Foorumi logo

Audi A6 2.0TFSI 2007 - Kev95
Kev95 - 24.01.18 10:54

Viimasest Audist ja esiveolisest on möödas 4 aastat. Juhuste kokkulangemise tõttu olen alates oktoobrist jälle Audi omanik ja seekord on autoks 2007a. 2.0TFSI C6. Auto on tellimusel toodud Saksamaalt 2011 aastal vanematele, siis oli auto läbisõiduks ~100 000km(täpselt enam ei mäleta). Saksa esinduses oli ajalugu korrektne.

Auto on siis tumesinist värvi, heleda riidest sisuga, variaatorkastiga. Lisadest on tellitud "Klima plus", katuseluuk ja nüüd tänu kasutaja Rocket-le on autol olemas ka kompuuter.

Auto on väga korralik, hooldusajaloos saan olla 100% kindel.


184000km peal Hõbenooles dünaamiline käigukasti õli vahetus
187000km peal sai lastud Differ OÜ-l vahetada ketikomplekt.
200000 km - vahetatud N75 ja uus Bosch aku.
205000 km - vahetatud kõik pidurikettad (Zimmermann) ja klotsid (Ferodo)





http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/396/01114482130bc0c.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/396/01114482176ba56.jpg
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/396/011144821957106.jpg


stonestick - 24.01.18 13:52

Kuidas kasti+mootori kombo seda keret edasi veab? Carbon buildupi teemat ka oled uurinud (kas ja millal on puhastatud, kas plaanid seda ise teha)?


Kev95 - 24.01.18 14:39

Tsitaat:
Algselt postitas: stonestick
Kuidas kasti+mootori kombo seda keret edasi veab? Carbon buildupi teemat ka oled uurinud (kas ja millal on puhastatud, kas plaanid seda ise teha)?

Kasti+mootori kombo on minu arvates väga hea (rallit sellega ei sõida, aga linnas jalgu kellegile ei jää ja maanteel saab möödasõidud tehtud piisavalt kiiresti).

Carbon buildupi teemaga olen kursis. Puhastatud kunagi pole. Kui auto käis ketivahetuses, siis Differ OÜ-s vaatas Andres üle ja nagu ma aru sain, siis isegi üllatavalt puhas on. Küll aga plaanin lasta siiski ära teha - ega midagi halvemaks ju minna ei saa :D


HangOver - 24.01.18 18:44

Huvitav, et sul ketiga mootor on... Mul oli sama mootoriga, multitronic 2006 ja rihmaga.


andrec - 24.01.18 19:25

Tsitaat:
Algselt postitas: HangOver
Huvitav, et sul ketiga mootor on... Mul oli sama mootoriga, multitronic 2006 ja rihmaga.

See ongi rihmaga mootor. Aga sisselaske ja väljalaske nuka vahel kett ja pinugti, mootori taga otsas.


Kev95 - 27.03.18 12:01

Mitte midagi peale uue tuledelüliti vahepeal teinud ei ole autoga. Ainult sõitnud ja pesnud.


Kev95 - 07.04.18 11:00

Eile said alla suvekad ja täna tegin kevadise pigipesu + katsetasin enda jaoks uut Meguiarsi Mirror Bright vaha. Tulemusega võib täitsa rahule jääda, tõesti andis silmaga märgatavalt juurde sügavust värvile.
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/73/0111536861f083a.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/73/01115368634c12d.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/73/0111536865ed052.jpg


fireplay - 08.04.18 07:32

Kas tulede lüliti vahetus facelift lüliti vastu on 1:1-le?


Kev95 - 08.04.18 12:25

Tulede lüliti vahetus on 1:1.


Kev95 - 26.11.18 07:00

200000 km - vahetatud N75
205000 km - vahetatud kõik pidurikettad (Zimmermann) ja klotsid (Ferodo)


Kev95 - 13.02.19 10:08

Vahepeal tellisin esindusest C7 "fan" tüüpi klaasipihustid ja adaptrid. Kusjuures C7 pihustid sobisid 1:1-le (äkki on seotud mudelivahetuse aastaga?) Seega adaptrid on üle ja kui keegi soovib, siis võin tasuta ära anda. Adaptreid peaks vaja minema pre-face C6-le, et paigaldada C7 pihustid.


Kev95 - 25.04.19 06:53

Auto liikus uue omaniku kätte.