Sai soetatud kolmas Audi ja nüüd otsustasin selle masina kohta hakata "blogi" pidama.
Autot nüüdseks omand ~kuu aega ja otsustasin alles jätta.
Auto ostu tingimused olid : Bensiin / Quattro / Tiptronic / S-Line / Sportvedrustus / Xenon + DRL LED / Subwoofer / Tagaistme seljatugi allaklapitav /
Püsikiiruse hoidja / Vihmasensor ja teisaldatav veokonks.
Masin sai ka üle kontollitud @ Audi Pärnu.
Selle kuu ajaga olen lasknud nipet näpet enda maitse järgi ümber teha.
Esimese asjana sai pandud kohe aeg toonimisele @ http://www.vibratsioon.ee/
Tänan ka foorumi kasutajat Gunnark, kes unlockis MMI hidden / green menu, lisas Battery Level ja pani tagatuled 0 asendis põlema.
Pühade aeg sai ka uuendatud MMI High 2G Navi kaart 2016 peale.
Varustus:
Turva- ja ohutusvarustus:
Roolivõimendi (kiirustundlik)
Kesklukustus (puldiga)
ABS pidurid
6x turvapadi
Signalisatsioon
Immobilisaator
Stabiilsuskontroll
Pidurdusjõukontroll
Veojõukontroll
Lisapidurituli
Vihmasensor
Turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus:
Kliimaautomaatik (kolmetsooniline)
4x elektrilised akende tõstukid
Elektrilised välispeeglid (soojendusega)
Püsikiiruse hoidja
Parkimisandurid taga
Peeglid päikesesirmides (valgustusega)
Sisustus:
S-Line poolnahkpolster
S-Line sportistmed
S-Line must lagi
2x elektriliselt reguleeritavad istmed
2x istmesoojendused
Tagaistme seljatugi allaklapitav
Multifunktsionaalne, nahkkattega sportrool
Reguleeritav roolisammas (kõrgus ja sügavus)
Käetugi (ees ja taga)
Audio, video, kommunikatsioon:
Audi MMI High 2G + AMI
Helivõimendi
Subwoofer
CD Box
Elektriline antenn
Ekraan (ees)
Navigatsiooniseade
Autokompuuter
Käed vabad süsteem
GSM antenn
Rehvid ja veljed:
Talverehvid 235/45 (lamellrehvid)
Valuveljed (19)
Tuled:
DRL LED
Xenon (lähituled, kaugtuled)
Esitulede pesurid
Udutuled (eesmised, tagumine)
Valgustuspakett
Coming home / Leaving home
Sportvarustus:
S-Line pakett
Sportvedrustus
Muu varustus:
Katusereelingud
Välistemperatuuri näidik
Tagaklaasi soojendus
Pagasikate
Tagaklaasi puhasti
Veokonks (teisaldatav)
Pildid võtan praegu müügikuulutusest.
Klaasid toonitud. Vahepeal sai uued rehvid talveks kätte. Tellitud sai Hankook Winter i*cept Evo 2 (W320) 235/45 R19.
Velgedele sai prooviks pandud matt
mustad kapslid.
Vahepeal on old mõningaid uuendusi.
Kuna ma ei poolda kollast valgust, siis esimese asjana sai mindud salongi kallale.
Tellitud sai : LED KIT.
Uste valgusele otsustasin prooviks läheneda teistmoodi. Orikad on alles igaksjuuks
Tellitud sai : DOOR LOGO
Järgmiseks mulle meeldib, kui udukad oleks sama tooni, nagu led drl tuled.
Tellitud sai : H11 5000K LED. Vasakul siis uus ja paremal vana.
Samuti olid vastu karva tagurdus ja numbri tuled.
Tellitud sai : T10 18w Hyper White ja LED numbri tuled. Vasakul siis uus ja paremal vana tagurdus pirn.
Nagu eelneval kahel pildil näha, sai ka külge poogitud Audi S-Line numbri alused.
Lisaks sai veel soetatud : Ei tea kuidas seda nimetada .
Väga kena A4...need "pisiasjad" teevad veelgi paremaks.
Tsitaat: |
Panin ette S-Line märgi, midagi jäi nagu häirima. Tellisin punase kirjaga Quattro märgi.
Jõutsin just Hõbenoolest koju. Tehtud dünaamiline käigukasti õlivahetus + diffrid.
Peale proovisõitu öeldi kohe, selline käigukasti käitumine pole kindlasti õige / normaalne.
Käigukastist tuli välja suht koht puhas õli, diffrites oli asi tiba mustem aga mitte midagi hullu.
Hetkeks tõmbas mul masti täiesti maha, kuna jäi mulje, et tühja tehtud töö ja tuulde visatud korralik summa.
Tarkvara uuendust kahjuks Hõbenool teha ei saand, kuigi uuem on olemas. Äkki keegi oskab mind selle kohapealt aidata või pean Reval pöörduma.
AGA: Peale tehtud töid uuesti proovisõit ja tuleb tõdeda, et kast töötab väga sujuvalt ja mina isiklikult mingeid jõnkse enam ei
täheldanud.
Olen ülimalt rahul järjekordse positiivse Hõbenoole kogemuse üle. Tänan siinjuures tervet Hõbenoole meeskonda.
Kui on kedagi foorumist, kes oskab käigukasti tarkvara osas aidata, võib minuga U2U ühendust võtta.
Väga ilus masin. Tagatuled meeldivad kõigerohkem, kas orginaalid? Pole varem kohanud sihukesi. Nägin täna hõbenooles ja väga vaikselt käis, tagatuled
tõmbasid tähelepanu.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kuna veljed mis preagu all, on päris kriimulised, otsustasin suveks soetada tutikad veljed, millega vanasid lamelle suvel siledaks tõmmata
Küsin siis rahva arvamust, ise ei suuda otsustada. Olen omand esimesi kahte B5 ja B7 all, mis on old väga super. Ise kalduks hetkel uuesti esimeste
peale.
Öelge julgelt mis arvate!
Juba paregused sobivad minu arvates väga hästi B8-le. Aga uutest kui oled otsustanud vahetada siis esimestest 2 variandist, viimased liiga bling-bling.
Esimesed on väga kihvtid veljed aga ma arvan, et teine värvikombinatsioon jääks efektsem.
http://img1.auto24.ee/auto24/products/770/828/63577828.jpg
Muidugi kui photoshopi oskad siis tasub nad kõik korra auto alla panna. Saad mingigi ülevaate
Võib-olla vihkate mind nüüd, aga mulle meeldivad need, mis praegu all on.
Tsitaat: |
Mina soovitaks samuti jätta need mis hetkel all ja korda teha kui ütled et kriimulised. Tookord kui nägin su autot siis olid samad all?
Igatahes silma see masin jäi nii mulle kui kaasreisijale.
Tsitaat: |
Kui odavalt tahad siis Kadilas Fortla liiivaprits aga soovitud värv enda poolt ja vävitakse ära kah. Arvesta sellega et lõpptupemus jääb lähemalt vaadates krobeline see on liivapritsi miinus.
Sain http://www.amr.ee/ vastuse juba, ~150.- euri komplekt, mis on minusilmis päris mõistlik.
Amr teeb head tööd jah mõistliku hinnaga. Lasin ka hiljuti oma suveveljed seal korda teha.
Täna sai proovitud minu väljavalitud velgedest esimesi, lihtsalt auto kõrvale ja mulle väga meeldis. Täpselt nagu meeldis ka B7 all.
Telefoni pold kahjuks käepärast, et jäädvustada, aga arvatavasti tellin ikkagi need esimesed ära suveks. Preagused jäävad talveks, nii nagu on.
Vahepeal sain punase quattro märgi kätte aga ikka pole rahul. Proovisin igatepidi kuidas pähe tuli
Kohati tundub, et kõige soliidsem oleks üldse ilma nende märkidetta.
Peeglitele sai ka S-Line kleepsud peale, vb peaksi ninapealt S-Line märgi eemaldama ja ainult quattro jättma, kui sedagi.
Täna sain eile tellitud veljed kätte, mis mõeldud suveks (R19x8.5 ET32).
Matt mustad kapslid ja peaks timmu olema
Täna siis autoga diagnosti, sureb soojast peast tühikäigul välja ja EPC tuli läheb põlema. Kui hoian ise ~1000rpm+ siis välja ei sure.
3 kuu jooksul on seda juhtund 5x äkki. Mäletan Audi Pärnus diagnoositi mingi Throttle Body veakood aga proovisõidul seda uuesti ei tekkind.
Edit : Võeti gaasisiiber/klapp maha, puhastasti ära ja kalibreeriti. Loodan parimat.
Täna oli siis lõpuks kauaoodatud pakk uksetaga. Õnneks ikkagi enne kevadet Vast saab varsti koos suve velgedega külge. Ebay link.
Kenad matid ja kena masin. Ainult, et selle S-Line hullusega nagu veidi üle vindi keeratud, peeglitel olevad kleepsud ja numbrialus on veidike palju minu maitse jaoks Ilma märkideta võre on minumeelest kõige kenam, kui siis ainult punane quattro kui soov enda auto nina veidi erilisena hoida.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
5+, et võre kroomiks jätad.
Häid pühi kõigile.
Eelmine nädalvahetus sai siis paigaldatud tuulesuunajad.
Nüüd hea tobi teha autos Mul ühed S line täringud peegli külge ei taha?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
päris kena katuseraamid kiletatud?
IMO peegli küljes olevad S-Line kleepsud võtaks maha
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Üpriski "kummis" näeb välja.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Järgmised suvekad tulevadki 245/40 või 235/40. Lihtsalt need olid all kui auto ostsin ja otsustasin need ära kasutada.
Rakvere > Tallinna Sadam > Rakvere > 7.2 keskmine, pole paha.
Tere,
Mis vanadest velgedest sai? Kas juba müüdud?
Tsitaat: |
Tagamised rattad käivad vastu koopaid / rehvi välis küljed. Huvitav kas
225/45 rehvi peale minna päästaks?
Vahelduseks üks kevadine pilt.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tänud Maku info eest. Hetkel rahakott ei luba uusi rehve osta. Vast ajan selle aasta läbi ja järgmiseks aastaks muretsen uued.
Kevad käes ja mudane aeg suht koht kadund. Lasin http://www.cleancar.ee/ autol seest
keemilise / märja pesu ära teha. Tänud Leilile, väga ilus on kõik.
Lõpuks sai kummi matid välja visatud ja uued velüür matid sisse.
Järgmine asi millega tegelama peaks, oleks esistange värvimisse.
Vale koht kindlasti, aga ei oskand seda mujale ka postitada.
Vahelduseks mõned pildid ka masinast. Sai piduri sadulad / supportid punaseks värvitud.
Valisin 3 tooni vahel : Kollane / Oranz / Punane. Otsustasin punase kasuks.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tundub, et sattusin värvimisega hoogu.
Tekalt on sellel Audil algusest peale salongis häirind kellaploki / ekraani ümber olevad hallid plastikud.
Seega otsustasin midagi ette võtta.
Enne:
Nüüd:
Kui juba värvimiseks läks
Eelnevalt oli palju värvitükke väljas ja oli läikiv must, nüüd lasin matt mustaks.
Küsimus suurele ringile, mis on selle koti / paagi töö põhimõte.
Huvi lihtsalt selle pärast, et küünlaid üle vaadates panin selle koti / paagi pimedaks (veini kork läks ette) ja minu arust on mootori hääl palju
parem / tummisem.
Ega see mingit jama ei tekida kui seal pime ees.
Edit : Eemaldasin pimeda, kuna masin ei tundund enam nii jõuline.
Võtsin siis täna hommikul kätte ja vahetasin küünlad ära. Rakveres küünal 15.- euri tk, ei raatsind osta.
Tegin vok.ee päringu ja sain ~7 euri tk Extensast. Auto tundub palju erksam ja 30km keskmine tuli minujaoks väga ilus.
Ilusat nädalavahetust kõigile ja palju päikest
Küsimus suurele ringile, mis võib põhjustada kuumast / soojast peast jõu kao ? Nagu gaasi pedaal ei allu korraldustele, vajutan gaasi põhja, midagi ei
juhtu.
Külmast peast on alati erk ja täkku täis, aga kuumast peast gaasi pedaal nagu täiega varieerub. Kohati läheb hästi pöördesse, kohati mitte. Ohtlik
möödasõitudel.
Küünlad saigi vahetatud sellepärast välja, kuna arvasin, et küünalde viga äkki. Oli plaan vahetada koos süütepoolidega, aga kõik pidasid seda
mõtetuks.
Edit : Puhastasin õhulugeja ära, leotasin atsetoonis. Sõitsin 40km ja nüüd tundub kõik timmu. Täna ka jahedam ilm kõvasti, eks näis kas kuuma ilmaga
ka timm on.
Ega sa juhuslikult ei puhastanud hoopis MAP andurit, koodiga 03C 906 051 F ja asub kollektori peal ?
Õhulugejat reaalselt sellel mootoril ei eksisteeri.
Tsitaat: |
Manifold absolute pressure sensor (MAP sensor).
Huvitav on lugeda, enda masina peal vist hakkavad samad sümptomid tekkima, logifaile uurides on map sensor maru laisk, proovin enda masina peal ka
triki ära.
Kui midagi juba muudab siis viga teada.
Siiamaani pole masin enam kordagi jõuetu old. Tundub, et asi on timmu.
Kusjuures, ma läksin teist teed pidi.
Sai projekti mootorilt kompressori küljest sama koodiga vidin ümber lapatud .. ja pean ütlema sama.. tundub, et toimib.
Kirjutan nüüd siia oma nädalase tsirkuse, mis täna lõpuks lahenduse leidis. Lugu järgmine.
Autol hakkasid resonaatorid kõrisema, töökojas sai esimese asjana välja lõigatud ja sirge toru asemele pandud.
Väideti, et hääled ei muutu jne...... aga ülla ülla, üle 4000rpm lastes väga kole lörin. Tellisin Simons Small 2 pütid.
Aga nendega jälle üks keberniit, liiga laiad Paigaldati siis väikeste
kraadidega alla, loodan et probleeme ei teki, kuna nüüd kõige madalam koht autol.
Õnneks nüüd on kõrin / lörin kadund ja üldiselt väga mõnus sound, selline väga madal V6 hääl.
Nägin ka töökoja ees, püüab tähelepanu küll.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tere, auto käis siis lõpuks värvimises. Plaanis oli stange / kapott ja esimesed koopad seest.
Koopad ja stange tehtud, kapott jäi tegematta kuna stange värvimisel tekkis üllatus.
Toonija on millegiga totaalselt pange pand, lillakas läige nagu täiesti puudub.
Õnneks lubati uuesti üle teha.
Kas keegi oskab mind sellega aidata, kahel hommikul peale käivitamist jäänd mootori tuli põlema.
O2 andur vajab vahetust
http://www.engine-codes.com/p2243.html
Tsitaat: |
Väga ilus, va punased pidurisadulad. Need on ikka täielikud võõrkehad nii ilusa auto all. Aastal 2016 näevad sellised asjad välja "cheap as fuck". Va. muidugi kui need on mõne superauto/hüperauto all vms.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Sai paigaldatud tagurdus tuledesse leedid. Ebay.
On nüüd valgem tagurdada ka?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Hetkel.
Plaanis.
Kumba eelistada, ise ei suuda otsustada.
Kroom on parem
Kõige parem oleks see numbrialus minema visata.
Tahtsin just õelda, et numbrialus peab kaduma,kuna udukatel nagunii kroomi pole, siis ilusam jääb kroom mustaks
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
See on korralik teip jah. Olen samamoodi enda autodel kasutanud ja sellist asja nagu kereküljest lahti tulnud numbrimärk ei ole veel olnud. Tuleb vist
koos värvi/lakiga ainult.
Enne kleepimist muidugi standartprotsetuurid - mõlemalt poolt pinnad korralikult puhtaks jne.
Küsimus suurele ringile, MAP anduri kohta. Siin tükk aega tagasi, kasutaja Silverpm küsis, kas mul on andur koodiga 03C 906 051 F.
Vastasin talle jah, ei uurind asja nii täpselt. Hiljuti tellisin endale uue anduri, koodiga mis minu anduri peal on, milleks on 03C 906 051.
Kas on mingi vahe 03C 906 051 vs 03C 906 051 F ? Täna väga soe ilm, ja masin on kohati ikka uimane
Tihtipeale sama tootekoodi puhul viimane täht tähendab, et toodet on vahepeal edasi arendatud. Mida kaugem täht tähestiku algusest, seda uuem ilmselt. 100% tõe pähe ära võta, aga nii olen mina aru saanud sellest.
Kuna see andur nii odav, läksin kindla peale välja ja tellisin F lõpuga anduri.
Nädalavahetusel oli suht norm ilm ja võtsin ette masina nina. Olen väga rahul.
Pole väga kroomi fänn old kunagi. Nr märk nii kole, tellima uued või tegema kuidagi need mustad osad üle.
Uus number ARKist ja ilma numbrialuseta ette, saab hea
Tsitaat: |
Hommikul sai siis uuendatud navi kaart 2017 peale.
Pesula laks!
Kaotasin ära lõpuks siis numbrimärgi aluse. Tänan kõiki, kes seda mul teha soovitasid, kena jäi. Numbri alus kattis pool alumist ribi / vahet kinni,
nüüd kõik timmu
Ja olen mitmel korral näind sellist errorit, keegi oskab äkki aidata ?
Kui Vag kaabliga vaadates tuleb ette selline veateade
1 Fault Found:
00496 - Sensor for Vehicle Leveling; Front
siis tähendabe esitulede nivoo andur vajab vahetamist.
Endal (täpselt sama auto nagu Teil) just eelmisel nädalal vahetasin.
Varuosa nr 8K0941285P, uus originaal maksab u110-120 eurot.
Peale vahetamist vajab adapteerimist kaabliga, pole raske. Vajadusel võin aidata/lahti kirjutada kuidas teha.
filip95 Tänud, käisin kaabli all ära ja täpselt nii ongi.
Hetkel olen kahe vahel, kas võtta kasutatud 30.- euri või tutikas 115.-
Ma küll ei leidnud kasutatud 30 eur eest, hinnad oli alates 50 eur.
Mis peaaegu 50% minu jaoks uue hinnast.
Minu enda arvamus, et sellega asjaga on suur risk et kasutatud ei tööta nii kaua aega. Vähemalt minu eelmine töötas 8 aastat (oli vahetatud garantii
korras peale ühe aasta) ja võrreldes uuega vana liigub väga raske.
filip95 Mul sama, hetkel küljes olev andur liigub mega raskelt.
30.- euriga pakuti mulle läbi vok.ee päringu, tellisin ära.
Tsitaat: |
Täna öösel käisid mul päkapikud külas, viisid ära midagi.
Kui kellegil vedeleb, võib pakkuda. Kood alles oleval 8K0807681A, seega mis ära viidi peaks olema 8K0807682A?
Tsitaat: |
Isutab midagi sellist ligi võtta.
Tegelt ei pruugi seal olla asi notsudes, vaid on linnaliikluses lahti tulnud ja ära kukkunud. Who knows...
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kindlasti mine valgete numbritega ploki teed, kuigi eeldab combo kaitsme mahavõtmist, kodeerimine on kökimöki.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mis võib põhjustada kõrge CO ? Käisin ÜV ja kukkusin läbi, CO : 0.384
Sain 7ndaks audi service aja. Loodan, et midagi hullu pole.
Sõiduki AUDI A4 AVANT registreerimismärgiga 696BNL tehnoülevaatuse kehtivus lõppes 27.06.2017.
E-Teenindusest näitab : Sõidukil puudub kehtiv tehnoülevaatus. Kas ma enam ei tohigi sõita ?
Vahetasin siin mingi aeg tagasi lambda anduri, kas võib olla võimalik, et mulle müüdi vale ?
Saab keegi kinnitada. Bank 1 Sensor 1 oli kutu ja mulle müüdi andur koodiga : 06E906265S.
Kas esimestel ja tagumistel anduritel on realselt mingi vahe ka? Kas siin võib peituda minu CO probleem?
Tagumised on kontrolliva funktsiooniga ja segu ei muuda, küll aga sütitavad mootoritulukese, kui pole rahul väljuva gaasiga.
Kuna osadel autodel kasutatakse tsirkooniumlambda asemel titaanlambdat, siis nende erineva tööpõhimõtte pärast neid segi ajada ei tohi.
Kumb sellel 3,2 motol on esimeseks, seda ma ei tea, uuri järgi. Titaanlamdal on tavaliselt üks juhtmetest punane.
Eeldades, et väljalase on terve, tuleks esimeste lambdade tööd graafiliselt vaadata. Võimalik, et hoopis sisselase on umbes sinna ladestunud nõest.
Googelda Carbon buildup ja näed mis seal võib olla.
Tsitaat: |
Küsimus suurele ringile, kas gaasipedaali tundlikust on võimalik reguleerida ?
Drive select aitab.
Kui nuppe pole siis ka arvutiga saab määrata kas soovid *ergast* või hoopis *laiska* .
Tsitaat: |
Võtsin siis eila puhkepäeva ja läksin perega Tallinna loomaaeda. Auto viisin aga selleks ajaks @ chip.ee
Tean, et selle üle on palju arutletud ja enamus peavad vabalthingaval seda mõtetuks, aga mina otsustasin selle ära teha.
Urmo ütles, vaevalt ma jõuvahet tunnen, aga soovis tagasisidet just küttekulu osas. Ei hakka siin pikalt / laialt kõike lahti kirjutama.
Pilt räägib enda eest ja see on ~30km keskmine trassil 90km/h. Olen seda teed eelnevalt mõõtnud mitmeid kordi, parim tulemus on old 6.6
Jõudis ka minuni väike mänguasi.
Vahelduseks pilt ka isendist, eesti looduses.
Oskab keegi mind mõnega aidata ?
Soetasin uue õhu kvaliteedi anduri, ikka veakood säilis 01592 Lubab
kustutada, aga tuleb kohe tagasi.
Long Codingu alt selle anduri välja lülitates, kaob kliima all olev 00457 veakood ära. Tundub, et need 2 veakoodi omavahel kuidagi seotud.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Nädalavahetusel sai siis kõvasti OBD11 näpitud ja sain hakkama ühe asjaga. Aktiveerisin APS.
Tsitaat: |
Huvi pärast kontrollisin. Enda omal ka A lõpuga andur peal.
Tsitaat: |
Sain siis täna uue õhukvaliteedi anduri kätte, Hella toode 6PX 012 684-011. Mõlemad veakoodid kadund
Nüüd peaks siis tegelema veakoodiga : 03041, aku vahetus ? Kas aku on mudelipõhine või peaks jälgima lihtsalt mingeid spec ?
Sooviks aku vahetusega vast ise hakkama saada. Kas on mingeid näpunäiteid kuidas peaks tegutsema.
Nii palju olen targemaks saand, et aku peaks olema AGM BEM koodiga. Olen saand 3 pakkumist.
Exide 121.- Bosch 125.- Varta 150.-, kõik on 70Ah / 760A. Millist eelistada?
Ma võtaks Bosch-i oma, seda toodab varta.
SalmA
Tsitaat: |
Tegelen siin väikse uuendusega. Tahaks kliima juhtplokki saada valgeid numbreid ja muidugi ka viimane number korda. Eila sai siis külastatud Harteron
OÜ.
Tausta saime valgeks. Hajuti kahjuks jäi hetkel liiga nõrk, aga ei hakkand rohkem enam lammutama, kuna mul vaja leida nüüd varuosadeks kuskilt
kasutatud kliimaplokk.
Äkki keegi foorumis teab kedagi, kes on vahetand ja vana vedelema jäänd vms, vaja just seda ekraani / numbrite osa. Kui muud üle ei jää, eks peab Ebay
kõige odavama ligi võtma.
Panen ka igaksjuuks enda kliimaploki koodi, kuigi varuosadeks võib vast olla täitsa savi milline.
Täna sai siis varuosadeks kasutatud kliimaploki kätte. Ladusin sealt ekraani osa ümber ja kirjatarvete poest soetasin uueks hajutiks valged a4
kaaned.
Tulemusega üli rahul. Sain viimase numbri korda ja veel valgeks ka.
Panen üldlook pildi ka. Tundub, et natuke peaks ikka proovima läbipaistva hajutiga, aga leidma võimalikult ähmase.
Tundub, et nüüd võin rahule jääda, enam paremaks mina enda maitsele ei saand.
Esimesed külmad käes ja esimene probleem ka käes. Tekalt seda esines ka eelmine aasta. Veakoode pole ja kliima kalibreeritud.
Tühikäigul puhub jalgadele külma, aga aknale ja mujale sooja. Nii kui annan natuke gaasi, hakkab jalgadele ka sooja puhkuma.
Eelmine aasta arvasin, et probleem lahenes, kui tagant istmelt sai keeratud kliima punase peale, mis oli eelnevalt sinine.
Mina lasin nüüd lõpuks enda masinal selle carbon clean ära teha. Sõber tegi enda garaazis.
Kahjuks ma ei tea kui must oli jne... unustasin mainida, et mõned pildid teeks. Ise ütles, et seda jama oli seal piisavalt.
Nüüd olen sõitnud 3 päeva. Esmamulje on selline, et muutused on olemas.
Esiteks, külmkäivitusel on mootor palju rahulikum ja pöörded langevad kiiremini tühikäigul.
Samamoodi tundub masin palju kergemalt pöördesse minevat. Küttekulu kohapealt jään vastuse võlgu.
Millalgi lähen huvipärast CO mõõtma, kuna mul viimasel ÜV oli see suht kõrge, aga sain läbi. Mõned on pakkund, et mootori tahmumine on selles
süüdi.
Vahetatud sai ka mootori õli ja kõik filtrid. Esisillas kondid ja ülemiste õõtsade sisemised puksid.
Õliks läks sisse : https://aeromotors.ee/mootorioli/36144-mootorioli.html, filtrid Bosch ja esisilla jupid muidugi tootjalt Lemförder.
Täna käis masin ka sillastendis ära @ Ehmofix OÜ.
Küsimus suurele ringile.
Mootori temp 90 ja kliimaplokist keeratud Hi peale, peaks ju kohapeal tühikäigul ka korralikult sooja puhkuma ?
Mul on aga selline mure, et puhub ainult astmega 6, kuigi neid on lausa 12. Kui hoian gaasi all nt 1500 rpm, siis läheb blower 10 peale ja kui gaasi
maha võtan, langeb jälle 6 peale tagasi.
Kas mingi andur kalab või on siis kliima arvates vedelik liiga jahe ? Kuigi mootori temp ju 90. Salongi radikas umbes äkki, ei suuda tühikäigul
piisavalt vedeliku läbi lüüa ? Veepumba probleem ?
Enne salongi radikat on mingi klapp / regulaator vms, enne klappi toru jummala kuum, peale klappi suht jahe. Kõik varjandid oodatud, mida keegi arvab.
Võimalik, et plokk ei näe süütepinget korrektselt.
6 peal on ainult ta siis kui mootor seisab aga süüde sees.
Kui laadija taha panna samal ajal mis kergitab pinge 14v peale siis hüppavad kõik teised astmed ka aktiivseks.
Kabla taha ja laadimispinge kontroll.
Tänud vastamast, eks lasen kunagi kellelgi targemal selle üle kontrollida.
Peale õhutamist puhub sooja ka tühikäigul. Ennem jahtus tühikäigul salong vaikselt maha.
Sai uuendatud navi map 2018 peale. Allalaadimine. ISO Burner.
Mootori tuli põleb kohati. Tundub, et on Bank 2 Sensor 1 vahetuse aeg käes.
Lambda vahetatud. Vahetuse aeg avastasin väikse jama. Rihm on mingil põhjusel vastu jahutusvedeliku toru käind ja soone sisse söönd.
Kindluse mõttes oleks vast mõtekas välja vahetada.
Mootoripadjad?
Tsitaat: |
Kusjuures selle toru osas, seal on vaid 2 varianti miks sinna soon sisse kulub:
1: Toru ei ole keskelt väikse T15 torx peaga poldiga kinni.
2: Veepumba võll liigub piisavalt palju.
Tsitaat: |
Täna käis masin @ Hõbenool Kadrina käigukasti tarkvara uuendamas. Hind 3x odavam Revalist.
Suverehvidest üks oli 1.5mm jääk kõigest, oli juba mõte, et terve ring uued või 2 kasutatud.
Õnneks leitsin Auto24 toel endale täpselt sama üksiku rehvi, samade andmetega 27.- euriga.
Nüüd saan sõita kindlasti ära selle suve ja usun, et ka järgmise.
Vahetatud sai ka led nr tuled uuemate vastu, kuna ühel oli päris mitu led kivi surnud / kustus.
Oman 3.2 FSI mootoriga masinat. Nüüd külmemate ilmadega olen pand tähele käivitamisel "kõrinat" "klõbinat". Nagu ikka see vihjab arvatavasti keti
pingutitele. LS : 245k.
Tahaksi teada, kas neid on võimalik kontrollida, või kohe kindel vahetus. On neid üks või mitu ? Kui mitu, kuidas kindlaks teha kumb läbi või kindluse
mõttes vahetatakse mõlemad.
Kui suur on töö ? Kas pinguteid saab vahetada ilma mootorit maha võtmatta jne....
Pole õrna aimugi kuhu pöörduda sellise murega Rakveres.
Enne oleks hea kindlaks teha kas ikka keti klõbin.
Kette ja pinguteid on mitu
Ülemisi peaks saama vahetada ka ilma mootorit maha võtmata Youtube.
Muidugi kui mootor maha siis peaks vahetama ikkagi kõik.
Tsitaat: |
Midagi pikalt seletada pole. Sai külge komplekt NGK küünlaid koos süütepoolidega. LS: 250k
Vanad poolid alles, kellel vaja mõnda tagavaraks vms võib kontakti võtta. Kood : 06E 905 115 D
Kuna hakkas meeldima kasutaja NOS C6 küljes ees punane quattro logo, sai endale tellitud ka.
Kripeldama jääb endale, kas punane oleks äkki paremini sobind
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Küsimus suurele ringile
Nimelt talve alguses hakkas "auto lock" juhi uksel kõrisema / ragisema kui ust lukustama hakkas. Lülitasin selle MMI välja.
Nüüd tundub olevad täiesti pekkis, kuna juhiust enam ei ava puldist, võtmega saan ja seest ka füüsiliselt. Elektrooniline nupp ei ava juhi ust.
Tahakski teada, mis juppi ma seal vahetama pean hakkam, siis teaks mida tellida. Eriti hea oleks kui keegi jagaks koodi, mille järgi jupp tellida.
Ettetänades.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ei midagi erilist, kalla ja talla Sumps käis keevitamisel täna, Simsons
resokad on 3 aastaga pekkis.
Värskendatud sai mõned S-Line logod. Kaotasin ära nr aluse ja ARK sai ka uue nr.
Kas saaks roolist ka eemalt ühe pildi? Et kuida üldpilt on
Tsitaat: |
Tänud! Ilus.
Pesin üle pika aja ise ka autot. Kerge pildike ka.
Üldiselt väldin seda tegevust, kuna siis näed kõike kriipse / kraapse
Kena liikur
Üldiselt on nii, et lähedalt vaadates peale pesu hakkab kõik, mis ei meeldi, silma , aga kaugelt on jällegi mõnus vaadata Kriipsud ja kraapsud käivad kaasas iga autoga
Edu edaspidiseks
Esiots on jube mõnus - esitulede disaini, võre stiili ja stange kuju kombo
ÜV läbitud puhtalt., feels good.
Mure koht ka väike, enne minekut scan OBD11 läbi ja näitas Cylinder 3 Misfire. ~9000km tagasi sai vahetatud kõik küünlad / poolid :S
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
täpselt, nüüd pihustid ja surveid mõõtma.
Eks nüüd peab hakkama uurima asja, kuna täna koju sõites jälle Misfire @ Cylinder 3.
Autodata pakkus võimalikuks põhjuseks ka MAP andurit, vahetasin ära, kuna olemas neid mitu, sama jama.
Kas pihusteid on võimalik kontrollida kuidagi ka läbi OBD ? Esialgne plaan on siis vast pihustid omavahel ringi tõsta ja vaadata kas viga kolib
mujale.
Eks selle käigus saab ära mõõta ka silindri surved. Kui hästi läheb, saab sellega järgmine nädal tegeleda.
Gaasi tallad siis avariire˛iimi ei viska autot?
Minu autol oli misfire 2. ja 3. silindris. Esialgu ostsin ka kõik uued poolid ja küünlad, seejärel vahetasin küünalde, poolide ning pihustite
asukohti, kuid endiselt jäi misfire'ima ainult 2. ja 3. silinder. Kompressioonid ja leak down testid ideaalsed.
Kui su ketisüsteem ka käivitusel hääli teeb, siis tõenäoliselt võib kala seal peituda. Minul vahetati nukkvõlli asendi muundur ''vanos'' ära ning
ketitallad ja -pingutid. Auto sai korda.
Loodan, et sul laheneb olukord lihtsamalt
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mu B6 Passat 2.0FSI käitus sarnaselt. Lõpuks puterdas kergelt kogu aeg. Forss lammutas mootori laiali ja kui ma ei eksi, siis probleemiks oli mingi
rullnookuri laager vmt.
See kaotas puterdamise tühikäigul, aga endiselt on nii, et kui järsku tallad, kaob jõud, hakkab puterdama ja mootori tuli vilgub. Veaks misfire, mis
järgmise käivitusega kadunud. Viimane parandus seal vahetas tihendid (küünlad õlised) ja rohkem ei tea kas viga on esinenud kuna auto hetkel pere
seeniorliikme käes
Tegin OBD11 uue scan ja veakoode rohkem, äkki keegi oskab nendest midagi välja lugeda ?
Olen sinuga ühes ja samas supipotis.
Sama viga tekkis paar päeva tagasi kuna tunne oli et tühikäigul mootor käib imelikult.
Arvuti sappa visates ning vaadates lihtlabaseid koode (rohkem ei viitsinud ega polnud aega) neljanda silindri contribution/balance viga sees.
200km tagasi sai tehtud ketimäng, süütepoolid, küünlad, carbon cleanup pähklipuruga, mootori töö muutus palju paremaks ja kõrinavabaks.
Kuhu oma jutuga jõuda tahan, et täna (20.08.19) hommikul kodupoole vurades kadus üks pütt, mootorituli hakkas vilkuma ja epc põlema.
Kodus sai lammutama hakatud ning neljanda silindri pihustist võib pmst läbi puhuda.
Ühesõnaga ma ootan kuute uute pihustit, kuna läbisõit suur ja riskima ei hakka.
Tänud kõigile, kes infot jagasid, kuhu suunda vaadata ja mida uurida. Olen ka U2U suhelnud kasutajaga Silverpm, tänud sulle
veelkord.
Homme arvatavasti siis võetakse kõik pihustid maha ja saadan pihustid kontrolli @ https://bensiinipihustid.ee/
Peale minu viimast postitust sai isegi uuritud ja inimesed kellega suhtlesin soovitasid siis sama ettevõttega kontakti võtta.
Minu pihustid tänase seisuga samuti seal ettevõttes, eks näis kas saab neist elulooma või endiselt uusi vaja.
Silver
Kaua neil selline töö aega võtab ka?
Olen aru saanud, et stendimine on ikkagi vähem-kui-päeva tegu
Stendimine ise ei võtagi eriliselt aega. Puhastus ise olenevalt mustuse tasemest kas 3 või rohkem tundi.
Seda siis ultraheli puhastuse masinast panna stabiilselt stendi ning tagasi lapata kui on vajadust ning kus pihustit uuesti käiata ning protsessi
mitmeid kordi korrata.
Võimalik, et olen millegist valesti aru saanud kuid küsin seda kui pihustid taas kätte saan.
Edit: Polnud aega küsida kuidas protsess toimub aga pihustid käes ja auto peal.
Vahe on öö ja päev positiivses osas. Järeldused võite ise teha.
Silver
Kas saite auto korda?
Kahjuks mitte. Pihustid olid väga kehvas seisus. 5tk saadi korda, ühe kasutatud tellisin ebayst, millest sai ka asja.
Reedel laoti siis masin kokku. Nüüd on probleem järgmine. Tühikäigul on ~700 rpm ja terve masin väriseb / puterdab.
Ennem oli tühikäigul alguses sinna ~1000 rpm kanti ja pärast langes ma pakun ~800 peale. Nüüd kui käivitan külmalt siis ~900 ja langeb ~700 kanti.
Summutist on kuulda vahelejätmist. Kui jalga natuke gaasi annan, on kõik ok. Ise sõita pole veel saanud. Mehaanik vahetab homme veel kliimakompressori
ära.
Proovisõidul oli kõik OK old. Pidi käima nüüd edasi nagu loom. Ei hakkan kohe idle rpm muutma, ega ei oska ka, aga OBD11 leitsin selle koha ülesse,
kus seda teha.
Kohe ei kipu seda tegema, äkki asi on milleski muus. Eks peab uurima. Bensiinipihustid.ee käest uurisin ka, et kas pihustid võivad seda põhjustada,
ütles ei tohiks.
Kui just enne minu ostu äkki on autoga old mingi probleem ja midagi on muudetud / moditud ja nüüd kui pihustid uue väärilised, siis käitub
teistmoodi.
Nii palju kui googlest aru olen saand, siis midagi kodeerima ei pea, plug and play teema. Seega no idea mis edasi saab.
Eks ootan kuni auto kätte saan ja siis äkki käin näitan Rakveres Jaama diagnostikasse, või lähen käin mingi päev peale tööd bensiinipihustid.ee
Ise ka natuke ruttasin, kui mehaanik helistas, et auto käib imelikult, läksin kohapeale ja tegin veakoodi lugemise.
4 veakoodi oli ja lasin need kohe nulli, lootes, et kõik saab korda. Kahjuks mitte. Screenshot ka ei teand, et mis veakoodid täpsemalt olid.
2 mäletan peast, sama jama mille pärast pihustid maha võtsin Cylinder 3 Contribution / Balance, oli nüüd Cylindrites 2 / 5.
Teised 2 olid midagi seotud CO, Bank 2 Fule to rich vms ja mingi tank mix.
Tsitaat: |
Masendav on küll kui panin 300.- pihustite taastamise alla ja ikka nendega jama on.
Sain täna auto kätte. Sõitsin ~40km ja sõidu aeg on kõik tip top. Tühikäik on jama.
Edasi käib hästi ja avarii reziimi ei lähe, kuigi veakood sama sees mis ennem, aga nüüd silidris 5.
Ei tea kas on võimalik, et mingi pihusti ikka pekkis ja nüüd see silinder 3 oma sattus silinder 5.
Noh, kuna mo liikur toimetab peale pihustite tegemist ideaalselt siis ma saadaks tagasi, mingi kala kusagil on, eriti kui viga ka ringi kolis.
Kas pihusteid ära ei markeerind, millisest silindrist võtsite?
Mina tõstaks pihustid ümber. Kui viga teise silindrissse kolib siis teist pihustit vaja.
Tsitaat: |
Tundub, et asi läheb lappama ära. Pihustid maha võtma ja uuesti kontrolli saatma, või on nüüd ketiliini probleem külla tuld, hope not.
Üritan täna õhtapoole sõbra garaazi minna ja tõstma 4/5 omavahel ringi, et näha kas kolib silindrise 4 üle. 6 tekkis täna kui käru taga oli.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Esmaspäeval helista @https://bensiinipihustid.ee/ mis nad arvavad, mingi garantii ju
ikka annavad?
Vaja on 2 pihustit ikka vahetada, sest nende arust on korras peale pesu, aga ei ole ju.
Tsitaat: |
Mina ei maksaks uuesti kontrolli eest.
Miks ainult 1, sul ju 2 pihustiga probleemid.
Minu loogika pakkuks, et pihustid lasevad rõhu maha tühikäigul.
Kui pumba tootlikus oleks väike siis tuleks maksium rõhust puudu mitte vastupidi.
Kas sul on võimalik logida actual vs target?
Kas saite korda?
Tsitaat: |
Selle masinaga on kalla ja talla periood. Vahepeal vahetatud õlid + filtrid ja jälle tuld.
Kuna tahaks ikka vahepeal midagi muuta masinal, et ikka huvitav tunduks jne, panin prooviks ette punase quattro logo.
Aastaid edasi lükatud teema, aga lõpuks sai masin endale uue esiklaasi.
Tänud @ http://www.toonklaas.ee
ÜV läbitud puhtalt ja CO ka enam muret ei tekitand, eks oligi pihustite teema, miks mul CO alati nii piiri peal old.
Väike uuendus tehtud, ette / taha carbon märgid ja quattro logo värvisin üleni punaseks, et kroom ära kaotada.
Väike uuendus tulemas, loodan, et sobivad.
Kas tõesti TRW ei paku B8 peale puurituid kettaid?
https://www.trwaftermarket.com/en/catalogue/#market=ee&vehicleType=P&manufacturerId=5&modelId=6988&vehicleId=%7C
25507%2CAll-wheel%20Drive%20(04%2F08%20-%3E%2003%2F12%3B%20265HP%20%2F%20195KW)&productGroupId=82
Mäletan B7 sedaanil oli mul taoline teema.
Originaal kood lõppes näiteks tähega A ja sellega väga puurituid kettaid ei leid.
Küll aga mingi firma pakkus ED lõpuga, mis sobis.
Äkki minu praegusele koodile vastab veel mingi orikas kood? 8K0615301A
Ise võtsin Zimmermann puuritud kettad ja TRW klotsid (endal C6, aga su autole müüakse ka). Varemgi seda kombot soovitatud ja mina ka rahul.
Miks üldse peaks puuritud kettaid kasutama? Fääntsim?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kaalusääst võib tõesti teema olla, aga tänavasõidus täiesti ebaoluline teema. Performance kasutuses on jälle vähem massi, mis kuuma neelaks ja vähem
pidamispinda. Lisaks kipuvad puuritud kettad aukude kohast pragunema, sest tekivad kuumakontsentratsioonid. Sile ketas peab kõige paremini ja on kõige
töökindlam. Kui on oht klotside klaasistumiseks, siis pigem slotted, aga need kulutavad klotse kiiremini, seega tänaval jälle mõttetu.
Paljud kodanikud oma autoga tegelikult rajale jõuavad ja samal ajal ka racing klotse kasutavad? Või üldse järjest nii palju tugevaid pidurdusi teevad,
et klotside gaasid probleemiks on?
Silmale on palju ilusam vaadata, kui on põneva disainiga ketas. Sellele eesmärgile aitab muidugi peaaegu-ainult-visuaalne lõige ketta pinnal ka kaasa,
ilma sügavate sisejoonteta või puurideta.
Kas te aftermarket klotside/ketastega ei karda, et hakkab vilisema, krigisema või pidurdades/kohalt minnes käib krõksuv hääl (haardumise algus või
lõpp), tunduvalt valjemalt kui originaalketastega?
Endale lasin ka korralikud aftermarket asjad panna, kuid nüüd kahetsen, seepärast uurin.
Misasi ketta klaasistumine on?
Tsitaat: |
Kui pappi on, siis soovitaks üldse klaasmajast kettad ja klotsid võtta, hind kõrgem aga pedaalitunnetus midagi muud.
Tsitaat: |
rs156 Teisele masinale sai ette puuritud TRW kettad + klotsid kõik timmu.
Taga on Brembo kettad ja TRW klotsid ja samamoodi timmu.
Enne olid taga Brembo klotsid ka, aga vihmaga, niiske ilmaga vilistasid.
Samuti on puuritud ketastel ka vee "äravool". Kõige suurem pluss on muidugi välimus lol.
Endal pole kordagi mingit kriginat vms ebaloomulikku häält täheldanud. Minu auto puhul tuli puuritud vs puurimata kombo hinnavahe ~70€, mis kogu selle
töö juures (arvestades, kui harva seda loodetavasti tegema peab) pole midagi pöörast.
Mul on ees siledad brembod ferodo ( tänava versioon mitte ds2500) klotsidega, taga on tehase originaal veel. Ei vilista kumbki. Aukudega ei taha, auto saab vahest ringraja valu ja olen selle tagajärgi näinud piisavalt. Kuigi jah esimeste ketaste vahetus on suhteliselt kiire töö b8 -l, kui tööriistad ja uued poldid kaasas, saaks ka raja kõrval vahetatud
Kettad / Klotsid käes, loodan, et järgmine nädal saab külge poogitud.
Nagu ikka hiljem kolades leiab huvitavamaid asju. Välimuselt meeldivad palju rohkem, aga minujaoks noname.
Kõvasti odavamad kui Zimmermannid. https://aeromotors.ee/kataloog/article/7610782/rt-20724-gl-t5-rotinger
Kui internetist tellisid, siis saad ju veel tagastada .
Kuigi Zimmermann ikka kindla peale minek ja vahetamine piisavalt tülikas, et mitu korda ei viitsiks teha.
Mul on ka ees juba teine komplekt ja samuti Zimmerman 100.3330.52 puuritud kettad ja ATE Ceramic klotsid 13.0470-2746.2.
Väga soovitan ATE Ceramic klotsid, mitte kunagi ei jää veljede peal musta kihti. Taga on ka ATE Ceramic klotsid. Veljed on alati puhtad ja pidurdab
hästi, pole häält ega midagi muu.
Mõned pildid ka siis vahelduseks, sai jupid külge väänatud. Väga rahul.
Kuna tagumised kettad on veel suht korralikud, siis ei kiirusta neid vahetama, küll aga isutab sinna ka puuritud panna.
Kahjuks minul neid pilte ilusti ei lae, konsooli viga ütleb CErt Authority invalid, kremlin.planet.ee vms, ilmselt saidi hostiga mingi probleem.
Küll aga eraldi avades tulevad ära. Sumpa otsad näevad päris ägedad välja isegi, lähevad ülejäänud autoga väga hästi kokku, tubli töö!
Mis ketaste vahetusse puutub, minule audi esindus ütles, et vahetatakse kõik kettad klotsid korraga, et parim tulemus oleks. Kas see siis ei pea
paika, et sa praegu tagumisi ei vaheta?
Tsitaat: |
Mitme millimeetrised kettad sul on ees? Vaatan, et sul on klots tõmmanud tsingikihi maha täitse ääreni välja. Mul jääb TRW klotsiga (kuigi need kõik vist samasuured) ~2mm puudu väliservast.
Tsitaat: |
Talvekes veljed vähe viisakamaks tehtud, sai üle võõbatud, oleks taht tumedamaks.
Vahepeal sai tellitud ka rehvid @ https://www.reifendirekt.co.ee, täna sai velgedel
peale pandud, jäävad talve ootama.
Rehvideks Goodride Z-507 DOT 2720, mis tunduvad enda hinna eest päris pädevad. Ülevaade : http://www.zc-rubber.com/index.php/news/news_info/27/202
Omg kui kaua on möödas viimasest postitusest. Auto ikka minu kasutuses ja väga viisakalt üleval pidand end.
ÜV on endiselt puhtalt läbitud ja kõik kukimuki, kuid nüüd on hakanud mõned mured tekkima.
Sai vahetatud kliimapump aastaid tagasi, kohati koriseb või mingi imelik hääl linnas, trassil mitte.
Rool teeb imelikku häält, alguses ei pöörand sellele tähelepanu, aga nüüd on seda aina enam.
Midagi vast peaks õlitama, loodan, et pole mingi roolilati teema. Tegin video ka, kõrvaklappidega on kuulda küll. Äkki keegi oskab suunata, mida
teha.
http://kremlin.planet.ee/pildid/Audi/Audi%20A4%20B8%202008/VID_20220115_142824.mp4
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tuleb väike värskendus mingi aeg. Eks näis mis läheb loosi, mis mitte.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tavaliselt hakkavad radiaatori ja toru vahelt tihendid lekkima, eriti alumine.
Küsimus suurele ringile, EPC läks põlema, max speed 15km/h ja kui gaasi maha võtsin sõitiski 15km/h. Gaasipedaali andur vms ?
Sorri aga kas mulle lihtsalt tundub või sul ongi sul selle autoga koguaeg mingid hädad?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
300 000km kellal, palju õnne.
Otsin oma masinale küttetoru : 06E127501T
Peaks sobima ka A5 / Q5 pealt, vast isegi mujalt.
Vaevalt seda kellelgi niisama vedeleb, aga äkki kellelgi masin varuosadeks ja sealt leiaks, enne kui Ebay tellima hakkan.
VOK.ee päringule tuli 0 vastust.
Google pilt @ https://i.ebayimg.com/images/g/2y8AAOSwNqRcE1iC/s-l1600.jpg
Kui esinduse ja Forsi hind selle toru uuele varuosale on 50€ juures, siis kas on ajalist mõtet seda võibolla poole hinnaga maailma pealt taga otsida?
Tsitaat: |
Hooldus tehtud.
Vahetatud xenon pirnid : MGTV LIGHT D3S 6000K.
Vahetatud õli : TOTALQUARTZ INEO LONG-LIFE 5W30.
Vahetatud filtrid : Bosch.
Vahetatud kojamehed : Bosch.
Vahetatud kasutaja Silverpm käest soetatud küttetoru, tänud.
Vahetatud tagumised ukselukud : Romulast originaalid.
Eemaldatud õli / jahutusvedeliku leke.
Tsitaat: |
Pole ammu midagi postitand.
Auto minu käes old aastast 2015 ja oli aeg tagumised piduri kettad / klotsid vahetada.
Klotsid : TRW : GDB2107
Kettad : ROTINGER : RT 1775-GL T5
Remondikomplektid : AUTOFREN SEINSA : D42257C3
Vahetusse läks ka kõrvalistuja poolne ukselukk : FEBI BILSTEIN : 172130
Veakoode lugedes, olen mitmeid kordi näind, et camshaft bank 1 sensor a / bank 2 sensor b veakoode.
Alguses kohe pakuti, et kett venind. Ma läksin hetkel kõige odavamat teed ja vahetasin kõik 4 andurit esialgu : ESEN SKV : 17SKV488
Sellest on omajagu aega möödas ja hetkel pole neid veakoode enam tekkind.
Ja lõpuks sain ka talverehvid alla, kuna eelmised lamellid läksid suveks.
Uued lamellid : Goodride Z-507 R19 235/45