Foorumi logo

Audi A4 Avant - 2008 - Kaaku
Kaaku - 08.04.14 10:17

Aega läks aga äkki saab asja ka. Mõtlesin, et tekitan ikka kerge ülevaatliku teema „uuest“ liikurist ka. Pigem justkui endale mingiks meelespeaks-päevikuks ja teistele infoks kulude jms oluliseks kujuneda võiva info kohta.
Uus on jutumärkides sellepärast, et tegelikult sai masin koju toodud juba 2013 novembris. Sellest, kuidas just selle mudeli ja isendini jõudsin võiks pikemalt rääkida aga püüan selle lühemalt kokku võtta.

Nimelt olin juba ca aasta aega otsinud uut autot cabrio kõrvale. Jahtisin tegelikult A5 kupeed aga kahjuks selle aja sees ei olnudki ühtegi normaalset varianti pakkuda, mis ca 20-22k hinnaklassi oleks sobinud. Käisin vaatamas ja proovimas oma 5 erinevat autot aga mitte ükski ei olnud hea. Ühel ühed vead ja teisel teised. Mõni keritud, teisel lisavarustus olematu ja siis jälle mootor ei sobinud. Kindel kriteerium, mis paika oli pandud oli 3,0tdi quattro. Ja nii see aeg tiksus.

Siis tuli sõber Marko, kes pakkus variante žigulist mersuni ja tagasi kuni ühel päeval sattus selle samuse A4 peale. Läksidki mõned päevad mööda ja auto oli üle vaadatud ja proovitud. Tunne oli hea. Kui arvesse võtta seda, et A5 tagaistmel on vähem ruumi, kui cabriol ja juhikoht on põhimõtteliselt identne A4-ga, siis saigi A5 seekord kõrvale jäetud ja mõnepäevase vaagimise järel otsus tehtud - selleks jäi A4 B8 3.0TDI Quattro, 176kW.

Suures osas aitas kaasa muidugi selle A4 tasemel varustus, millest siinkohal võikski natuke lähemalt kirjutada.
Autol täiendatud S line pakett nii seest, kui väljast, mis koosneb sellistest komponentidest:

- Sportvedrustus (tavavedrustusest 30 mm madalam).
- 8 x 18 veljed 245/40 rehvidega.
- Külgedel ja lävepakkudel S-line embleemid.
- Interjöör ja laepolster musta värvi.
- Elektriliselt reguleeritava nimmetoega esimesed sportistmed koos S line embleemidega seljatugedel.
- Perforeeritud alcantara istmepolster.
- Tagaistme seljatugi jaotatult allaklapitav.
- S line multifunktsionaalne kolme kodaraga perforeeritud nahkkattega sportrool koos käiguvahetusfunktsiooniga.
- Matt harjatud alumiinium dekoorliistud salongis.
- Spoiler tagaluugi üleval.
- Esi- ja tagastange alumine keskmine osa värvitud plaattina halliks (mul kleebitud mustaks).
- Kroomrõngad udutulede ümber.

Lisaks eelnevale võiks siis varustuse poole pealt välja tuua näiteks selliseid asju:

- Klaasist elektriline katuseluuk + panoraamkatus elektrilise päikeserulooga
- Parkimisandurid ees ja taga (akustiline+visuaalne)
- Valgustuspakett
- Distantsi hoidev püsikiiruse hoidja
- Audi Drive Select koos roolitundlikkuse ja vedrustuse seadistusega
- Autotelefon + BT handsfree
- Pagasiluuk elektriliselt avatav/suletav
- Pagasiruumipakett – teleskoopvarras ja kinnitusrihm + pakiruumi eraldusvõrk
- Audi Music Interface
- Rehvirõhu kontrollsüsteem
- Valgus- ja vihmasensor
- Igasugused tavalised kontrollid ja elektrilised asjad :)

Mis võinuks veel olla on Bang&Olufsen heli ja webasto.

Enihau, ongi pika jutu lühike mõte kokku võetud. Auto oli siis ostes passi järgi helesinine. Ühena esimestest töödest sai tehtud klaaside toonimine.

http://kaaku.wiseman.ee/albums/A4Avant/20131209_153555.sized.jpg

http://kaaku.wiseman.ee/albums/A4Avant/20131209_153538.sized.jpg

Sellele järgnes auto üle kleepimine:

http://kaaku.wiseman.ee/albums/A4Avant/IMG_0394.sized.jpg

http://kaaku.wiseman.ee/albums/A4Avant/IMG_0395.sized.jpg

http://kaaku.wiseman.ee/albums/A4Avant/IMG_0396.sized.jpg

http://kaaku.wiseman.ee/albums/A4Avant/IMG_0397.sized.jpg

Tööd ei teinud ise, vaid lasin teha. Aega võttis nii, et esmaspäeva hommikul viisin, siis puhastasti ja valmistati ette. Teisipäeval kleebiti ja kuivas. Kolmapäeva hommikul sain kätte.
Tulemusega väga rahul. Valge on valgem, kui värvitud autol. Tegu siis 3M high gloss white ja black kiledega. Katuse, difuusori ja esistange keskmise alumise osa lasin mustaks kleepida.

Ja selline ta siis lõpuks saigi:

http://kaaku.wiseman.ee/albums/A4Avant/20140326_173857.sized.jpg

http://kaaku.wiseman.ee/albums/A4Avant/20140326_173909.sized.jpg

http://kaaku.wiseman.ee/albums/A4Avant/20140326_173921.sized.jpg

http://kaaku.wiseman.ee/albums/A4Avant/20140326_173936.sized.jpg

Tulevad ilusamad ja soojemad ilmad, siis ehk peksab ka zjuganovi poisi kuskilt välja, et normaalsemaid pilte teha.
Seniks näeb suuremaid pilte Siit

Plaane edaspidiseks on ka aga nendega pole kiire ja tiksutab jooksvalt. Kui uudiseid on, siis annab märku :).

Lõpetuseks tänaks kogu saaga juures Markot ning Revalist Toomast ja Laurit


Kaaku - 08.04.14 10:24

Teises postituses kajastan auto remondi ja hooldustöid koos hindadega. Rehve, kindlustust, kütust ja välimust parendavaid kulusid siia ei arvesta. Kõik hinnad on lõplikud, st sisaldavad käibemaksu, tööks vajalikke materjale ja varuosasid ning abivahendeid.

- 05.11.2013, 195 tkm hooldus (õlid, filtrid) - 180 EUR (Autohouse.ee)

- 21.01.2014, dünaamiline kastiõli vahetus - 420 EUR (Hobenool.eu)

- 19.03.2014, hooldus (piduriklotside ring, klaasipuhastid) - 195,83 EUR (Autohouse.ee)

- 04.04.2014, remont (mootoripatjade vahetus, tagumise kojamehe remont) - 486,24 EUR (Autohouse.ee)
Täpsustav info: padjad on elektroonilised ja saadaval ainult originaalina ning paaris. Paari hind 350 EUR, vahetamine 4,5h. Sellega seoses on mul pakkuda parempoolne korralik originaalpadi.

- 05.05.2014, esimese parema rattalaagri vahetus - 120,88 EUR (Autohouse.ee)

- 10.07.2014, hooldus (õlivahetus, õhufilter, salongifilter, kütusefilter - 150,64 EUR (Autohouse.ee)

- 18.09.2014, esimese vasaku rattalaagri vahetus + esimene sigaretisüütaja korda - 138,65 EUR (Autohouse.ee)

- 17.11.2014, vahetatud juhiukse lukk, p.e tulede kõrguseandur, 3 silindri hõõgküünal. Diagnostika ja elektritööd - 332,41 EUR (Autohouse.ee)

- 20.02.2015, hooldus (õlivahetus, õhufilter, salongifilter, kütusefilter) + vasak klaasipesu düüs korda - 197,24 EUR (Autohouse.ee)

- 03.09.2015, chip tuuning jõujaamas. Asi oli rohkem nagu remondi eesmärgil, kuna egr probleem oli, mis mootorituld põlema lõi pidevalt. Siis sai nagu kaks kärbest ühe hoobiga - 420 EUR

- 23.09.15, remont. DPF puhastus + anduri vahetus, 2. pihusti tihendi vahetus - 184,62 EUR (Autohouse.ee)

- 01.10.15, suurem remont. Kõrgsurvepump otsad andnud. Kütus oli metallilaastu täis. Lisaks lekkis üks pihusti tihend. Vahetatud sai siis kütusepump ja koos sellega paagi puhastus ja kütusefiltri vahetus. Pihustite stend ja ultraheli puhastus. Selgus, et kuuest pihustist 5 on otsakorral ja töötavad viimase veerandi peal (pihusti hind 400 EUR / tk). Kokku 1338,14 EUR (ilma pihustite vahetuseta).

- 6.11.15, hooldus. Castrol 5W-30 + õlifilter + õhufilter - 134,32 EUR

- 16.05.16, remont. Esimene parem rattalaager - 118,40 EUR

- 16.06.16, hooldus. Castrol 5W-30 + õlifilter + õhufilter + jahutusvedelik + kliima täitmine - 178,97 EUR

- 17.08.16 uued tagaluugi amordid. 2 tk kokku klubikaardiga ~25 EUR. (Forss OÜ)

- 21.12.16, hooldus+remont. Castrol 5W-30 + õlifilter + õhufilter + jahutusvedelik. Esimesed piduriketted+klotsid + 1 remontkomplekt. Lisapidurituli, 2 hõõgküünalt, diagnostika, sisselaske kollektori klappide välja progemine - 753,77 EUR (Autohouse.ee)

- 12.05.2017, rattalaager esimene vasak + õli lisamine - 179 EUR (Autohouse.ee)

- 04.08.2017, hooldus. Castrol 5W-30 + õlifilter + õhufilter + kütusefilter - 170,69 EUR (Autohouse.ee)

- 15.03.2018, hooldus+remont. Castrol 5W-30 + õlifilter + õhufilter + kütusefilter + salongiõhufilter söega + klaasipesuvedelik. Kapoti avamiskäepide+vastus, tagumine klaasipihusti, 2 x hõõgküünal - 358,70 EUR (Autohouse.ee)
Märkus 1: Ostetud uued suverehvid 245/40/18
Märkus 2: Esisilla kolksu üles ei leidnud aga arvatavasti v.e amort kolksub. Lisaks kõik puksid sillas väsinud.


- 02.11.2018, hooldus+remont. Castrol 5W-30 + õli-, õhu- ja salongifilter. Tagumised pidurikettad + klotsid, klaasipühkijad, stabika vardad 2 tk, esiamordid, kõik õõtsad esisillas + sildade reguleerimine ja diagnostika. - 1846,06 EUR (Autohouse.ee)
Märkus 1: Ostetud uued talverehvid 225/45/18
Märkus 2: Tagasillal olevad kõrguseandurid jäid vahetamata, sest polnud laos. Hind kokku 234 EUR.


- 29.01.2019, Generaatori harjade vahetus. - 128,27 EUR (Autohouse.ee)
Märkus: kogus summast maksid harjad ise 2,26 EUR, ülejäänud tööraha :)

- 17.06.2019, parem esimene rattalaager + piduri kaitseplekk - 153,60 EUR (Autohouse.ee)

- 05.08.2019, hooldus. Castrol 5W-30 + õlifilter + õhufilter + salongifilter söega - 157,55 EUR (Autohouse.ee)

- 11.11.2019, remont. Pihusti tihendite vahetus (üks pool, 3 tk) + klotsiandur - 153,30 EUR (Autohouse.ee)

- 06.05.2020. hooldus. Castrol 5W-30 + õlifilter + õhufilter + salongifilter söega + kütusefilter - 200,26 EUR (Autohouse.ee)

- 06.07.2020, remont. ABS juhtmestiku vahetus, üks ratas - 130,26 EUR (Autohouse.ee)

- 23.07.2020, remont. EGR jahuti vahetus + turbo õlitihend + DPF puhastus - 1091,58 EUR (Autohouse.ee)

- 01.12.2020, remont. Taga kojamehe mootor + vars- 187,44 EUR (Autohouse.ee)

- 01.12.2020, tulede renoveerimine. Uued projektorid + klaaside lihv ja lakk + uued Osram Nightbraker laser pirnid - 400 EUR tuled+165 EUR pirnid = 565 EUR (Vexon Auto)

- 21.12.2020, remont. Tagumine parem ukselukk, tagasillal olevad tulede kõrgusandurid, ülevaatus - 332,24 EUR (Autohouse.ee)

- 11.02.2021, remont. Peegliklaaside vahetamise asemel (soojendus ei töötanud kummalgi klaasil ja parempoolne peegel keeras üle) praktiliselt uued komplektsed S4 peeglid - 360 EUR (Poolast)

- 17.05.2021, hooldus+remont. Castrol 5W-30 + õlifilter + õhufilter + salongifilter söega + esipiduriklotsid + liugurite komplekt esisadulatele. 335,19 EUR (Autohouse)

- 22.12.2021, remont. Veepump, generaatoririhm, hammasrihmakomplekt (rihm+2 rulli) - 422 EUR (Autohouse.ee)

- 12.08.20022, remont. Tulede kõrguseandurid vasak+parem, tagavedrud, 4 x pidurikettad + klotsid, 2 x tagumised elektrilised pidurisuportid, vasak tagumine pidurivoolik, esisilla õõtsad vasak+parem tagumised, õõtshoovapuksid sisem.+välim., šarniirid 2 tk, sildade reguleerimine, uus Bosch S5 110Ah 920 A aku + kodeerimine - 2258,16 EUR (Autohouse.ee)
Märkus: selgus, et v.e esiamort ei kolksugi, vaid asi oli puksides
Märkus 2: auto sai ka värviparandused - värvitud tagastande, pool tagaluuki, p. tagatiib, p.t. uks, p.e uks. 570 EUR


S4BiT - 08.04.14 10:29

Minu arust väga hea idee, et auto varustuse ja seisukorra järgi otsida ja hiljem soovitud värvi kleepida, mitte kohe värvi järgi masinat otsima hakata :)


Kivitare - 08.04.14 10:50

Ilus. Lugedes Sinu eelmiste autode teemasid, tekib küsimus, et mis sellega veel teha on?
Sajal oli palju asju, mida sai tänapäevasemaks muuta jne.

Aga veelkord, väga ilus. Valge on taas moes - vist juba mõned aastad. Väga kena.


Ott_S - 08.04.14 15:36

Mismoodi see värvi vahe passis kajastub või pead kodanik sinistele pidevalt selgitama milles asi?


Joel - 08.04.14 18:20

Ilus tõesti. Nüüd vaid paar tolli suuremat velge vaja ja ongi maasikas. :)


mtaudi - 08.04.14 19:12

Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Ilus tõesti. Nüüd vaid paar tolli suuremat velge vaja ja ongi maasikas. :)


Juba praegu on täielik mustikas. Öäkk on need üle forsseritud veljed, kus auto koosnebki velgedest - meie teed ei kannata seda lihtsalt välja.
Sigakena masina oled endale koju vedanud :) Mina oleks ikkagi A5/S5 kasuks otsustanud - vaatamatta kõigele, kuid see valik ei morjenda üldse.
Pane paar pilti ka interjöörist - usun, et see lihtsalt nii kena ja mõnus, et Sa ei taha kõiki kadedaks ajada, kuid tahaks siiski.
B8 on juba täitsa teisest klassist auto võrreldes teiste ja vanemate B seeria Audidega. Jõudu ja loodan, et naudid oma uut ja uhket kaaslast :)


Kaaku - 09.04.14 05:54

Mis marjadest te siin räägite :D.

Aga järjest vastates, siis tegemist leiab ikka. Lihtsalt tase on teine ja need asjad, mida teha on kallid.
Suuremate velgede ostukuulutus siin samases foorumiski üleval aga soovitud mudelit pole saada mõistliku hinnaga. Kuna koopad on nii suured, siis see 18'' tundub seal tõesti pisike. 19-20 oleks okei.

Passis värvimuudatus ei kajastu, vaid on helesinine. Kuniks probleeme pole, siis ei hakka ka passi muutma.

Mtaudi - uute autode all pole need 18-20 veljed eriline asi. Ruumi on nii palju, et mahub ka suht normaalne rehv peale. Ei saa kõrvutada b4 või c4-ga.
Seest pole ühtegi pilti teinud aga vaatab...ehk saab mõne võtte lähiajal üles võtta.

Ilmselt lähiaja väike muudatus võiks olla chip tuning.


Black - 09.04.14 07:19

Tsitaat:
Algselt postitas: Kaaku
Kui arvesse võtta seda, et A5 tagaistmel on vähem ruumi, kui cabriol ja juhikoht on põhimõtteliselt identne A4-ga, siis saigi A5 seekord kõrvale jäetud ja mõnepäevase vaagimise järel otsus tehtud - selleks jäi A4 B8 3.0TDI Quattro, 176kW.

No cabrio tagaistmel ongi ju piiramatult ruumi - sky is the limit. :) Kui kupee asemel avandi võtsid, siis ilmselt on ikka varsti vaja vanker kuskile ära toppida vms? :P

Ilus muidu. Must värv sööb tagaspoileri ära, aga kui katus on must, jääks ta ka valge triibuna musta esiklaas-katus-tagaklaas pinna peal võõrkehaks. Loodetavasti ei tule mingeid trendikalt nõmedaid tumedaid velgi.


lynx - 26.04.14 06:13

Hommik,

Valge sobib ;)
Mul paar küsimust kiletamise kohta.

Kui see saladus pole, siis kus ja mis hinnaga lasid töö teostada?
Kas, kaua ja mis tingimustel garantii kehtib?
Kas uksed seest ja b piilar on ka kiletatud?

Natukene mööda küsimus, kuid oletame et ükspäev on soov autot müüa, kas sellelaadne kiletamine võiks müüki raskenda?


Kaaku - 09.10.15 13:38

Väga pikk paus siin teemas olnud.
Aga polegi nagu midagi erilist kirjutada olnud. Ei saa ka päris öelda, et ainult kalla ja talla. Ikka remonti on ka saanud. Täiendasin selle koha pealt ka teist postitust.
Veidi üle kahe aasta nüüd minu käes olnud ja aastane remondi ja hoolduskulu on ~1700 EUR.
Vahepeal oli see 2000 EUR aga siis tuli pikk paus, kui midagi katki ei läinud :). Muidu oli täpselt nii, et iga kahe kuu tagant käis remondis.
Viimane laks oli siis suht korralik. Asi sai alguse sellest, et viskas mootorituld põlema pidevalt. Talvel mitte ja suve hakul hakkas jälle pihta. Kaabliga näitas EGR viga. Palju valikuid polnud - kas teha 100+ EUR eest remont, mis ei garanteeri tulemust, vahetada kalli hinnaga jupp või siis teha kaks ühes protseduur ja saab ühtlasi ka chipi peale.
Viimast teed pidi saigi siis lõpuks mindud. Mootoritule sai sellega kustu ... paariks päevaks. Siis hakkas hirmsasti vedru/spiraali sümbolit viskama ja autot lambist sõidu ajal välja suretama (õnneks ainult aegalsel kiirusel ja enam-vähem alati sama aja tagant :)). Mingi hetk lõi ka mootoritule uuesti põlema. Mis seal ikka, sai taas nina Autohouse poole pööratud ja tol korral sai vahetatud DPF andur ja diagnoositud väike kütusesurve.
Ei läinud mitut päevagi, kui vedru jälle silme ees särama hakkas. Sama päev uuesti töökotta ja pool tundi hiljem oli selge, et kütuse kõrgsurvepump on läbi ja kütus metallilaastu täis.
Noh...ja siis selle sama remondi käigus käisid pihustid ka stendis ja selgus, et need on ka kõik otsas omadega. Või noh, 5 tk kuuest kindlasti töötavad viimase veerandi peal. Kuna sedasi sõitmine millalegi muule liiga ei tee ja tundub, et ka perföömansile ei mõju, siis sõidan veel lõpuni ära need ja siis vahetab kõik välja.

Vot sellised lood. Aga muidu on hea auto :).

Ahjaa, 14 oktoober läheb auto kleebistega garantiisse. Päris palju on selle 2 aastaga ära lagunenud. Ilmselt ei jopanud too hetk ajaliselt (keset südatalve lörtsi ja lägaga) või kurat teab millega. Igatahes iga 2a tagant ei viitsiks küll vahetama hakata. Hetkel lähevad üleni uuesti tegemisse tagaluuk, tagastange, esistange, peeglid, ukselingid, üks küljekarp ja siis mõned üksikud defektid parandusse.


ICE - 09.10.15 14:23

Kile ei saa meie oludes iial perfektselt pidama kahjuks.


AronL - 09.10.15 14:27

Selle auto originaal hall värv ka ju väga kena:)


mkb - 09.10.15 14:59

Tsitaat:
Algselt postitas: Kaaku

Ei läinud mitut päevagi, kui vedru jälle sile ees särama hakkas. Sama päev uuesti töökotta ja pool tundi hiljem oli selge, et kütus kõrgsurvepump on läbi ja kütus metallilaastu täis.
Noh...ja siis selle sama remondi käigus käisid pihustid ka stendis ja selgus, et need on ka kõik otsas omadega. Või noh, 5 tk kuuest kindlasti töötavad viimase veerandi peal. Kuna sedasi sõitmine millalegi muule liiga ei tee ja tundub, et ka perföömansile ei mõju, siis sõidan veel lõpuni ära need ja siis vahetab kõik välja.


Oot, pekkis pihustitega jookseb kütus ju karterisse ja õlitase tõuseb?


kps - 09.10.15 17:31

Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Oot, pekkis pihustitega jookseb kütus ju karterisse ja õlitase tõuseb?

Pead vast ikka pihusti tihendeid silmas?


prj - 09.10.15 18:18

Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Oot, pekkis pihustitega jookseb kütus ju karterisse ja õlitase tõuseb?

Pead vast ikka pihusti tihendeid silmas?


Tihendite teema on PD-l. Kui pihustid läbi, siis jah jookseb kütust karterisse mingil määral.
Kusjuures metallilaast metalllaastuks, aga aeglase kiiruse peal välja suremine viitab ühele kahest reguleerklapist...

Krt tundub, et sul ikka üldse ei vedanud selle autoga. Toitesüsteemiga üldjoontes ei ole 176kw mootoritel väga probleeme olnud.
Ilmselt miski rikkus kõrgsurvepumba ning see hakkas metalli ajama, mille tulemusena riknesid pihustid jne.

Kusjuures minu logides on kütusesurve veel normaalsuse piirides. Kui sul põhjagaasiga seda viga ei viska, vaid ainult vaikselt sõites, siis ma soovitaks esialgu kütusesüsteemi läbipesu ning klapi vahetust.
Samas oleks hea üles otsida, kas metalli ajab kõrgsurve- või madalsurve pump.


mkb - 09.10.15 19:49

Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Oot, pekkis pihustitega jookseb kütus ju karterisse ja õlitase tõuseb?

Pead vast ikka pihusti tihendeid silmas?

Pihusteid ennast pean silmas ikka ja selline õli/diisli segu saaledele kindlasti hea ei ole.


Kaaku - 12.10.15 06:29

Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Kile ei saa meie oludes iial perfektselt pidama kahjuks.


See 2 aastat on ka tegelikult juba selline venitatud aeg. Asi lagunes juba suht palju aastaga. Teise aasta veinitasin lihtsalt otsa, et siis korraga ära teha. Seda mu meelest ikka vähe.
Sõbral samas kohas kleebitud auto ja väga ilusti vastu pidanud.

Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Selle auto originaal hall värv ka ju väga kena:)


Passi järgi tegelikult helesinine ja kui kõrvuti seisab hõbedase või halli autoga, siis on seda ka hästi näha. Aga muidu tundub hall jah.
Eks, kui valgest ära tüdineb, siis saab kleebised maha võtta ja jälle uus värv olemas :) Hetkel seda veel ei taha.

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Kusjuures metallilaast metalllaastuks, aga aeglase kiiruse peal välja suremine viitab ühele kahest reguleerklapist...

Krt tundub, et sul ikka üldse ei vedanud selle autoga. Toitesüsteemiga üldjoontes ei ole 176kw mootoritel väga probleeme olnud.
Ilmselt miski rikkus kõrgsurvepumba ning see hakkas metalli ajama, mille tulemusena riknesid pihustid jne.

Kusjuures minu logides on kütusesurve veel normaalsuse piirides. Kui sul põhjagaasiga seda viga ei viska, vaid ainult vaikselt sõites, siis ma soovitaks esialgu kütusesüsteemi läbipesu ning klapi vahetust.
Samas oleks hea üles otsida, kas metalli ajab kõrgsurve- või madalsurve pump.


Väidetavalt selle pärast surigi välja, et kütusesurve madal oli.

Ei teagi kas vedas või mitte. Varustuse poole pealt nagu vedas aga remonti on ka nagu üksjagu olnud. Või noh...remont remondiks aga oleks siis mingid tavalised asjad aga ei. Ukselukud (2x), tagumine kojamees, peegliklaasi soojendus, mootoripadjad, k.s pump.
Laastu ajas kõrgsurvepump ja see sai ka uus pandud. Samas pihustid ei pidavat olema selle põhjustatud. Et lihtsalt suur läbisõit (239 tuh.)


Kaaku - 13.01.16 08:52

Detsembris lõpuga sai otsa kaheaastane aeg, kui kehtis ülevaatus. Minule oli siis selle autoga esimest korda vaja minna.

Selle tarbeks sai siis lõpuks ARK-s auto ette näitatud ja passis ka värvi kohta vastav muudatus sisse viidud. Värviks sai valge ja märkustesse mitmevärviline (kuigi tegelikult oleks saanud kailma hakkama - see oleks läinud kirja väheohtliku veana, passi andmete ebatäpsusena)
Muid probleeme ei esinenud ja vahepeal pole ka rohkem remondiraha küsinud.


Kaaku - 29.08.22 12:32

Aeg on järg üle anda: Auto24

Remondid ja hooldused näeb ära teisest postitusest.
Ühtlasi võib selle teema liigutada ka huviliste autode alla, naguinii pole siin muhvigi kajastatud :)


Kaaku - 28.11.22 07:36

Selle auto ajastu minu käes on lõppenud.
Võib liigutada vastavasse kategooriasse.