Foorumi logo

Audi A6 C7 Avant Quattro 2.0TFSI - 2018 - Cari
Cari - 04.08.19 12:21

Mõnda aega olen mõelnud, kas peaks tegema teema või mitte. Lõpuks otsustasin "päeviku" pidamise eesmärgil ikkagi ära vormistada. Praeguseks olen omanud isendit umbes poolteist aastat. Varustus:



Paar pilti ka:
https://www.upload.ee/image/10332209/IMG_20180126_113458.jpg
Ja järelpaigaldatud lombi valgus:
https://www.upload.ee/image/10332217/IMG_20180905_132627.jpg

31.01.2019 - õlivahetus/hooldus


Cari - 04.08.19 15:00

Originaalis polnud Audi Smartphone Interface lisa, selle ostsin juurde ja töötab laitmatult. Kaabliga seadistatud käepärasemaks järgmised:


Cari - 08.08.19 18:50

Alates android auto 4.5 versioonist saab nautida kauaoodatud kasutajaliidese uuendust!

https://www.upload.ee/image/10332232/IMG_20190806_100925_Bokeh.jpg


rs156 - 08.08.19 20:17

Väga kena!
Kahju ikkagi, et ekraanil ei ole touchi, samas peaks olema läbi MMI juht-liidese suht ok android autot näppida. Saad rooli pealt ka midagi teha seal ?

Auto on ka mõnus, tee veel pilte, sisust ka :D


Cari - 08.08.19 21:16

Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Väga kena!
Kahju ikkagi, et ekraanil ei ole touchi, samas peaks olema läbi MMI juht-liidese suht ok android autot näppida. Saad rooli pealt ka midagi teha seal ?

Auto on ka mõnus, tee veel pilte, sisust ka :D


Ekraani touchi isegi väga ei igatse. Olen siin vahepeal uue A3ga sõitnud ja sellega on ikka tase mugavam android auto kasutamine (see suur ketas, millega valikuid teha on ka joystick). Praegu on tüütu vahepeal touchpadiga möllata ja siis jälle suurt nuppu kedrata. Samas ega seal palju midagi näppida polegi, waze ja mis album spotifys. Üks viimane uuendus lubas waze aadressi trükkida telefoni ekraanil klaviatuurilt, mis oli ka ülimugav. Pettumus oli see, et C7 puhul roolilt näiteks järgmist lugu panna ei saa (see programmeeritav nupp mis muidu rooli soojendus on). A3 juba lubas roolilt ka lugu vahetada.

Kui sisust mingi hea pildi saan, siis lükkan üles. Üldse on vaja mingi korralik ülespildistamine teha, praegu ainult telefoniklõpsud.


Küsiks ka ühe üldisema küsimuse kõigilt teistelt C7 omanikelt: kas takistusele lähenedes (otse sõites) aktiveerub parkimisabi või ei? Ma tean et (A3 jälle) uuematel mudelitel on nii ja esinduses mulle väideti, et seda saab ka C7l sisse lülitada, aga ma pole seda leidnud ei menüüst ega ka kaabliotsast. Oleks see töös, oleks olemata see:
https://www.upload.ee/image/10332587/IMG_20181009_141757-COLLAGE.jpg


TiitR2 - 08.08.19 21:50

Aktiveerid hommikul kohe ACC ja ilmselt aitab?
Isegi mu vanal Q7-l viskab, väga lähedale jõudes, autokujutise keskele ekraanile kirjaga, et You too close...isegi kui ACC pole füüsiliselt aktiveeritud?


Sten_K - 09.08.19 00:53

Braking guard töötab jah ka väljalülitatud acc puhul, juhul, kui on sisse lülitatud mmi-st.
CAR>süsteemid>juhi abistamine>audi braking guard

Rohkem juttu braking guard ja pre sense kohta kasutusjuhendis lk. 114 ja 162. Eestikeelse leiad lehelt my.audi.com


Cari - 09.08.19 05:36

Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
Braking guard töötab jah ka väljalülitatud acc puhul, juhul, kui on sisse lülitatud mmi-st.
CAR>süsteemid>juhi abistamine>audi braking guard

Rohkem juttu braking guard ja pre sense kohta kasutusjuhendis lk. 114 ja 162. Eestikeelse leiad lehelt my.audi.com


Tänud. Breaking guard on peal ja toimib. Breaking guard töötab minumeelest alates 30km/h, minu avariid on tehtud paar km/h. Ma pidasin silmas neid parkimise piikse, mis objekti kaugust näitavad aga ilma tagurduskaamerata.


corbe - 09.08.19 10:20

Ehk sain ma mõnest asjast valesti aru, aga:
Parking Guard hea näiteks linnas, kui keegi otsustab vahele sõeluda, esimesi andureid ta vist ei mõjuta?

Ma olen küll ta maha võtnud, nimelt naisele ei meeldinud kui auto ise pidurdama hakkas arvates, et takistus liiga lähedal on. Eks mugavuse asi oli, mind isiklikult päästis paar korda kui pea laiali oli otsas. Tõmbas auto ise seisma enne, kui jõudsin tagant selga sõita.

Need piiksud ederpidi sõites saab tööle vist panna vaid Parkimise nuppu vajutades konsoolis. Vähemalt ei tea kedagi, kes oleks a la kodeerinud nad alati kuni teatud kiiruseni piiksuma. Päeva lõpus oleks vist veidi häiriv?


Cari - 12.08.19 10:09

Kaks klõpsu salongist ka
https://www.upload.ee/image/10345062/IMG_20180201_081141.jpg

https://www.upload.ee/image/10345045/IMG_20190809_134246.jpg


Cari - 12.08.19 21:48

Kui keegi on mõelnud, miks lane assist ei tööta kiirustel alla 65km/h, siis siin on põhjus: https://www.audi-technology-portal.de/en/electrics-electronics/driver-assistant-systems/audi-a4-traffic-jam-assist-en

Enne Lane Assist'i peaks toimetama Traffic Jam Assist, mis on põhimõtteliselt autopiloot


rs156 - 13.08.19 06:26

Ilus auto on! Esiots eriti.

Sain väga sarnases (välimuselt) autos istuda just paar päeva tagasi ja võrreldes pre-faceliftiga on mõned tuntavad mõnusused täiesti olemas. Kasutajaliidese sujuvus on teretulnud muudatus näiteks, uuema protsessori tõttu.

Huvitav, kas sa oled kõige uuema auto-teema omanik meie pisikeses foorumis :)

Jaksu ja pildista julgelt :D


Cari - 13.08.19 08:43

Lisan siis ka midagi rubriigist avariilised audid:

https://www.upload.ee/image/10348808/IMG_20190625_163905.jpg

https://www.upload.ee/image/10348813/IMG_20190625_164334.jpg

Praeguseks auto jälle korras ja sile. Tööde eest maksid teiste liikluskindlustused


Cari - 16.08.19 18:35

Kuna ma aktiveerisin Lane Assist'i vcds'iga, siis siit küsimus neile, kel see juba tehasest peal: kas piisab rooli hoidmisest, et Lane Assist ei deaktiveeruks või peab kogu aeg ikka roolima?

Muidu ülimalt mõnus abivahend, aga pikkadel sirgetel on tüütu roolida. Lisaks kipub mahasõitudel rooli paremale kakkuma


Cari - 18.08.19 10:40

Parm lendas esiklaasile, lõin maha. Lõin ka ämbliku sisse :S
https://www.upload.ee/image/10369133/IMG_20190818_111651.jpg


Cari - 11.09.19 19:29

Kirjutan vahepeal mis mulle muidu hea auto juures närvidele käib:


    Kojamehed ei käi lõpuni kui mootor välja suretada (isegi Passat sai sellega hakkama)
    Roolil oleva programmeeritava nupuga ei saa järgmist lugu panna kui kasutad android autot
    Istme soojendus/vent on 3 astmeline ja tüütu lülitada. C6 lahendus oli hoopis mõnusam. Ja isegi passatil oli 6 astmeline istmesoojendus
    Kui naine sõidab autoga siis oma istmemälu taastamiseks tuleb nuppu all hoida kuni paigas (workaround: süüdi väljas ja uks lahti, siis sõidab ühe vajutusega paika)
    Käepäraseid panipaiku on vähe
    Gaas.. selline tunne, et pedaalist saadetakse ümbrikuga käsk mootorisse.. (launch on muidugi äkiline)
    ...


rs156 - 11.09.19 20:24

Mõne murega oskan kaasa tunda. Kõige rohkem häirib see "hoia mäluasendit all"

Gaasi osas on endal sama tunne, et väga aeglaselt reageerib. Dynamic on nagu ok, kuid tavasõidus tahaks dynamic ja auto vahepealset. Kui pedaali põhja lükkad, siis on kiirem, kuid lisaks turbo-lagile on mingi viide ikka veel, käigukast äkki.
Seda teoorias saaks pisut paremaks kui lased prj-l natuke kasti+mootori softi ümber kirjutada, äkilisemaks. Oled mõelnud ?


lunatic - 11.09.19 22:37

Kena masin ja ilmselt tõesti kõige uuem huviliste alas :)
Istmemälude kohta: kas erinevate võtmetega sõites juba puldist avades tooli paika ei keri, kui menüüst aktiveeritud? Äkki oleks üks lahendus.
Ise garantiilise auto ajude kallale kohe ei kipuks (rs156'le).
Ja tore näha teisigi peale minu, kes 2,0tfsiga sõidavad. A6 Avanti puhul on mnt.ee andmetel ~80% diislid.


Jann - 12.09.19 05:00

Tsitaat:
Algselt postitas: lunatic
Kena masin ja ilmselt tõesti kõige uuem huviliste alas :)
Istmemälude kohta: kas erinevate võtmetega sõites juba puldist avades tooli paika ei keri, kui menüüst aktiveeritud? Äkki oleks üks lahendus.
Ise garantiilise auto ajude kallale kohe ei kipuks (rs156'le).
Ja tore näha teisigi peale minu, kes 2,0tfsiga sõidavad. A6 Avanti puhul on mnt.ee andmetel ~80% diislid.


Just, võtmemälu salvestab mitmeid asju k.a. iste, rool, peegel jne. Seega teine võti naisele ja elu lihtne. Peale auto seiskamist u. 5 sek. jooksul kojameeste kangi vajutades lähevad nad service positsiooni, mis on talvel ülimugav, eriti kui on webasto. Ei külmu alla kinni ning hea puhtaks koputada.
Ilus auto, kahju ainult, et Tallinn seda niimoodi retsib.


Cari - 12.09.19 06:22

Nagu siin mainitud, siis garantiid veel lõpetama ei läheks. Eriti kuna s-tronic kast :). Tõsi on see, et mitme võtmega saab istmemälu probleemist üle.

Lisaks miinuste listi veel:


Aga ka mõned asjad milleta enam elu ette ei kujuta:

.. tegelikult võin seda listi jätkata, kuid pole vist pointi- kõik, mis pole negatiivses listis, on hästi! Ja paljud "puudused" on minumeelest C8 kerel juba lahendatud.


rs156 - 12.09.19 08:28

Siit samast foorumist olen lugenud ka mingisuguse warranty patchi kohta, et tehakse sulle tuning ära ning garantii säilib. Mismoodi ja kas see töötab, ei oska kommenteerida.

Kas jalaruumi õhu vahet on sinu jaoks jalal tunda ka? Mul on nt koguaeg kõige jahedama peal aga ikka on tunne, et võiks jahedam olla :D


Cari - 12.09.19 09:04

Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Siit samast foorumist olen lugenud ka mingisuguse warranty patchi kohta, et tehakse sulle tuning ära ning garantii säilib. Mismoodi ja kas see töötab, ei oska kommenteerida.

Kas jalaruumi õhu vahet on sinu jaoks jalal tunda ka? Mul on nt koguaeg kõige jahedama peal aga ikka on tunne, et võiks jahedam olla :D


Siis tuleb kingad varna panna ja miskit riidest jalavarjud hankida :)
Ega see erinevus väga drastiline pole, aga talvel olen tundnud, et peaks keerama sooja peale ja suvel vastupidi. Eks ta natuke sarnane selle õhu kvaliteedi reshiimiga- kas on sensitive või mitte


morello - 13.09.19 18:15

Kuidas siis selle auto recirculation re˛iimiga ikkagi on? Toimib paremini FL peal ?

Endal ta ka nagu olemas ja OBD logima pannes mingeid CO2 ja NOx numbrid näitab, kuid süsteem seda õhuringlust peale ei lükanud, isegi mitte Tallinnas ummikus seistes tahmava Volvo taga.

OBD näitas et ~300 korda auto eluea jooksul air quality sensor surunud recirculationi peale.

2012 masina kohta vist natuke vähe, või ongi Eesti õhk nii puhas :D

Ehk oskab mõni targem sõna sekka öelda


Sten_K - 13.09.19 18:25

Tsitaat:
Algselt postitas: morello
Kuidas siis selle auto recirculation re˛iimiga ikkagi on? Toimib paremini FL peal ?

Endal ta ka nagu olemas ja OBD logima pannes mingeid CO2 ja NOx numbrid näitab, kuid süsteem seda õhuringlust peale ei lükanud, isegi mitte Tallinnas ummikus seistes tahmava Volvo taga.

OBD näitas et ~300 korda auto eluea jooksul air quality sensor surunud recirculationi peale.

2012 masina kohta vist natuke vähe, või ongi Eesti õhk nii puhas :D

Ehk oskab mõni targem sõna sekka öelda
MMI-st recirculation tundlikkus on põhja timmitud? Mul vist poole peal, aga vingu pole kordagi ummikutes või tossukate taga sõites tundnud.


morello - 13.09.19 18:35

Tsitaat:
Algselt postitas: stenkaju
MMI-st recirculation tundlikkus on põhja timmitud?

Jah

Veakoodid jne puuduvad, samas ega kodu ees vs kesklinnas väga palju see kvaliteet ei langenud, vähemalt arvuti arvates.


Cari - 03.10.19 11:31

Teab keegi, kas kuskil (vcds/vcp) saab seda auto pilti ka timmida, või on see lihtsalt foto
https://www.upload.ee/image/10551883/IMG_20190930_162833.jpg


Gunnark - 03.10.19 11:47

Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Teab keegi, kas kuskil (vcds/vcp) saab seda auto pilti ka timmida, või on see lihtsalt


Ei, lihtsalt üleslaetud pildike, võimalus vahetada terve pilt aga pole seda platformi lähemalt uurinud kuidas täpselt...


Cari - 16.10.19 19:30

Kas kellelgi on veel nii, et mõnikord tule pesurid välja ei sõida vaid teevad oma töö ära oma pesas?


Cari - 25.10.19 13:46

Tulevastele põlvedele infoks et kui puldi patarei tahab vahetust, siis saab selle edukalt kodus ära teha. CR2032 patarei käib ja midagi ära ei resetita.

Huvitav avastus: mul on Active Lane assist alati aktiivseks progetud. Tuleb välja, et see on võtmepõhine


Jann - 25.10.19 15:53

Võtme mälu põhiseid asju on seal tõesti terve rida, kliima, hud, igasugu kõrgused-sõidureziimid, peeglite klappimine jne. Kogemata teist võtit kasutades võib tekkida tunne, et kes kurat kõik asjad paigast näppis :D


ReimsR - 25.10.19 20:44

Kas siis puldi patareid tuleks vahetada silikoniorus? Ma olen siiani kõikide oma autode pultide patareid ikka ise vahetanud ja seda juba alates aastast vist 98 kui mu esimesel VW Golf GTi-l oli signalisatsioon koos kesklukujuhtimisega peal. Tundub, et ma olen vist mingist rongist maha jäänud vahepeal :o


jaiks - 25.10.19 21:55

Tsitaat:
Algselt postitas: ReimsR
Kas siis puldi patareid tuleks vahetada silikoniorus? Ma olen siiani kõikide oma autode pultide patareid ikka ise vahetanud ja seda juba alates aastast vist 98 kui mu esimesel VW Golf GTi-l oli signalisatsioon koos kesklukujuhtimisega peal. Tundub, et ma olen vist mingist rongist maha jäänud vahepeal :o


No vanematel mudelitel peale patarei vahetust ei ava enam uksi, tuleb paari liigutusega tutvustada autot võtmetega. Ka kodus tehtav kõik aga c7 oli jah meeldiv üllatus, et uus patarei ja mitte midagi ei pea tegema pärast.


Cari - 15.12.19 22:37

On keegi kokku puutunud:
Tahaks saada auto-hold (tead küll, käsipidur automaatselt peale/maha) funktsiooni võtme mälusse. Kas see on kuidagi (kaabliga) seadistatav või mitte? Üsna tüütu on see, et paljud seadistused on võtmeks, aga mõned üksikud mitte (ja siis just otsustab naine, et tema ei taha auto-holdi kasutada ja kõik :D)


Cari - 11.01.20 08:18

Vahepeal siis parkla juhtumisi:

https://www.upload.ee/image/10962583/20191216_105045.jpg

Põhjustaja sõitis ära kuid jättis kontanktinfo. Esmaspäeval läheb liikluskahjuna klaasmajja korrigeerimisele


rs156 - 13.01.20 09:32

Sul ikka juhtub neid äpardusi, kolmas õnnetus lühikese omamisperioodi jooksul, kahju vaadata kohe :(

Panin tähele, et kui tükk aega auto-holdiga sõita, siis maha võtta, juhtus nii, et jäin ristmikul seisma, jalg pidurilt ja auto liikus ikka edasi - ehmatas ära kohe, harjumatu oli :D

Muide, kui sul naine sõidab, kas siis tema võtmega läheb iste automaatselt (ukse avades või autot lukust lahti tehes nt) tema nr 1 mäluasendisse ja sinu omal sinu asendisse, või peab ikkagi nuppu vajutama?


Cari - 13.01.20 10:56

Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Sul ikka juhtub neid äpardusi, kolmas õnnetus lühikese omamisperioodi jooksul, kahju vaadata kohe :(

Panin tähele, et kui tükk aega auto-holdiga sõita, siis maha võtta, juhtus nii, et jäin ristmikul seisma, jalg pidurilt ja auto liikus ikka edasi - ehmatas ära kohe, harjumatu oli :D

Muide, kui sul naine sõidab, kas siis tema võtmega läheb iste automaatselt (ukse avades või autot lukust lahti tehes nt) tema nr 1 mäluasendisse ja sinu omal sinu asendisse, või peab ikkagi nuppu vajutama?


Ise läheb. Mõlema võtmega tuleb seadistuses "remote key" aktiveerida. Siis saab võimele istme asendi salvestada kui puldist ukse lukustad


ReimsR - 13.01.20 17:27

Samuti läksid minumeelest ka peeglid oma asendisse.


Cari - 13.01.20 19:46

Tsitaat:
Algselt postitas: ReimsR
Samuti läksid minumeelest ka peeglid oma asendisse.


Jah, iste, rool, peeglid, istmesoojendus/vent ja salongi temp. seadistus. Need tulevad võtme pealt. Muu, mis võiks ka võtme põhine olla (raadio, valitud pilt spidoblokil, auto hold) ei lähe


Cari - 17.01.20 11:30

Nüüd jälle tagumine nurk kaunis ja sile. Tagumine tuli vahetati ära ja muud detailid värviti üle.

https://www.upload.ee/image/10990726/20200116_181151.jpg


Jürgen - 19.01.20 09:35

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kogemata teist võtit kasutades võib tekkida tunne, et kes kurat kõik asjad paigast näppis :D


Suutsin eelmine nädal korraks õige võtme kuskile ära panna, varuvõtit pole kasutanud varem. OK, istmed-peeglid arusaadav ja läksin sõitu - esimesed 5minti liikluse jälgimise asemel tegelesin pidevalt mingite 'pekki küll, kus kurat see nüüd õigeks käib' taas-avastamistega. :D

Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Teab keegi, kas kuskil (vcds/vcp) saab seda auto pilti ka timmida, või on see lihtsalt foto

Kui pildi vahetamise koha leiad - anna teada. Tahan ka :)


Cari - 16.05.20 07:01

Pole ammu miskit kirjutanud!

09. Veebruar käis masin tavapärases hoolduses

Vahepeal tuli android auto välja wireless funktsiooniga. Nagu võib arvata, siis C7 peal see ei tööta. Karantiini sai sisustatud ka autopesuga:

https://www.upload.ee/image/11706869/20200426_152529_2.jpg


https://www.upload.ee/image/11706876/20200426_151500_2.jpg


Cari - 08.07.20 06:45

Üks väike tähelepanek: kui auto ostetud sai, olin üsna õnnetu selle peale, et kast ta gaasipedaali ei suutnud kuidagi normaalselt koostööd teha. Muudkui vajutad pedaali ja ülehomme tuli vedu taha.

Hiljuti meenutasin just seda seika ja sain aru, et see probleem on leevenenud/kadunud. Ei tea kas asi oli selles, et kast oli alles õppimisre˛iimis? Variant muidugi, et harjusin ise ära :D.


Cari - 19.07.20 07:09

Hiljuti avastasin kunde ukse peal sellise moodustise:
https://www.upload.ee/image/12027658/20200719_085348.jpg

Ei tea kas 2 aastat vana auto juba roostetab? :O


Typhome - 19.07.20 08:35

Tsitaat:
Täiendavalt annavad Audi ettevõtted uutele Audi esindusest müüdud autodele garantii selle
kohta, et
* kolme aasta jooksul pärast uue auto kätteandmist ei esine värvirikkeid;
* kaheteistkümne aasta jooksul pärast uue auto kätteandmist ei esine kerel läbivaid
korrosioonikahjustusi.

https://www.audi.ee/dam/nemo/ee/Originaalosad/Bukletid/Tellimuslepingu-garantiitingimusedv4.pdf


Jann - 19.07.20 08:42

Kus see koorumine täpsemalt on? Pildilt ei saa kuidagi aru.


Cari - 19.07.20 09:40

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Kus see koorumine täpsemalt on? Pildilt ei saa kuidagi aru.


Täpselt keset kunde ust

Edit: see ei kooru vaid pungestub värvi alt

Edit2: pilt siis kaugemalt
https://www.upload.ee/image/12027962/20200719_120547.jpg


Jann - 19.07.20 13:34

Tundub, et lakikiht on kahjustada saanud ja sealt hakanud idanema edasi. Uks värvitud? Tegu ju alumiinium ukseplekiga.


Cari - 19.07.20 16:36

Alumiinium ei tohiks 0ldse korodeeruda ju. See uks ei ole värvida saanud.


80quattro - 20.07.20 17:31

Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Alumiinium ei tohiks 0ldse korodeeruda ju. See uks ei ole värvida saanud.


Audi Tallinna keretööde juht Siim Juudas vaatab üle ja kui välist vigastust pole, siis tehakse korda


Amadeus - 20.07.20 18:54

Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Alumiinium ei tohiks 0ldse korodeeruda ju. See uks ei ole värvida saanud.

Alumiinium on küll suhteliselt korrosioonikindel, kuid oksiidikiht pinnale tekib ikka. Sul pole seal ilmselt korrosiooni probleem.


Cari - 25.10.20 16:29

Vihmaste ilmadega kiskus juhipoolne esituli vesiseks
https://www.upload.ee/image/12432671/20200823_215439.jpg

Vahetati garantii korras mõlemad tuled ja ka uks tehti garantii korras siledaks!


Cari - 19.11.20 22:14

Sai siis üle pika aja pimedas uute tuledega sõidetud. Kui võtta reklaam aluseks, siis eeldus on selline: https://photos.app.goo.gl/1SeYD6F8XHHyfZKd7

Reaalsus oli aga selline: https://photos.app.goo.gl/dfNGbKZxtTajRYF4A

Üsna varakult kustutas ära väga palju segmente, jättes mind pimedasse. Probleemiks siis udu/niiskus kaamera ja esiklaasi vahel (esiklaas vahetatud eelmisel suvel).


rocket - 30.11.20 09:03

Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Probleemiks siis udu/niiskus kaamera ja esiklaasi vahel (esiklaas vahetatud eelmisel suvel).


Kuidas esiklaasi kaameraosa soojendus seda mõjutada võib?
Just oli kokkupuude S6'ga, millel peale hiljutist esiklaasi vahetust oli soojenduse veakood juba sees, mis ennast ära kustutada enam ei lubanud.


Cari - 30.11.20 16:50

Minu puhul laheneb olukord ilmselt esiklaasi vahetusega. Loodetavasti lähinädalatel. Pimedas sõita on nii ikka üsna nigel


Cari - 17.12.20 19:50

Vahetati garantii korras esiklaas.
https://www.upload.ee/image/12653799/Screenshot_20201217-204344_Photos.jpg

:@ sama või veel hullem kui enne


merchant - 18.12.20 09:46

Mis siin hullu on?


rs156 - 18.12.20 10:41

Tundub, et kaugtuli võiks näidata rohkem kui 25 meetrit ette :D


merchant - 18.12.20 17:10

See kaugtuli käitubgi nii, et kui auto ees punaseid näeb, teeb maatriks sinna "augu" sisse. Tulede vihk oleks üleüldse nagu natuke madalal. Kas sellest pendeldamiset said lahti, mida ühes varasemas videos näha oli?


Cari - 18.12.20 20:34

Tsitaat:
Algselt postitas: merchant
See kaugtuli käitubgi nii, et kui auto ees punaseid näeb, teeb maatriks sinna "augu" sisse. Tulede vihk oleks üleüldse nagu natuke madalal. Kas sellest pendeldamiset said lahti, mida ühes varasemas videos näha oli?


Väga madal. Enne seda jama oli normaalne, eesolev või vastutulev auto oli täpselt paraja suurusega augus. Hetkel on nii, et kui kuskil silmapiiril on tuluke, siis otse valgustavad segmendis on väljas. Hetkel seis hullem kui enne, siis sain aru et auk oli nihkes alla ja paremale. Nüüd tundub et otse suunal maatriks lihtsalt ei toimi

Edit: pendeldsmist polnud. See on lihtsalt lühike repeati'i peal olev klipp, mis näitab kui varakult Matrix kaugtule maha keeras.


rs156 - 19.12.20 10:36

Kas matrix tuledega ongi rohkem probleeme kui pre-facelift full-led tuledega? Pole täheldanud, et inimesed seal niiskusprobleeme jms kurdaks samal mastaabil, mis facelifti puhul.
Ja kas need tuled vahetatakse välja korraga, või võib ükshaaval ka ?

Selles mõttes, et järgmisel autol on samad tuled ja ilmselt garantiid pole, siis teaks, millega arvestada :)


Cari - 19.12.20 11:27

Minu juhtumi puhul oleks esialgu vahetatud 1 tuli, kuid siis selgus, et teises ka mikropraod sees ja siis vahetati mõlemad. Järelikult siis saab jupikaupa ka.

Ma hetkel kahtlustan et probleemiks endiselt kaamera ja et klaasivahetus ei aidanud. 2 nädala pärast läheb uuesti sisse, eks siis selgub


Cari - 19.12.20 14:54

Siin on üks näide normaalsest "august"
https://youtu.be/bCgbwTHOplw


Ruudi - 19.12.20 15:24

Täpselt nii mul veel töötavad.


rs156 - 20.12.20 20:41

Kas matrixi puhul sellist bypassi vms pole, et lülitad välja selle matrix-reziimi ja käsitsi hoiad täielikult sees või täielikult väljas , a la nagu oldschool autodel ?


Cari - 20.12.20 21:24

Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Kas matrixi puhul sellist bypassi vms pole, et lülitad välja selle matrix-reziimi ja käsitsi hoiad täielikult sees või täielikult väljas , a la nagu oldschool autodel ?


Saab minna täismanuaali peale ja seda ka lähiajal pean tegema. Matrixitega sõitmine on hetkel eluohtlik


Ulvar - 21.12.20 00:12

Piisab ju kangi teistkordsest lükkamisest ja ongi täied jõuga peal.


Cari - 29.12.20 07:31

Esmaspäeval kalibreeriti tuled uuesti. Tulemuseks on see, et Matrix funktsioon on hakanud tööle, kuid vastutulevad autod vilgutasid (alles siis võttis segmendi maha) ja tundus, et eesolevat autot valgustas ka liiga kaua.

Ehk siis natuke läks paremaks, aga päris korras kindlasti veel ei ole. Eilsel testisõidul olid muidugi üsna lumetuisused tingimused, see võis ka mõjutav tegur olla. Proovin lähiajal paremates tingimustes ühe maanteeotsa teha.


JPriit - 29.12.20 07:52

Uuesti kalibreerida? Oli kokkupuude kunagi mbga, kus 2 eklassi täis ledidega käitusid täiesti erinevalt. Nimelt 2x suurema lsiga ja kulunud esiklaasiga e vahetas ideaalselt, kunagi ei pidanud sekkuma aga teisele vilgutati kogaueg. 1ne kord esindus väitis,et kõik on nende mõistes ok. 2ne kord väitis,et esiklaas on kulunud ja segab kaamera tööd. 3 kord sai 2 autot korraga ette näidatud,et asi ei saa olla esiklaasis. kalibreerige uuesti, siis viimase korraga said nad tuled paika ja enam ühtäkki polnud esiklaas kulunud, peale seda töötasid kulda ja rohkem ei vilgutatud.


Cari - 04.01.21 21:18

3 aastat ja 40k km paarutatud. Täna korralises mahlade vahetuses. Tulede teema veel õhus!


Cari - 03.02.21 18:51

Olen siin foorumis lugenud mitmest C7 topicust, et BOSE heli on s*tt. Tahaksin siinkohal öelda, et BOSE on enam kui küll tavakasutajate. Vajadusel võtab istme massaa˛i rolli üle, muul ajal on lihtsalt hea kuulata. Küll aga arvasin üks hetk samamoodi, et heli ei kõlba mitte kuhugi. Miks?

Sest heli seades peab veenduma et "surround" on keeratud kõige väiksema väärtuse peale. Lisaks tasub tuunida heli fookust (valikus front ja center). Front seades heli parem. Täiendavalt võiks subwoofer/bass olla mitte max seades vaid vähemalt paar sammu vähem.

Veel üks huvitav tähelepanek- kui kuulata autos raadiot ja sisse lülitada müra tekitavaid seadmeid (webasto, istme vent), siis auto ise keerab 1-2 nõksu heli peale, et kompenseerida tekkivat müra


Raikzz - 03.02.21 21:44

Bose heli ongi s*tt, seda fakti seadetega ei muuda


Jann - 04.02.21 06:17

Tsitaat:
Algselt postitas: Raikzz
Bose heli ongi s*tt, seda fakti seadetega ei muuda


Järgmine tarkpea. Mis siis on hea? Mingi iseehitatud soperdis, mis naabrimuti lauakristalli vitriinkapis tantsu lööma paneb, nagu Kenn Plokkidel? Või tavaline ilma võimuta ja aktiivkõlaritega süsteem? Bang on hea, kui oled mingi helilooja ja tahad tabada eriti teravat nootide mängu ja seda silmad kinni kaifida, vaikselt ja ilma müdinata. Autos, hahaa. Bose just ongi ainuke pakutav, mis ilma muutmata keskmise inimese vajadused rahuldab.
See, kui mõni on uuendustega oskamatult isetegevust teinud ja heli täiesti ära rikkunud, on ka teema kusjuures. Neile õnnesoovid ja paksu rahakotti.


Raikzz - 04.02.21 09:31

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Raikzz
Bose heli ongi s*tt, seda fakti seadetega ei muuda


Järgmine tarkpea. Mis siis on hea? Mingi iseehitatud soperdis, mis naabrimuti lauakristalli vitriinkapis tantsu lööma paneb, nagu Kenn Plokkidel? Või tavaline ilma võimuta ja aktiivkõlaritega süsteem? Bang on hea, kui oled mingi helilooja ja tahad tabada eriti teravat nootide mängu ja seda silmad kinni kaifida, vaikselt ja ilma müdinata. Autos, hahaa. Bose just ongi ainuke pakutav, mis ilma muutmata keskmise inimese vajadused rahuldab.
See, kui mõni on uuendustega oskamatult isetegevust teinud ja heli täiesti ära rikkunud, on ka teema kusjuures. Neile õnnesoovid ja paksu rahakotti.

Auto helisüsteem ongi subjektiivne teema, see kui sina "tarkpea" oma kuku raadiot kuulates helikvaliteedil vahet ei tee ja see sinu vajadused rahuldab, ei tähenda see seda, et Bose süsteemil midagi häda ei ole.

Nagu sa ise ütlesid, Bose rahuldab keskmise kasutaja vajadused, samamoodi nagu seda teeb nt 2.0TDI võrdluses RS6ga.

Kui Bose süsteem jääbki vajadustele nõrgaks, siis selle saab üsna mõistliku hinnaga upgradeda igatepidi paremaks kui B&O. Kui selle käigus veel C7-le mürasummutust lisada, siis on juba tegemist päris mõnusa komboga.


masuurik - 04.02.21 10:56

Ma olen need kóik peamised variandid siin ära proovinud, va 2.0tdi:D
Kupee kerega A5, B&O. Kórged väga head. Bass lahja, ikka mannetu. Panin juurde Alpine digi vóimu ja 10” pioneeri freeairi taga aknalauda. Aknalaud ja C piilarid pigi alla. Juures mmi gain control. Tulemus kóige parem siit Audide nimekirjast. Helipilt väga hea. Auto on väike ja helipilt kajab kenasti.
A7 bose. Minuarust polnud viga midagi. Samas ma ise seda autot eriti ei kasutanud ja ei viitsinud ka peenhäälestada. Okse ei olnud igatahes kindlasti.

Rs6, B&O advanced. Ikka sama jama minuarust, et kórged head, bassi puudu. Suur auto, heli kaob kuhugi. Samas siin Milltek laulab rohkem esilauljat, B&O rohkem backi.

Ja no kui vórdluseks tuua mu valge hobi 2101, millel kokku 2,5kw heli, eraldi vóimendid, kórged-madalad-kesmised ja 8 oomile sillatud topelt 12” óntsarid, korralikud akud ja kaabeldus kullatud klemmidega, väga korralik pigi, väike salong, sissepuhe tagaakna alla, siis see auto pole enam uksed kinni kuulamiseks vaid avatuna ja mängib nagu kontsert.
;)


Raikzz - 04.02.21 15:09

Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Ma olen need kóik peamised variandid siin ära proovinud, va 2.0tdi:D
Kupee kerega A5, B&O. Kórged väga head. Bass lahja, ikka mannetu. Panin juurde Alpine digi vóimu ja 10” pioneeri freeairi taga aknalauda. Aknalaud ja C piilarid pigi alla. Juures mmi gain control. Tulemus kóige parem siit Audide nimekirjast. Helipilt väga hea. Auto on väike ja helipilt kajab kenasti.
A7 bose. Minuarust polnud viga midagi. Samas ma ise seda autot eriti ei kasutanud ja ei viitsinud ka peenhäälestada. Okse ei olnud igatahes kindlasti.

Rs6, B&O advanced. Ikka sama jama minuarust, et kórged head, bassi puudu. Suur auto, heli kaob kuhugi. Samas siin Milltek laulab rohkem esilauljat, B&O rohkem backi.

Ja no kui vórdluseks tuua mu valge hobi 2101, millel kokku 2,5kw heli, eraldi vóimendid, kórged-madalad-kesmised ja 8 oomile sillatud topelt 12” óntsarid, korralikud akud ja kaabeldus kullatud klemmidega, väga korralik pigi, väike salong, sissepuhe tagaakna alla, siis see auto pole enam uksed kinni kuulamiseks vaid avatuna ja mängib nagu kontsert.
;)


Kahjuks on jah isegi B&O süsteemil madal ots nadi, eriti arvestades selle lisavarustuse maksumust.
RS6-l võib muidugi rahulikult selle basic süsteemi võtta, nagunii raadiot ei kuula :D


Jann - 05.02.21 06:32

Tsitaat:
Algselt postitas: Raikzz
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: Raikzz
Bose heli ongi s*tt, seda fakti seadetega ei muuda


Järgmine tarkpea. Mis siis on hea? Mingi iseehitatud soperdis, mis naabrimuti lauakristalli vitriinkapis tantsu lööma paneb, nagu Kenn Plokkidel? Või tavaline ilma võimuta ja aktiivkõlaritega süsteem? Bang on hea, kui oled mingi helilooja ja tahad tabada eriti teravat nootide mängu ja seda silmad kinni kaifida, vaikselt ja ilma müdinata. Autos, hahaa. Bose just ongi ainuke pakutav, mis ilma muutmata keskmise inimese vajadused rahuldab.
See, kui mõni on uuendustega oskamatult isetegevust teinud ja heli täiesti ära rikkunud, on ka teema kusjuures. Neile õnnesoovid ja paksu rahakotti.

Auto helisüsteem ongi subjektiivne teema, see kui sina "tarkpea" oma kuku raadiot kuulates helikvaliteedil vahet ei tee ja see sinu vajadused rahuldab, ei tähenda see seda, et Bose süsteemil midagi häda ei ole.

Nagu sa ise ütlesid, Bose rahuldab keskmise kasutaja vajadused, samamoodi nagu seda teeb nt 2.0TDI võrdluses RS6ga.

Kui Bose süsteem jääbki vajadustele nõrgaks, siis selle saab üsna mõistliku hinnaga upgradeda igatepidi paremaks kui B&O. Kui selle käigus veel C7-le mürasummutust lisada, siis on juba tegemist päris mõnusa komboga.


Seniks, kuni profiil täitmata nagu nõutud, tõmba omale mürasummutus maski alla. Teise inimese autoteemas midagi sitaks nimetada ei näita just arengu kõrgemat taset.


Raikzz - 05.02.21 09:57

No tundub mõnel mehel on koroonapiirangud ja maski kandmine vist väheke kupli all midagi sassi ajanud ja on vaja kohe isiklikuks minna, mine puhka välja ennast.

Teemaomanik ise pani Bose ja s*tt ühte lausesse kui sa enne kellegi sõimamist lugeda mõistaksid.


rs156 - 05.02.21 10:19

Klassikaline foorumi elu, ikka on mingid tolvanid, kes kõigiga mõlisema peavad ja eneseuhkus mingisugust kriitikat ei kannata. Koroonaga kodus igav vist

Auto muusika osas - C7 sedaanis kõige odavam helisüsteem koos eraldi paigaldatud supaka ja võimuga on kah üllatavalt mõnus hääl, ei tahakski rohkemat. Kui Bose ja B&O nõuavad nagunii eraldi supakat, siis samahästi polekski nagu vahet ma arvan, saad iga süsteemi heaks, mõne eest maksad rohkem lihtsalt stockis.
Heli-huviline pole nagunii rahul ei stocki, bose ega B&O-ga ja teeb kõik oma käe järgi ümber. Ma arvan, et kõigi teiste jaoks stock + supakas on vägagi piisav.

Siiski ilmselt Bose & B&O teevad mõndasid asju, mida stock ei tee - näiteks sinu kirjeldatud stsenaarium "väljas on vali müra ning auto pani heli kompenseerimiseks valjemaks" ja mõni selline featuur veel.


Cari - 05.02.21 13:49

Iseenesest oleks võib-olla pidanud tegema sel teemal eraldi topicu, aga see selleks.

Minu jaoks oli põhimotivaator see, et praegu võib foorumi lugejale jääda mulje, et kui on BOSE audio, siis pole autot mõtet osta! BOSE vihkad on väga häälekad! Samas kõigil on oma arvamusele õigus. Minu arvamus ja kasutajakogemus on see, et muusikat on bosega enam kui küll, kuid vales seades võid saada kehva kogemuse :)


Raikzz - 05.02.21 14:35

Sellest on tõesti mulje jäänud, et paljud vaatavad auto ostul, et kui autol B&O puudu siis ei hakka rohkem isegi edasi uurima :D


prj - 05.02.21 15:39

Modernse tümaka kuulamiseks on Bose palju parem valik.
B&O-l on vähe bassi. See vist rohkem tehtud klassika˛anri armastajatele. Kõrged mängib väga hästi välja.

Seega kui su lemmikmuusika on miskit EDM-st või popist, siis IMO ei võida B&O-ga mitte midagi peale linnukese lisavarustuses...


Ulvar - 05.02.21 20:45

Mulle on BOSE (C7.5 sedaan) jätnud mulje, et valjuhääldid on odavad ja mitte kõige kvaliteetsemad (nagu ka igas teises autos) ning seda on elektroonikaga kompenseeritud, et tonaalsus paika saada. Tulemuseks pisut "elutu" saund, aga kruvisin surroundi peaaegu maha, faderit mõnet nõksud ettepoole, kõrgeid ühe kriipsu peale (muud tämbrid nullis/keskel) ja on täiesti talutav üle BT Spotifyd kuulata.


Cari - 20.03.21 19:05

Päris palju annab juurde ka see, kui balance valikust valida "front". See muidugi tähendab et tagaistmel istujad saavad ainult basse kuulata, kuid esiistmel on väga timm


prj - 20.03.21 19:28

Mul B&O-ga kui "Front" panna ei ole üldse hea.
Muidugi Surroundi ei tohi ka põhja kruvida, see teeb ikka väga veidraks heli.

B&O muu kõik väga hea, aga no maitea, mul on bass kogu aeg põhjas sellega ja isegi kui ta põhjas on, siis ta ei ole piisavalt "mahlane".
Eks auto heli on nagunii nii, nagu ta on. Mul vähe korralikum helisüsteem koos akustilise summutusega kodus ning isegi igasugused B&O-d tunduvad täispask selle kõrval, kusjuures maksab see lisa uuena mitte nii palju vähem, kui kogu mu kodune helisüsteem (kui ruumi projekt välja arvata).

Kuskil oli vist B&O-ga pikem video (?) või teksti kujul intervjuu, kus helisüsteemi disainerid ise ütlesid, et autoheli puhul on nii palju kompromisse, et on ülimalt keeruline seda heaks saada.
Kuivõrd nagunii on autos igasugust müra - tuulemüra, rehvimüra nii palju, siis ma arvan, et Bose või B&O tegelikult väga vahet ei ole.
Hea audio algab alati n.ö. keskkonnast, kus sa oled ning autos ei ole võimalik igasugust heli põrkumist juba by default väga heaks saada, rääkimata mürast.


Raikzz - 20.03.21 22:26

Mul C7s oli täis mürasummutus, Bose kõlarid välja vahetatud ning taha subwoofer sisse ehitatud ja raske oli millegi üle kurta ;)


Cari - 19.07.21 17:22

Uue autoga muudkui talla ja kalla.

Hetkel on mul läbi VCDSi aktiveeritud Lane assist (ei ole originaalvarustuses). Originaalis Lane assist ei deaktiveeru, kui käed on roolil. Minu versioonis vaja rooli vändata nagu vanas Ameerika filmis autodega sõideti. Siit küsimus- kas keegi teab on see kodeerimise asi või on Lane assist jaoks eraldi (mahuanduritega) rool?

Teine mõte keerleb selle ümber et retrofittida Lane change assist (kufatec). Kasutaja Jann ütleb selle peale muidugi et osanud siis juba vastavas varustuses auto, aga see selleks :D Ei ostnud ja nüüd mõtlen et võtaks vahetuse ette. Kuna peeglite korpused vaja niikuinii uued, siis paneks ehk S-line hõbedased. Annaks mustale natu vaheldust. On siit keegi sellise ettevõtmisega tegelenud?


siLc - 19.07.21 18:01

Tsitaat:
Algselt postitas: Cari
Teine mõte keerleb selle ümber et retrofittida Lane change assist (kufatec). Kasutaja Jann ütleb selle peale muidugi et osanud siis juba vastavas varustuses auto, aga see selleks :D Ei ostnud ja nüüd mõtlen et võtaks vahetuse ette. Kuna peeglite korpused vaja niikuinii uued, siis paneks ehk S-line hõbedased. Annaks mustale natu vaheldust. On siit keegi sellise ettevõtmisega tegelenud?

Olen teinud aga oma Passat B7-le. Mu hinnangul see just kõige kulutõhusam (praktiline kasu oma kulu kohta) retrofit ei olnud. Lisaks suht sageli näeb Ross-Tech VCDS foorumis A6 4G-si, millel üks neist LCA radaritest on riknenud ja millele lahendust otsitakse. Kui paigaldatud ja autosse sisse kodeeritud, tuleb radarid veel kalibreerida.


Cari - 02.02.22 19:05

Auto laias plaanis "kalla ja talla" re˛iimis. Külmadega jäätis juhipoolne peegel ära ning lõpetas kokkuklappimise. Eks sulaga saab uurida, kas tuleb elule või on midagi õhtal.

Lisaks jätkub kõksude saaga. Abikaasale tagurdas kaubik otsa. Kaubikule paar kriimukest, Audil aga:
https://www.upload.ee/image/13852803/20220202_165102.jpg


Cari - 10.03.22 07:59

Garantii pole veel läbi, aga kohati on tunne nagu oleks Lada ostnud :mad:

https://photos.app.goo.gl/P693vqAqcYEsZzyT8

Järgmine masin tuleb ilmselt mõni muu sakslane :D


Lauri0112 - 10.03.22 08:49

Lukk ära külmunud. Vala keevat vett peale. :D


corbe - 10.03.22 10:08

Rohkem jõudu rakendada, äkki siis taob kinni :P


prj - 10.03.22 10:18

Tavaliselt ei ole probleem lukus, vaid selles, et trossi sisse on niiskus sattunud ning seal kinni külmunud.
Laheneb pigem trossi vahetusega.

Seda muidugi juhul, kui lukk korras.


Cari - 03.04.22 17:55

Küsimus teistele Avandi omanikele- kas selline kvaliteet uue taga kojamehed puhul on oodatud tulemus või peaks teist marki vaatama?

NB tegemist on üsna kerge tolmuga, mitte sticky poriga

https://www.upload.ee/image/14019774/20220402_143511.jpg


Cari - 03.05.22 18:37

Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tavaliselt ei ole probleem lukus, vaid selles, et trossi sisse on niiskus sattunud ning seal kinni külmunud.
Laheneb pigem trossi vahetusega.

Seda muidugi juhul, kui lukk korras.


Peale vaidlusi otsustati auto sisse võtta ning trossi kontrollida, mis oli loomulikult vett täis...

Loodetavasti on see teema nüüd lahenduse saanud.


Cari - 14.07.22 18:44

U 65000 peal hakkas kostuma juhi poolt eest undamist. Täna vahetati garantii korras sealne rattalaager ja sõit vaikuses võib jätkuda


Cari - 30.08.22 18:42

Hiljuti avastasin, et Lane assisti tüütu deaktiveerumise heli saab maha keerata -

8E > adaptions > 15202 väärtuseks 0


Cari - 15.01.23 09:22

Sai tehtud 72500 pealt inspection. Vahepeal tekkinud anomaalia, et kõrvalistuja poolne tulede pesur ei sõida tagasi pessa, saab garantii käigus (ilmselt viimase) asjana tehtud.