Tuli "isu" omada üht klassikalist S mudelit. Tükkaega turul silma peal hoidnud kuid AAN mootoritähisega autosid meie maal väga ei müüda, ei müüda ka
meie naaberriikides neid põhimõtteliselt üldse.
Otsisin kindlasti vaid 2.2 R5 mootoriga, manuaali. Ideaalis küll sedaani kuid nii võibki vast otsima jääda, mida aeg edasi - seda vähem neid on.
*Autoks 1997a Audi S6 C4 Avant, 2.2 Turbo-Quattro, ilma katusereelinguteta. 6k manuaal kägukast, servotronic roolilatt, S6 kolme kodaraga rool,
boostikell, kliima, mustad täis-EL sportistmed, 4x EL aknad, Webasto, carbon liistud salongis, OEM xenonid, R19 hiinaime valuveljed, toonklaasid.
Suur intercooler ( stange ära rapitud ), 3" otsetoru koos Simons
sportpütiga (kat'i sain kaasa), TFSI süütepoolid, metallist bypass klapp, MTM juhtaju. Turbo puhub 1.6bar. Peaks olema 220-230kw vahel. Edasi liigub
vägevalt
LS: 252 000 vahetatud: mootoririhm, veepump, rullikud, mahlad, filtrid, sidur, esisillas juppe, taastatud kütusepaak, põhi mastiksiga
üleni, tagadiffri puksid vahetatud.
*Vigadeks hetkel on autol pidurid ning ka iluvead.
Iluvigadest niipalju, et autoga sain kaasa uue tagaluugi koos uueväärse S4 OEM tuledepaneeliga, 2 ust, kapoti, S6 esitiivad. Asjad korralikud ning ei
roosteta.
Pidurite koha pealt kipun arvama, et asi on kurikuulsas S Audide "piduripommis" , pedaal on väga jäik ning pidurdab kehvasti. Esimene päev sõites
jubedalt väristas, arvasin, et kettad on kõverad kuid teisel päeval värin täiesti kadunud.
Samuti on ära kulunud kütusetaseme anduri alumine ots, red line osa juurde jõudes viskab näidiku täiesti 0'i.
Eelmine omanik on rõhku pannud tehnikale ning välimus tahaplaanile jäetud.
Plaanis teha:
*Pidurid korda
*Madaldus alla tagasi
*Uuesti klaasid toonida (lillakad praegu)
*Kroom minema
ALLROAD
LS: 253 000
Veljed jubedad. Mõned perioodi kohased veljed oleks ideaalsed.
Aga edu järjekordse uue liikuriga.
Tsitaat: |
Oi blin, vägev tõld ju!
Kena! Esitulesi mustaks ei soovita teha. Või siis osta juba mustaks tehtud tuled ja originaalid pista riiulile. Originaal tulesi väga keeruline leida juba.
Üleüldiselt Audi on soliidne härrasmehe auto ja igasugune tulede tuunimine,kroomi peitmine spary värviga ja neegri veljed alandavad meeletult auto
väärtust ja välimust.
Pigem hoida originaali lähedal ja säilitada tänaseks juba üsna harudaseks jäänud auto.
Tsitaat: |
Keven, Maitse asi. Kroom ei ole meeltmööda - teen mustaks. Ei ole kuskil kirjutanud et musta spreivärviga. On ka muid lahendusi. Alati võimalik
originaaliks tagasi teha.
Veelväiksem asi on velgede vahetamine.
Tsitaat: |
Mu arust veljed pole jubedad vaid auto kõrge lihtsalt.
Selle ajastu originaal veljed palju hullemad . Mu arust
Aga vägev S on alati äge.
Ära siis seda varsti maha äri.
Tervitused!
Ess täitsa aus paistab, küll ülejäänud asjad kah saab tehtud, kui tehnika toimetab. Velg kindlasti maitseasi, Audil on valikut küll.
Jõudu jaksu,
veekaheksa
Ei kannatanud sõita sellise pagasiluugiga. Vahetasin välja roostevaba vastu.
Kütusetasemeanduri ostsin ka ära uueväärse (VDO).
Edu ja jaksu masinaga. Vana kooli S on ikka kaunis!
Veljed muidugi vahetaks välja..
Kui s4 tulede paneel peaks kunagi üle jääma siis oleks huvitatud sellest et no ehk kunagi tahad panna ikka s6 oma
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Valikus olid kas plekkveljed või allolevad. Paremad on need.
Alla need kindlasti ei jää, vaid ajutised rattad , et hetkel tööle ja garaazi veereda.
Velgi tahaks mingeid erilisema välimusega R18 või R19. Kahjuks Audi velgede valikus minu silmis midagi huvitavat ei leidu.
RS4 Twin Spoke R18 täitsa omal olemas B6 all
Tsitaat: |
Kui selline velg valikus / mõttes on, võin lasta proovida enda talve jooksu R19 235/45.
LS: 254 000.
Roolivõimupumba küljes "kork" (Uus, OEM)
Kütusetasemeandur vahetatud, uueväärne OEM
Kallanud ja kulgenud põhiliselt, vahetasin lõpuks kütusetaseme anduri. Ära võttes selgus, et vanal anduril lihtsalt juhe katki.
Uus läks siis külge selline kaas millel üks voolik vähem, Webasto voolikud läksid pimedaks. Plaanis üldse terve see süsteem ära võtta.
Vana :
Uus :
Jeep
Esivõre värvisin mustaks, veidi olen koledat lillat toonkile ka maha kiskunud ajaviiteks, kahel klaasil veel jäänud.
EDIT:
Ükspäev juhtus niimoodi (Sisselaske küljest, bypassi vaakumi toru)
Ega siin muud üle vast ei jää kui sisselase maha, auk puurida , keermestada ning metall stuts sinna installida.
Tegin kunagi nii:
Hydroscandist saad kõik vajaliku
Vahepeal pole jõudnud selle autoga väga tegeleda. Kalla-talla reziimil olnud ning seisnud. Veljed vahetunud vahepeal R18 vastu. ( Ja esivõre märgi
taastasin ka ära )
Nüüd läheneb juba aeg sinnamaale, et hakkab talvituma minema.
Üht-teist olen ka juurde soetanud vahepeal.
Xenon esitulede klaasid mida on päris raske leida.
S6 tagatuledepaneel.
Madaldus
Salongidetaile ning nipet-näpet.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Taha ei soovi kulunud originaal märki?
Saad üle värvida ja korras.
SalmA
Tsitaat: |
Tsitaat: |