Sai sõidetud oma elu esimese autoga 2 aastat. Autoks oli Volkswagen Passat B5.5 1.9TDI 4Motion (Autost ka Volkswageni foorumis teema
üleval), kuid kätte jõudis aeg auto järgmisele õnnelikule omanikule pärandada. Nüüd siis järgmisena tekkis huvi ära proovida kogemused Audiga:
Audi A4 B6 , 1.8 Turbo, Quattro, 2001.
Autol 5-käiguline manuaal kast, elektrooniline nahksisu koos esimeste soojendustega, kliimaautomaatika, püsikiirusehoidja, 2x el aknad.
Hooldusraamatu lõpetab (viimane sissekanne 2016-02-17 / 139736km) ning foorumi päevikut alustab ustav liikur läbisõiduga 192200km.
Teadaolevad lähiajal tehtud tööd: Parempoolne käsipiduri tross, juhipoolne tagumine ABS-i andur, hammasrihma komplekt, süüteküünlad,
nukkvõlli kett koos pinguti ja tallaga, uus turbo.
Lähiajal plaan/vajadus teha: Summuti õrnalt lekib, stabilisaatori varda pikendused, juhi istme alune Airbagi pistiku juhe, kindalaeka
remont komplekt, käsitoe remontkomplekt, uksepolstrid ringi vahetada (hetkel tekstiil, kuid nahk olemas), kliima süsteem üle vaadata.
Siit mõned pildid :
[img]20190908_192440 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]20190908_192502 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]20190908_192515 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]20190908_192529 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]20190908_192546 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]20190908_192607 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]20190908_192703 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]
See nii facelift, et mina julgeks B6'ks nimetada
Igal juhul palju edu ja äärmiselt tore, et foorumisse teema lõid!
Tsitaat: |
Ilus Dolphin gray.
Edu masinaga.
Enne talve üks nelik juures foorumis Edu
192350km. Kulu ~15Eur
Viskasin autole põhja alt pilgu peale, silma jäid kohe esimesed stabilisaatori varda pikendused, vasakpoolne tagumine pidurisupport (käsipidur ei
tõmba ennast lõpuni tagasi), summuti sukk ja keskmine resonaator. Seekord jõudsin ära teha summuti: vahetusse läks sukk ning keskelt summuti
liiteklamber, resonaatori aga "keevitasin" üle, ehk kestab veel mõnda aega, kuid tulevikus tuleks sinna midagi välja mõelda.
Proovisin ka kliimat täita, süsteem rõhku pidas, UV lambiga kiirelt otsides lekkeid ei tuvastanud. Pidin kahjuks ka kohe uuewsti kliima
tühjendama, sest kliima tööle ei hakanud ja arvuti näitas rõhuanduri viga. Katsun selle välja vahetada ja eks siis proovin uuesti
Sain ka Airbag-i tule armatuurist kustu, viga peitus põranda juures olevas pistikus. Sellega tegeledes avastasin midagi huvitavat: juhi
istmel on esimene elektrimootor küljest ära võetud . Sai ka kiiruga
romulast vaadatud, kuid lahti võtmisel osutus esmapilgul õige osa hoopis teistsuguseks. Mingi aeg rohkem aega leian, saan ka sellega tegelema
hakata.
Siit mõned pildid tehtud töödest
Summuti
[img]20190910_180507 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]20190910_213918 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]20190910_190247 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]20190910_180529 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]20190910_213900 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]20190910_180543 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]20190910_213907 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
Juhi iste
Iste by Hardo Piiri, on Flickr
Rõhuanduri vahetamiseks ei pea kliimat tühjaks laskma, ventiil on vahel.
Tsitaat: |
194000km. Kulu ~ 40 Eur
Vabandan väga, et pole jõudnud foorumisse postitada. Sai siis vahepeal ära vahetatud esimesed stabilisaatori kondid, tagumised piduriklotsid ning
kliima rõhuanduri.
Tegelikult oleks pidanud koos klotsidega ka kettad vahetama, kuid ülevaatus surus takka ning peagi on plaanis pidurid põhjalikumalt ette
võtta. Sai siit foorumist soetatud esimesed ja tagumised pidurisupportid ja kelgud, millega hakkan tegelema.
Kliima aga sain uuesti nüüd täidetud, hakkas ka ilusti tööle ja puhus külma, kuid kliimaplokk lülitab ennast Econi peale umbes kuni 3 min
jooksul. Süüde sisse ja välja ning jälle töötab mõnda aega. Arvuti vigu ei tuvastanud. Ehk on keegi taolise anomaaliaga juba kokku puutunud?
Avastasin ka, et üks numbrituli ei põlenud (nüüd vaatasin et ka foorumi esimestel piltidel seda näha ) ning hakkasin seda vahetama, kui õnnestus kruvi pooleks keerata. Sellele järgnes numbritule paneeli eemaldamine.
Sain kruvi välja puuritud ning keermestasin suurema keermega üle. Mõlemad tuled said uued poldid.
Sai tellitud istmesoojenduse elemendid ning paigutatud tagaistmesse. 9V akutrelli aku pealt töötasid ilusti. Tuleb hakata otsima S4 tagumiste
istmesoojenduste paneeli, et elemendid autoga ühendusse saaks. Kui kaua töötavad eks näis.
Siit tulevad siis pildid
Pidurid
[img]20190923_151434 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]20190923_162100 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
Kondid
[img]20190913_163111 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]20190913_160733 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
Kliima rõhulüliti
[img]20190916_162042 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
Numbritule paneel
[img]Numbrituli1
by Hardo Piiri, on Flickr[/img]
[img]Numbrituli2
by Hardo Piiri, on Flickr[/img]
Istmesoojendused
[img]iste1 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]
[img]iste2 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]
198000
Pole pidanud tegema suuremaid kulutusi, välja arvatud kütus. Juba ammu sai lastud pulbervärviga supportid ja pidurikelgud ära värvida, nüüd jõudsin ka
esimesed külge monteerida koos uute piduriketaste, piduriklotside ja pidurivoolikutega. Lähiajal plaanis ka tagumised samamoodi ette võtta, kuid
millal aega leiab ei oska õelda. Olen vahepeal soetanud ka värvilise kellaploki (ka see seisab ajapuuduse tõttu) ja vaikselt kogun informatsiooni ja
varuosi tagumiste elektriakende ,,retrofitiks".
Siit siis mõned pildid
[img]20190927_124755 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]Support by
Hardo Piiri, on Flickr[/img]
[img]20200121_095506 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]20200121_131627 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]20200121_143417 by Hardo Piiri, on
Flickr[/img]
[img]20200121_143438 by Hardo Piiri, on Flickr[/img]
Kui juba pulbris teha lasid, oleksid võinud B7 sadulad panna. Pidurdusvõime erinevus on päev ja öö. Aga nüüd juba hilja.
Seda kahjuks ei teadnudki, et B7 võiksid suuremad sadulad olla. Aga eks kui kunagi vajadus peaks tekkima saab alati ringi teha
Tsitaat: |
Ei tegelt väga hea, et B7 sadulaid ei pannud. Vaatasin, et ise müüsin sulle enda vanad tagumised sadulad.
Tore näha, et nad uue elu saanud on.
Istmesoojendusega siis veel nii palju, et olen proovinud leida seda nuppude paneeli, kuid asjatult (kui nüüd ütlesid, et ei saakski tööle siis hea, et
ei leidnud ). Käivad juba peas variandid läbi tavaliste lülititega see
asi ära teha.
Pidurite koha pealt siis aga hoian nüüd silmad lahti B7 esimeste sadulate osas. Kui peaks hea hinnaga leidma, siis arvatavasti võtaks ka ära, hetkel
peal olevad sadulad leiaksid ka teise auto all kasutust. Tagumisi vist uuesi ümber vahetama ei hakkaks, sest tagumised on suures plaanis nagunii
,,iluasjad,, peaasi, et käsipidur töötab muretult.
Lauri käest ostetud tagumised supportid olid väga heas seisukorras btw
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Nagu aru saan siis support istub ilusti 1:1 B6 kelgu külge? Ja kui vaadata S4 kelk siis saaks veel suuremaid kettaid kasutada või ei istu S4 kelk
käändmiku külge?
Istmesoojendused katsun võimalikult lihtsalt ära ühendada.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kui juba uuendada siis võiks paigaldada C32AMg 345mm kettad ja RS6e 8 kolvilised millel istuvad klotsid kettastega 100%. Muide 8 kolvilised koos
klotsidega võin sulle müüa 300ga.
Suppordi kanduri pead ise organiseerima, Roman teeb 80ga ära T6 Alu -st.
Pidurid tulevad 150% võrreldes B7-e 345sega