Lehekülgi: 1 2 3 .. 7 |
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 15.04.10 13:08
|
|
|
Audi A6 C4 2,5Tdi AEL - 1996 - ülks
Nonii..
Mõtlesin, et teen siis oma autost kah siia sellise teema. Auto on peres juba päris kaua olnud(2004a saati).
Mark: Audi
Mudel: A6
Mootor: 2,5 Tdi R5 103Kw.
Värvus: Tumeroheline met.
Vedav telg: Esivedu
Automaatkäigukast on ka
Lisavarustuses siis niipalju: 2* el aknad, kliimaautomaatik, el.peeglid, peegli- ja pesuridüüside soojendused, püsikiirusehoidja, autotelefon ja nö.
pikad kellad on ka. Ei ole midagi erilist, aga otseselt puudust ka
millegist ei tunne, ainuke asi, mis võiks veel olla, on tagumine vedav sild.
Kütusekulu linnas 9-10l/100km, maanteel 5,5-6l/100km. Võib täitsa rahul olla. Nüüd Pilte ka. Päris alguses oli selline:
Tekkis veel küsimus, et mis selle masina ign.timing ideaalis peaks olema?
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 15.04.10 16:59
|
|
|
Paistab kobe masin olema. Räägi natuke mis teinud kah oled. Palju kütust tarvitab mis mured olnud.
Neljandas kanalis peaks ideaalis selline pilt olema. Vasakus kastis on etteantud väärtus ja paremas tegelik need ei tohiks vägapalju erineda. Minul
sellise seadega oli pikk käivitus probleemiks.
Graafik ise peaks selline olema. Kuid, et normaalselt käivituks panin natuke alla rohelise joone kuna nii nagu pildil peab kasutama poolsoojalt
eelsüüte lülitit.
Edu autoga sõida taga siis veel kaua! Millegipärats kui sellise A6 omale soetad siis nagu ei tahagi teda millegi muu vastu välja vahetada. Vähemalt
mul nii. Hea mugav ja lihtne auto.
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 15.04.10 18:34
|
|
|
Autol tegelikult suuremaid probleeme pole olnud.. Ise olen lisanud
toonklaasi, kärukonksu ja maki vahetasin ka välja. Lisaks õli ja kuludosade vahetused.
Kütust võttis viimast korda Tallinn- Tartu maanteel 6.1l sajale. Autos olid 5 inimest ja pagas oli ka. Linnas võtab 8-10 l/100km. Ja tõsi ta on väga lihtne ja hea auto, vahetada nagu väga ei taha jah. Endal näitas Vag
täna sellist pilti:
See tähendab, et pole päris õige?
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 15.04.10 19:25
|
|
|
Dias soovitati jah need numbrid üheks ajada. Kuid siis hakkab arvatavasti halvasti käima minema. Küttekulu on sul norm seega jäta nii nagu on. Kui
hästi käivitub võid natuke hilisemaks keerata hakkab vaiksemalt käima. Mis
sul küttekogus näitab?
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 16.04.10 04:53
|
|
|
Käivitub normaalselt, küttekulul pole ka väga viga, aga müra ja vibra on küll suur.. See võib ka tingitud olla varajasest süütest? Müra on suurenenud peale veepumba ja rihmade vahetust. Järelikult pole süüde päris paigas
ikkagi.
|
|
|
|
automees6
huviline
Registreerunud 24.05.06
Asukoht: Ida-Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 Avant 2,5TDi Quattro, A7 3.0 TDI Biturbo
|
postitati 16.04.10 08:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Käivitub normaalselt, küttekulul pole ka väga viga, aga müra ja vibra on küll suur.. See võib ka tingitud olla varajasest süütest? Müra on suurenenud peale veepumba ja rihmade vahetust. Järelikult pole süüde päris paigas
ikkagi. |
Siis küll jah. Lase pumba poldid lõdvaks ja käivita mootor ja TDi timing ja keera se süüde sinise ja rohelise joone vahele. Mootor peab
töötemperatuuril olema.
|
|
|
reisser
huviline
Registreerunud 09.12.07
Kasutaja on eemal
Auto: A6 c4 ülelaetud masuudipress
|
postitati 16.04.10 12:13
|
|
|
Vagiga see asi jh imelihtne, pluss see veel et ei pea suure surutise ajal jälle paari sajalist välja käima! Ja pane veel sinna kasti linnuke-kus on
kirjas et 80=hot siis peaks hea saama. Mul endal on nii et ette annab 0,9 aju ja tegelik on 1,2 kraadi BTDC ja käivitub ilusti.
|
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 16.04.10 12:46
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Autol tegelikult suuremaid probleeme pole olnud.. Ise olen lisanud
toonklaasi, kärukonksu ja maki vahetasin ka välja.
Kütust võttis viimast korda Tallinn- Tartu maanteel 6.1l sajale. Autos olid 5 inimest ja pagas oli ka. Linnas võtab 8-10 l/100km. Ja tõsi ta on väga lihtne ja hea auto, vahetada nagu väga ei taha jah.
|
Huvitab selline asi,et kui palju võtab kütet talvel linnas.Näiteks sõita tööle ja tagasi vms. Omal on näiteks päris suur vahe,kas suvel või talvel
(just linnas), vastavalt siis 8-9L ja 15-16L sajale.Seega poole rohkem täpselt. Küsingi sellepärast,et saada aru,kas tegemist ongi selle mootori
eripäraga külmalt mehe moodi rüübata või omal miski kala sees
Suvel ja maanteel tõesti õko pill.Eelmine aasta mõõda Eestit rännates (4 inimest ja pagas täiesti täis) tuli keskmiseks 6,5 L sajale
See eest talvel ei taha käimagi panna
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 16.04.10 13:18
|
|
|
Siin külmemate ilmadega käis kütusekulu 11l/100km peal ära(linnas). Üle 11l pole läinud.
|
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 16.04.10 15:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Siin külmemate ilmadega käis kütusekulu 11l/100km peal ära(linnas). Üle 11l pole läinud. |
Deem, ma ei taha küll halba soovida aga lootsin,et sul samapalju talvel võtab Et siis ma ei oleks pidanud hakkama põhjust otsima.Aga paistab,et ma ei pääse sellest. Oleksid pidanud minu lohutuseks valetama Huvitav, mis saab seda külmaga nii palju mõjutada?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 16.04.10 15:18
|
|
|
Ise soendan ka hommikuti autot 5-15 minutit. Aga eks seda kütusekulu mõjutab ka tihend, mis asub rooli ja istme vahel
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
postitati 16.04.10 17:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: a6audi
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Autol tegelikult suuremaid probleeme pole olnud.. Ise olen lisanud
toonklaasi, kärukonksu ja maki vahetasin ka välja.
Kütust võttis viimast korda Tallinn- Tartu maanteel 6.1l sajale. Autos olid 5 inimest ja pagas oli ka. Linnas võtab 8-10 l/100km. Ja tõsi ta on väga lihtne ja hea auto, vahetada nagu väga ei taha jah.
|
Huvitab selline asi,et kui palju võtab kütet talvel linnas.Näiteks sõita tööle ja tagasi vms. Omal on näiteks päris suur vahe,kas suvel või talvel
(just linnas), vastavalt siis 8-9L ja 15-16L sajale.Seega poole rohkem täpselt. Küsingi sellepärast,et saada aru,kas tegemist ongi selle mootori
eripäraga külmalt mehe moodi rüübata või omal miski kala sees
Suvel ja maanteel tõesti õko pill.Eelmine aasta mõõda Eestit rännates (4 inimest ja pagas täiesti täis) tuli keskmiseks 6,5 L sajale
See eest talvel ei taha käimagi panna |
15-16l/100 km peale? Siin on ikka väga suur kala peidus ma arvan. Mitu kilomeetrit tööle ja tagasi on? Mina sõitsin sel talvel külma mootoriga
hommikuti alevi vahel maha 6km (soojendasin ainult nii palju, et esiaknast välja näha ~5min?) ja peale seda 21 km maanteed. Arvestades seda, et tihti
peale selle tee läbimist ei tõusnud temp. seier üle 70 triibu oli mul maks. kuluks 7,9l/100km (enamasti alla). Praegusel ajal sõidan 6.6l/100km. Auto
profiilis esimesena märgitud.
|
|
|
a6audi
huviline
Registreerunud 13.08.06
Asukoht: Valga-Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: A6 1995a 2,5TDI 103kw
|
postitati 17.04.10 08:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raika
15-16l/100 km peale? Siin on ikka väga suur kala peidus ma arvan. Mitu kilomeetrit tööle ja tagasi on? Mina sõitsin sel talvel külma mootoriga
hommikuti alevi vahel maha 6km (soojendasin ainult nii palju, et esiaknast välja näha ~5min?) ja peale seda 21 km maanteed. Arvestades seda, et tihti
peale selle tee läbimist ei tõusnud temp. seier üle 70 triibu oli mul maks. kuluks 7,9l/100km (enamasti alla). Praegusel ajal sõidan 6.6l/100km. Auto
profiilis esimesena märgitud. |
Kuna liikuv töö siis keskmiselt 3-6 km. Talvel, kui -15 või madalam temp. siis 10min vähemalt soojendan.Ja temp. seier selle maaga ei jõua üldse
liikuda.Sees kvaliteetne 92kraadine termostaat ja see kontrollitud. Ja sul 7,9 uskumatu.
On keegi teist mõõtnud mootori kompresiooni? Kuna omal mootor väga hõre pole,ei saa kütusekulu selle kaela ka ajada.Need on siis vastavalt
33,33,31,33,33 Tean seda,et viimane piir on 24 ehk siis juba ehtne kohvi
aga kahjuks ei tea,mis oleks olnud need uuena ehk max.
Samuti kontrollitud omal pihustid. Ei anna välja küll uue mõõtu aga surved olid järgmised: 180, 180, 175, 180, 180. Uuena peaks pihusti surve olema
190. Nii et ei saa selle üle ka kurta
Tsitaat: | Algselt postitas: ülks
Siin külmemate ilmadega käis kütusekulu 11l/100km peal ära(linnas). Üle 11l pole läinud. |
Kas sul on kompu. peal või arvestad seda km. ja kütusekoguse järgi?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 17.04.10 17:26
|
|
|
Komput pole, kasutan seda nn täispaagi varianti. Tanklas paak täis, sõidad tuleni, uuesti paak täis ja siis arvutad.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 23.04.10 13:26
|
|
|
Üks hommik käivitades jäi (!) tuli armatuuris täiesti põlema, tavaliselt pigem vilkuma hakanud. On kellegil ideid, mis seda võis põhjustada? A ja kui
uuesti käivitasin, enam nii ei teinud.
|
|
|
|
kella4
huviline
Registreerunud 10.10.07
Asukoht: Põlva
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.04.10 19:29
|
|
|
Kas oled süüte paika saanud ?
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 23.04.10 19:39
|
|
|
Pole väga sellega hetkel tegelenud. Otseselt väga ei karju.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 27.04.10 18:17
|
|
|
24.04 sai Tallinnas käidud. Tagasitulles panin mäos paagi täis, sõitsin Tartu Nestesse 98km oli ees ja kütet läks peale 5,4l.
Selle võiks juba igati heaks kütusekuluks lugeda.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 08.05.10 06:06
|
|
|
Nonii, tekkis siis ''pisike'' mure, nimelt mootoris terav lagin sees.
Vaakumpump on välistatud, pigem tuleb eest kandist, kas väntvõlli rihmaratas põhjustab tugevat laginat?
|
|
|
|
Pikkpoizz
huviline
Registreerunud 12.09.05
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Kia Sportage 2006.a. Honda CR-V 2016.a.
|
postitati 08.05.10 06:44
|
|
|
Võib küll..ja uuri kiiremas korras välja. Ma arvasin ka et vaakumpump ja lükkasin edasi parandamist. Niikaua kuni rihma üle viskas ja siis töökojas
näidati seda ratast, ainult kummipuru keskelt järel.
Horsepower sells cars, torque wins races.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 08.05.10 14:48
|
|
|
Täna sai natuke lammutatud, viga on väntvõlli otsarattas.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 05.09.10 08:18
|
|
|
Auto on vahepeal saanud uued tagumised pidurikettad ja klotsid.
|
|
|
|
ülks
huviline
Registreerunud 04.12.04
Asukoht: Tartu/Tartumaa
Kasutaja on eemal
Auto: A6 C4 2.5Tdi & Cabrio 2.8 & Chevrolet Astro AWD
|
postitati 13.09.10 16:48
|
|
|
Oskab äkki keegi öelda, kus see kliima temperatuuri klapp asub? Peaks vist olema kuskil ahju küljes, aga kus täpsemalt? Ükspäev jäi kinni, koju jõudes
suristasin 12V läbi (klapp ragises ka kahtlaselt) ja veakoodid nullisin ära, aga järgmisel päeval oli 8.5 veakood jälle sees.
|
|
|
|
Raika
klubiliige
Registreerunud 03.11.03
Asukoht: Kohila
Kasutaja on eemal
Auto: A6 Avant 3,0TDi Q C6, A4 Avant 1,8 B5
|
|
Lehekülgi: 1 2 3 .. 7 |