Foorumi logo

Audi S8 D3 5.2 V10 - 2006 - RS88
RS88 - 09.04.19 09:35

Tere!

Peale pikka aega vanakestega sõitmist, provokatsioonidele mitte allumist (loe - naine: mis vaatad neist sakslastest, osta mõni uus ja lihtne Škoda) ja unistamist, sai üks eesmärk taas elus ära tehtud. 6. aprill läheb minu elus kirja sündmusena kui Audi S8 soetamine. Vanal omanikul polnud kerge sellest masinast loobuda, aga ilmselt tundis minust ära sama suure fänni nagu ta ise on. Tahaks nüüd kangesti ennast ette kiita, et auto leidis hea omaniku.

Muljet avaldas hea seisukord, välimus ja muidugi võimsus ning hääl. 2006 väljalase, stockis 331kW, VKMis väidetavalt järele aidatud ca 350kW peale. Läbisõit 264 000, Eestisse toodi 2012. aastal läbisõiduga 182 000. Eestis peaksin olema neljas omanik. Mis on tore - mul on hea kontakt eelmise kahe omanikuga, kellelt saan abi ja know-how'd küsida. Toredad sellid.

Eelmised omanikud on olnud väga hoolsad ja pedantlikud. Suurematest töödest on tehtud carbon buildup removal, keraamiliste pidurite ring vahetatud, eesmised õhkvedrustuse strutid jm. Hiljuti vahetati ka klapikambrikaane tihendid, lamerihm, mootoripadi. Käigukast kontrollitud ja korras.

Huvitavad lisad ja nüansid - kärukonks (sõber ütles, et peab jääma, sest kuidas muidu jahti merre lasta?), radaripüüdja jaoks juhtmestik veetud ja ühendamise rõõm kui peaksin selle vajalikkuse kasuks otsustama. Üllatavalt hea heliga Bose süsteem CD boxiga, autotelefon tundus ka ajas tagasi rändamine. Solar katuseluuk ja parkimiskaamera pluss andurid on standardvarustus ilmselt, aga mulle väga suur edasiminek 1991. aasta Coupe quattrost :)

Vigadest - esistangel on värvikahjustused, esiuksel väike mõlk, soft close juhiuksel ei tööta. Natuke on ka juhiukse nupud kulunud.

Küll aga ostmise õhtul, maja ees, vajus piduripedaal pehmeks ja õlinire hakkas immitsema. Sõitsin rahulikult koju, meel oli väga morn arvestades ülejäänud päeva eufooriat... Aga öösel immitses täpselt velje juures õli veel välja. Vana omanikku sai teavitatud ja aumehele kohaselt tuli ta järgmine päev masinale treileriga järele. Läks otse Flamekosse, ilmnes, et pidurivoolik oli läbi läinud lambist. Õnnelik ajastus, ma ütleks :)

Mõned pildid ka:
Uue kodu ees
https://www.upload.ee/thumb/9806872/audi7.jpg

Leke parklas
https://www.upload.ee/thumb/9806874/audi3.jpg

Läks treila peale, õli pritsinud
https://www.upload.ee/thumb/9806880/audi6.jpg

Hea aknast vaadata, kuidas mehed tööd teevad
https://www.upload.ee/thumb/9806887/audi2.jpg

Flamekosse ajama.
https://www.upload.ee/thumb/9806890/audi1.jpg

Varsti teen ka korralikud pildid ja tahaks detailingu ära teha, kuigi seisukord on ka praegu viisakas.


GeorgJoo - 09.04.19 11:26

Muidugi maitseasi, kuid minu silmis praegused veljed ei too selle auto ilu just kõige paremini välja; OEM S8 20" veljed sobiksid palju paremini selle alla (on plaanis välja vahetada või jätta nii nagu on?).
Kuid muusosas on ta ideaalne -- õige värv, facelift tagatuled ning - kui ma ei eksi - kahetooniline nahksisu. Krooniajal oli peaaegu 1:1'le S8 (heleda sisuga) meie peres ~kuu aega kasutusel ning sellest ajast saadik on D3 S8'st saanud ilmselt minu kõigi aegade lemmik Audi - minu silmis parim kompromiss mugavuse ja kiiruse vahel.
Muretuid kilomeetreid!

NB! Piltidel oleva miljöö järgi vaadates tundub, et Teie autot hakkan ma VÄGA tihti nägema. :D:)


mkb - 09.04.19 13:10

Varem kandis ühe kombinatsioonina 80OBS numbrit?


RS88 - 09.04.19 13:13

Tsitaat:
Algselt postitas: GeorgJoo
Muidugi maitseasi, kuid minu silmis praegused veljed ei too selle auto ilu just kõige paremini välja; OEM S8 20" veljed sobiksid palju paremini selle alla (on plaanis välja vahetada või jätta nii nagu on?).
Kuid muusosas on ta ideaalne -- õige värv, facelift tagatuled ning - kui ma ei eksi - kahetooniline nahksisu. Krooniajal oli peaaegu 1:1'le S8 (heleda sisuga) meie peres ~kuu aega kasutusel ning sellest ajast saadik on D3 S8'st saanud ilmselt minu kõigi aegade lemmik Audi - minu silmis parim kompromiss mugavuse ja kiiruse vahel.
Muretuid kilomeetreid!

NB! Piltidel oleva miljöö järgi vaadates tundub, et Teie autot hakkan ma VÄGA tihti nägema. :D:)


Kahetooniline jah, pruun ja must.
Rääkides naabritest - see moment, kui avastad, et naabrid on ikkagi normaalsed inimesed. Autousk on õige. Taamal taustaks on C63, täitsa tore putukas.

https://www.upload.ee/thumb/9807531/56306717_797478387297047_1263880189402677248_n.jpg

Velgede koha pealt - talverehvid on sellistel velgedel.
https://www.upload.ee/thumb/9807533/56162466_573551013130070_1616016023901700096_n.jpg

Täpselt ei tea, mis sa OEMi all silmas pead, kas selliseid?
https://www.upload.ee/thumb/9807537/petaha2y.jpg

Väga tore, saan aru, et peaagu naaber siis? :D Tule astu järgmine kord ligi. Küsimus - miks ainult kuu kasutusel oli? :)

R.


andrec - 09.04.19 13:38

Ketas ja klotsid ei saanud õliga kokku? Vahepeal mingid voolikud läksid just A8tel esimese vajutusega punni. Sellisel masinal võiks armeeritud voolikuid kasutada.


RS88 - 09.04.19 14:21

Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Varem kandis ühe kombinatsioonina 80OBS numbrit?


Justament. Peale seda oli 999HCU, mis jäi samuti vanale omanikule.

Ma arvan, et Flameko kandis selle eest hoolt, et ketas ja klots puhtaks saada, aga ma ei julge eeldada, küsin igaks juhuks üle. Pidurivedelik on eriline Motuli oma, mis kannatab kõrgeid temperatuure. Milliseid voolikud alla on pandud ja mis nüüd pandi, pean samuti täpsustama. Armeeritud pidurivoolikud tundub mõistlik tulevikus.


Sqad - 09.04.19 14:41

Ei olnud voolik. Nagu kirjutasin sulle,siis toru oli katki :) voolikud kõik korras
See olnud jah 80OBS , 80OTY ja lõpuks oli 999 , kuna 80OTY rändas ameeriklasele.

Velje kohapealt,siis piltidel on auto lift asendis. Tava asendis on madalamaks lastud ja eriti ilus on,kui on velg puhas,vedrustus spordi peal :)


https://www.upload.ee/image/9807854/17951590_1435324753154579_7944424328302428791_n.jpg


GeorgJoo - 09.04.19 15:28

Tsitaat:
Algselt postitas: RS88

Täpselt ei tea, mis sa OEMi all silmas pead, kas selliseid?
https://www.upload.ee/thumb/9807537/petaha2y.jpg

Väga tore, saan aru, et peaagu naaber siis? :D Tule astu järgmine kord ligi. Küsimus - miks ainult kuu kasutusel oli? :)

R.


OEM'i all pidasin silmas neid:
https://img3.auto24.ee/auto24/560/009/21248009.jpg

"Peaaegu" naaber tõesti (Lennusadam:D), Arsenali 'šoppama' kõmpides on Noblessneri külastatus elementaarne, et end up-to-date hoida kõikide sealsete uuendustega. :D

Vastus küsimusele: Paraku too S8 oli mõtlemata sooritatud emotsiooniost minu isa poolt (tuttava oma + hea hind = kiire tehing) ning ema see lipulaev ei sümpatiseerinud - liiga vali, liiga võimas ja kuna tegemist pidi olema põhimõtteliselt ema jaoks mõeldud sõidukiga (teine auto oli manuaal - NO-GO), siis Golf 1.6FSI pealt üleminek oli suhteliselt eakale naisterahvale liiga šokeeriv. :D Õnneks läks müük ladusalt - auto läks Sloveeniasse, kus selle S8 ära ostnud peretuttav - usu või mitte - sõitis sellega eelmise aastani (pea 9a). :)


RS88 - 09.04.19 16:23

Sqad, tänud ägeda pildi eest. Auto oli jah pildi peal kõrgemale tõstetud.

GeorgJoo, jah, siis Sa oled tõesti sellekandi mees. Aga enamuse ajast on mul auto õnneks või kahjuks maa all turvaliselt. Ma tahaks ka nii kaua ikka seda masinat nautida. Tõesti ongi minu kogemuse kohaselt ka parim kombo sõidumugavusest ja võimsusest. Kui tahad, siis hõljud ja kruiisid. Aga kui soov vajutada, siis hakkad lendama. :)


RS88 - 10.04.19 10:11

Kas keegi teab, mismoodi Audi MMI saaks ühendada oma Android telefoniga?

Sooviks ideaalses maailmas läbi Bluetoothi kuulata telefoni kaudu muusikat. Leidsin sellise õpetuse, aga see tundub olevat korralik aretus:
https://www.audiworld.com/forums/a8-s8-d3-platform-discussion-60/2008-audi-s8-d3-how-play-spotify-best-quality-how-2951160/page2/

Või kas saaks ka lihtsalt sellise kaabliga hakkama? Ei viitsi iga kord ühendama hakata kaabli kaudu, see on üsna lühike ka.
https://www.amazon.de/Ladeger%C3%A4t-Adapter-Kompatibel-Motorola-A3-A4-A5-A6-S5-A6-Volkswagen/dp/B07G71N6D1/ref=sr_1_1?keywords=audi +mmi+typ+c&qid=1554891036&s=gateway&sr=8-1

AudiWorld foorumis kiideti Bovee 1000 vidinat:
https://www.amazon.com/dp/B00B52LLJ6?tag=viglink20762-20, aga veidi kallis on.


aadumees - 10.04.19 15:02

Kusjuures see Bovee 1000 ei ole kallis, 4F0051510J oli omal ajal kallim kui see Bovee oma. Hetkel muidugi OEM BT seade tootmisest maas.
Pigem küsimärk selles, kas see Bovee 1000 töötab 2g MMI'ga? Enamus selliseid BT vasutvõtjaid toetab 3g süsteeme.

Tagumise numbrimärgi peaks vähe sirgema silmaga uuesti kleepima ;)


anduke88 - 10.04.19 15:09

Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Varem kandis ühe kombinatsioonina 80OBS numbrit?


Oi, äge auto. Hea et lõpuks ka foorumis.
Kuuldud, nähtud, vaadatud, proovitud. Väga 5+ aparaat.

Selle numbrikombinatsiooniga kuulus ühele endisele töökaaslasele. Mis see aasta oli, 2015 äkki (võin muidugi aastaga veidi +- eksida), kui seda masinat sai igapäevaselt nähtud ja ka korraks proovitud.

Igatahes vinge pill ja muretuid kilomeetreid.


RS88 - 11.04.19 06:04

Tsitaat:
Algselt postitas: aadumees
Kusjuures see Bovee 1000 ei ole kallis, 4F0051510J oli omal ajal kallim kui see Bovee oma. Hetkel muidugi OEM BT seade tootmisest maas.
Pigem küsimärk selles, kas see Bovee 1000 töötab 2g MMI'ga? Enamus selliseid BT vasutvõtjaid toetab 3g süsteeme.

Tagumise numbrimärgi peaks vähe sirgema silmaga uuesti kleepima ;)


See numbrimärgi jutt jäi kummitama. Vaatasin üle, eelmine omanik nüüd nii viltu ka pannud polnud. Võib-olla 1-2 millimeetrit on erinevus.

Aga See Bovee WMA1000A peaks (vist) töötama. WMA3000A on uuematele 3G peale imo.
Ehku peale ei julge samas osta.

Mida arvate metapritsest? Võimsust vist vabalthingavale juurde väga ei saa, aga carbon buildupi ta leevendaks minu teadmiste kohaselt. Mootor puhastati seest ca 190K pealt ära, nüüd 75K sõitnud.


andrec - 11.04.19 06:52

75k'ga läheb see asi juba päris mustaks. Meta pritsest räägi kasutajaga PRJ


Sqad - 11.04.19 07:12

Tsitaat:
Algselt postitas: RS88

See numbrimärgi jutt jäi kummitama. Vaatasin üle, eelmine omanik nüüd nii viltu ka pannud polnud. Võib-olla 1-2 millimeetrit on erinevus.


Tegelikult on natuke kõver jah/liiga vasakul. Ma pidn uuesti panema aga läks kiireks ja jäi nagu on . Reedel võime uuesti proovida.


RS88 - 11.04.19 09:28

Tsitaat:
Algselt postitas: andrec
75k'ga läheb see asi juba päris mustaks. Meta pritsest räägi kasutajaga PRJ


Tuleb siis seda tööd planeerima hakata ja raha koguma. Siis tundub mõistlik ka pritse ette võtta vahetult pärast seda.


ESTM4rkz - 11.04.19 10:11

Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Tsitaat:
Algselt postitas: aadumees
Kusjuures see Bovee 1000 ei ole kallis, 4F0051510J oli omal ajal kallim kui see Bovee oma. Hetkel muidugi OEM BT seade tootmisest maas.
Pigem küsimärk selles, kas see Bovee 1000 töötab 2g MMI'ga? Enamus selliseid BT vasutvõtjaid toetab 3g süsteeme.


Aga See Bovee WMA1000A peaks (vist) töötama. WMA3000A on uuematele 3G peale imo.
Ehku peale ei julge samas osta.


Mul on see Bovee aparaat kuskil kapis olemas, aga ei mäleta kumb kood on. Uurin välja ja kui soovi, siis võin ära müüa. Saab proovida enne, kas hakkab tööle või mitte.


RS88 - 11.04.19 10:44

ESTM4rkz, idekas. Haaraks võimalusest küll ja prooviks. Räägime U2Us edasi.

Täna sai Tartu maanteed pidi ka sõidetud. Kiirust kusjuures väga ei tunneta maanteel suurema spidomeetri näiduga. :) Aga minek on väga hea.


aadumees - 11.04.19 13:00

Tsitaat:
Algselt postitas: RS88


See numbrimärgi jutt jäi kummitama. Vaatasin üle, eelmine omanik nüüd nii viltu ka pannud polnud. Võib-olla 1-2 millimeetrit on erinevus.

Aga See Bovee WMA1000A peaks (vist) töötama. WMA3000A on uuematele 3G peale imo.
Ehku peale ei julge samas osta.

Mida arvate metapritsest? Võimsust vist vabalthingavale juurde väga ei saa, aga carbon buildupi ta leevendaks minu teadmiste kohaselt. Mootor puhastati seest ca 190K pealt ära, nüüd 75K sõitnud.


Täitsa võimalik, mõõtma ei hakanud. Lihtsalt jäi silma kui seisin eile hommikul Ülemiste city suunal sinu seljataga oodates rohelist tuld ;) Mõtlesin, et ehk hea teada :)
Konks ka muidugi huvitav nähtus, eriti S8 peal.

Eks anna siia ka teada, kas see Bovee toimis ja kuidas kvaliteet. Endal B&O ja MMI2G, ning hetkel kui kuulan, sisi ainult läbi USB mälupulga ja formaat MP3 (320 kbps), kahjuks millegipärast .m4a (256kbps) formaadiga failid tööle ei hakanud (vb oli minus viga, peaks uuesti proovima, sest kvaliteet peaks parem olema kui mp3).
AUX on ok, aga ei rahulda.


RS88 - 12.04.19 08:52

aadumees - eks annan teada jah, kui olen ära proovinud. Aprilli lõpus olen Eestis tagasi, siis võtan asja uuesti käsile.

Kärukonksu teemadel. Siin on fotosüüdistus sihtotstarbelisest kasutusest, tänud Sqadile. Nüüd kujutlegem järgmisena ikka mingit kaatrit või jahti... :D Kuigi alati on küsimus, kui tihti ma konksu kasutaksin. Hetkel tundub et sagedus võiks olla maksimaalselt 1-3 korda aastas ja mõtlesin konksu eemaldada. Aga alati saab elustiili ju muuta ja uusi mänguasju juurde osta?
https://www.upload.ee/thumb/9818143/_.jpg

Käisin eile poes piima ja saia ostmas.
https://www.upload.ee/thumb/9818148/pic.jpg

Isiklikult meeldib mulle selline stiil:
https://www.upload.ee/thumb/9818154/28279117074_2eda7d6c40_b.jpg


KJO - 12.04.19 10:25

Väga huvitav pill, jälgin ka.

Isiklikult meeldivad ka need viimased veljed, randiga velg D3 all on minujaoks no go.


RS88 - 12.04.19 10:55

Tänud. Ega jah, maitse küsimus. Ma arvan, et see suvi veel ei vaheta, võib-olla järgmine.

Kuna ma ei ole väga de-badge usku, siis tellisin S8 tagumise embleemi ja V10 embleemi. Stockis sai debadgetuna ka kuuldavasti masinaid osta, aga mulle meeldib, kui asjad on selged ja äratuntavad.

Peaksid kohale jõudma aprilli lõpus või mai lõpus.

Täna lubas Sqad anda üle ka lisamatid ja varuvõtme (kui see ikka on selle masina oma) :D


kassu - 12.04.19 18:19

Nice, see on sul igapäeva autona kasutusel või pigem nv'del kihutamiseks? :cool:


mkb - 12.04.19 18:48

Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Stockis sai debadgetuna ka kuuldavasti masinaid osta, aga mulle meeldib, kui asjad on selged ja äratuntavad.

Tahad, et foori taga iga teine tõmblema hakkaks?


antsvolli - 12.04.19 19:14

Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Stockis sai debadgetuna ka kuuldavasti masinaid osta, aga mulle meeldib, kui asjad on selged ja äratuntavad.

Tahad, et foori taga iga teine tõmblema hakkaks?


Enamasti on need 1.9 ja 2.0tdi mehed kes normaalselt ei oska olla.:D

Need randiga veljed sobivad masinale suht valatult. Võid proovida need muud värvi värvida kuid minu arust on need päris kobedad praegu.
See kärukonks on igati vajalik. Saad suurema paadi, jahi siis on ikka vaja, ja pole stiilsemat autot millega käru vedada :cool:


RS88 - 12.04.19 19:53

Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Stockis sai debadgetuna ka kuuldavasti masinaid osta, aga mulle meeldib, kui asjad on selged ja äratuntavad.

Tahad, et foori taga iga teine tõmblema hakkaks?


Haha. Saan aru Su poindist, aga see on ju nende probleem. Üldiselt see mind ei morjendaks. Mõne huvitavama isendiga võib-olla vötaks jah mõõtu.


RS88 - 12.04.19 19:56

Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Tsitaat:
Algselt postitas: mkb
Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Stockis sai debadgetuna ka kuuldavasti masinaid osta, aga mulle meeldib, kui asjad on selged ja äratuntavad.

Tahad, et foori taga iga teine tõmblema hakkaks?


Enamasti on need 1.9 ja 2.0tdi mehed kes normaalselt ei oska olla.:D

Need randiga veljed sobivad masinale suht valatult. Võid proovida need muud värvi värvida kuid minu arust on need päris kobedad praegu.
See kärukonks on igati vajalik. Saad suurema paadi, jahi siis on ikka vaja, ja pole stiilsemat autot millega käru vedada :cool:


kassu, hetkel daily driver :)

antsvolli, egas jah. Veljed ja konks on puhtalt maitse tunnetus. Värvima ei hakkaks, aga kunagi otsiks midagi sarnast nagu pildil on või ikkagi OEM. Ma ei raatsi kütet raisata nende 1.9 masuudipressijate peale :D


randmeri - 12.04.19 22:29

Vägev auto! Ja tundub olevat heades kätes :)

Kui eksklusiivsemaid velgi auto alla soovid soetada, siis võid märku anda.
HRE, Vossen, Rotiform velgede näol saan aidata.


RS88 - 13.04.19 08:08

randmeri, tänud! Eks ma püüan jah ta eest nüüd hoolitseda. Velgede osas räägime kindlasti, eks prioriteetsemad asjad tuleb mul ennem üle käia ja siis tegelen velgedega ka. Päris plekkvelje hinnaga need kindlasti pole ja rehv tuleb ka ilmselt siis pisut erilisem. Nuudlimenüü peale üle :D


RS88 - 25.04.19 11:37

Eile sain kätte Hiinast tellitud embleemid. Hõbedane oli metallist ja must plastikust. Maksid mõlemad ca 10 euri tükk koos saatmisega.

Embleemid:
https://www.upload.ee/thumb/9871186/57618287_1191725474320084_4263013903253897216_n.jpg

Eesmärgi püstitus:
https://www.upload.ee/thumb/9871194/audi-s8-d3-13.jpg

Tulemus. Sai päris palju pilte vaadatud, et asetus oleks õige.
https://www.upload.ee/thumb/9871188/58375666_284259809177648_2656087915641176064_n.jpg

See kuu ilmselt tulevad ka V10 embleemid.
Järgmine etapp oleks kärukonksu eemaldus ja detailing. Summutiotsad on korralikult ära saastatud, aga eks neid pidevalt prillikivina hoida ongi raske. Peab regulaarselt puhastama.

Tööd tegin parklas, pinna puhastusvahenditeks oli klaasipesuvedelik ja Poola kvaliteetviin. Naaber muidugi imestas, et mis ma auto kõrval joon :D Tuli välja, et ca 2012. aastal oli tal endal hõbedane S8 heleda sisuga. Minu auto nägemine tekitas korraliku nostalgia ja nüüd tekitas isu uue auto ostu järele.


TiitR2 - 25.04.19 11:46

Kuhu sel autol see must embleem käib?


RS88 - 25.04.19 12:02

Ei käigi. Tellisin lihtsalt huvi pärast ja mõtlesin siis kohapeal otsustada, kumb ilusam on. Hõbe võitis. Must jääb niisama vedelema ilmselt.


Rix - 25.04.19 12:16

Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Eile sain kätte Hiinast tellitud embleemid.


Sellise kunagise lipulaeva peale ei sobi küll hiina kvaliteedituid embleeme kleepida. Niipalju, kui neid näinud olen, siis on nad ebaühtlased, mitte peegelsiledad ja igasugu valu praak näha jne. Lisaks kippus S-line märkidel see punane värvitud osa minema jalutama (originaalis on see vist plastikust ja sisse liimitud, mitte värv). Ilmselt sama ka selle S8 märgiga.

Aga muidu ElsaWin-is on olemas mõõdud luugi servast mõõtes märkide paigaldamiseks. Õhtul, kui meeles võin panna pildi mõõtudega, siis ei pea neid silma järgi sobitama. ;)


masuurik - 25.04.19 12:30

Ma kleepisin väiksemat sorti koerapuuri peale üleliigse RS5 embleemi. Puur vahest tagaistmel ja punase turvavööga kinni. Üks variant siis sulle:D. Kui koera pole, kleebi naise käekoti peale.


antsvolli - 25.04.19 13:11

Tsitaat:
Algselt postitas: masuurik
Üks v Kui koera pole, kleebi naise käekoti peale.



+1 :D


RS88 - 25.04.19 13:43

Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Eile sain kätte Hiinast tellitud embleemid.


Sellise kunagise lipulaeva peale ei sobi küll hiina kvaliteedituid embleeme kleepida. Niipalju, kui neid näinud olen, siis on nad ebaühtlased, mitte peegelsiledad ja igasugu valu praak näha jne. Lisaks kippus S-line märkidel see punane värvitud osa minema jalutama (originaalis on see vist plastikust ja sisse liimitud, mitte värv). Ilmselt sama ka selle S8 märgiga.

Aga muidu ElsaWin-is on olemas mõõdud luugi servast mõõtes märkide paigaldamiseks. Õhtul, kui meeles võin panna pildi mõõtudega, siis ei pea neid silma järgi sobitama. ;)


Kus te varem olite? :D Kusjuures välisel vaatlusel on kvaliteet üsna okei. Metall on ühtlane ja ääred sirged. Vastupidavuse osas eks aeg näitab.
Tänud inspireerivate soovituste eest! Püüan siis naisele ilusa üllatuse valmistada. :)


RS88 - 26.04.19 20:33

Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Eile sain kätte Hiinast tellitud embleemid.


Sellise kunagise lipulaeva peale ei sobi küll hiina kvaliteedituid embleeme kleepida. Niipalju, kui neid näinud olen, siis on nad ebaühtlased, mitte peegelsiledad ja igasugu valu praak näha jne. Lisaks kippus S-line märkidel see punane värvitud osa minema jalutama (originaalis on see vist plastikust ja sisse liimitud, mitte värv). Ilmselt sama ka selle S8 märgiga.

Aga muidu ElsaWin-is on olemas mõõdud luugi servast mõõtes märkide paigaldamiseks. Õhtul, kui meeles võin panna pildi mõõtudega, siis ei pea neid silma järgi sobitama. ;)


Kus te varem olite? :D Kusjuures välisel vaatlusel on kvaliteet üsna okei. Metall on ühtlane ja ääred sirged. Vastupidavuse osas eks aeg näitab.
Tänud inspireerivate soovituste eest! Püüan siis naisele ilusa üllatuse valmistada. :)


Kusjuures täna vaatasin uuesti ning punane osa ongi sisse liimitud plastik. Täitsa korralik tundub ikkagi.

Täna hoidis vanajumal mitu korda mu lubasid :) Politsei oli mitmetes kohtades salakavalalt mõõtmas.

Fotosüüdistus romansist ka:
https://www.upload.ee/thumb/9878179/IMG_20190426_221454.jpg

Avastasin, et juhipoolne suunatuli on mõraline. Kärukonks ka vabatahtlikult ära tulla ei soovinud. Roostesurm ja haamer tuleb vist külla kutsuda, soovitusi?

Kas keegi teab, kust leida infot S8 D3 tootmisnumbrite kohta?


RS88 - 26.04.19 20:34

Ja andke veel üks soovitus, palun. Millega keegi oma autot peseb ja vahatab?


antsvolli - 27.04.19 07:29

Kui haamriga toksima hakkad siis pane mingi klots vahele või kui on vask, komposiit haamer siis pole lugu. Mõnikord aitab ka kui tungiga konksust tösta ja siis toksida, kätte saad siis määri korralikult üle, et seistes rohkem ei roosteta. Nii jääb hea :cool:

Auto lase vahuga üle ja loputad maha, teed pigipesu järgmisema kuid seda kindlasti mitte päikse käes ja hea oleks kui ta seisab peale aine pealekandmist nii 15min, loputad maha, võid veel vahuga üle lasta ja seista nii saad selle pigi pesuaine lihtsamini lahti. Vahast oskab mõni "libenäpp "paremini rääkida.:D


Rix - 27.04.19 11:01

Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Kus te varem olite? :D

Aga kas sa küsisid kuidas ja kuhu? :D

Igatahes ole lahke:
https://www.upload.ee/thumb/9880271/1.JPG
https://www.upload.ee/thumb/9880275/2.JPG


randmeri - 27.04.19 21:43

Iga pinnatöötluse puhul on ülimalt oluline pindade puhtus. Ehk teisisõnu eemaldada auto kerelt ja velgedelt lahtine mustus, pigi ja piduritolm.

Kui ise teha soovid ja selleks koht on, siis leotusainena soovitan Polar Micro Degreaserit. Pigiainena Polar Asphalt Stain Removerit. Piduritolmu ja muude setete eemaldamiseks kasutan ise Bilt Hamber’i Auto-Wheeli või Korrosoli.

Vahaks soeta Soft99 Fusso Coat. Kestab vaha kohta ikka väga hästi. Kuigi soovitan keraamilise pinnetöötluse peale mõelda - investeering aastateks. Minu auto peal toimetab siiani, olgugi, et paigaldusest möödas 2,5a!


RS88 - 01.05.19 13:40

Tänud, randmeri ja R-I-X. V10 embleem saab siis õigesti pandud nüüd. Kuigi tundub, et ka S8 nüüd nii hullusti mööda ei läinud.

Homme võtan tõenäoliselt auto pesu ette, sai minipuhkus korraldatud. Keraamiline kaitse on kindlasti plaanis siis, kui auto tehniline hooldus tehtud vastu talve.

Mis puudutab esistanget - teen vist "ajutise fixi". Sõber töötab Revalis automaalrina ja sealt peaks saama õige värvikoodiga värvi. Saab pisut kahjustuste ravi teha kuniks stange täiesti ära saab tehtud.

Kärukonksu eemaldusega ise hakkama ei saanud, polnud millegagi neid kuule leotada. Tungiga sai tõstetud ja haamriga ka pisut peale antud, aga ei miskit. Läheb igaks juhuks AC Garage, see on köömes töö neile.


TiitR2 - 01.05.19 15:05

Mina võtsin enda konksu ise ette. Ca. 0,5h ja asi sai korralikult toimima, kõik kuulid hakkasid vabalt liikuma, enne olid ikka väga tuugalt kinni.
Väga hea vahend on see VBG konksu määre (spets veokate konksu osade tarvis toodetud, ei lase tolmul ligi tulla ja hülgab vett).
Puhastasin erinevate traaharjadega ja brake cleaneriga nii konksu, kui ka autopoolse süsteemi ära ja määrisin sisse. Kuule traatharjaga ei puutunud, vaid leotasin cleaneriga hiljem määrisin sisse.

Piltidel konks veel puhastmata ja määrimata.
https://www.upload.ee/image/9901617/20190423_133554.jpg
https://www.upload.ee/image/9901619/20190423_134949.jpg


RS88 - 01.05.19 15:27

Hea info. Lasid lihtsalt tuugalt seda Power Brake Cleanerit täis ja lasid liguneda? Siis hakkas asi liikuma?
Kust seda VBG määrdeõli osta saab, ma netist väga infot ei leidnud?


TiitR2 - 01.05.19 15:32

Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Hea info. Lasid lihtsalt tuugalt seda Power Brake Cleanerit täis ja lasid liguneda? Siis hakkas asi liikuma?
Kust seda VBG määrdeõli osta saab, ma netist väga infot ei leidnud?

Erinevate terasharjadega korralikult puhtaks jah (just autopoolne süvend) ja siis cleaneriga uputada. Likku pole seal väga midagi jätta, kuna cleaner kuivab pmst hetkega.
Kuna tegelen rekkadega, siis veoauto varuosade poest tuttav soovitas (18.- +km oli pudel). Mina ostsin konkreetselt Veoautoring OÜ-st Tartus.

Eks sobivad kindlasti ka muud taolised määrded sinna, kuid mul oli konkreetselt see:https://www.vbg.eu/sv/produkter/ovrigt-sortiment/specialoljor/vbg-mekolja-7b8e5f35/?v=49-005500

https://www.upload.ee/image/9901756/20190501_183542.jpg
https://www.upload.ee/image/9901760/20190501_183555.jpg


ESTM4rkz - 03.05.19 15:39

Tsitaat:
Algselt postitas: ESTM4rkz
Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Tsitaat:
Algselt postitas: aadumees
Kusjuures see Bovee 1000 ei ole kallis, 4F0051510J oli omal ajal kallim kui see Bovee oma. Hetkel muidugi OEM BT seade tootmisest maas.
Pigem küsimärk selles, kas see Bovee 1000 töötab 2g MMI'ga? Enamus selliseid BT vasutvõtjaid toetab 3g süsteeme.


Aga See Bovee WMA1000A peaks (vist) töötama. WMA3000A on uuematele 3G peale imo.
Ehku peale ei julge samas osta.


Mul on see Bovee aparaat kuskil kapis olemas, aga ei mäleta kumb kood on. Uurin välja ja kui soovi, siis võin ära müüa. Saab proovida enne, kas hakkab tööle või mitte.


Kuigi vahepeal ütlesin RS88-le U2U-s, et proovisin tuttava 2007a A8-s ning ei saanud tööle, siis täna hommikul natukene googeldasin ja leidsin lahenduse.
Mul on Bovee WMA3000A ning MMI 2G'ga A8 teda esialgu ei tunnistanud. Foorumitest lugesin mingisuguse Audi Music Interfacei uuenduse kohta, mida tehakse siis läbi AMI pistiku (AMI to USB emane -> FAT32 formatitud pulk otsa, millel AINULT update fail). Ekraanile tuleb peale USB ühendamist kiri "updating AMI bla bla bla" ning kui valmis, siis "update successful, remove usb stick bla bla bla". Peale seda ühendasin Bovee aparaadi ning läbi bluetoothi toimib muusika mängimine ilusti (proovisime Spotifyd). Seal on küll paar väikest detaili, mida tasub tähele panna, et ka telefonikõned töötaksid (ning muusika pärast neid edasi mängiks).
Üldiselt hea helikvaliteet ja asi toimib ilusti!


RS88 - 03.05.19 19:57

Tänud info eest. Selle lahenduse eest oleks nõus juba maksma. Võiks Tartus tehingu ära teha kui mind selle AMI- update'ga ka aitad :)


ESTM4rkz - 03.05.19 21:18

Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Tänud info eest. Selle lahenduse eest oleks nõus juba maksma. Võiks Tartus tehingu ära teha kui mind selle AMI- update'ga ka aitad :)


Tuttav A8'ga otsustas, et tal on endal seda aparaati vaja ja ostis ära :D Kui tahad, siis AMI-updateiga saan aidata, aga Bovee pead ise tellima ikkagi. Kas sul see AMI pistik -> USB female olemas? Jätan esialgu selle faili mälupulgale alles ning selle usb kaabli ka enda kätte. Eks anna teada, kui ise faili või Tartus abi tahad :)


80quattro - 04.05.19 07:53

Tsitaat:
Algselt postitas: R-I-X
Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Eile sain kätte Hiinast tellitud embleemid.


Sellise kunagise lipulaeva peale ei sobi küll hiina kvaliteedituid embleeme kleepida. Niipalju, kui neid näinud olen, siis on nad ebaühtlased, mitte peegelsiledad ja igasugu valu praak näha jne. Lisaks kippus S-line märkidel see punane värvitud osa minema jalutama (originaalis on see vist plastikust ja sisse liimitud, mitte värv). Ilmselt sama ka selle S8 märgiga.

Aga muidu ElsaWin-is on olemas mõõdud luugi servast mõõtes märkide paigaldamiseks. Õhtul, kui meeles võin panna pildi mõõtudega, siis ei pea neid silma järgi sobitama. ;)


Originaalembleem Audi Eesti esindustes 29€:P


RS88 - 04.05.19 12:11

Tsitaat:
Algselt postitas: ESTM4rkz
Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Tänud info eest. Selle lahenduse eest oleks nõus juba maksma. Võiks Tartus tehingu ära teha kui mind selle AMI- update'ga ka aitad :)


Tuttav A8'ga otsustas, et tal on endal seda aparaati vaja ja ostis ära :D Kui tahad, siis AMI-updateiga saan aidata, aga Bovee pead ise tellima ikkagi. Kas sul see AMI pistik -> USB female olemas? Jätan esialgu selle faili mälupulgale alles ning selle usb kaabli ka enda kätte. Eks anna teada, kui ise faili või Tartus abi tahad :)


Mul ei ole seda pistikut endal paraku. Eks ma vaatan, kust ma nüüd selle Bovee kätte saan. Kindlasti kasutaks lahkesti su abi!

80quattro, ei saagi aru, kas see kommentaar oli mõeldud tänitusena :) või pigem et "säästsid 18 eurot ehk 65% jubina ostust, mille kvaliteet on 80-90% sama". Ma ei hakanud tookord isegi vaevuma, et uurida. Kuigi see 18 euri juurde maksta originaali eest oleks olnud seda väärt. Eks ülejäänud S8 omanikud on nüüd targemad.


80quattro - 04.05.19 14:57

Tsitaat:
80quattro, ei saagi aru, kas see kommentaar oli mõeldud tänitusena :) või pigem et "säästsid 18 eurot ehk 65% jubina ostust, mille kvaliteet on 80-90% sama". Ma ei hakanud tookord isegi vaevuma, et uurida. Kuigi see 18 euri juurde maksta originaali eest oleks olnud seda väärt. Eks ülejäänud S8 omanikud on nüüd targemad.


Lihtsalt infoks, et originaal pole kallis, küll aga on kvaliteet tagatud:cool:


Kaits - 04.05.19 17:55

Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Tsitaat:
80quattro, ei saagi aru, kas see kommentaar oli mõeldud tänitusena :) või pigem et "säästsid 18 eurot ehk 65% jubina ostust, mille kvaliteet on 80-90% sama". Ma ei hakanud tookord isegi vaevuma, et uurida. Kuigi see 18 euri juurde maksta originaali eest oleks olnud seda väärt. Eks ülejäänud S8 omanikud on nüüd targemad.


Lihtsalt infoks, et originaal pole kallis, küll aga on kvaliteet tagatud:cool:


Mina siinkohal Toomasega samas paadis - ostke originaali ja muresid on vähem või pole neid üldse :) . Eriti käib see kuluosade kohta. Hakkab see aeg läbi saama kus erinevad linnalegendid meid "kallite" originaaljuppide eest odavate b-osade juurde ajasid.

Auto on Sul äge. Tahaks kunagi ka mõnda Audi luksklassi lipulaeva proovida.

A mul hoopis teistlaadi küsimus. Vaatasin esimese postituse pilte ja tundub, et mul oli vist hiljuti vaja Sinu akna alt läbi jalutada :) . Küsimus siis selline, et kuidas te seal küll oma autosid merealuses parklas hoida julgete? See peaks olema ju sõna otseses mõttes mõned meetrid kaldast ja veepinna all? :o


RS88 - 04.05.19 20:16

Tsitaat:
Mina siinkohal Toomasega samas paadis - ostke originaali ja muresid on vähem või pole neid üldse :) . Eriti käib see kuluosade kohta. Hakkab see aeg läbi saama kus erinevad linnalegendid meid "kallite" originaaljuppide eest odavate b-osade juurde ajasid.

Auto on Sul äge. Tahaks kunagi ka mõnda Audi luksklassi lipulaeva proovida.

A mul hoopis teistlaadi küsimus. Vaatasin esimese postituse pilte ja tundub, et mul oli vist hiljuti vaja Sinu akna alt läbi jalutada :) . Küsimus siis selline, et kuidas te seal küll oma autosid merealuses parklas hoida julgete? See peaks olema ju sõna otseses mõttes mõned meetrid kaldast ja veepinna all? :o


Jep, eks ma selle jutuga olen ise ka nõus. Ma ei ole selle "ohu peale" väga ise mõelnudki. Jääb vaid üle usaldada Merko tippinseneeriat ja eeldada (loe: loota), et kõik on ilus ja toimib.

Sul endal ka ju lipulaev, RS6 Avant nagu ma loen. Proovinud olen C5 ja C7. C7 on muidugi über - kui raha poleks küsimus, kohe ostaks. C5 oli lahe, aga hinna kerkimiseni läheb turul minu hinnangul aega, RS4 B5 on juba mingil põhjusel oluliselt hinnatum. Need eksemplarid, mida proovisin, olid üsna kehvas seisus ja ei julgenud osta, neid kulukaid tüüpvigu kartsin. Käed pole mul kuldsed vähemalt kapoti ja auto all, seega hea ajalooga S8 tundus kõige parem valik. Coupe ülalpidamine 4 aastat polnud ka sugugi soodne lahendus. Ca 1.5k aastas, sinna otsa S8 puhul ma eeldan ca +50%, see eest mugavust ja sõidurõõmu on KORDADES rohkem ning autode hinnad pole minu arvates viimased paar aastat enam kuhugi kukkunud.


RS88 - 10.05.19 08:08

Üks väike klõps ka juurde. Kuigi auto on väljast veidi räpane. Raadios mängis Retro FM ja silmailuks õhkutõusvad Tallinna lennukid :)

https://www.upload.ee/thumb/9942251/59781245_2376476889234822_8708198191532605440_o.jpg


RS88 - 10.07.19 15:10

Kerge update.

Ca kuu tagasi hakkas põhjakate lipendama, ilmselt suurel kiirusel sõitsin mingist madalikust läbi ja käis korra vastu maad ära. Kas sobib ka tavaline A8 põhjakate? Praegu on ajutiselt pornotuuningut tehtud.

Nädal tagasi Kuressaares sai auto ära pargitud, nina jäi äärekivi peale. Auto oli kõige kõrgemas asendis ja läks tol hetkel muretult.
Aga loomulikult, tagasi tulles enam nii mugav ei olnud. Tagurdades oli selge, et stange on lõuaga ääre taha jäänud. Esmane vaatepilt oli väga kole ja ehmusin isegi ära. Kuid siis aitas naine stanget tõsta ja tagurdasin rahulikult välja. Äärtest oli stange lahti tulnud, udutulede katted olid ka veidi lahti ja tiivakoobastest oli ühelt poolt poldid välja tulnud. Muidu stange oli peaaegu terve, kinnitused ka OK.
Kuna olin juba ammu plaaninud esistange värvimist tänu sellele, et all olid suured tükid värvi väljas, siis oli mugav hetk sõbra kätte viia.

Sain ka veel teada, et keegi on selle autoga ilmselt põldu kündnud, sest see stange oli juba korra vigastada saanud ja pahtliga järele aidatud. Õnneks praegu pidavat veel asja saama.

Paar pilti ka, kõrvalistuja pool on veidi hullem:
https://www.upload.ee/thumb/10197366/IMG_20190704_174853.jpg
https://www.upload.ee/thumb/10197383/IMG_20190704_174903.jpg
https://www.upload.ee/thumb/10197389/IMG_20190704_174847__1_.jpg


Teisel pool veel kruvid sees:
https://www.upload.ee/thumb/10197368/IMG_20190704_174834.jpg

Juba eelnevad värvikahjustused:
https://www.upload.ee/thumb/10197376/IMG_20190704_174844.jpg

Töö käib:
https://www.upload.ee/thumb/10197424/66228272_857362271296211_4211186365389340672_n.jpg


Kuna sooviks teha ära ka hoolduse ja tehnilise kontrolli, siis kuhu võiks pöörduda? AC Garage kuuldavasti enam ei tegutse, Revalisse väga ei soovi minna. Flameko? Forss?
Omaette küsimus on, kas peaks ka kastiõli vahetama, solenoide kontrollima.
Carbon buildup removal (kuidas seda eestikeelsena öeldagi) tuleb ka ilmselt ette võtta, aga seda veidi hiljem. Järsku on midagi pakilisematki vaja teha, aga enne kontrolli ei tea.

Veel on plaanis lõpuks Bovee WMA1000A ära osta Bluetoothi kaudu muusika kuulamiseks ja pardakaamera. Viimane just seetõttu, et kaskot pole ja igasugu idioote on tee peal. Valituks osutus suheliselt best-bang-for-the-buck toode:
https://www.amazon.de/gp/product/B07BTTR8TX/ref=ox_sc_act_title_2?smid=A2SBKIBT026FQ2&psc=1

Ilmselt hooaja lõpus soetan endale suverehvid 21 tollistele, praegused on juba üsna läbi. Velgesid veel pole, hakkan otsima.

Ahjaa. V10 märgid said ka tagasi pandud ja seda nüüd täpsete juhiste järgi.


Typhome - 10.07.19 16:26

Tsitaat:
Algselt postitas: RS88

Kuna sooviks teha ära ka hoolduse ja tehnilise kontrolli, siis kuhu võiks pöörduda? AC Garage kuuldavasti enam ei tegutse, Revalisse väga ei soovi minna. Flameko? Forss?

Huvitav, miks AC Garage kinni läks. Aga Forssi võid minna, on ka asjalik koht.


Rix - 10.07.19 16:33

Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Kuna sooviks teha ära ka hoolduse ja tehnilise kontrolli, siis kuhu võiks pöörduda? AC Garage kuuldavasti enam ei tegutse, Revalisse väga ei soovi minna. Flameko? Forss?


Meie pere Audid käivad Teemo juures (Treiel Auto OÜ) ja julgeks soovitada. Lisaks tegelevad tallinnas ja ümbruses Audidega ka Outlaw (Vagrem OÜ) ja Andrec (Differ OÜ).


Cari - 10.07.19 17:54

Pardakaameraks kasutan ise Garmin dash cam 55-
https://www.amazon.de/Garmin-Dash-Schnappschussfunktion-Fahrspurassistent-%C3%9Cberwachungsmodus/dp/B06XN611DT/ref=mp_s_a_1_3?keywor ds=garmin+dash+cam+55&qid=1562781022&s=gateway&sprefix=garmin+dash+&sr=8-3

Käib magnetiga esiklaasil, seega lihtne eemaldada ja tagasi panna. Kvaliteet ka hea ning testitud ka õnnetuse korral! Videode alla laadimine muul viisil kui otse sd kaardilt on muidugi hunnik õnnetust


RS88 - 10.07.19 21:28

Cari, see Garmin tundub jah väga asjalik. Aga samas 100 euri juurde maksta tundub palju, ei oska öelda, kas see põhjendab end. Sooviks lihtsalt vidinat, mis asja ära ajab. Aga raudselt kui ostan, siis tahaks juba paremat.

Typhone, vot ei oska ütelda. Ei tahetud väga kommenteerida ka. Forsi kohta olen kuulnud nii ja naa samas.

R-I-X, tänud soovituse eest. U2Usse tuli ka Differi kohta positiivne soovitus, vast kaengi asja üle.

Vahepeal sai pisut näputööd ka tehtud:
https://www.upload.ee/thumb/10198755/65482607_1266641346824745_2180309967079211008_n.jpg

https://www.upload.ee/thumb/10198759/65821961_620489958458451_3569803643353825280_n.jpg

Kasutasin nn terasnuustikut ja Cifi. Prosta värk, aga toimis. Aga mõned tahmaplekid jäid endiselt sisse ja seal tuleks juba vähe asisemalt peale minna, kindlasti peaks ka poleerima. Mingi tund aega nühkimist oli umbes, ütleks, et selline 4- tulemus ja võib rahule jääda arvestades vahendeid.


TiitR2 - 10.07.19 21:59

Äge masin (D3 kere on alati meeldinud), vägeva mootoriga, kuid sry mu subjektiivset arvamust, kuid no ei sobi sellisele autole kuidagi see turritav kärukonks, nagu võõrkeha :D...disale veel kuidagi sappa passiks, kuid S8-le?
See pole ju päris igapäevane piimajärel käimise ja K-Rautast tsemendi toomise auto ka vist? Või siiski? Mina sõidaks sellisega ilmselt vaid pühapäeviti (muul ajal oleks garaažis ja igaõhtune lapiga ülekäimise rituaal...aga see olen mina ;) ).


RS88 - 11.07.19 05:12

Kärukonks on plaanis ära võtta. Teema alguses seda ka mainitud.

Eelmine omanik vedas skuutrit. Kui ise paadi ostan, ega siis vast kasutakski ainult.


Sfinks - 11.07.19 05:41

Sinna otsa saab paigutada rattahoidja, seda eriti sedaani puhul. Üks mõistlik kasutegur, näiteks.


SkAudimees1 - 11.07.19 11:21

Kas plaanid kärukonksu täiesti ära võtta? Või plaanis vahest seda ka kasutada? Igaljuhul kui täiesti üle jääb ja ei kasuta, saame ehk kaubale?! :)

Kirjutan ps ka Sulle.


RS88 - 11.07.19 11:39

Teisaldatav kärukonks on jah, jätaks igaks juhuks endale tagavaraks. Kuna elan mere ääres, siis skuutri ost oleks täitsa mõeldav...


RS88 - 11.07.19 19:53

Mõned pildid, mis said veidi aega tagasi tehtud. Kes soovib, näeb natuke päikeseloojangut ka auto pealt vastu kumamas :)

https://www.upload.ee/thumb/10202764/s8-1.jpg

https://www.upload.ee/thumb/10202769/s8-3.jpg

https://www.upload.ee/thumb/10202774/s8-2.jpg

https://www.upload.ee/thumb/10202775/s8-5.jpg

Keskturu juures leidsin sõbra. Ma arvan, et see härra omas ühte S8 D2 eelnevalt, mis oli eelmisel suvel müügis. Nüüd on seda A8 D3 üsna mõnusalt järele aidatud, mulle stiil meeldib. Ägedad veljed mu meelest.

https://www.upload.ee/thumb/10202778/sobrad2.jpg

https://www.upload.ee/thumb/10202787/IMG_20190602_164348.jpg

https://www.upload.ee/thumb/10202791/sobrad3.jpg

Stange sain ka värvimisest kätte. Asja sai. Varsti teen korralikud pildid ka masinast :cool:


TiitR2 - 11.07.19 20:06

Hea võrdlus, kus näha, et FL tagatuled on kordades kenamad, kui preFL-l...sama, nagu Q7-l ;)
P.S Heledamal tavaline esistange v?
P.S.2 Mina oleks need veljed (heledamal) teistpidi vist alla pannud või siin ka see teema, et kõik 4 velge on ühesugused (paraku teist külge ei näe).


mkendra - 11.07.19 22:22

Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Kärukonks on plaanis ära võtta. Teema alguses seda ka mainitud.

Eelmine omanik vedas skuutrit. Kui ise paadi ostan, ega siis vast kasutakski ainult.
Kaatrit soovid, siis mul on üks üleliigne. S8 on oma lubatud haagise massi ja jõunumbriga ideaalne auto selle vedamiseks ja vajaduselt kiiresti tanklast kütuse toomiseks. :D

Edit: Kes mu postitusest lingi eemaldas?


RS88 - 12.07.19 06:30

Päris äge pill :cool: Ma veel natuke koguks raha, Audi vaja ära hooldada ka.
Esimeseks masinaks merel tundub minu jaoks liiga uhke ja võimas ka. Midagi selle ja kummipaadi vahepealset oleks tarvis :P


mkendra - 12.07.19 11:17

Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Päris äge pill :cool: Ma veel natuke koguks raha, Audi vaja ära hooldada ka.
Esimeseks masinaks merel tundub minu jaoks liiga uhke ja võimas ka. Midagi selle ja kummipaadi vahepealset oleks tarvis :P
Kui igapäeva autoks 300kW+, siis see 1x V8 Paat ongi paras entry level esimene sõiduk. Sealt edasi juba on paras 2x V8 vaadata, mis alguseks tõesti natuke liiga palju. ;)


mkb - 12.07.19 13:10

Tsitaat:
Algselt postitas: mkendra

Edit: Kes mu postitusest lingi eemaldas?




Mina eemaldasin. See foorum ei ole oma paatide ja muu varanduse reklaamimiseks või müügiks.


RS88 - 25.07.19 07:40

Mida keegi arvab sellisest lisast ehk splitterist? Lihtne paigaldada ja lisab veidi agressiivsust esiosale. Carbon finish sobiks hästi praeguse auto värviga ka.

https://www.upload.ee/thumb/10268003/audi-s8-d3-2006-2010-custom-front-bumper-lip-spoiler-extension.jpg

https://www.upload.ee/thumb/10268005/eng_pl_FRONT-SPLITTER-VW-AUDI-S8-D3-2884_3.jpg


Kaits - 25.07.19 07:55

Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Mida keegi arvab sellisest lisast ehk splitterist? Lihtne paigaldada ja lisab veidi agressiivsust esiosale. Carbon finish sobiks hästi praeguse auto värviga ka.


Kena vidin, aga esitab agressiivsemaid nõudmisi ka ülejäänud autole. Lihtsa daily driver´i küljes vast tunduks pisut ülepakutuna...?


RS88 - 25.07.19 08:14

Võimalik. Edaspidi tahaks ehk ka madalduse poole liikuda ja 21" veljed. Kui nüüd edasi mõelda, siis oleks see poolik lahendus. Splitteri lisamine tekitaks vajaduse ka side skirtside ja tagumise splitteri järgi tegelikult ja see läheb juba tiba paljuks.


Kaits - 25.07.19 08:29

Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Splitteri lisamine tekitaks vajaduse ka side skirtside ja tagumise splitteri järgi tegelikult


Täpselt! ;)


RS88 - 14.11.19 14:25

Üle pika aja update.

Septembri alguses tagurdas Viljandi UKU keskuses mulle vanamutt külje pealt sisse. Olin kusjuures transportimas oma Jaapanist tulnud äripartnereid ja see oli väga tobe olukord. Mutt oli šokis ja kutsus abikaasa kohale.
Juhipoolsed uksed olid mõlkis (kärukonksu ja pampriga sisse tagurdatud). Algas kindlustuse ja Reval Autoga huvitav diskussioon. Õnneks kindlustus oli nõus vahetama mõlemad uksed täiesti välja ning auto külg värviti täies ulatuses üle. Tulemus üsna hea, kui välja arvata puudulik juhiukse reguleerimine ja siiani puuduolev suunatuli. Need vead lubas Reval ära parandada.

Revalis oli ka aku maha võetud. Päev hiljem viskas mul õhkvedrustuse hoiatustule armatuuri, lasin veakoode vaadata ja oli seotud comfort akuga. Vead kustutati, aga probleem on endine. Autot üles tõsta ei saa (lift mode) ja jacking mode'i ka ei lase panna. Milles võiks asi olla?
Peale talverehvide allapanemist tekkis eesmise juhipoolse velje juures mingi veider anomaalia. Keerates ja pidurdades viskab kahina sisse, nagu piduriklotsid või kettad oleksid murelikud. Samas oli ka suverehv äärest ära söödud kui alt ära võtsime.

Mulle ei meeldi ka see, et neljast uksest ainult ühel töötab soft-close. Kas siin on kellelgi kogemusi, mida ette võtta?

Igal juhul tuleb nüüd vastu talve minna hooldusesse ja kõik mured ära lahendada. Lihtsalt keeruline on olnud aega leida, aga ei taha autot käest ära lasta.


RS88 - 15.11.19 22:29

Täna tundus nii sõites kui ka visuaalselt, et auto on vajunud madalamaks. Panin Flamekosse aja kirja, ei julge hetkel rohkem sõita.
Hooldus nagunii vaja ära teha, nagu öeldud.
Luban ka pilte üles panna, neid on vahepeal omajagu tehtud.