Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema
 Lehekülgi:  1  2  3
Autor:
Pealkiri: Audi rs6 C5 - 2004 - juno18 (Vastuseid: 67 | Vaatamisi: 22036)
juno18
huviline

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.19 08:59 Tsiteeri
Audi rs6 C5 - 2004 - juno18



Sai siis 2017 aasta kevadel soetatud endale esimene Audi. Kaaludes palju erinevaid variante, otsustasin RS6 C5 kerega Audi kasuks.
Müüal oli siis ette näidata aasta jooksul tehtud hoolduse tsekid 8 K eest, mis pani punkti ostule.
Vigadeks ostu hetkel oli : väljalaske kollektor tegi veits häält külm käivitusel.
Mõned kuud hiljem sai siis esimest korda ette võetud mootori eemaldus ehs siis (STEP ONE )
Selgus, et kõik tsekid mille kohta oli müüjal arved ette näidata olid võltsitud ning ühtegi neist töödest polnud tehtud.
Mis seal siis ikka väljalaske kollektor mootori küljest lahti ja keevitusse.

https://i.ibb.co/LYjQR57/20862397-10213462207052427-245162658-o.jpg


Kollektor ära lapitud ja mootor tagasi kere vahele.

https://i.ibb.co/ysLjQtK/21123043-10213558014767560-1049432444-o.jpg


Mõni tuhat kilomeetrit hiljem autol jõud kadunud ning kurja juureks oli siis seekord üks tubodest.
Taaskord vana tuttaav tee (Step one ) ja turbod maha.

Turbode külm ja soe koda sai ka ühtlasi suuremaks puuritud ning uued tiivikud vahele.

https://i.ibb.co/f2sYCnb/rs-old.jpg


https://i.ibb.co/Krz12W2/rs-new-turbo.jpg


Uued puhurid küljes ning aeg minna softi kallale. Stock rõhust (0,8 bar) 1,1 bar

Kõik tip top umbes 1000 km ja seekord siis otsustas automaatkast alt vedada.

Taaskord (Step One ) ja kast lahti. Purunes veo võll kasti seest. Sammud Revali poole, uus võll siduri kettad ja turbiin kuna kast juba laiali. Loomulikult ka kasti õli ja filtri vahetus.

Umbes 2000 km hiljem lõpetas väljalaske nukkvõll koostöö.

Seekord siis mahukam töö: uus nukkvõll mootori kettid, pingutid, süütepoolid, küünlad, rullikud ja kõik võimalikud tihendid.

https://i.ibb.co/pdzxy7z/21123250-10213558025607831-81758503-o.jpg


https://i.ibb.co/m64LJJt/21124995-10213558024167795-534294554-o.jpg


https://i.ibb.co/WyqfbBy/21123268-10213558025327824-351900855-o.jpg


https://i.ibb.co/KrqK74T/21124719-10213558026007841-1267879713-o.jpg


https://i.ibb.co/w0Gd7Sd/21169195-10213558025487828-1738795713-o.jpg


Klapikambri kaaned said ka uue värvikihi

https://i.ibb.co/8NWggFk/21190981-10213566714905058-1436090374-o.jpg


Nukkvõlli purunemisega said ka mõned klapid kannatada mis asendatud uutega.

https://i.ibb.co/2hTHDHT/34861214-10215891077332666-7750131905671987200-n.jpg

Pikad päevad ja ööd hiljem taaskord mootor komplektne

https://i.ibb.co/Nmd8g7G/22095416-10213822196731944-1563279513-o.jpg

Rõõmu jagus vaid 1000 km kui üks turbodest strekima hakkas.

Auto jäi mõneks kuuks seisma ja ootama uusi turbosi milleks said Lobo Motorsportist LO650

https://i.ibb.co/zSBFTxw/loba.jpg


Ühtlselt sai ka uus miltech downpipe külge keeratud

https://i.ibb.co/tJR0Jct/miltech.jpg


Ei läinud väga palju aega mööda kui juhtus see mida olin kartnud.
Mootoris kolin sees.

Mootor taas maha ja lahti
Seekord siis saaled. Auch
Nüüd on siis see aeg kus tuleb minna täismaja peale välja.
Uued saaled, raamsaaled ning uus väntvõll
Kuna kannatada said ka kolvid, siis ka uued sepistatud kolvid ja kepsud firmalt FCP engineering

https://i.ibb.co/MR4H699/70816943-2472573906155035-1915729905652334592-n.jpg


Tulekul ka täiesti uus väljalaske kollektor. Pildid siis kui valmis saab

Kuna blokk on ka kannatada saanud siis hetkel uue bloki otsingul!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DFR
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c6

postitati 22.09.19 16:09 Tsiteeri


Mootor käib vist juba silmad kinni peale ja maha :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JoonasJJ
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.05.11
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: '08 Civic Type R / '07 GRB STI

postitati 22.09.19 16:26 Tsiteeri


Puhtalt siirast huvist - mil moel olid need 8000€ eest tšekke võltsitud nii, et kuidagi polnud võimalik tuvastada kas reaalselt oli autoga tehtud midagi või mitte?
Siis veel huvitab (retooriline), et kuidas see ressurss ikka nii otsa korrale suudetud tarbida on/oli, aga eks siin on ainult kujutlusvõime piir.

Minu poolt jõudu. Rõõm näha, et tahtmist ja võimalusi on.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 22.09.19 16:55 Tsiteeri


Mingi päev siin alles näppisin seda plokki ja kolbe, karm. Ütleme nii, et seda autot on mitu korda katsuda saanud, aga mitte kunagi sõiduproovi :(

Jõudu-jaksu-motti!

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
juno18
huviline

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.19 17:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: DFR
Mootor käib vist juba silmad kinni peale ja maha :D


Viimati oli pool juubel ehk siis 15 kord ja ka yhtlasi rekord aeg :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juno18
huviline

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.19 17:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Puhtalt siirast huvist - mil moel olid need 8000€ eest tšekke võltsitud nii, et kuidagi polnud võimalik tuvastada kas reaalselt oli autoga tehtud midagi või mitte?
Siis veel huvitab (retooriline), et kuidas see ressurss ikka nii otsa korrale suudetud tarbida on/oli, aga eks siin on ainult kujutlusvõime piir.

Minu poolt jõudu. Rõõm näha, et tahtmist ja võimalusi on.


Tsekki sisu : uued turbod, uued intercoolerid ja õli vahetus + siis tööraha

Helistasin töökotta kus töö oli toestatud paberite järgi, ning vastus tuli, et seda autot pole nemad hooldanud :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juno18
huviline

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.19 17:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Mingi päev siin alles näppisin seda plokki ja kolbe, karm. Ütleme nii, et seda autot on mitu korda katsuda saanud, aga mitte kunagi sõiduproovi :(

Jõudu-jaksu-motti!

veekaheksa


Kui ükskord nüüd auto tööle korralikult saab siis oled tere tulnud proovisõidule !


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Jann
huviline

Avatar


Registreerunud 07.08.05
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: C7 Allroad BiTDi 230kw, FIAT 500 Sport, BR 175.

postitati 22.09.19 17:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juno18
Tsitaat:
Algselt postitas: DFR
Mootor käib vist juba silmad kinni peale ja maha :D


Viimati oli pool juubel ehk siis 15 kord ja ka yhtlasi rekord aeg :D


Kui just võidusõitja (või selle mutter) pole ja selle eest palka ei saa, siis :o


OOOO, VW, Seat, Skoda DIAGNOSTIKA, OSTUABI (võimalik üle Eesti), kodeerimine, (de)aktiveerimine, aut. kastide adaptsioonid, õhkvedrustuse mured jne. (Litsentsiga orig. Ross-Tech PRO V2 seade + uusim tarkvara VCDS 23.11.0 + pikk kogemus). 2g, HN+, MHI2, MHI2Q uuendused, NAVI 2023-24, VIM, SpeedCam, Carplay, Android Auto aktiv. jne. Läbitud kilomeetreid ei muuda. U2U või 55547002.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juno18
huviline

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.19 18:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: juno18
Tsitaat:
Algselt postitas: DFR
Mootor käib vist juba silmad kinni peale ja maha :D


Viimati oli pool juubel ehk siis 15 kord ja ka yhtlasi rekord aeg :D


Kui just võidusõitja (või selle mutter) pole ja selle eest palka ei saa, siis :o


Kõik omast vabast ajast + palju tuttataviad sõpru kes kaasa aidanud ja eriti suured tänud vennale, kes siis lõviosa tööst teinud.

https://i.ibb.co/WPKKNqT/25467758-10214468918339580-1255428799-o.jpg


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ReimsR
huviline

Avatar


Registreerunud 17.06.12
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: A6 C7 3.0BiTDI Quattro, Opel Manta

postitati 22.09.19 18:26 Tsiteeri


Nagu Pikrit loeks! Kas siis poleks olnud mõistlik selle kadalipu käigus kohe pada seibideks tõmmata? Aga muidu ainult jõudu, jaksu ja pikka meelt!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
DFR
huviline

Avatar


Registreerunud 15.02.13
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: Audi a6 c6

postitati 22.09.19 18:29 Tsiteeri


Täitsa huvitav kes selline võltsija oli kes Sulle auto müüs.Vaevalt ,et mõni klubiline :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
juno18
huviline

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.19 18:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ReimsR
Nagu Pikrit loeks! Kas siis poleks olnud mõistlik selle kadalipu käigus kohe pada seibideks tõmmata? Aga muidu ainult jõudu, jaksu ja pikka meelt!


Mõistlik oleks olnud kindlasti kohe seibideks tõmmata. Eks me kõik õpime oma vigasest ja see kord siis täispanga peale välja :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cari
huviline

Avatar


Registreerunud 22.08.07
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Audi A6

postitati 22.09.19 19:44 Tsiteeri


Pildialbum on äge ja lugemine põnev! Jama ainult et omankul sõidurõõmu vähe.

Jõudu tegemisel. Loodetavasti saab nüüd üks kohvikus aetud RS endale teise tulemise


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tarmo
klubiliige



Registreerunud 05.01.03
Kasutaja on eemal


postitati 22.09.19 19:46 Tsiteeri


Ära sa loteriid küll mängi, pead muidu peale loosimist peale maksma...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
prj
klubiliige



Registreerunud 04.12.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: S8 D4, A4 B9 2.0TQ, Cupra Born

postitati 22.09.19 20:44 Tsiteeri


Kui automaatkasti tarkvara ei muuda normaalselt, siis saab sellest ka teist ja kolmandat korda lahti.
Pihustid on otsas sellel autol juba stock turbodega, mis siis suurematest rääkida.

Lihtsalt mõned mõtted, miks asi koos ei taha püsida. See ei ole nii tugev mootor, et sellega midaiganes teha softi poole pealt.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 23.09.19 03:40 Tsiteeri


303xxx?


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juno18
huviline

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 23.09.19 18:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
303xxx?


Tead seda autot või eelmist omanikku ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 23.09.19 19:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: juno18

Tead seda autot või eelmist omanikku ?


Sa ei vastanud mu küsimusele. Kas on sõidukil on 303xxx registreerimisnumber?


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rs156
Suletud konto



Registreerunud 24.03.15
Kasutaja on eemal


postitati 23.09.19 21:33 Tsiteeri


Sa ei vastanud tema küsimusele ka, tarkpea :)

Jaksu autoga! Kahju näha, et nii palju jamasid kohe kaelas, kuid tubli, et ära teed.. Pisut huvitab ka, mis summa sa sinna alla juba ladunud oled :D?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 24.09.19 03:20 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Sa ei vastanud tema küsimusele ka, tarkpea :)


Hakkas kuidagi parem ja tunned ennast nüüd paremini?

Miks ma peaks jutulõnga üles kerima, kui tegu pole küsitud autoga, tarkpea?


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
veekaheksa
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.03
Asukoht: P-Jgp
Kasutaja on eemal

Auto: S6 PLUS 4.2, A4 TDI quattro

postitati 24.09.19 08:10 Tsiteeri


On küll.

veekaheksa


PLUS http://images.spritmonitor.de/247834_5.png TDI http://images.spritmonitor.de/1372411_5.pngDie Menschen sollten nicht schlafen, während sie unterwegs sind, aber sie tun es trotzdem.
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U SkypeKasutaja Telefoninumber
lynx
klubiliige



Registreerunud 15.10.02
Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal

Auto: Audi

postitati 24.09.19 09:03 Tsiteeri


Mille alusel sa väidad (teema algataja), et arved on fabritseeritud ja ei vasta tegelikusele? Ja veel enam, et nimetatud tööd on tegemata?

Suhtlesin just telefonitsi Karoliga VKMist ja ta mäletab seda autot ning kinnitab selle arve õigsust, mis autoga kaasa tuli.
Kui sa ikka ei usu, helista talle ise või ükskõik millisele VKM telefonile ja küsi kinnitust:

Arve-saateleht nr.: 110099. Kuupäev: 13.06.2014 (Viitenumber: 146702).


Rule: Do your homework or suffer the consequences !
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
mkb
meeskond



Registreerunud 21.02.08
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Avant Q

postitati 24.09.19 09:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Arve-saateleht nr.: 110099. Kuupäev: 13.06.2014 (Viitenumber: 146702).


Tsitaat:
Algselt postitas: juno18
Sai siis 2017 aasta kevadel soetatud endale esimene Audi. Kaaludes palju erinevaid variante, otsustasin RS6 C5 kerega Audi kasuks.
Müüal oli siis ette näidata aasta jooksul tehtud hoolduse tsekid 8 K eest, mis pani punkti ostule.



Siin on aastatega mingi ebakõla või otsustati ost 3 aastat vanade arvete põhjal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Eero
meeskond



Registreerunud 29.10.04
Asukoht: Viimsi
Kasutaja on eemal

Auto: B2 2dq

postitati 24.09.19 13:29 Tsiteeri


Sellel esimesel turbo pildil on külma tiivik ikka korralikult haiget saanud, mingi objekt sisselaskesse sattunud esimese remondi käigus, mootor metalli puru täis ja sealt ka kõik järgmised mured?

Muidu nagu ikka selliste autodega, tugevat närvi ja paksu rahakotti!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
juno18
huviline

Avatar


Registreerunud 06.03.11
Kasutaja on eemal


postitati 25.09.19 03:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lynx
Mille alusel sa väidad (teema algataja), et arved on fabritseeritud ja ei vasta tegelikusele? Ja veel enam, et nimetatud tööd on tegemata?

Suhtlesin just telefonitsi Karoliga VKMist ja ta mäletab seda autot ning kinnitab selle arve õigsust, mis autoga kaasa tuli.
Kui sa ikka ei usu, helista talle ise või ükskõik millisele VKM telefonile ja küsi kinnitust:

Arve-saateleht nr.: 110099. Kuupäev: 13.06.2014 (Viitenumber: 146702).



Esiteks:
Suhteliselt lihtne on vahet teha uuel ja vanal varuosal!
Intercoolerid lekkisid enam kui 5 koha pealt.
Kui Revalist originnal tubod vaid mõned tuhanded kilomeetrid kestavad, siis on midagi väga mäda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3
Tee uus teema


Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 73.2% - SQL: 26.8%]