Foorumi logo

Audi Coupe B4 2.0 85Kw (müüdud) - 1992 - Wolf123
Wolf123 - 09.01.15 21:58

Tere taaskord kaasvõitlejad.
Ootamatult pöördusin taas tagasi Audi ridadesse, kuna eelmine liikur sai väga hea hinnaga maha müüdud ning tahtsin esialgu vaid ajutist autot ( eks näis, kas see nii ka jääb ). Kuna mulle meeldib hallist massist eristuda, samas tahtsin võimalikult lihtsat, odavate kuluosadega ja samas töökindlat autot, siis antud auto peaks seda kõike olema.

Autost lähemalt:
1) Audi Coupe B4 1992a. väljalase.
2) Mootor 2.0 85Kw ABK ( oli konkreetne tingimus )
3) Tumeroheline ( hetkel must stange ees )
4) Lisasi väga ei ole, kuid el. välispeeglid, konditsioneer ja lisakellad täitsa olemas.
5) Autosse on paigaldatud korralik helisüsteem, mida juhib Pioneeri Mp3 makk koos Prestigo tahvelarvutiga.

Esialgu teadaolevad vead, millega ka vaikselt tegelema hakkan:
1) Esimene vasak ( või mõlemad ) rattalaager Tehtud!
2) Ühe poole käsipidur
3) Termostaat ( maanteel 70 kraadi, linnas kohapeal tiksub 90ni ) Tehtud!
4) Rihmade olukorraga tutvuda ( Kõik lähevad vahetusse ) Tehtud!
5) Õli vahetada + kõik filtrid üle vaadata Tehtud!
6) Vasak ääretuli kustub pidurdades ära ( Sai uus pirn ja kontaktid puhastatud ) Tehtud!
7) Lisakellade valgustus üle käia ( voltmeeter on pime, vahest hakkab korraks tööle )
8) Kelladeplokk üle joota ( peale tankimist kütuseseier 0 asendis ) ( Viga seisnes hoopis kütuseujuki keeles, mis ei puudutanud kontakte ) Tehtud!
9) Õlirõhu andur vahetada ( soojalt läheb tuli põlema, kuigi kellajärgi on rõhk normis ) Tehtud!
10) Paagikorki avades susiseb, ehk peaks tuulutuse üle vaatama vms.

Otseselt sõitmist segavaid vigu ei ole ja arvestades ostuhinda pole millegiüle väga nuriseda ka.

* Kui kellegil on pakkuda tumerohelisi esitiibade liiste ja tervet alumist liisturingi, siis olen pakkumistele avatud.
* Kõik ideed ja soovitused on teretulnud.


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/1/0108000785de5ac.jpg


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/1/0108000773c5c32.jpg


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/1/010800079949cfc.jpg


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/1/0108000837d0f62.jpg


TDN - 09.01.15 22:04

Selline tagasiminek?


Wolf123 - 09.01.15 22:12

Praegu on vaja raha säilitada, sest elamiskoht on peale sõjaväge tähtsam, kui auto.
Endale Coupe viimaselajal väga meeldima hakanud, kuna neid eriti ringi ei liigu.
Homme saab ka mingeid pilte, kuid ega ta eriline prillikivi just pole.


-v8- - 10.01.15 07:12

Termostaadi kohta. Endal küll 2.3 aga külmemate ilmadega sama jama et sõites 70 ja kohapeal läheb 90. Sai ka termostaat vahetatud, aga ei mingit tolku. Kui endal ära vahetad anna teada kuidas mõjus.


Wolf123 - 11.01.15 15:26

Sai siis veidi autokallal ka nokitsetud. Kõrvaldatud sai siis kütusenäidiku probleem, mis peale tankimist 0 asendisse kukkus. Esmalt jootsin kelladeplokis üle nii tempi. nidiku, kui ka kütusenäidiku, kuid kütusenäidik ei suvatsenud ennast ikka liigutada.
Järgmiseks sai siis pagassi sukeltatud, kust sai kütuseujuk välja kakutud ja selgus tõsiasi, et kontaktpind oli maru must ja kui üle 1/4 paagis kütet on, siis kontaktkeel ei puuduta enam kontaktplaati ning näitabki tühja paaki. Kuna muud toimivat lahendust ( ei aidanud painutamine jms. ) ei leidnud, siis panin kaablivitsa lugeja keele taha, mis suruks selle siis vastu kontaktpinda, aga samas ei segaks ujuki vabat liikumist:


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/1/01080008296ef13.jpg

Samuti sai välja vahetatud paar kelladeploki pirni ja ka pliidinuppude 2 valgustit. Nüüd vaja veel voltmeetri valgustusega kunagi kaugemas tulevikus tegeleda, sest see on veidi aeganõudvam töö.

Autot valges ülevaadates selgus, et iluvigu on ikka piisavalt, kuid eks autohind oli ka vastav ning ajutiseks liikuriks maru eht.
Samuti selgus tõsiasi, et kõik rihmad ja jahutusradiaator vajavad vahetust.

Lähiajal tellin nüüd rattalaagri/d ära ja vaatan ka kõik muud asjad autoall üle.

NB! Pildid lisatud ka esimesse postitusse.


Kiku - 11.01.15 19:28

See peaks vist kõige vingem värv üldse coupele originaalist olema. Emerald Green kui ma ei eksi.


Wolf123 - 11.01.15 19:44

Täitsa võimalik. Ma ausaltöeldes ei oska Coupel seda silti kuskilt otsida, kus värvikoodid jms peal on.
Aga üldjuhul välimus on tal üsna räsitud. Selleks, et enam-vähem saaks on vaja mõlemad esitiivad välja vahetada, alumist liisturingi vaja ja juhiukse liist ning esistange üle värvida ( stange on must ja liist on sinakam rohekam ).
Hetkel panustan tehnilise poolepeale ja mõtlen kuhu ohutulede, udutulede, tagaklaasisoojenduse ja tulede kõrguse nupud paigaldada...
Samuti tuleb tahvelarvuti kinnituse raam uus teha ja pliidinuppude ja lisakellade liistud carboni kilega üle kleepida.


mnjah - 11.01.15 20:36

Sul ka ikka audipisik sees, et nii kiiresti tagasi audiridades? Värv on tõesti kena - auto on hea omaniku saanud, muretuid kilomeetreid!


Wolf123 - 11.01.15 20:46

Jep, esmalt mõtlesin, et tulen tagasi suure pauguga, ehk siis AAN mootoriga isengi näol, aga toimusid paar elumuutust, seega lükkub see kaugemasse tulevikku edasi. 6 kuu pärast 11 kuuks sõtta minek ja siis on kindel plaan eluase ära osta ja sinna raha varuda.
Seega saigi see auto võetud, sest paistab Viljandis silma ( neid maru vähe siin ), oli odav osta, väga odav pidada ja imelihtsa ehitusega - ei vaja erilisi teadmisi ja võtmeid.
Üheks suureks plussiks on tal meeletult väike kütusekulu ( arvestades mu eelmiste 2 liikuriga ) ja väga arvestatav helisüsteem on samuti sees.

Mis pisikusse puutub, siis see sai jah juba ammu endale külge korjatud ( 9st autost 6 on Audid olnud )


Kuits - 11.01.15 21:07

Põgusalt uuri, mis võimalused seal tableti taga peituvad ruumikuselt, kui seda on, siis kasvõi pikali asendis tahvelarvuti alla.
Värv on jah ilus.

Isliklikult taastaks originaal olukorra, sest see tablett sinna ei sobi, pigem DIN 2 headunit.


Wolf123 - 11.01.15 21:11

Sinna taha peab jah niikuinii korraks pilgu viskama, sest USB kaabel, läbi mille tahvlit laetakse on nii lolli kohapeal, et soovikorral ei saa mälupulgapealt laule tahvlisse lisada... Ehk mõnel vabal nädalavahetusel kui igav on tegelen sellega, praegu saab aga vabalt kuulata neid laule, mis tahvlis peal on, mp3 plaadi võimalus ja USB mälupulga sisend ka olemas makil, seega kärab algusel küll, kuid midagi tuleb seal kindlasti ümber teha, praegune lahendus on kuidagi poolikuks jäänud ja läbi mõtlematult teostatud.

Kuna see tahvel sinna juba pandud on, siis ma ei hakka ka seda sealt ära koatama, vaid teen lihtsalt ilusama raami sinna ümber. Tegelikult autos sees olles on üldmulje üsna huvitav. Mingit projektipilli ma sellest niikuinii vorpima ei hakka, vaid lihtsalt sõidan sõjani ära, vahepeal kõrvaldan tehnilised puudujäägid ja muude asjadega saab juba järgmine omanik ise tegeleda ( või jätan ta alles ja sõidan peale sõda edasi ) - hetkel veel lahtine.


Kiku - 11.01.15 21:17

Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Täitsa võimalik. Ma ausaltöeldes ei oska Coupel seda silti kuskilt otsida, kus värvikoodid jms peal on.


Pagassis oleva välimise kaane tõstad ülesse, kus panipaigad on ning seal peaks leiduma tagumiku pleki küljest kleeps varustuse ja muu jamaga.


Wolf123 - 11.01.15 21:19

Tsitaat:
Algselt postitas: Kiku
Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Täitsa võimalik. Ma ausaltöeldes ei oska Coupel seda silti kuskilt otsida, kus värvikoodid jms peal on.


Pagassis oleva välimise kaane tõstad ülesse, kus panipaigad on ning seal peaks leiduma tagumiku pleki küljest kleeps varustuse ja muu jamaga.


Tänud! Korra olen sinna pagassi sukeldunud, kuid erilist tähelepanu muule peale kütusepaagi ei suunanud. Kuid nüüd tean ja huvipärast peaks selle sealt ülesse otsima, kui mõni kuri hing pole teda vahepeal suutnud sealt eemaldada... :D


Siim - 11.01.15 21:29

Värv hea, vist LZ6U. Need varustuse sildid kipuvad ajajooksul ise liimist lahti tulema.


Wolf123 - 12.01.15 18:20

Pagassist ma täna valges garaazis seda varustuse silti ei leidnud...
Peale tööd tõstsin auto laealla ja hakkasin siis hoogsalt vigu otsima ja list tuli selline:
1) Kõik 4 rattalaagrit uluvad ( eest parem on ka suure lõtkuga ) Tehtud!
2) Parem zarniir läbi ( lähevad mõlemad uued, sest keegi ohmu on vasakpoolse zarniirikinnituse tagurpidi keeranud, ehk siis muttrid jäävad ülesse poole ning see omakorda on poolteljeotsa klambri maha surunud ) Tehtud!
3) Vasak stabikaots Tehtud!
4) Kõik 4 sillatala puksi Tehtud!
5) Käsipiduritrossid ( jäävad suveks nokitseda )
6) Parempoolse supporti hoob peal ( tagusin haamriga maha, suvel proovin liikuma ajada ja kui ei õnnestu vaatan uue )
7) Katalüsaator on alt minema jalutanud ( jääb samuti suvesse )

Kõik lähiajal vahetusse minevad jupid said ära tellitud, seekord ei võtnud miski ulme tootja asju, vaid neid mis hea hinnaga kätte tulid parasjagu - selle auto ehitus nii lihtne, et pole hullu miskit.

Täna tehtud ( Läbisõit 259386km ):
1) Õlivahetus ( Total 10w40 7000) / filter Fram
2) Käigukastiõli lisatud ( 1l Total X4 )
3) Kõik lukud ära määritud ja tihendid silikonõliga kokku lastud ( hommikul pidin uksi lahti kangutama )
* Õhufilter oli ilus puhas, otsisin siis ka salongifiltrit, aga seal kus ta olema peaks ( kapotiall kundepoolses nurgas klaasi all ) teda paraku polnud, oli lihtsalt väike õhuvõtuava, millel võre ees, et otseselt suuri lehti vms. sisse ei tuleks. Imelik, et konditsioneeriga isendil seal filtrit pole, kuigi täiesti tavalisel ilma kondita autol see seal on... Müstika.

14.01.15 hakkasin kiiruga peale tööd seda esimest paremat ( loksuvat ) rattalaagrit vahetama, kõik oli tore ja aega kulus ca 30 minti, kuid töökäigus jooksid sisemise poolteljeotsa kuulid laiali ja selgus, et esimesed klotsid kuuma saanud ja katte lahti löönud, siis sinnapaika ta jäigi, kuna maja kinnipanekuga oli suht kiire sel päeval, lükkasin auto välja ja jalutasin koju... :(

15.01.15 aga enam autole armu ei andnud, võtsin kogu pooltelje lauapeale, tegin korralikult puhtaks, ladusin kuulid kokku tagasi ning panin uue määrde ja uued poolteljekummid ( sisemise ja välimise ), tootjaks oli Löbro. Seega parema poolteljega peaks nüüd mõniaeg rahu olema...
Samuti said ette ka uued klotsid ( RH RoadHouse ) toodang siis seekord ning loomulikult korralikult ära hooldatud pidurid.

Vasaku poolega oli asi lihtsam, seal jäi pooltelg ilusti oma kohale, kuid välimise poolteljekummi klamber tuli uus panna, sest keegi ajugeenius oli sarniiri 3 polti alt ülesse pannud ja need käisid poolteljekummi klambri vastu ja surus selle maha.
Samuti läks vasakule poole ka uus stabikaots ( Kamoka ) - huvipärast võtsin prooviks, et kaua kestab, sest otseselt negatiivset tagasisidet pole tulnud.

Esimesed laagrid läksid seekord Swag toodangust ( samuti katse eesmärgil ) ja kuna käänmik oli maas ja ühe sarniiri 3 polti korra lahti, siis loomulikult lükkas ka silla paigast ära, kuid sillastend tuleb niikuinii lähiajal teha, kui esimesed sarniirid uued lähevad ( parem loksub õrnalt, kuid panen mõlemad ) ja auto saab endale ka uued sillatalapuksid ning ka tagumised rattalaagrid enne regulli...

Läbisõiduks oli seekord siis 259459km ( hea vaadata kaua miski osa kestab )

Ja paar pilti ka:

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/48/0108024447104a6.jpg

Ja see saadanast pooltelg, mis korralikult närvi ajas:

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/48/010802444905c90.jpg


Wolf123 - 18.01.15 16:52

Täna sai samuti veidi aega autole pühendatud ja viimaste kriitilisemate asjadega tegeldud.
Vahetusse läksid täna:
1) Tagarattalaagrid x2
2) Sharniirid x2
3) Esisilla puksid x4
4) Sild reguleeritud
5) Tagapidurid hooldatud ja rummud puhastatud

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/64/0108032231ab3f4.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/64/01080322477fc67.jpg

Kojusõites aga ikka ees paremalt nagu miski kõbises. Kuna igasugused kõbinad ja valed hääled ajavad mind närvi, siis kahtlustasin amordi tugipatju. Kapotialla sukeldudes avastasingi, et paremalt poolt on amordi pealmine tugitaldrik vabalt liikuv, seega homme peale tööd keeran mõlemalt poolt korraks need taldrikud maha ja proovin alumised padjamuttrid ka üle keerata ning siis korralikult taldriku pealsed muttrid ka üle, ehk siis on vaikus majas. Õhtu ei andnud aga rahu ja tõmbasin juba need taldrikud maha ja alumised muttrid olidki mõlemalt poolt lahti, kuid paremalt poolt oli ka amordipadi juba imelik, seega süüdlane leitud. Aga neid patju lähiajal vahetama ei kavatse hakata ja nüüd vähemalt süda rahul ja süüdlane teada.

Ja endiselt üks häiriv asi on ka see, et kui mootori temp saavudab ca 65kraadi, lööb õlitule põlema. Pole vahet, kas sõites või tühikäigul tiksudes. Lisakell näitab tühikäigul tiksudes ca 2bar, seega peaks rõhk paigas olema ja mootoril mingit tiksu ega kõrvalheli pole, kuid kust viga otsida, seda ma enam ei tea... Proovisin neid pistikuid lahti ühendada ja ka massi panna, ikka ei midagi. Valge kõrgrõhu anduri tagant juhe lahti ühendada ja siis kustub peale 2000 pööret korraks ära ja siis tuleb tagasi, seega arvatavasti siis kas kelladeplokk ise paneb vigast või kuskil mingi ühendus jamab. Tuli särab rõõmsalt edasi. Kellegil ideid?

Kuna eelmine tarkpea oli autole a4 bagiga rooli paigaldanud, millel signaal ei tööta ja suunasi välja ei lükka, siis sai kasutajalt TaSa Audi sportrool ostetud, mis peaks lähipäevil minuni jõudma - pilte salongist tuleb siis, kui asi küljes.


Wolf123 - 19.01.15 17:15

Tänud siis foorumikaaslasele TaSa õige rooli eest ( pildilt tundub üsna räbal, kuid tegelikkuses on asi täitsa viisakas ), mida olen ammu b4 kerele tahtnud. Nüüd toimib signaal ja lükkab suunad ka otseks keerates välja:


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/72/010803604776961.jpg

Eelmise pealolnud a4 suht räbala rooli lennutan nüüd müüki, koos terve Airbagiga, bagi linti taga pole ja istub b4 nuudi otsa, kui kellegil ajutist lahendust vaja.


JMets - 19.01.15 17:24

Kuidas sul see rool signaali laseb? Mu vana b4 küll polnud selle rooliga signaali.


Wolf123 - 19.01.15 17:32

Roolitaga on klemm, mis on vastu kontaktrõngast ja keskmisele ringile vajutades laseb massi peale ;)


Wolf123 - 31.01.15 19:50

Täna sai siis terve päev kasutajaga Dr.Rammstein garaazis veedetud ja pisut autokallal nokitsetud.
Vahetusse läks:
1) Hammasrihm ( Gates )
2) Pingutusrullik ( INA )
3) Veepump teraslabadega ( Graf )
4) Generaatori rihm ( Gates )
5) Roolivõimu ja veepumbarihm ( Gates )
6) Termostaat
7) Esimeste amortide tugipadjad ja laagrid ( Corteco )
8) Esimenste amortide läbilöögipuksid ja tolmukatted ( Sachs )
9) Välimiste rooliotste kontrad ja koonused

Läbisõiduks oli 259815km.

Mingisugune imeõrn kobin on siiski veel esisillas paremal pool alles, kuid süda on rahul ja kõik on korras ja tihe. Rooliotsad said paksult tavotiga kokku määritud ja liikuma pandud ( Esmaspäeval teen silla üle ).

Algus:

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/170/0108085205339fb.jpg

Vahepeal:

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/170/01080852032aec6.jpg?1422732137

Hakkas juba looma:

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/170/0108085199f0efa.jpg

Samalajal Dr.Rammsteini avastus:

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/170/01080852013d3bf.jpg

Keegi tark arvas, et amordile pole õiget kummi ja labilöögipuksi vaja ning seda kõike peaks asendama poolteljekumm :D Paras huumor... Loomulikult oli seal veel palju huvitavat. Rooliotsade fiksaatorkoonused olid läbi lõigatud ja üks kontramutter samuti ( õnneks oli eelmisest b4 alles 2 koonust ja kontra )


Dr.Rammstein - 02.02.15 19:45

Lisan siis veel mõne pildi.

https://lh4.googleusercontent.com/-tboeCA647fA/VM_ECMV4OaI/AAAAAAAAGuU/xMdh7dPgIaA/s512/20150131_162528.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-dW3RW_Prl9U/VM_EC7tFo_I/AAAAAAAAGug/14b-hP3QjDA/s800/Audi%2520Coupe%25202.jpg

Vasakul siis näide, mida ei tohiks teha.
https://lh6.googleusercontent.com/-genQ8hoRVx4/VM_ECezVbxI/AAAAAAAAGuc/OW8HKqCPtFs/s720/20150131_171548.jpg

https://lh4.googleusercontent.com/-Xs4bOG6LAyc/VM_FauoGjyI/AAAAAAAAGuw/5PR0WBE2KTU/s800/20150131_144759.jpg

Järgmise korrani :)


Wolf123 - 06.02.15 22:46

Täna sai siis taaskord autoga vaeva nähtud, mõtlesin, et mis see radiaatori vahetus ka ära ei ole, kuid selleks tuli põhimõtteliselt terve nina lahti kakkuda, kuna kliimaga variandil pole see asi nii kerge ja mängimisruumi napib...
Samuti läks vahetusse ka mootori tagumine flants, mis oli kõverkas läinud kuumaga ja tihendi ääre välja surunud ning tänu neile kahele lekkivale detailile kadus jahutusvedelikku usinalt.

Hetkeseisuga on kõik kuiv ja loodan, et see ka nii jääb ning mingi muu koht ennast ilmutama ei hakka. Kuna uus radikas on meeletult kallis ( kliimaga isendi oma ), siis otsustasin kasutatu kasuks, mis pärines 2.0 16v mootorilt.

Sellekäigus sai auto ka endale uue jahutusvedeliku ( punane Polar )

Väike pilt: ( tegelikkuses pidi veelrohkem lahti kakkuma )


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/432/216/0108108435fc66b.jpg


KeveN - 07.02.15 10:33

Palju see radikas maksab, ise ostsin sellise radika 40 või 50 euroga. Üks kord laki autost ja teine kord raunexist. Nüüd viimasel korral läks mu b2 see ette kuna see suurim radikas b kerel. Diislid omavad seda ja konditsioneeriga b4-d.


Wolf123 - 07.02.15 11:27

Ma lähtusin sellest, et kliimaga auto pealt peab kindlalt olema ( ise pole neid võrrelnud ) siis kõige odavam oli 75 eur ja see mingi tundmatu firma oma, mis nkn täpselt poleks istunud nagu nende odavate B osa radikatega kipub olema.


Wolf123 - 09.02.15 17:00

Ja suutsin ikka ära sõnada :D
Nüüd hakkas küljepealne flants jooksma ja päris usinalt ( kaane ja tihendi vahelt )... Suht närvi ajab see jahutusvedeliku leke juba. Sai siis ka see flants uue vastu välja vahetatud ja kõik ühendused korralikult tavotiga kokku mäkerdatud, et hiljem miskit üle ei peaks tegema jälle.
Kui mootoritagusel flantsil oli näha, et flants kõver ja tihendi välja lükanud, siis küljepealse tihend ja kõik tundus täiesti normaalne, kuigi jooksis usinalt...
See auto vist ei saagi minukäes lõplikult valmis, kui pidevalt üllatusi tuleb :D

Aga nüüd siis kogu jahutusring välja vahetatud va. veepumba korpus ja salongiradiaator ( ei taha ära sõnada ).


stihl - 09.02.15 17:24

Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
.... kõik ühendused korralikult tavotiga kokku mäkerdatud...



Mul oli kunagi isane kass, kelle nimi oli Tavott.
Aga ta pani jooksu koguaeg...;)


Ega sa ometi üht maailma parimat saksa autot sellesamuse määrdega kokku ei määri?

Isegi tänapäevane vikipedia annab tavoti selgituseks teksti "Solidool ehk kaltsiummääre on veekindel ja hea mehaanilise stabiilsusega määre. Solidooli maksimaalne töötemperatuur on 60 °C."

Jahutussüsteemi temp on muidu märksa rohkem, kui 60 kraadi.


Wolf123 - 09.02.15 17:26

Ära põe nüüd :D
See määre mida ma kasutasin on õrnalt kollakat värvi ja töötemperatuur on tal -30 - +120ni välja kui ma õieti mäletan.
Neid määrdeid kasutan:
http://aiataht.ee/texaco-maardeained

Ja kui ei usu, võid vabalt ise järgi proovida, et kuivalt kokku pannes asju pole pidamajäämine sugugi kindel, kui aga määrdega, siis enamjuhtudel jääb asi ka kindlalt pidama... Eks see ole iga ühe oma valik ja jahutussängi see ei satu.


stihl - 09.02.15 17:47

Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Ära põe nüüd :D
võid vabalt ise järgi proovida,


Olgu...:)))

Aga kas sa muidu tead, miks ntx. VAG süsteem (Audi - VW - Škoda - Seat - Bentley - jne järelteenindus) ei luba oma garantiiliste autode remondil mingit korralikku, ntx. Würth`i mootoriliimi, kasutada...?
Et PEAB kasutama neid tehase omasid, mis on kõik värvilised...


Wolf123 - 09.02.15 18:07

:D Ei kujuta ettegi, ju siis selleks, et ise teenida järelturu kaudu.

Nüüd hakkasin mõtlema, et ehk paisupaagi kork ei lase õigel ajal ülesurvet välja ja sellepärast kõikvõimalikest kohtadest jahutusvedelik ennast välja pressima hakkab. Peaks paar päeva proovima mõnda teist korki ja siis vaatama, kas leiab uue koha kust lekkida või jääb lõpuks pidama kogu see süsteem.

Nüüd uue termostaadiga hoiab ilusti maanteel samuti ühtlaselt 90 kraadi, kohapeal tuksudes laseb isegi sinna 96 kanti kelladeploki järgi ja siis korraks lükkab jahutusvendi käima. Täisvõimsusel pole veel ventikas järgi läinud ja järeljahutust ka pole toimunud, kuid eks need suve teema rohkem.


Wolf123 - 16.02.15 20:04

Nonii, nüüdseks peal teine paisupaagi kork ja enam pole jahutusvedeliku kadu täheldanud, samuti pole ka kuskilt välja immitsenud tilkagi...
Eks siinohal võib kogu selle kammajaa süüdlaseks lugeda paisupaagi korki, mis lasi suure ülerõhu tekkida.
Lülitite jaoks leidsin ka koha ja hetkeseisuga paigas ohutulede ja udutulede lülitid ( tulederegulaatorit ei paigaldanud veel ja tagaklaasisoojenduse lüliti on keegi ära varastanud sootuks )...
Soojemate ilmade saabudes tuleb hakata otsima udutulede ahelas lühist:
1) Nii esimeste, kui ka tagumiste udukate lülitades lööb kaitsme läbi.
2) Proovitud ka 2 teist releed ja sama jama.
*Ehk keegi oskab pakkuda, kus süüdlane olla võib? Endal hetkeseisuga mõistus otsas ja järgmine laks on hakata mööda juhtmeid minema, kuid selliste ilmadega väga ei viitsi.


andrikink - 16.02.15 23:45

Oled töösooja mootoriga jämedat lõdvikut katsunud, et kui tugev surve sees on umbes?
Endal on ka jahutussüsteemiga mingi kala. Kui mootor töösoe siis lõdvikutes väga suur surve sees, kolm korda olen isegi paari lõdvikut vahetanud, sest liigse surve tõttu on need lihtsalt purunenud. Vahetasin korgi välja, jahutusvedelikku pole enam kadunud, kuid liigne surve jääb süsteemi ikkagi.
Enda puhul kahtlustan sügavalt blokikaane tihendit, paisupaagis isegi heitgaaside lõhna tunda :(


Wolf123 - 17.02.15 06:57

No enne korgi vahetust oli lõdvik põhimõtteliselt kivi nüüd saab natuke kokkupoole suruda ikka. Mingit kõrvalhaisu jahutusvedelikus minu autol ei esine.


KeveN - 17.02.15 08:50

Tsitaat:
Algselt postitas: andrikink
Oled töösooja mootoriga jämedat lõdvikut katsunud, et kui tugev surve sees on umbes?
Endal on ka jahutussüsteemiga mingi kala. Kui mootor töösoe siis lõdvikutes väga suur surve sees, kolm korda olen isegi paari lõdvikut vahetanud, sest liigse surve tõttu on need lihtsalt purunenud. Vahetasin korgi välja, jahutusvedelikku pole enam kadunud, kuid liigne surve jääb süsteemi ikkagi.
Enda puhul kahtlustan sügavalt blokikaane tihendit, paisupaagis isegi heitgaaside lõhna tunda :(


Tee surve test kohe teada. Võid proovida ka paisupaak pilgeni vedelikku täis valada ja selle all mõtlen kuni korgini ja vaatad kas hakkab mullitama. Mullitab siis võta kaan maha ja otsi mõrasi või tihendi leket.


Wolf123 - 10.04.15 19:01

Vahepeal sai radiaatori ventika andur ära vahetatud, sest suvalisel hetkel jäid vurrid pidevalt töösse.
Muidu on olnud ainult kalla ja talla pill ning muud nokitsemist vaja läinud pole.
Auto otsib ka uut omanikku, lähen 2 kuu pärast kaitseväkke ja kindlasti ei jäta autot endale selleks ajaks - peale ajateenistust teised plaanid.


Wolf123 - 18.06.15 18:09

Müügiga kiire!
Hind 1200EUR! Pikk ÜV kuni 09.2016a.
29.Juuni asun juba kaitseväkke.


Kristin9995 - 19.06.15 19:01

Tervist
Silma jäi coupe müügikuulutus, aga ei leidnud hinda, vb ei märganud lihtsalt. aga mis oleks hinnaks?


Dr.Rammstein - 19.06.15 20:08

Tsitaat:
Algselt postitas: Kristin9995
Tervist
Silma jäi coupe müügikuulutus, aga ei leidnud hinda, vb ei märganud lihtsalt. aga mis oleks hinnaks?


Tsitaat:
Algselt postitas: Wolf123
Müügiga kiire!
Hind 1200EUR! Pikk ÜV kuni 09.2016a.
29.Juuni asun juba kaitseväkke.


Wolf123 - 26.06.15 13:04

Auto leidis endale uue omaniku. Jääb Viljandisse, aga ei usu, et klubisse.
Võib liigutada endiste alla.