Tervist,
Autoks on Audi 80 B3 aastast 1990.
1.8L 66kw, esivedu.
Auto sain enda omandusse aastal 2005 ja siis nägi ta välja selline»
Sellest ajast on autole külge pandud parasjagu asju - nimekiri neist siin:
Välimus
» 16" x 7,5" ABT veljed - randid kellegi poolt värvitud, nüüdseks taas poleeritud | ("originaaltuuning")
» 205/50 R16 Nokian NRHi
» Audi 80 16V stangelisad, Kamei toodang | (tehase originaal)
» Esimene stangelisa on ümber ehitatud sobima Audi 90 esistange peale
» Ees valged ja taga B4 Avandi suunatuled
» Audi 90 pikk tulepaneel taga
» Audi 90 esivõre (tihedama võrguga kui 80 oma)
» Toonkile, taga 15% ja külgedel 20%
» Simons 3" summuti viimane pütt, mis on tehases just B3 jaoks valmistatud
» 40mm Jamex madaldusvedrud
Sisu:
» Audi 100 C4 sportistmed ees
» Kolme kodaraga nahkkattega Audi originaal sportrool
» Lisakellad keskkonsoolis
» Valgustusega käigukanginupp
» Järelpaigaldatud kere värvi elektrilised soojendusega küljepeeglid
» Järelpaigaldatud 2x elektriaknad
» 3-4 pakki pigimatti heli-isolatsiooniks
Heli:
» Ees JL-audio 6,5" komponentkõlarid ja Blaupunkt võimendi
» Aknalaual 12" DLS Freeair ja veel üks sama võimendi
Eeskujuks on aegade algusest olnud see auto» http://i42.tinypic.com/357ojgx.jpg
Praegune auto välimus»
Siin ka velgede randid taas poleerituna»
----
Ajatelg ehk lugu, kuidas ühest väga koledast autost sai natuke vähem kole auto:
2004 »
» 2005 »
» 2007 »
» 2009 »
» 2009 »
» 2010 »
» 2011 »
» 2012
Auto on hetkel talveks garaa˛i soola eest peitu pandud ning väljub sealt uuesti kevadel. Kui veel viimasel sügisel oli kindel plaan auto ära müüa,
siis praeguseks olen kahtlema hakanud - eks näeme, mida kevad toob
täiesti maitsekalt tehtud
sai ka kunagi siis selliste näitajatega auto ehitamisega alustatud Aga
lõpptulemus viis ikka Quattro juurde
Aga kui sul ei ole plaanis teist motot panna, siis igati aus pill ja kena välimusega.
Edu!
Tere
Igati ilus ja hooldatud pill. Silm puhkab kohe.
Erinevus esialgse auto ja praegusega on suur ja kõvasti vaeva nähtud.
Ilusad stanged ja veljed annavad palju juurde.
Aga mis mõõduga rehvid 16" veljele peale mahtusid?
B3-l need koopad väga suured kahjuks pole.
Suht hea ja töökindel mootor ka.
Jõudu!
Tsitaat: |
Kuidas hindad sellise auto kiirendusomadusi ning palju sul reaalne kütusekulu on?
Tsitaat: |
Ahoi
Tsitaat: |
Tsitaat: |
väga kena!
Tsitaat: |
väga kena ja viisakas välimus.
Mul endal ka plaanis paigaldada elektripeeglid ja elektriaknad.
Edu ehitamisel!
Väike update kevadeks siis.
Talvel eriti peale hoolduse teha midagi ei jõudnud, aga nüüd said lisakellad keskkonsooli ostetud:
Vahepeal elektripeeglid külge ja tööle saadud, elektriakende kallal nokitsemine ootab veel meeldivad suveõhtuid.
Täna:
Enne:
Pärast:
Tagumised istmed väga heas korras, aga esimestel osaliselt praod sees, millega peab tegelema.
Endal sama lugu esimest istmetega, oleks vaja neid kuidagi hooldada, et pragudest lahti saada. Autopoodides olevad odavad vahendid puhastavad aga ei taasta nahka.
Ma hetkel arvan, et pean nendega Smart Service-sse või analoogsesse pöörduma, sest tavalise tankla nahavahendiga pragusid lihtsalt juba ei taasta.
Mis aga õnnelikuks teeb, on originaal käetugi, mille nahk on täielikult korras ja siiani osutunud väga mugavaks.
Sisu nüüd:
Pole siia kole ammu kirjutanud - teen väikese kokkuvõtte.
Auto vanus hakkab valusalt tunda andma. Viimased paar kuud olen kannatanud kütuseprobleemi all - nimelt ummistub iga paari päeva tagant mootori juures
viimane väike kütusefilter ära (poldi sees). Millegipärast ei suuda kütusefilter seda sodi kinni püüda.
Mingil hetkel sai selgeks, et see sodi on nimelt rooste. Sai ostetud uus kütusepaak, vana maha võetud ja üllatus üllatus - paak seest puhas ja läigib.
Hiljuti vahetatud ka kütuse pump ja kütusefilter. Nüüdseks on minu loogika järgi jäänud ainult kütusetorustik ning kütuse rõhu akumulaator, mida meh.
pritsega mootoritele topiti. Kuna kütust kuskilt ei leki, siis torusid ei kahtlusta ja proovin ära vahetada selle akumulaatori.
Plaan justkui lihtne - aga Forssi hinnapakkumine antud jupile moodustas küllaltki suure protsendi kogu auto väärtusest ja nüüd otsingi siit foorumist
seda. Õnneks kasutaja techz juba ka pakkus ühte ja ilmselt lähen seda teed. Loodan tõesti, et saan sellest õnnetusest lahti, sest iga päev oma näppe
bensiiniseks ja suruõhupumpa otsida tõesti ei jaksa enam
Ja aastavahetuse paiku sai ostetud tihedama võrguga 90Q esivõre ka.
Plaanidest nii palju, et kuna auto on oma praktilise väärtuse juba kaotanud, siis idee tema välimusest vähemalt viimast võtta ehk kevadeks ca 30mm (?)
madaldust alla sättida. Samuti tahavad tegemist pisemad elektritööd nagu näiteks lisakellade lõplik äraühendamine nii, et tõesti kõik töötaksid.
Mõned pildid ka suve viimastest päevadest - praegu pole mõtet mustast autost pilti näidata.
Tegin väikese ettekujutuse, milline auto võiks välja näha.
Proovisin pildil kujutada paar cm madaldust, pikad esituled ja 90 esistange, kuhu peale väikest modifitseerimist praegune stangelisa peale läheks.
Mida arvate plaanist ja kas 90 esistange üldse istub otse 80-le.
Loogika järgi vist peaks?
PS. Kui kellelgi on pakkuda mainitud detaile, siis võib ühendust võtta.
http://static2.nagi.ee/i/p/385/4/0962619731a251_o.jpg
inspiratsiooni sulle.
Oskad äkki vastata kas b4 ja b3 on koopa augud sama suured? Kirjutasid, et laia rehviga sõita ei kannatanud. Samas olen näinud laia velje ja
madaldusega b4.
Plaanis endalegi selline ühesillaveoline osta.
Väga kena auto, jõudu!
Tsitaat: |
Tänase seisuga -40 mm vedrud ostetud. Edasi tuleb osta kogu ring uued amordid ja siis saab auto vähe maalähedasemaks
Suveks vaja teha:
- madaldus alla
- vastavalt võimalusele uus värvkate
- kärukonks ära ja väiksem antenn
PS. palusin ka teema huvliste autode alla tõsta, sest siin on ta rohkem omasarnaste seas.
90'ne pikad tuled ja stange sobiks muidugi väga hästi ette.
Külge pookimiseks on vaja vaid 2 kronsteini ära vahetada.
Otsisin vagcatist pildi ja tegin punased rõngad peale:
Igaljuhul jõudu selle kena masinaga.
Tänud! Kasulik info.
Väga hea töö oled teinud, võrreldes toorikuga. Väga kena. Aga kas mu silm valetab või sul on tagaluugil tõesti kleeps 2.0E ?
Tsitaat: |
Ma endal painutasin lihtsalt kergelt ära ja siis lahustiga pesin liimijäägid maha.
Ühe ilusaima B3 tegu mida näinud. Räägi neist stangelisadest, kuidas need kinnitusid ja kust said. Muidu kas b4 avandi suunatuled istusid kuju poolest ideaalselt B3-le või oli erinevusi ka?
Tsitaat: |
Tegin oma lõbuks väikese modifikatsiooni
Kuna tagaklaasi soojenduse lüliti oli päris kahtlases seisukorras, pirnid põlesid oma suva järgi jne, siis oli soov see välja vahetada. Sattusin ühe
foorumi otsa, kus keegi oli B4 keskkonsooli nupud edukalt esimese A8 nuppude vastu välja vahetanud ja ega mul siis ka muud üle jäänud
Pildilt võib tunduda, et ei istu need sinna väga hästi, aga päriselt on oluliselt parem mulje. Nupud liiguvad kvaliteetsema tundega (soojenduse nupp
näiteks ei jää sees olekus alla, vaid vajutades käib lihtsalt klõps) ja hõõgpirnide asemel on dioodid. Udutule lüliti punane diood tuleb küll veel ära
vahetada.
Kui nüüd norida, siis nende uute lülitite alumine äär ei lähe eriti hästi sahtli äärega kokku. Küllaltki ilus jääb siis, kui kõik 8 nuppu uuemate
vastu vahetada.
See stangelisa meeldib väga, kui leiaks samasuguse (tagasihoidliku ja viisaka) B4 tavalisele stangele, siis krabaks kindlasti ära. Kuidas see muidu su
masina külge kinnitub?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Zoig, muidugi pildi peal on lülitid sisse lülitatud, kui väljas lülitatud, siis peaksid väljapoole ulatuma.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Hakkasin väikest asja nokitsema. Ääred tuleb veel korda teha, numbreid natuke kohendada ja käigukangi nupu sisse dioodid vms paigaldada.
mis sa sinna alla paind punase teibi? või mingi kile?
See on jah kleebitav kile, mis on mõeldud tagatulede "parandamiseks"
Aga ei tea veel kas see sinna jääb, sest kui ei kasuta seda AutoGauge voltmeetri hajutit, mis hetkel pildil on, siis on ilmselt lihtsam punaseid
dioode kasutada lihtsalt ja neid nupu sisse laiali jaotada. Selle hajutiga saaks muidu ühe dioodiga hakkama, aga samas peaks seda õigesse mõõtu
lõikama hakkama.
huvitav täna vaatasin kuidas see märk maha käib, kangutasin nats aga tundub et liimiga kinni ? on nii jah ?
Tsitaat: |
Väga kena, näha et palju vaeva on nähtud.
Vajab veel viimistlust muidugi, näiteks numbrid. Aga 12-kroonise eelarve kohta peaks päris OK tulema.
päris viisaksas jh endal oli ka kunagi selline asi plaanis teha aga siis venis ja läks meelest ära
aga kuidas sa voolu saad sellele, kust juhtemd viisid ? puurisid käigukangi kangist augu läbi ?
Tsitaat: |
päris hea näeb välja .
mitut ledi kasutasid ?
Tsitaat: |
Kas sa sellekohta mingisugust DIY teemat ei raatsiks teha? Tooks lammarist ka mõne nahatatud kangi nupu ja prooviks ära(üks numbritega alus on mul
juba varasemast olemas).
Igastähes näeb piltidelt kang väga viisakas välja, jätka samas vaimus
Tsitaat: |
Igati kena ja norm Audi sul.Kõige rohkem kadestan nahksisu,jube kena.Kui küsida võib,siis kui palju nahkistmed maksid. Tublid tööd oled teind Jõudu edasiseks
Tsitaat: |
Vist parkisid kuulsaali juures minu auto kõrvale . Pildilt tundub auto ilusam . Mõned iluvead olid küljes, käisin ümber paar korda .
Tsitaat: |
Sai ka lõpuks see aasta esimest korda ise autot pesta. Selline siis vanur hetkel on.
Kui tagant kirjad ka ära kaotada, oleks bueno.
Ja tuli kaua soovitud rool ära lõpuks
Pole ühtegi halba sõna öelda. Igati ilus masin.
mulle ka selline stiilipuhas ja hoolitsetud masin meeldib, oleks nagu valmis aga ikka täieneb, ja maitsekalt
Väga muhe masin.
Esiosa ja veljed meeldivad meeletult..
Tsitaat: |
Rooli pildilt paistab mingi sinine karbike rooli all sahtlis, millel RCA'd küljes... Võimendi?
Kui võim, siis pole see eriti hea koht. Panin ise ka lolli peaga kunagi selle sinna, aga võim ei saanud õhku ja läks liiga kuumaks. Selle tulemusena
tekkis mitmeid probleeme
Tänud kõigile heade sõnade eest! Valmis ei saa ta nii kaua kuni jaksu jätkub Mõtted hakkasid liikuma ka roolivõimendi paigaldamisele, mida tal hetkel ei ole.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Sai autot vahatatud natuke ja tegin ühe kehvapoolsema pildi, aga midagi saab aru. Natuke näha ka, et tagaluugil kirjasid enam ei ole.
Ja samuti esimesed katsetused halli naha ja õmblusmasinaga
Plaanis ära katta A-piilarid, vahetada ära käigukangi koti nahk ja hetkel kulunud käigukangi nupu nahk. Viimase ostsin hiljuti, aga nahk nii katki, et
enne vahetust mingit kasu sellest pole.
Pildid räägivad enese eest
Lahe maastur sul . Aga jah, ikka väga kena aparaat sul, pole midagi halba öelda!
Telli autole uued eurotähisega numbrid, teeb välisilme värskemaks.
Telli autole uued ilma eurotähiseta numbrid, teeb välisilme värskemaks. Ja madaldus, mees, madaldus.
Tsitaat: |
müts maha Sinu ees.
Auto on tõesti väga kena, poleks uskunudki, et B3-st saab nii meeldiva pilli voolida.
Tsitaat: |
Väga ilus näeb tõesti välja see B3.
Maitsekalt on tehtud muudatused ja kõik sobib.
Vot-vot. Mulle meeldib. Korra pean veel mainima, et kas antenn väga lipuvardana ei tundu? Isiklikult kaotaks üldse ära või asendaks tiba lühemaga
(maitse asi, kui sind ennast ei häiri siis buenos).
Tsitaat: |
Ohoo, nii aktiivset tagasisidet ei oodanudki
Numbrid on jah meelega vanad ilma sinise osata jäetud, aga tõesti - uued ei teeks paha.
Antenn on tõepoolest üks paras mast ja olen plaaninud seda ka vahetada, kuid pole veel jõudnud poodi valima minna. Nüüd teen selle kindlasti ära.
Ja lõpuks madaldus - vedrud on juba olemas, aga hetkel sätin natuke raha kõrvale, et ühe hooga amordid jms ka ära vahetada.
Igaljuhul tänud heade sõnade eest ja paari kuu pärast saab ehk sarnase fotoseeria, kus nimetatud muudatused juba ellu viidud.
Oi. Nii kena kohe vaadata. Ega sul äkki plaanis velgi vahetama hakata, tahaks neid endale.
Müügiplaane ei ole jah
Antenni vahetades tasuks uurida ka nn "tubaseid antenne", siis ei jääks õue ühtegi varrast enam. Tubased antennid saavad oma tööga täitsa OK
hakkama
Kiidusõnad autoga tehtud töö eest.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kui mingine viisakas lühike antenn panna, siis ei jää see ka häirima. Samas mul omal samasugune teivas hetkel, hirmus hästi püüab igas urkas
Nii - antennisaaga lahendatud. Koha leidis selline antenn Metsas raadio
kuulamiseks saan välja tõmmata ja pildistamise ajaks peitu lükata.
Hiljuti sai ka lisakelladele andurid muretsetud ja need ära ühendatud. Väike illustratsioon siin.
Äkki räägid pikemalt, mis andureid täpselt vaja läks ning palju maksid ja kuhu käisid?
Voltmeetri kohta pole vaja rääkida
Andureid olen juba pikemat aega inimeste käest küsinud, kes lisakellasid müüvad Lõpuks aitas hädast välja kasutaja Teemo, kes andis mulle rõhuanduri R5 mootori pealt ja temperatuurianduri V6 pealt, sest viimane oli
sama keermega mis rõhuandur. See siis selleks, et R4 mootoril pole eriti kohti, kuhu neid andureid keerata ning saab kasutada kolmikut ja keerata need
põhimõtteliselt originaal rõhuanduri asemele õlifiltri kõrvale. Originaalandur on ühe klemmiga ja saadab näidikute ploki ohutulele signaali. Uus andur
on kahe klemmiga ja istub eelmise asemele.
Siin ka üks kiire klõps. Suurem on rõhuandur, väiksem punase
juhtme all on temperatuuri andur.
Maksma läksid need konkreetsed andurid mulle 100 krooni.
Aga sealt kahe klemmiga rõhuandurist saab siis ka näidukuteplokk ikkagi oma signaali ka kenasti kätte?
Jah - üks klemm tule ja teine kella jaoks.
Täna sai auto uue koguse täissünteetilist õli ja filtrid. Ära võtsime ka konksu. Tagumine osa hakkab juba puhtamaks minema, aga tuleb veel vaeva näha,
et tõesti hea saaks. Endiste kirjade alt tuleb puhastada ja võibolla ka uuesti värvida.
Praegu igaljuhul selline.
PS! Üle jäi selline konks. Kui kellelgi huvi ja soovib seda
endale, siis võib sümboolse summa eest ära anda.
Lisakellade andurid said uue ja parema lahenduse. Seda kolmikut, millest enne rääkisin, ei olegi üldse vaja. Pigem teeb see isegi asja halvemaks, sest
õli jahtub seal sees kiiremini ja kipub lekkima ka.
Kolmiku koristasin ära, keerasin rõhuanduri selle asemele ja temperatuuri andurile leidsin augu kohe rõhuanduri kõrval. Ei teagi miks esimesel korral
seda auku katvat pimedat polti ei näinud. Samas hea oli siiski, et sai V6 temperatuuri andur võetud, sest keere oli sel augul täpselt õige ja mitte
selline, nagu R5 temp. anduril.
Kui keegi veel mingeid vihjeid sel teemal soovib, siis võtku ühendust, hetkel ei tule midagi pähe mida veel üles märkida.
Hea, et see konks seal ära sai, väga kena!
Õlitemp andur sai tavalisel 1,6 sel keeratud plokikaande. Seal tagaotsas on mingi kuuskandiga kinnipandud pesa. Golfil vist käib seal õliandur.
Tsitaat: |
Väga kena audi sul !
Tänud heade sõnade eest! Vahepeal tehtust natuke juttu:
Kaks nädalat tagasi käis auto vähe mahukamal remondil ja vahetati ära 4 õõtsapuksi, vasak sharniir, käsipiduri trossid ja tagumised piduriklotsid,
mille peale hakkasid pidurid tervikuna hoopis paremini tööle. Ütleks isegi, et sama hästi kui 2000a A6-el. Lisaks vahetasin ise ära jagaja kaane ja
süütepooli juhtme. Kohe peale seda läbis auto ülevaatuse puhtalt ja sai ametniku käest isegi kiita, eriti heitgaaside poolest. Seda poleks oodanud.
Mis aga tähtsam - eelmise nädala kolmapäeval käisime sõbraga tom555 juures ja võtsime ühe B4 pealt maha el. akende juhtmestiku, tänu millele täna
lõpuks 2x elektriaknad ilusti külge said. Tegelemist ootasid need 2 aastat, aga lõpuks sai tehtud
Lisaks veel, et korras piduritest oli kohe peale remonti ka reaalselt kasu. Nimelt Tallinna ringteel enne Keilat jooksid päise päeva ajal nina ette
kaks kitse, mille peale sai 100 km/h kiiruselt nulli pidurdatud ja kõik osapooled elusalt päästetud. Maha jäid kenad 10-meetrised mustad jutid
Kas sa panid b4 polstrid ka või paigaldasid lülitid kuskile mujale?
Polstrid jäid vanad, sest ei tahtnud kõlarikohti uuesti ehitama hakata. Vahetasin lihtsalt käepideme sees oleva plastiku välja sellise vastu, kuhu nupud sisse käivad. Nüüd tuleb veel vända aukudele punnid ette leida ja ka nuppude alusele käepideme poolele mingi kate välja mõelda.
Tervitus! Kena masin tõesti, väga kena. Küsimus selline, et kuhu ühendasid lisakellade "+" juhtme(see mis kõigile voolu annab ja voltmeetri näitu
näitab) Ise ühendasin alguses valgusti juhtmega(see mis ennem sigarisüütajale valgust andis) aga see näitab kuskil 1v vähem kuna pingelangus nii suur.
Sigarisüütaja juhtmetesse ei saa ühendada, sest sinna tuleb pidev vool peale, see kulutab aku tühjaks. Endal ei ole mingit vabat juhet kah võtta. Kas
sul näitab muidu õiget näitu? Peaks olema nii et süüde sisse - ~12,4v, töötav mootor - ~14,4v
Muidu jõudu edaspidiseks!
Tsitaat: |
Kadestan rooli ja tagatulesid
Esistange on ka väga ilusa originaalse välimusega
Tubli töö!!
Plaan enda b3 ka suvel vähe muuta, ja hakkan vist ka umbes sama stiili järgi minema,
aasta on autol 89 ja mootor 2.0E värvus punane on ehk mõningaid soovitusi mida ennekõige tuleks teha?
Kust saaks s-i rooli ?
Välimuse koha pealt soovitaks esmalt ette valged ja taha punased suunatuled, seejärel 90 tulepaneel.
S-i rooli ja ka muid detaile saab üldjuhul siit samast foorumist kõige paremini
ees on suunakad juba valged olemas, mingi aeg peab lihtsalt 90 pikad tuleb sebima, taga otsa jätan hetkel rahule, mis hinna eest muidu s-i rooli said
Ütleme nii, et jäi alla 1000 krooni, aga mitte väga tuntavalt
Hea hinna eest said siis
Loodan,et jk. ei pahanda, aga ma ei pea vastu lihtsalt.
Madaldusvedrud said alla tõesti. Vahetatud said ka tugilaagrid, läbilöögipuksid ja tolmukatted.
Natuke pildimaterjali ka:
Vedrude võrdlus. Esimesed vedrud olid lühemad, aga tagumised isegi pikemad kui originaalid.
Kuna vähemalt praegu jäid amordid originaalid, siis esimesed vedrud olid nii lühikesed, et ei täitnud taldrikute vahelist ala ära
Esimesed vedrud vahetatud.
Ja valmis
Ja tulemus siis selline:
Ja üks võrdlus ka autoga, mis enne oli minu autost oluliselt madalam.
Hea vaadata kohe, kui maitsekalt asju tehakse autoga. Retsepti ja edu minu poolt.
Kivitare
Kuidas sõita on? Kas on oluliselt jäigem kui originaaliga?
Edit: Mitu mm madaldust üldse on, 40?
Tänud Kivitare!
Umbes 40mm juurde see madaldus jääb jah. Sõites on vahest ikka aru saada, aga pole pooltki nii ebamugav kui ma arvasin, et on. Vedru käik on küll
lühike, aga vetrumised teeb ta ära siiski suhteliselt sujuvalt. Lihtsalt aeg mis igks õõtsumiseks kulub on oluliselt lühem ja kiirem Väga halval teel pole veel jõudnud sõita ka, aga arvan et 90% teedest saan
hästi hakkama.
Ilus auto ennegi, kuid nüüd madaldusega veelgi ahvatlevam.
OT küsimusena, et kuidas bemmimees auto käitumisega rahul on?
Tükk aega möelnud, et kuidas ta sellise sahaga küll söita saab (kadakal teineteisest korduvalt mööda söidetud) ja lisaks, et peps sedasi kikkis - suht
kergelt kipub ju loopima.
endal ka madaldusvedrud olemas b3-le, sama probla, et ei täitnud esimestel seda vahemikku ära, ei tahnud neid niimoodi alla panna.
Kas üldse on selliseid, mis istuvad esimestele kenasti vahele ja et ei oleks tühimikku
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Täna peale poolteist kuud ootamist jõudis kohale selline asi:
Tegemist siis Simonsi viimase pütiga, mis mõeldud täpselt sellele autole. Nii kaua pidin ootama selle pärast, et seda polnud isegi vahelaos ja tuli
kohale otse tehasest. Uut oli vaja selle tõttu, et eelmine oma eluaja juba ära elanud ja rooste hakkas allpüsimist segama Sai siis mõeldud, et ei taha suvalist koledalt rippuvat universaali ja tuleks
kohe korralik muretseda.
Alla peaks ta ka lähemal ajal saama. Muidu oleks ise alla keeranud (kinnitused jne kõik olemas ja õigel kohal), aga sissetulev toru on 12mm suurem,
kui auto eelviimase osa originaaltoru. Seega vajab eelviimase püti tagumine toru natuke keevitamist.
Ka minul ei täitnud esimesed vedrud seda vahet ära.
Tulemuseks on see, et vahel augulisemal teel vedrud kõlksuvad.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kui auto alla vaatad, siis on alumised keerud omavahel koos ning need kolksuvadki.(pigem isegi kõlksuvad)
Täna sõitsime tükk aega pärnu maanteel koos, väga ilus auto!
Tsitaat: |
Ilusamat B-kolmandat ei ole elu sees näinud.
Võtan siis eeskujuks, millele pean oma B4-ga püüdlema.
Väga viisakas masin,silm lausa puhkab.Edu ja jaksu
Ei märganud kuskil kirja, et mis firma vedrud alla läksid?
Väga kena masin muidu, edu!
Tänud ja see on alati eesmärk olnud, et ta siinmail ilusaim B-kolmene sedaan oleks Kupeede seas võrdlema pole hakanud, sest need juba algselt ilusamad.
Vedrud on firmalt Jamex, aga täpset mm arvu ei teagi, sest ostsin need kasutatult. Müüja sõnul oli tegemist 40/40 mm vedrudega.
Kas idee panna ette 90ne stange ja tuled on soiku jäänud? Vahpeal siin foorumis üks stange isegi liikus ja mõtlesin ka selle peale, kuid sellel oli
kroom äär ja siis oleks pidanud ka liistud ja tagumise stange muretsema.
Kas nad kõik olid kroom liistuga või tehti ka ilma, teab keegi?
Tsitaat: |
Ilus auto sul. Jätka samas vaimus! Muretuid kilomeetreid.
See plaan on jah soiku jäänud, aga loodan sellega tegeleda talvel, kui esistange lisa küljest ära olen võtnud. Seda on vaja nokitseda ja uueks
kevadeks korralikult siledaks saada.
Kas see matt liistuga oli väga eriline lisa, on kellelgi infot?
7A mootoriga 90-tel peaks olema selline variant.
Lisasin paar pilti sõbra endisest masinast, seal olid sellised igatahes. Pole teisi 20v-sid lähemalt näinud eriti.
Üks variant oleks ka selline, et värvid need kroom liistud kere värvi
Idee tundus hea
Mul muidu 90-st üle need nurga kroom liistud. Esistangele siis. Matt on küll maha kraabitud neilt, aga kui vaja peaks olema siis ps. Pean vaatama ka,
ehk on see pikk ka alles.
Ja noh ikka ilus b3 sul
Kivitare
Väga ilus masin !
Kust kohast ja mis hinnaga sa madaldus vedrud said ?
Tänud. Ma vaatan, et peab ikka selle 90 stange plaani uuesti käsile võtma
Ja vedrud sain siit samast foorumist kasutatult (kuigi suht heas korras) 750 krooniga.
PS. Homme saab uue summuti ka alla, loodan tõsiselt et jääb hea. Kui olemas, siis jagan ka siin pilti.
Tagant nüüd selline
Endale isiklikult meeldib hetkeline summuti pütt rohkem kui eelmine
Jätka samas vaimus
Moekas sa mõned cm stangest väljapoole ei tahtnud teda ajada?
Tsitaat: |
Häältest videot või helisalvestist ei tahaks teha? Muideks palju pütt maksis?
Tsitaat: |
Hea oleks, end huvitab ka see simonsi pütt. Kas sõites kuminat ka on või kuidas sisemüraga üldse on?
mille istmed sa endale panid?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mul b4 avandil selline variant
Vahe on nüüd selles, et tegemist oli vaid tagumise pütiga, kasutasin ise vana originaal püti toru, pole läbimõõdult nii suur kui sul, mille uuele
sappa keevitasin. Ei tea kas nüüd see määrab midagi, midagi häirivat salongis pole igatahes täheldanud, sõidupeal pöördesse lastes jääb heli maha Aga eks igaüks tunnetab erinevalt ja igaühel ka nõudmised teised.
Edit: 06:09.09 ka minupoolne video
Tsitaat: |
Samas sul endal ka seda pigimatti ju ikkagi üpriski korralikult pandud .
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Vahepeal üks pilt, mille näppasin kasutaja Kiil albumist. Loodan, et ta ei pahanda ja tänud
Ei pahanda. Avastasin enda auto ka praegu pildi pealt
Nice ass
Praegu vaatan, et peaks ikka madalam olema
Coilid su autole maksavad niikuinii miski 3k eeku .- 120 oleks päri popp või mis?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ahh kuna jk. on veidi aeglanen ende asjadega siis panen yhe teaseri
Ma lihtsalt ei või. See on kõige ilusam B3 maailmas mis ma näinud olen, täpselt minu maitse, mõnus soliidne, piisvalt originaalne ja rämedalt kena.
Tagumised rattad koopasse ei hakka käima kui rahvast täis on ?
Mu arvates see auto ongi maksimum 3me inimese auto Igasuguste kartuli kottide vedamise jaoks on teised masinad
Tsitaat: |
Maitsekas
Vabandan ette, et lehel nii palju pilte on. Loodame, et kõigil on kiired ühendused
Pildid said tehtud, et jäädvustada 2009 aasta lõpptulemus ehk see aasta ilmselt midagi rohkem ei muutu.
Talveks tõuseb auto originaalkõrgusele tagasi, kaotab esistange lisa ja suured veljed. Kevadel aga kindlasti uuesti ja korralikuma/siledamana tagasi
Väga kenad pildid ja kena masin.
Kas sul on kõrvalistujapoolne esituli sees kuidagi?
Tsitaat: |
Probleem võib selles olla, et suunatuli ei lähe perfekselt paika. Suunatulel on sellised "konksud" taga, mis ei taha eriti kergelt paika minna. Niisama suunda sisse lükates mina neid paika ei saanudki. Ma tegin pärast sedasi, et võtsin esitule lahti ning panin maas suuna külge ning siis panin tule koos suunaga külge.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mul on ühed tuled pakkuda 1000.-
Ühel on reflektor vähe ära põlenud(alt on kollakas) ja kinnitused on puudu, kuigi need on võimalik uued teha
Spoiler oli panemisel vist liiga ettepoole nihutatud. Veel torkavad silma liiga suured vahed tiibadel. Tegelikult peaks niimodi istuma:
See luugispoiler pole kahjuks minu poolt paigaldatud, aga mulle meeldib ka sellisena ta väga hästi
Jõhkralt ilus B3
Tsitaat: |
Minumeelest on see auto Audiklubi aasta auto tiitlit väärt.
E: Mainisid teema alguses, et panid taha 90 QUATTRO tulepaneeli, mis vahe sel tavalise paneeliga on?
Tsitaat: |
Päris sile pill on tõesti.
Natuke OT ka, aga need mereäärsed pildid on väga ässad minumeelest (Y)
Head kohad pildistamiseks.
Tsitaat: |
Tuhnisin siin natuke oma fotopagasis ja otsustasin kõik autost kunagi tehtud pildid galeriina netti üles laadida.
See on küll pigem enda jaoks, aga kui kellelgi huvi klõpsida, siis saab seda näha SIIT (kokku 576 pilti enamvähem ajalises järjekorras).
Lihtsalt üks küsimus, kas sul on bixenonid ees? Ühe pildi peal tundus tuli maru ere
Kui on siis kuidas nöitavad selle tavalise klaasiga ja torkima ei ole hakatud?
Tänan tähelepanu eest,
Ei ole seal Xenoneid ees.
Philipsi X-treme pirnid on vist jah. Kaamera white balance pole ilmselt igas olukorras kõige õigem olnud.
Lugesin, et 4-si sõites tuletab end meelde tagumine ratas. Ehk siis 16` velg ja madaldus teeb juba asja kitsaks? Ise mõtlein panna 17` ABT või Bolerod ning madalduse, aga kuna B3 koopad on üsna väiksed, siis kujutan ette et võib päris kitsaks minna nii keeramisel kui vetrumisel. Oskad sa jk. öelda, kust sa vedrud hankisid?
Tsitaat: |
195 on kõige kitsam 17" rehv, mida suutsin kiire otsinguga leida.
195/40 17"valida päris mitu, 195/45 17" on ainult Goodyear Eagle.
http://reifendirekt.co.ee/
Nagu ma eelmistelt lehtedelt lugesin siis olid vahpeal plaanis sul b4-ja stsange ette paigaldada.Kaugele ka mõte jõudnud on või oled selle üldse maha matnud ?
Tsitaat: |
Noh, tegelikult, kui väga norida, siis näevad praegused rehvid suht. balloonid välja. 205/40, 195/45 või 195/50 oleks 16x7,5-le sobivam B3 alla. 17" veljega läheb tavaliselt 205/40, see on oluliselt levinum mõõt.
Tsitaat: |
Tere,huvitaks väga niisugune asi kas esimesed püstakud panidki nii alla et vedru ja vedrutaldriku vahele jäi see paari cm vahe,omal täpselt sama olukord?
Just tahtsin sama küsida Täpselt 2,0 paistab seal.
Huvitav, kuidas on võimalik B3-le 16" alla saada ja nii, et veel rehvid ka peale mahuvad? Ma olen praegu hädas 15" velgedega koos 195/65 rehvidega.
Koopas on ruumi nii vähe, et pidurdamisel läheb ratas vastu poritiiba. Isegi manööverdades käib vahel vastu. Kas 16" siis ei lähe vastu?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Talverehvid nüüd all ja täna käisin pesutänavas ka, mis küll jättis auto suhteliseks mustaks (halb pesula ). Talvekuud veedab auto nüüd sellisena igaljuhul:
Ausalt öeldes päris kole kohe Aga eks talvekuud mööduvad nagunii pigem
selle auto roolis:
Mis põhjusel stangelisa ära kaotasid? Agajahh suvekonditsioonis on kenam.
Tsitaat: |
Kui saladus pole siis tahaks teada kust sa esimese käetoe sebisid, tahaks endale ka. Olen lammutustest küsinud ja kusagil ei ole.
Tsitaat: |
Sai täna omanikuga veidi juttu puhutud ja natuke selles masinas sees istutud. Kuigi üsna praktilistel põhjustel pole mulle kunagi B3 kere meeldinud,
siis tolle masina stiil mulle meeldib väga. (14" talveveljed on muidugi naljakalt pisikesed ) Kui enda masinale kunagi siduri paigaldan, siis tuleb talle samasugune käigukangi nupp kindlasti külge - see
näeb päriselt lihtsalt vägakena välja.
jk. - Täna läks mul lollidel põhjustel kahjuks kiireks, kuid teinekord võiks veel juttu puhuda, Cheers
Tsitaat: |
Olen kogu aeg su teemal silma peal hoidnud, ja peab ikka tõdema et kuradima ilus B3 sul. Üritaks oma audi ka kunagi nii kenaks meisterdada
Tsitaat: |
Praegu nagu sobilik lumepilte näidata, nii et siit ka siis kaks
Pildid esiveolise kinnijäämisest jah.....ok ok
Kinni vast nii veel ei jää Aga oleme ausad, täiesti mõttetu on see
esivedu talvel ikka.
Mida rohkem lund maas, seda enam on tunne, et sellest autost on tolku ainult nii palju, et paremad jupid mõne 90q peale ümber tõsta. Autokuulutusi
olen tegelikult juba umbes aasta jälginud, aga päris seda õiget pole veel leidnud.
Lund lykkab kyll kenasti
Tere üle pika aja,
Talvel on suht vaikus olnud. Aasta alguses sai termostaat vaid vahetatud, mis sõidu ebamugavaks tegi. Muidu nagu kalla, keera ja sõida (muidugi nii
palju kui sellega praegu üldse sõidetud on).
Kuna aga kevad hakkab lähenema, siis ka modifitseerimis meeled aktiivsemaks muutunud ja täna sai kasutaja ICE käest 8mm flantsid ostetud. Ei oska
öelda, kas lähevad ette või taha ja kas üldse mahuvad Eks alla
keeramisel näeb, kas nüüd on siis aeg kitsamaid rehve ostma hakata või mitte. Igaljuhul on eesmärk selle auto stance keskmisest paremaks saada.
Eesmärgiks on midagi sellist
Flantsid ise sellised:
Kardan, et nüüd hakkab sul tagumine ratas veel rohkem koopas käima, kui seda oli tunda juba varem(4 inimesega). Koopa äär lai aga seest läheb kumeralt kitsaks, et äkki rehv hakkab vastu käima. Muidugi katsetada tuleb ja enne ei näegi seda, kui pole katsetanud. Igaljuhul ei saa siinkohal mainimata jätta, vaatasin teemat otsast peale ja ikka kõva areng on toimunud Jätka samas vaimus edasi
Tänud ja ikka jätkan
Olen täiesti nõus sinuga, et ilmselt hakkab tagant vastu käima. Esialgu proovin flantsid paigaldada ette. Ei tea kas sinnagi mahuvad, aga proovima
peab Lisaks uurisin eile, et mis mõõtu rehvi sinna lõppude lõpuks tahaks
siis ja valisin välja 175/50 R16 sellised. Ratta diameeter
väheneb praegusega võrreldes 3cm ja tänu kitsale rehvile peaks koopa juurde ka kõvasti ruumi juurde tekkima, mida saab siis flantsidega täpselt
parajaks ajada.
Illustreeriv pilt ka samas mõõdus rehvist 7.5" laia velje peal (kuigi diameeter 15")
PS. kõrvalt vaadates kõlab enda jutt juba liiga fanaatiliselt, aga mis teha, kui juba kord madala auto pisik sees, siis ei saa välja enam.
Tsitaat: |
Kevad käes ja suverehvidki endale auto all koha juba leidnud. Need 8mm flantsid said ka ette külge pandud ja tulemus minu arvates täiesti hea, pihta
küll kuskile mingis olukorras ei käi. See võib pilti vaadates küll võimatu tunduda, aga nii siiski on
Esialgu väga väike pilt, sest auto kohutavalt must ja teed veel liiga märjad, et pesemisel mõte oleks.
Autol sai hiljuti läbisõitu täis 380t km ja kuigi tehniliselt on kõik korras, on see talv kerele liiga teinud. Pildilt nähtav vasakpoolne esimene tiib
on normaalses korras, kuid parempoolne nõuab välja vahetamist. Võibolla lihtsam mõlemad koos vahetada, sest kumbki pole ideaalses korras.
Stangelisa olen viimase kahe nädala jooksul pahteldanud ja lihvinud ning lähiajal peaks värvikambrisse ka jõudma. See lisa on nimelt nurgast
klaasriidega parandatud ja oli lähedalt vaadates laines. Nüüd üritasin selle täiesti sirgeks saada.
Lisaks on edasise arengu teemal kerkinud esile dilemma. Nimelt arvan, et pean esiosaga midagi ette võtma, sest see jääb praegu ülejäänud auto
detailirohkusele alla. Vähemalt endale tundub igav ja tasakaalust väljas see esiots.
Välja on kujunenud kaks suunda, kuhu poole minna. Äkki lugejad viitsivad arvamust avaldada, kumb paremini sobiks.
Variant 1 - Siit teemast juba varem läbi käinud Audi 90 esiots
koos olemasoleva stangelisaga. Selle variandi kahjuks räägivad 90 detailide kallis hind, kasutatud osade olukord ning liist stange ülemisel äärel, mis
muu autoga kokku ei läheks.
Variant 2 - (Ilma
musta märgita) - Hiljuti tekkinud idee suunatuled kaheniidilise pirniga gabariitidena põlema panna. See mustaks värvitud Audi märgi kuuluvus seal
on veel küsimärgi all. Selle variandi kasuks räägib väga odav hind ja lihtne lahendus.
Avaldage arvamust ja aidake hädast välja
Coupe-l ei ole stangeliistu.
Aga see eeldab mingit muud lahendust allaserva siis, olemasolev lisa ei sobi.
Tsitaat: |
Coupe stangedel esineb ka lisasi
Pakuks välja variandi, et originaal esiots (80 oma) musta märgiga on ka päris ilus. See oleks juhul, kui sa tahad, et auto oleks originaali
lähedasem.
Teine varinat on ka ilus, kuid siis muutuks ta Audi 90-ks välimuse poolest
Siis poleks ta 80, mida sa vb tahaksid, et oleks. Lisaks stangedele veel, olen kuulnud, et ka Competitioni stange pidi ilusti ette istuma (ühe
foorumlase sõnul),st jääb kena. Kinnituste poolest täpselt ei tea, kas peab miskit ringi tegema. Ise aga mõtlesin et ilus oleks ta küll, kuid olematud
tiiva kaared 80 ja 90-l , kas need jäävad ilusti stangega, millel laiad nurgad. Kuid pidavat kena olema originaal tiibadega.
Pole vast kõige targem kommentaarima, aga kui juba küsiti arvamust, siis kriban enda oma siia. IMHO on see sinu "visioon" kõige õigem neist. Selle
lõuaga sobib see lahendus väga hästi kokku ja on "sinulik", kui lubate nii öelda. Ehk siis pole ta just selle stange lõua tõttu nii väga 90-ne
moodi, pigem täpselt sinu eelneva loomingu laadne puhas välimus. Usun, et kui teist teed lähed, siis on veel kuhugi edasi minna, aga selle variandi
puhul siis ma ei kujuta ettegi enam, mis sul välimuses midagi teha on? Vaata, et igav ka ei hakka
Edu.
Hääl esimese varjandi poolt .
Kindlasti esimene variant. Moodustub ilus kooskõla kõigi detailidega. Esimene variant oleks nagu 10 aasta tagune tuuning. Paneme suundades pirnid põlema ja ilgelt vinge
Tsitaat: |
Ma ise olen ka mitmeid kordi 90 esiosale mõelnud, korralikuna näeb ikka päris kena välja. nendest kahest variandist võtaks 90 esiosa koos kroomitud
märgiga. Selle musta märgi idee viskaks küll kaarega kaugemale.
Tegelikult on mul omamoodi veider idee tekkinud, seoses ühe B4 TDI Avantiga, nimelt panna ette 90 tuled,võre,kapott ning taha 90 paneel, stangedeks S2
omad(ideaalis ka s2 karbikatted). Peaks üsna omapärase moodustise saama, mis ei karju Tjuningu järgi vaid on lihtsalt treenitud silmale omapärane
kompott. Ainuke häda, et tolle Avanti omanik ning rahakott pole sellest ideest veel täiesti vaimustuses...
Tsitaat: |
Tsitaat: |
B3 kerel ainuke avant oli Treseri toodetud, ning seegi ei näinud just erutavalt kena välja.
Selle pildi mõte oli pigem selles, et milline näeks välja B4 avant 90 tuledega. Seda et sellel mudelil ka tiivad ja stange vahetatud on polnud algelt
minu plaanis, ning lingitud pilt on pigem illustreeriv kui päris auto näide.
Kui ma ei eksi siis sõitsid täna Pirita linnaosavalitsuse juurest mööda. Jäin sulle pikalt järele vaatama See on vist esimene b3 kerega audi 80 mis mulle meeldib
Tsitaat: |
Kuidas plaanid täita selle liistu ja tiiva/tuledealuse liistu vahele jääva tühimiku?
Tsitaat: |
Nüüdseks 90 stange käes. Tänud kasutajale westa, kes hea hinnaga ära müüs.
Edasi ootab komplekt esmaspäeva, et saaks inimese kätte viia, kes udu- ja suunatulede koha ilusti lisasse sisse lõikab ja korralikud kumerused uuele
kohale teeb.
Pildilt ka pahtlijälgede järgi näha kui laines see lõug varem oli:
Nüüd uute udu- ja suunatulede jahile
Paar ilusat asja
Tänud kasutajale indero udutulede eest!
Kui see saladus pole mis hinnaga sa need asjad ka said?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kas suunatuled on b4 coupe omad?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Suunad on samad, ainult margi erinevus St. 90 ja B4 omad.
Täna jälle sõitsid minust mööda kui seisin Pirita linnaosavalitsuse parkla juures keset teed ohutussaarel Kui veel sinnapoole satud siis astu rehvitöökojast läbi. Tahaks näha kuidas sa sumpa nii tagumiku alla said
Tsitaat: |
Kas need udukad ja suunad on sellised nagu mul? Küljes tunduvad need nii
erinevad Millegipärast. Kuid Depo lugesin enda omadelt ka välja.
Aga auto tundub hea tulema. Edu ehitamisel.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
väike koprapoiss, kes tiiva sisse augu sõi
Uus tiib olemas, ootab stange järgi, et koos värvimisse viia Stange on
klaasriidega ära tehtud, aga tahab pahtliga veel viimistlemist saada. Rohkem uudiseid varsti.
Korraga B4 tiibu ei tahtnud hankida?
Tsitaat: |
Sa velgede randi poleerimisele pole mõelnud? Küsin seepärast kuna omal samad veljed all ja rant olnud kunagi poleeritud, praegu aga asi tuhmunud.
Endal ka plaan üle lasta kunagi, ehk jääks kenam.
Aga jälgin teemat suure huviga edasi
Tsitaat: |
rahulolev omanik
Malelaud!
Vähe parem pilt ka siis:
Konservatiivsemad teist ärgu kartku, see on vaid ajutine ja sai tehtud igavuse peletuseks.
Terve auto võiks olla selline "omapärane" Erineks teistest peajagu
Mina mõtlesin jällegi, et see ruudustik võiks "hajuda" esiukse peale. Oleks päris tore. Hetkel lõpeb kuidagi naljakalt esitiib ukse juures.
Omamoodi huvitav on see muster tõesti ja ukse peale võiks ka hajuda, aga praegu on see ruudustik sinna peale kantud valge värvi teel ja teisi
keredetaile ei taha ohverdada, läikiv metallik must ikka lõpuks ilusam
Edit: taguotsast ka üks pilt enne hooaega
Kas antud stange mis ülalpool toodud on audi 90 stange lisa "kamei design" ?
Väga väga kena b3 ikka. Õige mõte oli see esilisa alt sirgeks teha, näeb minu arust palju parem välja kui seda "vahet" lisa keskel pole. Näis kuidas lõpptulemus välja näeb, võib-olla teen enda omaga ka sama.
Tsitaat: |
Aa selge, pilt eksitas.
Tsitaat: |
Uus esitiib läigib ja ülejäänud auto tahab poleerimist. Esistangega pole jõudnud uue töökoha tõttu tegeleda. See jääb ilmselt puhkust ootama. Tasa ja
targu
Vaatasin alguses ,et cabrio..
Viimase nädala jooksul juhtus nii, et nahkistmetest sai küllalt
Esiteks suured tänud Zoigile, kes aitas oma istmed ära mõõta ja veenduda, et C4 istmed B3 keresse üldse istuvad.
Täpsemalt juhtus asi siis nii, et eelmise nädala alguses tekkis ka kõrvalistuja istmesse õmblusrebend, mida ei ole lihtne parandada. See pani liikuma
idee riidest sportsisust, mis peale mõningast uurimist viis C4 sisu otsimiseni. Samal õhtul leidsin siit foorumist 3 erinevat esiistmete komplekti
müügist ja eelmise nädala jooksul sai veidi taustauuringut tehtud, et kas ja kuidas need istmed mu autosse istuks.
Olles veendunud, et sellega probleeme ei teki, käisin neljapäeval järgi doonoristmetel (raami jaoks) ja reedel järgi nendel sportistmetel. Laupäeva
hommikul läksid istmed keemilisse puhastusse ja esmaspäeva õhtul vahetasin raamid istmetel ära. See oli üllatavalt lihtne ja siiani ei suuda mõista,
miks selliseid istmeid B-seeriale juba tehasest ei pakutud. Konstruktsioonidetailid peale alumise toruraami ja turvavöökinnituse on 100% identsed ning
kõik osad täielikult üks-ühele vahetatavad, aga sellest täpsemalt hiljem (DIY teema ehk).
Täna siis jõudsin istmete autosse paigaldamiseni ja tulemus on ikka väga hea. Juhiiste on küll kohati veidi väsinud, kuid võrreldes libeda ja lameda
nahaga on toolil istumine hoopis teine elamus, minu jaoks palju mugavam ja sobivam. Nahaga käivad kaasas lihtsalt paar probleemi, mis minu auto puhul
välja tulid - konditsioneeri puudumise ja musta kerevärvi tõttu on suveti naha peal tublisti ebameeldivam olla. Samuti kajab naha pinnalt erinevad
tee- ja automürad paremini ning nüüd auto märgatavalt vaiksem. Ehk teisisõnu me peame selle naha teemal veel rääkima Zoig Pikemas perspektiivis muidugi sellistest ära ei ütleks.
Käetoest pidin küll ajutiselt loobuma, kuid uurin lähiajal täpsemalt edasi, kas istmete vahele mahub ka C4 käetugi või pean oma endise käetoe
nahkkatte riide vastu vahetama ja külge panema. Hea meelega jätaksin vana sisu komplektseks ja pärandaks kellelegi hoolitsevale omanikule edasi, aga
eks seda näeb veel.
Praegu on veel tagaiste vahetamata, pean ka sellele lahendust otsima. Äkki keegi oskab öelda, kas on toodetud samast riidest tagaistet, mis sobiks ka
B3 kerele?
Lõpetuseks paar pilti veel
Tsitaat: |
Samasuguse riidega istet on toodetud küll ja alles oli ka müügil, nüüdseks kuulutuse järgi müüdud.
Mul omalgi vaja sellist, aga heledema kangaga ja kuna ei leia, siis pean selle kokku lappima coupe istmetest.
Tsitaat: |
Kui ma ei eksi siis kasutajha vuchmann müüb streetrace foorumis b3-le taolist sisu
B3'le tehti samuti küljekõrgendustega sportistmeid, aga mitte nii hea kvaliteediga kui c4'jale. Riie oli samuti üldjuhul selline oluliselt kehvem ja
lihtsamini auguliseks muutuv. Mul endalgi vedeleb terve b3 sportsalong igaks juhuks b2q'le varuks. Jalapatju seal muidugi pole.
Jk'le ilmselt mitte esimesed respectid minu poolt selle masina osas
Ilus on ta tõesti, samas kahju et ainult poolevedune ja nutune 66kW.
Täitsa kena on niimoodi ja kindlasti mugavam kui 80 originaal istmed. Aga tee see DIY teema ka ära, kuna arvan et peaks ka c4 istmed sebima omale, ja siis oleks mõningane juhend abiks
Need B3/4 sportistmed ei ahvatlenud väga jah, kuidagi liiga väikesed need külgtoed sportistme jaoks. Ja DIY teema tuleb ka varsti
Olen selle auto teemat vist ikka päris mitu korda läbi lugend ja igakord aina rohkem hakkab see auto meeldima. Kuradima ilus b3. Kõik jupid omavahel nii edukalt sobima saadud, et miski pole üleliigne Jätka samas vaimus
Ega sa juhuslikult täna rakveres ei sõitnud ?
Täna pole auto süüdet tunda veel saanud. Rakveres keegi sarnane auto liiklemas?
Nagu pole näinud varem aga täna jäi poe ees seistes silma. tagant vaadates oli täpselt sama velg oli isegi sama aga numbrit ei näinud xD
Mis kattega sul tagumised istmed jäid?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Täna saabus minu kätte üks tore asi
Stange pole veel valmis muidugi. Puudu on pealmine iluliist, kinnitusi peab veidi kohendama ja veel mõned pisiasjad. Sellegipoolest ei suutnud vastu
panna ja pidin seda külge proovima Siin ka mõned kesise kvaliteediga
pildid teile vaatamiseks:
Väga hea töö ja kena näeb välja ka! Peab ka ikka modifitseerima hakkama, muidu sa jõuad minust ette
Edu ja jõudu edaspidiseks!
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Välja pakutud idee, et mitte vahetada esituled 90 omade vastu, vaid teha suunatuledest gabariidid.
Mida keegi sellest ideest arvab? Seadus vist ka sellisele omavolilisele ümberehitusele suuri võimalusi ei anna?
Mind kusjuures lausa huvitaks, milline näeks välja tulemus, kui nö. gabariitideks saavad hoopis stange suunad ja õiged suunad jäävadki õigeteks .
Tsitaat: |
Täna peale tööd jõudsin plastikdetailid läikima lüüa ja paar pilti veel teha. Paraku näitamiseks kõlbab ainult üks
Lähipäevil loodan saada mitte mõlkis iluliistu ja selle ära värvida / külge panna. Nädalavahetusel jõuan ehk korraliku kaamerasilma ette ka.
Autol välimus ikka täielikult muutunud
Kena
Ilusaim b3 eestis, täpselt mu maitse järgi. Kahju kohe, et mu b3 nii tasemel pole
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Super ilus B3 ikka, väga hea töö tehtud. Võtab lausa sõnatuks ja teeb kadedaks. Jõudu ja jaksu sulle edaspidiseks
Maru kena ikka.
Tänud ja jõudu tarvis Nüüd on auto üldjoontes selline, nagu ta alati mõeldud oli. Järgnev talv ja kevad kulub pisivigade likvideerimiseks nagu näiteks juhipoolse esitiiva välja vahetamine ning tagumiste koopaäärte uuendamine. Pildi peale on õnnestunud kõik väga hästi kuvada, aga reaalsuses on ikka omajagu väikseid defekte üle auto. Nii et tegemist veel jätkub ja üks kord on ta kindlasti veel parem.
Tõesti üli-bueno masin
Kui üldiselt B3 80 pole väga vaatamist väärt siis antud masina puhul on kõik nii lihtne...nii korralik.
Teinekord piisabki ainult sellest, et auto ilus oleks.
Enda arust nägin seda kunagi Jõgeva poolt Tartusse sisse sõitmas. Pilk jäi igatahes pidama, väga hea!
Väga ilus masin
Kevad on käes, auto on veel kaugel oma suvisest konditsioonist, aga midagi juba toimub
Velgede randid nüüd siis poleeritud. Keskosad tahavad värvimist ja ehk saab ka see lähiajal tehtud.
Tõesti väga kena eksemplar. Enda omal üritan välimuse poolelt natukene sarnast joont tekitada. Ise kavatsesin esimesed suunad punaseks lakkida ja
gabariitideks panna, ei ole vajagi et pikad tuled oleksid.
Veljed ka superhead. Kas keskosa tuleb mingit muud värvi. Endal lähevad samamoodi värvi veljed. Keskelt tulevad kuldsed ja poleeritud rant. Ehk kohtab
kunagi kuskil ja saab niiöelda päriselt ära näha su masina.
Veelkord väga head tööd oled teinud.
Kaspar
Tsitaat: |
Jagan auto hetkeseisust pildimaterjali.
Velgede randid nüüd poleeritud siis. Minu arvates tegi päris märgatava vahe sisse.
Kui kellelgi on pakkuda Audi 90 esistange liistusid, siis olen väga huvitatud neist.
Mul on pakkuda esistange küljeliistud. Pikka keskosa vist alles ei ole.
Väga maitsekas B3. Tekkis küsimus, et kas nüüd on ees kaks paari suundasid või on ühed parktuledeks tehtud?
Sõidsid täna mööda, päris pikalt vaatasin järgi. Väga ilus töö.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Miks nii? http://www.auto24.ee/used/912589 Kas ainult mulle tundub või on hind odav?
Tsitaat: |
Mainiks ära, et ülikena masin ikka ! Supersuper, inlove täiesti.
Loodame et siis jk. kiitustest ära ei tüdine. Perfektne auto! Läbisõidu koha pealt niipalju, et võib-olla on sinu oma lihtsalt kerimata. Head autot on alati raske endal müüa. Ilus!
Tänud heade sõnade eest ja teema uuendamise eest. Ehk jääb siis ka kellelegi Audihuvilisele autoostjale silma Läbisõidu kerimise kohta nii palju, et ma ei saa üldse aru mis mõtet on nii vanadel autodel seda teha.
Tsitaat: |
Polegi ise veel maininud, et ilusamat ja maitsekamalt "tuunitud" 80 B3 polegi veel näinudki.
Tsitaat: |
Need nn paadistanged teevad kahjuks b3-e koledaks. Sellisena oleks see võinud tehasest välja veereda
Ise ka aru saad, mida kirjutad? Paadistanged on koledad aga oleks võinudki nii välja veereda?
Hei! Räägi nendest lülititest, mis konsoolis on. Kas need A8 lüliti katted istuvad 80ne lülitite külge? Või vahetasid lülititega koos need ära? Mul hakkas kohe silma, et kuidagi ilusad lülitid on ja tekkis mõte enda autol kah selline muudatus teha
Katted istuvad ka 80 lüliti külge
Tsitaat: |
Tänud! Siis on asi eriti lihtne
Nüüd tuleb siis minna ühe "doonori" kallale ja sealt nupud ära võtta
Tänase seisuga läks auto garaazi talve eest peitu. Jah, seda küll päris varakult, aga eesmärgiga hoiduda esimestest soolapuisetest.
Sai auto korralikult puhtaks pestud, vaha peale ja garaazi ära.
Kui ilm veel mõnel nädalavahetusel lubab, siis üritan auto ka vähe mahukamale fotoshuudile viia, aga hetkel mõned pildid auto viimasest seisust.
Ja siin ka pilt uutest tuultest. Ehk tekib teema selle auto kohta ka siia millalgi siis kui midagi näidata on.
Oleks hea meelega veel teinud garaazi panemisest ka pilte, aga see jäi pimedasse.
Tsitaat: |
Tere kevadet!
Auto on garaazist tee välja leidnud
Talve seismisega on tekkinud ainult üks väike probleem - süüte esimene aste on pidevalt sees. Hetkel peab auto seisma jättes akuklemmi maha võtma,
muidu tõmbab aku ilmselt tühjaks. Natuke sai juba selgust ka - ilmselt põhjustab seda mõni kinni jäänud relee rooli all. Täna neid läbi katsudes sai
hetkeks asi korda, aga hiljem oli probleem siiski tagasi. Tuleb tuvastada vigane relee ja see üle käia. Loodetavasti saab korda.
Eelmisel nädalavahetusel tõin Tartust ära ka mustast tekstiilist tagaistme, mis nüüd C4 esiistmetega kokku sobib.
Pühapäeval läheb auto kapott värvimisse. Piltidelt väga välja ei paista, aga selle esimene äär on päris kole.
Talvel õnnestus omandada ka korralik esistange liist ja kinnitusklambrid. Selle plaanin mattmustaks värvida, et stange ülemise äärega kokku läheks ja
tühimiku ära täidaks. Mõttest on läbi käinud pulbervärvimine, et pind tugev jääks. Kas keegi oskab soovitada, kuhu selliste väikeste detailidega
pulbervärvi jaoks pöörduda?
Müügimõtted on õnneks kadunud - üritaks ta ikka täiesti korralikuks teha
Ole sa tänatud, et müügimõtted on kadunud!
Endiselt on sinu auto minu auto jaoks role-model, kuid neid stangesi on raske saada.
Tsitaat: |
Pisikeste detailide pulbervärvimisest saad ehk abi Bestway-st.
Pisikese detaili võid minukätte ka tuua, matt musta saab kahe kihiga kätte,kui just kruntimist ei soovi .Samuti võin teha hinnapakkumise kapoti värvimisele kui huvi on.
Kirjutan kevadistest tegemistest autoga.
Nagu varem öeldud, siis peale garaa˛ist välja saamist liikus auto edasi värvitöökotta, kus võeti seekord ette kapott. Detailide kaupa värvimine võib
tunduda veidrana, aga värvitoon lubab seda ning teise autona on ressursid paraku piiratud. Detailide toonivahe igal juhul kuskilt märgatav ei ole.
Hiljem avaldus ka üks teine talvega tekkinud probleem - lõpukorral aku oli oma täituvuse täielikult loovutanud Peale läks seekord kuivaku, mis peaks igas olukorras pädev olema.
Esistange iluliist sai mattmusta pulbervärviga kaetud ja siinkohal suured tänud kasutajale RandoV. Tulemus suurepärane - ei ühtki defekti ja liist
stange peal eraldi silma ei paista, mis oli ka eesmärk.
Mõned pildid
Pestud, värvitud kapoti ja stangeliistuga (mitte just parim pilt telefonist, aga annab ülevaate küll)
Ühel õhtul jõudsin ka statiiviga linnapeale. Aega jäi veidi väheks ainult ja parim selline
Lähiajal vaja tegeleda veel väiksemate asjadega nagu elektrikaablite korrastamine. Aku külge ühendub liiga palju erinevaid kaableid ja see tuleb ühtse
klemmi ja jaoturitega ära lahendada. Nokitsemist küll esialgu
Kahju, et mul tol õhtupoolikul polnud niipalju aega jutustamiseks, möödasõites jäi esiotsa uuendus täiesti märkamata. Õnneks jällegi ei ela sa minust eriti kaugel ja eks mõniõhtu saab kohtuda
Jah, igal juhul. Igaks juhuks väike kõne ette, aga jah vahemaa õnneks suht lühike
Väga aus masin ja silmale ilus. Tundub, et sain siit mõned ideed ja pole päris sina peal autodega siis uuriks, mis rooliga on tegemist ja kui tead
siis võid juba kiirelt umbes hinna ka öelda.
Nii seest kui väljas on lihtsalt perfektne!
Eks ta ikka essi rool ole ning selle hinnad algavad kuskil 50st eurost
Tsitaat: |
Kuna auto seisis juba pikemat aega nukralt ja aega temaga tegeleda ei olnud, siis olen otsustanud auto juppideks võtta ja aastate jooksul kogutud
erilisemad detailid uutele omanikele edasi müüa. Otsus ei olnud kerge ja võttis aega rohkem kui aasta, aga uueks talveks see auto enam garaa˛i ei
lähe.
Auto viimane seis, august 2013:
Kui keegi tunneb huvi mõne jupi vastu, siis müügikuulutuse leiab siit: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=129512
Miks just juppideks teha, kas tervikuna loobumine ei olnud rahaliselt/emotsionaalselt mõeldav?
Tsitaat: |