Audi a8 4.2 220kw 1997- martin_t
martin_t - 08.12.19 15:36
Tere audi rahvas!
Täpselt nädal tagasi tõin hea hinnaga a8, olen alati tahtnud ja nüüd lõpuks sai diil ära tehtud! Masin on siis 4.2 220kw viie käigulise atm kastiga
pre fl.
Liigub suht hästi ja erksalt, sai põhja alt ka üle vaadatud ja ilus ja puhas nagu audi ikka
Lisadest: katuseluuk, 2x istmesoojendused, püsikas, kliima , parkimis andurid. Autot on hooldatud ilusti, kuskilt ei leki midagi ilus puhas
Vigadest nii palju et tulemas uus suunatuli, el vent uus, tundub et peab piduri supportid ära remontima, ees mingi kaigas läbi, tagumised kondid läbi
aga need sain kaasa. Üks käetugi ka puudu kahjuks.Üks suur mõlk on ka tagumises nurgas.
Panen hetkel vanaomaniku pildid, Kui saan homme veljed alla siis lähen pessu ja teen veel pilte!
eelmise autoga:
täna sai veljed ka toodud!
veekaheksa - 08.12.19 17:58
Heippa!
Mingi huvitav muster tekkimas, väga paljud klubikad-C4-huvilised on hakanud aakaheksaid rebima ligi... Ausalt, endalgi on olnud mõtteid ja mitte
korra. Said poolmuidu? Jõudu-jaksu-saalekolksu!
veekaheksa
martin_t - 08.12.19 19:02
Kle täitsa hea hinnaga, aga pre variant väga kallis ei olegi, Fl on kallim aga parem , Mina olen selle masinaga väga rahul, aint ei tea kui kauaks ta mulle jääb
sigaelmar - 08.12.19 19:23
Mis siis on D2 kohta hea hind?
Dekken - 08.12.19 19:30
Käisin isegi antud autot vaatamas, muidu tore, aga käigukasti tõttu jäi ostmata. Edu autoomanikuna ja paksu rahakotti.
sigaelmar - 09.12.19 15:49
See on ju ammu teada värk, et D2 automaatkast on saast. Selle järgi valides võib jäädagi otsima omale D2'te
SkAudimees1 - 09.12.19 17:51
Tsitaat: |
Algselt postitas: sigaelmar
See on ju ammu teada värk, et D2 automaatkast on saast. Selle järgi valides võib jäädagi otsima omale D2'te |
Siinkohal vaidlen küll vastu, kui 5hp24a kast d2 peal on igati korras ja toimiv, siis on super kast ja kui lükata sport reziimi ja dsp off, siis on
ideaalne.
Võrdluseks võin tuua d3 6hp26 kasti, mis sai remonditud, kuid kuni lõpuni välja ei hakanudki see kunagi meeldima.
Lisaks 6hp26 kastil iseõppivat reziimi (dsp) välja lükata ei saa.
Ja sai samuti vanem A8 5hp24a kastiga tagasi võetud, kuna esimene fl a8 oma 5se kastiga väga meeldis, oli tõsiselt sujuv ja pehme vahetusega. Tõsi
pean oma sõnu sööma, pre fl ja recaro sisu osas, kunagi sai välja hõisatud, et recaro sisu ja pre kerega a8 never õuele ei tule...nüüd on ja rahul kui
kunagi varem
Muidugi kui kast jaurab vms, see pole muidugi meeldiv. Ja 1k ostuhinnapuhul ei olegi mõistlik ideaal autot oodata, loodan, et teema omanik siis autot
ilusti hoiab ja naudib.
Kui saladus pole, siis mis käigukastil viga?
sigaelmar - 09.12.19 20:03
Ma pidasin töökindlust silmas, mitte kasutusmugavust Ja sport reziimi tal
ka pole, ainult manual mode.
SkAudimees1 - 09.12.19 23:00
Tsitaat: |
Algselt postitas: sigaelmar
Ma pidasin töökindlust silmas, mitte kasutusmugavust Ja sport reziimi tal
ka pole, ainult manual mode. |
Siinkohal jällegi vaieldav, töökindlus täiesti arvestatav, kui mõistlikult pruugid, kui ise lollusi teha, siis saab alati kastist võitu.
Sport reziim 5 käigulisel täiesti olemas, tehaseseades 0001 coding, sportreziim on 0011, st vahetab kohe kaks käiku alla, mitte ühe, ja käiguvahetused
toimuvad varasema 1800 pöörde asemel 2200 juures. Lisaks saab iseõppivast reziimist lahti, mis on tüütu. Tüütu kui oled ammu ära kiirendanud ja kast
hoiab endiselt 3-4k rauas, aga äkki tahad veel. Pikk jutt lühidalt kast teeb seda, mida parem jalg palub.
Tean mida räägin, kuna esimese d2ga proovitud teema ja toimis väga eduliselt.
NB: Sport reziim tuleb arvutiga progeda.
Eraldi S mode tal tõesti pole, selles on Sul täiesti õigus. S mode tuli hiljem FL mudelil.
stihl - 10.12.19 08:09
Tsitaat: |
Algselt postitas: sigaelmar
Ma pidasin töökindlust silmas, mitte kasutusmugavust Ja sport reziimi tal
ka pole, ainult manual mode. |
Kas tõega arvad, et siis käigukast, mida toodetakse alates 1996 kuni tänapäevani, pole eriti töökindel?
Kast, mida on pandud algusaegadest peale suurte mootoritega bemmidele (sealhulgas Alpina D10 Bi-turbo), Jaguaritele (k. a. V8 Supercharged) ja isegi
L622 Range Roverile, rääkimata suurtest V8 ja W12 mootoritega Audidest, see pole töökindel?
Phaetoni peale tehti seda veel paar aastat tagasi.
Kast, mis kannatab 440N väänet, ok, see tänapäeva diislitele jääb pisut väheks, aga need tolleaegsed bensukad elas küll kõik vabalt üle.
.......
Kui keegi võtab ükskõik kui hea saksa a.kasti (seesama või siis MB pealt), mis on 1 milli sõitnud, laksab sellel maanteel 100km/h pealt reversi sisse
ja kast lendab laiali, kas siis hakkate kohe rääkima rahvajuttu, et "see kast vist ei ole eriti töökindel"?
.
mkb - 10.12.19 08:18
Tsitaat: |
Algselt postitas: SkAudimees1
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
Ma pidasin töökindlust silmas, mitte kasutusmugavust Ja sport reziimi tal
ka pole, ainult manual mode. |
Siinkohal jällegi vaieldav, töökindlus täiesti arvestatav, kui mõistlikult pruugid, kui ise lollusi teha, siis saab alati kastist võitu.
|
Kui D2 5HP24 kasti pole vähemalt korra juba remonditud, siis on ta remonti vajav.
Dekken - 10.12.19 13:50
Tsitaat: |
Algselt postitas: sigaelmar
See on ju ammu teada värk, et D2 automaatkast on saast. Selle järgi valides võib jäädagi otsima omale D2'te |
Pidasin silmas seda, et antud autol olid mingisugused probleemid kastiga, aga eelmine omanik parandas vead. Vanad automaadid on nagunii
aeglased-tuimad seda ei saagi oodata 25 aastat vanast tehnoloogiast ega rauast.
sigaelmar - 10.12.19 15:00
Tsitaat: |
Algselt postitas: Dekken
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar
See on ju ammu teada värk, et D2 automaatkast on saast. Selle järgi valides võib jäädagi otsima omale D2'te |
Pidasin silmas seda, et antud autol olid mingisugused probleemid kastiga, aga eelmine omanik parandas vead. Vanad automaadid on nagunii
aeglased-tuimad seda ei saagi oodata 25 aastat vanast tehnoloogiast ega rauast. |
Jällegi täpsustan, et pidasin silmas töökindlust. 90ndad olid üldse kuidagi õnnetud aastad ZF'il. Ega selle aja Mersude ja Bemmide kastid ka just ei
hiilganud töökindlusega aga Audide omad olid kuidagi eriti nõrgukesed veel.
Audi100C2 - 11.12.19 09:02
Tsitaat: |
Algselt postitas: veekaheksa
Mingi huvitav muster tekkimas, väga paljud klubikad-C4-huvilised on hakanud aakaheksaid rebima ligi... Ausalt, endalgi on olnud mõtteid ja mitte
korra. |
Eksole. Minu otsuse tingis lõpuks sisuliselt lõpuks exceli tabel (koos
teatava koguse emotsiooniga muidugi). Kätte on jõudnud hetk, kus C4 hakkab ka meie soolastele talvedele alla vanduma. Jah, järgmised 5+a oleks veel
kalanäoga võinud ju ringi lasta, aga...hakkasin mõtlema, et äkki suunaks ressursse oluliselt soolakindlama kere peale, mis ühtlasi juhuse tahtel näeb
välja ka C4 moodi. Boonuseks veel V8, mille järgi oleks niikuinii sügelema hakanud varem või hiljem. C4 keretööd + püstakud, talad ja palju kohti veel
üle käia - see kõik oleks tähendanud seda, et auto oleks pikemalt kasutusest maas (kui mitte üle pee teha) ja see ei ole valik pere igapäevasteks
sõitudeks mõeldud auto puhul. Ja kuidas peale seda kõike C4-ja soola sisse leotama lähed? See ei oleks aus enda, ega auto suhtes ma leian.
Pre-fl D2 pole veel õnneks ratastega facebook ka, niiet miks mitte. Seega ka siinkohal teema- ja autoomanikule jõudu-jaksu!
Tsitaat: |
Algselt postitas: sigaelmar90ndad olid üldse kuidagi õnnetud aastad ZF'il. Ega selle aja Mersude ja Bemmide kastid ka
just ei hiilganud töökindlusega aga Audide omad olid kuidagi eriti nõrgukesed veel. |
Ma ei mõista antud juhul, et millest selline arusaamine. Minu C4-de kastid olid ikka väga toimivad asjad, mis sest, et uimased. Ühel autol oli
350.000+ ls ja teisel läks vist juba krt teab mitmes ring ümber gloobuse, aga kast töötas alati. Ja ma sõitsin C4ga väga kaua ja väga palju. Sama lugu
mu venna 80-ga, jpt. tuttavate Audidega. Märksõna on elementaarne hooldus minu arvates. Teiste markide kohta ei ole pädev kommenteerima.
sigaelmar - 11.12.19 10:26
C4 ja B4 jms on tegemist 4 käiguliste kastidega. Problemaatilised on C5 ja D2 peal olnud 5 käigulised kastid. C6 puhul tehti suur hüpe töökindluse
suunas ja kuuldavasti on C7 jälle problemaatiline.
SkAudimees1 - 11.12.19 12:16
Tsitaat: |
Algselt postitas: Audi100C2
Tsitaat: | Algselt postitas: veekaheksa
Mingi huvitav muster tekkimas, väga paljud klubikad-C4-huvilised on hakanud aakaheksaid rebima ligi... Ausalt, endalgi on olnud mõtteid ja mitte
korra. |
Eksole. Minu otsuse tingis lõpuks sisuliselt lõpuks exceli tabel (koos
teatava koguse emotsiooniga muidugi). Kätte on jõudnud hetk, kus C4 hakkab ka meie soolastele talvedele alla vanduma. Jah, järgmised 5+a oleks veel
kalanäoga võinud ju ringi lasta, aga...hakkasin mõtlema, et äkki suunaks ressursse oluliselt soolakindlama kere peale, mis ühtlasi juhuse tahtel näeb
välja ka C4 moodi. Boonuseks veel V8, mille järgi oleks niikuinii sügelema hakanud varem või hiljem. C4 keretööd + püstakud, talad ja palju kohti veel
üle käia - see kõik oleks tähendanud seda, et auto oleks pikemalt kasutusest maas (kui mitte üle pee teha) ja see ei ole valik pere igapäevasteks
sõitudeks mõeldud auto puhul. Ja kuidas peale seda kõike C4-ja soola sisse leotama lähed? See ei oleks aus enda, ega auto suhtes ma leian.
Pre-fl D2 pole veel õnneks ratastega facebook ka, niiet miks mitte. Seega ka siinkohal teema- ja autoomanikule jõudu-jaksu!
Tsitaat: | Algselt postitas: sigaelmar90ndad olid üldse kuidagi õnnetud aastad ZF'il. Ega selle aja Mersude ja Bemmide kastid ka
just ei hiilganud töökindlusega aga Audide omad olid kuidagi eriti nõrgukesed veel. |
Ma ei mõista antud juhul, et millest selline arusaamine. Minu C4-de kastid olid ikka väga toimivad asjad, mis sest, et uimased. Ühel autol oli
350.000+ ls ja teisel läks vist juba krt teab mitmes ring ümber gloobuse, aga kast töötas alati. Ja ma sõitsin C4ga väga kaua ja väga palju. Sama lugu
mu venna 80-ga, jpt. tuttavate Audidega. Märksõna on elementaarne hooldus minu arvates. Teiste markide kohta ei ole pädev kommenteerima.
|
Eeldan, et oled üsna värske d2 omanik, kas kuskilt muljeid autopäeviku näol ka lugeda saab
prj - 11.12.19 14:33
5HP RS6 peal üldse ei taha kesta.
6HP kestab 1200 Nm.
8HP samuti.
Minu arvates on 6HP kestvuse ja momendi ülekandmise poole pealt oluliselt parem kast.
5HP peaks vabalthingava mootori peal kestma 300000 kapremontide vahepeal. Mis tegelikult ei ole ka eriti midagi hullu ja remont ning varuosad on
võrreldes uuemate kastidega odavamad.
Kõik mis liigub, see kulub.
martin_t - 12.12.19 18:09
Nonii, eile sai lastud tehnikul kõik asjad üle vaadata, testida, proovida ja õnneks või kahjuks tuli ikka hulga probleeme välja, hetkel jääb auto
mõneks ajaks seisma kui leiab uue diffri ja veovõlli. Täielik mahlakast ei ole Lisaks oli ühe anduri viga ka et auto sai aru et koguaeg on -46 kuigi tegelt ei ole, vea parandasime nii et panime pistiku külge tagasi
. Käigukasti õhutuse panime ka paremini kinni ja nii nagu peab olema.
Täna tegin väikse pesu et jätan puhtana seisma ja nagu kiuste hakkas lund sadama teel koju, nii kahju et palju vigu on. Olen eelmised autod korda
teind, teeb ka selle
Mõned pildid ka:
EnricoN - 12.12.19 18:59
Pole seal väga hullu miskit teha, suht tavalised kuluosad vaja vahetada. Kui Sa just turu ühte kallimatest prefl D2 ei ostnud (Kuigi ei või iial ka
nende puhul teada) siis täitsa norm, et tahab mingit hooldust ja näppimist saada, vanake ka ju
SkAudimees1 - 13.12.19 13:48
Pole üldse midagi katastroofilist viga, natuke investeerimist ja saab väga hea auto
Kui kärukonksust huvi loobuda, siis ps
Siim - 13.12.19 14:42
Pikemat teemarendust siit oodata pole, rändkarika staatus alaku!
martin_t - 13.12.19 15:25
Tsitaat: |
Algselt postitas: Siim
Pikemat teemarendust siit oodata pole, rändkarika staatus alaku! |
Palun mine mängi liivakastis kui pole targemat teha!
EnricoN - 14.12.19 09:07
Huvipärast küsiks, et kas müüki läks nende vigade pärast?
sigaelmar - 14.12.19 09:13
Kuskohast see müügijutt nüüd alguse sai? Auto24 ja foorumis ma kuulutust ei näe.
martin_t - 14.12.19 10:16
Alguses sai proovitud korra müüki, aga turgu vaadates siis väga polegi autosi mida tahaks võtta järgmiseks. Nüüd võtsin müügist maha igaltpoolt ja
teen korda selle. Varsti tulevad tähtsamad jupid ära siis saab tegema hakata!
Aga kui kellegil on pakkuda kõrvalistuja logarit täies pikkuses siis võib postkasti kirjutada!
Siim - 14.12.19 12:08
Eesmärk oligi närvi ajada, kuna neid teemasid ikka on kus peale vigu tuleb reaalsus kohale. Täitsa tavaline, et kõikvõimalikud simmekad ja tihendid on
otsa saanud.
antsvolli - 14.12.19 12:21
Need mis sul pildil oleval paberil kirjas on pole midagi hullu. Endal ka selline rändkarikas Allroadi näol. Viimasel 2. ÜVl pole nagu midagi erilist pidanud tegema, et läbi saada. Esimene prioriteet on ikka et masin on
korras ja siis polegi eriti vahet mis karikas ta on.
Muide need 19 veljed on kuidagi lahjad V8le. Teed masina korda siis hea kulgeda jälle
Tsitaat: |
Algselt postitas: Siim
Eesmärk oligi närvi ajada, kuna neid teemasid ikka on kus peale vigu tuleb reaalsus kohale. Täitsa tavaline, et kõikvõimalikud simmekad ja tihendid on
otsa saanud. |
See ju suht tavaline, et remonti vaja teha! Japsid ei vea kerega üle 15a väljagi
martin_t - 14.12.19 16:20
Tsitaat: |
Algselt postitas: antsvolli
Need mis sul pildil oleval paberil kirjas on pole midagi hullu. Endal ka selline rändkarikas Allroadi näol. Viimasel 2. ÜVl pole nagu midagi erilist pidanud tegema, et läbi saada. Esimene prioriteet on ikka et masin on
korras ja siis polegi eriti vahet mis karikas ta on.
Muide need 19 veljed on kuidagi lahjad V8le. Teed masina korda siis hea kulgeda jälle
Tsitaat: | Algselt postitas: Siim
Eesmärk oligi närvi ajada, kuna neid teemasid ikka on kus peale vigu tuleb reaalsus kohale. Täitsa tavaline, et kõikvõimalikud simmekad ja tihendid on
otsa saanud. |
See ju suht tavaline, et remonti vaja teha! Japsid ei vea kerega üle 15a väljagi |
Veljed ju 18 tolli ja talveks piisab! Eks kevadel vaatab midagi paremat alla!
martin_t - 16.01.20 10:49
Hommikust!
Nägin siis mina piiroja instagramis, et võib võita carverticali aruande, saatsin ilusti ära ja teatud aeg tuli vastus, et olete võitnud! Sain siis
auto kohta rohkem teada ka.
Kes soovib video on youtubes üleval ka: https://www.youtube.com/watch?v=LsrmzUzLPKo
Audil sai kõik asjad ära tehtud nimekirjast peale pidurite uuenduse, aega läks aga asja saab, et väga lootusetu see pole
Eile sai vaadatud veel, et oleks vaja parem esimene alumine õõtsa puks ära vahetada ja samalt poolelt siis veel roolilatti kumm ka, nii hull ei ole
kui juhipool oli.
Teine differ ka all ja see ikka väga hea, teisel oli väga suur loks sees. Diffrisse läks siis liqui moly SAE 75W-90.
Täna kui jõuab siis tahaks suunatule klaasi kinni liimida ja el vendi ära vahetada.
Lisaks sain ka teise rooli, kui vahendeid rohkem siis viib nahatusse
Põhja alt üks pilt ka!
Millalgi peaks veel pilte tulema!
mkb - 16.01.20 11:35
Tsitaat: |
Algselt postitas: Freezer13
Hommikust!
Nägin siis mina piiroja instagramis, et võib võita carverticali aruande, saatsin ilusti ära ja teatud aeg tuli vastus, et olete võitnud! Sain siis
auto kohta rohkem teada ka.
|
Paistab üpris kasutu rakendus, sama info leiab ise VIN-koodi põhjal internetist üles.
martin_t - 25.01.20 23:23
Nu tervist!
Mingi päev sai vahetatud siis el. vent, korralik porno oli vahetada aga sai ilusti vahetatud õnneks. Läks veidi kauem aega aint. Täna sai audile
tehtud suur pesu, puhastus ja istmed kreemitatud. Tahtsin väljast ka pilte teha aga õhtu poole polnud aega ja läks juba pimedaks ära.
Järgmine kuu tahaks vahetada ühe puksi veel ja siis saaks sillastendi minna. Selle diffriga on poole parem ikka, et ei olnud käigukastis viga et
jõnksutas, pigem selles et tagumises diffris oli korralik loks sees ja see andis väga hästi tunda.
Panen mõned pildid tänasest ka!
audicabrio - 26.01.20 09:51
Kas tundub või katalüsaatoreid pole enam all?
martin_t - 26.01.20 11:26
Tsitaat: |
Algselt postitas: audicabrio
Kas tundub või katalüsaatoreid pole enam all? |
Kahjuks on ära võetud ja. Kevade poole teeb väljalase ringi
Dekken - 24.02.20 19:07
Auto müügis jälle, sai huvi otsa?
martin_t - 25.02.20 13:16
Tsitaat: |
Algselt postitas: Dekken
Auto müügis jälle, sai huvi otsa? |
No kahjuks pole sellist kohta kus tema kallal koguaeg nokitseda ja tlnas nii mõttetu garaazi üürida ja osta ei saa ka.
end3l - 25.02.20 14:37
Tsitaat: |
Algselt postitas: Freezer13
Tsitaat: | Algselt postitas: audicabrio
Kas tundub või katalüsaatoreid pole enam all? |
Kahjuks on ära võetud ja. Kevade poole teeb väljalase ringi
|
Ega A8'l neid katte sinna väga vaja polegi . Mu 1995a 4.2L on originaal
katid täitsa puruks - st kärjed on seest tükk tüki haaval lahkunud - seda sai sumpat paigates/keevitades tõdetud. Sellegi poolest juba 3 aastat on
heitgaasid ülevaatuspunktiDE arvates täiesti korras (puhas ülevaatus).
D11 V8'le aga panin universaalkatid ja alles siis kuidagi sai näidu paika.
SkAudimees1 - 26.02.20 11:49
Tsitaat: |
Algselt postitas: end3l
Ega A8'l neid katte sinna väga vaja polegi . Mu 1995a 4.2L on originaal
katid täitsa puruks - st kärjed on seest tükk tüki haaval lahkunud - seda sai sumpat paigates/keevitades tõdetud. Sellegi poolest juba 3 aastat on
heitgaasid ülevaatuspunktiDE arvates täiesti korras (puhas ülevaatus).
D11 V8'le aga panin universaalkatid ja alles siis kuidagi sai näidu paika. |
Kusjuures ise olen viimasel kahel endisel a8l (d2/d3) olen häältega midagi ette võtnud ja on hea saanud. Esimesel d2l võtsin keskpüti ära, sai päris
brutaalne, d3l tegin cutodfide näol lahenduse, oluliselt kallim, aga ka parem lahend, juhuks kui soov vaikuses sõita
Praegusel d2l, kuidagi stockis(kõik orig) väga normaalsed hääled, et ei soovigi neid muuta.
Muidu miks auto müügis? Kui saladus just pole
martin_t - 27.02.20 17:49
Nii, autoga juba üle kahe tuhande sõitnud midagi ja peab tõdema et siga mugav auto ikka , mõned korrad isegi maal käidud sellega ja keskmise kütusekulu sain 8.7 peale mis isegi üllatav aga kütuse peale
läheb ikka palju .
Paar päeva nüüd lumega sõitnud ka tlna vahel, ütleme et pole paha ,
quattro on ikka quattro, ronib hästi ja ei saa arugi et libe on.
Maanteel sõites siis nii palju et varsti peaks pidurid ette võtma kuna ees mingi ketas suht kõver ja pidurit pannes on nii ebamugav ikka aga enne kui
uued kettad/klotsid siis tahaks kõik supportid ära taastada.
Müügis oli sest mõtlesin gaasiga audi osta et tuleks odavam vms, aga kui mõelda siis eks iga auto tahab midagi saada, aga kuna mul suht palju tehtud
juba siis palju ju jäänud ei ole , vaikselt teha ja saabki valmis.
Üks talvine pilt ka!
antsvolli - 28.02.20 09:51
Tsitaat: |
Algselt postitas: Freezer13
Müügis oli sest mõtlesin gaasiga audi osta et tuleks odavam vms, aga kui mõelda siis eks iga auto tahab midagi saada, aga kuna mul suht palju tehtud
juba siis palju ju jäänud ei ole , vaikselt teha ja saabki valmis.
|
Mis sa siis korras masinat ära müüd Lase paigaldada gaasiseade ja elu
lill
Ja pealegi järgmine gaasikas pole kindlasti nii soodne kui siia gaasiseade peale paigaldada.
mkb - 28.02.20 10:49
Tsitaat: |
Algselt postitas: antsvolli
Mis sa siis korras masinat ära müüd Lase paigaldada gaasiseade ja elu
lill
Ja pealegi järgmine gaasikas pole kindlasti nii soodne kui siia gaasiseade peale paigaldada. |
Julgen kahelda, et seda autot nii kaua peetaks, et gaasiseade end nulli teenida jõuab.
freeser - 28.02.20 12:35
Gaasiseade maksab ju reaalselt rohkem kui selle auto väärtus. See oleks eriti pointless ikka.
Cari - 28.02.20 12:53
Tsitaat: |
Algselt postitas: freeser
Gaasiseade maksab ju reaalselt rohkem kui selle auto väärtus. See oleks eriti pointless ikka. |
Ma arvan et palju asju maksab rohkem kui A8 D2 väärtus. Rihma vahetus nt, aga ega siis seepärast saa kohe seda tegemata jätta
SkAudimees1 - 28.02.20 20:01
Selle gaasiseadme maksumusega on nii, et alustalana sõltub kõik paigaldushinnast 1k e vs 1,6k e, täpseid firmasi ei nimeta, kel soovi saab ise
uurida.
Mina ise sõitsin gaasiseadme+ ümbertõstmise teisele autole, vähem kui aastaga tasa, ja peale ka veel. Üldjoontes kõik räägivad tagasi
teenimisest...aga edaspidi"odavam" kulu, peale keegi ei mõtle. Ja olen tänaseks 3e gaasiautoga sõitnud, kulu on bensiin vs gaas, pool bensiini
kulust(kõik sõltub kuidas vajutad) nt Pärnu-Tartu- Pärnu, bensiini läheb 50e eest, gaasi aga 25e eest. Ülejääva 25 eest saad juba midagi muud osta
nt.
Muidugi ei tolereeri, et kõik peavad gaasiga sõitma, bensiin, diisel, gaas- igaüks valib oma
D2 turg ja hinnapoliitika on nagu on, teatud grupp inimesi ainult ostab neid, ja need kes sõidavad, on rahul, ega müü. Eriti totter on olukord, kui
otsid nn. Täisvarustusega, tehniliselt korralikku a8t, fl mudelit liigub küll rohkem, aga kel soovi pre kere järgi, siis võib päris pikalt otsida,
eriti keeruline on see tegevus aga pre S8 d2 puhul. Seda siis Eesti turgu silmas pidades. Välismaal valik alati suurem.
antsvolli - 29.02.20 18:11
Tsitaat: |
Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Mis sa siis korras masinat ära müüd Lase paigaldada gaasiseade ja elu
lill
Ja pealegi järgmine gaasikas pole kindlasti nii soodne kui siia gaasiseade peale paigaldada. |
Julgen kahelda, et seda autot nii kaua peetaks, et gaasiseade end nulli teenida jõuab. |
Eks sul on vist õigus, 20tkm on tõesti pikk aeg kui aastas 5tkm liikuda. Kuid samas sellise masina mis on sõidumugavuselt sama A8ga ei leia 2 -3t
euroga.
Loomulikult ei pea ma silmas muruniidukeid.
martin_t - 29.02.20 20:21
Tsitaat: |
Algselt postitas: antsvolli
Tsitaat: | Algselt postitas: mkb
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Mis sa siis korras masinat ära müüd Lase paigaldada gaasiseade ja elu
lill
Ja pealegi järgmine gaasikas pole kindlasti nii soodne kui siia gaasiseade peale paigaldada. |
Julgen kahelda, et seda autot nii kaua peetaks, et gaasiseade end nulli teenida jõuab. |
Eks sul on vist õigus, 20tkm on tõesti pikk aeg kui aastas 5tkm liikuda. Kuid samas sellise masina mis on sõidumugavuselt sama A8ga ei leia 2 -3t
euroga.
Loomulikult ei pea ma silmas muruniidukeid. |
No mul hetkel juba 3tkm läbi liigutud bensu pealt , ei ütleks et vähe
liigun
martin_t - 04.03.20 11:41
Ahoi!
Oleks veidi abi vaja, et äkki keegi oskab öelda miks pidurit vajutades taga mingi pinin käima hakkab? parkimisandurid ei ole, lihtsalt igakord kui
pidurit vajutad siis taga hakkab pinisema, tagatuled kõik põlevad, aku klemmid ilusti peal, ise nagu aru ei saa kust see tuleb
Võib pakkuda fl-i käetugede komplekti ka, mustast nahast võiks olla!
Siim - 04.03.20 20:52
Minu mitte Audil ka pidurdades taga piniseb siis kui käru järgi aga kärutulel pirn läbi. Sul seal midagi lühises võibolla.
martin_t - 11.03.20 19:37
Nu tere!
Vahepeal siis nii palju toimund, et sai vahetatud kettad, klotsid, roolilatile sai veel kaitseümbris pandud et kuskilt sodi sisse ei läheks, ette sai
uus puks ka.
Nüüd on väga hea sõita lõpuks ja ootan sillastendi hetkel. .
Nädalavahetusel sain uued peegliklaasid külge pandud ja kahjuks läks originaal korpus katki ja pidin halliga asendama, mingi aeg tellin peegli
ümbrised kroomist, siis nagu ilusam vaadata
Lisaks uus stange ka, halli värvi küll aga suvel värvib ära, ei taha hetkel raha kinni panna kuna mingi aeg tahaks rihmad, rullikud jne ära vahetada
veel.
Sai siis SkAudimees1-e a8-t nähtud laupäeval ka, päris kena teine ja need toonitud klaasid meeldisid väga kuna sinine efekt on päris lahe sellega.
Eriti mõnus on recaro nahksisu, ei tea kas panna endale ka või mitte aga no hetkel ka enda omadega rahul ses suhtes ei ole hullu
Mõned pildid ka:
SkAudimees1 - 11.03.20 20:08
Servus ka siiapoole, nv sai Pealinna külastatud tõesti, põhirõhk miks üldse mindud sai, oli D11 kerel olev projektiauto, et kusmaal asjad
on....juhuslikult oli Hr. Freezer ka platsis, ja üleüldisem a8 pre fl kere "kokkutulek"
Teemaomaniku kulgur, on päris mõistlik liikur, mis tasapisi nokitsedes, eeskujulikuks saab
Kui Sa juba siin recaro sisu välja hõikasid, küll siis varsti kipitama hakkab
Kuna soovi on avaldatud, siis üritan pikemalt endas juba kirjanikujoont leida, et a8 ka intermeediumi kirja saada, tegu juba foorumlastele tuttava
autoga, mis ka foorumisse jäi.
A. Leeveri endine kulgur
martin_t - 25.03.20 17:49
Vahepeal siis toimunud nii palju, et sai paar viga leitud arvutiga ülesse, esimene oli pöörete andur ja immo viga. Mingi päev hakkas kõlar imelikku
häält tegema ja tuli välja et genekast, geneka pingeregulaator suri ära mingi aeg oli laadimini 15,5 ja mõnda aega auto seisis ka.
Kuna paljud prgu kodused ja kuskil ise teha ei saand, õues tungi otsas ei viitsinud ka mässata ja sai siis forssi mindud. Leidsin netist taastatud
geneka ja sain ühe päevaga kätte, forss vahetas pöörete anduri ära ja geneka, millegi üle nuriseda ei ole Üks päev kirjutasin teine päev viisin ja peale tööd tõin ära
Nv sai veidi õues oldud ka, vahetasin audil küünlad ära, vaikselt ja aeglaselt sai tehtud ja õnneks jäid keermed terveks Eks hakkab uurima kuidas seda immo jama lahendada, kuna vahel mingi asi ei saa
aru et immo maas siis panen käima ja sureb välja, natuke mängida siis jälle jääb käima..
martin_t - 24.04.20 15:39
Vahepeal siis toimunud nii palju ,et osad asjad on vahetatud ja tuleb järjest juurde , ei ole mul vedanud selle autoga ikka aga no varsti siis tutikas auto
Muidugi läks kapotitross ka puru… aga õnneks saime iluvõre eest ja kapoti lahti ja sai ära vahetatud, nüüd toimib väga hästi.
Sain siis eile sillad timmi ja mõtlesin et kui koju jõuan siis helistan aaluxisse et sillastendi minna. Sõidan siis järvevana poole ja silla peal auto
hakkas jõnksutama ja edasi ei liikunud. Veeresin sillast üle ja lükkasin veidi maad edasi kuni üks teeots tuleb vms.
Auto suri välja ja enam käima ei läinud, arvasin et kütus otsas siis tõime 15l juurde aga ei midagi. Vennaga kahekesi kuulasime ja pump häält ei tee,
no palju õnne…
Lisaks oleks uut akut ka vaja.
Vahetasin rooli ka ära, nüüd päris hea sõita ja poole mugavam. Ainuke jama oli selles et juhtmed olid puruks lõigatud ja pidin kahest roolist ühe
tegema, et airbagi saaks ühendatud jne.
martin_t - 29.04.20 18:17
Ahoi!
No täna on siis see maagiline päev kus audi jälle sõidab, suured tänud inimestele kes vdo pumba tõid ja paika pani! Esimese korraga päris 15 min ei
läinud aga teise korraga küll kuna seda plastik korpust paaki sisse
tagasi raske panna. Marelli pump alla poole paagi ei tööta seega ostke vdo oma kindlasti!
Nüüd jälle targem Mingi aeg peaks ostma uue aku ka, vana suht räsitud ja
omadega läbi aga suutis käima minna isegi. Täna puhastasin äravoolu torud ka ära aga oleks vaja veidi suuremaks teha vms et enam kindlasti salongi
vett ei tuleks
Audi on viimasel ajal närvid nii ära söönud et jube, võiks enam mitte laguneda ja sõita nautida ka
SkAudimees1 - 29.04.20 18:49
Pildimaterjali ka pumbavahetusest leidub? Tahaks isegi näha kuidas vahetus käis
walkman - 30.04.20 06:35
Tsitaat: |
Algselt postitas: martin_t
Ahoi!
No täna on siis see maagiline päev kus audi jälle sõidab, suured tänud inimestele kes vdo pumba tõid ja paika pani! Esimese korraga päris 15 min ei
läinud aga teise korraga küll kuna seda plastik korpust paaki sisse
tagasi raske panna. Marelli pump alla poole paagi ei tööta seega ostke vdo oma kindlasti!
Nüüd jälle targem Mingi aeg peaks ostma uue aku ka, vana suht räsitud ja
omadega läbi aga suutis käima minna isegi. Täna puhastasin äravoolu torud ka ära aga oleks vaja veidi suuremaks teha vms et enam kindlasti salongi
vett ei tuleks
Audi on viimasel ajal närvid nii ära söönud et jube, võiks enam mitte laguneda ja sõita nautida ka |
Peaksid ju aru saama, et auto on 1997ndast aastast.
martin_t - 30.04.20 21:38
Tsitaat: |
Algselt postitas: walkman
Tsitaat: | Algselt postitas: martin_t
Ahoi!
No täna on siis see maagiline päev kus audi jälle sõidab, suured tänud inimestele kes vdo pumba tõid ja paika pani! Esimese korraga päris 15 min ei
läinud aga teise korraga küll kuna seda plastik korpust paaki sisse
tagasi raske panna. Marelli pump alla poole paagi ei tööta seega ostke vdo oma kindlasti!
Nüüd jälle targem Mingi aeg peaks ostma uue aku ka, vana suht räsitud ja
omadega läbi aga suutis käima minna isegi. Täna puhastasin äravoolu torud ka ära aga oleks vaja veidi suuremaks teha vms et enam kindlasti salongi
vett ei tuleks
Audi on viimasel ajal närvid nii ära söönud et jube, võiks enam mitte laguneda ja sõita nautida ka |
Peaksid ju aru saama, et auto on 1997ndast aastast.
|
Ja aga võiks koju saada ikka sõita ja siis ülesse öelda mitte keset teed
Dekken - 01.05.20 15:26
Tsitaat: |
Algselt postitas: martin_t
Tsitaat: | Algselt postitas: walkman
Tsitaat: | Algselt postitas: martin_t
Ahoi!
No täna on siis see maagiline päev kus audi jälle sõidab, suured tänud inimestele kes vdo pumba tõid ja paika pani! Esimese korraga päris 15 min ei
läinud aga teise korraga küll kuna seda plastik korpust paaki sisse
tagasi raske panna. Marelli pump alla poole paagi ei tööta seega ostke vdo oma kindlasti!
Nüüd jälle targem Mingi aeg peaks ostma uue aku ka, vana suht räsitud ja
omadega läbi aga suutis käima minna isegi. Täna puhastasin äravoolu torud ka ära aga oleks vaja veidi suuremaks teha vms et enam kindlasti salongi
vett ei tuleks
Audi on viimasel ajal närvid nii ära söönud et jube, võiks enam mitte laguneda ja sõita nautida ka |
Peaksid ju aru saama, et auto on 1997ndast aastast.
|
Ja aga võiks koju saada ikka sõita ja siis ülesse öelda mitte keset teed
|
23 aastat vanalt tehnikalt 100% ajast korrashoidu eeldada on narr. Kui koju-tööle saamine on oluline, tasub igapäevasõiduksiks tutikas auto osta,
selline jätta hobiautoks.
Cari - 01.05.20 18:30
Kui 10a tagasi 98 aasta D2'ga sõitsin, sain samu asju vahetada. Asja võlu oli veel selles, et klaasmajas maksid hooldused sama palju kui tutikal A8l.
Ilmselt kehtib sama valem ka praegu
veekaheksa - 02.05.20 10:23
Tervist!
On asju, mis hoiatamata võivad teele jätta. Ikka bensupump(2x - ühe korra garaashijuures õnneks), nukaandur(1x maja ees), jahutusvedeliku temp
andur(1x sain kuidagi tee pealt ära), hüdraulika pumba tihend(1x sain kah kuidagi ära tee pealt), aku tühi(eem - ei kirjuta parem mitu korda ).
Taganivooamortide toru(bemariga 140km treilat), tagareduktori padi pooleks(sain tee pealt ära), siduritross-gaasitross erinevatel
kordadel(sierra).
Kas uue autoga on parem või mitte? Olen paar aastat vana autoga tulnud katkise roolivõimuga(el. võim ja kogu can-süsteem oli vigasi täis ja räige
kisa terve tee Turkust Pärnusse, Fabia) ja see polnud üldse lahe. Samamoodi olen V50 turbo laiali lasnud, sumps kukkus alt ära, rattalaagreid
vahetanud nagu saiu kapis jne.
Üldiselt sellised äktsionid käivad autojuhi elu juurde, ma pole neid väga südamesse võtnud, samas mul on tavaliselt varuauto võtta olnud alati.
Siinkohal osta mingi auto, mille ajalugu on tume ja loota, et saab ilma mureta aasta aega lasta? Lootus, mis ei täitu. Ikka tuleb kas ise või kellegil
teisel näpp õliseks teha. Kui ise ei tee, siis päris tasuta ei tee keegi. Moti tõmbab maha muidugi kohati, aga see ongi elu. Mida kallim on ostetud
auto uuena olnud, seda keerulisem ja kallim on tavaliselt parandamine ja seda mõnusam on lasta kui kõik toimib.
Naerata ja naudi, et sul on Audi,
veekaheksa
martin_t - 03.05.20 12:46
Tsitaat: |
Algselt postitas: Dekken
Tsitaat: | Algselt postitas: martin_t
Tsitaat: | Algselt postitas: walkman
Tsitaat: | Algselt postitas: martin_t
Ahoi!
No täna on siis see maagiline päev kus audi jälle sõidab, suured tänud inimestele kes vdo pumba tõid ja paika pani! Esimese korraga päris 15 min ei
läinud aga teise korraga küll kuna seda plastik korpust paaki sisse
tagasi raske panna. Marelli pump alla poole paagi ei tööta seega ostke vdo oma kindlasti!
Nüüd jälle targem Mingi aeg peaks ostma uue aku ka, vana suht räsitud ja
omadega läbi aga suutis käima minna isegi. Täna puhastasin äravoolu torud ka ära aga oleks vaja veidi suuremaks teha vms et enam kindlasti salongi
vett ei tuleks
Audi on viimasel ajal närvid nii ära söönud et jube, võiks enam mitte laguneda ja sõita nautida ka |
Peaksid ju aru saama, et auto on 1997ndast aastast.
|
Ja aga võiks koju saada ikka sõita ja siis ülesse öelda mitte keset teed
|
23 aastat vanalt tehnikalt 100% ajast korrashoidu eeldada on narr. Kui koju-tööle saamine on oluline, tasub igapäevasõiduksiks tutikas auto osta,
selline jätta hobiautoks. |
Ei näe mõtet osta tutikat autot kui kõik ju plekk karbid, ei loodagi palju kuid nii ruttu ei peaks ka asjad saba andma.
antsvolli - 03.05.20 13:45
Eks need uued autod olegi plekk karbid, paljud ei saa sellest aru
Ostavad uue ja mõtlevad, et saavad tehniliselt parema kui 20a vana liikuri ja siis on salongis selline müra mida poleks kindlasti osanud arvata.
A8 D2 on ikkagi üli mugav kui võrrelda Phaetoniga millel on õhkvedrustus ja 55 kõrgusega rehvid
Muide tehniliselt korras D2 ei maksa 2t € vaid on sinna 5t juurde, muidugi "muruniidukite" mehed sellest aru ei saa miks vana V8 maksab nii nii
palju
SkAudimees1 - 05.05.20 09:46
Tsitaat: |
Algselt postitas: antsvolli
Eks need uued autod olegi plekk karbid, paljud ei saa sellest aru
Ostavad uue ja mõtlevad, et saavad tehniliselt parema kui 20a vana liikuri ja siis on salongis selline müra mida poleks kindlasti osanud arvata.
A8 D2 on ikkagi üli mugav kui võrrelda Phaetoniga millel on õhkvedrustus ja 55 kõrgusega rehvid
Muide tehniliselt korras D2 ei maksa 2t € vaid on sinna 5t juurde, muidugi "muruniidukite" mehed sellest aru ei saa miks vana V8 maksab nii nii
palju |
Siinkohal peab nõustuma, vana d2 on ikka piisavalt hea vastupidavusega, ja teatud sõlmede läbiminekut saab ju veidi ennetada, nt pidurid jne, ja
internetis leiab piisavalt tüüpvigade kohta ka infot. Vastupidavuselt on see vanakooli luksusauto, klass omaette, võrreldes nt pre fl d3ga. Minu
omatud d3 vajas ikka pidevalt igastotsast näppimist, kes teab võib-olla oli lihtsalt sitt isend. Ahjaa, d3 pidamise tarbeks sai ka ostetud s.o.s auto,
mida üpris tihti vaja läks. D2 puhul pole veel vaja läinud, ptui ptui..
D2 mida nüüdseks oman juba teist korda, õigustab igatepidi. Ja olen seda endajaoks ka veidi täiustanud ja saab igati rahul olla.
martin_t - 15.05.20 19:45
Auto müüdud! Võib endiste alla panna!
mkb - 16.05.20 00:18
Tsitaat: |
Algselt postitas: martin_t
Alguses sai proovitud korra müüki, aga turgu vaadates siis väga polegi autosi mida tahaks võtta järgmiseks. Nüüd võtsin müügist maha igaltpoolt ja
teen korda selle. Varsti tulevad tähtsamad jupid ära siis saab tegema hakata! |
Aitäh sisuka teema eest.