Foorumi logo

A6 c6 allroad/my2010 176kw - Miilits22
miilits22 - 25.05.19 14:26

Lisan nädalajagu tagasi perre teiseks masinaks ostetud liikuri, omale meelespeaks remondipäevikuks ja samuti info küsimiseks.
Peale e61 müüki võtsin hoo maha ja hakkasin vaatama, et mida osta. Peale mõne kriteeriumi paika panekut sai selgeks, et valik väga kesine. Samuti sai juba tuttava käest uuritud, et mis oleks, kui leiaks mulle kuskilt väljamaalt midagi. Nii vahepeal aeg läks kuniks jäi sõelale a24 antud isend. Ostukontroll kiiruga samal päeval tammsaare tee mobiles. Tulemus rahuldav. Pöördklapi mootorite juures mingid pulgad, vardad vms, kulunud ja munakalt maas, andsid viga. Samuti on jätkuvalt ühe uksel peeglisooja viga, aga see ei häiri hetkel. Xenon pirnid vajavad vahetust, aga ilmselt enne pimeda aega neid ei vaheta. Peale ostu said need vardad vahetatud, uued suvekad alla ja raamid katusele, kuna ratast vaja vedada. copy auto24 lingilt:
Audi A6 allroad Exclusive 3.0 TDI 176kW
Esmane reg: 10/2009
Mootor: 3.0 TDI (176 kW)
VARUSTUS
TURVA- JA OHUTUSVARUSTUS
Roolivõimendi (kiirustundlik)
Kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
Turvapadi
Signalisatsioon (kaldeanduriga, mahuanduriga)
Immobilisaator
Stabiilsuskontroll
Pidurdusjõukontroll
Veojõukontroll
Lisapidurituli
Vihmasensor
Turvavööde eelpingutid esiistmetel
MUGAVUSVARUSTUS
Kliimaautomaatik
Elektrilised akende tõstukid
Elektrilised välispeeglid (soojendusega, kokkuklapitavad, mäluga)
Katuseluuk (klaasist, elektriline)
Püsikiiruse hoidja
Parkimisandurid (ees, taga)
Webasto puldiga originaal mootori eelsoojendus
Toonitud klaasid
Peeglid päikesesirmides (valgustusega)
Kohtvalgustid
SISUSTUS
Nahkpolster
Sportistmed
Elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega)
4x istmesoojendused
Tagaistme seljatugi allaklapitav
Nahkkattega rool
Multifunktsionaalne rool
Reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus, elektriliselt, mäluga)
Nahkkattega käigukanginupp
Nahkkattega käsipidurikang
Käetugi ees (laekaga)
Käetugi taga (laekaga)
Iluliistud salongis
Jalamatid (tekstiilist, kummist)
AUDIO, VIDEO, KOMMUNIKATSIOON
BOSE stereo (CD, MP3, mälukaardi pesaga, originaal)
Helivõimendi
BOSE kõlarid
Subwoofer
CD Box
Ekraan (ees)
Navigatsiooniseade (kaardiga, hääljuhtimisega)
Autokompuuter
Autotelefon
Käed vabad süsteem
GSM antenn
REHVID JA VELJED
Talverehvid (naastrehvid)
Valuveljed
TULED
Xenon (lähituled, kaugtuled)
Esitulede pesurid
Udutuled (eesmised, tagumine, kurvitule funktsiooniga)
Tulede korrektor
Ledbar lisatuled
Valgustuspakett
MUU VARUSTUS
Välistemperatuuri näidik
Tagaklaasi soojendus
Pagasikate
Tagaklaasi puhasti
Veokonks (elektriline)
Must lagi

Lisan mõned a24 pealt ning telefoniga lihtsamad pildid.

https://www.upload.ee/image/10009746/1.jpg

https://www.upload.ee/image/10009750/2.jpg

https://www.upload.ee/image/10009753/3.jpg

https://www.upload.ee/image/10009757/4.jpg

https://www.upload.ee/image/10009791/60806005_563166020876671_7331963233919565824_n.jpg

https://www.upload.ee/image/10009799/60870689_357851485087468_2087738123176902656_n.jpg


miilits22 - 25.05.19 14:29

Kuidas aktiveerida kaabliga elektrooniline pidur. Hetkel lähen autosse, käima, vöö peale ja sõitma ning pidur tuleb maha. Tahaks sama asja tagurpidi ka aktiivseks, et sõidan maja ette ära, kang P peale ja kui vöö lahti teen läheks asi automaatselt peale. Samuti, kui keegi oskab öelda, kuidas pihustite ja dpf näidud saada. Pole just mingi remondimees, aga kaabel olemas ja ikka tahaks teada, mis masin teeb :)
Mõned netist leitud asjad sain aktiveeritud, nagu battery level, needle swap. Oil leveli sain ekraanile, aga kahjuks see nö mitte aktiivne, ehk valge ja ei näita midagi. Kas selle aktiivseks muutmiseks peale hidden menüü vaja veel midagi teha?
Peegli tilt võtsin maha, kuna ei meeldi see funktioon kuidagi.
Kuidas allroadi plastikud kinni? Mul ühel tiival kergelt lookas ja tahaks ikka kere vastu saada selle.


miilits22 - 25.05.19 17:19

Kuskil teemades jäid mõned blokid silma, tegin samade väljavõte. Kui keegi oskab nende kohta arvamust anda, kas need pohustite osas õiged väärtused ja sellisel juhul kuidas olukord


https://www.upload.ee/image/10010577/BE09B84E-5B03-4E26-8601-84A1EDCC8E05.jpeg

https://www.upload.ee/image/10010581/A5FD4523-A357-48C8-AF78-BCB0C2791FA1.jpeg

https://www.upload.ee/image/10010584/1BD8D9F0-2051-4612-A58F-5ADD64660911.jpeg


miilits22 - 27.05.19 20:00

Õli tempi sain kellale, aga küsimus, mis see boost seal on


https://www.upload.ee/image/10019642/61327588_508961039926537_9094614505073147904_n.jpg

Ning mis valemid oleks veel taga kojamehe funktisoon maha saada. Iga kord, kui esikojamehed aktiivsed, siis tagurpidi käiguga hakkab tagumine tööle. Ei taha seda, vaatasin kaabli, 09 alt long codingut pole, ja selle hüpikakna listi lugesin ka, aga ei leidnud rear wiperiga miskit seost. Samuti adaptsiooni all valides rear wiper comfort funkt ei anna valikus vanat ega uut väärtust, mida salvestada.


lunatic - 27.05.19 20:34

Kena masin :)

Allroadi plastikute kinnitus huvitab ennastki, hetkel arvan et need äkki liimitud..
Ise sõitsin ühe talve katkise taga-kojamehega C6-ga, siis võtsin kaitsme (nr 43) välja, et parkimiskohale tagurdades hari poolele aknale püsti ei jääks.
Sina tahad vist ikka manuaalselt kasutada, tuleb leida võimalus, et tagumise kojamehe relee ei saaks R käigust infot :)

Edu!


miilits22 - 27.05.19 20:36

Esialgu jah sooviks selle deaktiveerida, kuna ise ei kasuta seda lisa. Samas manuaalne võimalus vajalik jah, sest kui naine sõidab, siis kõik viled peavad töötama tema jaoks.
Usun, et see kaabliga tehtav, aga hetkel ei taba õiget kohta/moodust


Rix - 27.05.19 21:08

Peaks olema suht lihtne asi. B7-mel komistasin kogemata sellise valiku otsa (olgugi, et sedaan üldse). :D Igatahes, kui huvi kirjuta postkasti ja võin ära teha Tallinnas.


miilits22 - 28.05.19 16:29

Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Peaks olema suht lihtne asi. B7-mel komistasin kogemata sellise valiku otsa (olgugi, et sedaan üldse). :D Igatahes, kui huvi kirjuta postkasti ja võin ära teha Tallinnas.
vahest on hetki, kus pea ei mõtle kaasa. Vaatasin täna uuesti ja tabasin ära, et sec.accessi vaja selleks, sain jonksu selle taga kohamehe teema.


miilits22 - 29.05.19 17:26

Kas keegi saab, oskab viidata õhkvedrustuse iseloomule, et kuidas ennast kiiruse suhtes regullib ja mis aste mis kõrguses jne, kuidas käitub? Ei õnnestu omal sellist infot veel leida ja mingit raamatut ka autos pole, mida viiks lapata sellega seoses


TiitR2 - 29.05.19 18:17

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kas keegi saab, oskab viidata õhkvedrustuse iseloomule, et kuidas ennast kiiruse suhtes regullib ja mis aste mis kõrguses jne, kuidas käitub? Ei õnnestu omal sellist infot veel leida ja mingit raamatut ka autos pole, mida viiks lapata sellega seoses

Seda mõtled?

"automatic" mode
In this mode, the vehicle is in its basic position. The shock absorber setup is a compromise between comfortable and sporty, and therefore is ideal for handling most driving situations on paved roads.

"comfort" mode: Normal level
The vehicle is in its basic position; the shock absorber setup is comfort-oriented.

"lift" mode
The vehicle level is 60mm higher than in "automatic" mode, with the same spring and shock absorber setup as
in "automatic" mode.

Vehicle ride heights

"offroad" mode
The vehicle level is 25mm higher than in "automatic" mode. A number of ESP functions for traction improvement (see under ESP) are activated automatically. This mode was developed specially for offroad use.

"dynamic" mode
The vehicle level is 15mm lower than in "automatic" mode . The damping control system is adapted for sporty handling.

"Load" mode
For easier loading from an ergonomic viewpoint, the vehicle rear end is lowered at the rear axle by 45mm. It is
not possible to drive the vehicle in this mode.

Jutt küll Q7 kohta, kuid paljud asjad peaksid klappima.


miilits22 - 29.05.19 19:54

See jah, lisaks sellele vist peaks olema mingi kiirusega seoses jutt ka, et kuidas siis reageerib. Oled offroad asendis ja siis lähed mnt näiteks.


TiitR2 - 29.05.19 20:56

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
See jah, lisaks sellele vist peaks olema mingi kiirusega seoses jutt ka, et kuidas siis reageerib. Oled offroad asendis ja siis lähed mnt näiteks.

Ise ka alles avastan Audit, kuid ühel teisel margil oli selleks piiriks 40km/h, kui ümber lülitas.


miilits22 - 03.06.19 21:04

Kas mõni targem oskab rääkida, mis hoolduse peaks kokku tellima. Kuna tehtud/tegemata ajalugu ei ole kuskilt võtta. Mis kogu menüü olla võiks. mootoriõli, filtrid. Kas käigukastil peaks ka laskma miskit vahetada, või on targem mitte torkida? Kas õhkvedrustuse kohalt ka mingeid kindlaid intervalle hoolduse kohalt? Ammusest ajast meelde jäänud miskit graanulite juttu? Neliveo hooldus?


TiitR2 - 03.06.19 21:18

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kas mõni targem oskab rääkida, mis hoolduse peaks kokku tellima. Kuna tehtud/tegemata ajalugu ei ole kuskilt võtta. Mis kogu menüü olla võiks. mootoriõli, filtrid. Kas käigukastil peaks ka laskma miskit vahetada, või on targem mitte torkida? Kas õhkvedrustuse kohalt ka mingeid kindlaid intervalle hoolduse kohalt? Ammusest ajast meelde jäänud miskit graanulite juttu? Neliveo hooldus?

Neliveohooldus "lõhnab" rohkem haldex tüüpi nelikute puhul, nagu su VW-l, kuid quattro puhul võib alati diffriõlid lasta ära vahetada, omal ka hea tunne pärast :cool:


antsu - 04.06.19 07:23

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kas mõni targem oskab rääkida, mis hoolduse peaks kokku tellima. Kuna tehtud/tegemata ajalugu ei ole kuskilt võtta. Mis kogu menüü olla võiks. mootoriõli, filtrid. Kas käigukastil peaks ka laskma miskit vahetada, või on targem mitte torkida? Kas õhkvedrustuse kohalt ka mingeid kindlaid intervalle hoolduse kohalt? Ammusest ajast meelde jäänud miskit graanulite juttu? Neliveo hooldus?


Kuna oled uus omanik ja väga palju ajaloost teada pole siis mina laseks teha järgmised asjad:

1. Mootori õlivahetus ja jahutusvedeliku vahetus
2. Filtrid (õli, õhk, salong,kütus)
3. Difri õli
4. Käigukasti õli
5. Lase teha korralik veermiku kontroll (kui ostu eelsel tehti korralik ei ole vaja)
6. Visuaalne lekete kontroll:EGR, otsakaaned, kast (kui ostu eelsel tehti korralik ei ole vaja)
7. Pihusti näidud üle vaadata (seda saad ise kaabliga teha).
8. Kui on tahtmist ja raha siis üle käia pidurid (k.a. pidurivedeliku vahetus).

Neliveo hooldust kui sellist asja väga polegi. Pigem difri ja kasti õli ja kõik ning vaadata üle kardaani osa.


miilits22 - 05.06.19 19:11

Kui jõuan, siis hiljem hakkan guuglitama, et mille pärast mootoritule maja ees põlema lõi. Seniks, keegi teab, oskab midagi kommenteerida, millest see tingitud.
1 Fault Found:

001025 - EGR System
P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 14
Reset counter: 255
Mileage: 236715 km
Time Indication: 0
Date: 2019.06.04
Time: 20:57:50

Freeze Frame:
RPM: 1617 /min
Speed: 72.8 km/h
(no units): -18.0
(no units): 132.0
Inj. Quantity: 13.0 mg/str
Absolute Pres.: 1234.2 mbar
Temperature: 22.5°C


M.Jaaska - 05.06.19 19:25

Üldiselt 176kw tähendab see egr vahejahuti radiaatori osa ummistumist.

Tuleb cooler vahetada ja tarkvara uuendada.


jõuvanker - 05.06.19 19:26

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kui jõuan, siis hiljem hakkan guuglitama, et mille pärast mootoritule maja ees põlema lõi. Seniks, keegi teab, oskab midagi kommenteerida, millest see tingitud.
1 Fault Found:

001025 - EGR System
P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 14
Reset counter: 255
Mileage: 236715 km
Time Indication: 0
Date: 2019.06.04
Time: 20:57:50

Freeze Frame:
RPM: 1617 /min
Speed: 72.8 km/h
(no units): -18.0
(no units): 132.0
Inj. Quantity: 13.0 mg/str
Absolute Pres.: 1234.2 mbar
Temperature: 22.5°C


EGRi kompl vahetus koos jahutiga v välja progeda.
Mina läksin originaallahenduse teed ja vahetasin uue vastu. B-osana on saada mõistliku hinnaga, sama toode, mis A-osa. Tuleb otsida vaid.


miilits22 - 05.06.19 19:43

Tsitaat:
Algselt postitas: jõuvanker
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kui jõuan, siis hiljem hakkan guuglitama, et mille pärast mootoritule maja ees põlema lõi. Seniks, keegi teab, oskab midagi kommenteerida, millest see tingitud.
1 Fault Found:

001025 - EGR System
P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100000
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 14
Reset counter: 255
Mileage: 236715 km
Time Indication: 0
Date: 2019.06.04
Time: 20:57:50

Freeze Frame:
RPM: 1617 /min
Speed: 72.8 km/h
(no units): -18.0
(no units): 132.0
Inj. Quantity: 13.0 mg/str
Absolute Pres.: 1234.2 mbar
Temperature: 22.5°C


EGRi kompl vahetus koos jahutiga v välja progeda.
Mina läksin originaallahenduse teed ja vahetasin uue vastu. B-osana on saada mõistliku hinnaga, sama toode, mis A-osa. Tuleb otsida vaid.

Mis komplektist juttu, ma ei pane hetkel miskit sellist kokku ei peas, ega e-poodide lehel.


Jann - 06.06.19 04:11

Arvuti ju ütleb, mis viga ja mida tegema peaks :D
Egr süsteem koosneb mitmest osast, maksab omajagu ja töö on suur. Ise sa seda nagunii ei tee, kui küsid, mis on "boost", mille kogemata ekraanile tekitasid. Pärast on see boost läinud. Seega võta pakkumised paarist kohast, saad teada mis ja kuidas. Kinni panna, no ma ei tea...


miilits22 - 06.06.19 07:06

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Arvuti ju ütleb, mis viga ja mida tegema peaks :D
Egr süsteem koosneb mitmest osast, maksab omajagu ja töö on suur. Ise sa seda nagunii ei tee, kui küsid, mis on "boost", mille kogemata ekraanile tekitasid. Pärast on see boost läinud. Seega võta pakkumised paarist kohast, saad teada mis ja kuidas. Kinni panna, no ma ei tea...

Kinni ja välja ei proge. Pole seda vajadust, pigem uued asjad külge.
Eks saadan mõne päringu selle salvestatud koodiga, aga ilmselgelt tulevad need vastused stiilis, et 1/3 kapotialt vajab vahetust. Üritangi mingi aimduse saada, mis võiks olla pakkumisel. Kui see koosneb veel mitmest asjast, siis mulle veel keerulisem aru saada, mida pakutakse. Kui ma mingeid katalooge vaatan, siis seal kaks jubinat egr osas, mingi plastik ühendus ja siis väike klapp veel. Mingid nö komplekti ma nagu ei silma ikka kuskil. Või valmis kompl polegi, lihtsalt eraldi tooted sinna vaadata?


antsu - 06.06.19 07:56

Ole hea ja ära saada veakoodiga päringut.

Lase ikkagi enne üle vaadata ka reaalselt. Seal võib olla muid pulkasid veel mis vahetust tahavad ja puhtalt veakoodi alusel pakkumine ei pruugi kõike välja tuua. Üldiselt on ikkagi nii, et spetsialistid defekteerivad vea ja teevad pakkumise. Sinu asi on siis see kas võtad mujalt juurde pakkumise või lased seal töökojas ära teha. Muidu juhtub see, et töö käigus tuleb veel midagi välja mida on vaja vahetada ja mille maksumusega sa ei ole arvestanud ja siis on tükk klattimist. Tegu on omajagu suure tööga ja selle raames on mõistlik ikkagi mitu asja vajadusel ära teha kuna pole mõtet mitu korda lahti-kokku teha.


miilits22 - 07.06.19 20:51

Sain just masina kätte, läks uuem kaart peale. Vana 5.8.5 sai uue 2018/19 andmed, 6.27.2 Täname kasutajat Gunnark tehtud töö eest.
Kaardi vajadus kasutada mõnes kalli mobiil netiga riigis, kus saab piisavalt palju käidud.

https://www.upload.ee/image/10064800/61391424_2306252302785388_4099063619902242816_n.jpg


TiitR2 - 07.06.19 21:07

MMI 2G ka see uuendus sobiks?


miilits22 - 07.06.19 21:19

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
MMI 2G ka see uuendus sobiks?
Ei oska nii pakkuda, vaata mis seadmega tegemist ja mida sulle sobib lasta
https://en.wikipedia.org/wiki/Multi_Media_Interface


Gunnark - 07.06.19 21:24

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
MMI 2G ka see uuendus sobiks?


Ei, pead plaadi kõrvetama 2G kaardiga või kuskilt kellegilt osta valmis "toote", sama jutt ka tarkvaraga(5570).


TiitR2 - 08.06.19 11:31

Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
MMI 2G ka see uuendus sobiks?


Ei, pead plaadi kõrvetama 2G kaardiga või kuskilt kellegilt osta valmis "toote", sama jutt ka tarkvaraga(5570).

Väidetavalt peaks 2018 uuendusega plaat hetkel sees olema. Uuemat vast polegi veel? Tarkvara 5570 on ka peal.


miilits22 - 09.06.19 13:25

Loll küsimus, aga mis ümar nupp on enne elektrilist rooliasendi regulli nuppu? Vajutades nagu levinud klõpsu ei kuule ja ei suuda ka pohta saada, kas muudab miskit v mitte


Torm - 09.06.19 14:05

Peaks olema nii, et kui autost väljud, siis selle nupu asendist sõltub, kas roolisammas liigub automaatselt kaugemasse asendisse või ei. Vähemalt mu kunagisel A8 D2-l oli nii.
Proovi.

Edu ja jaksu.


miilits22 - 09.06.19 18:50

Sain jah lõpuks pihta sellele nupule, tõesti reageerib sellest rooli asend väljumiseks. Lisaks proovisin täna mälukaardilt muusika, töötab. Aga ei saanud aru, kas mälukaardilt nt filmi, videoga muusikat ei saa lasta. Vim vaja eraldi kuidagi aktiveerida või audi mmi ei toeta seda? mp4 ja avi formaate proovisin mälukaardilt, ei sobinud miskit. Või vaja ainult dvd plaadilt lasta? Samas, kui proovisin sinna sisse plaati sööta, siis ei rabanud masinalt seest midagi plaadi järgi. Sama oli 6-se boksiga. Plaati lükates ei mingit reageeringut, pigem nagu ei lähegi sisse. Neid ka vaja kuskilt eraldi aktiveerida või surnud need?

Lisaks vaatasin, et sisu pilti pole veel lisanud. Eriline piltnik pole, sellise lihtsa sain ikka tehtud üldmulje andmiseks :D

https://www.upload.ee/image/10072420/IMG_1040.JPG

https://www.upload.ee/image/10072446/IMG_1041.JPG

https://www.upload.ee/image/10072448/IMG_1043.JPG


TiitR2 - 09.06.19 20:20

Sisu korralik, kuid need jubedad kummimatid ;)


miilits22 - 14.06.19 17:38

Vedasin ennast täna masinaga ülevaatusele. Suures plaanis asjad korras, aga no näha oli ülevaatal kohe alguses, kui masinat nägi, et saab tarka panna ledi peale. Jorises seal miskit, et topelt tuled peavad olema jne, ja uhris, et kus lyliti on ja kuidas põlema lähevad. Vastasin, et see ilu asi ja tuuletakistuseks ees, ei töötagi teine :) ega ta juttu uskuma jäänud, aga edasi läks asjadega. Torises veel miskit, et mingi uus seadus ja millegi muutus lähiajal, ja siis pidi keerulisemaks asjad minema nende nö töötulede installimisel ja kasutamisel. Eks aeg anna aru.


miilits22 - 16.06.19 06:14

Võimalik, et omal mingi foobia tekkinud, aga nagu kostuks sõiduaeg vahepeal sellist plaksumist harva. Midagi säärast, kui rehvi veljele lasta. Eile päeva jooksul kaks korda kuulsin omaarust. Kas patjade tööga seotud? Dynamic asendis oli ja allroad asendis, kui arvan et kuulsin neid kordi.


miilits22 - 21.06.19 14:12

Kuna mõnel sõidul olen tundnud kergelt vibreerimist, siis käisid veljed sirgestamises. Gramm paremaks sai, aga siiski jääb nagu kohati kiirendades mingis vahemikus nagu vibra roolis/keres sisse ja vabale lastes nt 140 pealt õrnalt tunda.
Imelik veel, et teatud teelõikudel, mida igapäevaselt sõidan annab kohati rohkem tunda. Samuti ilmsrlt tuleb see egr kompott vahetus teha, kuna eile sain uuesti tule põlema ja enne seda piloodiga 2000 pöörde peal tundsin kahel korral hakkimist ja siis tuli mootorituli. Vahetus ja töö Jääb juuli algusesse, kuniks tuttav tööpostil ja sõbrahinnaga ehk õnnestub vajalikud asjad saada.


TiitR2 - 21.06.19 14:33

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Vedasin ennast täna masinaga ülevaatusele. Suures plaanis asjad korras, aga no näha oli ülevaatal kohe alguses, kui masinat nägi, et saab tarka panna ledi peale. Jorises seal miskit, et topelt tuled peavad olema jne, ja uhris, et kus lyliti on ja kuidas põlema lähevad. Vastasin, et see ilu asi ja tuuletakistuseks ees, ei töötagi teine :) ega ta juttu uskuma jäänud, aga edasi läks asjadega. Torises veel miskit, et mingi uus seadus ja millegi muutus lähiajal, ja siis pidi keerulisemaks asjad minema nende nö töötulede installimisel ja kasutamisel. Eks aeg anna aru.

Tartus nii hästi selle ledbariga poleks läinud ;) , usu ma tean, mul oli jahiautol ka. Kuid samuti kehtib ÜV-l ka nõue, et kõik mis küljes, peavad ka töötama/põlema...ime ta seda sulle raiuma ei hakanud :). Aga jah, lisatulesi võib olla vaid paar ja mitte üks või 3 vms. + lisaks eraldi väljalülitamise nõue.


antsvolli - 21.06.19 18:19

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Aga jah, lisatulesi võib olla vaid paar ja mitte üks või 3 vms. + lisaks eraldi väljalülitamise nõue.


Oi see ju hea, lisa teine veel juurde siis näed veel paremini :D Endal vist kruviks ÜV ajaks ära.


TiitR2 - 21.06.19 18:56

Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Aga jah, lisatulesi võib olla vaid paar ja mitte üks või 3 vms. + lisaks eraldi väljalülitamise nõue.


Oi see ju hea, lisa teine veel juurde siis näed veel paremini :D Endal vist kruviks ÜV ajaks ära.

Nende ledbaridega on täna nii, et mingi meetrine hiinakas jääb 10x alla kahe pisikesele X-Vision või veel parem Lazeritele...pane neid pikki ledbare või 4 tk. üksteise otsa sinna.


miilits22 - 22.06.19 10:02

Pikk mnt ots seljataga ja kaldun arvama et vibra põhjus kuskil põhjaall, mitte rehvid veljed. Mis kohad, liigendid asjad peaks lähedalt kontrollima?


TiitR2 - 22.06.19 10:05

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Pikk mnt ots seljataga ja kaldun arvama et vibra põhjus kuskil põhjaall, mitte rehvid veljed. Mis kohad, liigendid asjad peaks lähedalt kontrollima?

Vahepukk pole pehmeks muutunud?


miilits22 - 24.06.19 12:54

Proovin, mis proovin, aga ei suuda sd kaardilt videot käima saada. Kinda laekas 6box ja audi multimeedia, kahe sd pesaga. Tegin mp4 720x480, saan ainult heli. Kaabliga rakendasin selle adaptsiooni all kanal 48 väärtuse 255 peale.


Gunnark - 24.06.19 12:57

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Proovin, mis proovin, aga ei suuda sd kaardilt videot käima saada. Kinda laekas 6box ja audi multimeedia, kahe sd pesaga. Tegin mp4 720x480, saan ainult heli. Kaabliga rakendasin selle adaptsiooni all kanal 48 väärtuse 255 peale.


See mmi sd kaardilt videot ei toeta.


miilits22 - 24.06.19 13:02

Tsitaat:
Algselt postitas: Gunnark
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Proovin, mis proovin, aga ei suuda sd kaardilt videot käima saada. Kinda laekas 6box ja audi multimeedia, kahe sd pesaga. Tegin mp4 720x480, saan ainult heli. Kaabliga rakendasin selle adaptsiooni all kanal 48 väärtuse 255 peale.


See mmi sd kaardilt videot ei toeta.

Tänud, ei leidnud sellele väitele netist vastet ja nii ma siin proovingi erinevaid asju :D nüüd võib liha ja õlu juurde tagasi minna.


miilits22 - 25.06.19 15:26

Proovin, mis proovin, aga ei suuda dvd lugejasse plaati sisse sööta. Lihtsalt ei tômba plaati edasi nagu peaks. Kas katki, aktiveerimata? V mis vàrk. Guuglist leidsin teemasi mingist aktiveerimisest, minul
Igatahes vààrtus ejectlockil 0, mis peaks nagu aktiivne olema.Kui katki oleks, siis vôiks mingi veakood olla ??


TiitR2 - 25.06.19 17:01

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Proovin, mis proovin, aga ei suuda dvd lugejasse plaati sisse sööta. Lihtsalt ei tômba plaati edasi nagu peaks. Kas katki, aktiveerimata? V mis vàrk. Guuglist leidsin teemasi mingist aktiveerimisest, minul
Igatahes vààrtus ejectlockil 0, mis peaks nagu aktiivne olema.Kui katki oleks, siis vôiks mingi veakood olla ??

Navist räägid? See sul lukus pole? Mul oli, arvutiga vaja avada.


miilits22 - 25.06.19 17:20

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Proovin, mis proovin, aga ei suuda dvd lugejasse plaati sisse sööta. Lihtsalt ei tômba plaati edasi nagu peaks. Kas katki, aktiveerimata? V mis vàrk. Guuglist leidsin teemasi mingist aktiveerimisest, minul
Igatahes vààrtus ejectlockil 0, mis peaks nagu aktiivne olema.Kui katki oleks, siis vôiks mingi veakood olla ??

Navist räägid? See sul lukus pole? Mul oli, arvutiga vaja avada.
ma olen aru saand, et kindalaekas on parem 6ne boks ja vasakul dvd, kuna mmi ekraanil source valikus on meedia all dvd. Aga lukus ei tohiks olla kuna vaatasin sealt 5f mooduli alt vààrtus 0, ehk ectove


Jann - 25.06.19 17:20

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Pikk mnt ots seljataga ja kaldun arvama et vibra põhjus kuskil põhjaall, mitte rehvid veljed. Mis kohad, liigendid asjad peaks lähedalt kontrollima?

Vahepukk pole pehmeks muutunud?

Väga paljud C6 omanikud ajavad taga müstilist vibra siledal teel, vahest rohkem, vahest vähem. Kunde seljatugi vibrab ka kergelt kaasa, kui hõivamata.
On vahetatud igasugu jubinaid, kardaanist pooltelgedeni, rehve, velgi, pukse ja asju. Tulemus NULL. Tavaliselt saadakse lahti müügiga. Seda tuleb testida enne ostu, et mitte olla järgmine, nagu Sa. Muidu suht on auto, kui see hüperhirmus ledsahtel eemaldada, kummimatid ära põletada ja tänapäevane föönihoidja panna. 2G kaart 2018 jääb arvatavasti viimaseks C6-l. 3g läheb edasi. Edu.


miilits22 - 25.06.19 17:25

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Pikk mnt ots seljataga ja kaldun arvama et vibra põhjus kuskil põhjaall, mitte rehvid veljed. Mis kohad, liigendid asjad peaks lähedalt kontrollima?

Vahepukk pole pehmeks muutunud?

Väga paljud C6 omanikud ajavad taga müstilist vibra siledal teel, vahest rohkem, vahest vähem. Kunde seljatugi vibrab ka kergelt kaasa, kui hõivamata.
On vahetatud igasugu jubinaid, kardaanist pooltelgedeni, rehve, velgi, pukse ja asju. Tulemus NULL. Tavaliselt saadakse lahti müügiga. Seda tuleb testida enne ostu, et mitte olla järgmine, nagu Sa. Muidu suht on auto, kui see hõperhirmus ledsahtel eemaldada, kummimatid ära põletada ja tänapäevane föönihoidja panna.
see ledbar ega telefoni hoidja ausapt alguses oli ka, et minema. Nüüd harjunud, kuna töötelo julm labidas, siis pàris hea seal hoida ja waze lasta. Ma olen hullult kummimattide poolt, sulavesi jààb pidama :) aga ostes ja kontrollis vibra polnud, sest naastrehvid olid all. Samuti nàdal nendega sôites ei pannud miskit tàhele, aga kohe kui uued barumi suvekad alla said, siis esimene sôit koju hakkas see on ja ei ole vibra, mille sarnane teema ka foorumis loodud ühel kasutajal.


argo12 - 25.06.19 19:25

Mul oli kunagi Passatil taoline jama selle vibraga. Olin juba suht kindel, et kujutan seda ette, aga lõpuks suurema jonniga hakati neid rehve lähemalt uurima seal samas kust ostsin ning tuligi välja, et rehv ise (täiesti uued Continental) viskab.


miilits22 - 25.06.19 19:30

Tsitaat:
Algselt postitas: argo12
Mul oli kunagi Passatil taoline jama selle vibraga. Olin juba suht kindel, et kujutan seda ette, aga lõpuks suurema jonniga hakati neid rehve lähemalt uurima seal samas kust ostsin ning tuligi välja, et rehv ise (täiesti uued Continental) viskab.
Mul rehvid kaks korda peale maha aetud ja veljed käisid ka sirgestuses, ei usu et siin midagi rehvidega seoses märkamata jäänud. Kui rehv oleks defektiga, siis peaks ju vibra nagu koguaeg olema sees.
Foorumis sarnane teema siin: https://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=176217&page=1&highlight=%26%2365533%3B#pid863613


antsvolli - 25.06.19 20:42

Teist ledi ära küll pane :D hiinakatest hoiab iga endast lugupidav autoomanik eemale :cool:

Vibra siis ikka sees, endal sama Allroadil, aitas esimiste ketaste vahetus. Võiks pakkuda proovimisks 235/55 18 rehve velgedel.

Viimasena teaks pakkuda esiteljel rattaste kokkujooku põhjuseks.


argo12 - 26.06.19 06:06

Poolteljeots on ka tegelikult selliseid vibrasid tekitanud.


miilits22 - 02.07.19 17:35

Pole selle kerge vibraga ka targemaks saanud. Erinevates kohtades erinevad inimesed proovinud sôita, raputada, väänata ja kangurada. Kôigil seisukoht jah, et vibra ja ilmselt rehvidest, kuna muud ei tuvasta.
Küsiks siinsete liikmete käest, kas kellegil oleks laenata velgesi suvekatega, et alla panna ja proovida teise jooksuga, kas muutuks midagi vôi mitte.


Kremlin - 02.07.19 18:34

Kasutaja antsvolli pakkus ju 18" proovida, need ei sobi ?
Kui Rannu kanti satud, Ida / Lääne-Virumaale, saan anda proovida lamellidega R17 235/45 või R19 235/45


miilits22 - 02.07.19 18:53

Tsitaat:
Algselt postitas: Kremlin
Kasutaja antsvolli pakkus ju 18" proovida, need ei sobi ?
Kui Rannu kanti satud, Ida / Lääne-Virumaale, saan anda proovida lamellidega R17 235/45 või R19 235/45
ei satu sinna Tartu ja Ida kanti hetke plaanidel niipea.


miilits22 - 03.07.19 08:08

Sain homme hommikuks aja, et vähemalt proovida vahetada omavahel esimesed ja tagumised. Selle vahetusega peaks loogiliselt võttes ka mingi muutus olema sees. Kas peaks pooled samaks jätma või diagonaalis laskma alla visata? Oskab keegi midagi arvata :)

Lisaks kas egr cooleri vahetuse jaoks lastakse nina lahti? Et korraga esitule pirnid vahetada saaks?


miilits22 - 11.07.19 20:03

Kiire küsimus teadjamatele, kes rehvidega sina peal. Tehase mõõt 225/55 17, kas kannatab allroadile panna 235/55 17. Kalkulaator annab 11mm suurema läbimõõdu. Kas võib hakata vastu käima või midagi muud põhjustada?


antsvolli - 11.07.19 20:26

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Kiire küsimus teadjamatele, kes rehvidega sina peal. Tehase mõõt 225/55 17, kas kannatab allroadile panna 235/55 17. Kalkulaator annab 11mm suurema läbimõõdu. Kas võib hakata vastu käima või midagi muud põhjustada?


C6el ei tohiks need koopad väiksemad olla kui C5el. Endal C5el talvekad 235/55 18 ja ei hõõru küll kuhugi vastu. talvekate pilt 235/55 18

Vahepeal olid ka 225/65 17 prooviks, madalaimas astmes käis õrnalt vastu logari kuid selle oleks veel saanud 1.5cm kummist eemale tõmmata ja siis ok.


Pane lihtsalt käsi vahele ja katsu kas ruumi on, keerad rooli lõppu ja siis vaatad palju ruumi on ning sammuti rool vastaspoole ja mõõdad vaba ruumi ära.

235/55 17 läheb sulle vabalt!


miilits22 - 12.07.19 19:43

Viskan ka mõned read oma kogemusega nüüd seoses selle vibraga, millest kirjutasin mõni aeg tagasi.
Kuna igasugu kohad ja inimesed käisid masinat siit sealt üle, veljed sirgestamises, katsuti igasugu kohti ja endiselt keegi ei tuvastanud, milles asi, aga vihjasid kõik rehvidele. Sai siis lõpuks pinki aetud selle eesmärgiga, et vaadata seal ja jälgida liikumist. Sai tuvastatud rehvitehniku sõnul, et kaks ikka jumala peetis, kaks nii ja naa.
Tõmbasin siis sammud rehvidiileri poole, kuna ostust oli möödas ca kuu. Lahked kutsuti töökotta ja ajame pinki. Pingiks oli mingi über hunter vms, mingi vastusurve rulliga masin. Pidi jumal teab mis ja kui täpselt lahti rääkima selle rehvi.
Tehti kõik rattad pingis mingi soovituse järgi, ehk märge veljele ja rehvile. Siis teises pingis võesti rehv maha ja asetati vastavad märgid kokku, et tark pink arvas nii kõige parem. Vaatasin protsessi pealt, imelik oli, et kahele rattale pandi välisküljele 100 ja 110gr raskust. Ok, kogu jooks ülekäidud, et nüüd on jumala hea asi ja head teed. Tõmbasin oma tuntud lõikudele ja no mida värki. Ei kannata kuidagi auto olla enam, väristab roolis, keres, no igal pool. Kuna oli ajaga kiire, siis poolteist päeva liikusin nii, et paha hakkas. Siis lõpuks helistasin uuesti, et vibra ikka sees ja eelmisest tegemisest kasu polnud. Kutsuti tagasi.
Kohale jõudes kästi kohe töökotta parkida ja automaatselt lennati ühe konkreetse ratta kallale. Küsisin, et mis värk on, mis teete.
Vastuseks, et meil masin tuvastas eelmisel korral, et siin ongi kala rehvi parameetrid/väärtused kuskilt piiridest väljas ja vahetame selle kohe välja. Ok, mul tuju hea jne. kahju ainult, et esimesel korral saadi pingi info, aga siiski vaikselt oodati, et ehk unustan ja asi sobib ning ühendust ei võta, sest keegi ei rääkinud tulemustest, mis pink andis.
Ühesõnaga uus rehv alla ja minema. Vaevu mnt jõudes oli ikka tunda vibra, võtsin veel tuttava lenksu, et proovi sa kuna omal vaikselt juba luulud asjad ning vb kujutan ette.
Tegime ca 20km ringi ja ütles temagi, et asi jama ikka edasi. Ok, läksin tagasi. Siis juba pilgud rääkisid enda eest ja kindlasti mängis rolli tööpäeva lõpp. Aeti igast jama, et nende pink annab info, mida garantii vahetuseks jne vajalik, nemad midagi enam teha ei saa. Pika jonni ja vaidluse peale sain nii kaugele, et tulid veel ühe uue rehviga vastu ja anti mulle võimalus, et valin ise, millise välja vahetame. Peale mitut vaatlust ja kaalumist leidsime sobiliku. Toodi laost uus rehv, veljele ja fakk see lainetab hullemini, kui vana enne.
Aeti jälle maha, laost uus. Jälle pingis lainetas. Veelkord uus laost, mis siis tundus nii enam vähem ja lasin peale panna. Kuna loo lõpuks ei ei viitsinud enam nendega seal vaielda siis nii jäi, et sain kaks uut rehvi.
Aga siiski see kuradi vibra ära ei lõppenud, ikka kergelt sees. Ei jäänud enam muud üle, kui ostsin uue jooksu ja lasin alla panna. Nüüd võib rahule jääda, ning saan suht mõnusalt sõita. Mõne kohapealt nagu oleks midagi imelikkus, aga siin võta kinni, kas oma foobia juba või ons nendel kasutatud rehvidel miskit häda, aga sellist jama, mis enne uute barumitega oli, see puudub.
Kõkkuvõtteks niipalju, et terve selle protsessi juures ei vaevunud rehvidiiler ise proovisõidule tulla ega probleemi tundma saama, vaid lihtsalt raiuvad oma seisukohta pingi tulemusele. Selline on parameetri vahemik, ning kui rehv seal sees nö rohelises tsoonis on asi nende jaoks korras. Mis sest, et rehv on selle väärtuse nö lõpus. Kogu krempli juures jäi silma, et kõik probleemsed rehvid olid 1119 dot. Need, mis algselt ostes ja need mis vahepeal laost välja vahetamiseks toodi.Uued kaks, millega jama enam polnud on 1018 dotiga. Rehvideks Barum bravuris 3
Müüja suhtlemine suht üleolev oma asjadega ja tunnistada, et tegemist tootja praagiga ei tahtud siiski lõpuni tunnistada.
Vaikimisvannet ei andnud ja saan vabalt mainida, et antud firmaks
Oru Äri, www.rehvivahetus.ee Iru-s.


antsvolli - 12.07.19 20:34

Kahju, et sellised müüjaid leidub! Tänud kogemuse jägamise eest.
110g on küll palju, sest endal 285/50 20 ratastel oli küll keskmiselt 60g raskusi ratta kohta, rehv muidugi teine Nokian Z Line.

Samas kui soovid teiste rattastega proovida siis võin aidata. On olemas selline kombo 245/45 19 ja 275/40 19 olen Tallinnas 24. Oled huvitatud siis pm-i. Teed 6 paki tasuks ;)


miilits22 - 12.07.19 20:51

Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Kahju, et sellised müüjaid leidub! Tänud kogemuse jägamise eest.
110g on küll palju, sest endal 285/50 20 ratastel oli küll keskmiselt 60g raskusi ratta kohta, rehv muidugi teine Nokian Z Line.

Samas kui soovid teiste rattastega proovida siis võin aidata. On olemas selline kombo 245/45 19 ja 275/40 19 olen Tallinnas 24. Oled huvitatud siis pm-i. Teed 6 paki tasuks ;)
Siin võib juhtuda, et pühapäevast teisipäeva vara hommikuni olen võrus. Kaugel see tartu sealt ikka on. Peab uurima, ehk seal mõni koht, kus ringi saaks visata.


miilits22 - 17.07.19 19:41

Kuidas ma tean, mis mudeliga tegemist. Vaatan varuosa kataloogi ning mõnel tootel einevad mudelid toodud: PR-1KD 302X12MM ja PR-1KW 330X22MM
ning esisillal LG ja ZL


miilits22 - 23.07.19 14:18

Vahepealne update, sai uus egr kombo külge kruvitud. Seni kõik korras. Kuidagi rahulikum kohe, kui kollane tuli armatuuris ei põle, muud erisust ei märka :) Polnud odav lõbu ja nagu eestlasele kombeks, siis ikka kerge ringiga seda tehtud :) mitte kohe kogu komplekt osta. Aga takka järgi tarkus edasi ei vii :)
Muus osas kui venemaal trip tehtud saab, siis ilmselt hooldus ka teha ja peaks nagu hea saama. Hetkel ikka positiivsed emotsioonid masinast veel :D


TiitR2 - 23.07.19 14:33

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Hetkel ikka positiivsed emotsioonid masinast veel :D

Emotsioonid tulevad talvel lumega ;)


miilits22 - 27.07.19 17:58

Mõtlesin, et uurin ja prrovin ka selle plastispray ära puhkusel päeva sisustamiseks õlle kõrvale. Mis siin muud, kui kõige lihtsamini saadav liist läks loosi. Lähedalt ei hakka vaatama, eemalt kärab küll. Eks kestab seni kui kestab, vähemalt sain ära proovida
https://www.upload.ee/image/10279586/2233462C-A28C-44A8-AFBD-60C0B6124B00.jpeg
https://www.upload.ee/image/10279605/1EC31B71-6BF9-4891-94C0-8DD19346FFEF.jpeg


Leopold661 - 28.07.19 12:52

Midagi valesti nende velgede ja rehvidega nagu, kuidagi imelik näeb piltide peal?


miilits22 - 28.07.19 14:29

Velg c7 oem 17 tolli, rehviks 235/55, gramm suurem kui ettenähtud. Auto oli max kõrgusel


TiitR2 - 28.07.19 19:10

Tsitaat:
Algselt postitas: miilits22
Velg c7 oem 17 tolli, rehviks 235/55, gramm suurem kui ettenähtud. Auto oli max kõrgusel

Mul naabrikutt tõi eelmine nädal omale 2014a. c7 Allroadi, mille orikas mõõt all 235/55 R18?


miilits22 - 31.07.19 12:14

Sain audi originaal plaadi mingi handbook vms dvd lugejasse sisse ja korra isegi näitas, et nime ja asja ja siis järsku jälle empty ja kätte plaati ei saa. Kollaseks ei läind ja valida ka ei saanud.Ideid
https://www.upload.ee/image/10295941/141778B4-637D-4D91-BC10-A0E9EFA82C2A.jpeg


Gunnark - 01.08.19 10:56

Astu õhtu poole läbi kui pole veel targemaks saanud...


miilits22 - 01.08.19 17:10

Kust ma leian veel info sildi varustuse, värvikoodi jne asjade kohta, pagassis vaid selline kleeps
Või peakski sellelt kogu info kuidagi saama?
https://www.upload.ee/image/10301679/A31E314F-FDC5-40BD-AC64-98CF60D41446.jpeg


Kaks raamatut käetoe sees lappasin läbi, ei olnud miskit ja antud kleeps oli pagassis aku ees kleebitud.


alr - 01.08.19 17:27

Seda linki vist siin kordi ja kordi jagatud https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/audi


TiitR2 - 01.08.19 17:27

No kui lisasi tahad teada, mis tehasest pandi, siis foorumis palju ringi käinud sait:

https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/audi/vin_check?su=lda1bk2l29t_

Edit: Krt, kiirem oldi :D


miilits22 - 02.08.19 12:06

Kookisin dvd playeri välja ja lahti. LUgeja ise tuksis, ei tee miskit. Ilmselt vaid uus luger vaja aga sellega ei ole aega tegeleda ja ajuka hinnaga ka teine veel. Esialgu kasutaja Gunnark aitab hàdast enda seisva jupiga ja saab pika vene tripi àra teha.

https://www.upload.ee/image/10304768/82400E5A-8562-44BE-A787-A0DBE50A34D7.jpeg
Kui kellegil töötavat sisu vôib pakkuda

Alist paistab ka saada olevat.
https://www.google.com/amp/s/m.aliexpress.com/item/1795322971.html


miilits22 - 05.08.19 16:26

Tàna läksid külge terve ring uued kettad ja klotsid. 347 ees ja 330 taga, parajad ika ikka.Kettad nk ja klotsid roadhouse. Olen ennegi teistel masinatel seda kombot kasutanud ja töötav komplekt minu jaoks. Jama oli vahetuse ajal el piduri tööle saamisega, kellablokk punane ja hoiatusi tais ja mootor ei liigu tagasi, voolu peale ei tulnud. Ei saandki lôpuks aru, aga ilmselt oli lihtsalt nii kinni lahti laskmisest jààns. Peale seda, kuk otse vooluga sai lahti siis hakkas ilusti tööle.
https://www.upload.ee/image/10318475/F3372B8C-85F2-4358-9214-BD03D928C048.jpeg

https://www.upload.ee/image/10318498/18BFB2FB-110C-471A-9993-2AE1A087A1D6.jpeg