Foorumi logo

Audi A4 1.8 TQ Avant - 1997 - uudi
uudi - 08.03.10 19:09

Väike teema siis ka minupoolt, oma "uuest" liikurist.

Olin juba pikemat aega jälginud erinevaid kuulutusi automüügi portaalides. Enda auto müümisega tegeleda ei olnud aega(viitsimust) siis saigi pigem uuritud just vahetus varjante. Eelmine auto minul oli isehingav pooleveoline.

http://www.upload.ee/image/1961110/upload.jpg

Kuna see talv on olnud väga mõistlik ning piisavalt palju sai autot välja kaevatud(mõni nädal kuni kümme korda). Tänu sellele sai asjaga vähe rohkem tegeldud. Ning hakkas silma Auto24-s hommikukohvi kõrval üks helesinine A4B5TQ mis oli väikse kõksuga. Koheselt helistasin ja leppisime aja kokku millal näitan enda masinat, talle sobis minu auto, rohkem küll velgede ja heli poolest, loomulikult sobis mulle ka tema auto. Vahetasime siis põhimõtteliselt 1:1-le. Sellele järgnes umbes 3 nädalat ootamist kuna Härral ei olnud aega Arki minna. Loomulikult olid kõigeparemad talve ilmad just siis, korralikult pakslumi jne.

Nüüdseks auto minu nimel ja sõita olen juba saanud tervelt 4 kilomeetrit nädalajooksul umbes, erinevatesse remondi asutustesse:cool:

Kuna tagasillas oli korralikult midagi puruks otsesesmõttes, siis sai külgees sõidetud Melasisse.
Melasis vahetati ära üks õõts, ekstsentrik polt ning sillastendis sai ka ratta enamvähem sirgeks. Arve oli siis 1700.- . Kuid pean tagasi minema peale keretöid, sest päris täpselt veel paika ei saanud.
Järgmine reis oli siis keretöödega tegelevasse firmasse, kus siis pannakse auto pinki ja tõmmatakse ka taguots paika, et saaks ratta korralikult õige kaldeall veerema. On ka tehtud mõned pildid, küll mitte pingis kuid siiski. Nüüdseks on siis kaks korda tõmmatud, sest esimese korraga ei läinud paika. Loodan, et täna hakatakse värvimise eeltöödega pihta. Tahaks ikka sellel talvel ka kärutada selle autoga. Esmaspäevase seisuga siis lõpetati uute keredetailide keevitamine. Esialgne hind mis sai kokkulepitud on ca 10 000.- kõik tööd koos värvimisega.
Järgmine korralik rahasüst läheb hoolduse peale, ehk siis kõik rihmad, rullid jne. Ning ka õli vahetus. Mootoris hakkab toimetama Motul õli 5w40. Ning veits hiljem kui raha rohkem lähevad ka vahetusse kõik ülejäänud mahlad.

Natukene ka siis autost.

Lisavarustuses on:

QUATTRO, 2x el. aknad, 2x vändaga aknad, 2x istmesoojendused, kliima, originaal stereo, originaal subwoofer, tulede korrektor, käetoed, topsihoidjad, udutuled ees ja taga jne. Talveveljed 16" mingid oz-id, suveks 17", Audiclub-i numbrialused:cool:

On ka paigaldatud Chip ja väljalase on vahetatud 2.5" vastu ning mingi sportlikum sidur on, suht raske on vajutades. Ummikutes kindlasti meeldiv sõita pole. Hetkel rohkem nagu ei oskagi midagi lisada kuna pole autoga jõudnud lähemalt tutvuda.

Kolm sellist pilti siis leidsin, mis olid telefoniga tehtud. Veel kokku keevitamatta, kuid tänaseks need tööd juba tehtud.


http://www.upload.ee/image/435275/IMGP3026x.jpg

http://www.upload.ee/image/484392/IMGP3027x.jpg

http://www.upload.ee/image/435204/010x.jpg


Edit: Lisaksin ka seda siis, et kindlustuse info järgi sõitis BMW küljepealt sisse ja hinna kalkull tuli kuskil 27 000.- eeku. Selle siis võttis omanik rahana välja ja ütles mulle, et sõitis torudest teepiiretesse, oli libe jne.:D
Tuttav kindlustuses küll hoiatas, et tegemist "kahtlase" autoga, kuid ei suutnud ära öelda TQ lisavarustusest.


Kaaku - 10.03.10 10:50

Piltidelt ei tule see nii hästi välja ja tundub tavaline sinine aga tegelikult on väga lahe helesinine värv. Eristub hallist massist.
Väikseks kõksuks seda laksu on muidugi natuke vähe nimetada :D. Kui korda saab, siis on asjalik pill küll.

Kommentaar Petsilt: "Tegin proovisõitu...astub edasi küll" :)


uudi - 10.03.10 11:46

Hiljem tuli meelde, et kindlustust ei olnud kui ta proovisõitu tegi, aga pole hullu. Nüüdseks olemas ja võrreldes 92kw läks kindlustus ainult 20 krooni kallimaks, ehk siis 522.- 3 kuud.

Edit: Sellist kommentaari on muidugi hea kuulda inimese käest kelle igapäeva sõiduvahend on RS4. Vähe täpsustan ka seda keevituse teemat, siiski ei ole kokku veel keevitatud, ning põhjuseks see, et gaas sai otsa:D


Harry_R - 10.03.10 18:48

Huvi pärast küsiks, et mis sa nendest V mootoritest nii halba oled kuulnud? Olles ise nüüd 3 aastat V6 2.4 mootoriga A4 omanud, siis võin öelda, et siiani ainuke suurem mure on olnud iga 10 000 km tagant õli vahetada. :D Paar pisemat miinust siiski on veel - kütusekulu arvestades võiks vähe erksamalt edasi liikuda ning mõned tööd nõuavad suuremat lammutamist, kui R koned, aga vastupidavuse kohta pole midagi halba öelda.

Aga jään nüüd ootama pilte su sileda küljega A4'st. :) Värv tundub olevat huvitav.


uudi - 10.03.10 18:56

See V mootorite teema lähebki pigem sellesse kategooriasse, et naised saunas rääkisid:D. Osad "naised" on rääkinud, et õli lekkeid esineb tihti. Otsest võrdlus momenti on raske siin tõmmata, kuna suured hooldused on V mootoril kindlasti nõks kallimad, kuid samas ega see 1.8 mootori turbo ka just väga pika elueaga pole. Igal heal asjal on ka omad halvad küljed.:cool:


Harry_R - 10.03.10 19:11

Tsitaat:
Algselt postitas: uudi
kuna suured hooldused on V mootoril kindlasti nõks kallimad,


Suured suurteks, aga ka pisikese termostaadi vahetuseks tuleb nina laiali kiskuda + mootoririhm maha. :D 3 nädalat tagasi läbitud teekond ja loodetavasti niipea ei ole seda vaja teha.


uudi - 10.03.10 19:59

Selles suhtes jah, ruumi nagu seal eriti möllata pole. Aga minu meelest termostaadi vahetusel oli R mootoril siuke asi, et tuli genekas koos jalaga maha võtta, vist tuli isegi sisselaske kollektor ära võtta. Mingi hull teema oli igastahes, aga oli selles suhtes lihtsam, et tegin väikse kõksu:)seaga. Esiots oli juba puhas aga see selleks.:D


uudi - 29.03.10 17:04

Täna oleks siis pidanud auto järjekordselt kätte saama(tähtaega on juba 3 nädalat edasi lükatud), kuid tuleb välja, et see värvikood on selline suht haruldane. Külg värviti küll ära kuid kahjuks on tooni erinevus ikka väga hull. Loomulikult ei olnud ma sellega rahul. Nüüd siis pidid nad viima bensuluugi DuPont-i, et siis laboris püüavad õige tooni saada. Kuid see tumedam sinine meeldis mulle rohkem:cool:Kui finantsi oleks siis laseks tumedamaks värvida. See siuke RS-i või elektrisinine. Tegelt suht "kopp"ees juba ootamisest. Suveks lähevad alla siis sellised veljed, kui keegi vahepeal ära ei osta. Tootja Alutec.


http://www.upload.ee/image/496182/IMG_0099x.jpg


erki.t - 30.03.10 08:11

Ma vaatasin, et keegi on müügis olevad veljed ära ost ja siin juba laiab, et UH ja AH - aga tuhkagi, hoopis müüja teeb oma kolale promo. :D


uudi - 30.03.10 08:17

Kuna jah veljeäri on siuke kahtlane teema siis tõenäoliselt ikkagi lähevad need suvel alla. Aga müügikuulutus on pigem sellepärast, et siis saaks auto üleni ära värvida. See oleks vähe olulisem kui veljed:D


uudi - 01.04.10 08:37

Spiooni foto.


http://www.upload.ee/image/500201/Foto_0065x.jpg


Kaaku - 01.04.10 08:59

Esitiib jääb ikka täielikuks pinnuks silma ja tõrvatilgaks meepotti. Selle oleks pidanud ikka ka ära tegema. Aga nende kuttide tegemisi arvestada, siis kuluks veel umbes kuu aega.
Tarkusetera: "Ära maksa tavahinda ja lepi tööga haltuura korras :D"
Äkki õnnestub täna sisse õnnistada.


uudi - 01.04.10 09:27

Tsitaat:
Algselt postitas: Kaaku
Esitiib jääb ikka täielikuks pinnuks silma ja tõrvatilgaks meepotti. Selle oleks pidanud ikka ka ära tegema. Aga nende kuttide tegemisi arvestada, siis kuluks veel umbes kuu aega.
Tarkusetera: "Ära maksa tavahinda ja lepi tööga haltuura korras :D"
Äkki õnnestub täna sisse õnnistada.


Esitiib jah, las olla praegu:D Tahaks ka lihtsalt sõita vahepeal, sellest kaubikust juba kollees. Mingi X aeg plaanis nagunii auto üleni ära värvida. Tarkusetera kohta seda, et kui poleks saanud sellise hinnaga keretöid siis poleks ka ära vahetanud autosid. Kuna oleks tulnud siis päris kõvasti peale maksta. Ja ei ole midagi nii erilist sellel masinal, et seda teha.:)


uudi - 05.04.10 05:34

Nüüd siis auto käes. Ning läheb ka kohe Petsi juurde, et siis kõik rihmad ja rullid ära vahetada. Üks pilt ka suve rehvidega ning sileda küljega;)


http://www.upload.ee/image/508321/IMGP3219x.jpg


Imres - 05.04.10 06:46

Madaldust oleks vaja ja sumps tundub kahtlane.
Aga muidu on tip top.


uudi - 05.04.10 07:14

Madalduse kohta jah, olen juba paar päringut teinud. Sumps on tõesti kahtlane, just viimane pütt. Samuti on ka sukk läbi. Kuid hetkel tähtsamad asjad kõigepealt. Hetkeks on siis ilmnenud välja järgmised vead:
1) Pidurid. Esimesed veel kestavad, kuid tagumised ikka suht peetis. Kässarit ei tohi tõmmata kuna jääb kinni.
2) Klapikambri kaane tihend.
3)Mainitud siis ka Sukk.
4)Esimesed veovõlli otsad(välimised).


uudi - 07.04.10 06:15

Autoga nüüd kulgetud ca 400km. Tehtud on siis niiöelda suur hooldus. Petsi juures vahetatud rihmad, rullid, pingutid ja veepump. Kliima- ja geneka rihmad rullid olid vahetatud, selletõttu ka arve suht mõistlik ehk siis 4400.- Õli vahetasin ise, kuna maal on selleks võimalused loodud. Samuti on ka installitud boosti rõhu näidik. Reedeks plaanis viia auto tagasi Petsi juurde, et siis vahetada esimesed veovõlliotsad ja sumbuti sukk. Vahepeal siis veel üks viga välja tulnud, ei puhu sooja salongi:mad:. Täpselt samad vead korduvad, nagu eelmise autoga(A4 1.8 1995a.)


uudi - 07.04.10 13:28

Oskab ehk keegi öelda kas see on normaalne kui, kiirendades hakkab eest "vilisema". Kas laseb kuskilt rõhku läbi?
Kuna mootor ei tööta ühtlaselt siis täna sai ka alustuseks süüteküünlad ära ostetud, leti hind 185.- tk, abiks oli Audiclub-i kuldkaart:cool: Kuna sukk on läbi siis võib ka see tekitada sellist effekti. Aga ära oleks vahetada tulnud küünlad nagunii.


Kuits - 10.04.10 20:58

Päris äss pill.
Kas masin ka muidu üleni poleeritud vöi mitte?
Jäi vist täna öhtul sinu masin silma, kui Tallinna poole söitsid ja tankla tulede valgel tagaots ikka väga kaunilt sähvatas.
No offense, kuid summuti on töeline porr, isegi kaugelt riivab meeletult silma.


uudi - 11.04.10 14:22

Eile õhtul jah sõitsin tallinna poole, ning sai ka läbi hüpatud satoilist. Ei ole poleeritud üleni, kuid on kindlasti teema. Ilmad paremaks lähevad siis teeb ära. Aga see sumpa on jah porr, seda on mulle juba kõik öelnud:DPositiivne on see, et need on õnneks aint otsad, ehk siis lihtsalt eemaldatavad. Aga kas olid oma A4-jaga seal kandis? Muidu selist sai ka eile läbi sõidetud.


Kuits - 11.04.10 20:00

Tsitaat:
Algselt postitas: uudi
Aga kas olid oma A4-jaga seal kandis? Muidu selist sai ka eile läbi sõidetud.

Masin oli kodus pepuga "estakaadil", nägin sind Hepast mööda vuramas, kui nurgataga "värsket" hingasin.


uudi - 12.04.10 05:27

Siis olin jah mina, käisin "legendaarses" Nõmme kõrtsis sünnipäeval.


uudi - 13.04.10 06:19

Eile siis sai käidud jälle Petsi juures, ning vahetusse läksid veovõlliotsad ning tagumine stabika varras(Arve kokku 2400.-). Sukka teha ei saanud kuna oleks läinud tunduvalt kauem kui tavaliselt. Ehk siis sumbuti suht mäda eest, põhimõtteliselt kodukootud 2.5" väljalase. Üritan järgmiseks nädalaks siis mingi aja saada sinna jälle, et siis ümberehitada väljalase. Ning ehk saab ka sillastendi.


uudi - 19.04.10 17:48

Nüüd siis sai jälle Petsi juures käidud. Päris hea klient ikka olen talle:) Sai siis ära tehtud sukavahetus, kaksikklamber, põlv jne. Arve kokku ca 2300.- Ühtlasi ka mainisin, et järgmine kuu toon uuesti auto sinna. Hetkel siis vaja teha järgnevad asjad:

1)käigukast õrnalt lekib,
2)differ lekib,
3)klapikambrikaane tihend lekib,
4)ei puhusooja salongi,
5)mootor- või turbo suitseb.
6)pidurid nii esi kui tagumised(klotsid, kettad),
7)diagnostika,
8)sillastend.

Hetkel ei tule meelde rohkem. Midagi oli kindlasti veel. Aga ikkagi olen veel rahul auto vahetusega, kui vaja kiirustada, siis saab ikka:cool:Eelmise autoga seda luksust ei olnud:)


uudi - 01.05.10 14:31

Eelmises postituses sai ka mainitud, et suitseb. Mitte sigarett :)vaid kas kone või turbo. Siit ka küsimus. Täna sai võetud lahti cooleri õhulõdvik ning seinad olid kergelt õlised. Kas see on normaalne? Mootori pearemondi teeb nüüd lähiajal nagunii ära, kuna kett teeb kahtlaselt kõvasti häält.


KristoA - 01.05.10 21:32

Tsitaat:
Algselt postitas: uudi
Täna sai võetud lahti cooleri õhulõdvik ning seinad olid kergelt õlised.

Õlised need nüüd küll olla ei tohiks. Põlemiseks on vaja siiski kütust ja õhku mitte õli.


Imres - 01.05.10 23:43

Kergelt õline siis normaalne aga kui voolates õli volladest tuleb siis midagi veits valesti. Originaal karteri tuulega lööb torustiku õliseks kergelt ikka.
Pane suurem turbo mis selle õli sealt torustikust minema lööb :P


huux - 01.05.10 23:57

Tsitaat:
Algselt postitas: uudi
Nüüd siis auto käes. Ning läheb ka kohe Petsi juurde, et siis kõik rihmad ja rullid ära vahetada. Üks pilt ka suve rehvidega ning sileda küljega;)


http://www.upload.ee/image/508321/IMGP3219x.jpg


Huvitav värv:) mulle meeldib. Aga katsu liikur kiiresti ää poleerida, tooni vahe on jõhker hetkel, poleerimisega peaks see erinevus kaduma:) Aga edu masinaga:)


uudi - 02.05.10 07:50

Voolates just õli ei tule sealt, aga näpu määrib ära küll. Kella järgi puhub ilusti 1.2 Bar. ning hoiab rõhku üleval. Õli kulu on ka ikka väga suur hetkel. Ca 2500 km olen sõitnud ning õlitase normist on saanud miinimum. Eile põhjakatte alt ära võttes oli ikka lekkeid igalpool. Ennem kui turboni jõuan siiski tuleks teha mootor korda. Kuna ma siiski suht rahuliku sõidustiiliga. Olen mõelnud uueks turboks kas k04 või GT28RS. See selgub siis kui kone valmis ning kui palju raha alles on.

Tsitaat:
Algselt postitas: huux
Huvitav värv:) mulle meeldib. Aga katsu liikur kiiresti ää poleerida, tooni vahe on jõhker hetkel, poleerimisega peaks see erinevus kaduma:) Aga edu masinaga:)


Kindlasti poleerin, kuid hetkel pole aega viia vastavasse asutusse. Kuna probleeme vabadepäevadega, sest tööl koguaeg.


uudi - 15.05.10 22:46

Vahepeal siis toimunud nii palju, et sai käidud Petsi juures. Tehtud diagnostika, oli ka kaks veakoodi: Mootori temperatuuriandur ning gaasipedaaliandur või midagi taolist vaja kalibreerida. Ning ka sillastend. Kuid hullem on alles ees, sest sai siis võetud täna auto laiali mootoripoolepealt ning esimeseasjana ehmatas kohe see kui lasin cooleri lõdviku lahti ja sealt voolas õli välja. Turbol ka lõtk sees, veel korpuseni ei ulatu kuid ikkagi tundub, et on õhtal asi.
Sai ka ära mõõdetud kompressioon silindrites, ning need olid:

1 silinder 10.4
2 silinder 8.6
3 silinder 9.1
4 silinder 9.0

Need siis Bar-ides. Kui lisasin 2.3.4 silindrile õli natukene siis kompressioon tõusis ca 1 bar. Küsimus siis ka, et kui palju peab olema üldse originaalis kompressioon silindrites? Küünlad olid mustad/tahmased, kõigil 4-jal. Kas see siis tähendab kolvigruppi? ehk siis oma aja on ära elanud kolvid, rõngad, saaled jne. Nüüd ongi väike dilemma kuna ei oska kuskilt peale hakata. Olin arvestanud pearemondiga. Tundub, et tuleb teha nii üleminepool kui ka alumine ning pluss turbo. Aga lisan ka mõned pildid. Kaugemale ei jõudnud kuna lahendamist ootasid 4 Heinekeni ning grillliha ja vorst:D Kuna garaažis suht väheruumi siis ka selline ebard pilt, kuid siit vähemalt hea näha natukene jämedamat downpipe. Homme võtan "pea"maha.

http://www.upload.ee/image/571205/IMG_0156x.jpg

Ning sai ostetud juba ka ära sellised asjad. Koguväärtus ca 2600.-

http://www.upload.ee/image/571206/IMG_0147x.jpg

Hetkel ostulisti siis on lisanud:
1)Turbo ning kollektorivaheline tihend,
2)Karterituulutus,
3)välistemperatuurianduri hoidik,
4)Tosool(punane)
5)uued küünlad.


Imres - 16.05.10 16:33

Kui juba alumise otsa rem. plaanid ja rahakott kannatab siis pista sepis sisu sisse :D
Igaljuhul palju jõudu ja paksu rahakotti!


Kaaku - 16.05.10 19:27

No palju õnne! Ei ole vaja igast rimakaid ligi võtta :D


uudi - 17.05.10 06:13

Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Kui juba alumise otsa rem. plaanid ja rahakott kannatab siis pista sepis sisu sisse :D
Igaljuhul palju jõudu ja paksu rahakotti!

Eks jah, nüüd on aega uurida rahulikult hindasid ja asju. Ebay-st on silmajäänud wiseco komplekt aga tundub, et see tõmbaks rahakoti liiga koomale hetkel.
Tsitaat:
Algselt postitas: Kaaku
No palju õnne! Ei ole vaja igast rimakaid ligi võtta :D

Vanadel autodel ikka juhtub:DTuleb ohverdada veits lihtsalt üllaeesmärgi nimel. Kui cabrio ära tood siis peab keegi sind ju talvel aitama lisaveo ja köiega:D:D


uudi - 18.05.10 06:39

Sooviks natukene infot, et kui vahetada K03 välja sellise vastu(A4 1.8T Upgrade 1.8L P 95- K04 K 53049880015 210 BHP), oskab ehk keegi öelda mida tuleb veel siis järgi aidata. Turboclubist lugesin kuskilt, et originaal pihustid toidavad ära kuni 220BHP ehk siis suht nibin-nabin. Aga kas on vaja ka auto ajuga midagi ettevõtta, mingi chipp on peal juba.


uudi - 22.05.10 19:54

Vahepeal on siis ka üht-teist juhtunud. Nüüdseks kone on täiesti laiali ning kaubiku kongis ootamas reisi Tõukurisse. Seal siis mõõdetakse üle kas on vaja väntalihvida:D ning kuidas on kone hülsid. Kui ovaalseks kulunud siis tuleb ka läbi puurida. Mootori "pea" tehti juba Tõukuris ära. Asi särab väga ilusti. Vahetati siis klapisääretihendid ning väljalaske juhtpuksid. Ning loomulikult ka lihviti klapid ära jne. Osad klapisääretihendid olevat olnud täiesti lahti peal. Tänane päev oli üllatusi täis, loomulikult mitte häid. Ainult esimeses silindris oli surve enam-vähem ok ning kolb oli vähe paremas seisus. Ülejäänud kolm olid sellised nagu pildil allpool. Ning hooratas ka läbi, käega rahulikult saad teha veits üle veerand pöörde ennem kui vänt liikuma hakkab. Ning ka siduriketas suht õhuke juba. Korv oli norm. Petsile andsin ka juba ostunimekirja, kuna see oli peaaegu terve A4 paberipeal siis ei tule meeldegi täpselt ning ei hakka siia hetkel kirjutama. Ehk hiljem. Palju õnne mulle:DKuid lisaks siis ka mõned pildid.



http://www.upload.ee/image/581248/IMG_0173x.jpg
http://www.upload.ee/image/581250/IMG_0163x.jpg
http://www.upload.ee/image/581251/IMG_0165x.jpg
http://www.upload.ee/image/581253/IMG_0169x.jpg
http://www.upload.ee/image/581254/IMG_0171x.jpg


uudi - 25.05.10 21:15

Kirjutan siis ka siia "väikse" listi detailidest mis lähevad väljavahetamisele.

Karterituulutus+kolmik
Mootoririhmapinguti rullik, kuna mul õnnestus seda vigastada
Alumisepoole tihendid+kõikvõimalikud veesärgi kummi rõngad
Nukasimmerid
Õlipump
Raamsaaled
Saaled
Genekarihmapinguti+rihm, kuna hakkas häält tegema
Turbo ja kollevaheline tihend
Turbo ja downpipe vaheline tihend
Mootoritemp andur, kuna andis veakoodi
TTBypass
Vändapikilõtku seibid
Välistempanduri hoidik
Õli"jahuti" tihend
Roolivõimuõli
Õlifilter
Jahutusvedeliku kork
Bensufilter
Jahutusvedelik(punane)
Termostaat
Õli(Motul 5w40, täissünt)
Mootoriplokk on juba hoonimises
Kolvide komplekt(Mahle, sisaldab sõrmesid ja rõngaid)
Kepsud SPM, hetkel küsimärgiga
Hooratas, siduriketas, korv, survelaager(Vähe "kangem" Sachsi komplekt)
Raamsaalepoldid
Kepsupoldid
Plokikaanepoldid
Turboõlitustoru
Uued silikoonvoolikud alates õhupuhastist kuni sisselaskekolleni
Väljalaske kollektor.
Turbo ja torukolle jäävad hetkel ära kuna rahapuu on tühjaks raputatud:D


uudi - 29.05.10 17:58

Täna siis oli plaanis kone komplekteerida, kuid Krt ebaõnn. Vändal on 5 kaela aga pakis oli 9 saalet:mad:Keegi ei ole sealt ära võtnud ühte saalet, vaid on näha, et on pakitud kohe sedasi ehk siis plastik pakendil on näha saalejäljed. Huvitav kas siis terve partii on sedasi?!


Imres - 29.05.10 19:38

Tagasi viia ei kannata?
Ebaõnn saadab sind igal sammul... raudset närvi!


uudi - 29.05.10 19:43

Ikka saab. Kuna ostsin ettevõttest, kus töötab inimene kes mõistab selliseid asju, ma loodan:D Ei tohiks probleeme tekkida sellise asjaga. Aga põhimõtteliselt on kõik asjad olemas peale kartertuulutuse+kolmiku, Õli, Mootoririhmapinguti rulliku. Turboga veel mõtlen mida teha, sest usa-st saaks vana taastamis hinnaga kas uue K03 või K04. Hetkel arvan küll, et pole mõtet panna masinat täielikult kokku kui turbo ikkagi lekib õli.


audi-äss - 29.05.10 20:13

See on nigu minu auto mootori koopia. Õlikulu oli metsik(1L=800km peale), nukapinguti kõrises, surved oli 9.5-10,5 vahel, ainuke vahe mul läks mootor remonti 260000km juures, hetkel juba 303000km:)
Kui kõik kokku saab on ikka hea sõita küll:) tead, et võid vajutada, ja oled kindel, kusagilt midagi ära ei kuku:D Paksu rahakotti sulle!


uudi - 30.05.10 15:15

Eks minu masinal ka kindlasti läbisõit kuskil sinnakanti, kuid tõenäoliselt isegi rohkem. Aga ei ole hullu, saab hea ma loodan:D


uudi - 12.06.10 21:37

Vahepeal siis juhtunud üht-teist. Pole enam palju jäänud, et saaks häälesisse. Mõned tagasilöögid on ka olnud. Üksraamsaale polt läks pooleks jne. Oleks tulnud kohe uued osta. Nimekirja tuleb nüüd veel lisada ka väljalaske kolle kuna praod on sees. Jama, et seda ennem ei kontrollinud. Aga mõned pildid ka siis. Viimane pilt küll eriti hea ei ole aga sedasi ta sinna garaaši jäi.:)




http://www.upload.ee/image/632165/Foto_0094x.jpg

http://www.upload.ee/image/632167/Foto_0097x.jpg


uudi - 23.06.10 17:33

Lõpuks siis sai ka masin käima pandud. Kerge lubadus oligi, et Jaanipäevaks peab liikuma. Nii umbes pool tundi ennem siin kohaliku Jaanipäeva algust sai stange ette kruvitud ja garaažist välja sõidetud. Esmamuljed on loomulikult head, auto on vaikne ja käib mõnusalt sujuvalt. Rõhukella järgi vaadates on vaakumit ka 0.3 - 0.4 bar-i rohkem.
Kuid siiski jäid praegu vahetama kõik silikoonvoolikud, kuna need on kuskil pikema reisi peal euroopas, lootsin küll, et ehk joppab ja saan ennem Jaanipäeva kätte aga ei läinud sedasi. Nii et hetkel toimub selline ökosõit, ei taha kohe hakkata kuuma andma. Umbes 500 km pärast teen uuesti õlivahetuse nii igaksjuhuks, sest ega kindlasti jäi sinna mingit jama sisse. Õli kasutan Motuli valikust mingi x8100 täissünt 5w40. See õli on mõeldud vanematele turokatele jne.
Üle jäi kõigest 3 polti:D suht hea tulemus minu puhul.
Loomulikult tuli ka välja uusi asju mis tuleks veel ära vahetada, ning need on: hüdraulika õliradikas koos voolikutega, kliimapumba kinnitusraam, tagumised rattalaagrid, kui poleks rahvast vedanud siis polekski vist teada saanud, et need seal uluvad, ette ei kuule midagi. Ning ka tagasilla diffri"padi". Lisan siis ka ühe pildi. Jah ma tean, sumbuti otsad on erilised pornod:) Kuna need on sinna keevitusega korralikult täis "situtud" siis tuleb mõelda kas paneb uue tagumise püti või lõikab torud lühemaks ja siis istutab sinna normaalsemad otsad.

SELGE GRUPIJUHT 2010:cool:


http://www.upload.ee/image/651680/Foto_0105x.jpg


uudi - 05.07.10 14:10

Kõvasti OT::cool:Nädalavahetusel sai siis käidud Soomes, Alastaros kiirendusvõistlust vaatamas. Ütleks, et see võistlus oligi täpselt nii hea kui ma arvasin. Soovitan soojalt seda vaadata. Telekast ei saa pooltki seda kogemust mis kohapeal. Top Fuel-id ikka ei ole normaalsed masinad. Kuna Eestis maavärinaid ei ole siis seal liimirajal sai seda ikka tunda, otseses mõttes. Ja 4.059 sekundid veerandmiili räägib enda eest.
Läbi sõitsime ca 550km ning auto pidas ilusti vastu. Ainult boosti näidiku voolik ajas nats vihaseks. Kui kapottiall ikka kuumaks läheb siis lööb vooliku otsast ära. Pole leidnud sellist väikest klambrit ka kuskilt. Ja tagasillas hakkas imelikke hääli tulema, eks kui puhkus läbi saab siis tuleb jälle Petsi juurde minna. Aga mõned pildid ka siis:

http://www.upload.ee/image/671317/IMG_0303.jpg

Sellised tänavalegaalsed Audid siis liiguvad Soomes.

http://www.upload.ee/image/671319/IMG_0309x.jpg

Selline näeb välja Top Fuel dragster peale avariid kiirusel ca 470 km/h. Kokkupõrge toimus siis kahe dragsteri vahel kohe peale finišit. Dragster mis tegi parima aja ca 4.059 kaldus paremale teisele dragsterile peale. Pilootidel ei olnud viga midagi, pühiti tolm maha ja lehvitati rahvale. Mehaanikud ehitasid järgmiseks päevaks mõlemad masinad ülesse. Üks pilt ka siis.

http://www.upload.ee/image/671325/IMG_0300x.jpg

http://www.upload.ee/image/671334/IMG_0287x.jpg


Imres - 05.07.10 16:18

Tõmba voolik "nipukaga" kinni ja ei lenda ta enam kuhugi.;)


uudi - 05.07.10 17:29

Kusjuures mõtlesin ka ise seda. Ajutise varjandina võiks olla küll. Tegelt leidsin USA-st boosti voolikud ja kolmikud ka, aga eks vaatab, mingi aeg ehk tellin ära ka.

EDIT: "Nipukas" on tõesti asi mis peaks olema autos igaks kümneks juhuks. Soome minnes unustasin TomTom-i "jala"maha millega saab kinnitada klaasikülge. Tuli teha peatus lähima bensuka juures.:D


http://www.upload.ee/image/671625/IMG_0230x.jpg


uudi - 06.07.10 17:01

Lõpuks ometi jõudsid ka silikoonvoolikud(Sinised:D) kohale. Tarneaeg oli ca 30 päeva. Hind koos transpordiga ca 2500.- Ning sai siis täna külge installitud. Sobisid vägahästi, mingisuguseid jamasid ei tekkinud.


http://www.upload.ee/image/673298/Foto_0107x.jpg
http://www.upload.ee/image/673311/Foto_0109x.jpg


ICE - 06.07.10 17:05

Tsitaat:

Top Fuel-id ikka ei ole normaalsed masinad. Kuna Eestis maavärinaid ei ole siis seal liimirajal sai seda ikka tunda, otseses mõttes. Ja 4.059 sekundid veerandmiili räägib enda eest.


Täpsustuseks, et TopFuel ei sõida soomes turvariski tõttu mitte veerandmiili vaid 1000 jalga, mis on u. 305m. "Puudujäävad" 100m läbib see masin alla sekundi muidu.


Imres - 06.07.10 17:21

Kuna sul chipitud masin siis võiksid panna mingi asisema cooleri ette.
Muidu edevad jupid. :D


uudi - 06.07.10 17:24

Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Tsitaat:

Top Fuel-id ikka ei ole normaalsed masinad. Kuna Eestis maavärinaid ei ole siis seal liimirajal sai seda ikka tunda, otseses mõttes. Ja 4.059 sekundid veerandmiili räägib enda eest.


Täpsustuseks, et TopFuel ei sõida soomes turvariski tõttu mitte veerandmiili vaid 1000 jalga, mis on u. 305m. "Puudujäävad" 100m läbib see masin alla sekundi muidu.


Jep nii ta on. Wikipedias sellest ka juttu.


uudi - 06.07.10 17:26

Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Kuna sul chipitud masin siis võiksid panna mingi asisema cooleri ette.
Muidu edevad jupid. :D


Olen sellele jah mõelnud, aga ei tahaks hakata stanget lõhkuma. Hetkel veel palju teha sellel autol, nii et vaatab, ehk siiski jõuan selleni.


prj - 06.07.10 17:59

Kui sul suurema cooleri tõttu langeb IAT, siis saad üsna "maagiliselt" hobuseid juurde (lahjem segu, varajasem süüde).
Lihtsalt motivaatoriks...


Imres - 06.07.10 18:15

Mul venna "tigul" on suur cooler ees. Kliima ja muu sodi kõik alles masinal. Lõhkuma pidi stanget minimaalselt. Kui huvi on võime demoda.


uudi - 06.07.10 19:14

Eks kunagi võib demo teha küll. Aga hetkel on pidurid ja veermiku kontroll järjekorras. Kui auto enam vähem korda saab siis võib mõelda selliste asjade peale.


Harry_R - 07.07.10 19:03

Tsitaat:
Algselt postitas: uudi
Lõpuks ometi jõudsid ka silikoonvoolikud(Sinised:D) kohale. Tarneaeg oli ca 30 päeva. Hind koos transpordiga ca 2500.- Ning sai siis täna külge installitud. Sobisid vägahästi, mingisuguseid jamasid ei tekkinud.


http://www.upload.ee/image/673298/Foto_0107x.jpg
http://www.upload.ee/image/673311/Foto_0109x.jpg


Sa ikka tead, palju sinise isoleeri rull maksab? :D
Ei, väga kena ja jätka samas vaimus, peaasi et liigselt lagunema ei kipu nagu minu oma.


uudi - 07.07.10 21:24

:DEi ma ei ostnud neid lõdvikuid mitte värvipärast vaid sellepärast, et küljesolevad lõdvikud olid pragusid täis jne. Ära oleks tulnud nagunii vahetada. Ja kui juba värvi valik oli siis miks mitte:cool:


äss - 07.07.10 22:42

Tsitaat:
Algselt postitas: uudi
Aga hetkel on pidurid ja veermiku kontroll järjekorras.


Kui korralikke esimesi pidureid vaja, siis mul jääb üks komplekt 4 kolviga brembo suporteid koos ketastega üle, mis a4 le sobivad.


uudi - 08.07.10 10:58

Esimesed on hetkel normaalsed, aga tagumised on läbi. Käsipidurit kasutada ei saa kuna jääb kinni jne.


Harry_R - 24.07.10 18:22

Nägin ka täna õhtu su auto ära Linnahalli juures ja siis keerasin sulle ette, kuna jäin liiga pikalt imetlema peeglist ja unustasin rea enne vahetada. :D SRY! Aga kena ja huvitava värviga auto.


uudi - 24.07.10 19:51

Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
Nägin ka täna õhtu su auto ära Linnahalli juures ja siis keerasin sulle ette, kuna jäin liiga pikalt imetlema peeglist ja unustasin rea enne vahetada. :D SRY! Aga kena ja huvitava värviga auto.


:DOli jah nii. Ma mõtlesingi, et mida see juht küll mõtleb, et jätsin ju ruumi reavahetamiseks:D Aga tänud ja pole hullu.:)


uudi - 16.08.10 09:58

Kirjutaks siis siia niiöelda päevikusse ka midagi. Sai käidud Petsi juures JÄLLE, et vabaneda anomaaliast mis väljendus selles, et käiguvahetusel ei tule pöörded just eriti kiiresti maha, ehk siis vajutad siduri alla ja kulus nii umbes 2-3 sekundid ennem kui midagi juhtuma hakkas. Suht rõve sedasi linnavahel tiirutades. Seal siis kalibreeriti segusiirbit läks veits paremaks aga ikka nats uimane on. Tühikäigul ka puterdab, mitte küll tihti aga siiski piisavalt palju, et häirida. Imresi käest sain küll veits parema VL kolle kuid siiski see vist suht kõver kuna kiirendades on kuulda imelikku plärinat nagu taoks vahelt läbi, sama heli oli ka eelmisel kollel. Nii, et ei tea. Võibolla ka mõni muu jama.
Oli ka plaanis osaleda AC Dragil bracketis, kuid tõenäoliselt jääb ära, järgnevate probleemide pärast:
1)gardaan loksub igas suunas pääris palju,
2)diffri parempoolne sisemine veovõlliots on läbi,
3)igasugused puksid ja õõtsad,
4)tosooli lekib veits, seda väga vähe, kuna üks kummirõngas jäi vana, aga siiski,
5)klapikambri kaane tihend lekib. Ehk siis need tagumised kummist poolkuud mis tihendil on ei pea,
6)karterikaane tihend,
7)pidurid endiselt(suvel lihtsalt kulub raha mujale:))
jne.

Edit: Siiski GPS-iga toimib (Seoses data kaabliga oskate ehk öelda kas Race Chrono töötab sellega, või kuidas ta üldse toimib, ehk siis Race Chrono?)
Kui keegi teab hea hinna/kvaliteedi suhtega kohta kus remonditakse kardaane siis oleks tore kui keegi soovitaks:cool:.


uudi - 12.09.10 13:25

Nonii, kuna ilmad on täpselt sellised mis soosivad garaažis tiksumist, siis sai ühtteist ette võetud.
Aftermarketist tõin siis ära Zimmermanni kettad ning Ferodo klotsid. Forsist tõin selle tosooli kolmiku mis plokikaane taga pesitseb, kuna see lekkis jahutusvedelikku ning suppordite remondi komplekti ja pidurivoolikud. Aga loomulikult ei läinud nii lihtsalt kui oleks soovinud, sest tagumised suppordid tuleb uued osta. Kuna need korralikult ikka ära kõdunenud. Nägin ikka kurja vaeva, et kuidagi ära õhutada pidurid, sest õhutusnipplid olid kinni roostetanud ning eelmine omanik või siis mõni remonditöökoda oli juba ka kandid maha keeranud. Põhimõtteliselt jätkub see saaga, et kui üritan ühe asja korda saada siis tekib kohe mitu juurde:) Mingi aeg üritan ka auto Petsi juurde saada, et siis eesel pagassist välja tõsta, ehk siis mõni õõts või puks teeb eesli häält:D
EDIT 1:Summa mis kulus pidurite ja jahutusvedeliku lekke kõrvaldamiseks oli umbes 2000.-
EDIT 2: Mis peamine, need sumpaotsad on juba mõnda aega oma uues kohas prügikastis olnud:DNende eemalduseks kulus mitu relakaketast ning kõvasti aega ja närve:)Nüüd vaja uued leida, mis ei olegi nii lihtne ülesanne.

Aga mõned pildid ka siis.

ENNE:

http://www.upload.ee/image/803667/IMG_0654x.jpg

PÄRAST:

http://www.upload.ee/image/803671/IMG_0661x.jpg


Imres - 12.09.10 18:12

Minu masinal oli "eesel" peidus tagumises ülemise õõtsa puksides.
Aga keevita niplile mutter peale ja saad lahi, siis pead ainult uue nipli ostma.
Pärast puhastad seest ja väljast ning värvid üle. Või on sisu siis läbi?


uudi - 12.09.10 18:21

Ma ise kahtlustan ka, et seal eesel peidus:) Aga kas vahetasid kõik 3 puksi ära?Enamus kohtades ei ole seda välimist puksi laos, kuna öeldakse, et see ei lähe peaaegu kunagi läbi. Aga suppordid on jah täiega peetis. Nipplid sain sedasi lahti kui tagusin nr. 9 võtme sinna otsa:D Ning ka käsipidurit ei saanud korda kuna asi on nii mäda, et suppordi küljes olev hoob jääb kinni. Auto põhjaalust vaadata siis on selline tunne, et eelmine omanik on parkinud autot järves:) Tegelt ideaalis järgiks SimoQ tegemist veermikuga, aga kuna see mu ainus liikumis vahend ning töökoht 50 km kaugusel, siis tuleb jupphaaval teha:( Aga mingi aeg sooviks su venna autot veits näppida ja kuulata, kui teil selle vastu midagi pole. Ehk siis täna garaažis veits gaasitades oli kuulda, kuidas karterituulutuse "kandis" midagi susises. Ei tea kas see norm või mitte:)


Imres - 12.09.10 18:31

Kõik 3 vahetasin ära. Kindluse mõttes.
Mul ka ei liikunud kässari hoob ja support poos kinni ka pidurdades. Pärast korralikku puhastust käis nagu uus.
Ikka saab, kui huvi on võta ühendust, nr olemas sul.


uudi - 12.10.10 15:58

Saaga jätkub. Tundub, et sellest eeslist sain lahti Petsi jõupingutustega, aga eks täna tuleb veel sõita nii paavli tänaval kui ka tehnika tänaval, kuna jääb marsruudi peale. Siis on kuulda mis tegelikult toimub. Aga uued vead tulid välja. Amordid on läbi ning tagumised vedrud on katki. Vedrud juba tellisin ära Aftermarketist(-40mm, FK). Tõenäoliselt jäävad amordid siiski järgmisse kuusse kuna oleks vaja talverehvid ka ära osta milleks on siis Nokia hkpl 5. Loomulikult vahetab Pets vedrud ja amordid koos. Aga vaikselt püüan auto ükskord ka korda saada:)

Mõned asjad mis siis vaja teha veel.
x Amordid,
x Vedrud,
x Küljeliistud,
x Logar,
x Värvimine(Kevadel) toonierinevust ja roostet esineb,
x Toonklaas, minimaalselt,
x Kardaan,
x Soojendusradikas,
x Heli update,
x jne.

Edit: Vahetusse läksid täna siis need kolm puksi millest Imres rääkis ja küttefilter ning diffri õli.

Jätkub....


uudi - 20.10.10 20:13

Eile hommikul tööle minnes avastasin ebameeldiva üllatuse. Töölepingu ütles ülesse salongi ventikas. Õhtul tegin testriga kindlaks, et kas on ikka ventikas ning täna siis läksin Forssi ning sain uue B osa vastu, maksis 2200.- A osa maksis veits üle 4000.- Päris jahe oli sõita kaks päeva:)Kui nüüd veel leiaks selle aja, et ära vahetada soojendusradikas siis oleks eriti hea talvele vastu minna.

Aga mõned pisipildid ka:D Vedrud sain ka siis kätte, tänud ICE-le.

http://www.upload.ee/thumb/873817/IMG_0668.JPG http://www.upload.ee/thumb/873825/IMG_0663.JPG
http://www.upload.ee/thumb/873833/IMG_0665.JPG





Kallame, remondime ja tallame.


uudi - 21.11.10 14:12

Lõpuks siis tekkis vaba nädalavahetus, ning sai ka kohe garaaži kolitud. Oli ka juba ühtteist kokku ostetud, ning sai ka uued asjad külgekruvitud. Vahetusse läksid siis soojendusradikas, uued tagumised suppordid koos kelkudega(Lucas) ja logar, kuna oli teine juba korralikult auke täis. Soojendusradikat vast ei olekski hakanud vahetama veel, aga kuna ilmatargad lubavad hirmsaid külmasid siis ei jäänudki muud üle kui see töö ära teha. Lihtsalt ei istu mulle sellised tööd:) Järgmisena tuleb siis nimekirjast maha tõmmata esimesed pidurid, kuna klotsid on kohe otsa lõppemas ning kettad suht peetis ja amordiring ning ka vedrud. Tagumine vedru käib vastu amorti, kuna on katki, ning selle tõttu teeb ka eesli häält. Teine kord tuleb kuulata targemaid e. Petsi, kui öeldakse, et ei ole ülemised puksid läbi, vaid vedru. Aga vähemalt on need vahetatud nüüdseks. Suppordite eest suured tänud kasutajale Urmet24, kes siis sebis kiiresti hinnad ja värgid:) Kokku läksid need maksma ca 4500.- Aga see eest ei tohiks minul mingeid probleeme enam nendega olla. Kuid probleeme on sellise asjaga, et kui auto seisab ühepäeva või rohkem, siis käimapannes ei tööta korralikult, ükspütt tagant ära jne. Ei tea kas coilid hakkavad ära väsima? Igaljuhul tuleb ka sellega tegelema hakata.


Ja mõned pildid ka. Ning ka ükspilt talve settingust, ehk paksulume ootuses:cool:

http://www.upload.ee/thumb/936840/IMG_0676.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/936877/IMG_0674.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/936881/IMG_0678.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/936885/IMG_0680.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/936890/IMG_0683.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/936893/IMG_0686.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/936907/IMG_0690.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/936909/IMG_0691.JPG


uudi - 04.12.10 18:00

Eile siis peale shoppinguid Kristiine keskuses juhtus huvitav seik. Auto juurde jõudes avastasin, et signapult oli taskus ära lagunenud mingi X valemiga. Ca pool tundi sai parklas midagi üritatud aretada, et saaks signa maha kuidagi, kuid ei andnud vilja need püüdlused. Sõbranna abiga sai ka ära käidud kodus(umbes 100 km, edasi-tagasi) toodud teine pult, kuid ohh üllatust see samuti ei reageerinud kuidagi, närvid olid juba korralikult läbi. Kuna mina ei osanud enam midagi teha siis sai suheldud Härrade Kaaku ja Imresiga. Sai siis patareisid ümber lapatud jne. kuid muhvigi polnud abi sellest. Imresi pakutud varjant lõpuks toimis, ehk siis tuli "lühistada" need kaks klemmi puldi küljes ja voilaaaa, nägu naerul, asi toimis. Hetkel ajutise varjandina siis tuleb juhtmejuppi kasutada. Loodame, et see ajutine varjant ei ole igavene:D Veider, et selle autoga ikka juhtub igasuguseid asju.

PS. Esiveolise autoga koju sõites avastasin, et teeolud ikka on libedad küll, ei teadnudki, et nii libe on. Täiesti hull oli sõita. Q-ga absull ei saa aru, kas on jää, lumi või asfalt. Siiamaani sõitnud koguaeg "lubatud kiirusega + " mnt-l jne. Kuid tervisele kasulikum vist nats rahulikumalt kulgeda:)

Aga mõned pildid ka:cool:

http://www.upload.ee/thumb/963729/IMG_0742.JPG
http://www.upload.ee/thumb/963767/IMG_0750.JPG


tanelr4 - 04.12.10 18:16

Eelmisel autol mul oli mingi kõige odavam signa peal, ja selle nupud ütlesid ka üles. Kuna aga vedeles üks katkise maki esipaneel, siis sai sealt seest korralikud nupud külge joodetud(täitsa kodus tehtav) ja mure murtud.


uudi - 04.12.10 18:27

Eks vaatab jah mis sellest signast saab. Erilist huvi ei ole enam see aasta autosse investeerida, tahaks raha jõuluvanale ka jätta:D Ise ei ole eriline tinutajamees ka:D Kuid kui siiski otsustan signa ära vahetada siis läheb asemele 2-Way+Distants käivitus.
Lisaksin siis, et külma ja lumerohke ilmaga paranes ka immo iseenesest ära:D Ju siis Q teab mis tema ülesanne on talvel:cool:


uudi - 20.12.10 18:18

Vahepel nats siiski autosse ka investeeritud. Uuenduskuuri said esimesed pidurid ketaste ja klotside näol. Samuti ka õli vahetus, kones toimetab endiselt Motul 8100X-cess õli määrdekeskusest ning täna sai ka vahetatud ohutulede lüliti, kuna see andis saba. Nüüdsest siis jällegi korralik liikleja, kuna võimalus suunatulega anda märku manöövri alustamisest. Samas mõned detailid ei taha kuidagi autoküljes püsida. Hommikul märkasin, et tagumise ukseliist oli küljest ära kukkunud ei tea kas keegi käis näppimas või mis värk on. Pole nagu nii hullult lumevalle ka ramminud, või siiski:cool: Igaljuhul tegemist jagub, tõenäoliselt mitte see aasta enam:)


uudi - 28.12.10 21:16

Lisaksin siis seda ka, et kuigi masinasse on juba kõvasti rohkem investeeritud kui ta reaalne väärtus on, siis ikkagi jääb järgmine kuu seisma garaaži kuna ametlikult ülevaatuselt läbi ei lähe. Petsil kõvasti tööd jälle kui leian aja, et sinna viia see masin.
Mõnus surpriis:( Tuleb siiski hakata sõitma kalapoeg Nemoga;) Päris huvitav saab olema, labida tõenäoliselt kongi viskama:D


uudi - 21.01.11 14:14

Vahelduseks paneks ka mõned pildid autost. Oli plaanis lumerajale sõitma minna kuid see hetkel liiga kehvas seisus. Tõenäoliselt kui auto oleks käest ära läinud siis oleksid kahjud liiga suured olnud, selle asemel siis sai teha paar plõkksu kaameraga.

http://www.upload.ee/thumb/1067091/IMG_0898.JPG
http://www.upload.ee/thumb/1067096/IMG_0900.JPG
http://www.upload.ee/thumb/1067097/IMG_0902.JPG
http://www.upload.ee/thumb/1067098/IMG_0896.JPG

Ei ole hea kvaliteediga pilt, kuid see oli esimene asi mis sai kohustuslikus korras autole installeeritud, E-Bay-st sai tellitud.

http://www.upload.ee/thumb/1067099/IMG_0905.JPG

Ostetud on ka originaal sumbuti esimene ots, et saaks ülevaatusele minna(korralik nagu ma olen:)), Kuid ajapuudusest ja muudest asjadest tingituna see kuu Petsi juurde ei jõua. Nii, et masin seisab endiselt garaažis:(


http://www.upload.ee/thumb/1067107/IMG_0909.JPG

Over and out!


Dan - 21.01.11 14:28

Kui saladus pole siis palju sellise kella eest küsiti?
Ise olen hetkel nii laisk, et kaevama ei viitsi hakata.


uudi - 21.01.11 14:47

Koju kätte oli minu meelest mingi 850.-(EEK) Korpuse värvisin ise aerosooliga mustaks. http://stores.ebay.com/Performance-Shop-U-K


uudi - 06.02.11 14:01

Lõpuks siis masinal ka ülevaatus olemas. Et siis seda saada tuli välja vahetada terve summuti süsteem algusest lõpuni. Hetkel toetan veel rohelisi kuna Originaal summutil kat. küljes. Mõned konnad jälle päästetud;) Vaatab kas üldse viskan vana uuesti alla, kuna tagumiku dyno erilist jõukadu ei tunne. Ametlik ülevaatus läks maksma 240.- Euri + ülevaatuse rahad. Samuti kruvis Pets ka alla uued vedrud (-40mm) ning esiamordid kõik kokku läks maksma 220.- Euri. Vist oli midagi taolist, hiljem vaatan üle. Aga mõned klõpsud ka, flantsidega vist ei viitsi hakata mässama.


http://www.upload.ee/thumb/1104958/IMGP5141.JPG
http://www.upload.ee/thumb/1104983/IMGP5145.JPG
http://www.upload.ee/thumb/1104988/IMGP5146.JPG


uudi - 05.03.11 14:37

Tsitaat:
Algselt postitas: uudi
Hetkel toetan veel rohelisi kuna Originaal summutil kat. küljes. Mõned konnad jälle päästetud;) Vaatab kas üldse viskan vana uuesti alla, kuna tagumiku dyno erilist jõukadu ei tunne.


Enda õigustuseks pean mainima, et sai päris mitu nädalat sõidetud Sidrun Nemoga(1.4i). Sellepärast tunduski "hullpüss" oma auto jälle.

Kuna hullumoodi häiris mind see, et selle originaal sumbutiga ei olnud madalal pöördel üldse jõudu siis sai ka see sumbuti vahetus käsile võetud. Üksinda ikka suht raske seda teha kuid hakkama sain. Kõige rohkem valmistas probleeme lambdaandur, mis "vägistati" kinni sumbsimeeste juures. Vahepeal tekkis juba loobumis mõte, et viskan alla tagasi. Oleks forss ligemal siis tõenäoliselt oleks uue lambdaanduri ostnud teise sumbuti jaoks.
Ära sai vahetatud ka numbrituled ning Audiclubi numbrialust valgustavad nüüd LED-id Noortehnikust. Samuti on lootust, et esmaspäeval saab ka selle signalisatsiooni jamaga ühele poole, kas siis uute pultide näol või uue signalisatsiooniga. Kuna immo endiselt takistas autol käima jäämist siis sai ka Petsi juures korra juhe järgi visatud ning veaks siis nõrk signaal originaal immol. Tõenäoliselt tuleb lahendust otsida Audi keskusest.

Aga mõned pildid ka: Originaal VS 2.5"

http://www.upload.ee/thumb/1171382/Foto0100.jpg
http://www.upload.ee/thumb/1171385/Foto0104.jpg
http://www.upload.ee/thumb/1171390/Foto0096.jpg


Imres - 05.03.11 18:15

Et siis originaal sumps oligi nii umbne ja tõmbas rõhu alla!?
Sa selle originaal immo pistiku mis asetseb süüteluku juures oled "üle käinud"?


uudi - 05.03.11 18:22

Kusjuures kärutasin küll peale sumbuti vahetust siin küla teedel, kuid ei pannud tähele mis rõhku näitas:) Aga minek on parem küll. Ei ole seda pistikut vaadanud, kui soojendusradikat vahetasin siis üritasin küll sinna ligi saada, kuid ei õnnestunud. Et see plastikkate ümbert ära saada tuleb rool selleks eemaldada?


Imres - 05.03.11 18:50

Jup, rool tuleb maha võtta.


uudi - 06.03.11 11:38

Selge. Kuna soojendusradikas tuleb uuesti ära vahetada(Odav B- osa ei anna sooja krõbedate külmadega), siis üritan sellega tegeleda hiljem. Ega sa juhuslikult ei tea kas Facelifti esistange sobib 1:1-le ette?


uudi - 06.03.11 19:58

Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Et siis originaal sumps oligi nii umbne ja tõmbas rõhu alla!?



Sai siis täna proovitud palju rõhku on 2.5" summutiga ning ega palju rohkem ei ole. Algul üritasin maal kus meil on ka märgitud veerandmiili maha, kuid seal oli liiga libe, esimesed 4 käiku käisid tühja. Viljandi mnt. aga tulid sellised tulemused: 1. käik 0.6 bar, 2. käik 0.7 bar, 3. käik 0.9 bar, 4. käik ka 0.9 bar, et mingil põhjusel on rõhku vähem küll kui varem. Ei oska seda ülejäänud 0.3 bar-i kuskilt otsida ka, ehk annad vihjeid?:) Rohkem ei lasknud kuna kiirus läks liga suureks. Kütust kasutan Neste 98. Aga ikka väga suur vahe on summutitel, täitsa imelikud mõtted liikusid vist peas kui arvasin, et jätan originaal summuti alla:D


uudi - 12.04.11 16:39

Nüüdseks siis mõned õlilekked kõrvaldatud. Täpsemalt siis tagumise diffri ja käiguvahetushoova simmer. Lisaks siis sai ka käidud Audi esinduses, kus siis üritati immo probleemist lahti saada. Seal siis joodeti ja puhastati kontakte jne. Loodame, et sellest on ka abi. Kuna prioriteedid pole üldse enam paigas minul (Seoses uue ja huvitava hobiga), nagu Kaaku ütleb. Siis üldiselt suurt midagi teinud pole masinaga, põhimõtteliselt kalla ja talla, kui vigu ignoreerida. Ehk siis tegemist vajavad sellised asjad:

x Esisilla pulgad kõik,
x Lambda,
x Starteri pendiks,
x Nipet-Näpet veel,
x Keretööd. Mõned rooste pildid ka:


http://www.upload.ee/thumb/1266869/IMGP3425.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/1266876/IMGP3427.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/1266878/IMGP3428.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/1266884/IMGP3429.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/1266886/IMGP3430.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/1266890/IMGP3433.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/1266893/IMGP3434.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/1266897/IMGP3435.JPG http://www.upload.ee/thumb/1266906/IMGP3436.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/1266911/IMGP3437.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/1266920/IMGP3439.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/1266926/IMGP3440.JPG

Vaikselt siiski hakkan keretöödeks detaile kokku ostma. Esitiivad ja stange lähevad Facelifti omad ning samuti lisandub ka tagumise luugi spoiler. Ehk saan see suvi roostest lahti:)


Imres - 12.04.11 20:28

Pane ustele ka siis facelift liistud. Jääb ilusam.


Aht0 - 13.04.11 19:27

Lugesin terve teema läbi, kui lugemise käigus oli midagi kommenteerida, siis nüüd lihtsalt :o.
Kui facelifti esitiivad paned, lähevad facelifti tuled muretult külge?
Kõva töö tehtud, edu edaspidiseks.


Imres - 13.04.11 20:02

Tiibade poolest küll aga tulele ühte kinnitust ikka pole.


uudi - 15.04.11 14:26

Tsitaat:
Algselt postitas: Aht0
Lugesin terve teema läbi, kui lugemise käigus oli midagi kommenteerida, siis nüüd lihtsalt :o.
Kui facelifti esitiivad paned, lähevad facelifti tuled muretult külge?
Kõva töö tehtud, edu edaspidiseks.


Mõte on jah selles, et saaks lihtsa vaevaga facelift tuled ka külge keerata. Kuna Faceliftil on udutuled eraldi stange sees, siis mõistlik ka see vahetada välja. Praegune stange on alt suht ribadeks.
Edu ja närve läheb vaja selle autoga.



Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Tiibade poolest küll aga tulele ühte kinnitust ikka pole.


Räägid ehk lähemalt sellest kinnitusest? Kas see puudub plastikust esipaneelil?

Mõned pildid ka:

http://www.upload.ee/thumb/1273991/IMGP3496.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/1273997/IMGP3527.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/1273999/IMGP3533.JPG


Imres - 15.04.11 14:38

Jah, sellel mustal nina paneelil on lisa kinnitus.


uudi - 15.04.11 14:40

Tsitaat:
Algselt postitas: Imres
Jah, sellel mustal nina paneelil on lisa kinnitus.


Ok. Tänud:) Ega sul juhuslikult originaal lambdat alles pole? Prooviks:)


uudi - 08.05.11 19:31

Arvutis tuuseldades leidsin paar huvitavat pilti. Nii võib juhtuda kui sõites täistuisanud teel ning samal ajal vaadates statoili kohvitopsi, et kui palju veel alles on teist:D Navaraga läks ikka hirmsalt aega ennem kui minu auto kätte saime:cool::D


http://www.upload.ee/thumb/1327495/IMG_0753.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/1327508/IMG_0754.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/1327510/IMG_0755.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/1327513/IMG_0756.JPG

Edit: Lisaksin ka seda, et täna sai mõned pirnid ära vahetatud. Kuna viimasel ajal ei sõida pimedas siis avastasin, et esilaternates olid läbi 8-st pirnist 4 ehk pooltuled, park ja udutule pirn. Osrami nightbrakerid ei kesta just kaua. Samuti numbritule 1 LED pirn ei toiminud enam. Panin tavalised pirnid tagasi.

Muidu veel liigub masin. Järgmisena esisilla remont nimekirjas;)

Stay Tuned!


uudi - 21.05.11 10:34

Õli vahetus sai ära tehtud samuti ka salongiõhufilter ja mootoriõhufilter arve ca 50 euri. Ls 212000, endale pigem meeldetuletuseks;) Audikeskuses tehtud jootmine ja mootoriajule tutvustamine toimis. Siiamaani pole auto ühtegikorda väljasurnud käivitamisel, arve oli 67 euri. Kuid käigukast lekib endiselt, tundub, et see simmer ei pea. Õlileke on samas kohas tagasi, kuid rohkem.

Mõni pilt ka:

http://www.upload.ee/thumb/1356665/IMGP5506.JPGhttp://www.upload.ee/thumb/1356675/IMGP5675.JPG


Imres - 21.05.11 20:55

Kena "desktopi" pildi oled teinud. ;)


uudi - 13.09.11 18:03

Update ka.
Täna sai siis Petsi juures ära vahetatud esisillas kõik pulgad (vist olid ATP) vastu. Oleme neid testinud vw-ni peal ja kestsid ilusti üle aasta inimese käes kes väga löökaukudest ei lasknud ennast segada. Loodan, et minu masina all kestavad nats kauem :) Samuti käiguvahetuse võlli simmer läks vahetusse, usun, et nüüd kestab kauem. Ning ka õlivahetuse tegin ära Ls 222530, õli Motul x-cess ja salongiõhu filter.
Väikse relakaga näritud summuti otsad saavad homme uued läikivad jätkud.
Nipet-näpet veel ja saab osaleda AC dragil talvel :cool:


uudi - 19.12.11 19:38

Esimest korda selle autoga õnnestus mul ülevaatus läbida ühegi veata. Mis tegi tuju päris heaks. Kuigi need madaldusvedrud on esiamordid suht ära rappinud. Järgmist ülevaatust nendega ei läbi.
Ennem ülevaatust sai ostetud lambdaandur 190 € - AC Kuld.
Termostaat järjekordselt läbi, sai alles suvel vahetatud.
Muidu hea masin, kärmelt 2.5" summ alla ja saab normaalselt sõita jälle :)
Varsti tuleb ka turbo vahetus ettevõtta, kuna WG klapil on väiksed tükid murdunud ja mõned praod on näha kuumakoja korpuses.

Üks pisipilt, nutitelefon Liveview in action:


http://www.upload.ee/thumb/1905393/Foto0298.jpg


http://www.upload.ee/image/1961090/IMGP5440.jpg


uudi - 28.01.12 21:51

Oskab ehk keegi öelda mis värvi peab olema roolivõimu õli sellel autol? Eelmisel A4B5-l 1.8i oli roheline kuid sellel punane. Samas, remondiasutuses kus käin pidevalt öeldi, et käib raudselt roheline. Kuid näiteks Harry_R (Sama auto A4B5 1.8TQ) on ka punane õli kasutuses.
Kellegil kindlasti on olemas mõni tark programm :)

Muud juttu ka, oli mõte minna Forssi silldade reguleerimisse kuid sain 950 € kalkulatsiooni:o värvimistööd lükkuvad edasi jälle :)

Teel garaazi, mida muud veel tahta:)


http://www.upload.ee/image/2025641/Foto0395x.jpg


Quattru - 28.01.12 21:57

Tsitaat:
Algselt postitas: uudi
...Ennem ülevaatust sai ostetud lambdaandur 190 € - AC Kuld.

Mis asja? Kus kohast ja mis laadi toodangu eest nii palju välja ikka käisid? Boch?!


uudi - 28.01.12 22:02

Tsitaat:
Algselt postitas: Quattru
Tsitaat:
Algselt postitas: uudi
...Ennem ülevaatust sai ostetud lambdaandur 190 € - AC Kuld.

Mis asja? Kus kohast ja mis laadi toodangu eest nii palju välja ikka käisid? Boch?!


Forss ja Originaal.


prj - 29.01.12 04:54

Boschi andurit ostes (seda sama, mis originaali karbis) oleks ilmselt ca 120 EUR kokku hoidnud :/


uudi - 29.01.12 08:50

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Boschi andurit ostes (seda sama, mis originaali karbis) oleks ilmselt ca 120 EUR kokku hoidnud :/


Ok :) Aga kuna üks lambdaandur tuleb mul veel osta siis ehk kuhu poodi on mul mõstlik minna järgmine kord?


Kivitare - 29.01.12 10:27

Tsitaat:
Algselt postitas: uudi
Oskab ehk keegi öelda mis värvi peab olema roolivõimu õli sellel autol? Eelmisel A4B5-l 1.8i oli roheline kuid sellel punane. Samas, remondiasutuses kus käin pidevalt öeldi, et käib raudselt roheline. Kuid näiteks Harry_R (Sama auto A4B5 1.8TQ) on ka punane õli kasutuses.

Roolivõimuõli ikka roheline. Jahutusvedelik punane. Peaks need asjad niipidi olema ikka. Aga kui sul punane sees, siis pead ikka süsteemi enne tühjaks saama. Segada neid pole hea tihenditele ning üleüldse võib see vedelike segamine lõppeda uue latiga.


uudi - 29.01.12 11:37

Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Tsitaat:
Algselt postitas: uudi
Oskab ehk keegi öelda mis värvi peab olema roolivõimu õli sellel autol? Eelmisel A4B5-l 1.8i oli roheline kuid sellel punane. Samas, remondiasutuses kus käin pidevalt öeldi, et käib raudselt roheline. Kuid näiteks Harry_R (Sama auto A4B5 1.8TQ) on ka punane õli kasutuses.

Roolivõimuõli ikka roheline. Jahutusvedelik punane. Peaks need asjad niipidi olema ikka. Aga kui sul punane sees, siis pead ikka süsteemi enne tühjaks saama. Segada neid pole hea tihenditele ning üleüldse võib see vedelike segamine lõppeda uue latiga.


Segada kindlasti pole plaanis olnud. Aga ennem vahetama ei hakka kui on pilt selge kas lattis on kolks sees. Roolivõimu õli jahutuse voolikud ka läbi, saab mitu asja korraga lahendada.


uudi - 12.02.12 16:22

Sai mõned detailid vahetatud.
Õli vahetus (Motul 8100 x-cess, Ls: 231628
Termostaat
Salongiõhufilter
Mootoriõhufilter
Küünlad.

Kuid jahutusvedeliku temp. on endiselt 80 kraadi, järelikult sai natukene valest otsast probleemi otsima hakatud :) termostaadi vahetusest ei muutunud midagi. Deem.
Eilne päev lõppes sellega, et nr 13 võti kukkus radiaatori ja plastikust esiosa vahele :) Veits sai tööd juurde tänaseks :)


http://www.upload.ee/thumb/2070243/IMGP5564.jpg

Jahutusvedeliku lekke leidsin ka vast ülesse.


http://www.upload.ee/thumb/2070260/IMGP5568.jpg


Harry_R - 12.02.12 19:02

Nagu uudi mainis, siis minu omale on ka mingil põhjusel punane sisse virutatud. Kas punane on odavam, kui roheline? Sellega võiks seletada olukorda nii, et punast on majanduslikult kasulikum valada lekkivasse latti.


Helina - 13.02.12 19:45

Sai täna sinu auto ka oma silmaga üle nähtud Sõpaka-Tammsaare ristis :) Seisime peaaegu kõrvuti.
DEEM see on kena sinine :cool:


uudi - 13.02.12 20:16

Tsitaat:
Algselt postitas: Räpikiisu
Sai täna sinu auto ka oma silmaga üle nähtud Sõpaka-Tammsaare ristis :) Seisime peaaegu kõrvuti.
DEEM see on kena sinine :cool:


Novot, pea oli pulki täis, ei pannudki Sind tähele. Aga hämaras on jah kena, kuigi reaalselt karjub uue värvikatte järele.

Peaks veel seda ka mainima, et peale mootoriõhufiltri ja küünalde vahetust on masin palju erksam, kuigi täna peenestades üle 0.8 bar-i ei läinud. See kala tuleks ka üles leida, et kus need 0.4 bar-i kadunud on.


uudi - 15.02.12 18:56

Täna sai auto targemate juurde viidud. Arvuti (Diagnostika) ja temperatuuri näidiku erinevus ca 10 kraadi. Seega kelladeplokk paneb segast. Nüüd võimalus soetada komp. kellad :) Kuid just in case sai külgekruvitud originaal termostaat, ühtlasi ka klapikambrikaane tihend ja ketipinguti tihend vahetatud.

Jäärajal kohtume :)


uudi - 07.04.12 08:44

Hobi kõrvalt jäi ka natuke raha auto jaoks. Peale talvepäevasid hakkasid undama tagumised rattalaagrid. Mille tulemusel siis vahetati ära järgnevad detailid, kuna niivõrd mäda oli asi:
T rattalaagrid 2 tk.
T õõtsa E puks 2 tk.
T õõtsa T puks 1 tk.
T käänd AL puks 2 tk.
A tagaõõtsa E puks 2 tk.
A tagaõõtsa T puks 1 tk.
TÜ õõtsa sis. puks 2 tk.
P käigukasti padi
Lamdaandur, seekord siis 40 eurine.
E pidurivoolikud
Esi ja tagasilla reguleerimine.

Kokku umbes 600€

Osad puksid olid mul juba vahetatud. Nüüd on juba suht inimlik sõita. Ennem nende piduste puksidega oli ikka päris hull. Isegi kui sõita mnt. üle pideva joone võttis tagumise otsa vibama, rääkimatta "mustast jääst". 70km/h oli juba hirmus sõita. Veel esiots teha siis on mõneks ajaks ok! Peale lume sulamist lähevad alla 16" suverehvid, see aasta tõenäoliselt 17" ei kasuta. Kuna vabal ajal üritan vaikselt nokitseda loodusfotograafiaga siis lähevad alla ka tõenäoliselt originaal vedrud. Liiga julm madala autoga metsa teedel sõita.

Urmo.


Kaaku - 09.04.12 10:54

Tsitaat:
Algselt postitas: uudi
...siis lähevad alla ka tõenäoliselt originaal vedrud.


Tahad molli saada vä. Ise sõidab džiibiga ringi :).


uudi - 09.04.12 18:05

Tsitaat:
Algselt postitas: Kaaku
Tsitaat:
Algselt postitas: uudi
...siis lähevad alla ka tõenäoliselt originaal vedrud.


Tahad molli saada vä. Ise sõidab džiibiga ringi :).


Kakoki džiip :) Suht madal ikka. Küll jah vedrud on reaalselt olemas auto küljes, erinevalt sinu masinast :D Võibolla talveks panen tagasi madalduse. Kuna talvel ei ole probleemi olnud siiamaani. Põhi lohiseb maas just suvel, asjad kuidagi teisiti mul :)


uudi - 06.06.12 20:20

Panen siia ka märgi maha. Sai auto viidud remonti Petsi juurde. Sealsed lukksepad teavad seda autot vast sama hästi juba kui oma masinaid :)
Hetke läbisõit on 238450, meeldetuletuseks.

Tehtud said sellised asjad:
Diagnostika,
Hammasrihma vahetus sinna juurde kuuluvaga,
Esimesed piduri klotsid (Kuna kolisesid ees eelmised),
A.E.Õõtshoob 2 tk. (Swag),
PT Õõtshoob (Swag),
V.T. Õõtshoob (Swag),
Mootori temp andur (Kellal näitab jahutusvedeliku tempi 90´, nagu peab, ennem oli 80´)

Ajapuudusest ja laiskusest tulenevalt mootor puterdas aegajalt. Turbo rõhk 0.5 bar. Põhjuseks küünlad lahti ja veakoodina viskas ka temp anduri viga. Hetkel tundub, et on ok. Turbo puhub ka jälle 1.2 bar. Eelnev rõhupuudus oli seotud lambdaanduri veaga. Nüüd mõneks ajaks peaks jälle rahulik olema. Salongi ventikas veel vahetada ja õlivahetus koos turbo õlitustoruga (Vahetan iga rihmavahetusega).

Urmo.


uudi - 15.10.12 07:35

Võib tõsta endiste alla. Auto jäi klubisse.


Kuits - 16.10.12 20:55

Tsitaat:
Algselt postitas: uudi
Võib tõsta endiste alla. Auto jäi klubisse.

Tohohh, kas seda isendit enam garaazi ees seismas näha ei saagi?
Kolina tekitaja aknast oli seda ikka tore vaadata ja mötiskleda, et huvitav, kas auto ikka söidab ka vöi mitte, pidevalt oli ühes asendis.


uudi - 17.10.12 05:00

Ei näe enam jah. Vahelduse mõttes sai sõidetud erinevate autodega :)