Foorumi logo

Audi 90 quattro GTO replica - 1987 - John
john - 25.12.09 10:42

Üle kolme aasta olen sõitnud igasuguste subarute, nissanite, ja erinevate ameerika raudadega, aga ikka olen ringiga audide juures tagasi. Auto ise on muretsetud kuskilt rakvere külje alt. Hiljem selgus, et tegu on Samziku vana drift projektiga.
Aga originaaliks ma seda autot kohe mitte ei saanud jätta. :P
Minu plaan on siis teha Audi 90 IMSA Replika.
Mootoriks peaks tulema Audi V8 mootor aga seda alles siis kui kerega ühele poole saan.
http://germancarscene.com/wp-content/uploads/audi-24-05-07.jpg

Kui auto endale sain oli ta päris kurvas ja nukkras seisukorras aga kauaks see nii ei jää.
Hetkel olen teinud pea paar kuud uurimisi kuidas ja mismoodi autot teha.
Vähemalt algus on tehtud.
Ostes oli ta enam vähem selline ja siis võtsin selle nii pilbasteks, kui autot võtta annab.
http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAL--cGzn7-cl9b5Szfhg_BOHJqkqxgOCZUEyStyRXUEmPhi1oJN7j7ZkYHGkJ6_QPpJ0EGhHSPF4-rGihK_1nCUAm1T1ULs2fOIOSH-
W-9j0Ymd7YhTgu2X9.jpg

Hetkel olen lõpetanud karbialused. Loodan, et kõik muu mis tegemist vajab läheb samakergesti.

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAANJv42MYrFW6ZLFUX3O2UjPEJya_V-zDlkOv-YEciMMkJu2JtIjxlFTNoiAePbdHl2YrbjHMzgZc0psHUmPgk6AAm1T1UGnFH9145Td
8jk6hGfj6fs2egkMJ.jpg

Mõned klõpsud niisama.
Pilt 1
Pilt 2


Tõnts - 25.12.09 12:59

Ohoo:o, päris põnev yritus. Kusjuures seda masinat plaanisin isegi paar korda ära osta - kyll samziku käest ja selle vana käest, kelle käest sina ta said, aga jäid katki need diilid.
Mis plaanid masinaga on? Kas jääb niisama näituseautoks, või hakkad driftima vms? Tänavakõlbulikuks teda niisama lihtsalt ei saa. Aga jään huviga teemat jälgima.:cool:


püstolett - 25.12.09 13:12

See on juba väga huvitav mõte. Loodame et projekt ka lõpule viidud saab. Usun et tuleb ilus asi. Edu


Eero - 25.12.09 13:30

Vägev värk, ise hoian kah jubedalt pöialt, et selline auto meie teedele jõuaks. Rock'i DTM replica on kah tegelikult ju väga pull auto, tuleks vaid legaliseerida, et tänavatel sõita saaks. Sellised ikoonid oleksid kindlasti väga toredad asjad mida omada.


john - 26.12.09 08:34

Hetkel on ainuke soov kere valmis saada. Drift ja igasugune muu üritus on hetkel teise järguline.

Päris lambist ma seda ka tegema ei hakanud. Hetkel teen samm-sammult copy-paste siit maha. http://www.audimotorsport.se/imsabygget.html
Aga oma loomingut tuleb ka. Mina näiteks tagumisi uksi kasutama ei hakka ja need teen kerega kohe ühes tükis. Esimesed uksed hakkavad ainult lahti käima.


KeveN - 26.12.09 09:08

Üks erilisemiad ja loomingulisemaid projekte mida eestimaal kohanud olen. Väike küsimus, kas silllaosad jäädvad samaks ning kuidas v8 moootor ühtib praeguse käigukastiga?


arturASE - 26.12.09 09:20

Vaadates neid aintud lehe pilte, siis on meil siin arvatavasti lugemist paariks aastaks, mis saab olema kindlasti põnev:D Lihtsalt roppu tööd on vaja teha, et asjast asja saaks. Aga edu ja retsepti kuhjaga sulle!!!


ICE - 26.12.09 09:42

Ma soovitan kiiremas korras sinna alla keerata see vedrustus, mis sinna mõeldud (loogiliselt mõeldes coilid). Vastasel juhul saad sa kõvasti ümber teha rattakoopaid ja kere. Kui teed sellist asja esimest korda elus, pole õrna ettekujutust ka, kui mitut nüanssi on vaja jälgida, et kaare kumerused, kaugused ja sada muud asja paika läheks. Vastasel juhul juhtub see, et proportsioonid ja kaared-kumerused ei klapi. Been there, done that.

1. lõplik vedrustus alla
2. TÄPSELT välja arvutada tulevase velje ET ning rehvi välisdiameeter (juhul kui veel pole olemas lõpliku velge-rehvi) ning need maketid ka alla keerata

Alles siis saad sa reaalselt hakata koopaid, karpe ehitama.

Kui sa selle asja valmis teed, pole vaja Aasta Auto konkurssi korraldadagi (pole oluline, mis aasta) :)


john - 26.12.09 10:02

Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Ma soovitan kiiremas korras sinna alla keerata see vedrustus, mis sinna mõeldud (loogiliselt mõeldes coilid). Vastasel juhul saad sa kõvasti ümber teha rattakoopaid ja kere. Kui teed sellist asja esimest korda elus, pole õrna ettekujutust ka, kui mitut nüanssi on vaja jälgida, et kaare kumerused, kaugused ja sada muud asja paika läheks. Vastasel juhul juhtub see, et proportsioonid ja kaared-kumerused ei klapi. Been there, done that.


Kusjuures täitsa õige tähelepanek. Hetkel on mul auto täitsa tühi ja auto on kõrge nagu jeep. Peale õige vedrustuse pean veel mootori ja käigukasti ka paika panema(või siis umbkautse kaalu sinna sisse, et auto maas istuks). Aga neid tiivakaari ei hakka ennem voltima kui karbid valmis.
Siis pean ARK.-i jutule minema. Juhul kui auto saaksin isegi kuidagi arvele siis turvapuuri ma sisse ei pane. Aga kui arvelevõtmine on liiga suur peavalu siis teen puuri sisse ja auto jääb puhtalt ringraja autoks. Aga elame näeme.


Eints - 26.12.09 16:17

Ma vist oleks hakanud veits teisest otsast pihta. Pannud tehnika paika ära ja siis hakanud välimust tekitama.
See selleks. Pikka meelt ja püsivust püstitatud eesmärgi saavutamiseks.:)


Black - 26.12.09 18:10

Võibolla ma olen karm, aga loodame, et läheb paremini kui urriga. Saad vasti isegi aru, millised ootused sulle sellise projekti avalikustamisega pannakse. Vahel on kasulikum vähem kisa, rohkem villa. ;)


Joel - 26.12.09 21:06

Black'iga nõus, aga antud juhul on näha, et asi veidike ikka liigub. Hoian pöialt, et ei sureks poole peal maha nagu mitmete projektidega meiegi foorumis on juhtunud. Tugevalt toetan Siimu ettepanekut kõigepealt veermik paika panna, sest kogu tiivamajandus on ainulaadne omalooming ja kikkis ET45 14" plekkidega ei ole paraku reaalselt võimalik optimaalseid tolerantse välja kalkuleerida. ARK'i pärast ma väga ei muretseks - tänaval sellise liikuriga liigeldes jätaksid Sa nagunii totaka mulje, st targem ongi teda treilada ja näidata neile, kes temast midagi arvata oskavad...

PS. 90 IMSA GTO velgede ja rehvide laius on ikka eriti rajus "saksa tuning" suhtes...


john - 28.12.09 13:51

Esimesed pikad pühad veetsin meelsasti garaazis.

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAH-UIWyJ3_8PW7UstkmKfwA3BsfLAbUFfLD78KiPV0TlI89xkD0Weyb9733CyZuI0QGsVVpwcHh9OTEm72VOwK8Am1T1UMRHqdDKCQ8
SN1qfLjKG-SuXvV_j.jpg

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAAMNcDKltUyEmyQr5H_QtJhNg8i2jnv4fRJ0qH_U-rfA_to8iWrKOLUD1xuwSmzTRF5p_TcAouMXTVQ2TRTT7WasAm1T1ULPGw_nTZiX
4nZNcsac-QqqgmROA.jpg

http://images.orkut.com/orkut/photos/OgAAALdo3jkK_ZeYI_U_Ul4-iV8BaOXgc2rYktuiYv49luiyKNzcSC24EaGaSeKa9d9DxzBYVmEl24GmH8n6En-fLg0Am1T1UNXSfwhhXaf
XlUebbZJBpzqp0Sk4.jpg


Black - 28.12.09 15:07

Ma saan aru, et kodustes tingimustes pole suurte kerepaneelide stantsimine võimalik, kuid kas nende pisikeste plekitükikeste üksteise kõrvale keevitamise asemel poleks mõistlikum klaasriiet ja vaiku kasutada? Nii kaalu kui teostuse poolest. Ropp pahtel, mis kõigi nende õmbluste silumiseks ja nurgelise aluspinna peitmiseks kulub ja mõne aasta pärast hakkab rooste vast ikkagi ilusti kvadraatidesse jaotatuna välja pressima... Et võtaks tehnoloogia poolest eeskujuks hoopis NSX > F50 conversation'i?


Vihane-Tihane - 28.12.09 15:41

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Ma saan aru, et kodustes tingimustes pole suurte kerepaneelide stantsimine võimalik, kuid kas nende pisikeste plekitükikeste üksteise kõrvale keevitamise asemel poleks mõistlikum klaasriiet ja vaiku kasutada? Nii kaalu kui teostuse poolest. Ropp pahtel, mis kõigi nende õmbluste silumiseks ja nurgelise aluspinna peitmiseks kulub ja mõne aasta pärast hakkab rooste vast ikkagi ilusti kvadraatidesse jaotatuna välja pressima... Et võtaks tehnoloogia poolest eeskujuks hoopis NSX > F50 conversation'i?

Ilmselt kipub see asi tihti nii olema, et kui sa ei ole kunagi vaigu ja klaasriidega mässanud, siis tundub see ettevõtmine ulme raske ja keeruline. Seetõttu kasutataksegi võtteid, mis käpas rohkem. Näiteks vaiguga mässaja teeks kõik esisilla talad ka võimalusel klaasfiibrist:D


pprz - 28.12.09 16:50

Raske on öelda, kumb tehnoloogia parem oleks. Enamus Eestis custom-tehtud widebody'dest on ehitatud just klaasfiibrist ja needki kipuvad ära lagunema. Liitekohtadesse tulevad praod jne. Küsimus on auto kasutussageduses/koormuses ja ehituse tehnoloogias - kasutatavad liimid, needid, kuhu ja kuidas kinnitatakse. Kõva pluss fiibri puhul on see, et see ei roosteta. Kaal ka muidugi.

Auto kui selline muidugi üks lemmikuid, koos 200 jm (ring)raja aparaatidega.


ICE - 28.12.09 17:16

Üldiselt on nii, et kellel on raha, teeb ikka plekist. Jätame know-how kõrvale (ehk Eesti).
Ma panen mõned pros & cons:
1. plekk on pmst tugevam ning ei ela edasi, mida ei saa öelda fiibri kohta. Fiiber mängib igavesti
2. fiibri puhul saab teha vormid ehk siis kui midagi juhtub, vorbid uue detaili
3. plekk roostetab aga saab muidugi seda kõike minimaliseerida
4. keerulised fiiberosad võivad kaaluda julmalt, isegi vormiga tehes
5. kinnitused saab teha plekile üldiselt tugevamad kuna fiiber teedest tuleva vibratsiooniga annab ajajooksul järele.
6. fiiberdetaile ei saa kuigi hästi siduda plekiga, materjalid on liiga erinevad. Ehk siis pragude oht on väga suur. Palju oleneb ka detailist.

Praegu vaadates seda projekti siis need küljekarbid plekist on parem variant kui fiibrist isendid. Samas esitiivad teeks ma kindlasti fiibrist, ka tagatiivad. Pampritest pole mõtet vist rääkidagi :) Ehk siis John sa pead tegema ikkagi kõne inimesele, kes on suht ainuke vend meiemaal, kes sulle stanged koos vormidega TASEMEL valmis teeb. Numbri saad vajadusel minu käest.

Hetkel on selle projektiga nii, et tehakse neid töid, mida ise osatakse ning mis ei ole seetõttu kallid. Kulukad tegemised on alles ees :) Tasemel selline auto maksab ise tehes suurusjärgus 150-200 000.- (sõna TASEMEL peaks seal ees käima). Võtmed kätte variandiga x2.
Kui isa/vend/õde/ema/naine/vanaema/koer on hea automaaler, saab hullult kokku hoida :)

Ps. hullult edu selle projektiga. Mõned teavad, et kunagi oli plaanis sama asi teha. Kuigi eelpool mainitud plastivend oli mul tööl, ei julgenud seda tegemist ette võtta (liiga kallis ning polnud nii head keevitajat oma inimest).
Ps2. Olen nõuga valmis aitama iga kell. Widebodydega kindlasti pole kuigi palju inimesi kokkupuutunud :)


john - 28.12.09 18:30

Kahjuks ei hakka vaidlema kumb on lihtsam - metall vs fiiber. Hetkel on keevitamine suuremas jaos käppas aga praktika kulub suuremas korras kindlasti marjaks ära. Kui metallist kere kunagi valmis saab siis ei ole mingi probleem leida inimesi, kes klaasriidest vormid teevad. Selle tööga õpin kinldasti palju rohkem metallist, kui mõne summuti keevitusega. Hetkel on hea võimalus oma praktika hobiks-tööks muuta.


pampkuri - 28.12.09 20:32

Ole hea mees ja käi kõik keevitused tinaga üle.


rix30 - 03.01.10 10:32

Tina pahtliga soovitaks Ja pärast teiste pahtlitega.Kui tinaga, pelgan seda varjanti.Sul keevitusi piisavalt palju ja raskeks muutuda võib. Aga siiski edu !!!;)


Maku - 03.01.10 11:10

Tsitaat:
Algselt postitas: john
Aga originaaliks ma seda autot kohe mitte ei saanud jätta. :P
Minu plaan on siis teha Audi 90 IMSA Replika.
Mootoriks peaks tulema Audi V8 mootor aga seda alles siis kui kerega ühele poole saan.

Tohib küsida, miks just IMSA replica? St, kas sellel on ka mingi praktiline väärtus või pigem vaimne? Kui vastad, siis palun põhjenda, et mis mõttes praktiline või siis mis mõttes vaimne.


ICE - 03.01.10 11:30

Tsitaat:

Tohib küsida, miks just IMSA replica? St, kas sellel on ka mingi praktiline väärtus või pigem vaimne? Kui vastad, siis palun põhjenda, et mis mõttes praktiline või siis mis mõttes vaimne.


Fantastiline :D
Seepärast mulle Maku meeldibki, pole lihtne tegelane (Y)

John, lisaks selgita miks sa kohvi piimaga jood!


tarmo - 03.01.10 11:33

John joob piimaga kohvi või? :o


john - 03.01.10 12:01

Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Tohib küsida, miks just IMSA replica? St, kas sellel on ka mingi praktiline väärtus või pigem vaimne? Kui vastad, siis palun põhjenda, et mis mõttes praktiline või siis mis mõttes vaimne.


Inetu on küsimusele küsimusega vastata aga, miks keegi ültse midagi teeb?
Mina üritan elu huvitavaks teha. Aga kui päris aus olla siis jään sulle vastuse võlgu. Ma teen seda, sest ma tahan seda teha. Teisiti ei oska ma seda seletada.

PS! Ja kohvi ma ei joo ammugi :D Kohvi pidi ajurakke hävitama. Ma panustan Statoili kakole, sest seal on piim juba sees.

Aga täna õhtul peaks teine karp ka ilusti valmima. :cool:


Samzik - 04.01.10 22:11

Küsin võibolla rumalalt aga miks sa plekki ei pinni? Kui see on õige termin. Ehk siis haamriga ei anna talle kuju alasi peal nö.


pierre - 04.01.10 22:58

Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Küsin võibolla rumalalt aga miks sa plekki ei pinni? Kui see on õige termin. Ehk siis haamriga ei anna talle kuju alasi peal nö.


"Kirvemeetod" ma ütleks, nii võid zigulisi üles taguda, nii sa muudad ju pleki molekulaarsust täielikult... teine asi on english wheel aga seda sorti plekki nagu tal seal, keegi eestis naljalt veel ei aja. Vaata parem kuidas see mees keevitab, oma silmaga pole näinud ja lood lauaga pole mõõtnud aga tundub heal tasemel...

Tahaks seda masinat ikka näha kunagi sõitmas oma silmaga meie maal.

Julge pealehakkamine.
Edu!


berg - 10.01.10 21:25

Väga äge projekt. Minu arust teed sa kõike õieti. Pinnimine ei ole väga lihtne. Enne pinnimist peab väga hästi aru saama, kuidas plekk toimib.

Kuhjaga edu ja unetuid öid!


pampkuri - 11.01.10 10:17

Sa oled ikka lahe kuju küll sest ega kevitus ei muuda metallistruktuuri ju ometi molekulaarselt.


Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
Küsin võibolla rumalalt aga miks sa plekki ei pinni? Kui see on õige termin. Ehk siis haamriga ei anna talle kuju alasi peal nö.


"Kirvemeetod" ma ütleks, nii võid zigulisi üles taguda, nii sa muudad ju pleki molekulaarsust täielikult... teine asi on english wheel aga seda sorti plekki nagu tal seal, keegi eestis naljalt veel ei aja. Vaata parem kuidas see mees keevitab, oma silmaga pole näinud ja lood lauaga pole mõõtnud aga tundub heal tasemel...

Tahaks seda masinat ikka näha kunagi sõitmas oma silmaga meie maal.

Julge pealehakkamine.
Edu!


*Andu* - 14.01.10 14:10

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Et võtaks tehnoloogia poolest eeskujuks hoopis NSX > F50 conversation'i?


On küll OT aga millest nad seda kuju ehitavad ning kust sellist plaati otsida võiks?


ICE - 14.01.10 16:08

Styrofoam

Kallis värk.


jyrisoo - 17.01.10 21:43

Kuskil juba tehtud ka selline projekt sama meetodiga
http://germancarscene.com/wp-content/uploads/audi2-25-05-07.jpg
http://germancarscene.com/wp-content/uploads/audi3-25-05-07.jpg
http://germancarscene.com/wp-content/uploads/audi6-25-05-07.jpg

Tsitaat:

This guy loved the Audi 90 IMSA GTO so much - he’s built his own!
An old Audi 90 Quattro was used as the base model for the project. The wide-body conversion was originally carried out in steel, before the owner took moulds from those crazy arches to re-make them in carbon fibre/kevlar. An Audi A8 donated its 4.2L V8 powerplant to the project, while those monster rims are actually from a Volkswagen T5 (widened to 17×12inches).


tryku - 17.01.10 21:55

Ma praegu ei suuda ette kujutada, kuidas sellel aparaadil uksed lahti tulevad :o


kps - 17.01.10 22:23

Tsitaat:
Algselt postitas: tryku
Ma praegu ei suuda ette kujutada, kuidas sellel aparaadil uksed lahti tulevad :o

Mis selles nii tuumafüüsikat on :) Kui uksele on tiiva taha piisavalt lahti tegemise ruumi jäetud, siis ma ei näe küll probleemi :).


ICE - 18.01.10 16:47

Väike abimees õigete veljesisude valmistamiseks.


forsin - 18.01.10 18:20

Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Väike abimees õigete veljesisude valmistamiseks.
Kui soovid mul keldris umbes sellised veljed olemas ,kuid mitte nii robustsed.
audi 15 tolli 5 X 112 augud ja laiused 11,25 tolli 2 tk. ja 11,40 tolli 2tk. valukad ja k¨vad sirged
vïd saada ka proovimiseks


ICE - 18.01.10 18:25

Forsin täpsusta mingi pildiga, mis sul seal keldris on. Vutt vutt pildistama- võib huvitav olla :) Laiused on küll ehe vanakool, ma väga palju selliseid komakohaga velgi ei teagi. Hiljutine üks otsing tõi 190 EvoII veljelaiuseks ka komakohaga velje :)


john - 19.01.10 14:22

Tsitaat:
Algselt postitas: tryku
Ma praegu ei suuda ette kujutada, kuidas sellel aparaadil uksed lahti tulevad :o


http://www.audimotorsport.se/imsabyggetfoton.html
Uuri pisut seda lehte. Siin on kõik step-by-step.


Krooniline - 19.01.10 14:37

Tsitaat:
Algselt postitas: john
Tsitaat:
Algselt postitas: tryku
Ma praegu ei suuda ette kujutada, kuidas sellel aparaadil uksed lahti tulevad :o


http://www.audimotorsport.se/imsabyggetfoton.html
Uuri pisut seda lehte. Siin on kõik step-by-step.


Ilma kirjadeta on auto palju stiilsem :P Tänavasõiduks legaliseerimine on teine mure :D


tryku - 19.01.10 15:01

Palju selline bodykit autole massi juurde annab üldse?


Vihane-Tihane - 19.01.10 18:37

Tsitaat:
Algselt postitas: forsin
Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Väike abimees õigete veljesisude valmistamiseks.
Kui soovid mul keldris umbes sellised veljed olemas ,kuid mitte nii robustsed.
audi 15 tolli 5 X 112 augud ja laiused 11,25 tolli 2 tk. ja 11,40 tolli 2tk. valukad ja k¨vad sirged
vïd saada ka proovimiseks

Ja kus sa ennem olid krt. Otsisime siin laiemaid 15" velgi dragi jaoks:( Nüüd sai S1 originaalid ikka ära tellitud:cool:


Samzik - 19.01.10 19:11

Õudsalt hea näeb välja jyrisoo poolt postitatud keskmine pilt. Lihtsalt armu või sellesse, värv valgus kõik on vinge. Keevituse õmbluse asemel võiks olla mingi ruudustki või muster/maaling. Ja mulle kah see kirjadega varjant ei meeldi.


karly - 19.01.10 20:04

Palju siis oled arvestanud sellise projekti eelarveks :P ?


john - 07.02.10 16:55

Viimased paar nädalat käis auto dieedil.
Kui uks kaalus enne koos klaasi+polstriga tsirka 40kg siis hetkel kaalub uks pisut alla 10kg. Aknaraamid puhastan veel ära ja klaasi vahetan pleksivastu välja.

http://www.urquattro.planet.ee/Audi%20projekt/Audiprojekt_01/p2060298.jpg

Puhastasin ka korrastasin esiosa ka.
Kuna eelmine omanik tahtis suuremat turbot või midagi, siis oli ta paremalt poolt lansekat ratsinud.
Lõikasin, kohendasin ja keevitasin seda pisut tugevamaks.

Pildi albumist võib veel näha kuda siis peale tänast asjad on liikunud. Loodan, et audi hakkab nüüd kenasti kaalust juurde võtma.
Hetkel pole veel suuri muutusi näha aga tööd on olnud rohkem kui küllaga.


twistY - 07.02.10 18:50

Vaadates tagumist rattakoobast, siis ma pakun, et uue velje ET tuleb kuskil -80 :D
Omapärane projekt. Edu :cool:


ICE - 07.02.10 19:40

Natuke teeb muret rattakoobaste lapergune kuju.


john - 07.02.10 19:46

Hetkel ei ole tagumine nurk õige nurga all ja sinna tuleb veel väike pikendus teha. Järgmine nädal ehk jõuan sinnamaale ka.

Õige nurk tuleb nagunii pisut välja poole kui sisemine koobas.
Täpselt nagu pildil.
http://www.audimotorsport.se/Bilder/IMSAGTO/Kaross2/slides/052.JPG


Jurakas - 10.02.10 17:57

Päris hea projekt jah:cool: Aga kas poleks klaasriide ja vaiguga veitsa lihtsam seda asja ajada? Ulme pahteldamine mis saab pärast olema:D Ise kummardaks lausa sellise pilli ees kui ta tõesti sul valmis ka saab:D Päris hea ettevõtmine. Igatahes edu sulle selle vägeva projektiga:cool:


Zoig - 10.02.10 19:41

Kas mulle ainult tundub, või on rootslase 90 GTO küljekarp vähe madalama profiiliga kui siinse teema masin? Just tagantpoolt vaadates ja karbi kuju võrreldes jäi selline mulje.


twistY - 10.02.10 21:10

Mulle tundub küljekarbi järgi, et John ei plaani autot sama laiaks teha, kui rootslane.


john - 10.02.10 21:35

Tegu on ikkagi käsitööga, mitte 100% copy paste.
Minu auto on 20cm mõlemalt poolt laiem.


jippy1 - 10.02.10 22:40

Korralik ettevõtmine ja mõnus laev saab:)


madjs - 16.02.10 21:47

Ei puutu küll Audi teemasse, aga siin ka ühe auto ümbersünd.
http://www.prikol.ru/2010/02/16/peredelka-pontiac-fiero-v-lamborghini-reventon-24-foto/


john - 14.03.10 14:01

Asi on siis pisut liikunud niikaugele, mingi skelett on juba valmis.

http://www.urquattro.planet.ee/Audi%20projekt/Tiivakaared/p3140006.jpg

Tagumised uksed hakkavad ikkagi kinni-lahti-kinni käima. See valmistas kõige suurema osa tööst ka.

http://www.urquattro.planet.ee/Audi%20projekt/Tiivakaared/p3140014.jpg

Ukse vahed tulid kõik kenast välja ja peale seda metalliväänamist on kõige hullem alles ees. Teine pool tuleb ka valmis teha :D:D

http://www.urquattro.planet.ee/Audi%20projekt/Tiivakaared/p3140016.jpg

Lõpuks tõmbasin kogu skeletile maalriteibi peale, et näha vigu. Kuna mulle tundus, et kaar ei jookse päris nii nagu seda oleks tahtnud. Aga ustele tuleb kumerust natukene juurde teha ja siis võiks selle poolega enam vähem rahul olla.

http://www.urquattro.planet.ee/Audi%20projekt/Tiivakaared/p3140019.jpg

Veel pilte - http://www.urquattro.planet.ee/Audi%20projekt/Tiivakaared/index.html


rix30 - 23.03.10 11:02

Kas oled enamvähet kaalunud ka kui palju raskust lisanud v ära lõiganud?:)


Vihane-Tihane - 23.03.10 11:22

Isiklikult arvan, et sel kaalumisel ei ole suurt mõtet ja jupikaupa tehes ka ilmselgelt võimatu. Kindlasti tuleb too replica kere raskem, kui originaalis.


john - 23.03.10 13:06

http://img3.orkut.com/images/milieu/1259054453/1269333321856/729854/ln/Z17344fb.jpg http://img1.orkut.com/images/milieu/1259054453/1269333332413/729854/ln/Z1gg7h1r.jpg


http://img3.orkut.com/images/milieu/1259054453/1269333299056/729854/ln/Z1h1ok30.jpg http://img4.orkut.com/images/milieu/1259054453/1269333309888/729854/ln/Zohftte.jpg http://img2.orkut.com/images/milieu/1259054453/1269333287108/729854/ln/Z10csh1w.jpg


Harry_R - 24.03.10 20:15

Kus sa seda ehitad? Kas siin Kummicentris?


audi-äss - 25.03.10 06:20

Täpselt nii, seal see on:) Varsti on Audiklubilased kõik piilumas seda seal:D

Tsitaat:
Algselt postitas: Harry_R
Kus sa seda ehitad? Kas siin Kummicentris?


john - 28.03.10 14:02

http://www.urquattro.planet.ee/Audi%20projekt/Door/p3280331.jpg

http://www.urquattro.planet.ee/Audi%20projekt/Door/p3280332.jpg
Täna sain siis enam vähem valmis ukse pleki. Ääred on veel teha aga vähemalt endal oli hea vaadata kuidas midagi juba valmib.

http://www.urquattro.planet.ee/Audi%20projekt/Door/p3280334.jpg


http://www.urquattro.planet.ee/Audi%20projekt/Door/p3280335.jpg


http://www.urquattro.planet.ee/Audi%20projekt/Door/p3280336.jpg


TarvoL - 28.03.10 17:06

Hakkab juba looma;)
Hea vaadata kohe ja samas teeb heas mõttes kadedaks.


Samzik - 01.06.10 19:33

Viimased pildid pole näha kas muidu on mingit progressi kah vahepeal :D :P.


Raleks - 02.06.10 06:09

Lõppuks midagi huvitavat siin foorumis :) Edu ehitamisega. Kas sellest tuleb street legal auto või hakkad ainult võistlustel-näitustel käima?


ICE - 02.06.10 06:27

Streetlegal? :D Kui sa sellisega ülevaatuspunkti veered, ei julge nad uksi lahtigi teha.


john - 02.06.10 09:34

Auto võtan käsile nüüd järgmine nädal. Siiani olen tegelenud rohke töö ja lõpetamatta projektidega.

Varuge natukene kannatust sest mina plaanin seda autot vähemalt 3 aastat ehitada :D


Raleks - 02.06.10 11:13

Loodan et praegu käib juba kolmas aasta:D


Tõnts - 25.09.10 08:29

Peaaegu 4 kuud möödas - on mingeid muutusi?


mitumatu - 27.01.11 08:33

Nüüd peaks juba 7 kuud möödas olema:P äkki mõni pilt tuleb ka lähi ajal?


john - 27.01.11 10:50

Hetkel on suur paus kuna vahepeal suutsin metsas kaks kätt ära lõhkuda. Üks käsi oli kipsis ja teine 2nädalat paistes. Kohe kui lumi rohkem sulanud on siis tulevad uued pildi uue hooga.


nimi - 01.02.11 11:18

http://www.audimotorsport.se/imsabyggetfoton.html


mkb - 01.02.11 12:16

Tsitaat:
Algselt postitas: nimi
http://www.audimotorsport.se/imsabyggetfoton.html

Mis selle lingiga siis on?
Teemaalgataja on selle esimestes postitustes välja toonud ju.


nimi - 02.02.11 06:09

Foorumid ongi koht info liikumiseks.
Kuna "esimeses postis" pole seda linki siis ehitajale ja teistelegi huvilistele hea ülevaatlik pildikogu.


Eero - 02.02.11 07:27

Tsitaat:
Algselt postitas: nimi
Foorumid ongi koht info liikumiseks.
Kuna "esimeses postis" pole seda linki siis ehitajale ja teistelegi huvilistele hea ülevaatlik pildikogu.



Ma saan aru küll, et tore on inimesi aidata ja puha, aga antud lehele on tõesti juba siin teemas viide olemas. Teemaalgataja on antud lehele siin teemas lausa 2 korda viidanud...

Nii palju võiks ikka viisakust olla teemaalgataja vastu, et loed enne teema läbi kui lihtsalt kuivalt lingi postitad ja lingi kõrvale lingi kirjeldus on minumeelest elementaarne.


Samzik - 15.03.11 12:24

Kas mõni uus pulk äkki külge saanud?


krss - 23.05.11 19:37

Tsitaat:
Kohe kui lumi rohkem sulanud on siis tulevad uued pildi uue hooga.
Kuidas lood lumega on? ;)


john - 23.05.11 19:56

Kahjuks ei jõua ligema 6 kuu jooksul seda autot käsile võtta. Olen kuskil kellelegi ette jäänud ja Elcamino paagist õngitsesin pea 500g suhkurt. Enne selle avastust jõudsin sõita mööda linna ringi ja siis lõi kepsu alt välja. Plokki päästa ei anna, pead saab ehk puhtaks aga kogu finants ja aeg läheb vaid sellele, et Usakas saaks Haabsaluks jälle valmis. Peale seda saan ehk audi ette võtta. Pole kerge teha selliseid valikuid aga hetkel on Elcamino taastamine tähtsam.
Samas saan hetkel tõsista praktikat ühe kolmanda projektiga kus õpin juba välispleki keevitust. Praktika ei tee kunagi halba aga kahjuks jäävad ühed projektid teiste projektide varju. Vähemalt ei ole mul igav ja audit ei ole siiani maha kandnud. Lihtsalt minust mitte sõltuvatel asjadel pidin selle edasi lükkama.
Aga hoian teid kursis.


Tõnts - 28.05.11 11:40

Tsitaat:
Algselt postitas: john
Kahjuks ei jõua ligema 6 kuu jooksul seda autot käsile võtta. Olen kuskil kellelegi ette jäänud ja Elcamino paagist õngitsesin pea 500g suhkurt. Enne selle avastust jõudsin sõita mööda linna ringi ja siis lõi kepsu alt välja. Plokki päästa ei anna, pead saab ehk puhtaks aga kogu finants ja aeg läheb vaid sellele, et Usakas saaks Haabsaluks jälle valmis. Peale seda saan ehk audi ette võtta. Pole kerge teha selliseid valikuid aga hetkel on Elcamino taastamine tähtsam.
Samas saan hetkel tõsista praktikat ühe kolmanda projektiga kus õpin juba välispleki keevitust. Praktika ei tee kunagi halba aga kahjuks jäävad ühed projektid teiste projektide varju. Vähemalt ei ole mul igav ja audit ei ole siiani maha kandnud. Lihtsalt minust mitte sõltuvatel asjadel pidin selle edasi lükkama.
Aga hoian teid kursis.

Pole kyll väga teemasse, aga kuidas suudab suhkur põhjustada sellise jama???:o
Vabanda teema solkimise pärast...


john - 28.05.11 12:15

Mootorisse jõudes kristalliseerub suhkur silindri seintele. Kuna ma käitusin valesti ja lasin mootoril maha jahtuda siis lõi suhkur mul kaks kolbi silindri seintele kinni. Seda oli näha juba õlirõngastest, kuna seal oli magus pruun glasuur. Mootorit taas käivitades tegi suhkur oma töö ja kuivastas mootori seest ära ja nii ta kepsud alt välja viskas.
Pikem jutt juba siin - http://www.usaraud.ee/?id=15_47_48_781
Aga kohe kui aega saan hakkan ka audit tegema.


mustdeemon - 28.05.11 18:08

Huvitav kuidas ARK sellise asja peale reageerib ?
Kas paberite ajamisega probleeme ei tule ?

Aga muidu edu ja jaksu ehitamisega :D


krss - 09.11.11 23:46

Oled viimase poole aasta jooksul autot raskemaks ka keevitanud? ;)


Keio000 - 14.11.12 06:24

Kuidas lood masinaga, maha kantud või on ikka kuskil raudse eesriide taga tegemisel?


Samzik - 05.12.12 19:23

Vist alustab nullist?

Kas sel juhul oleks mõte fiiber ja toruraam?

Rain.


john - 08.12.12 09:13

Kahjuks jah see metalli väänamine oli selline õppematerjal ja kaal oleks läinud liiga suureks.
Aga uus auto on peatselt tulemas. Kuna praktikas olen juba kahele 90Q-le 4.2 motole vahele istutanud ja kõik toimib ilusti siis mootori valik on tehtud. Vaikselt uurin kust saaks 4.2 mootori ja ennem tuleb autole tehnika vahele. Siis hakkan kere uuesti nullist valmistama, vääname jne.
Raamistiku teen endiselt metallist aga kere ise tuleb fiibrist.
Projeki jõuab ehk käsile võetud muude asjade kõrvalt alles järgmine aasta.
Nii et varuda tuleb kannatust ja igast muud nodi. Autosi on rohkem kui sõrmi ja midagi peab loovutama, et uus jälle asemele tuleb.


kps - 09.12.12 08:26

John, mis paksusega plekki sa üldse kasutasid selle "õppetunniks" kujunenud isendi puhul? Kui jäi kuskil teema rägastikus kahe silma vahele, siis vabandused :).


john - 09.12.12 09:03

1mm plekk.


Greger - 09.12.12 09:11

Väga omapärane ettevõtmine. Jõudu ja edu uue projektiga. Täitsa kena kohe vaadata kui nii palju ümber ehitatakse. Loodan, et ehk saad miskit sõitma ka kunagi. :cool:


Vidiit - 04.04.13 20:51

Tubli töö!


bob - 02.08.15 14:07

Veel üks taoline projekt käimas https://www.facebook.com/mario.rajkovic.3/posts/10200595475585548


Zoig - 02.08.15 19:42

Tubli 10a tagasi sai see masin juba valmis :) http://www.audimotorsport.se/imsabyggetfoton.html


MartenTe - 03.08.15 07:10

Kas ma olen ainukene kes ühtegi pilti ei näe?


JoonasJJ - 30.07.20 12:58

Tsitaat:
Algselt postitas: MartenTe
Kas ma olen ainukene kes ühtegi pilti ei näe?

Ei ole. Esimesed olid puhta Orkut'is ja järgmised lingid annavad 404'ja.