Tere. Ei hakkand kohe alguse B7 kohta teemat tegema, kuna pold kindel, kas masin jääb alles.
Nüüdseks on masin olnud peres pool aastat ja tundub, et jääb natuke pikemalt.
Seega mõtlesingi tagantjärgi kirjutada, mis masin ostetud, mis tehtud ja mis plaanis jne.
Varustus:
Turva- ja ohutusvarustus:
Roolivõimendi (kiirustundlik)
Kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
Turvapadjad
Signalisatsioon
Immobilisaator
Stabiilsuskontroll
Pidurdusjõukontroll
Veojõukontroll
Lisapidurituli
Turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus:
Kliimaautomaatik (kahetsooniline)
4x elektrilised akende tõstukid
Elektrilised välispeeglid (soojendusega)
Püsikiiruse hoidja
Peeglid päikesesirmides (valgustusega)
Katuseluuk (klaasist, elektriline)
Sisustus:
S-Line poolnahkpolster
S-Line sportistmed
S-Line must lagi
Multifunktsionaalne, nahkkattega sportrool
Reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
Käetugi (ees ja taga)
Audio, video, kommunikatsioon:
Audi RNS-E
Helivõimendi
Subwoofer
Elektriline antenn
Ekraan (ees)
Navigatsiooniseade
Autokompuuter
Käed vabad süsteem
GSM antenn
Rehvid ja veljed:
Talverehvid 235/45 (lamellrehvid)
Suverehvid 225/50
Valuveljed (17)
Tuled:
DRL
Xenon (lähituled, kaugtuled)
Udutuled (eesmised, tagumine)
Valgustuspakett
Sportvarustus:
S-Line pakett
Sportvedrustus
Sportsummuti
Muu varustus:
Välistemperatuuri näidik
Tagaklaasi soojendus
Pildid võtan praegu müügikuulutusest.
Masin on toodud Hollandist 2018 suvi. Enne minu ostu käis masin hoolduses @Ehmofix Rakvere. Ostupäeval sain veel lisaks uue aku.
Nagu ikka, autot vaadates käies tundus kõik enamvähem. Koju jõudes ja igapäevaga hakkasid leidma vigu.
Üks katuse liist oli puudu, uksepolstril käetoes sees mingi plastik, kaardi sahtel ja topsihoidja katki ja nende peal olev raam pooleks, kapotil
müramatt puudu, salongi liistul otsapeal kork puudu jne.
Saigi siis tehtud vok.ee päring ja enamus jupid ühest Tartu romulast. Osad ka ebayst.
Sai siis lammutad kõik see jutt laiali keskonsoolis ja sai ka osad detailid üle värvitud, kuna oli üli kriimus / kraapsus.
Esimeste suurtemate külmadega ei käivitund ka auto enam. Ära sai lastud vahetada kõik hõõgküünlad.
Sammuti on tekkinud kolmanda osapoole kaudu märkimisväärsed kriimud ühele tagumisele uksele.
Tükk aega sai siis ainult kalla ja talla ja päris lahe oli. Mõnus väike auto ja quattroga talverõõme nautida oli ikka supper.
Mingi hetk tekkis järgmine probleem. Järsemalt kiirendades vilgutas aku tuld. Rihm oli õline ja lägane ja mingi rullik ka kehvas seisus.
Rihm oli ka põhjusega õline. Mingi tihend, mis on õlifiltri kopsiku all lekkis. Sõber tellis hunniku tihendeid ja võttis siis selle töö ette.
Kahjuks või õnneks tööst pilte pole. Suht kulukas ettevõtmine, aga tehtud sai. Selgus ka lammutades, et masinal on suurem turbo peal.
Mõtlesin kohe, et kahtlaselt hästi liigub 150kW kohta. Simsons sportsummuti ring ka all. Peale tehtud töid uued õlid ja jahutusvedelik nagu ikka.
Kaotasin ära ka nr alused ja siis vaatasin, et nina / iluvõre ikka nii räsitud ja tuleks kevadel üle värvida. Samamoodi piduri sadulad / supportid
tahaks punaseks värvida.
Kevad käes ja sai siis ära tehtud mis plaanis oli. Proovisin ka natuke värvi lisada punase audi märgi näol, aga elukaaslaslele ei meeldind.
Kevad käes ja masin karjub 18" velgede järgi. Pea 2 kuud kestis see saaga, millised võtta, millised jätta.
Ikka lootsin, et saan sellele masinale punase äärega rootorid alla, aga kahjuks oli üks pakkumine, mis läks käest, kuna jokutasime liiga kaua.
Siis ma andsin alla, ja lasin elukaaslasel valida, kuna masin on ikkagi mõeldud temale Tema valik oli järgmine.
Värvitud sai enda maitse järgi prooviks ka keskkaplsid punasega.
Kõige suurem saaga käib siis preagu roolilati ümber. Mahlad jooksid välja. Latt roostes ja deposiidiks ei kõlba.
Uus latt suht kallis ja tegin vok.ee päringu. Ainult üks pakkumine tuli ühest romulast. Võtsin siis selle ligi.
Latt käes, panime alla ja järgmine päev stendi. Kõik tundus nii ilus, aga kahjuks mitte. Meeletu roolilõtk oli latis sees.
Siis leidsin ühe firma, kes pakkus roostes lati taastamist. Saatsin siis enda vana lati taastamisele ja romulale ka lati tagasi.
Nüüdseks on taastatud latt all. Esimesed ~300km läbis suht edukalt. Kuid nüüd on jälle mingi jama, masendav. Tegin väikse video.
http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/VID_20190605_174513.mp4
Võtsin ühendust firmaga, kes lati taastast ja eks näis mis edasi saab. Hetkel tellisin / täna sain juba kätte originaal õli latile, lootes, et äkki
aitab.
Siinkohal tänud kasutajale 80quattro, selle lingi jagamise eest. https://eladu.audi.ee
Hetkel on masin @ Hõbenool, juhipoolne kasti laager läbi, kuhu kinnitub veovõll. Arvatavasti läheb ka õlide vahetuseks ja tarkvara uuenduseks ka.
Raske on kõike meelde tuletada, mis pekkis, mis tehtud ja mis mitte. Loodan, et enamus sai kirja.
Endiselt otsin lahendusi probleemidele, et kellaplokis vilgutab break bads warning, kuigi juhe on sillatud.
Juhiuks ei avane võtmest ja pagass avaneb ainult võtmest. Alguses pagass töötas korralikult, mingi aeg lakkas töötamas.
Kellaploki keskmine ekraan on pekkis, vahest näitab jummala ähmaselt midagi. Ideaalis sooviks valge kellaploki peale üle kolida.
Tsitaat: |
Kui auto on veel seal ja laiali, siis küsi pilte näha või mine ise kohale, et pöördumatult rikutud korpuses veenduda.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Jätkan siis enda teemat natuke masendavalt. Jätkan sealt kus pooleli jäi. Arve oli suht korralik, aga tehtud sai.
Kast läks korpuse taastamisele. Seos sellega muidugi kõik uued tihendid / õlid jne. Lisaks avastati kulunud turbiin.
Sain auto kätte ja väga hea meel oli. Hakkasin siis maale paugutama, aga sõit lõppes peale ~20km sõitu.
Õnneks töökaaslane sõitis mööda, aitas ülesse otsida poldid. Siis sattus teine sõber mööda sõitma ja kampas saime ratta alla ja jätsin ööseks Sõmeru
Alexela tankla.
Hommikul võtsin siis Hõbenoolega ühendust. Väga tore suhtumine tuli, kas kõik on elus ja terved ja keegi viga ei saand. Saatsid kohe treileri
järgi.
Sama päev peale tööd kutsus Jürgen mind masinat üle vaatama ja ütles, ära muretse kõik saab korda, neil on kindlustus ja pakkusid isegi asendus
autot.
Nädal hiljem umbes sain aga uue kõne Märtenilt, kes kutsus uuesti jutule. Tundsin kohe, et nüüd läheb asi jamaks ära.
Läksin kohapeale ja rääkis ära, et kontrolliti üle tehtud tööd ja mingi võti, millega rattad alla keeratakse, kõik on tehtud korrektselt.
Ja siis jõudsime jutuni, kus minu soetatud veljed ja poldid ei sobi omavahel kokku. Ei teadki, et on olemas erinevaid "koonuseid".
Täpsemalt siis, velgedel mis suveks soetasime olid 60 kraadised koonused. Velje komplektiga polte kaasas pold.
Seega nende kindlustus ei korva midagi ja eile viisin lõpuks masina Hõbenoolest minema.
Esialgsetel andmetel on kannatada saanud käändmik / rattalaager / ketas / klotsid / kaitse plekk / stabika varras / veovõll / abs-esp andur / tiib /
stange / valuvelg.
Oi sul suht jama algus selle masinaga Kas siis mingit vibra ei tundnud
just enne kui rattas lahkus?
Hea et naine ei sõitnud, ja et veel möödasõidul ei juhtunud siis oleks kurvemini lõppenud.
Poltide ja velgedega on selline teema, et pead leidma sobivad ning nad peavad olema keermes vähemalt poldi paksuse jagu või siis 5-6 täiskeeret.
Ja loomulikult ei tea sellest midagi hõbenoole "profesionaalid" kes ratta alla keerasid Haige värk!
Kaldun ikkagi arvama, et ratta poldid ei olnud korralikult kinni. Ise olen sirge koonuse polte kasutanud kõveras ja vastupidi, alu on pehme ja püsib
see ratas ilusti all, kuid poldid peavad kinni olema. Mul momentvõti ja olen alati õige Nm-ga poldid kinni keeranud ja ei ole veel ükski ratas lahti
tulnud.
Sõitsid ju masinaga ennem ja siis ei juhtunud midagi!
Igatahes nüüd remontimist jagub. Jõudu ja jaksu!
Tsitaat: |
Päris haige värk. Ikka täielik ebaõnn. Kui siiani said sõita ilusti ja kuskile rattad ära ei kadunud ning pärast Hõbenoolest tulekut 20km hiljem ära
lendas on see 100% Hõbenoole süü. Lisaks kõik kes rattaid vahetavaid, raiuvad oma 100km juttu - ehk 100 km pärast kontrolli ratta polte. Sa ei jõudnud
veeranditki ära sõita....
See BS jutt mis ajavad. Jah, ideaalis peaks olema õige poldiga kinni aga kui polt on vähemalt oma diameetri jagu sees või rohkem (sinu pildil on näha,
et rokast osa on poldil täpselt diameetri jagu) siis hoiab rattaid all ükskõik missugune polt, vahet pole milline on veljel koonus. Aga kui polt pole
kinni keeratud ja logiseb niisama...siis pole ime et poldid ära kaovad ning ratas alt tuleb...
Eks see ole see suruõhuga kinni laskmise teema ja keegi ei käi võtmega rohkem üle töökodades.
Siiani mõtlesin ka et suruõhuga keerab korralikult kinni (pool aastat on ilusti keeranud kinni niiet võtmega pole tavalistel poltidel midagi
teha)....aga vot ei keera. Laupäeval vahetasin jooksu rehve ära, 20st poldist oli 5 tk täiesti lahti niiet keera näpuga neid. Ehk kui võtmega üle ei
käi ongi nad lahtiselt.
Mina seda nii ei jätaks. Auto oli seal, nemad velgi näppisid, see on nende süü ja hüvitagu kahju 100% ulatuses.
Ning mis jama see on, et alguses stiilis "jah, ok pole hullu jne" ning siis hiljem tuleb "ei". Viid kuskile töökotta mille lepite Hõbenoolega
kokku, tehakse korda ja arve läheb Hõbenoolele ja kogu muusika. Selleks kindlustused ongi...
Ja kui vigisevad, lähed kaugemale edasi.
taaskord kivi hõbenoole kapsaaeda.
Tsitaat: |
Asi on väga lihtne, Hõbenooles keerati tõenäoliselt etteantud Nm väärtusega veljepoldid kinni, et juriidiliselt mingit jama hiljem ei tuleks.
Koduhoovis ise "käe järgi" kinni keerates võibki asja nii kinni vägistada, et vale koonusega jääb ka hoidma. Eks see koolirahaks tuleb kirjutada.
Ise kaldun ka arvama, et Hõbenool leidis lihtsalt jokk põhjuse, et kahju hüvitamisest taganeda.
Tunnen igaljuhul kaasa, et peale arvestatava summa maksmist rõõmu ainult 20km-ks jagus..
Endal tekkis kange tahtmine rattapoldid võtmega üle käia.
Tänud kasutajale R-I-X, kes müüs sümboolse hinnaga õiged 60 kraadise, sirge koonusega poldid, kahes pikkuses.
Selle Hõbenoole teooria järgi oleks pidanud teised rattad ka lahti olema sul. Ekspertiis ei ole kallis.
Ma soovitaks ka advokaadilt uurida mida saab teha? Pole mõtet venitada, saab asja siis hästi kui ei siis vähemalt uurisid ja süda rahul! Sest, peale
2k maksmist kasti remondi eest on 600-900€ juurde maksta vist liig!?
Liiatigi sellisel ettevõttel peaks ju kompetans olema ratta alla panemisel, kui see toiming logiseb mis siis veel remonditud kast teeb?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Aga kui nemad lükkavad oma kaelast vastutuse ära sellega, et valed poldid olid. Kas nad siis ei oleks pidanud klienti sellest informeerima, et need võivad lahti tulla?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Pole jõud vahepeal olude sunnil foorumisse väga, eks postitan jälle kõik ühes postituses.
Käändmiku poest ei raatsind / jaksand osta ja eesti romulatest ei leid. Sõber tellis kellegi kaudu rootsi romulast koos veovõlliga.
Vahepeal tellisin ise TRW kettad + klotsid, SKF rattalaager ja õõts, DELPHI ABS andur.. Kõik jupid soetasin @ https://aeromotors.ee
Täna siis sõber hakkas hommikul kokku laduma. Selgus, et veel mingi alumiinium kronstein vms oli katki, mõra sees ja veovõll mis rootsist tuli, oli
liiga lühike.
Käis siis ise kohalikus romulas, mis meil siinkandis on @ Kehala ja sai need jupid sealt õnneks. Masin on koos ja sõidab jälle.
Tegemist tahab veel tiib / stange ja velg taastamist. Mingi aeg võiks tulla aeg, kus kalla ja talla ka
3
Roolilati õli sai ka vahetatud originaali vastu. Ma loodan, et see saaga lõppeb ära.
Kellegil äkki pakkuda katuseluugi lülitit / nuppu : 8E0959613A.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Nädalavahetusel sai siis huvipärast proovitud alla B8 alt 19" Natuke liiga suured, aga selline tegumood meeldib mulle rohkem.
Vahepeal oli kerge mõte, et võtan B7 endale ja B8 annan naisele, siis aga tahaks enda velgi ikkagi. Madalam rehv ja läheks küll.
Täna sain siis kõne from Autojupid.ee, kes roolilati taastas. Rääkisime suht pikalt.
Esialgu proovime mingit Liqui Moly määret, äkki aitab. Kui mitte, läheb latt tagasi ja uurivad, mis värk on.
Sain ka semuga kokku, kes endale mõni aeg tagasi A7 soetas. Mehed mustas
Tsitaat: |
Tsitaat: |
2 kuud kalla ja talla aeg sai läbi, midagi uut jälle. Äkki saab mõne vihje mida uurida.
Sõitsin töölt koju, kõik oli timm ja nüüd õhtapoole hakkasin last trenni viima ja kiirendades korralikumalt on väga jube hääl. Seal 4000 RPM
kandis.
Vaikselt lastes pole midagi aru saada. Tühikäigul pöörded kõiguvad. Kehvasti on kuulda, kõrvaklappidega ma näiteks kuulen, nagu midagi kraabiks ja
pöörded kõiguvad samas rütmis. Veakoode pole.
Väike videoklipike ka salongist : http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/VID_20191004_185457.mp4
Edit : Huvitav, täna enam pöörded ei kõigu, aga sõidu aeg ikka midagi kõriseb kui gaasi vajutada. Kohapeal tühikäigul kuni 4000 rpm lastes kõik ok.
Sõidu aeg on pekkis juba mingi 2000 rpm peal tekib mingi kõrin / lagin. Hooratas ? Äkki saan homme minna sõbra garaazi asja natuke uurima.
Edit : Auto korras. Pääsesin lihtsalt. Summuti oli klambrist lahti suka juurest.
Ebaõnn. Naine läks pojale trenni järgi ja tagurdades jäi stange äärekivi taha kinni ja tulemus käes.
Tsitaat: |
See nädal läheb masin siis ülevaatlusele. Täna viisin sõbra juurde, teeb tagumised pidurid just in case üle ja reedel / laupäeval lähen vaatan mis saab
Tsitaat: |
ÜV läbitud. Udukate kohta natuke jama, näitavad liiga kõrgele ja regulaatorid ei tööta. Peab nendega tegelema.
Küsimus suurele ringile, mure järgmine.
Tihti peale külm käivitust, jääb armatuuri põlema ABS / ESP / Break Bads jne.
Ja see on suht rändom. Vahest tulevad kõik 3 errorit, vahest 2, vahest kordamööda 1 jne.
Süüde välja uuesti käima ja korras. Milles võib probleem olla ?
Mõistlik oleks arvuti sappa visata.
Puusalt tulistades pakuks kohvipaksu pealt kaabeldust mõnes rattakoopas:
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/448/459/0112229545f9df1.jpg
Tsitaat: |
1K2945511 RDW
Soovitan ainult OEM detaili kasutada, eriti sellise olematu hinna puhul.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Enne garantii lõppu hakkas soojade ilmadega jälle roolilatt häält tegema.
Sai siis kiiremas korras alt ära võetud ja tagasi saadetud, teevad üle.
Täna sain lati kätte ja lähipäevil läheb alla ära. Loodan, et see saaga lõppeb nüüd.
Piduritule lüliti läheb ka vahetusse. Velgedel sai tellitud punased kapslid, loodan, et sobivad ka.
Kas nüüdseks on kätte jõudnud kalla ja talla ajastu?
Tsitaat: |
Kütteseier / näidik paneb endiselt kelbast. Alati kui panen paagi täis, nt full, sõidan 350km pool paaki läind ja siis kukub seier nulli.
2 ujukiga värk on, kumma peaks vahetama või mida uurima.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
forsin Kahjuks, ei oska ma sellisele küsimusele vastata.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tänud, viskan pilgu peale ja jagan siis infot, äkki keegi oskab mingid järeldused teha.
Kindluse mõttes : kas coding on mul üldse õige.
Vaatasin ka seda senori asja, 300km oli sõidetud, eeldusel, umbes pool paaki natuke peale on alles.
Peale seda käisin tanklas, lasin paagi täis, 27L läks peale.
Tsitaat: |
Unustasingi mainida, et järelikult mingi ~40L oli paagi alles, aga kellaplokis näitas mulle alla poole.
Eks viskan pilgu peale, kui seier nulli kukub.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Oskab keegi soovitada mingit kohta Rakveres, kust atm käigukasti remondile hinnapakkumist küsida?
Nädalavahetusel kadus vedu ära.
Hõbenool Kadrinas
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Auto viidi puksiiriga remonti, võtavad kasti maha ja vaatavad mis viga, siis teevad hinnapakkumise.
See kord Hõbenoolde ei läind, kellel vaja Rakveres abi atm käigukastidega : +372 56 099 966 Üllar.
Auto korras. Torsen oli pekkis. Pääsesin kergelt. 500.- ja pudel viskit minupoolt.
Külge sai poogitud red rimblades, et natuke all black combole värvi lisada.
Nüüd paneks kapsliid mustad
Kütteseier kukkus siis nv nulli. Vaatasin OBD11 üle. Kui õieti aru saan, näitab paagis veel 21L, aga seier on 0.
Käisin tanklas, peale läks 45L.
Hetkel tundub küll jah, et kellaploki seieri viga.
Mõtlesin teen veel sellise lükke, sõidan anduri järgi paagi kuivale, näiteks mingi 5L peale ja siis teen tühja paagi kalibratsiooni.
Kui ikka sama kala jätkub, peab hakkama kellaplokki vahetam. Ideaalis tahaks siis nüüd värvilise lcd kellaplokki. Äkki keegi teab koodi mille järgi
otsida ?
Kas on midagi mida peaksin veel jälgima selle ostul, peale selle, et diisli oma ?
Ja siis on veel see immo teema, uue kella ploki peab "õpetama" autole vms ?
Kui ma kellaploki leian siis peaks leidma inimese, kes selle ära vahetab ja ära kodeerib, koos immoga.
Pole seal mingit immot aga esindusest või analoog võimekusega kohast pead läbi käima.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Oh krt, Kremlin b7 ostnud, mõtlesin et ta b8 teema, vaatasin pilti ainult - sry .
Võin aidata kellaploki vahetusega. Kuid arvesta, et autodel <05.2005 võib olla nii immo4 kui ka immo3 (kuskil nägin, et 1.8t ja 2.5tdi on immo3, kõik muud on immo4). Ehk tuleb õiget kellaploki leida. Kui on huvi, siis kirjuta pm
Suured tänud kasutajale qualityz, kellaplokk vahetatud.
Sõidetud sai 400km+ ja seier ple hetkel veel nulli langend.
Just käisin tanklas näitas 19L paagis ja kellaplokk näitas ilusti nõks üle veerandi ja 220km saaks veel sõita.
Uskumatu peldik, ma ei või enam, järgmine mure / teema.
Kõrgsurve pump hakkab vast saba andma, annab seal midagi teha, uurida või kohe uus ? Romulast on mõtet soetada ?
Tegin väikse video ka, kõrvaklappidega kuulates on aru saada küll, kuid päriselus kõrvaga on asi palju hullem.
http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B7%202005%203.0%20TDI/videoc7bbec2f-3708-4bf9-a9af-d4bbe3e741devideo.mp4
Tsitaat: |
Auto korras, poldki pump "pekkis". Pumba kinnitus bracket / kronsten / rakis, kuidas keegi nimetab oli katki, poldid puru jne.
Olime siis perega 2 nädalat koroonaga seotud põhjustel maal.
Tulime koju tagasi ja naine tahtis sedaaniga sõitma minna, vaevu läks masin käima.
Kuna täna endal tervis parem, läksin õue, et võtan aku maha tuppa laadima.
Autosse minnes panin kohe tähele, kellaeg / kuupäev valed ja RNS-E kiri ees, Enter PIN
Mis põhjusel see makk pin koodi nüüd nõuab ? Mul eelnevalt makk mitu korda väljas käind, aku korduvalt maha võetud, pole kunagi pin küsind.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Aku täis laetud ja pill käib. Tänud kõigile, kes suunasid makk välja võtta ja koodi otsida, tõesti oli olemas.
Uskumatult hästi on masin vastu pidand viimasel ajal.
Lisaks sai külge poogitud kaua aega pagassis vedelend Akrapovicid.
Suvalised klõpsud.
Täna jõutsid kohale ka uued lamellid talveks, veljed lähevad veel värvimisele.
Veljed võõpamisel.
Lõpptulemus.
Hooldus tehtud.
Vahetatud xenon pirnid : MGTV LIGHT D1S 6000K.
Vahetatud õli : TOTALQUARTZ INEO LONG-LIFE 5W30.
Vahetatud filtrid : Bosch.
Vahetatud kojamehed : Bosch.
Vahetatud klaasipesuvedeliku paak.
Tundub, et peab Audi teenindusega ühendust võtma.
Audi Services airbag vahetatud.
Suverehvid sain ka kätte, äkki saab see nädal allagi. Goodride ZuperEco Z-107 R18 235/45
Miks 235/40 mõõtu ei kasuta?
Tsitaat: |
Ei mäletagi kusjuures nii hullu teede olukorda sealkandis varasemalt…
Tagumised pidurikettad + klotsid vahetatud.
Kettad : ROTINGER : RT 1622-GL T5
Klotsid : TRW : GDB1622
Miks selline valik? (Puuritud kettad)
Vahetatud enne talve õli ja filtrid, millega sain ise hakkama.
Mingi aeg hakkas esisild imelikku häält tegema, kartsin / arvasin, et jälle roolilatt.
Kontrollimise käigus selgus, et alumised õõtsad tegid seda häält.
Seega saigi vahetatud kõik eesmised alumised õõtsad : SWAG.
Lisaks eesmised välimised veovõlli otsad : SKF ja piduriklotsid : TRW.
15l panid õli sisse?
Tsitaat: |
Suurte külmadega vedas aku alt,täna sai uus aku ligi võetud.
TUDOR 100AH 900A 353X175X190 HIGH TECH