Sai siis 2017 aasta kevadel soetatud endale esimene Audi. Kaaludes palju erinevaid variante, otsustasin RS6 C5 kerega Audi kasuks.
Müüal oli siis ette näidata aasta jooksul tehtud hoolduse tsekid 8 K eest, mis pani punkti ostule.
Vigadeks ostu hetkel oli : väljalaske kollektor tegi veits häält külm käivitusel.
Mõned kuud hiljem sai siis esimest korda ette võetud mootori eemaldus ehs siis (STEP ONE )
Selgus, et kõik tsekid mille kohta oli müüjal arved ette näidata olid võltsitud ning ühtegi neist töödest polnud tehtud.
Mis seal siis ikka väljalaske kollektor mootori küljest lahti ja keevitusse.
Kollektor ära lapitud ja mootor tagasi kere vahele.
Mõni tuhat kilomeetrit hiljem autol jõud kadunud ning kurja juureks oli siis seekord üks tubodest.
Taaskord vana tuttaav tee (Step one ) ja turbod maha.
Turbode külm ja soe koda sai ka ühtlasi suuremaks puuritud ning uued tiivikud vahele.
Uued puhurid küljes ning aeg minna softi kallale. Stock rõhust (0,8 bar) 1,1 bar
Kõik tip top umbes 1000 km ja seekord siis otsustas automaatkast alt vedada.
Taaskord (Step One ) ja kast lahti. Purunes veo võll kasti seest. Sammud Revali poole, uus võll siduri kettad ja turbiin kuna kast juba laiali.
Loomulikult ka kasti õli ja filtri vahetus.
Umbes 2000 km hiljem lõpetas väljalaske nukkvõll koostöö.
Seekord siis mahukam töö: uus nukkvõll mootori kettid, pingutid, süütepoolid, küünlad, rullikud ja kõik võimalikud tihendid.
Klapikambri kaaned said ka uue värvikihi
Nukkvõlli purunemisega said ka mõned klapid kannatada mis asendatud uutega.
Pikad päevad ja ööd hiljem taaskord mootor komplektne
Rõõmu jagus vaid 1000 km kui üks turbodest strekima hakkas.
Auto jäi mõneks kuuks seisma ja ootama uusi turbosi milleks said Lobo Motorsportist LO650
Ühtlselt sai ka uus miltech downpipe külge keeratud
Ei läinud väga palju aega mööda kui juhtus see mida olin kartnud.
Mootoris kolin sees.
Mootor taas maha ja lahti
Seekord siis saaled. Auch
Nüüd on siis see aeg kus tuleb minna täismaja peale välja.
Uued saaled, raamsaaled ning uus väntvõll
Kuna kannatada said ka kolvid, siis ka uued sepistatud kolvid ja kepsud firmalt FCP engineering
Tulekul ka täiesti uus väljalaske kollektor. Pildid siis kui valmis saab
Kuna blokk on ka kannatada saanud siis hetkel uue bloki otsingul!
Mootor käib vist juba silmad kinni peale ja maha
Puhtalt siirast huvist - mil moel olid need 8000€ eest tšekke võltsitud nii, et kuidagi polnud võimalik tuvastada kas reaalselt oli autoga tehtud
midagi või mitte?
Siis veel huvitab (retooriline), et kuidas see ressurss ikka nii otsa korrale suudetud tarbida on/oli, aga eks siin on ainult kujutlusvõime piir.
Minu poolt jõudu. Rõõm näha, et tahtmist ja võimalusi on.
Mingi päev siin alles näppisin seda plokki ja kolbe, karm. Ütleme nii, et seda autot on mitu korda katsuda saanud, aga mitte kunagi sõiduproovi
Jõudu-jaksu-motti!
veekaheksa
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Nagu Pikrit loeks! Kas siis poleks olnud mõistlik selle kadalipu käigus kohe pada seibideks tõmmata? Aga muidu ainult jõudu, jaksu ja pikka meelt!
Täitsa huvitav kes selline võltsija oli kes Sulle auto müüs.Vaevalt ,et mõni klubiline
Tsitaat: |
Pildialbum on äge ja lugemine põnev! Jama ainult et omankul sõidurõõmu vähe.
Jõudu tegemisel. Loodetavasti saab nüüd üks kohvikus aetud RS endale teise tulemise
Ära sa loteriid küll mängi, pead muidu peale loosimist peale maksma...
Kui automaatkasti tarkvara ei muuda normaalselt, siis saab sellest ka teist ja kolmandat korda lahti.
Pihustid on otsas sellel autol juba stock turbodega, mis siis suurematest rääkida.
Lihtsalt mõned mõtted, miks asi koos ei taha püsida. See ei ole nii tugev mootor, et sellega midaiganes teha softi poole pealt.
303xxx?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Sa ei vastanud tema küsimusele ka, tarkpea
Jaksu autoga! Kahju näha, et nii palju jamasid kohe kaelas, kuid tubli, et ära teed.. Pisut huvitab ka, mis summa sa sinna alla juba ladunud oled ?
Tsitaat: |
On küll.
veekaheksa
Mille alusel sa väidad (teema algataja), et arved on fabritseeritud ja ei vasta tegelikusele? Ja veel enam, et nimetatud tööd on tegemata?
Suhtlesin just telefonitsi Karoliga VKMist ja ta mäletab seda autot ning kinnitab selle arve õigsust, mis autoga kaasa tuli.
Kui sa ikka ei usu, helista talle ise või ükskõik millisele VKM telefonile ja küsi kinnitust:
Arve-saateleht nr.: 110099. Kuupäev: 13.06.2014 (Viitenumber: 146702).
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Sellel esimesel turbo pildil on külma tiivik ikka korralikult haiget saanud, mingi objekt sisselaskesse sattunud esimese remondi käigus, mootor
metalli puru täis ja sealt ka kõik järgmised mured?
Muidu nagu ikka selliste autodega, tugevat närvi ja paksu rahakotti!
Tsitaat: |
Kas sa väidad endiselt, et arved mis kinnitavad antud tööde tegemist VKM poolt on fabritseeritud ja sind on petetud? Vasta sellele peale seda, kui oled VKMiga suhelnud!
Arve võib ju õige olla Kas reaalselt on midagi tehtud ka?!
Teema algataja võiks üles lugeda need asjad. Mis on siis arvete järgi tehtud ja mis tegematta.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Anna andeks ei süvenenud eelmistesse postitustesse.
Võib OT kustutada.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Äge saaga. Kas masinast ka pilti leidub? Peale suurt remonti kas tuunimiseks ka läheb või teed remondi käigus?
Ma usun kah, et midagi magusat sellises 'suhtes' olles(korda 5 jne mootor peale maha ja sõita saanud reaalselt kaugelt alla 10k km) öelda pole.
Kuigi teades omanikku, on ta siiani üpris optimistlikult meelestatud, tal on teine 'selline suhe' veel, ja see on praegu suhtkoht
stabiliseerunud(samamoodi kopaga pappi läinud auto alla). Ma kujutan täitsa ette, kui mulle keegi niimoodi ütleks telefonis, et seda autot me pole
hooldanud! Pakun, et VKMis oli mingi 'vale mees' toru otsas antud momendil
veekaheksa
kus kohast downpipe tellisid?
Tsitaat: |
Kuna mul on VKMiga suheldes natukene rohkem infot (e. tegu pole selektiivse lugemisoskusega) kui siia kirjutanud olen, siis oligi mingi küsimus mille
alusel teema autor väidab, et auto seal käinud pole?
edit: end3l, kuna sina tõesti ei teadnud miks ma seda uuesti küsisin ning sinu poolt välja toodud lõik oli teemakohane, siis vabandan sinu ees.
Las ta vastab vahelduseks ise ka midagi.
Ei usu, et teemalgatajal mingisugust vastust siia enam tuleb, arvatavasti on tal igasugune isu läinud siia midagi enam postitada.
Väga veider teema mingite 2014 tšekkide ja detailide vanuse osas kui aasta on 2019, aga noh jah, mis seal ikka.
Töö on muidugi muljetavaldav kui see lõpuks ka sõitma ja tööle saab, siis jääb mul küll ainult üks küsimus - kas ülejäänud auto seisukord ikka suudab
selle tulevase mootori ja kasti ressursi üle elada või peab varsti hakkama ka tehnikale uut "vihmavarju" ümber ehitama?
Edu ja jaksu igal juhul!
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Üldjuhul kipub see nii olema jah, teemaalgataja ja eelmine omanik võiksid selle asja ilusasti omavahel ära klaarida mitte avalikult kuskil foourmis arutelu pidada ja siis kõigil on midagi kommenteerida mis ei puutu absoluutselt teemasse ja vaevalt ka selleks ka audi foorum on. Klaarigu omavahel see asi ära ja asi ants, saab rahulikult teemale keskendude ehk autole ise mitte mingile muule jamale mis ei puuduta absoluutselt meid, mõni mode võiks selle jama siis ära kustutada.
Kui 2014 on teostatud antud tööd ja sa said auto 2017, siis 3 aastaga on võimalik eesti teedel uus asi sõita vanarauaks.
Väljalaske kollektor vaikselt ilmet võtmas
https://i.imgur.com/CYxLwW4.jpg
https://i.imgur.com/MjCrKRi.jpg
https://i.imgur.com/MRG9jD2.jpg
Otsin endiselt kohta või inimest kes ülsiks v8 blokke. Igasugune info teretulnud
Märkus moderaatorilt: Muutsin pildid lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
Said juba kokku?
Tsitaat: |
Hülsid on olemas?
Teisel pool Soome lahte on kindlasti tegijaid, kes teevad V8 hülssimist. http://www.ihalines.fi/r/
Hülsid olemas inglismaal täitsa tellitav kaup,aga siiamaani pole leitud inimest kes paneks hülsid sinna plokki.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Sai lõpuks leitud uus plokk.
Suured tänud Sleepers Garage meestele !
Mõned pildid ka pärast pesu
Pilt ka vanas plokis olevastest saaledest
Kas on lootust, et lumel saad veel mõned sõõrikud teha?
Tsitaat: |
Huvitav kas kõigi C5 RS6tega nii palju jamamist?
Tsitaat: |
Aga palun
Tsitaat: |
Viimasest postitusest saadik tehtud taas auto kallal kõvasti tööd. Vahekast lahti, pesu ja uus õli. Differ lahti, pesu ja uus õli. Õlipump
osadeks,ning selgus et uut pumpa vaja. Sammud Revali poole ning probleem lahenes
Uued custom väljalaske kollektorid käes
Kuumakaitsega ära mässitud ning kylge.
Puhurid kylge ja kast ära yhendada, ning ongi taas komplektne mootor.
Lisan ka mõningad pildid eelnevalt kirjeldatud töödest.
Ja hakkabki kokku saama Kas summuti teed ka teravamaks?
Mis nende väljalaske kollektoritega niipalju jamasid, teinud lihtsamalt ***-***
Tsitaat: |
Täna on siis lõpuks kätte jõudnud päev, et mootor ja kast omale kohale tagasi kinnitada. Kui kõik hästi läheb peaks õhtuks hääled sisse saama
Vahepeal jõudis ka väljalase kohale ja siin ka mõned pildid.
Väga äge! Palju rasket tööd tehtud, kui hääled sisse saad siis tee kindlasti videosid ja pilte ka, tahame meiegi näha
Eelviimastel andmetel oli koll eile öösel häält teinud!
veekaheksa
Kokkuvõte siis kõikidest osadest mis vahetatud said
Plokk koos vändaga
Saaled
sepis kolvid
sepis kepsud
kepsu saaled
raam saaled
kolvi rõngad
Õlipump
rihmad, rullid, ketid,tihendid
deto andurid x4
ühesuuna klapid
Custom valjalaske kollektor
küünlad x8
süüte poolid x8
roolivõimu paak
täis jooks milltek
200 cpi katt
Zimmerman piduri klotsid
plus kõik võimalikud tihendid ja voolikud ja lõdvikud mis töö käigus sai välja vahetatud
Link auto esimesest käivitusest
https://youtu.be/UhXpdygduYo
Lisan ka õhtupoole pilte autost
Mõningad pildid kiirel klõpsitud ja video Milltek-iga
https://youtu.be/LEBs_4t4-78