Foorumi logo

Audi a6 C6 avant 3.0Tdi Quattro 200KW S-line 2008a- Priidik999
Priidik999 - 11.06.19 17:45

Autoks nagu mainitud Audi ja A6 ning C6 kuues.
Mootoriks 3.0tdi ja Quattro.
Sline märgid siin ja seal aga ometi mitte piisavalt lisasid.
Plaanideks esitulede anomaalia korda saadaning istmed esimesed kabedamaks vormida.
Meeldis andud isendil disaini ja mootori ning veoskeemi kooslus ning varsti hoovis ta oligi.
Autol vahetatud jäik vedrustus tavavedrustuse vastu,ehk vähe pehmem ja kõrgem ning tehtud tahmafiltri,põõrdklappide eemaldus koos chipimisega( arved olemas).
Arvete ja hooldus ajaloo kohta kenasti vastavad arved ette näidata(õlid,pihustid,veermik jne.)
Midagi erilist võrreldes teiste samasugusete liikuritega kuid mõni pilt ka siis eelmise omaniku kuulutusest.

Tegemisele edaspidi läheb:
1.Päeva tulede mitte töötamine päevasel ajal.
2.Esiistmete vormi ajamine/el. istmete installimine.(mäludega)
3.Luugi pealne led pirn välja vahetamine.(ledid surnud osalisel)
4.Uued udutule klaasi/pirnid.
5.Webasto installimine vähemalt enne talve.
6.Korraliku vaha sarjaga kerelt kriime ja muud jama maha saamine.




http://static1.album.ee/files/1193/70/orig_29842545_F1e2.jpg

http://static1.album.ee/files/1193/70/orig_29842547_VV9a.jpg

http://static1.album.ee/files/1193/70/orig_29842549_yBLT.jpg


TiitR2 - 11.06.19 17:56

Eks sa kostita piltidega ka ;), kuid 2008 teises pooles tuli juba kerge FL, milline sinul? Mootor 176kw?


Priidik999 - 11.06.19 17:58

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Eks sa kostita piltidega ka ;), kuid 2008 teises pooles tuli juba kerge FL, milline sinul? Mootor 176kw?

Telefon pilte täis kuid vist ei ole nii lihtne postitada kui muidu.


Priidik999 - 11.06.19 17:59

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Eks sa kostita piltidega ka ;), kuid 2008 teises pooles tuli juba kerge FL, milline sinul? Mootor 176kw?

Telefon pilte täis kuid vist ei ole nii lihtne postitada kui muidu.

Mootor ikka 200kw.


TiitR2 - 11.06.19 18:02

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Eks sa kostita piltidega ka ;), kuid 2008 teises pooles tuli juba kerge FL, milline sinul? Mootor 176kw?

Telefon pilte täis kuid vist ei ole nii lihtne postitada kui muidu.

Mootor ikka 200kw.

Sry mu võhiklikkust, kuid minu teada pigistab (ametlikult) selleaja 3-e lidrasest dislast selle 200kw välja vaid ABT tuning, kuid ka see võtab ju millegi aluseks, kas 171 või 176?


Priidik999 - 11.06.19 18:30

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Eks sa kostita piltidega ka ;), kuid 2008 teises pooles tuli juba kerge FL, milline sinul? Mootor 176kw?

Telefon pilte täis kuid vist ei ole nii lihtne postitada kui muidu.

Mootor ikka 200kw.

Sry mu võhiklikkust, kuid minu teada pigistab (ametlikult) selleaja 3-e lidrasest dislast selle 200kw välja vaid ABT tuning, kuid ka see võtab ju millegi aluseks, kas 171 või 176?

171kw siis orginaalis.


Unisol58 - 11.06.19 18:33

Mis aasta masinaga siis lõpuks tegu on? Siin teemas on 2007 aasta masin.

Mõned pildid võiks olla küll masinast ;)
Pilte üles laadides vaata kindlasti, et piltide maksimaalne laius oleks 800px.


Priidik999 - 11.06.19 18:40

Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
Mis aasta masinaga siis lõpuks tegu on? Siin teemas on 2007 aasta masin.

Mõned pildid võiks olla küll masinast ;)
Pilte üles laadides vaata kindlasti, et piltide maksimaalne laius oleks 800px.

Jäin kahtlema et kas 07 või 08 aga passi järgi 2008a ikka jah.


TiitR2 - 11.06.19 18:45

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Eks sa kostita piltidega ka ;), kuid 2008 teises pooles tuli juba kerge FL, milline sinul? Mootor 176kw?

Telefon pilte täis kuid vist ei ole nii lihtne postitada kui muidu.

Kui ise hakkama ei saa, võid mulle meilile saata, panen ise üles.


Priidik999 - 11.06.19 19:37

Järge mööda lisan ja täiendan.


miilits22 - 11.06.19 20:33

Kas on halli sisuga abt sul?


Priidik999 - 11.06.19 20:37

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kas on halli sisuga abt sul?

Abt?


Priidik999 - 11.06.19 20:41

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kas on halli sisuga abt sul?

Abt? Aga must pool nahk.


TiitR2 - 11.06.19 20:54

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kas on halli sisuga abt sul?

Abt?

Üleval pool ju kirjutasin sulle sellest ABT-st ;)


Priidik999 - 12.06.19 05:01

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kas on halli sisuga abt sul?

Abt?

Üleval pool ju kirjutasin sulle sellest ABT-st ;)

Okei


Priidik999 - 12.06.19 05:02

Äkki ootad kui täiendan postitust piisavalt et saad vastused oma küsimusele.


Priidik999 - 17.06.19 09:22

Kuna tahaks kõik probleemid ja lahedused ühe teema alla koondada siis postitan uuesti,et oskab keegi jagada juhiseid päeva tulede põlemise kohta ja ümber lülitamise?
Oleks ka abiks skeem teatud?
Nimelt päeva tuled ei lülitu Auto asendis peale,küll aga pimedas/hämaras lülituvad lähituled aga koos päevatuledega.
Veider ka et park ja päevatuli põlevad koos.
Tänud ette.


Ranz112 - 17.06.19 09:37

Piltidelt tundub, et sul ju pole eraldi päevasõidu tulesid?
Kas sa mõtled eesmisi udutulesid?


Priidik999 - 17.06.19 09:46

Tsitaat:
Algselt postitas: Ranz112
Piltidelt tundub, et sul ju pole eraldi päevasõidu tulesid?
Kas sa mõtled eesmisi udutulesid?

Päevasõidu tuled on olemas täitsa,tulede sisemistes nurkades ehk samas pesas kus parktuli.
Täis ja lähi tuled on ühe pirni all ehk bixenon.


miilits22 - 17.06.19 13:40

Vaatasin esmapilgul, et minu masin kaadris :D tundub et samas kohas tehtud tuli või omanik olnud, sest tubli sarnasus :D
https://www.upload.ee/image/10009746/1.jpg


Priidik999 - 17.06.19 13:59

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Vaatasin esmapilgul, et minu masin kaadris :D tundub et samas kohas tehtud tuli või omanik olnud, sest tubli sarnasus :D
https://www.upload.ee/image/10009746/1.jpg

Ainuke sarnasus ma näen on lisa tuli ja see pole ka siiski sama :D


Priidik999 - 18.06.19 08:28

Kuidas C6 mehed on lahendanud orginaal topsihoidja süsteemi,eriti kui taga käetoes puuduvad need?


Rix - 18.06.19 09:21

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Kuidas C6 mehed on lahendanud orginaal topsihoidja süsteemi,eriti kui taga käetoes puuduvad need?


Kui ees ühest topsihoidjast ikka kuidagi ei piisa, siis kõige lihtsam lahendus (ja kui vaja ei ole, saab visata kasvõi kindalaekasse silma alt ära). :P
https://image.dhgate.com/0x0/f2/albu/g6/M00/F4/05/rBVaR1rT98mAWoDxAARq3t5vb1s105.jpg


Priidik999 - 18.06.19 09:55

1 piisab ainult juhile,juhul kui ise roolis :)
Vanemal mudelil oli arvestatud ka teistega ja seest välja käivad topsihoidjad olid mega head lahendus(kui jäi ette,lükkasid sisse ja pinnaga sile nagu poleks olnud midagi).
C6el selle kohapealt veidi tagasi areng.Sest käetoe all olev ei ole kõikse parem lahendus nii kasutamise kui ka kõrguse piirangu suhtes,kuid midagist ikka.


TiitR2 - 18.06.19 10:03

Q7-l ka 1 ees, mina hoian seal maja võtmeid :). Sellepärast enam neid hoidjaid ei panda, et lödistate keskkonsooli täis ja siis MMI-d vahetama :D


Rix - 18.06.19 10:14

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Sellepärast enam neid hoidjaid ei panda, et lödistate keskkonsooli täis ja siis MMI-d vahetama :D

http://upload.staatus.eu/files/1560846779923864495.png Hea näide alles paari nädala tagusest ajast siit samast foorumist: "Nupud kinni".


Priidik999 - 18.06.19 10:46

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Q7-l ka 1 ees, mina hoian seal maja võtmeid :). Sellepärast enam neid hoidjaid ei panda, et lödistate keskkonsooli täis ja siis MMI-d vahetama :D

Kui sa nii käpard oled ja täis kippud lõdistama siis kahju küll:D


TiitR2 - 18.06.19 10:50

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Q7-l ka 1 ees, mina hoian seal maja võtmeid :). Sellepärast enam neid hoidjaid ei panda, et lödistate keskkonsooli täis ja siis MMI-d vahetama :D

Kui sa nii käpard oled ja täis kippud lõdistama siis kahju küll:D

Mul on ukse sahtlis veepudel, keskkonsoolis, nagu juba öeldud, jooke ei hoia.


Priidik999 - 18.06.19 20:07

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Q7-l ka 1 ees, mina hoian seal maja võtmeid :). Sellepärast enam neid hoidjaid ei panda, et lödistate keskkonsooli täis ja siis MMI-d vahetama :D

Kui sa nii käpard oled ja täis kippud lõdistama siis kahju küll:D

Mul on ukse sahtlis veepudel, keskkonsoolis, nagu juba öeldud, jooke ei hoia.

Tubli Poiss,Istu,5 :):)


Oja1 - 18.06.19 23:50

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Q7-l ka 1 ees, mina hoian seal maja võtmeid :). Sellepärast enam neid hoidjaid ei panda, et lödistate keskkonsooli täis ja siis MMI-d vahetama :D

Kaks on ikka Q7'l ees keskel - lahtise taga laeka sees asub teine ;)


TiitR2 - 19.06.19 09:34

Tsitaat:
Algselt postitas: Oja1
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Q7-l ka 1 ees, mina hoian seal maja võtmeid :). Sellepärast enam neid hoidjaid ei panda, et lödistate keskkonsooli täis ja siis MMI-d vahetama :D

Kaks on ikka Q7'l ees keskel - lahtise taga laeka sees asub teine ;)

On jah krt...kasutan seda luuki mega harva ja polnud meeleski ;)


Priidik999 - 11.07.19 06:56

Tulles tagasi päevatulede funktsioneerimise juurde siis,ümberlülitamiseks (öö ja päeva) on ilmselt mingi seade/andur mis valguse muutumisega märku annab tuledele?Skeem?
Kuna pimedas andur lülitab lähituledele,siis otseselt andur ei tohiks katki olla?!


Rix - 11.07.19 07:34

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tulles tagasi päevatulede funktsioneerimise juurde siis,ümberlülitamiseks (öö ja päeva) on ilmselt mingi seade/andur mis valguse muutumisega märku annab tuledele?Skeem?
Kuna pimedas andur lülitab lähituledele,siis otseselt andur ei tohiks katki olla?!


Valgusandur asub salongipeegli jala/kinnituse sees. Sa pead viga otsima kodeeringutest või siis teine variant on, et mingi sosssepp on tulede juhtmestikus ümber ehitanud.


Unisol58 - 11.07.19 07:51

Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X

Valgusandur asub salongipeegli jala/kinnituse sees. Sa pead viga otsima kodeeringutest või siis teine variant on, et mingi sosssepp on tulede juhtmestikus ümber ehitanud.


Kas see andur mitte ei asu armatuuri keskel? Minuteada salongipeeglis asub kaugtulede assistendi andur.

Selline jubin
https://thumbs.ebaystatic.com/d/l225/m/mEnK57rztaJMUQrkfBeeFoQ.jpg


Rix - 11.07.19 08:08

Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
Kas see andur mitte ei asu armatuuri keskel? Minuteada salongipeeglis asub kaugtulede assistendi andur.

Selline jubin
https://thumbs.ebaystatic.com/d/l225/m/mEnK57rztaJMUQrkfBeeFoQ.jpg


See on ikkagi UV andur ja seda kasutab kliima. Valgusandur on ainult isetumeneva salongipeegliga autodel ja see asub vihmaanduriga (selle olemasolul) koos peegli kinnituse/jala sees. Link.


Priidik999 - 11.07.19 08:56

Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
Kas see andur mitte ei asu armatuuri keskel? Minuteada salongipeeglis asub kaugtulede assistendi andur.

Selline jubin
https://thumbs.ebaystatic.com/d/l225/m/mEnK57rztaJMUQrkfBeeFoQ.jpg


See on ikkagi UV andur ja seda kasutab kliima. Valgusandur on ainult isetumeneva salongipeegliga autodel ja see asub vihmaanduriga (selle olemasolul) koos peegli kinnituse/jala sees. Link.

See sama vidin juba vahetatud uue vastu ag aei midagi muutund selle tulemusel.


Priidik999 - 11.07.19 09:59

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
Kas see andur mitte ei asu armatuuri keskel? Minuteada salongipeeglis asub kaugtulede assistendi andur.

Selline jubin
https://thumbs.ebaystatic.com/d/l225/m/mEnK57rztaJMUQrkfBeeFoQ.jpg


See on ikkagi UV andur ja seda kasutab kliima. Valgusandur on ainult isetumeneva salongipeegliga autodel ja see asub vihmaanduriga (selle olemasolul) koos peegli kinnituse/jala sees. Link.

See sama vidin juba vahetatud uue vastu ag aei midagi muutund selle tulemusel.

Ehk siis Uv andur.


Priidik999 - 11.07.19 13:55

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
Kas see andur mitte ei asu armatuuri keskel? Minuteada salongipeeglis asub kaugtulede assistendi andur.

Selline jubin
https://thumbs.ebaystatic.com/d/l225/m/mEnK57rztaJMUQrkfBeeFoQ.jpg


See on ikkagi UV andur ja seda kasutab kliima. Valgusandur on ainult isetumeneva salongipeegliga autodel ja see asub vihmaanduriga (selle olemasolul) koos peegli kinnituse/jala sees. Link.

See sama vidin juba vahetatud uue vastu ag aei midagi muutund selle tulemusel.

Ehk siis Uv andur.

Valguse peale suunamisega saaks katsetada miskit?v


Rix - 11.07.19 14:08

Ütlesin ju juba, et valgusandur, mis annab signaali CEM-ile mis omakorda selle põhjal lülitab CH-LH'd sisse-välja ja valib, kas DRL või lähituled, asub koos vihmaanduriga salongi peegli kinnituse sees. Kui sul pimedas mingi lülitus toimub ja CH-LH töötab nii nagu peab (valges ei lülitu ja pimedas lülitub), siis pole anduris viga. Viga peab olema kodeeringutes või on keegi mingi juhtmeratsi teinud. Ei ole mõtet ratast leiutada vaid alustuseks tulede kodeeringud üle kontrollida. Kui ise hakkama ei saa (puuduvad töövahedid/oskused), siis võin Tallinnas aidata sellega.


Priidik999 - 11.07.19 14:14

Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Ütlesin ju juba, et valgusandur, mis annab signaali CEM-ile mis omakorda selle põhjal lülitab CH-LH'd sisse-välja ja valib, kas DRL või lähituled, asub koos vihmaanduriga salongi peegli kinnituse sees. Kui sul pimedas mingi lülitus toimub ja CH-LH töötab nii nagu peab (valges ei lülitu ja pimedas lülitub), siis pole anduris viga. Viga peab olema kodeeringutes või on keegi mingi juhtmeratsi teinud. Ei ole mõtet ratast leiutada vaid alustuseks tulede kodeeringud üle kontrollida. Kui ise hakkama ei saa (puuduvad töövahedid/oskused), siis võin Tallinnas aidata sellega.

Arvan ise ka,et andur siiski korras.
Kas vihjeks voi mitte kuid nupust keerates parkid polevad koos paevakatega ja seda igas asendis.


Priidik999 - 15.08.19 07:07

Küsimus suurele ringile,milliseid rehvi mõõte kasutate?
Nimelt endal 18 tollised veljed ja hetkel all mõõdus 225/45/r18.
Kuna orginaalis olev madaldus on eemaldataud on koopas rohkem ruumi võrreldes tava vedrustusega siis mis oleks selline nominaalne,mis oleks piisava kõrgusega ja samas ei käiks vastu ning oleks lõpuks ka visuaalselt silmale hea.
235/50/r18 oleks igati sobiv?


mkangur - 15.08.19 08:14

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Küsimus suurele ringile,milliseid rehvi mõõte kasutate?
Nimelt endal 18 tollised veljed ja hetkel all mõõdus 225/45/r18.
Kuna orginaalis olev madaldus on eemaldataud on koopas rohkem ruumi võrreldes tava vedrustusega siis mis oleks selline nominaalne,mis oleks piisava kõrgusega ja samas ei käiks vastu ning oleks lõpuks ka visuaalselt silmale hea.
235/50/r18 oleks igati sobiv?


Originaal tehasemõõt, mida suvel võiks kasutada on 245/40/18, talvel kasutan S-line vedrustusega 245/45/18, kuskile vastu ei käi, probleeme ei ole ja arvestades talviste teede seisukorda siis igati mõistlik valik, sest teeb natuke pehmemaks seda kompotti ja sööb mõned ebatasasused ära. Olemata sealjuures visuaalselt mitte liiga hull balloon, mis visuaali rikuks meeletult.

Tehas- 245/40=98
Teised mõõdud-
225/45=101,25
245/45=110,25
235/50=117,5

Tee ise omad järeldused, mida antud laius-kõrgus suhe spidomeetriga teeb, ilmselt jääb ka juba visuaalselt inetu.


Priidik999 - 15.08.19 09:24

Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Küsimus suurele ringile,milliseid rehvi mõõte kasutate?
Nimelt endal 18 tollised veljed ja hetkel all mõõdus 225/45/r18.
Kuna orginaalis olev madaldus on eemaldataud on koopas rohkem ruumi võrreldes tava vedrustusega siis mis oleks selline nominaalne,mis oleks piisava kõrgusega ja samas ei käiks vastu ning oleks lõpuks ka visuaalselt silmale hea.
235/50/r18 oleks igati sobiv?


Originaal tehasemõõt, mida suvel võiks kasutada on 245/40/18, talvel kasutan S-line vedrustusega 245/45/18, kuskile vastu ei käi, probleeme ei ole ja arvestades talviste teede seisukorda siis igati mõistlik valik, sest teeb natuke pehmemaks seda kompotti ja sööb mõned ebatasasused ära. Olemata sealjuures visuaalselt mitte liiga hull balloon, mis visuaali rikuks meeletult.

Tehas- 245/40=98
Teised mõõdud-
225/45=101,25
245/45=110,25
235/50=117,5

Tee ise omad järeldused, mida antud laius-kõrgus suhe spidomeetriga teeb, ilmselt jääb ka juba visuaalselt inetu.

Kas laius rööpasse ei hakka kiskuma vaga?ulevaatusel probleemi ei tekki?


mkangur - 15.08.19 14:07

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Küsimus suurele ringile,milliseid rehvi mõõte kasutate?
Nimelt endal 18 tollised veljed ja hetkel all mõõdus 225/45/r18.
Kuna orginaalis olev madaldus on eemaldataud on koopas rohkem ruumi võrreldes tava vedrustusega siis mis oleks selline nominaalne,mis oleks piisava kõrgusega ja samas ei käiks vastu ning oleks lõpuks ka visuaalselt silmale hea.
235/50/r18 oleks igati sobiv?


Originaal tehasemõõt, mida suvel võiks kasutada on 245/40/18, talvel kasutan S-line vedrustusega 245/45/18, kuskile vastu ei käi, probleeme ei ole ja arvestades talviste teede seisukorda siis igati mõistlik valik, sest teeb natuke pehmemaks seda kompotti ja sööb mõned ebatasasused ära. Olemata sealjuures visuaalselt mitte liiga hull balloon, mis visuaali rikuks meeletult.

Tehas- 245/40=98
Teised mõõdud-
225/45=101,25
245/45=110,25
235/50=117,5

Tee ise omad järeldused, mida antud laius-kõrgus suhe spidomeetriga teeb, ilmselt jääb ka juba visuaalselt inetu.

Kas laius rööpasse ei hakka kiskuma vaga?ulevaatusel probleemi ei tekki?



245/40/18 on tehasemõõt ning üldiselt, kui ka antud mõõt on sisse kantud registrisse, siis kindlasti sellega probleeme ei teki.
Antud laiuse/kõrguse suhe C6 V6 diisli ja neliku all ühel autol ei kisu absoluutselt, vähemalt aru ei saa, samas jällegi teisel autol C6 R4 esiveo all on kergelt tunda, et midagi laiemat on all.
Aga ei midagi hullu, kui päris mööda kartulivagusid ei sõida igapäevaselt, aerupaadis viibimise tunnet ei teki.


Unisol58 - 15.08.19 14:31

Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Antud laiuse/kõrguse suhe C6 V6 diisli ja neliku all ühel autol ei kisu absoluutselt, vähemalt aru ei saa, samas jällegi teisel autol C6 R4 esiveo all on kergelt tunda, et midagi laiemat on all.
Aga ei midagi hullu, kui päris mööda kartulivagusid ei sõida igapäevaselt, aerupaadis viibimise tunnet ei teki.


Endal samuti 245/40/18 all C6'el ja kisub korralikult enamus Lõuna-Eesti teedel. Vahepeal on tunne nagu sõidaks rongiga :D


TiitR2 - 15.08.19 14:40

Kui ÜV-l probleeme ei taha, siis panegi alla, mida mnt su autole ette kirjutab (jah, kohitseb see meie mnt. amet neid mõõte korralikult, mul ei lubanudki Passat b7-le 18" alla panna, kuigi tehas lubab) ja kui kisubki selle rehviga, siis järelikult peabki meie Estlandi teedel kiskuma ;)


mkangur - 16.08.19 07:57

Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Antud laiuse/kõrguse suhe C6 V6 diisli ja neliku all ühel autol ei kisu absoluutselt, vähemalt aru ei saa, samas jällegi teisel autol C6 R4 esiveo all on kergelt tunda, et midagi laiemat on all.
Aga ei midagi hullu, kui päris mööda kartulivagusid ei sõida igapäevaselt, aerupaadis viibimise tunnet ei teki.


Endal samuti 245/40/18 all C6'el ja kisub korralikult enamus Lõuna-Eesti teedel. Vahepeal on tunne nagu sõidaks rongiga :D


Vaadates profiiliinfot, et tegu on 3.0 tdi quattroga, siis laseks sinu asemel sillad üle kontrollida ning stendida, kahtlen, et asi sline sportvedrustuse paketis on minu puhul, sest mul on quattroga ujumine 0 selle mõõduga ja sillad on korras ning stenditud. :)


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Kui ÜV-l probleeme ei taha, siis panegi alla, mida mnt su autole ette kirjutab (jah, kohitseb see meie mnt. amet neid mõõte korralikult, mul ei lubanudki Passat b7-le 18" alla panna, kuigi tehas lubab) ja kui kisubki selle rehviga, siis järelikult peabki meie Estlandi teedel kiskuma ;)


Ka selle vastu on tegelikult rohtu. Võtad margiesindusest vastavasisulise tunnistuse, et see mõõt on lubatud selle auto alla ja meie banaani euroopa maailmajakku toodetud antud kontekstis ning sead sammud arki, et antud mõõt sisse kantaks registrisse selle sõiduki jaoks. Peale seda kellelgi midagi kobiseda ei ole.


Priidik999 - 16.08.19 08:35

Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Antud laiuse/kõrguse suhe C6 V6 diisli ja neliku all ühel autol ei kisu absoluutselt, vähemalt aru ei saa, samas jällegi teisel autol C6 R4 esiveo all on kergelt tunda, et midagi laiemat on all.
Aga ei midagi hullu, kui päris mööda kartulivagusid ei sõida igapäevaselt, aerupaadis viibimise tunnet ei teki.


Endal samuti 245/40/18 all C6'el ja kisub korralikult enamus Lõuna-Eesti teedel. Vahepeal on tunne nagu sõidaks rongiga :D


Vaadates profiiliinfot, et tegu on 3.0 tdi quattroga, siis laseks sinu asemel sillad üle kontrollida ning stendida, kahtlen, et asi sline sportvedrustuse paketis on minu puhul, sest mul on quattroga ujumine 0 selle mõõduga ja sillad on korras ning stenditud. :)


Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Kui ÜV-l probleeme ei taha, siis panegi alla, mida mnt su autole ette kirjutab (jah, kohitseb see meie mnt. amet neid mõõte korralikult, mul ei lubanudki Passat b7-le 18" alla panna, kuigi tehas lubab) ja kui kisubki selle rehviga, siis järelikult peabki meie Estlandi teedel kiskuma ;)


Ka selle vastu on tegelikult rohtu. Võtad margiesindusest vastavasisulise tunnistuse, et see mõõt on lubatud selle auto alla ja meie banaani euroopa maailmajakku toodetud antud kontekstis ning sead sammud arki, et antud mõõt sisse kantaks registrisse selle sõiduki jaoks. Peale seda kellelgi midagi kobiseda ei ole.

Olen isegi sõitnud sline varjandiga millel jäik vedrustus õudus kuubis aga kui mõnele meeldib selline tõmblemine siis lasku aga käija :D


Unisol58 - 16.08.19 09:42

Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Tsitaat:
Algselt postitas: Unisol58
Tsitaat:
Algselt postitas: mkangur
Antud laiuse/kõrguse suhe C6 V6 diisli ja neliku all ühel autol ei kisu absoluutselt, vähemalt aru ei saa, samas jällegi teisel autol C6 R4 esiveo all on kergelt tunda, et midagi laiemat on all.
Aga ei midagi hullu, kui päris mööda kartulivagusid ei sõida igapäevaselt, aerupaadis viibimise tunnet ei teki.


Endal samuti 245/40/18 all C6'el ja kisub korralikult enamus Lõuna-Eesti teedel. Vahepeal on tunne nagu sõidaks rongiga :D


Vaadates profiiliinfot, et tegu on 3.0 tdi quattroga, siis laseks sinu asemel sillad üle kontrollida ning stendida, kahtlen, et asi sline sportvedrustuse paketis on minu puhul, sest mul on quattroga ujumine 0 selle mõõduga ja sillad on korras ning stenditud. :)



Sillad on korras (vahetatud kõik õõtsad ja amordid) ja stendis käidud korduvalt. Siledal teel ei kaku kuhugi, Lõuna-Eesti vagudega teedel kakub.
Talvekatel selline probleem puudub (225/50 R17)


Priidik999 - 21.08.19 14:05

Tsitaat:
Algselt postitas: Priidik999
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Ütlesin ju juba, et valgusandur, mis annab signaali CEM-ile mis omakorda selle põhjal lülitab CH-LH'd sisse-välja ja valib, kas DRL või lähituled, asub koos vihmaanduriga salongi peegli kinnituse sees. Kui sul pimedas mingi lülitus toimub ja CH-LH töötab nii nagu peab (valges ei lülitu ja pimedas lülitub), siis pole anduris viga. Viga peab olema kodeeringutes või on keegi mingi juhtmeratsi teinud. Ei ole mõtet ratast leiutada vaid alustuseks tulede kodeeringud üle kontrollida. Kui ise hakkama ei saa (puuduvad töövahedid/oskused), siis võin Tallinnas aidata sellega.

Arvan ise ka,et andur siiski korras.
Kas vihjeks voi mitte kuid nupust keerates parkid polevad koos paevakatega ja seda igas asendis.

Puhkuse päeval sain sotti et lisa juhrmed mis veetud on lisa tule omad plus relee lisatud.
Kuid lahtine pistik ise tekkitab segadust.