpsemalt see kütusefiltrile asub ja paremini ligi pääseb. Endal ka hooldus pooleli jäänud, mis sest, et NGK küündlad ja
Hengest filter riiulil olemas.
Tsitaat: |
Niisiis .. hooldus jätkub.
Reedel esitatud tellimus jöudis täna öhtuks koju lauale.
Tellimus sai esitatud tagasilla alumistele öötsapuksidele ... üllatuseks oli karbis Lemförder toodang.
Hinda ei julge esitada, sest varuosa müüjatele ei tahaks tuska tekitada ,
kuid ütleme, et hind oli super.
Nüüd jääb üle leida vaid aeg ja julgus, et asjatama hakata.
Julguse poolelt kardan just vahetada 2 suurt puksi, 4 pisemaga ei tohiks probleeme tekkida, kui just polt ei kipu kangelast mängima.
Lisan ka möne klöpsu:
Täpsustuseks lisan juurde, et ... otseselt hetkel all olevatel puksidel meeletut defekti ei tuvastanud (enese diagnoos), kuid pisemad on kahtlase
väärtusega ning mudides tunduvad enesele vedelad olevat.
Sai enese rahustamiseks tellimus köikidele puksidele esitatud ja kui need ka vahetatud saab, siis vöib öelda, et tagasillas on öötsadel köik uued
puksid sees.
Tegemiste leht täieneb
Nüüd avastatud leke ... tänaks selle avastamisel NOS´i, kelle pärast sukeldusin kapotialusesse maailma
Nimelt on otsustanud lahkuda paisupaak.
Aru ma ei möista, et mis nendel paakidel viga on, et vastu ei vöiks pidada.
Forsist soetatud, ei tohiks nagu eriline praak ka olla, kuid jällegi tilgub.
Ja on lekke kohaks ikka ja alati tasemeanduri juures olev voldike.
Iga aasta paaki soetada on suht kulukas tegevus.
Eelmine sai soetatud (10.9.2010) ja üle-eelmine (7.3.2010)
Ahjaa...tootjaks Topran....vaataks midagi muud, kuid peale originaali vast pole midagi vaadata.
Palju küll originaal eure nöuda vöib?
E-parts.ee näitab suht kirjut valikut, kuid kas midagi originaali lähedast ka on?
Tsitaat: |
Lammari teed ei lähe, see sedavörd pisike plönn, et vöib ka uue soetada.
Käisin Forsis ära, kurtsin muret ning originaali tellimus sai tehtud.
3x Toprani hetkel ostma ei rutanud.
Hinna vahe ka suht olematu.
265984 km
Masin pestud/kasitud.
Lisaks sai eemaldatud lihtne viga tulede summeri mittetoimise poolelt.
Loodetavasti nüüdseks jääb ka tööle.
Küsimus suurele ringile ja asjast teadvatele!
Küsimus on, et kas esiveolise sedaani haakekonks on sobilik avant quattrole?
Veoskeem vist niiväga takistus pole, kuid just, et kas sedaan ja avant ... ?
Oleksin väga tänulik igasuguse info eest.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ega kellelgi juhuslikult pole vöimalust reaalselt sedaani ja avandi haakekonksu vörrelda, et kas sobib vöi mitte?.
Arvan, et ka korralikult tehtud pilt ajaks asja ära.
Täna sai taas masinat torgitud, ehk lisatud üks vidin.
Pool päeva sai mässatud nimelt haakekonksu paigaldamisega, kui muidugi 3-4 tundi pooleks päevaks nimetada saab.
Konks ootas oma paigaldamist oma nädalajagu, kuna lihtsalt aega ei leidnud ja 100 muud häda ning peale värvimist lasin rahulikult kuivata.
Samas paigaldamine ei läinud ka köige ladusamalt ning tegelikult on asi veel poolik.
Nimelt elekter.
Soetasin 7 pesaga (5 juhet oli küljes), kuid tundub, et pean enama pesaga pistikupesa soetama, sest minu isendil on 5 juhtmest asi kaugel.
Originaalis (vähemalt minule tundub) on 11-12 juhet, kes neid pesaga ühendama hakkab, seda kahjuks ei tea.
Aga pole hullu, küll sellele veale ka ravimi peatselt leian.
Lisaks avastasin, et parem tagumine stangekandur tahaks vahetust, sest alumine ääris on murdunud.
Konksu müünud isikut tahaks nüüd tänada, kuid ei tea kellele tänusönad edastada ... U2U kahjuks kustutanud
E:
Seoses elektriga on segadus.
Nimelt 7 klemmilise pistiku ja 13 klemmilise pistiku juhtmete värvused sedasi
kujutatud.
Enese isendil sain selliste värvustega juhtmed:
1. must juhe 2 punase triibuga
2. punane juhe rohelise triibuga (jäme)
3. 2 pruuni juhet (jämedad)
4. must juhe 2 rohelise triibuga
5. hall juhe 2 valge triibuga
6. hall juhe 2 punase triibuga
7. sinine juhe 2 punase triibuga
8. must juhe 2 valge triibuga
9. must juhe 2 halli triibuga
10. hall juhe 1 valge triibuga
11. hall juhe 2 kollase triibuga
Mida nende värvuste puhul ühendada on minule täiesti tundmatu maailm.
Sinna pistiku vahele peaks vahejupp käima..kui seda mõtled
Tsitaat: |
Tänasest alates vöib lund ja jäidet tegema hakata.
Nimelt talverattad instaleeritud.
Enne installi loomulikult lasin vahetada tagumised reguleervardad.
Oli poistel vanade eemaldamisega ikka tegu....poldid ei keera jne jne, aga ära nad selle tegid.
Minu poolt Raplas teguteva töökoja poistele suur kummardus.
Kogu protseduur oli siis, et söitsin sinna, masin töstukile, suverehvid alt, talverehvid tasakaalu pinki, 2 töömeest asjatasid varrastega, talverattad
alla, masin ratastele, sillareguleerimine ja töökojast väljasöit.
Kokku 3 tundi, millest enamus kuulus nende kahe neetud vana varda eemaldamiseks.
Löpetuseks vöiks siiski öelda, et teepeal püsiva masinaga on tore söita!
Maa võiks valgeks küll minna. Ma veel ootan kuni asi jamaks läheb, hetkel lamellid all aga niipalju sain teada nädalavahetusel maal, et musta jääpeal
pole muhvigi nendega teha.
Muide kui suur tõenäosus on, et Sina aegajalt minust mõõda kruisid teel Tallinna?
U.
Tsitaat: |
Niisiis, hädas nagu mustlane
Esiteks mure esituleklaasi pärast ... lihtsalt pole pakkumisi ja esialgu uue tellimisega ootan, sest hind on uuele klaasile suhtkoht kirves.
Teiseks on probleem jätkuvalt haakeseade elektriga.
Täna sai möllatud, kuid lahtiseks jäid 4 juhet, mis loomulikult 7 otsase pistiku puhul ka normaalne, kui esialgu on olnud 13-ne.
E: pigem on lahti 5, sest meenus, et olemas ka kaks jämedamat pruuni, mis arvatavasti maandus, kuna neid omavahel ühendada ei julenud, siis ka too 1
pruun on ripakil.
Nimelt lahtine on pideva voolu all olev punane rohelise triibuga teistest jämedam juhe, siis sinine-punane (kahtlustan tagurpidikäigu tuld),
hall-kollane (udutuli?) ja hall-valge juhe.
Pöhimötteliselt saanuks 7-se pesaga ühendus loodud, kuid ... nagu needus igal tegutsemisel ... seekord ei tahtnud juhtmed sobiva pikkusega olla.
Vb üritan ka Baltihaagisest läbi pöigata, et ehk sealsel elektrikul viitsimist kiirelt infot jagada vöi ühendused luua.
Baltihaagise ja Tiki haagiste pistikuskeemid ka veits erinevad, eriti 13-se puhul.
Balti oma räägib miskit aku vooluringist, süütelukust lülitatav vool jne .
Pole miskine elektrik, seega ära naerge, kui jutt kummaline ja mitte loogiline tundub.
Endal on samuti jama, sõidan mõrase esituleklaasiga ringi. H4 pirniga esitulele on klaase saada aga H7 pole vaid pead ostma koos esitulega.
Tsitaat: |
Sain nüüd ka haakeseade voolu tehtud.
Lahtised otsad jätsin puutumata.
Ka veits koomilist ... täna hommikul tööjuures autot lukustades avastasin, et ei lähe isend signalisatsiooni alla, ei piuksu ega ka tulede
vilkumist.
Ok, jätsin esialgu asja sinnamaile, samalajal päeval möeldes eilsele tegevusele, meenus, et olid haakeseade elektripuntras 2 juhet omavahel ühenduses,
mille mina loomulikult lahti ühendasin ja sedasi ka jätsin.
Arvasin, et selles ka pöhjus (mis tagantjärele möeldes tundub kahtlaselt veider), sest jätsin ju otsad lahtiseks.
Koju jöudes tegutsema asudes sain ühe liigutusega asjale selguse ... nimelt olin terve päeva söitnud lahtise (lukustamata) tagaluugiga ise samal ajal veel möeldes, et miks tagaosast veidrat naginat tuleb
Hetkel tundub, et sain hakkama .. ühendasin haagise pistiku ära, tuled toimivad nagu vaja.
Tagaluugi valgustust ei pannud tähele?
Tsitaat: |
Loetud päevad tagasi sain ka terve esituleklaasi, nüüd jääb vahetamise vaev, kuid sellega vast kiiret pole.
Katkise klaasi vötsin eest ja liimisin kokku, sest läbipaistev teip ei suutnud oma toimingut sooritada ja lasi vett läbi.
Hetkel liimitud klaas peab ilusti vett ja kaugelt ei saa arugi, et klaasil midagi viga oleks
Muud uut hetkel pole!
See vahetamise vaev, pole ka ju miski vaev
Kas oled ka reflektoreid proovinud puhastada? Mina ei julgenud. Kergelt lasin vaid suruõhuga tulmu pealt ja puhtaks küüritud klaasid peale.
Tsitaat: |
Taas möödunud mingi aeg ja kätte ka löpuks jöudnud talv oma lumega
Masin ennast suht viisakalt käitumas näidanud, kuid nohh, olgem ausad, siis niisama ei taha raha paaki toppida ja aegajalt saab ka pudinaid
soetada.
Eelpool mainitud esituleklaasile on nüüdseks ka lisandunud juurde tagumised kettad ja klotsid.
Firmaks Kraft automotive, näis kuidas toode ennast öigustab, kuid kuna hind oli sedavörd hea, siis tellimus tehtud sai.
Otseselt vist nendele vajadust polnud, kuid kuna neid pole ise isiklikult näppinud ja käsipidur hakkab poolikult toimivaks muutuma, siis
mötlesin...ahh, mis siis ikka.
Kettal muidugi klots enam täisulatuses ei hööru ja välimus ka visuaalselt "kahtlane", leian, et pole suur asi uued detailid alla kruvida.
Halvemalt poolelt, et kui tehniline osa saab omajagu uuendust, siis välimus...
Esitiivad on juba sellised, et hakkab juba ´82 aasta kaatetit meenutama
Keemia, mida Eesti teedele laotatakse teeb ikka imet..., kui krt teed ei suuda puhastada, siis metalli vötab oluliselt edukamalt!
Meenub seik, kus ühe kodaniku 2-3 aastat vana Mazda sai esinduses peale 1-2 talve 4x uued uksed...mitte et need oleks millegagi pihta vms saanud,
väidetavalt ikka see lumetörje vahend, mis mnt-dele puistatakse.
Kindlalt ei tea, seega....
Üldiselt tegutsen vastavalt vajadusele ja tujule
Näis, kuna klaas ja kettad/klotsid saab autole ära installeeritud.
Klaasi kohta küsiks veel, et kas seda on vöimalik veidikenegi siledamaks poleerida?
Omab klaas 4 suuremat täket, mida poleerimine ei vähenda, kuid väiksemad kannataks igati siledamaks lasta.
Ideaalis teeks seda kasvöi mölema klaasiga.
Lisaks oli jöuluvana sedavörd teadlik "haigusest" ja töi Audi ning quattro embleemiga pusa
Möned pildikesed:
Külmad ilmad on hakanud ka minu isendit kimbutama.
Nimelt kurikuulus pöörete teema, mis tundub olevat ABC sünnidefekt, kui välistemperatuurid miinustesse kiskuma hakkavad
Eeskujulikult liigeldes muret nagu polegi, kuid kui veidike pähe anda, siis mingi aja hoiab 1200-1300 pööret, lastes rahulikult tühikäigul pärast
natuke toibuda, normaliseerub ka tühikäik.
Vat ei tea, milles täpsemalt asi.
Seni, kuni päris hulluks ei lähe ja pilpaid lendama ei hakka, ei hakka ka torkima, vöib muidu juhtuda, et lähebgi rikki
Lisaks kaasa kurtis ka, et öhtune käivitus pidavat raskendatud olema, meenutab nagu kössis akut .. aku aga eelmine talv soetatud, hommikul ärkab
viisakalt.
Kuna ise enam eriti roolida ei viitsi, siis kasutan Edelaraudtee teenust ja magan tunnikese rongis, selleasemel, et liikluses sähmida.
Täna masinat kasutades sain ka ise veits jutule täpsustust, kui öhtul töölt tulles käivituse tegin, oligi tuim.
Tööle minnes sai ka veiduke "driftitud", mis löppes ninapidi vallis.
Plekid sirged, stange pole ka lisa vigastusi saanud, kuid tolle raginaga eeldanuks ikka pilpaid.
Niikui ilmad veidi pehmenevad, üritan saabuva hoolduse (ölivahetus) ära teha + roolivöimendivoolikutele uued klambrid ära soetada ja paigaldada.
Seniks aga ärge külmetage!
Minu 2.6L ka pööderd viimati kõikusid külamlt käivitades - minu teooria on see et selles ongi süüdi tühjenev aku. Eks targemad oska ise midagi arvata
ja lisada aga nii see on. Kui aku käivtades ei anna väsimuse märke ei esine ka pöörete köikumist.
Mul ka hoiab pöördeid nii ja ehk veel kõrgemalgi külmalt sõitma hakates (nagu vist oma autoteemas kunagi mainisin).
Kuna mul sukad läbi (ajuvaba plärin) siis mitte vähe ei anna see kõrvale tunda, kui parklast välja sõites esimese käiguga 3-4s ikka (peale siduri alla
vajutust - teist käiku sisse lülitades) üles jäävad.
Kinnisõidetud lumel ja parklates libistamistest olen loobunud, täielik mõtetu auto lõhkumine. kas mul need uued vallaid nii head, et ei libise aga
õige sul quattro.
Nädalavahetuse -35 kraadist külma saanud aku sai 2 päeva toasooja, täna tundis ka moodsat laadijat ning isendile tagasi peale asetatud.
Vörreldes asenduseks olnud 55Ah Hankook akuga on ikka 72Ah teine tera, käivitus hulka kiirem ja kergem.
Hankook muidu tuli ilusti toime, kuid nüüdseks uuesti toasoojas ja samuti moodsa laadija meelevallas
Moodne laadija:
Eile sai oldud 2x abilise rollis.
Esiteks tirisin käima kottis akuga Yarise ... sedavörd kerge pill, et
isegi pidurdavana ei avalda nelikule möju.
Teiseks sai teele sikutatud Land Rover Range Rover, mis roopas ennast kraavi viskas, esimene katse luhtus, kuna pinnas libe ja puudus haare, teise
katsena risti üle tee tuli välja ... 8 rattaveoga saime hakkama .
Mida see moodne laadija võimaldab? Mille poolest ta tavalisest erineb?
Palju maksis ka?
Tsitaat: |
Huvipärast küsin, mis on selle auto kütusekulu selliste külmade ilmadega. Endal samasugune isend.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Palju sul komp. keskmiseks kiiruseks arvutab?
Tsitaat: |
Vahepeal uut niipalju, et vahetatud said esimesed välimised otsaliigendi tolmukatted, Swag toodang.
Ehk kestavad kauem, kui odavama otsa omad.
Möned tänased fotod, mis pole midagi erilist.
Viimane pilt on LED parktule pirnidega valgustatult.
NB:otsin oma isendile kere detaile (esitiivad, suunatuld, peegliklaase jne).
Kui miskit pakkuda, siis U2U on hinndadega pakkumistele avatud.
Kiru ja vannu teisi, kuid ise pole targem kusagilt otsast.
Eelmine aasta oli märtsi algus sama seisuga, kus talve saab pea, et muretult hakkama, kuid nii kui kevad läheneb, hakkab mingi jama pihta.
Eelmine aasta istusin tuisuvaalus.
Täna öhtune olukord:
Kere vastu kraaviperve (pöhja peal), esimene parem ratas öhus, tagumine vasak ratas pea samuti.
Pildilt tundub, et pole nagu suurem asi kraavike, kuid tegelikkuses suht sügav ja hetkel on lihtsalt sedasi siledalt täis tuisanud.
2x üritasin, kuid iga korraga vedas sügavamale ja löpuks kadus viimanegi haardumine.
Mööduvaks päästjaks oli masin, mille möni aeg tagasi ise teele aitasin (Land Rover), oli ka teisi abipakkujaid, kuid pooleveolistel oli juba ainuüksi
peale abipakkumist enese liigutamisegagi tükk tegemist. (3-ne BMW, Peugeot kaubik, MB 150 ja üksiküritaja Nissan Almera Tinoga)
NB: 6111 ei vöimalda kvaliteeti
Vaadates nüüd parktulesi, tekib küsimus, et milleks pooltuled
Samas kaasa läks sedavörd närvi ja annab asjale ametliku käigu (vist).
Nimelt teehooldaja ei ole suutnud oma kohustust täita (meeletu lumelöga + roopad asfaldini, roobastes söites kraabib lumeollus korralikult
pöhjaalust.)
Tee vajus läbi ja lörts tõmbas teelt minema? Õnneks peaks ju hetkel maandumine pehme olema, vallid pehmed. jamaks kisub muidugi tulevatel aegadel, kui külm taas esiplaanile kerkib.
Tsitaat: |
Kehva juhus lihtsalt, tähtis, et ise kaasaga terved ja nagu aru saan siis ka neljarattaline. Rahunete maha ja saate juba kerge huumoriga seda
vahejuhtumit võtta.
Eelnevalt kirjutad, et vajad suunatuld, kumma poole oma sul vaja on? Mul olemas kundepoolne bosch, väga korralik ja pmst. annaksin ta sulle Saku eheda
eest ära.
Tsitaat: |
Juhtub ikka, talverõõmud. Egas see sahamees ka tea laia sahaga lükates (sedaenam et püüavad suure lume korral eriti valle kraavi lükata tee laiendamiseks), et üle kraavi perve kaugele läinud on. Nagu piltidelt aru saada, siis algul nagu kiskus teeäärde, vajus ära ja siis püüdsid tuldud teed välja tagurdada aga tulutult?
+ see sellise audi nelikvedu pole just kõige parem...võrreldes Subaruga ikka jääb alla
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kevade saabudes hakkavad probleemid välja tulema
Nimelt taaskord tagumised laagrid arvatavasti, huvitav oleks teada, et milles teema.
50 tuhat söidetud SNR laagriga ja jälle ulgumine taga.
Enne uute soetust lähen uurin kauplusest, et mis nemad asjast arvavad.
Mida aga üldiselt SNR toodangust arvata?
Tsitaat: |
Lumi hakkab taanduma, seega sai kuurist välja tassitud suveveljed ja puhtaks pestud.
Ühes teises teemas mainitud "tugevatoimeline pigieemaldaja", mis Fixus kirjadega ei rahuldanud minu soovi, seega kasutan, kas Soome tootja oma vöi
Polarit edasi.
Haises ka kuidagi kummaliselt, nagu olnuks piirituse baasil.
Masinale seda piserdama ei asunud, kuna ilm keeras ka löpuks sajule ja kobisin tuppa ära.
Lisaks sai eile ostetud öhufilter ja täna süüteküünlad, kuna eile Fixuses NGK-d ei olnud ja 19 eurise tk. hinnaga küünlaid ka peale ei hakanuks
kruvima.
Küünlad soetasin ale lunimisega Autoeksperdist Raplas.
Lisaks on piinanud üks küsimus tükk aega.
Nimelt sai soetatud esitiib, mida sai puhastatud.
Nüüd on küsimus, et kuidas teha sellele värvimise eelset ettevalmistust?
Niipalju tegin, et eemaldasin murekohtadelt lahtise värvi ja rooste ning vööpasin üle Buvanol roostemuundajaga.
Sai soetatud ka Motip anti rust primer (punasel oksiidil pöhinev pliivaba kruntainetöötlemata pindade eeltöötlemiseks).
Kas seda on soovitatav nüüd Buvanol keemiale piserdada vöi mitte?
Pole just köige taibum sellel alal ja seega soovin asjalikke näpunäiteid.
Seda, et lihtsam viia värvimisse, tean isegi, kuid kuna käed "sealt" välja ei kasva, siis üritan ennast harida.
Pikalt ei viitsi muliseda
Kogu tegemistele, mis tehtud 281 163 km juures, kulus korralik tööpäev ning köik tegemised kajastatud esimese lehe esimeses postituses.
Vedrude ja küünalde vahetusest jäid süüdistused tegemata
Järjekorras on veel tagumised kettad, kuna käes oli vale kaup ja sellepärast jäi ka need esialgu vahetamata.
Vahetan kettad öigete ringi ja siis vanad lendavad metallihunnikusse, vaja olnuks 245x10x48 mm, kuid sain 245x10x68 mm.
Ikka juhtub.
Ei midagi uut, lihtsalt tänasest veereb ka minu auto taaskord suverehvidel.
Häiriv tegur sealjuures see, et olenevalt asfaltkatte struktuurist on kohati jube mürarikas, talverehv mölises ühtemoodi
Vahepeal on olnud 2x juhus, kus suuremal, kui legaalne kiirus, visanud ABS tulukese vilkuma.
Lisaks pidin ennast tänase arvutusega täis tegema, kui tegin küttekulu kalkulatsiooni...300.08 km läbimisele kulus 21 (20.8...L) liitrit kütust,
suurema tahtmise juures pressinuks kindlasti 23 liitrit ka paaki.
Midagi on autol täiega tuksis
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Vastan sedasi, et kuna kütte hind oli langenud, siis kasutasin juhust.
Lootsin, et läheb ikka 30 liitri jagu sisse, kuid eksisin rängalt.
Näidiku küsimusele vastan, et kuna enne sai foori tagant nobedalt starditud, siis näidik (nagu vist quattrole kohane) vajus sedavörd lonti, et tekkis
tunne 30+ liitri mahutavusest.
Rohkemat hetkel vastata ei oska.
Tsitaat: |
Tallan ja kallan, aga samas on olnud kallamistega üllatusi.
Kasutanud juhust ja tankinud NesteOil odavat kütust ja sellega kaasnenud ebameeldivused, nimelt oli probleemiks külmkäivitused, kus esimesed sekundid
mootoritöös oli häiritud, podises ja lödises, soojalt täiesti muretu
Peale tanklaketi vahetust on nagu ka mure lahenenud, hommikuti pool pööret ja ilma törgeteta.
Tanklaks oli NesteOil Linnutee risti oma , Rimi poolne, Tallinnas.
Tundub, et lihtsalt mingi loll juhuse kokkulangevus.
Lisaks küsiks targematelt, et kas esiveolise ja nelikveolise tagumiste piduriketaste vihmaplekk on identne vöi mitte?
Vahepeal tehtud niipalju, et sai sillareguleerimises käidud, kus tagasilla kokkujooks juhatati öigele suunale.
Lisaks mingil kummalisel pöhjusel ütlesid üles esimesed LED parktule pirnid, üks täiesti pime, teisel ainult 1 smd veel sirab.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Lubatud kogus ja näit.
46.140 liitrit @ 561.7 km.
Enne tankimist asus kütuseseier esimesel valgel märgisel, kiirendusel langes.
Väga OK kütusekulu ju
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Enamus osa jah kipunud olema Hepa, kuid on olnud ka vaheldumisi teisi tanklakette, Virtsu JetOil kunagi isegi tekitas kahtlust, kuid julgelt vöib
valada, Saaremaal Saarekütus ja Alexela pöhiliselt.
Nestega vist lihtsalt oli halb juhus seekord, eelnevalt pole sellist jama olnud.
Tänase päeva 4-5 tundi kuulus taaskord masinale.
Sai ettevöetud esimeste poritiibade vahetus, kus vanad roostes käkid sai vahetatud tumesiniste korralike tiibade vastu.
Lisaks sai remonditud ka esimest stanget, kui önnestus kolmapäeva hommikul sajaga üks part laiaks söita, kes muidugi ka autot natuke löhkus.
Peale seda ka löpetuseks ka pesu.
Löpptulemusest panen pildi siis, kui kaamera aku laetud.
Tiibade sättimine oli ka mitte just köige lihtsam, vahepeal tekkis tahtmine tegutseda nagu Trabandi auottööstuse spetsialistid aga hakkama sain.
Tsitaat: |
Teagi, kas on viitsimist eraldi värvima hakata, pigem siis masinale juba ülevärv.
Pole nii kriiskavalt erinev värv ka, et peaks värvimisele tormi jooksma, saaks aru, kui oleks olnud valge, höbe, kollane vms.
Praegu tagasihoidlikult teine
Ei siis muidugi kui tulevikus ülevärv tulekul, tuleb üks kena punane kuut tänavatele.
Edu Sulle plaanide teostamisel.
Eduga pole suurt midagi teha , pigem paksemat kukrut tarvis, et asju
teostada.
Aga lubatud üksikud pildid.
Vanad tiivad on igatahes tasemel ja pole vähemalt nii piinlik enam
söita, kui ennist.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kuidas ikka nii ohtralt seda roosteussi kallale tekkinud? Oled maininud
küll, et su avandil esitiiva kaared roostetavad, aga kohe nii hullusti. Krt ajad hirmu peale, mul tagumised pesti pesulas kurjema survepesuriga peale
talve samuti haljaks. Uurisid vahepeal ju facelift tiibui, kas nende kinnitused vms siis ei ühtinud või kergem siiski leida ja kindlasti vist
odavamalt vanema aja omi?
Ausalt see värv on ikka megailus vähegi puhtamal kujul päikese käes! Jään ootama kui auto üleni värvi saab, igatahes pakus rahakotti! Kallis lõbu,
samas kõige mõtetum "tiuning" pool see kogu üle värvimine. Kes ei tahaks oma autot uue värviga katta, mind ka hakatud moosima, et ma oma auto üleni
värvi ikka tooksin. Hmm...arvan, et jõuad ette
Quattru, ma pole nendele tiibadele suuremat tähelepanu pööranud algusest peale, kuna siis oli juba alge sees.
Kui juba närima on asutud, siis niisama lappimine ei päästa...talviti teedele puistatav kraam on ikka paras hullus küll, vötab isegi uusi masinaid
nagu loogu.
FL tiiva eest küsitakse veidi enam jah, aga mul polnud just otsest plaani ka vastav vötta, lihtsalt küsimused sai olukorra selgitamiseks esitatud.
Olnuks nüüd FL, pidanuks liistudele juba mötlema hakkama.
Kusjuures tiibadelt küsitakse ikka veidi müstilist hinda küll, kuid mis teha.
Möni küsib luugilt 100, teine 50, samas uksed on 30-35, tiivad 15-50, jääb nagu loogika möistmatuks.
Eks neid värvivigu on veel, luugil ka üks önnetu koht.
Näis, mis tulevik toob, mingeid lubadusi ma loopima ei asu.
Enamaltjaolt pööran tähelepanu tehnilisele heaolule, sest välimus ju masinat ohuolukorras ei pidurda
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Eelneval B5-l oli samuti nii, peale klotside vahetust 2-3 nöksu ja kinni.
Kui läheb tegemiseks, siis selgub täpsemalt.
Enda kogemusest võin öelda, et tõenäoliselt sull kässari võll suportisse kinni korrodeerumas ja vedru ei jõua seda algasendisse tagasi lükata. Lahendus: määret vahele lasta ja näiteks kullinokkadega võlli edasi-tagasi sangutada.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ma olen korra selle tööga natuke kokku puutunud, kuid mitte otseselt.
G3-l ehk vanal autol tegi mul sõber ilusti ära ja esimesed tegime koos. Tagumine support sai üks lekkima, aga kuidagi sai kinni ja sõitsin talve läbi
sellega ja pool suve ning ei juhtunud miskit. Järelikult peab.
Quattro tagumine support on vist tavalisest veits erinev? On mul õigus?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Laiskus on ikka saadanast olukord.
Eile jäi üle pika aja taaskord käsipidurit näppides üks pool örnalt peale, egas midagi, kui jälle pölv tolmuseks ja näpuotsaga hoovake vabamasse
asendissse - mure lahendatud, kuni öhtuni, mil oli vaja taaskord kangi kergitada.
Täna, peale vihmasadu uurisin natuke asja lähemalt.
Vajalikud asjad eemaldatud, hakkasin hooba liigutama, alla, ehk tööasendisse liigub väga hästi, kuid vabastamisel jääb piirajani 0.5mm ja kinni, aitas
ainult kaasaaitamine.
Veits vaatasin ja mötlesin ... siis otsisin nurklihvija vötme üles ja asusin kolbi sisse pressima koos keeramisega, eelnevalt enne kiikasin ka muidugi
kattekummi alt kolvi olukorda - OK.
Peale esimest toimingut muutus juba paremaks, ei jätnud jonni ja tegin möned korrad veel .. kolb hoovakese abil uuesti välja ning pärast sisse tagasi,
iga korraga muutus paremaks.´
Klotsid muidugi viimsel piiril ja sealt ka arvatavasti pöhjus, miks hoovake ei tahtnud algasendisse naasta.
Vahepealses kauguses toimib nagu siidi.
Hetkel möneks ajaks taas ehk lahendatud.
Miks just möneks ajaks...eks ikka sellepärast, et kettad ja klotsid jäid jälle vahetamata.
Kuna aga TÜV on peatselt kuklasse hingamas, siis tulevate nädalavahetuste saabudes antud toiming kindlasti tehtud saab, nädala sees jääb ajast
tösiselt vajaka ning peale tööpäeva nagunii ei viitsi eriti midagi teha.
Lisaks on veel selline küsimus, et kas osta eraldi klapikambri kaantele tihendid vöi möistlikum varjant kogu tihendi sari?
Täpselt muidugi ei tea, mida viimane endas üldse sisaldab.
Öhupuhasti poolne lekib ja nüüd tuleb keskelt läbi 15 000 km jooksul 0.5L+ juurde lisada.
Kui midagi uut, siis üritan avaldada, seniks päikest köigile!
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
On ilmnenud "omamoodi" probleem, nimelt auto"ujub" olenevalt teekattest ja tee seisukorrast.
Sildade reguleerimine teostatud kusagil 1-1.5 kuud tagasi.
Eelneval oli peaaegu sama olukord, kuid siis oli teatud situatsiooni tekitamisega tunda, et tagasilla ratastel polnud asjad paigas, nüüd sedasi pole
.. pigem täielik ujuvus (mitte esiosa vöi tagaosa eraldi)
Sillapingis mulle seda ka kinnitati, kus tagasilla rataste kokkujooks oli mööda.
Sillaosad peaksid olema korras, eks seda kinnitab tulenev TÜV.
Enesel on siiski kahtlusteks otseselt, kas rehvid, tagumise tagasilla alumise öötsa suured puksid vöi Betooni tänava sile teekate, mis reguleerimise
taaskord nihkesse ajanud.
Rehvi kahtlus on sellepärast, et vöttes tagaosa reelingutest kinni ja loksutada, siis ....ei oskagi otseselt sönadesse panna.
Tundub, et rehvi külg on elu elanud ja nüüd muutunud "vedelaks".
Autoga söitmine hetkel vähenenud ja seega väga tömblema ei hakka ja sondeerin rahulikult maad, et asi korralikult lahendada, lisaks aitab asjale kaasa
ka TÜV ning peatselt lähenev puhkus.
TÜV sellepärast, et ei peaks eraldi töökodasi külastama, lasen seal asja kriitiliselt üle vaadata, tulgu vöi korduv.
Puhkus aga annab vöimaluse rohkem asjatada.
Will see the coming results!
Lisaks sai autole tehtud eile 2x leotamisega pesu, täna ka vaha, kuid tulemus siiski määrdunud auto...kalaretked ei anna teede valikuga eriti asu
Sai ka veidi naerdud, kui tuli jutuks, et varsti minek ülevaatusele ja sellega seoses ketaste vahetamine.
Sönad siis minu suunas: "vat on mees, muidu söidab ringi, all pitsanoad, kui aga ootamas TÜV vöi remonditöökoda, siis keeratakse uued kettad alla,
pärast nagunii jälle pitsanoad all".
Sönati pm. sellepärast, et alati on selliste toimingute juures eelnevalt külge kruditud mingid uued detailid.
Olen ise ka täheldanud ujumist kui tee on tugevalt rööpas. Eriti kui maanteel rida vahetada sellisel teel. Lisaks annab tunda kui on rööpaid lapitud triipudena. Üldiselt on see vist neliveoliste eripära, sest e46 BMW vaevleb sama mure käes ja mida laiem rehv seda hullem on. Samas siledal teel sõidab ilusti ja sillad on korras ning reguleeritud.
Väga nagu ei tahaks uskuda, et seda neliveoliste eripäraks saaks nimetada.
Lisan veel eelnevale jutule juurde, et tegu pole enam just köige värskemate rehvidega + Master Optimal, mis tähendab, et taastatud (olid auto ostul
juba uuena all).
Tugevama külgtuulega tuleb samuti söidutrajektoori pidevalt korrigeerida + rekka "tuules" söites on tunda kohati lainetust.
Kokkuvötvalt vöiks öelda ehk, et kujutlus langeb rehvidele?
Tugeva tuulega on küll väga ebamugav sõita. Aga siinkohal mainin, et isegi mu eelmine auto VW G3, millel oli ka madaldus all ja õiges mõõdus rehvid,
ujus tuulega ikka meeldivalt (eks selle auto kaal on ka suht olematu).
Teisalt enda autol ei ole väga ujumist täheldanud, kui siis hästi hästi õrnalt. Üldiselt suht okei sõita.
Ei hakka uut teemat tegema ja küsin siin.
Kas köigil b5 isenditel on kaasreisija istmetel vöimalus tagumiku körgust reguleerida nagu juhi istmel?
Loodan, et SV112 ei pahanda, kui kasutan tema fotot näitena, kus istmel vajalik
sang körguse reguleerimiseks.
Minu omal pole võimalik.
Tsitaat: |
Samuti ei saa.
Tsitaat: |
See vastavalt lisavarustusele. B4 ja B3 audil sama lugu, kes lisavarustusega võtnud kaasa reguleerimisvõimaluse.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kas on kellelgi linkida lehte, kus oleks vöimalik vaadata, et mis suuruses, laiuses ja ET/offset´iga veljed, reaalselt ilma probleemideta, b5 quattrole alla kannataks kruvida?
2 tundi rahulikku tööd ja saigi tagumised pidurikettad löpude löpuks vahetatud.
Ilm ähvardas vahepeal ka vihmaga, kuid önneks siiski seda kaela ei valanud.
On lausa meeldiv taaskord keskmist kangi sikutada teadmisega, et toimib.
Möned üksikud klöpsud ka:
Mis kettad ja klotsid kokku maksma läksid?
Lisaks rehvi üllatusele küsiks, et mida arvatakse Barum Bravuris 2 soetamisest?
Kuna hind on ahvatlev, siis vöiks ju proovida.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kas sul pidurdavad klotsid kogu ulatuses?
Mul tekkis selline jama peale vahetust, et klotsid võtavad ketta diameetri väljastpoolt sissepoole umbes 60% ulatuses. Ülejäänud osa niieöelda rooste
kirme all. Ei tea, kas klotsid, mis ostsin vajavad kulumist või miks ta nii on. Ja kusjuures mõlemalt poolt veel. Aga pidurdavad hästi sellegipoolest.
Kässeriga saab rattad vabalt maanteel blokki.
Anre
Kõik oleneb ju ka kuidasi sul kettad eelnevalt kulunud on.
Anre, vanade ketaste pealt näha, et kuidas miski toiminud on.
Eks vanad kindlasti pidurdanuks veel eduliselt, kui lisanuks uued klotsid.
Leidsin, et niiehknaa läheb tegemiseks, teeks siis korralikult .. vanad kettad olid vist nagunii eelmisest sajandist all
Isiklikult olen üldjuhul kasutanud lahendit, kus peale teist klotsivahetust läinud uuele ringile.
Ahjaa, see rehvi kulumine ... see on kummaline.
Enne selliseks muutumist viskas vahepeal umbes poole läbimöödu ulatuses körgema serva üles, nüüd siis selline kulunud serv kusagil 60-70 %
ulatuses.
Ei meenu ühestgi kurrust, et saanuks rehv löökauku vöi miskit sellesarnast .. järelikult on Master Optimal "prott" oma töö teinud.
Mul olid sügisel kettad sama õudsad ikka ;D Peale korraga nelja ketaste, juurdekäivate klotsid ja muuga muutus vedamine ja pidamine hoopis teiseks,
nagu uus auto kohe.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Saab taaskord aastakese maanteid kulutada.
TÜV-l otsustas tagumine numbritule pirn ennast ära kustutada, eile veel 100% siras, heitgaasid olid napilt piires (hapniku hulk pidavat körge olema),
kuid eks väljalaskes ka kerged lörinad sees.
Veerem olevat OK.
Öhtul üritan hakkata klapikambrikaane tihendeid vahetama, kui tihendid saabuvad.
Nüüd ka 2x klapikambrikaane tihendid vahetatud.
Vanad olid muutunud juba plastmassiliseks, lisaks sai kaane alune kitistunud ölist puhastatud, filtrid olid pm. kinni ja sai hoolega leotatud.
Puhtaks igatahes asjad said ja loodetavasti nüüd kaane leketega ühelpool.
Mina olen rahul
Tsitaat: |
V6 mootoril on kaks kaant ja topelt vahetusrõõmud
Tsitaat: |
Tere taas.
Tekkinud küsimus suurele ringile.
Nimelt, et kas keegi oskab öelda, et mis vöiks olla suurusjärk numbrites (takistus vms) korralikult toimival anduril, mis möödab sisselaskesse
suunduvat öhutemperatuuri?
Teadupärast ABC öhukulumöötjat ei oma ja teeb omi seadistusi läbi selle anduri + ajus asuva röhu anduri näol.
Temperatuuri andur ise näeb välja selline (pilt) ja on koodiga 078906161
Kellelgi ehk on ideid, kuidas toimimisele vöi mitte toimimisele jälile jöuda?
Varjanti, et tömmata juhe tagant ja tunnetada erinevust ka ei julge, iial vöi teada, mis tagajärg vöib tekkida.
Kindlasti öigem varjant oleks minna poodi ja uus vötta, kuid otseselt rahapada kusagil ei peida ja puud ka pole sellist, mis niisama € pilluks.
Igatsugu ideed on oodatud.
Tervitus.
Kuna masinaga hetkel suuri tegemisi pole, siis tegelen hetkel ainult väikestviisi helipildi sättimisega.
Nimelt leidsin kuurist üles, kunagi Opelis müdistanud kompaktse subwooferi, kuid on ilmnenud huvitav viga, mängib muidu rahuldavalt aga körvalhelina
vastik kröbin juures, olenematta muusika mängimise valjusest.
Element ise on 100% töökorras, kahtlustan vöimendiosas mingit viga.
Küsin, et kas on nt.Raplamaal vöi siis pealinnas mönd kohta, kus saaks lasta asja üle kontrollida ja möistlikku hinna juures korda teha.
Müdistajaks on Sony XS-TL1 digitaalne aktiivsubwoofer.
Ehk on kellelgi mingeid soovitusi.
Sony subwoofri asi lahendatud, hetkel töötab viisakalt.
Pool tunnikest tagasi käis ka külas korra varajane päkapikk (naaber), kes sai küll ise kutsutud aga teisel eesmärgil.
Üleeile öösel vöi nii, Raplamaal käratanud äike tegi tegi meile veidike pahandust, kui elektrisüsteemid rivist välja löi.
Kuna litakas käis suht lähedalt ja täitis hoovi hingematva kärsakaga, siis aimasime, et lähedusse kusagil lajatas, asukoht avastatud ja sai ka
naabrile näidatud, majast 25-30 m eemal asuva männi kooris poolenisti paljaks, lisaks männitüvest aiani, 5-6 m paras kartulivagu.
Selleasemel, et naaber tulnuks tühjade näppudega olukorda kaema, viitsis ta kaasa haarata lisaks :
Nüüd tuleb leida aeg ja asjad alla ajada, sisu metall, mitte keraamiline.
Tellimus Poolasse ja hinnakirjaks 262.13 PLN/szt.
Tsitaat: |
Odavamad universaalsed katid ongi ju sellises hinnaklassis.
Kaua nad aga kahjuks ei kesta.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tänasest väljalaske osa ka tiba uuendatud.
Vahetusse läksid 2x katalüsaatorid (Jmj) toodang, 2x 50x150 summuti sukad (Bosal) ja 2x toruühendus/klambrid.
Töödest fotosid kahjuks ei klöpsinud.
Ainus, mis tulevikus veel v.l-iga teha tuleks on see, et vaja veidike körgemale kohendada, veider kumerus on sees, oli seda enne ja on ka praegu, ehk
et tuleks rohkem tunnelisse peitu kergitada.
Muutus ikka oluliselt vaiksemaks.
1 vana kati löikasin lahti, tundus viisakas, kuid üllatus oli see, et kärje osa omajagu öbluke.
Kui üldine pikkus oli 280 mm, siis kärg moodusats sellest sirka 6-8 cm.
Uutel pea 2.5 x enam.
Järgmine hoole, mis tulekul on öli ja filtrid.
Tervitused lugejatele.
Masinaga ei ole uut midagi toimunud, millest niiväga pajatada.
Nv-l tulekul pisike hooldus ainult, kus mootor saab uue filtri ja öli ning salongiöhk ehk puhtamaks uue filtri näol.
Lisaks sai soetatud 2x uued H7 pirnid, sest nädal tagasi tegi üks taas plöksu ja ei viitsinud enam pöleda.
Kojamehe luuad said ka uued soetatud, vanad ei pühkinud ja jätsid triibud sisse.
Avastasin aga ühe huvitava asja.
Nimelt, et kui lähituled sirama lülitada, siis teevad reg.mootorid häält.
Kas H7+H7+H1 puhul on vöimalik automaatreguleerimine?
Soovitusi motoristidelt, mis firma toodangut on julge käik kasutada, kui tegemist plokikaane tihenditega?
Hetkel ise mötlen, kas originaali vöi Victor Reinz ... kas on veel mingit tunduimat firmat?
ABC 2.6 V6 mootorile.
Hetkel muud olulist polegi, kui et saab lasta ennast ärritada mitte toimiva ABS-iga ning täna sai ka puhastatud/määritud kojameeste hoovastikku.
Hoovastiku poolelt oli just probleemne juhipoolne varre liigutajaga , mis oli külmadega otsustanud ennast kinni puua.
Köik lilleks ja 45 minuti pärast toimis nigu uus.
Reaalne tulemus selgub loomulikult hommikul, siis kui külmas ka tunde sitsinud.
ABS viskab villast sellega, et teinekord hakkab süüte keeramisega kägisema, teinekord kilomeetreid/minuteid hiljem.
Muidu toimetab, vähemalt kaasa valduses.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kasutasin kiirelt ära ilmataadi tatisust ja tegin autole vb midagi meeldivat.
Selleks, et mitte uude aastasse kaasa vötta vana p..ka, tegin talle pesukuuri.
Pesu nägi tavalisest rohkem kohti, koopad, stangetagused nurgad, kus sai lillepeenrasse veidi mulda , pöhjaalune jne.
Ainus, mis jäi hetkel poolikuks oli velgede korralik pesu, lihtsalt suurem könts sai lahti leotatud.
Tösisemat nalja saab siis, kui ilmataat korralikult külmutama asub .
Vahepeal saabus kelladele ka 300 000, mille vöib reaalselt siiski 400 000-le ligi lükata.
Hetkel muud olulist midagi, kui et uuel aastal uue hooga ja ootan, et saaks kalendril lehte keerata .
Head vana-aasta löppu ja uue aasta algust köigile Audi omanikele!
Pole pikalt midagi lisanud, teen selle paranduse praegu , kuid ega
otseselt polegi midagi väga lisada.
Peamiselt ikka kalla ja talla, kuigi möned mured on tekkinud.
ABS anomaalia on kahjuks siiani jäänud soikku ja söidan vilkuva ning piiksuva autoga : -
Lisaks on ennast tugevamalt tunda andma hakanud tagaosa lainetus, viga peitub/ on tagasilla alumistes puksides, mis mädad ja kui ei eksi, siis üks ka
kausist väljas. Siin pole kedagi süüdistada, kui ainult ennast, sest uued olemas juba teab mis ajast, ainult vahetada vaja.
Nädalake tagasi tuli üks ebameeldiv üllatus veel juurde, kus peamiseks abimeheks teostusel vöiks nimetada pealinna peegelsiledad teed ja tänavad.
Nimelt eessöitva auto rattast, mis patsutas just mitte köige pisemat ja madalamat auku, lendas esituleklaasi kivi, mille tagajärjel on seespidiselt
klaasi alumisest keskmisest osast tükk väljas.
Tolle tulemuse tagajärjel olen taaskord avatud pakkumistele, kus pakutakse parempoolset Bosch HCR esitule klaasi, mis vöib olla kasut. kuid viisaka ja
suuremate vigastusteta.
Pakkumiste korral oleks möistlik esitada ka möistusepärane hind.
27.12.2011 sai sama esituli enese pöhjustatud lollusest uue klaasi 5€
eest ning esituleklaas oli ka viisakas, pisikesi täkkeid oli, kuid ei midagi häirivat, seega ehk mötteainet
Köik on läbirääkimiste küsimus!
Ahjaa, lisaks on tekkinud möned mötted tänu Freeser ostukuulutusele, kus otsib topsihoidjat, eks peab jälle hakkama "loomingulist lähenemist"
harjutama .
Niiet, kui kellelgi midagi pakkuda, anna teada ja arutame, seniks turvalist liiklemist köigile!
Hetkel olukord nutune, kuna auto on katki.
Info Delfi uudistest, kus mina olen Audi omanik kerghaagisega.
Üritan ka korraliku kaameraga pilte teha, et hiljem avaldada, hetkel ootan infot kindlustuselt ja siis selgub täpsem.
Perega on önneks köik korras, köigest materiaalne kahju, mis halvab möneks ajaks normaalset eluviisi.
Külma närvi, jonnakust ning pealehakkamist kindlustusega suhtlemisel, endal korralik saaga seljataga
Möned mobiiliga klöpsitud fotod:
Esimene ratas on ka niipalju pihta saanud, et otse oleva rooli ja parema ratta puhul jookseb vasak ratas suunaga väljapoole, mis osaliselt ka pildilt
tuvastatav.
Delfis on kirjutatud, et oled 20 aastane. Igaljuhul, kurb kuulda, nende A4 B5'ga sul ikka ei vea, peaksid midagi muud vaatama äkki.
Saab ikka korda, või ei tasu ära?
Loodan, et saad peagi jälle ratastele.
Tsitaat: |
Ei usu mina , et kindlustus seda autot tahab taastada. Endal oli paar aastat tagasi parklas kõks. Kõrvale parkiv BMW riivas tagumist velge , tagumist ust ja kraapsud esiuksel. Kahjukäsitlus pakkumine kindlustusele oli ~1000€. Välja vahetati ainult tagumine uks + kahjustatud detailide värvimine. Vaadates B5 hindu siis ... . Kahju, et nii läks.
Mis kindlustusega sul tegu on? Soovitan raha välja võtta, sõiduk omale jätta ja lasta korda teha, uksed, tiivad,peegli vahetad ise ära. Kuid jah, vaevalt et 96 aasta 2.6 masinat kindlustus heaks arvab korda teha
Kui kurvad pildid. Loodan, et saad auto taas ruttu jorda, jään ootama kinlustuse poolset jada.
Kuidas uste liistude alla see roosteuss nii palju pugenud küll on ...
Tsitaat: |
Hetkel on antud isendiga asjalood sellised, et kui kindlat vastust/otsust pole, läheb teema minu poolt lukku.
Selle isendi edasine saatus on igati segane.
Päris ära kustutada ja endiste alla on veel vara liigitada.
E@ 30.07.2013: kindlustus/politsei vassib, järjekordne otsuselubadus september, mil Rakvere politsei pidi Inges Kindlustusele selguse
andma.
Hetkeseisust möni klöps:
E: 20.06.14 saatus teadmata, kuid asi liigub, küll aeglaselt.
Aga peale avariid ja tänast seisu käivitus poolest pöördest, nagu söidaks igapäevaselt, küll on seismisega tekkinud probleeme, ABS piuksub, aku tuli
jääb pölema, üks silku jäi lotendama ja temperatuuri viskab kiirelt üles. Kohapealt pole liigutanud ja enne seda kindlasti vajab pidurite liigutamist,
sest klotsid kettasse arvatavasti kinni jäänud.
Meele tegi ikkagi heaks see, et käivitus törgeteta, olgugi, et pisikeste vimkadega.
03.09.2014 - Seis nüüdseks lahendatud. Auto ei kuulu taastamisele ja jääb minule varuosadeks. Summade üle läks kergelt vaidluseks, kuid leitud sai
kuldne kesktee ning asi tahe.