Foorumi logo

*
taff911 - 16.08.17 10:13


taff911 - 25.09.17 07:29


Eero - 25.09.17 07:46

Päris kena varustusega auto, piltide järgi võiks nagu eeldada, et läheb müüki? :)


taff911 - 25.09.17 08:23


taff911 - 19.01.18 15:51


jorgen - 19.01.18 19:35

Väga kena isend ja eriti meeldib see puit seal sees!


taff911 - 20.01.18 09:41


ReimsR - 20.01.18 16:28

Väga äge auto! Olin isegi algselt samasuguse otsingul, aga saatus otsustas teisiti. Mulle ka väga sümpatiseerib see c7-metel figureeriv puitlahendus, enda omal kahjuks ei olnud, aga aegajalt ikka kisub sinna iibeisse neid vaatama (mulle meeldib eriti üks heledam variant).
Mulle Audi neliveo lahendus väga meeldib, mõned päevad siin oli natuke külmem ja dynamic modes sai ikka poognaid lasta. Eelmise 171kw c6-ga nii palju lõbu ei olnud :D ilmselt lisa hobesed mängivad ka rolli.


Jann - 20.01.18 16:45

Rehvirõhu andureid sellel pole, asi käib ratta kiirussensorite kaudu. Miks kasti tegid? Igaks juhuks või andis märku, nagu enamus s-tronicuid sellel läbisõidul või isegi varem. Varustuse poolest üle keskmise, ilus. Oleks veel mõned "lisad" võiks viie panna. ;) Huvi pärast küsin, kas sport tagadiffer on?
Individual seades peaks vastav rida olema. Edu.

PS. ReimsR, Sul poognate laskmine vist vähe teisest puust, ära unusta..


taff911 - 22.01.18 12:49


Audi499 - 22.01.18 15:59

Kas oled käega kontrollinud, et kapott on ikka mõlemast nurgast ilusti kinni kui annab teadet, et on lahti? Endal oli sama jama kuna just väga tihedalt ei käi seal kapoti all siis need kinnitused olid natuke roostes ja vedru ei jõudnud enam lukustit kinni lükata kui kapott sai kinnni löödud. Aitas väike surts õli ja uuesti asjad liikuma õpetatud.


Leopold661 - 22.01.18 16:29

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Rehvirõhuandurite kohta hea teada, kuid samas on ju süsteemis valik olemas "store tyre pressure values", milleks see siis vajalik on?

Kastis lasin vahetada elektroonika osa remondikomplekti, kuna viskas teavitusi "gearbox overheating, please adapt driving style".
Fake errorid, mida põhjustavad lintkaabli vigased ühendused.
Pildil oleva remondikomplekti (tootekood - 0B5398009E) paigaldus lahendas mured + uus originaal DSG õli siduri poolele.

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/393/0111446929df115.jpg

Sport difrit sellel mudelil minuteada pole, vähemasti kompuutris sellist rida näinud ei ole nii "individual" kui ka "dynamic" režiimis.

Viimaselajal kui hommikul külmaga kapoti avan, et klaasipesu lisada, siis peale sulgemist jääb armatuuri teade, et kapott siiski avatud.
Peale sõitu seisab veidi ja teavitus kadunud, võib avada ja sulgeda kapotti korduvalt ja teade tagasi ei tule, just külmade hommikute teema.
Ilmselt külmaga andur annab vale signaali, keegi oskab pakkuda sellele lihtsat lahendust?
Või variant vaid uus andur?

Kui saladus pole siis mis summadest jutt käib, et selline nn hoole teha?


Jann - 22.01.18 17:22

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Rehvirõhuandurite kohta hea teada, kuid samas on ju süsteemis valik olemas "store tyre pressure values", milleks see siis vajalik on?


Selleks, et kui kevadel teise ümbermõõduga rattad alla paned, siis teed reset ja kõik jälle hästi. Juhend, lk. 224-225.


taff911 - 23.01.18 11:37


Amadeus - 23.01.18 21:35

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911

  • Pimenurga andurid küljepeeglites
  • 3 tsooni kliima
  • Rehvirõhu andurid


Küljepeeglites on ainult valgusindikatsioon. Pimenurga info tuleb kahest radarist, mis asuvad auto tagaosas külgedel. Oletatavalt stange ja kere vahel.
C7-l ei ole 3 tsooni kliimat. Ilma LCD paneelita on 2-tsooniline. LCD paneeliga on 4-tsooniline, nagu sinu autol.
Nagu Jann mainis, siis rehvirõhu andureid tõesti ei ole. Tõttöelda on süsteem päris keerukalt üles ehitatud ja töötab hästi. Kui jätad rehvivahetusel "store tyre pressure values" tegemata, siis poole päeva pärast avastab auto, et kontrollida on vaja kõike rehve.
Maitse asi, aga mulle see Škoda baranka ei meeldi :)
Muidu Nice Car.


taff911 - 23.01.18 22:14


taff911 - 02.02.18 17:43


Amadeus - 02.02.18 18:19

1. Äkki tekib mõtteid. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01407
2. Peegliklaasi element üle kontrollida. Ilmselt küttekeha kutu.


Jann - 02.02.18 18:34

Pakun, et kütust on vähe olnud paagis ja tõmbab õhku vahele. Kütusetuli ei pea veel põlema, kui selline viga tekib, ennegi nähtud. Kui tuluke süttib, tuleb üks "viga" veel juurde veamällu. Vaja teada, palju kütti paagis lebas.
Peegliklaasi soojendus läbi, kui tegu tumenevaga (tundub, et on kui pilti lähemalt vaadata), siis uus klaas 407 eur. Audi letis.


taff911 - 02.02.18 19:01


Jann - 02.02.18 19:16

Tegelt peaks ise paranema. Omalgi korra juhtunud, kui hilja jõudes ei viitsinud tankida, mis muidugi hommikul ununes.
Võid ju mõõta peegliklaasi soojenduse takistust, kui kahtled. 99% on tulemus teada...


taff911 - 02.02.18 19:21


Amadeus - 02.02.18 19:25

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Peaks esialgu ilmselt klaasi eest võtma ja multimeetriga mõõtma kas pinge klemmidele üldse tekib.

Mõõda peegli kütteahela takistust. Kui küttekeha läbi (katkestuses), siis pinget sinna peeglisse ei tule :)
Moodsamate autode eripära.


taff911 - 02.02.18 19:51


Ruudi - 05.02.18 05:01

Minu omal Saksast tulles ka peegel ei soenend,käis garantiiga tagasi ja öeldi et oli mingite ühenduste viga.Nüüd toimetab juba üle kahe aasta.


taff911 - 05.02.18 08:58


Comic - 05.02.18 09:46

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
OK, loodan ka, et saan probleemi lahendatud ühenduste ülekäimisega.

Pole veel jõudnud tegeleda, korra proovisin klaasi eest saada, kuid päris tugeva jõuga peab tõmbama ja jätsin pooleli, kuna väljas oli külm ja kinnitused võivad puruneda.
Soojas parklas proovin mingi hetk klaasi kätte saada.
Äkki siit saad https://www.ebay.com/itm/SET-Audi-A6-C7-L-R-MIRRORS-GLASS-AUTO-DIM-HEATED-2011-2015-4G0857535E-536E/122928674793?hash=item1c9f1eb7e9 :g:fEgAAOSwzaJX~532&vxp=mtr


taff911 - 05.02.18 09:57


prj - 05.02.18 10:57

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Tänud lingi eest, hind veidi parem kui esinudsest uus komplekt :D

Esinduses kasutatud varuosi reeglina ei müüda ning kasutatud asi ongi odavam, kui uus.


taff911 - 05.02.18 16:30


taff911 - 05.02.18 21:06

ääb üle :)


taff911 - 06.02.18 17:17


Comic - 06.02.18 19:48

Väga viis matid ;) eelmise teema jätkuks, ise ka just maadlesin sama veaga.Forss pakkus dimmeriga klaasi 400 raha eest ,esindust ei hakanud tülitama,kui viie rikkama hulka saame ehk siis :D ja nii ei jäänudki üle kui ebay poole pöörduda.Kasutatud või mitte aga minule oli tähtis et oleks originaal ja peamine et korralik ja töötaks.Ise sain kaks aastat uuema klaasi ja eks hind paneb ka paikka.Tore et aidata sain,selleks ju foorumi mõte on :)


taff911 - 11.02.18 13:07


taff911 - 14.02.18 11:53


Ott_S - 14.02.18 18:22

Uuri sellisest kohast nagu www.parkli.ee .
Aga kindlasti tasub mainida, et otse Webasto enda ajusse teeks diagnosti. Mul ei aidanud läbi auto enda diagnosti süsteemi ja peab webasto enda pistikuga suhtlema.
Samas mul mark ka vähe teine. Aga küsija suu pihta ei lööda


Jann - 14.02.18 19:18

Mis pukse täpsemalt vahetada plaanid? All taga? Ja miks, kas lihtsalt tundub vedel või on midagi ka kuulda?


taff911 - 15.02.18 09:29


MEEMEES - 15.02.18 12:03

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Ott_S - tänud, uurin.

Jann - Forsis veermiku kontrollis leiti, et alumised tagumised puksid on katki (pesadest lahti), konarlikult teel on kuulda ka kerget klobinat esisillas, seega lähevad vahetusse. Meyle HD puksid lasen paigaldada.


Enne kui vahetama hakkad, soovitan kuskil teises teeninduses veel üle kontrollida.Minul oli kahjuks Forsiga ebameeldivad kogemused ( lasin samuti autot kontrollida ja kirjutati kohe üle 900 euro eest pukse ja õõtshoobasid koos vahetusega, tegelikult vajas vahetust vaid 1 rooliots ja alumine tagumine õõtshoob.Muidugi, see oli ca 3 aastat tagasi.


Jann - 15.02.18 12:38

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Ott_S - tänud, uurin.

Jann - Forsis veermiku kontrollis leiti, et alumised tagumised puksid on katki (pesadest lahti), konarlikult teel on kuulda ka kerget klobinat esisillas, seega lähevad vahetusse. Meyle HD puksid lasen paigaldada.


Mina küll neid 16 euroseid sinna ei paneks, võrdle näit. poole kallimate swag omadega ja saad aru, mis vahe neil on. Originaalid on kuskil 60 kandis tükk.


taff911 - 16.02.18 11:06


ReimsR - 20.02.18 15:12

Mis nad selliste mattide eest küsisid? Ma ostsin talveks ka mingisugused nn poolakad, aga ei ole nagu ikka õiged asjad.


taff911 - 21.02.18 09:09

Tsitaat:
Algselt postitas: ReimsR
Mis nad selliste mattide eest küsisid? Ma ostsin talveks ka mingisugused nn poolakad, aga ei ole nagu ikka õiged asjad.


Ma sain komplekti 55 eur, väga soodsad ja kvaliteet super.
Peavad väga hästi lumevett kinni.
Olen igati rahul ja väga head näevad välja ka, istuvad 100% täpsusega.

Nende mustade kinnitusklambrite asemele saab ka heledaid tellida + mati äärele lisada Audi logo (seda ei soovinud ise).
Müüja väitel heledad kinnitused on kehvema kvaliteediga ning sai tellitud ikkagi musta värvi kinnitused.


taff911 - 21.02.18 12:46


Unisol58 - 21.02.18 12:55

Tellisin endale ka samasugused matid C6'ele, kuid saadaval ongi ainult mustad kinnitused. Heledaid enam ei pakuta.


taff911 - 21.02.18 14:16


Jann - 23.02.18 12:22

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Eile said külge uus FAG rattalaager ja esisillas alumiste tagumiste õõtsade uued puksid SWAG + sildade reguleerimine, tööd tegi Vagrem OÜ.
Hea vaikne sõta nüüd.


Said aru, mis neil puksidel vahet on? Üks on tavaline kummikärakas, teine on vedelikuga täidetud hüdropuks ;)


taff911 - 26.02.18 07:24


taff911 - 13.03.18 12:20


meisner - 17.03.18 13:33

Küssa matide osas kaua seal tellimisaeg oli ja palju embleemi eest juurde küsiti?


taff911 - 20.03.18 14:26


taff911 - 21.03.18 12:32


taff911 - 07.05.18 14:57


taff911 - 07.09.18 13:55


taff911 - 17.09.18 09:50


taff911 - 18.09.18 16:27


taff911 - 28.09.18 12:29

MMI 3G+ uuendatud, viimane firmware + 2018/2019 navi kaardid.


VMartin - 28.09.18 13:29

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
MMI 3G+ uuendatud, viimane firmware + 2018/2019 navi kaardid.


Mis uuem firmware pakub?


taff911 - 01.10.18 07:41


taff911 - 21.10.18 07:19


taff911 - 11.01.19 20:58


rs156 - 11.01.19 22:23

Teeb kadedaks eks, tahaks ka..


taff911 - 11.01.19 22:47


mkb - 11.01.19 23:16

http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=168692&page=2


SGH - 13.01.19 10:28

Kena auto, veljed meeldivad eriti.
Huvitav, kust omale selliseid velgi leida võiks


Martin82 - 13.01.19 11:34

Tsitaat:
Algselt postitas: SGH
Huvitav, kust omale selliseid velgi leida võiks


Internetist või siis esindusest. Tüki hind: 828.00 € (KM-ta 690.00 €)


taff911 - 13.01.19 14:30


taff911 - 07.02.19 08:37

Mõnda aega tagasi hakkasin roolis tundma keerates raskemaid kohtasid, vahepeal oli tunda, vahepeal mitte.
Teise asjana just külmalt startides oli tunda, et rooli ei saa hoida täiesti 100% otse, nagu mingi väike jõnks oli täpselt keskasendis ees.
Natuke sõites jälle mõlemad mured kadusid.

Seda oli küll harva tunda, kuid siiski häiriv.

Eile käisin Audi Tallinnas, kurtsin muret.
Tehti roolilatile tarkvarauuendus ning pidi olema teada probleem.
Oli versioon 11, uuendati versioon 13 peale.

Hetkel tundub, et oli abiks.
Lisaks lasin kontrollida kas S-Tronic tatkvara on viimane versioon, seda ta oli.


rs156 - 07.02.19 09:19

Hm.. Kas peaks ehk profülaktika mõttes laskma ära teha isegi kui seda muret tunda ei ole ?

Mis sellise teenuse hind oli ka ?


taff911 - 07.02.19 09:29


Eero - 07.02.19 10:14

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Arvan, et kui sa oma masinal seda ei tunne roolis, siis ei ole väga mõtet.
50.- eur oli hind, aega kulus pool tundi.


Roolilati tarkvara, tase ikka :D Ise tundsin ka külmemate ilmadega, et esimesed paar kilomeetrit rool käitub nagu veidi imelikult, lauges kurvis veidi rooli keerates oleks kohati nagu liiga kerge. Ega sa ei tea kuidas seda tarkvara versiooni kaabliga kontrollida?


taff911 - 07.02.19 10:48


Reimers - 07.02.19 15:53

Jube palju on ikka erinevat tarkvara peale lükatud autole :cool: uskumatu tglt


Jann - 07.02.19 16:06

Minu Allroadis on näiteks 47 moodulit või aju, kuidas kellegile meeldib. Ja igaüks neist vajab rohkem või vähem ka tarkust. Mida tulevik toob, ei taha isegi teada hetkel.
Mis siin isekeeravast roolist rääkida, isegi tagaluugil on aju. Korralik vool e.s. laadimine ja aku on tänapäeval üliolulised. Mulle näit. dynamic rooli seade ei meeldi, isegi kui kõik muu on dynamic individuaali all, siis rool on comfort. Rool käitubki erinevalt eri seades. 11-13 versiooni võimendi ajust otse ei näe, igasugu muid numbreid on seal kuhjaga. Mul oli vist 0028 versioon softist.


kassu - 07.02.19 16:46

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Minu Allroadis on näiteks 47 moodulit või aju, kuidas kellegile meeldib. Ja igaüks neist vajab rohkem või vähem ka tarkust. Mida tulevik toob, ei taha isegi teada hetkel.
Mis siin isekeeravast roolist rääkida, isegi tagaluugil on aju. Korralik vool e.s. laadimine ja aku on tänapäeval üliolulised. Mulle näit. dynamic rooli seade ei meeldi, isegi kui kõik muu on dynamic individuaali all, siis rool on comfort. Rool käitubki erinevalt eri seades. 11-13 versiooni võimendi ajust otse ei näe, igasugu muid numbreid on seal kuhjaga. Mul oli vist 0028 versioon softist.


Kui nt D2 A8 võib ka suht vanana pidada, sest, kuigi hooldus on üle keskmise kallim, siis on auto sigalihtne aga 10a, 15a ja vanem C7 võib elektroonika kalade osas suht inetu auto olla :D


rs156 - 07.02.19 17:06

Eks ta on selle võrra turvalisem kah jälle, ja mugavam. Iga asi tuleb oma hinnaga :)


taff911 - 08.02.19 19:00


JoonasJJ - 08.02.19 23:05

Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Eks ta on selle võrra turvalisem kah jälle, ja mugavam. Iga asi tuleb oma hinnaga :)

Elektroonika eriti nii lihtsa tehnoloogia juures, nagu sõiduauto, on "turvalisem"?
Hea küll, elektroonikal on oma koht olemas (turvavarustus, juhiabid nagu ESP, ABS, automaatkastid), aga muusosas küll mingi "elektrooniline junn" ei saa korraliku mehaanika vastu. Milleks mulle rool või pidurid, mis mingisuguste "ühtede ja nullide" konflikti tagajärjel lolliks lähevad?
Seni, kuni nii analoogne asi nagu inimene, "tihendiks " on ja auto täitsa ise ei sõida, võiks ikka mingid põhifunktsioonid lollikindlad olla.


prj - 08.02.19 23:52

Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Elektroonika eriti nii lihtsa tehnoloogia juures, nagu sõiduauto, on "turvalisem"?
Hea küll, elektroonikal on oma koht olemas (turvavarustus, juhiabid nagu ESP, ABS, automaatkastid), aga muusosas küll mingi "elektrooniline junn" ei saa korraliku mehaanika vastu. Milleks mulle rool või pidurid, mis mingisuguste "ühtede ja nullide" konflikti tagajärjel lolliks lähevad?
Seni, kuni nii analoogne asi nagu inimene, "tihendiks " on ja auto täitsa ise ei sõida, võiks ikka mingid põhifunktsioonid lollikindlad olla.


Kõik tähtsad sõlmed on otse mehhaaniliselt käsitlevad. Auto on juhitav ja pidurdatav ka siis, kui roolivõimendi, ABS ja ESP ei tööta ja/või autol üldse mingit voolu ei ole.
Samuti olen tähele pannud, et kui keegi kasutab sõnaühendit "läheb lolliks" elektroonika kohta ei ole tal elektroonikast reaalselt aimugi. Reaalselt kui üheski plokis kasvõi üks 1 ja 0 sassi läheb lülitub see koheselt välja. Nii lihtne on reaalsus.

Kui väga kõik mehhaaniline meeldib, siis tuleb osta mingisugune vanakooli diisel (bensumootoril on sädeme jaoks elektrit vaja).


taff911 - 11.02.19 09:59


Jann - 11.02.19 10:46

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Tagaluuk teeb avamisel ja sulgemisel ebameeldivalt kriuksuvat häält.
Luugi amordid on määritud, edasi peaks vist lähenema juba laepolstri alt kus on järgmised luugi liigendid.

Kellelgi kogemusi?

Tasuks kiiresti reageerida, enne kui mootorid päris lahti pääsevad. Ja siis on pahandust palju. Polster eest, mõlemal mootoril on kinnituspolt u. mootori keskel alt üles. Arvan, et need on lahti loksunud, nagu paljudel. Määrida seal palju midagi pole, kui siis liugurit ümara splindi taga. Eeldan, et tegu el. luugiga.


taff911 - 11.02.19 10:53


taff911 - 11.02.19 23:34


taff911 - 20.02.19 08:08


taff911 - 23.02.19 13:21


Amadeus - 30.03.19 19:53

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Mõnda aega tagasi hakkasin roolis tundma keerates raskemaid kohtasid, vahepeal oli tunda, vahepeal mitte.
Teise asjana just külmalt startides oli tunda, et rooli ei saa hoida täiesti 100% otse, nagu mingi väike jõnks oli täpselt keskasendis ees.
Natuke sõites jälle mõlemad mured kadusid.

Seda oli küll harva tunda, kuid siiski häiriv.

Eile käisin Audi Tallinnas, kurtsin muret.
Tehti roolilatile tarkvarauuendus ning pidi olema teada probleem.
Oli versioon 11, uuendati versioon 13 peale.

Uuematel pakutakse versiooni 14. TPI 2032205/14 - Confort complaint about steering. Esineb siis D4, Q5, C7, B8 kerega audidel. Kui rooli nö otsesõidul ei pööra, lülitub roolivõimendi energia kokkuhoiu eesmärgil välja ja tekibki see väike jõnks.


taff911 - 02.04.19 09:51


taff911 - 16.04.19 10:47

Täna sai tehtud Forss-is 210 000 km hooldus. Uus õli, kõiksugu filtrid ja uus mootori abirihm.
Auto suveks nüüd valmis.

Avastati, et tagumine klaasipesu ei tööta, pump teeb häält kuid vesi tagaklaasile ei jõua, teab äkki keegi mingit tüüp kohta kuskohast voolik võib katki olla?


Amadeus - 16.04.19 17:13

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Avastati, et tagumine klaasipesu ei tööta, pump teeb häält kuid vesi tagaklaasile ei jõua, teab äkki keegi mingit tüüp kohta kuskohast voolik võib katki olla?

Ei usu, et voolik katki. Ilmselt on mõistlik luugi polster maha võtta ja vaadata kas sealt midagi tuleb. On olnud vanemate masinatega juhuseid, kus lohv on otsast ära ja vedelik jookseb luugi sisse. Või siis taga kojamehe mootori düüsi sisu murdunud, mingi tükk ees ja vett läbi ei lase.


taff911 - 17.04.19 12:47


HP_75 - 14.07.19 13:04

Tsitaat:
Algselt postitas: Amadeus
Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Avastati, et tagumine klaasipesu ei tööta, pump teeb häält kuid vesi tagaklaasile ei jõua, teab äkki keegi mingit tüüp kohta kuskohast voolik võib katki olla?

Ei usu, et voolik katki. Ilmselt on mõistlik luugi polster maha võtta ja vaadata kas sealt midagi tuleb. On olnud vanemate masinatega juhuseid, kus lohv on otsast ära ja vedelik jookseb luugi sisse. Või siis taga kojamehe mootori düüsi sisu murdunud, mingi tükk ees ja vett läbi ei lase.



Ikka jõhkralt laguneb su masin,hullem,kui mõni vana Opel. Oli ka plaanis selline ehk soetada,aga sinu teemat lugedes läks isu ära,sorry.


corbe - 14.07.19 18:15

Ausalt öeldes kummaline vaatenurk. Põhjendan ka miks: teema autor on kenasti kõik hooldused esimesse postitusse maha täheldanud. Ja seal pole midagi erilist, tüüpilised hooldused ning mõningad mudeli tüüpvead. Ehk siis kõik mida leidub igal margil ja mudelil, lisaks on võimalik tüüpvead kodutööna selgeks teha.
Kõik mis liigub, see teatavasti ja kulub ja laguneb. Eks tuleb otsus teha millist marki ja mudelit omama ja hooldama hakkad.


TiitR2 - 14.07.19 18:29

Tsitaat:
Algselt postitas: corbe
Eks tuleb otsus teha millist marki ja mudelit omama ja hooldama hakkad.

Tead, seda on lihtsam kirjutada/öelda, kui reaalselt teostada :D. Täna ükskõik mis foorumeid või saite kammid, kõigil on oma kiiksud, mõnel rohkem, mõnel vähem...aga uuematel pigem rohkem ja valik on tõesti keeruline. Eks siin tuleb ka mängu margi usk ja tulebki teha valikuid konkreetses margi sees, mis pole ka k*rt mitte kerge, kui siinseid teemasi lugeda.


corbe - 14.07.19 18:42

Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Tsitaat:
Algselt postitas: corbe
Eks tuleb otsus teha millist marki ja mudelit omama ja hooldama hakkad.

Tead, seda on lihtsam kirjutada/öelda, kui reaalselt teostada :D. Täna ükskõik mis foorumeid või saite kammid, kõigil on oma kiiksud, mõnel rohkem, mõnel vähem...aga uuematel pigem rohkem ja valik on tõesti keeruline. Eks siin tuleb ka mängu margi usk ja tulebki teha valikuid konkreetses margi sees, mis pole ka k*rt mitte kerge, kui siinseid teemasi lugeda.

Ei ole seal midagi keerulist, vaja vaid iseendale maha müüa/põhjendada :P
Eks ma olen samamoodi teadlik et üks päev võib "pauk" ära käia. Aga ei tule üllatusena.


antsvolli - 14.07.19 18:42

Ega sel Opelil polegi midagi muud peale kere ja rattaste kui võrrelda teda C7ga. :D


HP_75 - 14.07.19 19:42

Tsitaat:
Algselt postitas: antsvolli
Ega sel Opelil polegi midagi muud peale kere ja rattaste kui võrrelda teda C7ga. :D


Muu veel,aga käigukasti korduvad jamad on natuke liiast,igaljuhul ei ole nii,et ostad 170t läbisõiduga masina ja
ainult sõidad hooldusest hooldusesse. Palju raha kulub,ega muud midagi,soovin oamanikule paksu rahakotti
ja edu!


taff911 - 15.07.19 14:20


taff911 - 16.01.20 16:27


taff911 - 13.08.20 09:34


jaiks - 13.08.20 15:22

Selle tule niiskuse asjus võiks üle vaadata terase pilguga, ega päris servas üleval või all pole piki serva mõrasid tekkinud. Tihti sellest hakkab tekkima niiskus, mis ära ei kao enam. Mõrad enamasti seal, kus klaas läbipaistmatuks muutub.


taff911 - 13.08.20 17:46


Typhome - 13.08.20 17:55

Üks sõna - kasko.


jaiks - 13.08.20 18:00

Mul ka väike mõra all servas, panin veidi autolakki peale, ehk hoiab niiskuse eemal veidi. Aga on saada tegelikult uusi oem klaase, millel märgid maha sulatatud. 6h pusimist ja kahel tulel said vahetatud kunagi.
Ja see pole ainult Audide mure, olen ka BMW-l näinud.


Amadeus - 13.08.20 18:19

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Meenub veel, et nädal aega tagasi läks üks esituli seest täiesti uduseks ning on seda siiamaani. Lugesin, et neil LED tuledel on aktiiv vent sees mis õhtutab - kontrollisin VCDS-iga ning mingeid veakoode ma ei leidnud mis viitaks tulede aktiivõhutuse mitte toimimisele. Läheb kuivemaks küll siis kuivab ära. Ilmselt selliste ilmadega normaalne, et niiskus mingil määral sinna satub. Kui kellelgi kogemust selliste LED tulede niiskuse teemal, siis võiks infot jagada.


Ilmselt on sul seal ikkagi mingi probleem. Mina olen õrna udukirmet kohanud allservas ca suunatule/päevasõidu tule jagu, mis üldiselt suhteliselt kiiresti kaob. Tekib see siis järsematel temperatuuri muutustel, väga niiskete ilmadega ja vahel ka peale pesu.


Mustanq - 13.08.20 20:09

Endal oli ka ühel Matrix led tulel niiskus tugevasti sees. Üleval tule nurgas väike pragu (mittenähtav koht). Uurisin kohe kaskole saadetud algseid pilte ja avastasin, et pragu oli juba saksast tulles sees. Ehk siis tuli kõvasti plekkida või ise korda teha. Aga lahendus oli klaasiliim (kuna pragu on varjus siis ei ole nähtav). Pane prozektor tulele lähedale, et niiskus aurustuks (või fööniga klaasile kergelt kuuma) ja siis tulest väljatuleva vooliku kaudu püüa tolmuimejaga niiskus välja tõmmata. Niisama niiskust kätte ei saanud, kui ära aurustus siis välja ta sealt ei liikunud ja tuli kohe tagasi. Peale seda liim peale ja probleem kadunud.


Cari - 13.08.20 20:35

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Tsitaat:
Algselt postitas: jaiks
Selle tule niiskuse asjus võiks üle vaadata terase pilguga, ega päris servas üleval või all pole piki serva mõrasid tekkinud. Tihti sellest hakkab tekkima niiskus, mis ära ei kao enam. Mõrad enamasti seal, kus klaas läbipaistmatuks muutub.


Jah, nii ongi. Üleval servas mõrad ja sealt niiskus sisse pääsebki.
Käisin Audi esinduses ka uurimas ja tüüpviga neil tuledel.
Uue saab 2300.- eur tk :D

Ei teagi mis teha hetkel...

Ei tea kas garantii leida?


taff911 - 14.08.20 07:19


taff911 - 03.06.21 09:13


prj - 03.06.21 19:44

Originaal konks peaks olema elektriline (või oli vist ka trossiga variant?). Maksab ca. 1500 EUR, kui mälu ei peta. Võin ka eksida ja võib odavam olla, kõige targem esindusest küsida.
Lisaks leidub ka Westfalia oma, mis on käsitsi eemaldatav, ca. 500 EUR.
Mõlemaga tuleb kaasa OEM aju.

See sinu lingitud asi on täiesti mõttetu. Kogu elektroonika puudu ju.
Kui sul just kindlalt pole soovi elektrilist panna, siis ma arvan, et Westfalia variant on täiesti OK. Mina panin endale ka selle.

Sulle peaks sobima see:
https://www.westfalia-automotive.com/uk/products/towbar/audi-a6-avant/305429900113-13/
Mingisugune 520-530 koos km-ga võiks selle eest mõistlik hind olla + paigaldus.

Ainus asi on see, et pead hoolikalt jälgima alati, et korralikult ära lukustus.


taff911 - 03.06.21 21:31


Jann - 04.06.21 04:01

Orig. konks, mida peetakse elektriliseks, on selline.
https://m.youtube.com/watch?v=TjAEALYzYNQ
Elektriline on seal ainult tuluke, mis näitab, kas on lukustunud. Muidu on trossiga, kuid siiski väga mugav kasutada ja konksu väljavõtt kestab kaks sekundit. Samuti tagasilükkamine stange alla. Loomulikult tuleb õige koha peale tekitada auk, mida ilma konksuta autol pole. Umbes 300*150 mm nii mälu järgi.


prj - 04.06.21 11:14

Tundub, et C7 peal trossiga jah see asi.
D4 peal on elektriline.
Mis kasutusmugavusse puutub - ainus miinus Westfalia puhul on see, et kui ära võtad, siis jääb see autost eraldi.
Muidu paigaldus/eemaldus on samuti mõni sekund ainult, kui paar korda teinud oled. OEM süsteem muidugi veidi mugavam, aga ma ei näinud pointi 1000 rohkem maksta selle eest.
Nende trossidega on päris palju probleeme ka olnud.

Samas seda lauset tuleb veidi korrigeerida, muidu keegi arvabki, et on nii:

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Elektriline on seal ainult tuluke, mis näitab, kas on lukustunud.


Füüsiline konks / tala on ainult üks osa. Lisaks on elektrijuhtmestik + aju, et auto teaks, mida teha õhkvedrustuse, tuledega, parkimisanduritega, käigukastiga, mootoriga jne kui käru taga on.

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Kas sa pidid tagastangel ka midagi modifitseerima või mitte?
Aga tänud info eest, uurin asja!


Muidugi peab.
Paigalduskomplektiga on šabloon kaasas. Korralik tükk on vaja välja lõigata alt.


Amadeus - 05.06.21 16:09

Elektrilise haakeseadme all mõeldakse eelkõige konksu elektrilist pöördajamit. C7-l on see täiesti käsitsi liigutatav. 1D4 - "Trailer hitch, manually swiveling" (Haakeseade, käsitsi pööratav).

Tsitaat:
Algselt postitas: taff911
Tekkis mõte OEM kärukonksu süsteem autole külge saada. Pidevalt vaja midagi vedada ning tüütu alati konksuga autot otsida, ehk oleks väga vajalik lisa. Mingit teist lahendust ei soovi, peab olema OEM.

Leidsin sellise komplekti, aga kas oskab keegi targem öelda mida sinna veel lisaks vaja oleks?
Kas tagastanget tuleb ka modifitseerida?

Paigaldada ja kodeerida laseks esinduses.

https://www.xdalys.lt/en/audi-a6-2011r-tow-hook_complete-tow-hooks-beam-ball_5

See paistab olevat originaal.


Pildi järgi tundub olema õige asi. Enne ostu, võiksid küsida rauakolaka tootekoodi. Sulle peaks minema 4G0 800 491 - lõpus on ka täht. Võimalik, et C7 puhul Avant/Sedaan on erinev raud. Juhtmesari pesaga (4G0 971 541 täht) + haakeseadme moodul. Maht sõltub, kas autol on nn "haakeseadme paigalduse valmidus" tehasest olemas, või mitte. Võimalik, et puudumisel vaja ka autos natuke kaabeldada.

Kui pööratavat konksu aktiivselt kasutada, siis trossiga probleemi pole.

See Westfalia pistetav minu isiklik lemmik ei ole, sellisest lahendusest on VAG grupp paljudel mudelitel põhjusega loobunud. Inimlikult kasutatav on ta ainult uuena, kui detailid saavad soola ja meie talviseid olusid - hakkab pull pihta. Tean päris mitmeid, kes on selle eemaldatavaga haagise koos lastiga ära kaotanud. Midagi on ka siit foorumist läbi käinud.


taff911 - 09.06.21 07:24


corbe - 09.06.21 08:25

Ma läksin lihtsamat teed: Võtsin bolt-on Westfalia konksu, mille teoorias saab eemaldada kui kaks polti lahti lasta. Pistiku panime võimalikult stange alla, et konksu eemaldades see sealt välja turritama ei jääks. Praktikas on aga konks kogu aeg taga olnud, harjusin lihtsalt ära. Originaali hind tundus mõttetult kõrge ning kiirliitmiku probleeme olen korra näinud ning väga enam käsi ei tõuse.