Warning: Trying to access array offset on false in /data01/virt4271/domeenid/www.audiclub.ee/foorum/viewthread.php on line 61
Eesti Audi Klubi foorum - Audi 80 B4 Avant 2.0 E ´95
Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
Autor:
Pealkiri: Audi 80 B4 Avant 2.0 E ´95 (Vastuseid: 22 | Vaatamisi: 8042)
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 20.04.12 06:13 Tsiteeri
Audi 80 B4 Avant 2.0 E ´95



2010. aastal tõstatasin foorumis teema, leidmaks endale uut Audit. Paljude soovitustest oli abi, aga tänaksin nimeliselt serxx-i, kes soovitas vaadata just R4/ R5 väiksemaid mootoreid, aitas ostu otsusele lähemale.

2011. aasta sügisest olen B4 (Typ 8C) omanik. Mingitel andmetel toodeti Audi 80 Avant mudeleid kokku ainult 200 tuhat eksemplari. Vanema mudeli peale polnud mõtet mõeldagi. Alustades universaalkerest, mis tuli alles B4-ga tootmisesse ja lõpetades teiste oluliste muudatused võrreldes vanemate mudelitega. Lisandunud pikem teljevahe, täielikult ümber mängitud kütusepaak ja tagatelg, mis võimaldas lõpuks kasutada kokkuklapitavad istmed, 15" veljed, ümber disainitud ja ka värvitud tagumised ja eesmine kaitserauad, ning samuti kõrgema kvaliteediga materjalid interjööris. Kindlasti oleks võinud mõelda B5-e peale, aga see on mul juba olnud. ;)

1995. aastal registreeritud Audil (´94 toodetud) on 2.0 E – 85 kW (116 PS; 114 bhp) mootor. Toodetud Rootsi turule ja kuni 2011. aastani (16a) ka sõitnud svenssonite maal. Eestis on see 2011. aastal mõned kuud olnud asendusautona Lõuna-Eesti teedel. Eestis võeti Audi arvele, keriti odomeetrit 160 tuhat tagasi, kaotati hooldusraamat ja tehti paberitel ülevaatus. Õnneks oli müüja mõistlik ja leidis mulle vähemalt enamuse remondiajaloost läbi originaalarvete.

Ennem B4-ja ostmist googeldasin veel antud mudeli tüüpvigasid ja tuleb tõdeda, et enamuses need ka müüdaval Audil olid olemas. Pidureid õigeaegselt ei hooldata, siis kipuvad kinni jääma tagapidurid ja seisupidur. Kaheliitriste mootorite õlilekked on peaasjalikult seotud klapikambri kaane tihendi või lekkivate rõngastihenditega. Esisilla amortisaatorite tugilaagrid, raske esiosa tõttu kuluvad ka teised detailid, näiteks õõtshoova puksid, rooliotsad ja kuulliigendid keskmisest kiiremini.

Samas rääkides plussidest, siis võrreldes samaaegsete konkurentidega on B4 oluliselt roostekindlam. Varuosad maksavad vähe. Väiksemad mootorid on ökonoomsemad. Vaeva nähti ka mürasummutusega ning võeti kasutusele paremad sisematerjalid. Lõpetuseks, B4 mudeli on võimalik soetada mõistlikku hinnaga. Minu auto suuremad vead ostmisel olid mõranenud esiklaas, klapikambrikaanet tihend ja tagumine summuti pütt. Kindluse mõttes vaatas Audi veel ka üle Aasta Auto enne ostmist.

Muud infot:
Liik: sõiduauto
Keretüüp: universaal
Esmane reg: 1995 (Eestisse toodud august 2011)
Mootor: 2.0 R4 8v (85 kW)
Kütus: bensiin
Odom. näit: 340 000 km
Vedav sild: esivedu
Käigukast: manuaal
Värvus: valge

Turva- ja ohutusvarustus:
o Roolivõimendi
o Kesklukustus (puldiga)
o ABS pidurid
o Turvavööde eelpingutid esi- ja tagaistmetel
o Turvapadi juhile

Mugavusvarustus
o Elektrilised välispeeglid
o Esiistmete soojendus
o 1x peeglid päikesesirmides
o Tuledepesurid
o Automaatsed päevasõidutuled
o Tagaklaasi soojendus

Sisustus
o Audi originaal nahast rool
o Käetugi taga
o Jalamatid esimesed tekstiilist + kummist esimesed ja tagumised

Audio:
o Pioneer (CD, MP3) autoraadio
o 2x Audi originaal kõlarid armatuuris
o 2x Audi originaal kõlarid tagaustes

Rehvid ja veljed:
o Rehvid 195/65/R15
o Audi originaal valuveljed 15"

Muu varustus
o Rootsi müügipakett





Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
KeveN
huviline

Avatar


Registreerunud 29.09.08
Asukoht: Võru
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 TYP85 Q , Audi V8 4.2

postitati 20.04.12 08:21 Tsiteeri


Väga mõistlik jutt ja väga täpsed kuluosad välja toodud. Nagu loeks enda auto teemat. Aga üldiselt on väga odav ja kerge teha b4 veel paremaid sõiduomadusi tegevaks autoks. Ning välimus pole ka probleemiks, et seda kaasa aidata. Sellle alla ei mõtle tuuningesemeid vaid audi originaaljuppe.


Polyurea ülitugevad pinnakatted sõidukitele- https://polyterm.ee/
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 20.04.12 09:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: KeveN
Väga mõistlik jutt ja väga täpsed kuluosad välja toodud. Nagu loeks enda auto teemat. Aga üldiselt on väga odav ja kerge teha b4 veel paremaid sõiduomadusi tegevaks autoks. Ning välimus pole ka probleemiks, et seda kaasa aidata. Sellle alla ei mõtle tuuningesemeid vaid audi originaaljuppe.


https://live.staticflickr.com/65535/54075496168_81e8b461dc_c.jpg

https://live.staticflickr.com/65535/54075563229_eb27611781_c.jpg

Just nii - B4-ja interjööriga olen ma rahul. Kuigi tumesinine tekstiil oli esmalt veidi ehmatav, aga ikkagi selgelt eristuv kui mõni beezikas või traditsiooniline hall salong. Üllatavalt hästi on vastupidanud juhiiste - ei ühtegi suuremat kulumist. Hooletusest on küll auk jalgevahel, aga see ei kärise ega jookse. ;) Sama võib ka jalamattide kohta öelda - Tekstiilist tumesiniste mattide peal olid kummist. See on hoidnud matid kulumast. Ise ma eelistan sõita ilma kummist mattideta aastaringselt - Väike jala koputus enne salongi istumist ja suurem sodi jääb ukse taha. Välja on vahetatud tõenäoliselt käigukangi nahast vutler - See näeb liiga hea välja vs auto läbisõit. Käest on lastud rooli nahast kate, aga selle korduv hooldamine minu poolt on aidanud. Vahetamiseks pole enam põhjust - pigem peab vaatama, et see enam liialt ära ei kuivaks kuumade suvepäevadega.

Välimus aga vajab värskendust. Ei teagi, kas seda on kunagi vahatatud, kui siis kunagi ammu. Poleerimisest pole küll ühtegi jälge. Käsipesust sain tagasisidet, et värv on ikka väga väga krobeline/ kare. Eks aastad on oma töö teinud ja väikesi värviparandusi tuleks teha peoga. Kolm kõige karjuvamat kohta on kapott ja esitiivad ülemised ääred. Audi on jäänud sõna otseses mõttes kalluri taha, millest lendas peotäis kruusa välja. Esiklaasis on umbes kuus auku ja kapotil teine sama palju. Viimane mure välimuse osas on alumised ukseliistud, mis on ajahambale järgi andnud ja nüüd irvitavad igast nurgast.

https://live.staticflickr.com/65535/54075495933_d74cc6c5bb_c.jpg

https://live.staticflickr.com/65535/54074358532_04a08b4a1b_c.jpg

Kokkuvõttes, need kõik mured on lahedatavad ja näiteks uued originaal ukseliistud saab näiteks 150,- kätte + tööraha


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 20.04.12 17:23 Tsiteeri


Pool aastat hiljem on läbisõit 6000 km. Esimene talv on seljataga ja suverehvid on juba kuu aega tagasi alla pandud.
Enamus läbisõidust on olnud Harjumaal ja pikemaid Eesti otsi on olnud mõned.

Esimesed suuremad tööd ennem auto kasutusele võtmist olid klapikaanetihendi -,süüteküünalde -, jagajakaane -, karteri tuulutustorude -, aku -, hammasrihma -, nukk- ja väntvõllisimmerl. -, salongifiltri - ja käiguhoovasimmeri vahetus. Pluss nipet näpet. Kõik kokku 530,-. Mootori ja piduri õlid koos filtiritega olid OK.

Vahepeal on mõned detailid väsinud ja vahetatud uute vastu. Suuremad külmad lõpetasid amortide töö - Need läksid vahetusse. Summuti jooks oli ikkagi nii väsinud, et selle lappimine oli mõttetu tegevus. Mingil hetkel olid torud lahti ja ainus lahendus oli terve jooks leegitorust alates väljavahetada.

Pidurisüsteemi korrastamisega läksid vahetusse esimesed kettad koos klotsidega. Tagumised on küll väsinud, aga nende pidev puhastamine hoiab need töös.

Talve lõpuks olid siis vahetatud - Esiamordid koos patjadega, esi piduri kettad ja klotsid ning terve summuti jooks. Pluss nipet näpet. Kõik kokku 738,-.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 20.06.12 06:56 Tsiteeri
Head Jaani kõigile!



Otseselt veel talveks ettevalmistusi ei tee - aga augustis on ülevaatus tulemas ja enne ilusate ilmade lõppemist saab autot kõpitseda maja ees!

Auto kindalaekasse oli jäänud eelmisest omanikust/ müüjast Motipi värviparanduse pintsel. Võtsin siis mina esimest korda värviparanduse töö ette ja tuleb tunnistada, et esimene tulemus on hea. Auto on küll lähedalt vaadates täpiline, aga meetri kahepealt on asi märkmatu. Kindel on see, et kere on taas kaitstud. ;) Saab siis näha, mida ma järgmisena proovida võtan. Näiteks esitiiva ülemised ääred on ikka hullud. Otseselt auku veel sees ei ole, aga hea tahtmisega lükkaks näpu ikka läbi küll. Ei teagi kumb tuleb mõistlikum ja soodsam - Kas osta uued või proovida vanu taastada?

Aastaring on täis ja õlivahetus koos filtriga tuleb ära teha. Eelmine sügis sai klapikaanetihend vahetatud. Tänaseks on aga selge, et vaja on ka vahetada klapisääretihend - Audi lihtsalt sööb kahe lõuapoolega õli. ;) Ma väga loodan, et kolvirõngaste vahetuseks ei lähe. Aga eks siis ole näha töö käigus, mis pilt sealt avaneb.

Mõned kontrollid tuleb teha
- Mootorijahutus - näidik ei püsi kust ta peaks olema, ning ka paagist kaub vaikselt jahutusvedelikku.
- Teine kontroll läheb esitulepesurite peale - Need lihtsalt ei tööta. Saab siis teada, kas nende mootor on õhtal, või miskit kolmandat.
- Kolmandaks ei põle kütusenäidiku signaaltuli.

Viimasena tuleb veel esiklaas aastast ´95 väljavahetada - Ega muidu TÜV mehed mind kaugele lase. ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 20.06.12 07:08 Tsiteeri


Pesuritel läheb üldiselt ikka pump läbi. Endal kogemus kahe originaaliga, millest vaid üks töötas ja seda ka vaid üheks korraks, teine pump ei teinud üldse mitte kui midagi. Poest sain asemele bmw oma ning maksis too 6 eurot koos mõningaste sentidega ning nüüd peseb nii et vähe pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
audicabrio
huviline

Avatar


Registreerunud 30.08.07
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: C4 2,5TDiQ Avant;C2 2.1;C6;Cabrio;200 2,2TQ, Suzuki Tl1000R,D-max,Renegade800

postitati 20.06.12 07:56 Tsiteeri


Esitiivad soovitan otsida kasutatud korralikud originaalid. Neid vanu ei ole mõtet taastada kui juba näpu läbi surud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 11.11.12 10:59 Tsiteeri
2012 aasta



Augustis käis auto ülevaatusel - Ainsa märkusena läks kirja katkine numbrituli. ;)

Enne seda aga olin siis vahetanud esiklaasi (mõra jooksis horisontaalselt üle terve klaasi) ja lisanud summutijooksule katalüsaatori. Juba kevadel tervet summutijooksu välja vahetades oli selge, et eelmine omanik oli otsustanud minna lihtsama vastupanu teed ja oli kati lihtsalt välja katkunud. Eelistades aga ise autot hooldada originaali lähedaselt, siis ei olnud küsimustki kas katalüsaator tagasi panna või mitte. Pigem oli küsimus ajas, ning TÜV oli motivaatoriks.

Tööde tegemise ajaks oli klaasipesu pump otsad andnud. Läksid siis kõik kolm tööd ühe töökoja kätte. Arve tuli kokku alla 300,-.

Kui jaanide ajal kirjutasin, et audil ei tööta esitulede pesurid, siis tegelikkuses oligi juhtmed lahti ühendatud. Nii, et see mure sai korda koos klaasipumba vahetusega. Mis aga ikkagi vajab harjumist on esitulede pesurite tööle saamine. Päevatuled peavad olema koos armatuuri tuledega sisselülitatud ja ... ... kas siis tuleb teatud arv kordi tõmmata või teatud aja kangi peal hoida. Igatahes ma küll ei saaks aru, et esitulepesurid oleksid suured pesuvedeliku röövlid.

Juuli kuus vahetati klapisääretihendid. Õnneks suuremaks vahetuseks ei läinud. Täna neli kuud hiljem võib kinnitada, et õli kadumise kurjajuur sai kinni pandud! Nüüd püsib sissevalatud õli vähemalt seal kust ta koht on. 10W-40 õlivahatusega tuli kõik kokku 140,-.

Auto aastane läbisõit tuli 11 tuhat kokku. Rahaliselt üks ümmargune 1 700,- euri. ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
weiks
huviline

Avatar


Registreerunud 04.05.10
Asukoht: Sindi
Kasutaja on eemal

Auto: 80 2.7BiTQ 92'; A4 1.8TQ 95'; Cabrio 1.8T 95'; A4 3.0TFSi manu 08'; S4 3.0TFSi 10'; A4 1.8TFSi 13'

postitati 11.11.12 11:03 Tsiteeri


Sa pole järelikult näinud, kuidas need pesema peaks. Liiter vedelikku käib nii kiirelt läbi et ei saa arugi :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maarekk
huviline



Registreerunud 30.03.09
Kasutaja on eemal


postitati 11.11.12 14:08 Tsiteeri


Mul pole TÜVel kunagi numbritulesid kontrollitud :D. Tore vaadata kui autot niivõrd heas korras hoitakse. Edu!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 13.11.12 15:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: weiks
Sa pole järelikult näinud, kuidas need pesema peaks. Liiter vedelikku käib nii kiirelt läbi et ei saa arugi :D


Kuidas teistel originaal tuledepesur töötab - Kas tuleb teatud arv kordi kangi tõmmata või teatud aeg peal hoida?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 17.01.13 21:23 Tsiteeri
Vihmane 19. oktoober



19. oktoobri reede õhtu oli vihmane ja sompus. Minu taga ristmikut ületav BMW 116 juht jäi pidurdamisega hiljaks ja tulemus oli käes.
Vahejuhtum leidis aset Akadeemia ja Kadaka ristis suunaga Õismäe poole.

Saksa raudruunad sai mõlgitud - Minu tagaluugis oli lohk ja bemari nina oli turris. Üllataval kobel jäid mõlemal autol tuled terveks.
Tagaluuk töötas ja stanges oli paar tõsisemat pragu. Õnnetuse asjaolud sai küll vahetult fikseeritud Ammeco autos aga tööks läks ikkagi alles kuu hiljem novembri lõpus.

Mõelmad kannatada saanud detailid läksid vahetusse. Ammeco otsis romulast terved osad ja vahetas need siis välja. Auto jäi umbes nädalaks nende kätte töösse.

Kui ennem LKF fikseeriti kahju summad sendi täpsusega, siis nüüd läks kirja vahemik 500 - 2K.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/439/326/109913231d0032.jpg http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/439/326/109913229c4e57.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
audi_a4_v6
huviline

Avatar


Registreerunud 17.08.10
Asukoht: Tartu, Elva
Kasutaja on eemal

Auto: Audi Q7 3.0TDI -14

postitati 18.01.13 07:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kenkaljas
Kui ennem LKF fikseeriti kahju summad sendi täpsusega, siis nüüd läks kirja vahemik 500 - 2K.

Kuidas see nii saab olla? Juba kuskil 1000eur pealt vast hakkavad sellise masina puhul mõtlema mahakandmise peale, kuidas nad siis on nõus 2k eest remontima?


Ära kunagi lükka teist meest nurka, kust ainus väljapääs on üle su enda.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 18.01.13 20:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: kenkaljas
Kui ennem LKF fikseeriti kahju summad sendi täpsusega, siis nüüd läks kirja vahemik 500 - 2K.

Kuidas see nii saab olla? Juba kuskil 1000eur pealt vast hakkavad sellise masina puhul mõtlema mahakandmise peale, kuidas nad siis on nõus 2k eest remontima?


Eks siis summa jäi rohkem selle 500 poole. ;)

Aga jah, mul oli sama mure. Vanema autoga ei saa avariisse lihtsalt jääda.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 26.01.13 11:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat:
Algselt postitas: kenkaljas
Kui ennem LKF fikseeriti kahju summad sendi täpsusega, siis nüüd läks kirja vahemik 500 - 2K.

Kuidas see nii saab olla? Juba kuskil 1000eur pealt vast hakkavad sellise masina puhul mõtlema mahakandmise peale, kuidas nad siis on nõus 2k eest remontima?


Siin on mõned pildid kannatada saanud keredetailidest ja romulast leitud luugist http://sdrv.ms/Von7VU


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 30.01.13 19:10 Tsiteeri


Aasta alguse remondi arve sai kokku summas 1 285,-.

Olid mõned tööd, mida ma olin laiskusest edasi lükanud ja teisalt oli ennem suuremate külmade tulemist auto üle kontrollida.

Muret tegi nimelt võbelevad pöörded tühikäigul sooja mootoriga. Kord olid nad olemas ja kord jällegi kadunud. Proovisin leida mingit mustrit, aga võta näpust. Tõmblevad pöörded olid nagu anomaalia. Ei mingit regulaarsust ega mõistmist sündmustes. Auto ei surnud kordagi välja ja võbelemine oli mõne poole tuhande pöörde piires. Nii, et auto vajas diagnostikat.

Kontrollida aga tahtsin esisilda, mis igapäevaselt läbis mõned kilomeetrid vana raudteetammi. Ühesõnaga oli sild korralikult läbi raputatud, ning kindlasti oli seal mõni väsinud detail.


Keretöödest tuli auto detsembri esimeses pooles. Töökojas sai aeg kirja pandud nädal peale seda. Kuid enne kui autoga Forssi jõudsin ei läinud ühel päeval auto enam käima. Ennem seda oli olnud mõnel korral auto käivitamisega probleeme. Audi läks tööle siis teisel või kolmandal katsel.


Esisillast läksid vahetusse lugematu hulk vidinaid: puksid, sarniir, tolmukat, veo võlli kaitsekumm. Tagumised kettad koos klotsidega. Ning ka üks mootoripadi. Eelnevad varuosad siis kokku summas 180,-.
Suurima üllatuse tegi aga väsinud roolilatt. Ainuüksi see varuosa maksis 500,-.

Aku probleem koos võbeleva mootoriga said süüdlaseks väsinud mootoriaju. Viimane näitas tõsiseid aiateibaid nii välise temperatuuri kui aku voltide kohta. Egas seal teist lahendust polnud kui tuli romulast uus doonor leida.

Forss andis originaal mootori juhtkompuutri koodi: 5WP4 174, 039 906 024D. Tegemist oli Siemensi tootega. Saatsin siis romulatesse järelpäringu enne suuremaid detsembri pühi ja ega ma ei lootnudki tulemust kui peale aasta vahetust. Siis kui normaalne eestlane on tagasi tööl.

Paralleelselt proovisin ka googeldamist, et vaadata, kas ka kamänguruumi mõne teise mootoriajuga. Vastus oli olemas: ECU 039 906 024 D changed to 039 906 024 F and then 039 997 024 FX and is specifically for cars from chassis number WAUZZZ8GZSA000001 onwards.
Tegemist oli ABK mootorile mõeldud mootoriajuga. Nii laienes otsinguala ja doonoriks olid Audi 80 B4 või 100/A6 C4 2.0l 115PS ABK mootoriga autod. Vääna autolammutusest leidus potentsiaalne varuosa hinnaga 30,- koodiga 039 906 024. Tegemist oli 93. aasta Audi 100 mootoriajuga.

Mootoriaju vahetus õnnestus ja senised probleemid olid lahendatud. Kõige juures sai näiteks geneka rihma pingutatud, karterituulutust puhastatud, juhtmeid kontrollitud jne. Kokku läks tööraha selle jama peale 225,-.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 13.04.14 12:56 Tsiteeri
B4 2.0l 115PS ABK - pöörded kaovad ära ja mootor tahab välja surra



Üks probleem läheb ja teine tuleb. ;)

Aasta on nüüd möödas kui hõiskasin, et mootoriaju vahetus õnnestus ja probleemid (võbelevad pöörded tühikäigul sooja mootoriga) lahendatud. Tõesti võbelemist pole enam kordagi olnud. Ja seda B4 originaal ajuga (039 906 024D). Doonor aju auto omaks ei võtnud ja ma viisin selle romulasse tagasi. Doonor aju probleemiks sai aeg-ajalt mitte käivitumine. Lihtsalt kui tuju ei olnud, siis ka käima ei läinud. Selline originaali ja doonori vahetamine kindalaeka alt väsitas lihtsalt ära. Ja hea oli, et originaal ajuga sai asi lahendatud.


Tänaseks aga on tekkinud uus mure. Pöörded kaovad ära ja B4 2.0l 115PS ABK mootor tahab välja surra. Sarnaselt toonasele olukorrale kord on probleem olemas ja siis võid päev kaks sõita ilma ühegi mureta. Olen proovinud leida mingit mustrit, aga mida pole seda pole.

Enne postitust googeldasin foorumit ja leidsin, et analoogseid muresid on ka teisel olnud. Nagu ma aru saan on probleemi lokaliseerimine piisav väljakutse. Alates kolmikvaakum voolikust ja lõpetades küünalde ja küünlajuhtmetega.


Kas keegi meistrimees oskab kindlapeale öelda kust ja millest alustada?


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Maaryo
huviline

Avatar


Registreerunud 15.11.09
Asukoht: Põlvamaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi 80 1.8 TQ 20v, b8 tq

postitati 13.04.14 13:02 Tsiteeri


Muu info alt jäi silma selline kirjutis (Mootor: 2.0 R4 16v (85 kW), tegemist siiski 8v mootoriga(ehk 8 klappi).
Või olen millestki valesti aru saanud?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 13.04.14 16:53 Tsiteeri
2013 aasta



Suures pildis on eelmine aasta hea. Sügisel sai garantii* korras vahetatud hammasrihm rullikute ja kõige sinna juurde kuuluvaga. Nimelt oli hammasrihma alumine rihmaratas keskelt lohku kulunud ja nii jooksis rihm väljapoole.
*rihma läbisõit jäi 18 tuhat

Vahetusse läksid lõpuks ka tagasillapuksid. Lisaks tuli keevitada sumbutijooksu: Keskmist tugikäppa koos viimase püti tagumise toega. Ajahammas oli viimastele mõjunud laastavalt nii nad rippus terve jooks ausõna peal. Tõenäoliselt põhjustas tugede ajutine puudumine ka lekke keskmise püti serva ja katalüsaatori vahel.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 13.08.14 16:23 Tsiteeri
Ülevaatus



Jepikajee - Ülevaatlus ametlikult tehtud. Mõned tähelepanekud ja soovitused olid, kuid suures pildis on kohe, kohe 20. aastaseks saav Audi 80 on heas korras. ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 25.01.15 12:33 Tsiteeri
2014 aasta



Aina paremaks läheb. Kas see tähendab vaikus enne tormi või ikkagi on autot nüüd hooldatud/ remonditud regulaarselt, kuid eelmise aasta kulud jäid alla 450,-. ;) Kui nüüd esisilla tööd ja õlivaehtusega seotu jätte kõrvale, siis ainus märkimist vääriv ost on uus Varta D21 ost!

2011 oktoobris müüs Forss Sznajderi 64Ah aku, mis 2,5 aastat hiljem tuli ikkagi surnuks tunnistada. Vaidlesin, mis ma vaidlesin läbi selle 2,5 aasta Forsi ja Sznajderi maaletoojaga, aga kaotajaks jäin mina. ;( Ma võin nüüd hetkel eksida, aga umbes aasta juba peale ostu oli probleeme käivitamisega. Kas see nüüd oli 1:1 aku teema või mõni muu teema veel lisaks, aga ma ... ... las ta pigem jääda.

Teisel Audil oli Varta aku peal kokku 7,5 aastat, enne kui uue ostmiseks läks.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 18.04.15 16:45 Tsiteeri
Uued tuuled ...



Aasta algus tõi majja uued tuule ja uue auto.

80 läks müüki ja peale mõningast rapsimist õnnestus autole ka uus omanik leida.
Lõuna Eestist auto tuli ja sinna ka tagasi läks. Müügihinnaks jäi u300,- raha.


http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/439/326/0109913237eaa60.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
kenkaljas
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.07.10
Asukoht: Laagri, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A4 Avant quattro 2.0 TDI 125kW ´07 | Audi A3 Sportback g-tron 1.4 TFSI 81kW ´14

postitati 17.10.24 09:02 Tsiteeri
Tagasivaade



Audi 80 on ehitatud Saksamaal 1995. aastal. Tegemist on neljanda põlkonna (B4) ja viimaste mudelitega, mis tulid liinilt. Tootmine lõpetati 1996. Audi A4 tootmist oli alustatud juba 1994. aastal.

WAUZZZ8CZSA041818

2.0l bensiini mootor (85 kW) manuaal käigukast ja esisilla vedu.

Rootsist Eestisse jõudes oli Audi A4 juba oma kuldses keskeas - 16. aasta vanune. Läbisõit kellal u340 tuhat.

Minul tuli kasutust kokku ainult 3.5 aastat perioodil 2011-15. Läbisõit u50+ tuh.


Kui auto vanusest tulenevad tööd kõrvale jätta, siis "huvitavam" teema keerles mootori ümber. Sai proovitud nii mootori juhtbloki vahetust kui teisi detaile, aga lõpuni korda ei saanudki.
Algas kõik sooja mootoriga võbelevatest pööretest tühikäigul. Ja lõppakordiks oli pöörete ära kadumine. Ning aeg-ajalt siis ka B4 2.0l 115PS ABK mootor suri lihtsalt välja.


Müües oli Audi 80 20-aastane.


https://live.staticflickr.com/65535/54073437245_49f095cd4c_c.jpg


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 24]
[PHP: 46.0% - SQL: 54.0%]