Foorumi logo

Audi A6 C6 Allroad - 2009 - Miilits22
miilits22 - 25.05.19 13:26

Lisan nädalajagu tagasi perre teiseks masinaks ostetud liikuri, omale meelespeaks remondipäevikuks ja samuti info küsimiseks.
Peale e61 müüki võtsin hoo maha ja hakkasin vaatama, et mida osta. Peale mõne kriteeriumi paika panekut sai selgeks, et valik väga kesine. Samuti sai juba tuttava käest uuritud, et mis oleks, kui leiaks mulle kuskilt väljamaalt midagi. Nii vahepeal aeg läks kuniks jäi sõelale a24 antud isend. Ostukontroll kiiruga samal päeval tammsaare tee mobiles. Tulemus rahuldav. Pöördklapi mootorite juures mingid pulgad, vardad vms, kulunud ja munakalt maas, andsid viga. Samuti on jätkuvalt ühe uksel peeglisooja viga, aga see ei häiri hetkel. Xenon pirnid vajavad vahetust, aga ilmselt enne pimeda aega neid ei vaheta. Peale ostu said need vardad vahetatud, uued suvekad alla ja raamid katusele, kuna ratast vaja vedada. copy auto24 lingilt:
Audi A6 allroad Exclusive 3.0 TDI 176kW
Esmane reg: 10/2009
Mootor: 3.0 TDI (176 kW)
VARUSTUS
TURVA- JA OHUTUSVARUSTUS
Roolivõimendi (kiirustundlik)
Kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
Turvapadi
Signalisatsioon (kaldeanduriga, mahuanduriga)
Immobilisaator
Stabiilsuskontroll
Pidurdusjõukontroll
Veojõukontroll
Lisapidurituli
Vihmasensor
Turvavööde eelpingutid esiistmetel
MUGAVUSVARUSTUS
Kliimaautomaatik
Elektrilised akende tõstukid
Elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad, mäluga)
Katuseluuk (klaasist, elektriline)
Püsikiiruse hoidja
Parkimisandurid (ees, taga)
Webasto puldiga originaal mootori eelsoojendus
Toonitud klaasid
Peeglid päikesesirmides (valgustusega)
Kohtvalgustid
SISUSTUS
Nahkpolster
Sportistmed
Elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega)
4x istmesoojendused
Tagaistme seljatugi allaklapitav
Nahkkattega rool
Multifunktsionaalne rool
Reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus, elektriliselt, mäluga)
Nahkkattega käigukanginupp
Nahkkattega käsipidurikang
Käetugi ees (laekaga)
Käetugi taga (laekaga)
Iluliistud salongis
Jalamatid (tekstiilist, kummist)
AUDIO, VIDEO, KOMMUNIKATSIOON
BOSE stereo (CD, MP3, mälukaardi pesaga, originaal)
Helivõimendi
BOSE kõlarid
Subwoofer
CD Box
Ekraan (ees)
Navigatsiooniseade (kaardiga, hääljuhtimisega)
Autokompuuter
Autotelefon
Käed vabad süsteem
GSM antenn
REHVID JA VELJED
Talverehvid (naastrehvid)
Valuveljed
TULED
Xenon (lähituled, kaugtuled)
Esitulede pesurid
Udutuled (eesmised, tagumine, kurvitule funktsiooniga)
Tulede korrektor
Ledbar lisatuled
Valgustuspakett
MUU VARUSTUS
Välistemperatuuri näidik
Tagaklaasi soojendus
Pagasikate
Tagaklaasi puhasti
Veokonks (elektriline)
Must lagi

Lisan mõned a24 pealt ning telefoniga lihtsamad pildid.

https://www.upload.ee/image/10009746/1.jpg

https://www.upload.ee/image/10009750/2.jpg

https://www.upload.ee/image/10009753/3.jpg

https://www.upload.ee/image/10009757/4.jpg

https://www.upload.ee/image/10009791/60806005_563166020876671_7331963233919565824_n.jpg

https://www.upload.ee/image/10009799/60870689_357851485087468_2087738123176902656_n.jpg


miilits22 - 25.05.19 13:29

Kuidas aktiveerida kaabliga elektrooniline pidur. Hetkel lähen autosse, käima, vöö peale ja sõitma ning pidur tuleb maha. Tahaks sama asja tagurpidi ka aktiivseks, et sõidan maja ette ära, kang P peale ja kui vöö lahti teen läheks asi automaatselt peale. Samuti, kui keegi oskab öelda, kuidas pihustite ja dpf näidud saada. Pole just mingi remondimees, aga kaabel olemas ja ikka tahaks teada, mis masin teeb :)
Mõned netist leitud asjad sain aktiveeritud, nagu battery level, needle swap. Oil leveli sain ekraanile, aga kahjuks see nö mitte aktiivne, ehk valge ja ei näita midagi. Kas selle aktiivseks muutmiseks peale hidden menüü vaja veel midagi teha?
Peegli tilt võtsin maha, kuna ei meeldi see funktioon kuidagi.
Kuidas allroadi plastikud kinni? Mul ühel tiival kergelt lookas ja tahaks ikka kere vastu saada selle.


miilits22 - 25.05.19 16:19

Kuskil teemades jäid mõned blokid silma, tegin samade väljavõte. Kui keegi oskab nende kohta arvamust anda, kas need pohustite osas õiged väärtused ja sellisel juhul kuidas olukord


https://www.upload.ee/image/10010577/BE09B84E-5B03-4E26-8601-84A1EDCC8E05.jpeg

https://www.upload.ee/image/10010581/A5FD4523-A357-48C8-AF78-BCB0C2791FA1.jpeg

https://www.upload.ee/image/10010584/1BD8D9F0-2051-4612-A58F-5ADD64660911.jpeg


miilits22 - 27.05.19 19:00

Õli tempi sain kellale, aga küsimus, mis see boost seal on


https://www.upload.ee/image/10019642/61327588_508961039926537_9094614505073147904_n.jpg

Ning mis valemid oleks veel taga kojamehe funktisoon maha saada. Iga kord, kui esikojamehed aktiivsed, siis tagurpidi käiguga hakkab tagumine tööle. Ei taha seda, vaatasin kaabli, 09 alt long codingut pole, ja selle hüpikakna listi lugesin ka, aga ei leidnud rear wiperiga miskit seost. Samuti adaptsiooni all valides rear wiper comfort funkt ei anna valikus vanat ega uut väärtust, mida salvestada.


lunatic - 27.05.19 19:34

Kena masin :)

Allroadi plastikute kinnitus huvitab ennastki, hetkel arvan et need äkki liimitud..
Ise sõitsin ühe talve katkise taga-kojamehega C6-ga, siis võtsin kaitsme (nr 43) välja, et parkimiskohale tagurdades hari poolele aknale püsti ei jääks.
Sina tahad vist ikka manuaalselt kasutada, tuleb leida võimalus, et tagumise kojamehe relee ei saaks R käigust infot :)

Edu!


miilits22 - 27.05.19 19:36

Esialgu jah sooviks selle deaktiveerida, kuna ise ei kasuta seda lisa. Samas manuaalne võimalus vajalik jah, sest kui naine sõidab, siis kõik viled peavad töötama tema jaoks.
Usun, et see kaabliga tehtav, aga hetkel ei taba õiget kohta/moodust


Rix - 27.05.19 20:08

Peaks olema suht lihtne asi. B7-mel komistasin kogemata sellise valiku otsa (olgugi, et sedaan üldse). :D Igatahes, kui huvi kirjuta postkasti ja võin ära teha Tallinnas.


miilits22 - 28.05.19 15:29

Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Peaks olema suht lihtne asi. B7-mel komistasin kogemata sellise valiku otsa (olgugi, et sedaan üldse). :D Igatahes, kui huvi kirjuta postkasti ja võin ära teha Tallinnas.
vahest on hetki, kus pea ei mõtle kaasa. Vaatasin täna uuesti ja tabasin ära, et sec.accessi vaja selleks, sain jonksu selle taga kohamehe teema.


miilits22 - 29.05.19 16:26

Kas keegi saab, oskab viidata õhkvedrustuse iseloomule, et kuidas ennast kiiruse suhtes regullib ja mis aste mis kõrguses jne, kuidas käitub? Ei õnnestu omal sellist infot veel leida ja mingit raamatut ka autos pole, mida viiks lapata sellega seoses


TiitR2 - 29.05.19 17:17

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kas keegi saab, oskab viidata õhkvedrustuse iseloomule, et kuidas ennast kiiruse suhtes regullib ja mis aste mis kõrguses jne, kuidas käitub? Ei õnnestu omal sellist infot veel leida ja mingit raamatut ka autos pole, mida viiks lapata sellega seoses

Seda mõtled?

"automatic" mode
In this mode, the vehicle is in its basic position. The shock absorber setup is a compromise between comfortable and sporty, and therefore is ideal for handling most driving situations on paved roads.

"comfort" mode: Normal level
The vehicle is in its basic position; the shock absorber setup is comfort-oriented.

"lift" mode
The vehicle level is 60mm higher than in "automatic" mode, with the same spring and shock absorber setup as
in "automatic" mode.

Vehicle ride heights

"offroad" mode
The vehicle level is 25mm higher than in "automatic" mode. A number of ESP functions for traction improvement (see under ESP) are activated automatically. This mode was developed specially for offroad use.

"dynamic" mode
The vehicle level is 15mm lower than in "automatic" mode . The damping control system is adapted for sporty handling.

"Load" mode
For easier loading from an ergonomic viewpoint, the vehicle rear end is lowered at the rear axle by 45mm. It is
not possible to drive the vehicle in this mode.

Jutt küll Q7 kohta, kuid paljud asjad peaksid klappima.


miilits22 - 29.05.19 18:54

See jah, lisaks sellele vist peaks olema mingi kiirusega seoses jutt ka, et kuidas siis reageerib. Oled offroad asendis ja siis lähed mnt näiteks.


TiitR2 - 29.05.19 19:56

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
See jah, lisaks sellele vist peaks olema mingi kiirusega seoses jutt ka, et kuidas siis reageerib. Oled offroad asendis ja siis lähed mnt näiteks.

Ise ka alles avastan Audit, kuid ühel teisel margil oli selleks piiriks 40km/h, kui ümber lülitas.


miilits22 - 03.06.19 20:04

Kas mõni targem oskab rääkida, mis hoolduse peaks kokku tellima. Kuna tehtud/tegemata ajalugu ei ole kuskilt võtta. Mis kogu menüü olla võiks. mootoriõli, filtrid. Kas käigukastil peaks ka laskma miskit vahetada, või on targem mitte torkida? Kas õhkvedrustuse kohalt ka mingeid kindlaid intervalle hoolduse kohalt? Ammusest ajast meelde jäänud miskit graanulite juttu? Neliveo hooldus?


TiitR2 - 03.06.19 20:18

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kas mõni targem oskab rääkida, mis hoolduse peaks kokku tellima. Kuna tehtud/tegemata ajalugu ei ole kuskilt võtta. Mis kogu menüü olla võiks. mootoriõli, filtrid. Kas käigukastil peaks ka laskma miskit vahetada, või on targem mitte torkida? Kas õhkvedrustuse kohalt ka mingeid kindlaid intervalle hoolduse kohalt? Ammusest ajast meelde jäänud miskit graanulite juttu? Neliveo hooldus?

Neliveohooldus "lõhnab" rohkem haldex tüüpi nelikute puhul, nagu su VW-l, kuid quattro puhul võib alati diffriõlid lasta ära vahetada, omal ka hea tunne pärast :cool:


antsu - 04.06.19 06:23

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kas mõni targem oskab rääkida, mis hoolduse peaks kokku tellima. Kuna tehtud/tegemata ajalugu ei ole kuskilt võtta. Mis kogu menüü olla võiks. mootoriõli, filtrid. Kas käigukastil peaks ka laskma miskit vahetada, või on targem mitte torkida? Kas õhkvedrustuse kohalt ka mingeid kindlaid intervalle hoolduse kohalt? Ammusest ajast meelde jäänud miskit graanulite juttu? Neliveo hooldus?


Kuna oled uus omanik ja väga palju ajaloost teada pole siis mina laseks teha järgmised asjad:

1. Mootori õlivahetus ja jahutusvedeliku vahetus
2. Filtrid (õli, õhk, salong,kütus)
3. Difri õli
4. Käigukasti õli
5. Lase teha korralik veermiku kontroll (kui ostu eelsel tehti korralik ei ole vaja)
6. Visuaalne lekete kontroll:EGR, otsakaaned, kast (kui ostu eelsel tehti korralik ei ole vaja)
7. Pihusti näidud üle vaadata (seda saad ise kaabliga teha).
8. Kui on tahtmist ja raha siis üle käia pidurid (k.a. pidurivedeliku vahetus).

Neliveo hooldust kui sellist asja väga polegi. Pigem difri ja kasti õli ja kõik ning vaadata üle kardaani osa.


miilits22 - 05.06.19 18:11

Kui jõuan, siis hiljem hakkan guuglitama, et mille pärast mootoritule maja ees põlema lõi. Seniks, keegi teab, oskab midagi kommenteerida, millest see tingitud.
1 Fault Found:

001025 - EGR System
P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 14
Reset counter: 255
Mileage: 236715 km
Time Indication: 0
Date: 2019.06.04
Time: 20:57:50

Freeze Frame:
RPM: 1617 /min
Speed: 72.8 km/h
(no units): -18.0
(no units): 132.0
Inj. Quantity: 13.0 mg/str
Absolute Pres.: 1234.2 mbar
Temperature: 22.5°C


M.Jaaska - 05.06.19 18:25

Üldiselt 176kw tähendab see egr vahejahuti radiaatori osa ummistumist.

Tuleb cooler vahetada ja tarkvara uuendada.


jõuvanker - 05.06.19 18:26

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kui jõuan, siis hiljem hakkan guuglitama, et mille pärast mootoritule maja ees põlema lõi. Seniks, keegi teab, oskab midagi kommenteerida, millest see tingitud.
1 Fault Found:

001025 - EGR System
P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 14
Reset counter: 255
Mileage: 236715 km
Time Indication: 0
Date: 2019.06.04
Time: 20:57:50

Freeze Frame:
RPM: 1617 /min
Speed: 72.8 km/h
(no units): -18.0
(no units): 132.0
Inj. Quantity: 13.0 mg/str
Absolute Pres.: 1234.2 mbar
Temperature: 22.5°C


EGRi kompl vahetus koos jahutiga v välja progeda.
Mina läksin originaallahenduse teed ja vahetasin uue vastu. B-osana on saada mõistliku hinnaga, sama toode, mis A-osa. Tuleb otsida vaid.


miilits22 - 05.06.19 18:43

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kui jõuan, siis hiljem hakkan guuglitama, et mille pärast mootoritule maja ees põlema lõi. Seniks, keegi teab, oskab midagi kommenteerida, millest see tingitud.
1 Fault Found:

001025 - EGR System
P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 14
Reset counter: 255
Mileage: 236715 km
Time Indication: 0
Date: 2019.06.04
Time: 20:57:50

Freeze Frame:
RPM: 1617 /min
Speed: 72.8 km/h
(no units): -18.0
(no units): 132.0
Inj. Quantity: 13.0 mg/str
Absolute Pres.: 1234.2 mbar
Temperature: 22.5°C


EGRi kompl vahetus koos jahutiga v välja progeda.
Mina läksin originaallahenduse teed ja vahetasin uue vastu. B-osana on saada mõistliku hinnaga, sama toode, mis A-osa. Tuleb otsida vaid.

Mis komplektist juttu, ma ei pane hetkel miskit sellist kokku ei peas, ega e-poodide lehel.


Jann - 06.06.19 03:11

Arvuti ju ütleb, mis viga ja mida tegema peaks :D
Egr süsteem koosneb mitmest osast, maksab omajagu ja töö on suur. Ise sa seda nagunii ei tee, kui küsid, mis on "boost", mille kogemata ekraanile tekitasid. Pärast on see boost läinud. Seega võta pakkumised paarist kohast, saad teada mis ja kuidas. Kinni panna, no ma ei tea...


miilits22 - 06.06.19 06:06

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Arvuti ju ütleb, mis viga ja mida tegema peaks :D
Egr süsteem koosneb mitmest osast, maksab omajagu ja töö on suur. Ise sa seda nagunii ei tee, kui küsid, mis on "boost", mille kogemata ekraanile tekitasid. Pärast on see boost läinud. Seega võta pakkumised paarist kohast, saad teada mis ja kuidas. Kinni panna, no ma ei tea...

Kinni ja välja ei proge. Pole seda vajadust, pigem uued asjad külge.
Eks saadan mõne päringu selle salvestatud koodiga, aga ilmselgelt tulevad need vastused stiilis, et 1/3 kapotialt vajab vahetust. Üritangi mingi aimduse saada, mis võiks olla pakkumisel. Kui see koosneb veel mitmest asjast, siis mulle veel keerulisem aru saada, mida pakutakse. Kui ma mingeid katalooge vaatan, siis seal kaks jubinat egr osas, mingi plastik ühendus ja siis väike klapp veel. Mingid nö komplekti ma nagu ei silma ikka kuskil. Või valmis kompl polegi, lihtsalt eraldi tooted sinna vaadata?


antsu - 06.06.19 06:56

Ole hea ja ära saada veakoodiga päringut.

Lase ikkagi enne üle vaadata ka reaalselt. Seal võib olla muid pulkasid veel mis vahetust tahavad ja puhtalt veakoodi alusel pakkumine ei pruugi kõike välja tuua. Üldiselt on ikkagi nii, et spetsialistid defekteerivad vea ja teevad pakkumise. Sinu asi on siis see kas võtad mujalt juurde pakkumise või lased seal töökojas ära teha. Muidu juhtub see, et töö käigus tuleb veel midagi välja mida on vaja vahetada ja mille maksumusega sa ei ole arvestanud ja siis on tükk klattimist. Tegu on omajagu suure tööga ja selle raames on mõistlik ikkagi mitu asja vajadusel ära teha kuna pole mõtet mitu korda lahti-kokku teha.


miilits22 - 07.06.19 19:51

Sain just masina kätte, läks uuem kaart peale. Vana 5.8.5 sai uue 2018/19 andmed, 6.27.2 Täname kasutajat Gunnark tehtud töö eest.
Kaardi vajadus kasutada mõnes kalli mobiil netiga riigis, kus saab piisavalt palju käidud.

https://www.upload.ee/image/10064800/61391424_2306252302785388_4099063619902242816_n.jpg


TiitR2 - 07.06.19 20:07

MMI 2G ka see uuendus sobiks?


miilits22 - 07.06.19 20:19

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
MMI 2G ka see uuendus sobiks?
Ei oska nii pakkuda, vaata mis seadmega tegemist ja mida sulle sobib lasta
https://en.wikipedia.org/wiki/Multi_Media_Interface


Gunnark - 07.06.19 20:24

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
MMI 2G ka see uuendus sobiks?


Ei, pead plaadi kõrvetama 2G kaardiga või kuskilt kellegilt osta valmis "toote", sama jutt ka tarkvaraga(5570).


TiitR2 - 08.06.19 10:31

Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
MMI 2G ka see uuendus sobiks?


Ei, pead plaadi kõrvetama 2G kaardiga või kuskilt kellegilt osta valmis "toote", sama jutt ka tarkvaraga(5570).

Väidetavalt peaks 2018 uuendusega plaat hetkel sees olema. Uuemat vast polegi veel? Tarkvara 5570 on ka peal.


miilits22 - 09.06.19 12:25

Loll küsimus, aga mis ümar nupp on enne elektrilist rooliasendi regulli nuppu? Vajutades nagu levinud klõpsu ei kuule ja ei suuda ka pohta saada, kas muudab miskit v mitte


Torm - 09.06.19 13:05

Peaks olema nii, et kui autost väljud, siis selle nupu asendist sõltub, kas roolisammas liigub automaatselt kaugemasse asendisse või ei. Vähemalt mu kunagisel A8 D2-l oli nii.
Proovi.

Edu ja jaksu.


miilits22 - 09.06.19 17:50

Sain jah lõpuks pihta sellele nupule, tõesti reageerib sellest rooli asend väljumiseks. Lisaks proovisin täna mälukaardilt muusika, töötab. Aga ei saanud aru, kas mälukaardilt nt filmi, videoga muusikat ei saa lasta. Vim vaja eraldi kuidagi aktiveerida või audi mmi ei toeta seda? mp4 ja avi formaate proovisin mälukaardilt, ei sobinud miskit. Või vaja ainult dvd plaadilt lasta? Samas, kui proovisin sinna sisse plaati sööta, siis ei rabanud masinalt seest midagi plaadi järgi. Sama oli 6-se boksiga. Plaati lükates ei mingit reageeringut, pigem nagu ei lähegi sisse. Neid ka vaja kuskilt eraldi aktiveerida või surnud need?

Lisaks vaatasin, et sisu pilti pole veel lisanud. Eriline piltnik pole, sellise lihtsa sain ikka tehtud üldmulje andmiseks :D

https://www.upload.ee/image/10072420/IMG_1040.JPG

https://www.upload.ee/image/10072446/IMG_1041.JPG

https://www.upload.ee/image/10072448/IMG_1043.JPG


TiitR2 - 09.06.19 19:20

Sisu korralik, kuid need jubedad kummimatid ;)


miilits22 - 14.06.19 16:38

Vedasin ennast täna masinaga ülevaatusele. Suures plaanis asjad korras, aga no näha oli ülevaatal kohe alguses, kui masinat nägi, et saab tarka panna ledi peale. Jorises seal miskit, et topelt tuled peavad olema jne, ja uhris, et kus lyliti on ja kuidas põlema lähevad. Vastasin, et see ilu asi ja tuuletakistuseks ees, ei töötagi teine :) ega ta juttu uskuma jäänud, aga edasi läks asjadega. Torises veel miskit, et mingi uus seadus ja millegi muutus lähiajal, ja siis pidi keerulisemaks asjad minema nende nö töötulede installimisel ja kasutamisel. Eks aeg anna aru.


miilits22 - 16.06.19 05:14

Võimalik, et omal mingi foobia tekkinud, aga nagu kostuks sõiduaeg vahepeal sellist plaksumist harva. Midagi säärast, kui rehvi veljele lasta. Eile päeva jooksul kaks korda kuulsin omaarust. Kas patjade tööga seotud? Dynamic asendis oli ja allroad asendis, kui arvan et kuulsin neid kordi.


miilits22 - 21.06.19 13:12

Kuna mõnel sõidul olen tundnud kergelt vibreerimist, siis käisid veljed sirgestamises. Gramm paremaks sai, aga siiski jääb nagu kohati kiirendades mingis vahemikus nagu vibra roolis/keres sisse ja vabale lastes nt 140 pealt õrnalt tunda.
Imelik veel, et teatud teelõikudel, mida igapäevaselt sõidan annab kohati rohkem tunda. Samuti ilmsrlt tuleb see egr kompott vahetus teha, kuna eile sain uuesti tule põlema ja enne seda piloodiga 2000 pöörde peal tundsin kahel korral hakkimist ja siis tuli mootorituli. Vahetus ja töö Jääb juuli algusesse, kuniks tuttav tööpostil ja sõbrahinnaga ehk õnnestub vajalikud asjad saada.


TiitR2 - 21.06.19 13:33

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Vedasin ennast täna masinaga ülevaatusele. Suures plaanis asjad korras, aga no näha oli ülevaatal kohe alguses, kui masinat nägi, et saab tarka panna ledi peale. Jorises seal miskit, et topelt tuled peavad olema jne, ja uhris, et kus lyliti on ja kuidas põlema lähevad. Vastasin, et see ilu asi ja tuuletakistuseks ees, ei töötagi teine :) ega ta juttu uskuma jäänud, aga edasi läks asjadega. Torises veel miskit, et mingi uus seadus ja millegi muutus lähiajal, ja siis pidi keerulisemaks asjad minema nende nö töötulede installimisel ja kasutamisel. Eks aeg anna aru.

Tartus nii hästi selle ledbariga poleks läinud ;) , usu ma tean, mul oli jahiautol ka. Kuid samuti kehtib ÜV-l ka nõue, et kõik mis küljes, peavad ka töötama/põlema...ime ta seda sulle raiuma ei hakanud :). Aga jah, lisatulesi võib olla vaid paar ja mitte üks või 3 vms. + lisaks eraldi väljalülitamise nõue.


antsvolli - 21.06.19 17:19

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Aga jah, lisatulesi võib olla vaid paar ja mitte üks või 3 vms. + lisaks eraldi väljalülitamise nõue.


Oi see ju hea, lisa teine veel juurde siis näed veel paremini :D Endal vist kruviks ÜV ajaks ära.


TiitR2 - 21.06.19 17:56

Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Aga jah, lisatulesi võib olla vaid paar ja mitte üks või 3 vms. + lisaks eraldi väljalülitamise nõue.


Oi see ju hea, lisa teine veel juurde siis näed veel paremini :D Endal vist kruviks ÜV ajaks ära.

Nende ledbaridega on täna nii, et mingi meetrine hiinakas jääb 10x alla kahe pisikesele X-Vision või veel parem Lazeritele...pane neid pikki ledbare või 4 tk. üksteise otsa sinna.


miilits22 - 22.06.19 09:02

Pikk mnt ots seljataga ja kaldun arvama et vibra põhjus kuskil põhjaall, mitte rehvid veljed. Mis kohad, liigendid asjad peaks lähedalt kontrollima?


TiitR2 - 22.06.19 09:05

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Pikk mnt ots seljataga ja kaldun arvama et vibra põhjus kuskil põhjaall, mitte rehvid veljed. Mis kohad, liigendid asjad peaks lähedalt kontrollima?

Vahepukk pole pehmeks muutunud?


miilits22 - 24.06.19 11:54

Proovin, mis proovin, aga ei suuda sd kaardilt videot käima saada. Kinda laekas 6box ja audi multimeedia, kahe sd pesaga. Tegin mp4 720x480, saan ainult heli. Kaabliga rakendasin selle adaptsiooni all kanal 48 väärtuse 255 peale.


Gunnark - 24.06.19 11:57

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Proovin, mis proovin, aga ei suuda sd kaardilt videot käima saada. Kinda laekas 6box ja audi multimeedia, kahe sd pesaga. Tegin mp4 720x480, saan ainult heli. Kaabliga rakendasin selle adaptsiooni all kanal 48 väärtuse 255 peale.


See mmi sd kaardilt videot ei toeta.


miilits22 - 24.06.19 12:02

Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Proovin, mis proovin, aga ei suuda sd kaardilt videot käima saada. Kinda laekas 6box ja audi multimeedia, kahe sd pesaga. Tegin mp4 720x480, saan ainult heli. Kaabliga rakendasin selle adaptsiooni all kanal 48 väärtuse 255 peale.


See mmi sd kaardilt videot ei toeta.

Tänud, ei leidnud sellele väitele netist vastet ja nii ma siin proovingi erinevaid asju :D nüüd võib liha ja õlu juurde tagasi minna.


miilits22 - 25.06.19 14:26

Proovin, mis proovin, aga ei suuda dvd lugejasse plaati sisse sööta. Lihtsalt ei tômba plaati edasi nagu peaks. Kas katki, aktiveerimata? V mis vàrk. Guuglist leidsin teemasi mingist aktiveerimisest, minul
Igatahes vààrtus ejectlockil 0, mis peaks nagu aktiivne olema.Kui katki oleks, siis vôiks mingi veakood olla ??


TiitR2 - 25.06.19 16:01

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Proovin, mis proovin, aga ei suuda dvd lugejasse plaati sisse sööta. Lihtsalt ei tômba plaati edasi nagu peaks. Kas katki, aktiveerimata? V mis vàrk. Guuglist leidsin teemasi mingist aktiveerimisest, minul
Igatahes vààrtus ejectlockil 0, mis peaks nagu aktiivne olema.Kui katki oleks, siis vôiks mingi veakood olla ??

Navist räägid? See sul lukus pole? Mul oli, arvutiga vaja avada.


miilits22 - 25.06.19 16:20

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Proovin, mis proovin, aga ei suuda dvd lugejasse plaati sisse sööta. Lihtsalt ei tômba plaati edasi nagu peaks. Kas katki, aktiveerimata? V mis vàrk. Guuglist leidsin teemasi mingist aktiveerimisest, minul
Igatahes vààrtus ejectlockil 0, mis peaks nagu aktiivne olema.Kui katki oleks, siis vôiks mingi veakood olla ??

Navist räägid? See sul lukus pole? Mul oli, arvutiga vaja avada.
ma olen aru saand, et kindalaekas on parem 6ne boks ja vasakul dvd, kuna mmi ekraanil source valikus on meedia all dvd. Aga lukus ei tohiks olla kuna vaatasin sealt 5f mooduli alt vààrtus 0, ehk ectove


Jann - 25.06.19 16:20

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Pikk mnt ots seljataga ja kaldun arvama et vibra põhjus kuskil põhjaall, mitte rehvid veljed. Mis kohad, liigendid asjad peaks lähedalt kontrollima?

Vahepukk pole pehmeks muutunud?

Väga paljud C6 omanikud ajavad taga müstilist vibra siledal teel, vahest rohkem, vahest vähem. Kunde seljatugi vibrab ka kergelt kaasa, kui hõivamata.
On vahetatud igasugu jubinaid, kardaanist pooltelgedeni, rehve, velgi, pukse ja asju. Tulemus NULL. Tavaliselt saadakse lahti müügiga. Seda tuleb testida enne ostu, et mitte olla järgmine, nagu Sa. Muidu suht on auto, kui see hüperhirmus ledsahtel eemaldada, kummimatid ära põletada ja tänapäevane föönihoidja panna. 2G kaart 2018 jääb arvatavasti viimaseks C6-l. 3g läheb edasi. Edu.


miilits22 - 25.06.19 16:25

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Pikk mnt ots seljataga ja kaldun arvama et vibra põhjus kuskil põhjaall, mitte rehvid veljed. Mis kohad, liigendid asjad peaks lähedalt kontrollima?

Vahepukk pole pehmeks muutunud?

Väga paljud C6 omanikud ajavad taga müstilist vibra siledal teel, vahest rohkem, vahest vähem. Kunde seljatugi vibrab ka kergelt kaasa, kui hõivamata.
On vahetatud igasugu jubinaid, kardaanist pooltelgedeni, rehve, velgi, pukse ja asju. Tulemus NULL. Tavaliselt saadakse lahti müügiga. Seda tuleb testida enne ostu, et mitte olla järgmine, nagu Sa. Muidu suht on auto, kui see hõperhirmus ledsahtel eemaldada, kummimatid ära põletada ja tänapäevane föönihoidja panna.
see ledbar ega telefoni hoidja ausapt alguses oli ka, et minema. Nüüd harjunud, kuna töötelo julm labidas, siis pàris hea seal hoida ja waze lasta. Ma olen hullult kummimattide poolt, sulavesi jààb pidama :) aga ostes ja kontrollis vibra polnud, sest naastrehvid olid all. Samuti nàdal nendega sôites ei pannud miskit tàhele, aga kohe kui uued barumi suvekad alla said, siis esimene sôit koju hakkas see on ja ei ole vibra, mille sarnane teema ka foorumis loodud ühel kasutajal.


argo12 - 25.06.19 18:25

Mul oli kunagi Passatil taoline jama selle vibraga. Olin juba suht kindel, et kujutan seda ette, aga lõpuks suurema jonniga hakati neid rehve lähemalt uurima seal samas kust ostsin ning tuligi välja, et rehv ise (täiesti uued Continental) viskab.


miilits22 - 25.06.19 18:30

Tsitaat:
Algselt postitas: argo12
Mul oli kunagi Passatil taoline jama selle vibraga. Olin juba suht kindel, et kujutan seda ette, aga lõpuks suurema jonniga hakati neid rehve lähemalt uurima seal samas kust ostsin ning tuligi välja, et rehv ise (täiesti uued Continental) viskab.
Mul rehvid kaks korda peale maha aetud ja veljed käisid ka sirgestuses, ei usu et siin midagi rehvidega seoses märkamata jäänud. Kui rehv oleks defektiga, siis peaks ju vibra nagu koguaeg olema sees.
Foorumis sarnane teema siin: https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=176217&page=1&highlight=%26%2365533%3B#pid863613


antsvolli - 25.06.19 19:42

Teist ledi ära küll pane :D hiinakatest hoiab iga endast lugupidav autoomanik eemale :cool:

Vibra siis ikka sees, endal sama Allroadil, aitas esimiste ketaste vahetus. Võiks pakkuda proovimisks 235/55 18 rehve velgedel.

Viimasena teaks pakkuda esiteljel rattaste kokkujooku põhjuseks.


argo12 - 26.06.19 05:06

Poolteljeots on ka tegelikult selliseid vibrasid tekitanud.


miilits22 - 02.07.19 16:35

Pole selle kerge vibraga ka targemaks saanud. Erinevates kohtades erinevad inimesed proovinud sôita, raputada, väänata ja kangurada. Kôigil seisukoht jah, et vibra ja ilmselt rehvidest, kuna muud ei tuvasta.
Küsiks siinsete liikmete käest, kas kellegil oleks laenata velgesi suvekatega, et alla panna ja proovida teise jooksuga, kas muutuks midagi vôi mitte.


Kremlin - 02.07.19 17:34

Kasutaja antsvolli pakkus ju 18" proovida, need ei sobi ?
Kui Rannu kanti satud, Ida / Lääne-Virumaale, saan anda proovida lamellidega R17 235/45 või R19 235/45


miilits22 - 02.07.19 17:53

Tsitaat:
Algselt postitas: Kremlin
Kasutaja antsvolli pakkus ju 18" proovida, need ei sobi ?
Kui Rannu kanti satud, Ida / Lääne-Virumaale, saan anda proovida lamellidega R17 235/45 või R19 235/45
ei satu sinna Tartu ja Ida kanti hetke plaanidel niipea.


miilits22 - 03.07.19 07:08

Sain homme hommikuks aja, et vähemalt proovida vahetada omavahel esimesed ja tagumised. Selle vahetusega peaks loogiliselt võttes ka mingi muutus olema sees. Kas peaks pooled samaks jätma või diagonaalis laskma alla visata? Oskab keegi midagi arvata :)

Lisaks kas egr cooleri vahetuse jaoks lastakse nina lahti? Et korraga esitule pirnid vahetada saaks?


miilits22 - 11.07.19 19:03

Kiire küsimus teadjamatele, kes rehvidega sina peal. Tehase mõõt 225/55 17, kas kannatab allroadile panna 235/55 17. Kalkulaator annab 11mm suurema läbimõõdu. Kas võib hakata vastu käima või midagi muud põhjustada?


antsvolli - 11.07.19 19:26

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kiire küsimus teadjamatele, kes rehvidega sina peal. Tehase mõõt 225/55 17, kas kannatab allroadile panna 235/55 17. Kalkulaator annab 11mm suurema läbimõõdu. Kas võib hakata vastu käima või midagi muud põhjustada?


C6el ei tohiks need koopad väiksemad olla kui C5el. Endal C5el talvekad 235/55 18 ja ei hõõru küll kuhugi vastu. talvekate pilt 235/55 18

Vahepeal olid ka 225/65 17 prooviks, madalaimas astmes käis õrnalt vastu logari kuid selle oleks veel saanud 1.5cm kummist eemale tõmmata ja siis ok.


Pane lihtsalt käsi vahele ja katsu kas ruumi on, keerad rooli lõppu ja siis vaatad palju ruumi on ning sammuti rool vastaspoole ja mõõdad vaba ruumi ära.

235/55 17 läheb sulle vabalt!


miilits22 - 12.07.19 18:43

Viskan ka mõned read oma kogemusega nüüd seoses selle vibraga, millest kirjutasin mõni aeg tagasi.
Kuna igasugu kohad ja inimesed käisid masinat siit sealt üle, veljed sirgestamises, katsuti igasugu kohti ja endiselt keegi ei tuvastanud, milles asi, aga vihjasid kõik rehvidele. Sai siis lõpuks pinki aetud selle eesmärgiga, et vaadata seal ja jälgida liikumist. Sai tuvastatud rehvitehniku sõnul, et kaks ikka jumala peetis, kaks nii ja naa.
Tõmbasin siis sammud rehvidiileri poole, kuna ostust oli möödas ca kuu. Lahked kutsuti töökotta ja ajame pinki. Pingiks oli mingi über hunter vms, mingi vastusurve rulliga masin. Pidi jumal teab mis ja kui täpselt lahti rääkima selle rehvi.
Tehti kõik rattad pingis mingi soovituse järgi, ehk märge veljele ja rehvile. Siis teises pingis võesti rehv maha ja asetati vastavad märgid kokku, et tark pink arvas nii kõige parem. Vaatasin protsessi pealt, imelik oli, et kahele rattale pandi välisküljele 100 ja 110gr raskust. Ok, kogu jooks ülekäidud, et nüüd on jumala hea asi ja head teed. Tõmbasin oma tuntud lõikudele ja no mida värki. Ei kannata kuidagi auto olla enam, väristab roolis, keres, no igal pool. Kuna oli ajaga kiire, siis poolteist päeva liikusin nii, et paha hakkas. Siis lõpuks helistasin uuesti, et vibra ikka sees ja eelmisest tegemisest kasu polnud. Kutsuti tagasi.
Kohale jõudes kästi kohe töökotta parkida ja automaatselt lennati ühe konkreetse ratta kallale. Küsisin, et mis värk on, mis teete.
Vastuseks, et meil masin tuvastas eelmisel korral, et siin ongi kala rehvi parameetrid/väärtused kuskilt piiridest väljas ja vahetame selle kohe välja. Ok, mul tuju hea jne. kahju ainult, et esimesel korral saadi pingi info, aga siiski vaikselt oodati, et ehk unustan ja asi sobib ning ühendust ei võta, sest keegi ei rääkinud tulemustest, mis pink andis.
Ühesõnaga uus rehv alla ja minema. Vaevu mnt jõudes oli ikka tunda vibra, võtsin veel tuttava lenksu, et proovi sa kuna omal vaikselt juba luulud asjad ning vb kujutan ette.
Tegime ca 20km ringi ja ütles temagi, et asi jama ikka edasi. Ok, läksin tagasi. Siis juba pilgud rääkisid enda eest ja kindlasti mängis rolli tööpäeva lõpp. Aeti igast jama, et nende pink annab info, mida garantii vahetuseks jne vajalik, nemad midagi enam teha ei saa. Pika jonni ja vaidluse peale sain nii kaugele, et tulid veel ühe uue rehviga vastu ja anti mulle võimalus, et valin ise, millise välja vahetame. Peale mitut vaatlust ja kaalumist leidsime sobiliku. Toodi laost uus rehv, veljele ja fakk see lainetab hullemini, kui vana enne.
Aeti jälle maha, laost uus. Jälle pingis lainetas. Veelkord uus laost, mis siis tundus nii enam vähem ja lasin peale panna. Kuna loo lõpuks ei ei viitsinud enam nendega seal vaielda siis nii jäi, et sain kaks uut rehvi.
Aga siiski see kuradi vibra ära ei lõppenud, ikka kergelt sees. Ei jäänud enam muud üle, kui ostsin uue jooksu ja lasin alla panna. Nüüd võib rahule jääda, ning saan suht mõnusalt sõita. Mõne kohapealt nagu oleks midagi imelikkus, aga siin võta kinni, kas oma foobia juba või ons nendel kasutatud rehvidel miskit häda, aga sellist jama, mis enne uute barumitega oli, see puudub.
Kõkkuvõtteks niipalju, et terve selle protsessi juures ei vaevunud rehvidiiler ise proovisõidule tulla ega probleemi tundma saama, vaid lihtsalt raiuvad oma seisukohta pingi tulemusele. Selline on parameetri vahemik, ning kui rehv seal sees nö rohelises tsoonis on asi nende jaoks korras. Mis sest, et rehv on selle väärtuse nö lõpus. Kogu krempli juures jäi silma, et kõik probleemsed rehvid olid 1119 dot. Need, mis algselt ostes ja need mis vahepeal laost välja vahetamiseks toodi.Uued kaks, millega jama enam polnud on 1018 dotiga. Rehvideks Barum bravuris 3
Müüja suhtlemine suht üleolev oma asjadega ja tunnistada, et tegemist tootja praagiga ei tahtud siiski lõpuni tunnistada.
Vaikimisvannet ei andnud ja saan vabalt mainida, et antud firmaks
Oru Äri, www.rehvivahetus.ee Iru-s.


antsvolli - 12.07.19 19:34

Kahju, et sellised müüjaid leidub! Tänud kogemuse jägamise eest.
110g on küll palju, sest endal 285/50 20 ratastel oli küll keskmiselt 60g raskusi ratta kohta, rehv muidugi teine Nokian Z Line.

Samas kui soovid teiste rattastega proovida siis võin aidata. On olemas selline kombo 245/45 19 ja 275/40 19 olen Tallinnas 24. Oled huvitatud siis pm-i. Teed 6 paki tasuks ;)


miilits22 - 12.07.19 19:51

Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Kahju, et sellised müüjaid leidub! Tänud kogemuse jägamise eest.
110g on küll palju, sest endal 285/50 20 ratastel oli küll keskmiselt 60g raskusi ratta kohta, rehv muidugi teine Nokian Z Line.

Samas kui soovid teiste rattastega proovida siis võin aidata. On olemas selline kombo 245/45 19 ja 275/40 19 olen Tallinnas 24. Oled huvitatud siis pm-i. Teed 6 paki tasuks ;)
Siin võib juhtuda, et pühapäevast teisipäeva vara hommikuni olen võrus. Kaugel see tartu sealt ikka on. Peab uurima, ehk seal mõni koht, kus ringi saaks visata.


miilits22 - 17.07.19 18:41

Kuidas ma tean, mis mudeliga tegemist. Vaatan varuosa kataloogi ning mõnel tootel einevad mudelid toodud: PR-1KD 302X12MM ja PR-1KW 330X22MM
ning esisillal LG ja ZL


miilits22 - 23.07.19 13:18

Vahepealne update, sai uus egr kombo külge kruvitud. Seni kõik korras. Kuidagi rahulikum kohe, kui kollane tuli armatuuris ei põle, muud erisust ei märka :) Polnud odav lõbu ja nagu eestlasele kombeks, siis ikka kerge ringiga seda tehtud :) mitte kohe kogu komplekt osta. Aga takka järgi tarkus edasi ei vii :)
Muus osas kui venemaal trip tehtud saab, siis ilmselt hooldus ka teha ja peaks nagu hea saama. Hetkel ikka positiivsed emotsioonid masinast veel :D


TiitR2 - 23.07.19 13:33

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Hetkel ikka positiivsed emotsioonid masinast veel :D

Emotsioonid tulevad talvel lumega ;)


miilits22 - 27.07.19 16:58

Mõtlesin, et uurin ja prrovin ka selle plastispray ära puhkusel päeva sisustamiseks õlle kõrvale. Mis siin muud, kui kõige lihtsamini saadav liist läks loosi. Lähedalt ei hakka vaatama, eemalt kärab küll. Eks kestab seni kui kestab, vähemalt sain ära proovida
https://www.upload.ee/image/10279586/2233462C-A28C-44A8-AFBD-60C0B6124B00.jpeg
https://www.upload.ee/image/10279605/1EC31B71-6BF9-4891-94C0-8DD19346FFEF.jpeg


Leopold661 - 28.07.19 11:52

Midagi valesti nende velgede ja rehvidega nagu, kuidagi imelik näeb piltide peal?


miilits22 - 28.07.19 13:29

Velg c7 oem 17 tolli, rehviks 235/55, gramm suurem kui ettenähtud. Auto oli max kõrgusel


TiitR2 - 28.07.19 18:10

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Velg c7 oem 17 tolli, rehviks 235/55, gramm suurem kui ettenähtud. Auto oli max kõrgusel

Mul naabrikutt tõi eelmine nädal omale 2014a. c7 Allroadi, mille orikas mõõt all 235/55 R18?


miilits22 - 31.07.19 11:14

Sain audi originaal plaadi mingi handbook vms dvd lugejasse sisse ja korra isegi näitas, et nime ja asja ja siis järsku jälle empty ja kätte plaati ei saa. Kollaseks ei läind ja valida ka ei saanud.Ideid
https://www.upload.ee/image/10295941/141778B4-637D-4D91-BC10-A0E9EFA82C2A.jpeg


Gunnark - 01.08.19 09:56

Astu õhtu poole läbi kui pole veel targemaks saanud...


miilits22 - 01.08.19 16:10

Kust ma leian veel info sildi varustuse, värvikoodi jne asjade kohta, pagassis vaid selline kleeps
Või peakski sellelt kogu info kuidagi saama?
https://www.upload.ee/image/10301679/A31E314F-FDC5-40BD-AC64-98CF60D41446.jpeg


Kaks raamatut käetoe sees lappasin läbi, ei olnud miskit ja antud kleeps oli pagassis aku ees kleebitud.


alr - 01.08.19 16:27

Seda linki vist siin kordi ja kordi jagatud https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/audi


TiitR2 - 01.08.19 16:27

No kui lisasi tahad teada, mis tehasest pandi, siis foorumis palju ringi käinud sait:

https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/audi/vin_check?su=lda1bk2l29t_

Edit: Krt, kiirem oldi :D


miilits22 - 02.08.19 11:06

Kookisin dvd playeri välja ja lahti. LUgeja ise tuksis, ei tee miskit. Ilmselt vaid uus luger vaja aga sellega ei ole aega tegeleda ja ajuka hinnaga ka teine veel. Esialgu kasutaja Gunnark aitab hàdast enda seisva jupiga ja saab pika vene tripi àra teha.

https://www.upload.ee/image/10304768/82400E5A-8562-44BE-A787-A0DBE50A34D7.jpeg
Kui kellegil töötavat sisu vôib pakkuda

Alist paistab ka saada olevat.
https://www.google.com/amp/s/m.aliexpress.com/item/1795322971.html


miilits22 - 05.08.19 15:26

Tàna läksid külge terve ring uued kettad ja klotsid. 347 ees ja 330 taga, parajad ika ikka.Kettad nk ja klotsid roadhouse. Olen ennegi teistel masinatel seda kombot kasutanud ja töötav komplekt minu jaoks. Jama oli vahetuse ajal el piduri tööle saamisega, kellablokk punane ja hoiatusi tais ja mootor ei liigu tagasi, voolu peale ei tulnud. Ei saandki lôpuks aru, aga ilmselt oli lihtsalt nii kinni lahti laskmisest jààns. Peale seda, kuk otse vooluga sai lahti siis hakkas ilusti tööle.
https://www.upload.ee/image/10318475/F3372B8C-85F2-4358-9214-BD03D928C048.jpeg

https://www.upload.ee/image/10318498/18BFB2FB-110C-471A-9993-2AE1A087A1D6.jpeg


miilits22 - 24.08.19 20:30

Kas masinal on d3s pirnid làhi ja kaugtulena? Môlemad sama pirni all? Päevakad on ledid, aga mis h4/7 pirn kôige sisemine on? Mis jaoks ja millal see pôlema peaks, ma pihta ei saand eriti.


Jann - 25.08.19 02:55

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kas masinal on d3s pirnid làhi ja kaugtulena? Môlemad sama pirni all? Päevakad on ledid, aga mis h4/7 pirn kôige sisemine on? Mis jaoks ja millal see pôlema peaks, ma pihta ei saand eriti.


Isener tegi selle tule kogemata purjus peaga teistele vilgutamiseks. Roket aitab sellest kaugtule teha, kui soovi, mõjub väga positiivselt nähtavusele. D3S on xenon lambiks.


miilits22 - 25.08.19 16:30

Tànud info eesta, läkitadin kirja teele talle. Keegi siin velgede teadmistega ka õitseb? Neti tabelist leian info, et 17x8 et39 allroadile, aga kas 17x8 et37 sobiks. Saan aru, et see peaks siis 2mm vàlja poole tulema, samas kui praegu sama rehviga all olevat kombot vaatan, tunduks nagu maa ja ilm ruumi vàlja poole tulemiseks. Vôi teab keegi paremini vastata, millise vahemikuga allroadile alla asjad làhevad, tava c6 nagu metsikult velgi, allroadile paistab nii vàike et vahemik


antsvolli - 25.08.19 16:45

See 2mm ei ole midagi. Võin pakkuda talverattaid lamellidega velg läheks orginaaliga võrreldes 13mm välja ja jääks ca. 13mm rohkem välja kui orginaal seades link. Tuleks hea, kui alla sobib. Muud võimalust ei olegi kui alla proovida mida iganes valid!


miilits22 - 25.08.19 17:49

Panin veits nihu, teised veljed on hoopis 7,5 laiad. Kas see, et pool tolli kitsam ei jää piduritele asjadele segama


raizxc - 25.08.19 17:57

Mul 8" ja ET25 veljed C6 Allroadil all, veel väiksemaga ET numbriga 8" puhul ei riskiks.


miilits22 - 31.08.19 18:12

See masin mind väsi üllatast. Esimene velg andis mnt jàrgi ja kôver, ringi ei kài ja auto mnt ääres. Kiired velgede rehvide pakkumised on teretulnud vàga


inx - 31.08.19 19:06

Küsisid õhtul minult velgi, 2nädalat tagasi müüsin ära:)


miilits22 - 31.08.19 19:27

võis olla küll, ma siin viimased paar tundi kõik võimalikud kohad läbi kaevanud juba.


TiitR2 - 31.08.19 20:02

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
See masin mind väsi üllatast. Esimene velg andis mnt jàrgi ja kôver, ringi ei kài ja auto mnt ääres. Kiired velgede rehvide pakkumised on teretulnud vàga

Mismõttes andis järgi ja nii kõver, et ringi ei käi? Mingist plastiliniilist velg v? :o


miilits22 - 31.08.19 20:16

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
See masin mind väsi üllatast. Esimene velg andis mnt jàrgi ja kôver, ringi ei kài ja auto mnt ääres. Kiired velgede rehvide pakkumised on teretulnud vàga

Mismõttes andis järgi ja nii kõver, et ringi ei käi? Mingist plastiliniilist velg v? :o

Lähedalt kiiruga tehtud pilt, eriti ei ole aru saada, aga neljandik veljest kinni supporti peal. 3 neljandikku liikus ilusti.

https://www.upload.ee/image/10428210/69660380_2353551628240012_8125623196801040384_n.jpg


TiitR2 - 31.08.19 20:32

Südamik puru siis või?


miilits22 - 31.08.19 20:36

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Südamik puru siis või?
ei, poldi kohad ja keskava kenasti paigas. velge oleks nagu kuskil mitmekümne tonniga pressitud paistab. eks homme uurib lähemalt, sain kuskilt otepää kandist veljed, mis kohale tuuakse.


TiitR2 - 31.08.19 20:56

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Südamik puru siis või?
ei, poldi kohad ja keskava kenasti paigas. velge oleks nagu kuskil mitmekümne tonniga pressitud paistab. eks homme uurib lähemalt, sain kuskilt otepää kandist veljed, mis kohale tuuakse.

Täitsa huvist, et tee sellest veljest pärast pilt ka. No ajuvaba kuubis tegelikult.


Elxx - 31.08.19 21:16

Huvitav lugu jah...kui 347mm pidurid ja 17" velg siis seal palju mänguruumi ei ole:D Võimalik, et velg varem kõva löögi saanud ja nüüd lagunes ära.


antsvolli - 01.09.19 07:28

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
See masin mind väsi üllatast. Esimene velg andis mnt jàrgi ja kôver, ringi ei kài ja auto mnt ääres. Kiired velgede rehvide pakkumised on teretulnud vàga


Löökauk!:D


miilits22 - 01.09.19 07:29

Tsitaat:
Algselt postitas: Elxx
Huvitav lugu jah...kui 347mm pidurid ja 17" velg siis seal palju mänguruumi ei ole:D Võimalik, et velg varem kõva löögi saanud ja nüüd lagunes ära.

Võtsin eile kohapeal korra velje alt, velg pole katki, täitsa ühes tükis. Enne seda sai ca 100km tuldud suht keskpärase asfalt tee peal.


miilits22 - 01.09.19 13:52

Räägin siis eilsest
Paarkümmend meetrit enne ristmiku kuulsin kerget sahinat, nagu miski käiks vasta. Mõtlesin, et ju teekonna alguses olnud kruusateest miskit kaasas veel. Enne ristmiku maha pidurdades hakkas selline tõmblev ja kiskus seis, umbes meeter enne seismajäämist lõi esiratta blokki. Mõtlesin, et ratast alt, võll katki jne. Läksin välja, kõik paistis korras. Tagurdasin, ei mingit muret. Edasi käiguga poos kinni jälle sadula veljega nii kokku, et lükkas mööda maad edasi. Võtsin ratta alt, kõik nagu korras, kinni, no lihtsalt mitte midagi. Kuna see üks asend jättis mulje, et velg kannatada saand ilmselt mõne põrutusega, siis öösel sai uued veljed vaadatud. Rõõmsalt täna hommikul kohal, uus alla ja no fakk, sama seis kõik.Täitsa kellad, istusin seal pärapõrgus autokõrval oma teise ostetud jooksuga ning midagi teha ei osanud ega teadnud enam.
Siis mõni mööduva autoga mees ja läheduses elav mees tulid kohale, kes samutihakkasid askeldama ja hakkas lõng hargnema. Need kaks kuuskant polti, millega sadul kinni, korras ja siis kuidagi juhuslikult kangutades märkasime, et support liigub siiski.
Lõpuks selgus, et ( ei oska nüüd ilmselt õiget nimetust anda rääkida) aga suppordi taga,all veel polte, mis seal piduri asja kinni hoiavad käändmiku või kuskil küljes. Tavaline polt nö. Ülemine korras ja kinni, alumist pole. Pooleks minna ei saanud, sest teist poolt kuskilt leida polnud, ju lahti tulnud ja välja kukkunud. Peale mõtteid sai sinna sinna veljepolt pandud ja asi paigal, sain tallinna autoga. Muidugi vibra sees, ilmselt suppordi velje kraapimisest. Peab tasakaalu proovima, kas aitas. Samas ise mõtlen, et kas selline situatsioon võiks veovõlli vms ka kahjustada, sest väristas kenasti.
Aga, kuidas selline asi juhtub? Kas siin võiks mingi seos olla sellega, et mõni aeg tagasi kettad klotsid vahetatai? ja ei keeratud asju korralikult kinni? Kehva remonditöö tõttu nüüd? Lihtsalt halb päev ja ebaõnn? Kui tõenäoline selle poldi kadumine olla võiks?


Gunnark - 01.09.19 14:17

Tsitaat:
Aga, kuidas selline asi juhtub? Kas siin võiks mingi seos olla sellega, et mõni aeg tagasi kettad klotsid vahetatai? ja ei keeratud asju korralikult kinni? Kehva remonditöö tõttu nüüd? Lihtsalt halb päev ja ebaõnn? Kui tõenäoline selle poldi kadumine olla võiks?


Ega sest oletamisest kasu pole, endal on ka peale ketta vahetust supporti poldid lahti tulnud(mitte lõpuni õnneks), tuli tuntav loks sisse, tagasi minnes pandi keerme liimiga ja oli kõik ok. Mälu järgi Elsa keermeliimi või uusi polte supporti jaoks ette ei näinud(vb eksin).


TiitR2 - 01.09.19 14:32

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Räägin siis eilsest
Paarkümmend meetrit enne ristmiku kuulsin kerget sahinat, nagu miski käiks vasta. Mõtlesin, et ju teekonna alguses olnud kruusateest miskit kaasas veel. Enne ristmiku maha pidurdades hakkas selline tõmblev ja kiskus seis, umbes meeter enne seismajäämist lõi esiratta blokki. Mõtlesin, et ratast alt, võll katki jne. Läksin välja, kõik paistis korras. Tagurdasin, ei mingit muret. Edasi käiguga poos kinni jälle sadula veljega nii kokku, et lükkas mööda maad edasi. Võtsin ratta alt, kõik nagu korras, kinni, no lihtsalt mitte midagi. Kuna see üks asend jättis mulje, et velg kannatada saand ilmselt mõne põrutusega, siis öösel sai uued veljed vaadatud. Rõõmsalt täna hommikul kohal, uus alla ja no fakk, sama seis kõik.Täitsa kellad, istusin seal pärapõrgus autokõrval oma teise ostetud jooksuga ning midagi teha ei osanud ega teadnud enam.
Siis mõni mööduva autoga mees ja läheduses elav mees tulid kohale, kes samutihakkasid askeldama ja hakkas lõng hargnema. Need kaks kuuskant polti, millega sadul kinni, korras ja siis kuidagi juhuslikult kangutades märkasime, et support liigub siiski.
Lõpuks selgus, et ( ei oska nüüd ilmselt õiget nimetust anda rääkida) aga suppordi taga,all veel polte, mis seal piduri asja kinni hoiavad käändmiku või kuskil küljes. Tavaline polt nö. Ülemine korras ja kinni, alumist pole. Pooleks minna ei saanud, sest teist poolt kuskilt leida polnud, ju lahti tulnud ja välja kukkunud. Peale mõtteid sai sinna sinna veljepolt pandud ja asi paigal, sain tallinna autoga. Muidugi vibra sees, ilmselt suppordi velje kraapimisest. Peab tasakaalu proovima, kas aitas. Samas ise mõtlen, et kas selline situatsioon võiks veovõlli vms ka kahjustada, sest väristas kenasti.
Aga, kuidas selline asi juhtub? Kas siin võiks mingi seos olla sellega, et mõni aeg tagasi kettad klotsid vahetatai? ja ei keeratud asju korralikult kinni? Kehva remonditöö tõttu nüüd? Lihtsalt halb päev ja ebaõnn? Kui tõenäoline selle poldi kadumine olla võiks?

No k*rt! On sind ja su autot ikka ratastega õnnistatud! Siiani otsisid teisi rattaid vibra peletamiseks ja nüüd päris selline asi kohe?
Kas "karma is the bitch" või milles asi? :P
Ma sellep. seda pehmet velge täitsa näha tahtsingi, mis niimoodi ovaalseks vajub ja supportisse kinni jookseb :)


miilits22 - 01.09.19 15:51

Ei tea jah, mis keberniit on audil ja karmal. Pole ühegi masinaga niimoodi jebina asjadega.


miilits22 - 01.09.19 15:52

Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Aga, kuidas selline asi juhtub? Kas siin võiks mingi seos olla sellega, et mõni aeg tagasi kettad klotsid vahetatai? ja ei keeratud asju korralikult kinni? Kehva remonditöö tõttu nüüd? Lihtsalt halb päev ja ebaõnn? Kui tõenäoline selle poldi kadumine olla võiks?


Ega sest oletamisest kasu pole, endal on ka peale ketta vahetust supporti poldid lahti tulnud(mitte lõpuni õnneks), tuli tuntav loks sisse, tagasi minnes pandi keerme liimiga ja oli kõik ok. Mälu järgi Elsa keermeliimi või uusi polte supporti jaoks ette ei näinud(vb eksin).
need kuuskandiga suppordi poldid olid okeid, aga seal nende tgaa, all tavalised poldid käändmiku küljes vms, alumine oli kadunud. Mai kuust muret polnud, aga peale paar nd tagasi ketaste vahetusega mu teada tehti need lahti.


Gunnark - 01.09.19 15:58

Tsitaat:
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
need kuuskandiga suppordi poldid olid okeid, aga seal nende tgaa, all tavalised poldid käändmiku küljes vms, alumine oli kadunud. Mai kuust muret polnud, aga peale paar nd tagasi ketaste vahetusega mu teada tehti need lahti.


Ma pidasin ala neid silmas:
https://images.app.goo.gl/wcRtgEpZcXCVnJmy7
https://images.app.goo.gl/ffk1VqUYZp4vEmNJ8


miilits22 - 01.09.19 16:16

See sadul oma kompotiga nagu peaks nende kahe poldiga veermiku/ käändmiku kuljes olema kinni

Pole mehhaanik ise ja ma pole päris kindel hetkel, aga äkki siit nr 12 polt, aga alumine vist
poldi asukoht nr12??


TiitR2 - 01.09.19 16:30

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
See sadul oma kompotiga nagu peaks nende kahe poldiga veermiku/ käändmiku kuljes olema kinni

Pole mehhaanik ise ja ma pole päris kindel hetkel, aga äkki siit nr 12 polt, aga alumine vist
poldi asukoht nr12??

Nr 12 polt(id) hoiab kinni supporti raami.


antsvolli - 01.09.19 16:39

Eks need vist liuguri poldid olid millest 1 lahti tuli? link


miilits22 - 01.09.19 16:39

Tàna juba piisavalt ôlut korrigeerinud ja hetkel pead ei anna, aga vôiski see olla, kuna piisava pidurdusjôuga viskas selle kompoti tarva poole ja pooski velge kinni ennast. Kui ônnestub, siis ehk homme tôstukile, ja eks siis saan tàpsemalt teada.


miilits22 - 03.09.19 11:29

Käis masin eile siis samas kohas, kus kettad ja klotsid vahetati.
Peale vahetust u 900-1000 km sõidetud, enne kui see laupäevane jama oli. Oli siis nii, et kelgu alumine polt kadunud. Selle rattapoldiga asendatud ja sain koju liikuda. Nüüd eile, kui masin üles tõsteti, siis tuli välja, et kelgu ülemine polt oli ka väga lahti. Täitsa kummaline. Ülejäänud kohad käidi ka üle ja teistes kohtades kõik korras. Jube kummaline, et ühes kohas nii lahti kõik. Õnneks olid kõik jutud korras ja hullemat ei ole juhtunud. Veljel sees suppordi tehtud kraapsud ei mõjutanud õnneks miskit ja uued poldid sisse, aga seekord lisati liimi ka peale vähe.


HangOver - 04.09.19 02:41

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Käis masin eile siis samas kohas, kus kettad ja klotsid vahetati.
Peale vahetust u 900-1000 km sõidetud, enne kui see laupäevane jama oli. Oli siis nii, et kelgu alumine polt kadunud. Selle rattapoldiga asendatud ja sain koju liikuda. Nüüd eile, kui masin üles tõsteti, siis tuli välja, et kelgu ülemine polt oli ka väga lahti. Täitsa kummaline. Ülejäänud kohad käidi ka üle ja teistes kohtades kõik korras. Jube kummaline, et ühes kohas nii lahti kõik. Õnneks olid kõik jutud korras ja hullemat ei ole juhtunud. Veljel sees suppordi tehtud kraapsud ei mõjutanud õnneks miskit ja uued poldid sisse, aga seekord lisati liimi ka peale vähe.


Vaatasin ka, et no on liiga väikesed valuveljed selle auto kohta. Isegi suport käib velje vastu nagu aru saan....
Sul ju õhkvedrustus ja kannataks paar numbrit suuremad kindlasti alla panna ja sõidumugavus ei kannataks ka.
Mul c7 allroad ja vedrustus 20" velgedel nagu sulepatjadel:)


miilits22 - 04.09.19 04:33

Kui korras, siis ei kài midagi vasta. Ma pole eriline suure velje fänn ja mulle sellest mõõdust piisab. See kas ilus, istub, madal v mitte pole minu teema. Isiklik tarbekas lihtsalt. :)


miilits22 - 11.09.19 16:06

Kuidas audi webasto toimetab. Kas samuti 4kraadi ja alla hakkkab ise auto kàima pandes sôidusoojendina reageerima? Vôi on ainult eelsoojendi, mida siis taimerist vôi puldist akriveerida


TiitR2 - 11.09.19 20:01

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kuidas audi webasto toimetab. Kas samuti 4kraadi ja alla hakkkab ise auto kàima pandes sôidusoojendina reageerima? Vôi on ainult eelsoojendi, mida siis taimerist vôi puldist akriveerida

Minu omal olid mõlemad variandid. Toimetas ise seal alla +5c vist ja sai ka MMI-st panna.


miilits22 - 05.10.19 09:39

Webastot paaril hommikul paarkümmend minti kasutanud, paistab töötab. Ja täna hommikul arvan, et märkasin ka sôidusoojendi kâivitamist. Peale kàima panemist, minut paar hiljem, kui poissi tooli panin, hakkas esiotsast kena suits pihta, et hingata ei saand. Eile màrkasin sarnast esimene foori all, kui linna làksin, siis pakkusin peas, et kellgi torudest tuul tôi. Samas, kas c6 ja passat b7 tehase weba niipalju erinev oma kàivituse poolest, sest passati oma ei suitse ega miskit. Vôi on siin audil nüüd miskit sümptomid selle kàivitamisel, et miskit hakkab jàrgi andma? Vôi audi puhul normaalne?


Jann - 05.10.19 10:16

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Webastot paaril hommikul paarkümmend minti kasutanud, paistab töötab. Ja täna hommikul arvan, et märkasin ka sôidusoojendi kâivitamist. Peale kàima panemist, minut paar hiljem, kui poissi tooli panin, hakkas esiotsast kena suits pihta, et hingata ei saand. Eile màrkasin sarnast esimene foori all, kui linna làksin, siis pakkusin peas, et kellgi torudest tuul tôi. Samas, kas c6 ja passat b7 tehase weba niipalju erinev oma kàivituse poolest, sest passati oma ei suitse ega miskit. Vôi on siin audil nüüd miskit sümptomid selle kàivitamisel, et miskit hakkab jàrgi andma? Vôi audi puhul normaalne?



C6 webastodega selline kogemus päris mitmega, et sügisel esimesed paar-kolm käivitust ajab kergelt suitsu, siis peaks silmaga nähtav suits kaduma, väike ving käib asja juurde. Samuti aur. Kui ikka pidevalt suitseb, on midagi valesti. C7-tega pole suitsu märganud isegi esimesel käivitusel sügisel.


miilits22 - 06.10.19 12:29

Ilmselt tuleval nädalavahetusel, kui muid plaane ei teki, siis viskaks uued pirnid sisse. Kas pirni mudel D3s peab paika sellele? Kas mõlema pirni vahetamiseks oleks kõige targem pamper maha lasta ja siis vahetada? Lisaks, kas nendele tuledele on kuskil kohapeal tallinnas laupäeval näiteks müügil tule repair kitti, kui mõni kinnitus peaks katki olema? seda seepärast, et vasakul tulel nagu oleks nurk imelik ja kardan, et midagi kakti seal all. Samuti tule tagumine plastik kaan ära. Et kui lood nii, siis kas saab kuhugi ostma tormata neid laupäeval?
Ja kas on mõtet mingi giga reklaamiga pirni toppida või piisab tavaline osrami XENARC ORIGINAL D3S orikas sisse versus XENARC® NIGHT BREAKER® LASER D3S
Ei usu, et seal mingit erilist vahet olla võiks?


miilits22 - 06.10.19 16:51

Tegin webast klipi, kus 1-2 minti tossab ja siis mühinnal lihtslt kütab.
https://www.upload.ee/files/10564860/trim.927C629C-2DC2-408B-8BDE-DA1A42F20F66.MOV.html

Samuti, nüüd pime aeg ja esimest korda sain ka làhituledega sôita. Panin linnas tàhele, et juhi pirn kustub suht regulaarselt mingi aja tagant, u 2-3 minti vôiks see olla. Kustub ning làheb pôlema tagasi kohe. Veateateid see ei too. Kas siin vôib viga ainult pirniga ja tema sokliga? Kuna kui pistik, juhe siis ei peaks nii kenalt regulaarne see olema ja lisaks erinevad teekatted peaks sel juhul rolli màngima.


madtongue - 07.10.19 12:39

Oi kuramus, korralik auruvedur. Midagi tundub ikka väsinud olevat seal kaadervärgis. B7 põletab jah täiesti suitsuvabalt, igas asendis, olgu esimene või hooaja viimane käivitus ;)


TiitR2 - 07.10.19 12:46

Oleks siis aur, see toss seal ikka sinakas. Tavaliselt on sellise suitsu põhjuseks põleti mittekorras toimimine. Aga lase spetsialistidel üle vaadata.


miilits22 - 18.10.19 18:23

Webaga pole edasi aega olnud veel konkreetselt tegeleda ja olgem ausad, siis firmad, kes pakuvad weba diagnosti ja remonti on kas nii hõivatud või lihtsalt ei viitsi päringutele midagi vastata. Ühesõnaga, ei kiirusta sellega hetkel.
Kuna sain omale uue peegliklaasi, tumeneva ja soojaga, siis alustasin kohe selle vahetusega, hea lihtne tegevust.

Mõned päevad tagasi linnas liikudes lähitulesi põlema pannes avastasin, et juhioma vilgub, põleb ja kustub suht regulaarselt, siis ostsin tavalised osrami d3s tagavaraks. Täna võtsin käsile ja vahetasin ära. Nagu ka kuri kahtlus oli tule kinnituste osas, siis poole tööpealt kiirustasin veel forssi rem.komplekti järgi. Tulede tagasi panek ja loodi ajamine oli ikka selline fakk tegevus, et enam ei viitsi sellega jännata, et kõik jooned oleks okeilt tiiva,stange jne asjade suhtes. Sai ka miski regull tehtud maja seina vastas, aga ilmselt kuhugi üv punkti veel põikama.
Ning kogu selle jama juures jäin edasi mõtlema ja vaatlema seal väljas, et mis tegelikult selle nö vilgutule ühendamine annab mulle, mis siin see teenus on?
Mis asi peaks olema nö vilgutuli, millest siin juttu olnud? Kui tõmban kangi enda poole, siis läheb ju kauge pirn põlema ju.

Niipalju, kui neid tulesi seal vaatasin ja kangutasin, siis ei leidnud ausalt vastust sellele. Et mis tuli selle plokiga nüüd lisaks kaugtulele mulle juurde andma hakkab.
Kas kurvituli? Sest rohkem nagu silma ei jäänudki, et mida seal nii veel ühendada saaks.

https://www.upload.ee/image/10612601/72639511_510461022867220_4384325318953926656_n.jpg


miilits22 - 25.11.19 05:04

Kas antud tulemärk tähega annab teada, et masinal mingi kaugtule assist peal? Enne pole tähele pannud ja nüüd pimedaajal hakkasin vaatama, et kangi vaja kaks korda liigutada, et kauged peale läheks
https://ibb.co/7nBRrMP

Pilt


Unisol58 - 25.11.19 07:49

Jah, auto peaks ise vahetama kaugtulesid.


TiitR2 - 25.11.19 08:07

Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
Jah, auto peaks ise vahetama kaugtulesid.

Oligi juba C6-l see assisti värk peal?


Jann - 25.11.19 11:49

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
Jah, auto peaks ise vahetama kaugtulesid.

Oligi juba C6-l see assisti värk peal?


Ikka oli, lisaks on väga vähestel C6-tel ka rajahoidja olemas, ning rohkematel ka reastumisabi e.s. radarid taga nurkades.


Ott_S - 25.11.19 13:32

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
Jah, auto peaks ise vahetama kaugtulesid.

Oligi juba C6-l see assisti värk peal?


Ikka oli, lisaks on väga vähestel C6-tel ka rajahoidja olemas, ning rohkematel ka reastumisabi e.s. radarid taga nurkades.

Kas siis need peaks olema omavahel korrelatsioonis? Mul antud lisad olemas (reastumisabi, pimenurga andur ja distants püsikas) aga tulesid küll ise vaheta, kuigi listi järgi nagu võiks olla


Jann - 25.11.19 14:51

Kas peeglijalal on kandiline "silm" ettepoole? Üks ei välista teist, ei pea kindlasti kõik koos olema.


Ott_S - 26.11.19 07:47

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kas peeglijalal on kandiline "silm" ettepoole? Üks ei välista teist, ei pea kindlasti kõik koos olema.

Sry et teises teemas siin arutelu, aga kas pead silmas küljepeegli jalal või tahavaate peegli jalal?


TiitR2 - 26.11.19 07:48

Tsitaat:
Algselt postitas: Ott_S
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kas peeglijalal on kandiline "silm" ettepoole? Üks ei välista teist, ei pea kindlasti kõik koos olema.

Sry et teises teemas siin arutelu, aga kas pead silmas küljepeegli jalal või tahavaate peegli jalal?

Assist saab info ikka esiklaasil olevatest anduritest.


miilits22 - 28.12.19 14:02

Masinal audi oem weba pult, parajalt suur jurakas ja võtmekimbus tihti taskus liigub weba käivituse peale. Keegi puusalt oskab tulistada, kui keeruline mingi tavalise väikse weba t91 pult sinna selgeks teha on. Mul vw logoga telestardi pult kuskil vedeles vanasti.


antsvolli - 29.12.19 14:36

Ega seal mingit erilist keemiat vaja pole..... :D Soovitav leida kes paaritamisega tegeleb. Võimalik, et pead mooduli juurde ostma t91,



Paigaldamisega saavad aidata paljud näiteks....Autoekspert


miilits22 - 01.01.20 14:17

Paari miinusega oli käivitus hommikul pikem, viskasin laadija kaheks päevaks peale. Laadija info kohaselt on aku väsind, 30-40%.
Hetke kodeering selline

https://www.upload.ee/image/10916274/60E5A8B3-0EFA-41ED-A82F-791754F841F4.jpeg
Ning peale laadimist näitas selliseid nr, samas ei usu et need tõesed

https://www.upload.ee/image/10916283/1FCFD9C8-3687-40D9-9F99-5B90354D0773.jpeg
Keegi oskab rääkida, kui ma tahaks nüüd varta g14 agm peale panna, siis mis kodeering tuleks panna?

Ikka tahaks ju ise proovida :)Varta g14


rocket - 01.01.20 15:47

AKu kodeering on täitsa õige. Ühesõnaga vastab ~95 Ah AGM akule.
Aga lisaks selle põhjal kindlaksmääratavale akutüübile ja mahtuvusele oskab auto energiamanager originaalaku seerianumbri järgi arvutada ka aku füüsilise vananemise.


miilits22 - 08.01.20 20:21

Leidsin kapoti alt webasti klepsu, kus numbrid peal sellised 000018031232 ja Thermo top V
Vcds scännist leian sellise koodi aux heateri alt 4F0 910 105 A
Kui ma nüüd mingeid online katalooge vaatan, siis nendest numbritest ei tuvasta seal midagi.
Üks weba remondi päring vastas, et see mingi selline mudel, kus põleti ühes tükis ja mingi pea 300 raha jupp. Samas mingitel mudelitel saab ju põleti, küünla,suitsutoru, tihendeid ja võrku niisama varuosana vahetada.
Oskab keegi midagi tarka kosta?


miilits22 - 29.01.20 06:46

Vahepealne meelespea,
28.01.20 uued filtrid ja õli, Castrol 5w30 ls 254tuh.

Kuna weba töötab hetkel, siis selle kulutusega ei tegele, jooksvad muud kulud tähtsamad kodus. Õnneks talve veel pole ka.


miilits22 - 29.01.20 09:46

No nii, ei tea kas hakkab omal ka ventiili vms leke pihta. Eile dynamocuga maja ees parkides ja nüüd hommikul minnes vaatasin, et taga ikka väga maas nagu, parem paistis isegi rohkem. Kuna enamus ajast comforti peal, siis pole mingit vajumist enne tähele pannud. Ega see esialgu vist kaabliga viga mingit näita? Kuidas neid ventiile kontrollida v kas targem kohe lasta vahetada, kui suht väike investeering peaks olema?


miilits22 - 30.01.20 10:21

Eile tegin selle kalibreerimise ära, suht paindes olid kõik neli. Õhtul parkisin comforti peal ära, pole just kõige rohkem
Loodis maja esine, aga hommikul mõõtes oli erisus seismajäetud mõõtmise vahel ca 5-7mm kõigil neljal.


inx - 30.01.20 11:43

Tere,
100% pole kindel, kui c6 Allroadil pole ventiile nagu Q7 on.


miilits22 - 06.02.20 18:39

Natuke nalja ka asjadest. Küll siin mõni forsi mees ka pundis, võtku ja imestagu, solvuma ei oea.
Tellisin aja õhu diagnostikaks. Viisin eile
Õhtul masina kohale, lasin dynamicu peale, et hommikul kohe esimese asjana oleks hea näha, kus vajunud. Andsin võtmed ja koju. Täna terve päev oodanud kõnet, et mis siis viga. 15 minti enne sulgemist sain kõnega kätte asutuse. Suures plaanis pole sittagi tehtud. Tulla mehhaanik, vaatas masin hommikul maas parem taga, pannud käima, pumpas üles ja lukku. Kogu muusika. Kell 17.15 helistades sain teada, et neil lausa plaan seda siis homme vaatama hakata, et nagu wtf mida asja. Mis perset see tähendab? Korralik ülelaskmine suhtumisega. Tra pean terve homse ymber mängima, asendus masina leidma. Mis kurat seal selle asja vaatamise ja diagnoosimisega nii keeruline oli, et seda hommikul ei saand teha. Viisin meelega eile masina, et öö kuivab seal ja oleks hea alustada asjaga.


antsvolli - 06.02.20 20:35

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Natuke nalja ka asjadest. Küll siin mõni forsi mees ka pundis, võtku ja imestagu, solvuma ei oea.
Tellisin aja õhu diagnostikaks. Viisin eile
Õhtul masina kohale, lasin dynamicu peale, et hommikul kohe esimese asjana oleks hea näha, kus vajunud. Andsin võtmed ja koju. Täna terve päev oodanud kõnet, et mis siis viga. 15 minti enne sulgemist sain kõnega kätte asutuse. Suures plaanis pole sittagi tehtud. Tulla mehhaanik, vaatas masin hommikul maas parem taga, pannud käima, pumpas üles ja lukku. Kogu muusika. Kell 17.15 helistades sain teada, et neil lausa plaan seda siis homme vaatama hakata, et nagu wtf mida asja. Mis perset see tähendab? Korralik ülelaskmine suhtumisega. Tra pean terve homse ymber mängima, asendus masina leidma. Mis kurat seal selle asja vaatamise ja diagnoosimisega nii keeruline oli, et seda hommikul ei saand teha. Viisin meelega eile masina, et öö kuivab seal ja oleks hea alustada asjaga.



Alati saab ju Audisse aja kirja panna :D


JaanK - 07.02.20 06:29

Vaheta taga padjad ära ja ongi kogu muusika. Voldi vahelt on kidlasti padi katki. Minu omal oli üli pisike auk sees. Ainult lift asendis ei vajunud ära. Juu jäi sellisesse asendisse, et siis surus augu kinni.
Tõenäoliselt ei leia üksi forsimees seda üles. Küsivad ainult raha.


miilits22 - 07.02.20 07:52

Eks laias laastud jah padi vahetusse,aga lihtsalt see forsi nali ja suhtumine nagu eriti ajukas. minnakse pumbatakse üles ja kogulugu, et ootame veel ööpäeva


miilits22 - 07.02.20 15:13

See ikka ulme ettevõte. Päev otsa vaikus, helistan kell 15 et mis seis on mehed. Öeldakse, et seisab eilsest hommikust üleval lukus asendis ja pole vajumist. Ei saa viga otsida, kui ei vaju. Meenutan uuesti, et esimesel hommikul oli koopas ju ratas. Siis oli paar roppu sõna ja ütlesin et tulen autole järgi, pole aega lolli mängida enam siin teiega. Siis helistati 30 minti hiljem tagasi, et tegime kindlaks, padja keskel auk. See kõik suudeti teha 30 minutiga, et nagu mis see auto seal kaks päeva olema pidi siis? Lasin uue padja panna ja loodame, et kestab. Ei taha sinna minna sama teemaga esmasp tagasi, kui vassiti kiiruga nüüd padja osas :)


miilits22 - 25.02.20 14:54

Mis uss nüüd kallal. Hommikul tööle, raadio ok. Nüüd kàima pannes raadio list on ees, heli pole. Dvd ja salvestatud muusika okei. Ideid?

Peale kahte restarti hakkas kôik toimima. Nagu android juba, et hangub ootamatult


JaanK - 27.02.20 07:28

Mul sügisel oli ka korra nii. Rohkem pole teinud.

(osta normaalne android mis ei tee nii) :D

E: Kiida veel, nädalavahetusel raadio, jukebox ja SD ei miski ei andnud häält. DVD oli ainus asi mis andis häält välja.


miilits22 - 17.03.20 10:46

Viskasin hommikul juhtme järgi, et piiluda sinna 18 aux heater alla, kas saaks puldi lisada webale. Kahjuks tahab saada ilmselt security accessi, mida ma kuskilt ei leia, et proovida õpetada uut pulti. Kas keegi oskab anda viite juhendile, kuidas see kaitse värk käib. Kus ja milline kaitse, mis järjekorras asja teha?
Kas auto peaks käima, mitte?


miilits22 - 21.03.20 10:32

Võtsin taga bose krempli juurest weba mooduli juhtmed lahti, panin tagasi, hoidsin off nuppu aga ei miskit. On veel ideid kellegil, kuidas pult õpetada


miilits22 - 25.05.20 19:29

Viskan siia tànase updatei. Hommikul, masin kàima ja hakkan kohalt liikuma, ei làhe kuidagi ja kellad karjuvad. Jube sappa, control module, epb. Päeval netist vaadates, et veakood andis vasteid käigukangi kõrval olevale nupule ja samuti miskit juhtplokki kuskil mujal. Tööl plaan valmis ja kodu. Maja ette saabudes wtf, taga perse maas. Auto kàima, üles ei tôsta. Juhe jàrgi, kôik punane. Abs, epb, self level see 34, tpms. Uurisime puurisime, leidsin et vasakul mootor taga ei tööta, lahti. Juhe katki. Trelli akuga sai niipalju kindlaks, et mootor liigub. Tegime otse ajutise lahenduse, et vooluring ei katkeks ja saaks edasi uurida, pistiku asja vaatab hiljem. Peale kolme tundi, seis sitt. Masin kôhuli, ôhk hàires ja tpms ka karjub. Kompressor töötab nagu, 13 bar saime sisse vcds vaadates, auto ôhku ei tule. Vahepeal oli lausa olikord, kus kaabel
Ei andnud ühtegi viga, kompressor töötas, kui masin kàima panna. Kôik neli level v kôrgusandurit ka töötavas. Lasime paisupaagi nö tühjaks, nàidud làksid nulli. Hiljem jàlle nàitab süsteemis 13 bar. Auto kôhuli ja kaks viga 02646 ja tpms oma ei màleta peast. Tuppa ôlut jooma, eks homme môtleb edasi.


miilits22 - 26.05.20 20:17

Proovisime tàna uuesi, ei miskit. Tàna viga see 01437, mingi self levelling teema. Hoidisme tunni aku juhet ka maas, ei midagi. Mingi ôhu limp mode? Measure blocki all saime kompressori nàidu juba 14,2 bar tàna. Tàpset infot ei leidnud, aga teemasi, et seal 6 bar ringis juba peaks masin suutma ennast tôsta. Kuna môtted said otsa, siis làks autotallinn homseks arg, ehk saavad selgust


miilits22 - 14.08.20 16:45

Müüdud