Viimasest Audist ja esiveolisest on möödas 4 aastat. Juhuste kokkulangemise tõttu olen alates oktoobrist jälle Audi omanik ja seekord on autoks 2007a.
2.0TFSI C6. Auto on tellimusel toodud Saksamaalt 2011 aastal vanematele, siis oli auto läbisõiduks ~100 000km(täpselt enam ei mäleta). Saksa esinduses
oli ajalugu korrektne.
Auto on siis tumesinist värvi, heleda riidest sisuga, variaatorkastiga. Lisadest on tellitud "Klima plus", katuseluuk ja nüüd tänu kasutaja
Rocket-le on autol olemas ka kompuuter.
Auto on väga korralik, hooldusajaloos saan olla 100% kindel.
184000km peal Hõbenooles dünaamiline käigukasti õli vahetus
187000km peal sai lastud Differ OÜ-l vahetada ketikomplekt.
200000 km - vahetatud N75 ja uus Bosch aku.
205000 km - vahetatud kõik pidurikettad (Zimmermann) ja klotsid (Ferodo)
Kuidas kasti+mootori kombo seda keret edasi veab? Carbon buildupi teemat ka oled uurinud (kas ja millal on puhastatud, kas plaanid seda ise teha)?
Tsitaat: |
Huvitav, et sul ketiga mootor on... Mul oli sama mootoriga, multitronic 2006 ja rihmaga.
Tsitaat: |
Mitte midagi peale uue tuledelüliti vahepeal teinud ei ole autoga. Ainult sõitnud ja pesnud.
Eile said alla suvekad ja täna tegin kevadise pigipesu + katsetasin enda jaoks uut Meguiarsi Mirror Bright vaha. Tulemusega võib täitsa rahule jääda,
tõesti andis silmaga märgatavalt juurde sügavust värvile.
Kas tulede lüliti vahetus facelift lüliti vastu on 1:1-le?
Tulede lüliti vahetus on 1:1.
200000 km - vahetatud N75
205000 km - vahetatud kõik pidurikettad (Zimmermann) ja klotsid (Ferodo)
Vahepeal tellisin esindusest C7 "fan" tüüpi klaasipihustid ja adaptrid. Kusjuures C7 pihustid sobisid 1:1-le (äkki on seotud mudelivahetuse aastaga?) Seega adaptrid on üle ja kui keegi soovib, siis võin tasuta ära anda. Adaptreid peaks vaja minema pre-face C6-le, et paigaldada C7 pihustid.
Auto liikus uue omaniku kätte.