Foorumi logo

Audi V8 3.6 - 1989 - SkAudimees1
SkAudimees1 - 23.11.15 12:04

Tervitused Audifoorumlastele, nagu mõned Teist märganud on siis otsisin Augusti lõpupoole omale konkreetselt Audi V8t d11 kerel. Tänaseks olen selle leidnud ja ka juba esimesed proovisõidud teinud, vigu ikka leidub kuid ei midagi hullu kõik on tehtav.
Autol on muidugi üks suur pluss see, et kõik ajalugu on teada al. 2004a, mil see kuulus mu isale, tol ajal oli värvuseks tumesinine, isa ajal vahetati sellel ka käigukast ära. Lisaks olid ka tagumised amordid täiesti läbi (tänaseks on keegi need ära vahetanud). 2006 müüdi see auto kusagile Sinti, kus püsis see päris pikalt (2006-2013). Selle aja sees on siis autole teostatud täis keretööd + ülevärv (must, vastav muudatus ka teh. passis). Siis jõudis auto järgmise omaniku kätte, kellel juhtus sellega väike õnnetus nimelt tuli sõiduajal ratas alt ära.
Kuid nagu ka varem mainitud, siis kõik taastatav. Juhipoolne tiib sassis, velg kõver, vajab ka rattarummu vahetust, ja sellisena see auto siis ringiga perre tagasi jõudis :)
Autoga on ka teatud plaanid, kuna otsisin teadlikult d11 kerel projekti, sest väikse poisina juba konkreetne auto meeldinud. Ja konkreetsel autol ka teatud sentimentaalne väärtus.

Plaanid on siis sellised:
Autom. kast vahelt minema, manuaal asemele, praegune aut. kast on õudus kuubis seal
Tiib, velg jms pool korda.
Kõik pidurid üle käia, panna a8 või a6 piduriklotsid/kettad, praegu kohati pedaal raske ja pidurid kehvad, samas töötavad väga hästi.
Õlid/filtrid. Sh. ka autom. kasti õli.
Mootorile täishooldus, mootori võtame ka kindlasti pulkadeks, et näha mis olukord karul kõhus on.
El. süsteem üle vaadata, kuna aku on kellegi poolt pagassi veetud.
Muud nipet - näpet asjad mis tegemist vajavad.
Üldine tehniline pool täiesti korda teha.
Välistatud pole ka 4.2 mootor, samas on soov säilitada originaalsus.
Uut akut ka vaja.

Manuaalitamise asjus pöördun kindlasti oma hea sõbra Hr. R. Krimmi poole, kuid olen juba kursis, et hooratast väga keeruline leida....

Minujaoks oli muidugi selle auto puhul suur üllatus see, et sellel pole kütusetuld seega olen ka juba teeääres istunud. Seier näitas, et paagis veel kütust on aga täitsa otsas oli seier oli muidugi ka esimese punase kriipsu peal, Rauno veel hoiatas, et ma nii nulli ei laseks :D igatahes saime 1h sõita enne kui küte otsa lõppes, osalt ka kast süüdi, kuna see vahetab väga kehvasti käike ja rikub kogu lõbu ära.
Üldjoontes olen ma harjunud suure küttekuluga, siis ei ole v8 tarbimises mingit üllatust.

Autol on ka tehasest mõni lisa külge poogitud:
4x el. aknad
el. katuseluuk, toimiv
el. peeglid, toimivad
tagumine aknakardin
kliima
Püsikiirusehoidja
Kindlasti midagi veel, mis hetkel ei meenu.
Istmed on manuaalsed.

Olenemata auto seisukorrast, on sellega väga mõnus sõita, siiamaani vist kõige paremini kulutatud rahanumbrid, siinkohal tahakski tänada auto eelmist omanikku, kes oli nõus mulle auto järelmaksuga müüma (V8 soov on olnud juba aastaid, kuid võimalus selle soovi teostamiseks avanes üleöö). Lisaks hääled on nii nagu ühel õigel v8l olema peab :)

Lisan ka mõned eelmise omaniku pildid, hetkeseisukorrast tulevad pildid lähiajal.

http://www.upload.ee/image/5350474/Audi_V8.jpg
Ootas koju toomist :)
http://www.upload.ee/image/5350486/Audi_V8-2.jpg
http://www.upload.ee/image/5350497/Audi_V8-3.jpg

E: 01.01.16, leidsin veel väikse infokillu mis räägib, et kunagi on vahetatud ka esimesed amordid, esiklaas, kütusepump, rooliotsad, õlid filtrid jne..
http://eng.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=770249&cache_missing=1
Keegi äkki teab seda omanikku ?


Seniks mõnusat talve algust!


JoonasJJ - 23.11.15 12:18

Tsitaat:
Algselt postitas: SkAudimees1
...pidurid kehvad, samas töötavad väga hästi.

Palun mulle ka selliseid pidureid.

Muidugi vahvad plaanid, aga kas lihtsam ei oleks kohe osta 4,2 mootoriga masinat? Kui õigesti mäletan, siis neid oli isegi manuaalina leida (muidugi - edu otsimisel).


rkrimm - 23.11.15 12:21

Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Tsitaat:
Algselt postitas: SkAudimees1
...pidurid kehvad, samas töötavad väga hästi.

Palun mulle ka selliseid pidureid.

Arvestades, mis aretus sinna tehtud on, siis hea, et üldse miskit toimib seal :D


SkAudimees1 - 23.11.15 13:21

Tsitaat:
Algselt postitas: JoonasJJ
Tsitaat:
Algselt postitas: SkAudimees1
...pidurid kehvad, samas töötavad väga hästi.

Palun mulle ka selliseid pidureid.

Muidugi vahvad plaanid, aga kas lihtsam ei oleks kohe osta 4,2 mootoriga masinat? Kui õigesti mäletan, siis neid oli isegi manuaalina leida (muidugi - edu otsimisel).



Eesmärk, kuhu soov selle autoga jõuda on püstitatud. Muidugi oleks olnud ju hea lihtne variant tuua kohe omale manuaal kastiotsas d11, samas mängib siin kohal finantsiline pool ka siiski rolli. Ja seetõttu tuleb endale meelepärane auto ise valmis ehitada.

Piduritest niipalju veel, et kui töötavad siis hästi kui pedaal raske on, siis on need väga kehvad. Seepärast terve süsteem ka vahetusse läheb.
4.2 moto pole välistatud, kuid samas mulle sobib ka 3.6 ideaalselt. Ja ideaalis sooviksin säilitada 3.6 v8na :)

Aga tänud, edu läheb selle autoga kindlasti tarvis :)

E: Arvatavasti viga pidurivõimendis.


dUBZ - 25.11.15 16:03

Kena pill, tundub, et jääb ikka suvepealinna nagu profiilist näha. See oli päris kurb vaatepilt, kui ratas alt ära tuli, aga õnneks kõik on taastatav. :P Ise ka selle masina sangas olla saanud, suunurgad oli kogu aeg kõrvuni :D Aga edu ja paksu rahakotti sulle :cool:


SkAudimees1 - 26.11.15 12:01

Tsitaat:
Algselt postitas: dUBZ
Kena pill, tundub, et jääb ikka suvepealinna nagu profiilist näha. See oli päris kurb vaatepilt, kui ratas alt ära tuli, aga õnneks kõik on taastatav. :P Ise ka selle masina sangas olla saanud, suunurgad oli kogu aeg kõrvuni :D Aga edu ja paksu rahakotti sulle :cool:



Tänud heade sõnade eest. Pärnusse see tõesti jääb, sõita on sellega tõesti mõnus :)

Võid veel postkasti infot jagada selle auto kohta :D

Mis puutub rahakotti, siis suvel on see tõesti paremas seisus, kui talvel.


arsi - 26.11.15 13:59

Noh - jah :)
Plaanid on head ....proovi esialgu lihtsalt korras hoida :)


SkAudimees1 - 26.11.15 17:13

Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Noh - jah :)
Plaanid on head ....proovi esialgu lihtsalt korras hoida :)


Kõik mis plaani võetud, tuleb ka teostada, korras hoidmisest veel samuti vara rääkida, korda tuleb see teha :)

Igatahes väisas autot täna ka R. Krimm isiklikult, eks Ta hiljem lisab mõned pildid ja räägib natuke muredest lähemalt. Mis Talle silma jäid.


rkrimm - 26.11.15 18:36

Sellest autost on mingi hetk päris kuldsete kätega inimene üle käinud.
Huvitavamad leiud siis piltidena:

Jahutusvedeliku lõdvik on päris huvitav, nagu ka paisupaak.
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/437/499/0109499805c4019.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/437/499/010949980784aba.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/437/499/0109499811737ad.jpg

Ei hakanud teipi näppima, tundus kuidagi jube imelik :D
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/437/499/01094998170dec3.jpg

Aku on huvitavasse kohta viidud mingil seniteadmata põhjusel.
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/437/499/010949981985f34.jpg

Ja siis lõpuks see nutune esitiib.
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/437/499/0109499825a8b67.jpg

Ei teagi siis kas sõites käis ratas sinna vastu või on poolteljeots minemas, kuna raksakas oli ikka päris tugev :D


arsi - 26.11.15 18:43

Lõdvik on hea :)
Samas on ka arusaadav sellise aretise põhjus . Lõdvik ja paak maksavad rohkem kui sõitev , ülevaatusega mondeo .


SkAudimees1 - 26.11.15 18:44

Mingisugune kolks käis maja eest välja keerates küll, ei oska öelda veel mis see olla võis..
Rehv ei olnud ka enam täiesti täis, vajab ülevaatamist.
Jahutusteema peab ka ümber tegema, sest jahutusvedeliku paaki ei saa üle teatud normi panna, jookseb kohe välja. Aga ainult siis kui mootor käib, keema pole läinud, temp kõik normis.

Mootor saab endale lähiajal uued originaal küünlad, vaatame mis siis teeb :) Praegu seal mingisugused "noname" küünlad.

Tööd jagub :)


rkrimm - 26.11.15 18:45

Paak tuleb forsist alla 20€ kätte, ainus vahe on see, et tagasivoolu väljund on teise nurga all (vaja pikemat voolikut sinna vaid). Mis andur sinna istutatud on, seda ma samas ei tea :D


SkAudimees1 - 26.11.15 18:53

Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Paak tuleb forsist alla 20€ kätte, ainus vahe on see, et tagasivoolu väljund on teise nurga all (vaja pikemat voolikut sinna vaid). Mis andur sinna istutatud on, seda ma samas ei tea :D


Minuarvates see nüüd küll palju pole. Samas peab ka selle mootori üle vaatama, surved ära mõõtma, et näha kas üldse tasub seda taastama hakata jne, ma loodan, et see mootor omadega kohviveski pole, samas ei oska ju midagi arvata, ja kui endale teen siis tahan, et auto oleks KORRAS :)


Kenwood - 27.11.15 05:35

Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Paak tuleb forsist alla 20€ kätte, ainus vahe on see, et tagasivoolu väljund on teise nurga all (vaja pikemat voolikut sinna vaid). Mis andur sinna istutatud on, seda ma samas ei tea :D

Pajata mis isendi oma küsida tuleb, ja kas kinnitused sobivad 1:1 le? Mina mäletan seda masinat ajast kui see veel sinist karva oli. Lõdviku välimus pole muidugi suuremasi eriti ja need teised aretised :D. Aga edu V8 pidamisel!


Kivitare - 27.11.15 07:44

Automega või Vemo. Mõlemad alla 20 juuro.


rkrimm - 27.11.15 07:55

Tsitaat:
Algselt postitas: Kenwood
Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Paak tuleb forsist alla 20€ kätte, ainus vahe on see, et tagasivoolu väljund on teise nurga all (vaja pikemat voolikut sinna vaid). Mis andur sinna istutatud on, seda ma samas ei tea :D

Pajata mis isendi oma küsida tuleb, ja kas kinnitused sobivad 1:1 le? Mina mäletan seda masinat ajast kui see veel sinist karva oli. Lõdviku välimus pole muidugi suuremasi eriti ja need teised aretised :D. Aga edu V8 pidamisel!

Sattusin kunagi unise peaga vaatama vanu pilte ning sattusin oma C3 diisli mootoriruumi vaatama ning paisupaaki vaadates olid kinnituskohad jube sarnased. Kasutan võõrast pilti antud hetkel.
http://www.motorstown.com/images/audi-100-2.0-td-01.jpg
Kuna sel hetkel oli mul aretatud mingisugune c4 paak enda v8 peale siis mõtlesin, et ah mis seal ikka, palju raha ei nõua siis võiks proovida.
Koodiks on tal 8A0121403A ning Forssis on hinnaks sellel 16,80€ letis ning laos olemas ka pealekauba (ning mitte vaid 1 tk, ikka rohkem :) )
Kinnitused istuvad üks ühele, tagasivoolu voolik on vaja vaid pikemaks teha :cool:


Kivitare - 27.11.15 08:13

8A0121403A läheb mitmetele Audidele. C3-st D11-ni ja C4 sinna otsa. Mul oli üks V8, millele oli keegi miskise B4 paagi peale aretanud. Ühest kõrvast vaid kinni või kahest, aga ilmselt on olulisem paagi sees olev taseme andur, selle takistused jne. Muud ei oska nagu erilist selles tootes leida. Tagasivoolu eest hoolitseb ju pump, seega kui pikk vms see voolik on, ei tohiks midagi määrata.


SkAudimees1 - 27.11.15 11:01

Tsitaat:
Algselt postitas: Kenwood
Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Paak tuleb forsist alla 20€ kätte, ainus vahe on see, et tagasivoolu väljund on teise nurga all (vaja pikemat voolikut sinna vaid). Mis andur sinna istutatud on, seda ma samas ei tea :D

Pajata mis isendi oma küsida tuleb, ja kas kinnitused sobivad 1:1 le? Mina mäletan seda masinat ajast kui see veel sinist karva oli. Lõdviku välimus pole muidugi suuremasi eriti ja need teised aretised :D. Aga edu V8 pidamisel!



Küsiks, ega kellegil Teil ei leidu mõnda pilti, kui see veel sinine oli?

Tänud, edu on vaja.


end3l - 27.11.15 12:23

Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Lõdvik on hea :)


If it works, it ain't stupid! Või kuidas see nüüd oligi. Tahab vaid spreiga ülevärvi saada:D
Mu V8'l oli ka see lõdvik katki, uue leidsin üsna juhuslikult 500EEK eest ühelt teiselt juppideks-müügis olevalt V8'lt. Kuna see lõdvik on üsna defitsiitne kaup, et kipuvad paljudel lekkima/mõranema teatud kohtadest, siis kellegi kuldsed käed on selle auto puhul hea töötava lahenduse välja mõelnud.

Keegi võiks seletada mis värk nende rataste alttulemisega on. Mul tuli ka vasak esimine ratas alt ära keset sõitu.. algul midagi logises veits, mõtlesin et poh küll jõuab koduni ära sõita 2km veel. Hetk hiljem juba tõsine kolks. Lähen autost välja ja esiratas vaid ühe poldiga kinni ja sedagi pooleldi. Tungiga üles -> ratas tagasi tsentrisse ja pagassist paar polti lisaks (V8'ga sõites peab ladu kaasas olema), et jõuaks koduni sõita.
Too hetk jäigi see müsteeriumiks miks nii juhtus, ise kahtlustasin veljevargust ja keegi sattus peale, et nn töö jäi pooleli, kuid siin selle V8'ga ju täpselt sama juhus, et ratas alt ära keset sõitu. Kusjuures mul juhtus see peale 20km sõitu ja 2km enne kodu, ilma mingite vibreerivate tunnusteta. Enne seda poldud polte näpitud kevadesest rehvivahetusest saati ehk siis lihtsalt poldid kukkusid välja?


SkAudimees1 - 27.11.15 14:54

Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Lõdvik on hea :)


If it works, it ain't stupid! Või kuidas see nüüd oligi. Tahab vaid spreiga ülevärvi saada:D
Mu V8'l oli ka see lõdvik katki, uue leidsin üsna juhuslikult 500EEK eest ühelt teiselt juppideks-müügis olevalt V8'lt. Kuna see lõdvik on üsna defitsiitne kaup, et kipuvad paljudel lekkima/mõranema teatud kohtadest, siis kellegi kuldsed käed on selle auto puhul hea töötava lahenduse välja mõelnud.

Keegi võiks seletada mis värk nende rataste alttulemisega on. Mul tuli ka vasak esimine ratas alt ära keset sõitu.. algul midagi logises veits, mõtlesin et poh küll jõuab koduni ära sõita 2km veel. Hetk hiljem juba tõsine kolks. Lähen autost välja ja esiratas vaid ühe poldiga kinni ja sedagi pooleldi. Tungiga üles -> ratas tagasi tsentrisse ja pagassist paar polti lisaks (V8'ga sõites peab ladu kaasas olema), et jõuaks koduni sõita.
Too hetk jäigi see müsteeriumiks miks nii juhtus, ise kahtlustasin veljevargust ja keegi sattus peale, et nn töö jäi pooleli, kuid siin selle V8'ga ju täpselt sama juhus, et ratas alt ära keset sõitu. Kusjuures mul juhtus see peale 20km sõitu ja 2km enne kodu, ilma mingite vibreerivate tunnusteta. Enne seda poldud polte näpitud kevadesest rehvivahetusest saati ehk siis lihtsalt poldid kukkusid välja?


See voolikumajandus töötab seal tõepoolest eduliselt. Konkreetse auto puhul oli see ratta alt ära tulemise teema, seotud lahtiste ja lühikeste veljepoltidega...
Kuid hea teada, et ma sellise murega ainus pole.
Olen mõelnud ka spetsiaalsete vargapoltide peale, nii nagu mu teisel autol :)

Vaikselt peab ka talverattaid v8-le otsima hakkama...


arsi - 28.11.15 05:32

Palju asju annab aretada . Ma olen natuke seda meelt , kui sul pole piisavalt ressursse , et V8 külge keerat juppe mis sinna peaks minema ....osta omale siis 80 ja vura sellega .
Aga see on ainult minu arvamus ja ei pretendeeri adsoluutsele tõele .


Siim - 28.11.15 08:55

Ehisdetailid on tõesti kallid ja uuena väga ei saa aga tehnika ei pea olema kõik tehaselahendus (mitte porr).


TarmoT - 28.11.15 10:14

Minu meel on sama. Võimalusel ikka originaalid kasutusele võtta. Kuid isiklikult teeksin ka mõne erandi. Just näiteks selle sama mootori ülemise jahutus lõdviku osas, nagu piltidel näidatud.
Heas korras lõdvik maksab ikka roppu raha. Samal ajal kui ise kokku pannes ei ole võib-olla visuaalselt kõige kenam kuid töötab samamoodi.
Mina omast kogemusest ütlen vaid, et V8 kestab täitsa kenasti. 2a jooksul õlid ja filtrid uued ning genekas taastatud. Olen rahul. ;)


mkb - 28.11.15 12:52

Palju see lõdvik siis maksab, et enamusel jala pehmeks tõmbab?
Kunagise luksusauto pidamine ei peagi odav olema.


SkAudimees1 - 28.11.15 13:14

Selle lõdviku vahetan ka kindlasti ära.

Ja kindlasti pole vana luksusauto ülalpidamine odav, aga saab hakkama :)


arsi - 28.11.15 15:39

Ma 6 aastat tagsi maksin lähedale 140 euri selle volla eest . Eelmine kestis lähedale 20 aastat , peab seegi ehk sama aja vastu .


SkAudimees1 - 28.11.15 18:33

Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Ma 6 aastat tagsi maksin lähedale 140 euri selle volla eest . Eelmine kestis lähedale 20 aastat , peab seegi ehk sama aja vastu .


Väga hull polegi arvestades, et kaua vastu peab :)


TarmoT - 28.11.15 21:27

No nendega ongi just see, et raske on leida aukudega/vettpidavat. Ja kui leiad siis hinnad on juba sinna 250euri kanti.
Vähemalt need mida mina näinud olen. Mitte et mul vaja oleks.


arsi - 28.11.15 22:27

Minu volla tuli revali kaudu. Ootasin nädala jagu . Kas enam üldse uut tükki saab , seda ei tea .


SkAudimees1 - 03.12.15 13:41

Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Minu volla tuli revali kaudu. Ootasin nädala jagu . Kas enam üldse uut tükki saab , seda ei tea .


Peangi Rauno käest uurima, et mis hinnaga Ta mulle paagi ja vooliku ärib :)

E:

Esimeses postis mainitud käigukast. Auto oli üle 3kuu seisnud, igatahes see esimene pikem tiir sellega kasti poolelt oli kohutav, lappas käike hirmsa kolakaga sisse, jubedaim aut. kast siiani millega sõitnud olen. Ja peale seda pikemat proovitiiru töötab kast täitsa normaalselt, vahetab käike ilusti jne. Mina ajan selle pika seismise süüks, sest praegu töötab :)


SkAudimees1 - 10.12.15 15:11

Tervitus ka siinsele Audirahvale.

Kuna isal hakkas täna igav, ja tema polnud selle autoga sõita veel kordagi ju saanud siis käis mulle peale, et lähme teeme väikse tiiru. Nii kaua käis peale kuni ma nõusse jäin.

Aga kuna ei ole ma sinna jõudnud osta ei uusi küünlaid ega uut akut veel (talvel mu sissetulekud oluliselt pisemad kui suvel...) siis nii nagu ikka aku täitsa surnud. Susserdasime nii kaua juhtmetega kuni v8 käima läks, koha peal käis ilusti, ja ega saagi aru kas silindrid taga või mitte, isa vajutas korraks põhja täiesti, tema arvates 2 silindrit vähemalt tagant ära. Olgu see selleks soov oli siis isale väike tiir sellega teha siiski. Jõudsin siis oma kortermaja väljasõiduni kui Audi täiesti lambist välja suri, ei kippu, kõppu ega piuksugi...võtsin siis oma teise auto (Bmw e39 523i 2.8 142kw manuaal) tegin tiiru ümber maja, et krokodillidega Audile särtsu anda(pagass ju sellel elektriline ja ligi ei saa) .....ja võta näpust voltmeetri sõnutsi aku pinge alla 8voldi. Jaurasime nii kaua kuni saime voltmeetri 13-13.5 voldi peale, starter jõudis ainult veerand tiiru teha ja käima ei saa, tee mis tahad. Lõpuks ei jäänudki muud üle, kui nöör Audile sappa, kast N peale ja vedasin siis slepis (õnneks, et Audil on konks taga) v8 parkimiskohale tagasi....

Tundub, et sellest Audist on keegi geenius ikka kunagi üle käinud, tehnopool ikka üsna solk..maha ma seda Audit kellelegi "doonoriks" ei müü, vaid nüüd vihameelega teen selle si*ahunniku ise korda. Mõistus ütleb küll, et lihtsam sellest autost loobuda, aga süda ei luba :)

R. Krimm´i käest sain ka ühe kontakti, kellega lähiajal ühendust võtan, ja kui võimalik siis terve auto lahkamisele viin, et kõik vead mis sellel küljes, päevavalgele saaks..siis teaks vähemalt kus alustama peaks. Niisama huupi raha loopida kuskile, ilma tulemust nägemata ma ka ei soovi...
Samas ei saa öelda, et kõik nii must valge HALVA kõrval oleks. Audi kere on hea (va. tiib) Nii hea kerega autot pole mul veel olnud..

Kui vanakese lahkamine tehtud, siis kindlasti kirjutan sellest ka foorumisse :)

Väike positiivne emotsioon ka siia: Vähemalt mu teine auto mis kannab küll mitte Audi marki, tõmbas rehvi tühja, kui korraks põhja vajutasin, see tegi näo naerule..

Audi poolepealt on tänased emotsioonid kurvavõitu kahjuks..mainin ära veel, et v8-l kütust oli/on piisavalt.


arsi - 10.12.15 16:39

Ma ei saanud nüüd aru , kas mootor jooksis kokku ?
V8 käivitusklemmid on kapoti all. Eest vaadates vasakul pool . - on kannu küljes ja + erald plastikust karbi sees .


TarmoT - 10.12.15 18:48

Kontrolli õlitaset, pane uus aku ja töötava mootoriga kontrolli laadimist.
Hetkel ei saa küll täpselt aru mis jama sul peale tühja aku on. No offence.


Kuits - 10.12.15 19:57

Ilmselt muud polegi, kui surnud aku.
Algne pinge 8V , laadimisel vöid selle korraks sinna positiivsesse saada, kuid nii, kui peab aku voolu väljastama, siis pinge kukub kolinal ja käima seda autot selle akuga ei saa, lae akut, mis asendis ja näitudega tahad.

Vöta uus, vöi siis kasvõi teisel isendil kasutuses olev korras aku ja tee uus katse, arvan, et saad masina ka korralikult käima.


SkAudimees1 - 10.12.15 20:40

Ma ei taha uskuda, et mootor kokku jooksis, kuna ilma õlita see minu käes töötanud pole, õlitase pool normi.

Aku, on seal peal 110ah, kuid see on väsinud. Inglasest sõber arvas ka, et genekas võib vigane olla, kuna kui esimest proovisõitu tegime, 1h saime sõita. Käisime nii maanteel, kui linnas ja kui välja suri, siis samuti starter ei jõudnud ringi ajada, ehk siis akus polnud grammigi voolu. Niisamuti ka täna käima läks, siis oleks pidanud ju tööle jääma/variant ka, et genekas laadis aga ei jõudnud tühja akut üle laadida ja suri välja.
Bmwga oli ka sarnane juhus kui töötas kohapeal, tuled põlesid raadio mängis (aku 90ah oli päris vilets seal) ja järsku hakkasid tuled/viled lollitama ja suri välja. Ma juba otsisin uut genekat siis mõtlesin, et proovin ja vahetan aku ära....noh võta kinni töötab tänapäevani. Samas Rauno arvamus tegi murelikuks, kuna tema arvates võib seal ka veel muud põhjused peale aku olla ja, et kui niimoodi lollitada paarikümne meetri kaupa sõita, teen ma asja hullemaks. Võib-olla rikkudes ka selle uue aku ära. Samas ega ma igapäev ju nokkimas ei käi seda ja vahest oleks hea neid asju seal liigutada. Kuna minul jooksis juhe täna üsna kokku, siis ootan kunas Rauno Pärnu tuleb ja asjale värsket pilku lisab.

Kindlasti muretsen ma sinna uue aku ja asjad, aga läheb aega.


SkAudimees1 - 10.12.15 20:42

Tsitaat:
Algselt postitas: arsi
Ma ei saanud nüüd aru , kas mootor jooksis kokku ?
V8 käivitusklemmid on kapoti all. Eest vaadates vasakul pool . - on kannu küljes ja + erald plastikust karbi sees .


Minul on küll eest vaadates ikka paremal pool, miinus on rattakoopa küljes ja pluss sealsamas lähedal......


Kuits - 10.12.15 20:53

Kui generaator toimetab ette nähtud piirides, siis see ei tohiks isegi kutupiilu akuga autot välja suretada, viska vöi aku metsa.
Minul oli samuti juhus, kus aku lihtsalt ära väsis, öhtu toimetas veel ilma mingite suremise märkideta, hommikul võtit keerates tuled küll kõik ilusti särasid, kuid starterit ringi vedada ei suutnud.
Sai laetud, kuid pool starteri pööret ja kõik. Kallakul vabaveeremise jõul uuesti tööle ja pikem ots (150 km), samas mõttes, et ehk oli laadijaga laadimine puudulik ja auto enda toimetamine läbi generaatori jne lahendab mure ... haaahhhh... sihtpunkti jõudes suretasin välja ja koheselt proovisin uuesti ... vastuseks tuli lihtlabane klöps. Hilisem tuvastus, et ühes anumas element põhjas ja vedelik sogane.
Läks uus aku peale ja sõitis auto mõned aastad murevabalt edasi.


SkAudimees1 - 10.12.15 21:07

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Kui generaator toimetab ette nähtud piirides, siis see ei tohiks isegi kutupiilu akuga autot välja suretada, viska vöi aku metsa.
Minul oli samuti juhus, kus aku lihtsalt ära väsis, öhtu toimetas veel ilma mingite suremise märkideta, hommikul võtit keerates tuled küll kõik ilusti särasid, kuid starterit ringi vedada ei suutnud.
Sai laetud, kuid pool starteri pööret ja kõik. Kallakul vabaveeremise jõul uuesti tööle ja pikem ots (150 km), samas mõttes, et ehk oli laadijaga laadimine puudulik ja auto enda toimetamine läbi generaatori jne lahendab mure ... haaahhhh... sihtpunkti jõudes suretasin välja ja koheselt proovisin uuesti ... vastuseks tuli lihtlabane klöps. Hilisem tuvastus, et ühes anumas element põhjas ja vedelik sogane.
Läks uus aku peale ja sõitis auto mõned aastad murevabalt edasi.



Kindlasti ma panen sinna uue korraliku aku peale, eks siis saab näha kas asi paraneb, sest siiamaani on olnud koguaeg nii. Paned auto juhtmetega käima, käib mõne aja suretad välja ja võtmest keerates mitte piuksugi-ja algab otsast peale juhtmetega jauramine....

Ja teine mure on muidugi mootoriga, et miks mõned silindrid tagant ära on, kas tõesti asi valedes küünaldes mis seal peal on ? Olid juba ostes mingid noname ühe elektroodiga küünlad topitud sinna. Need vahetan ka ära Rauno kaudu juba ka hind teada.

Hetkeseisuga jääks Audi pikalt maha mu 2.8st joonele pannes....

Rauno küll ütles, et minek pole v8le kohane, samas see mu elus esimene v8 üldse ja ei oska nagu võrrelda ka.


Kuits - 10.12.15 21:14

Vana ajastu automaati manuaal kastiga võrrelda pole vist just eriti terav idee, aga see selleks.
Ma võin järgneva mõttega ilmselt väga rängalt vastu kuppu saada, kas antud automaat kast nt. nn. õppiva reziimiga ei vöiks olla?
Nüüdseks puuduliku voolu tõttu on näiteks käitumise ära "unustanud".


SkAudimees1 - 10.12.15 21:58

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Vana ajastu automaati manuaal kastiga võrrelda pole vist just eriti terav idee, aga see selleks.
Ma võin järgneva mõttega ilmselt väga rängalt vastu kuppu saada, kas antud automaat kast nt. nn. õppiva reziimiga ei vöiks olla?
Nüüdseks puuduliku voolu tõttu on näiteks käitumise ära "unustanud".


Ei saa Sa midagi. :D Teadagi, et automaat aeglasem kui manuaal, seda mulle ka Rauno öelnud "ära imesta kui 100kw masina käest pähe saad"

Minuarust peaks sel tavaline lihtlabane neljane aut. kast olema S E M funktsioonidega, vaevalt see väga ise õppiv on...samas ei ütleks, et see v8 üldse põhjagaasiga ei liigu, liigub küll. Aga manuaal on eluaeg südamelähedasem olnud, siis ka see auto manuaaliks läheb. Kuigi sinna väga pikk tee veel..samas ega ma enne pole kunagi hästi magada saanud, kui eesmärk täidetud on...


rkrimm - 10.12.15 22:30

Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Vana ajastu automaati manuaal kastiga võrrelda pole vist just eriti terav idee, aga see selleks.
Ma võin järgneva mõttega ilmselt väga rängalt vastu kuppu saada, kas antud automaat kast nt. nn. õppiva reziimiga ei vöiks olla?
Nüüdseks puuduliku voolu tõttu on näiteks käitumise ära "unustanud".

See kast veel kahjuks/õnneks niivõrd tark ei ole. Kuid võimsuse sööb ta ära küll ning jubedal moel. Ei ole lihtsalt reaalne, et 1.4 55kw Peugeot 206 suudab kuni 60kmh kõrval püsida ning 525 tds automaadi otsas E34 kerel sama kiiruseni isegi vaikselt eest ära minna :D Omad kogemused siis kunagisest automaadiajast...
Ma isiklikult kahtlustan, et seal elektrisüsteemis ujub mingisugune kala ringi, kuna mingil põhjusel on aku pagassi viidud ning on ka pandud niivõrd suur aku (õigesse kohta sa üle 100ah akut ei mahuta ju teadupärast).


SkAudimees1 - 11.12.15 03:49

Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Vana ajastu automaati manuaal kastiga võrrelda pole vist just eriti terav idee, aga see selleks.
Ma võin järgneva mõttega ilmselt väga rängalt vastu kuppu saada, kas antud automaat kast nt. nn. õppiva reziimiga ei vöiks olla?
Nüüdseks puuduliku voolu tõttu on näiteks käitumise ära "unustanud".

See kast veel kahjuks/õnneks niivõrd tark ei ole. Kuid võimsuse sööb ta ära küll ning jubedal moel. Ei ole lihtsalt reaalne, et 1.4 55kw Peugeot 206 suudab kuni 60kmh kõrval püsida ning 525 tds automaadi otsas E34 kerel sama kiiruseni isegi vaikselt eest ära minna :D Omad kogemused siis kunagisest automaadiajast...
Ma isiklikult kahtlustan, et seal elektrisüsteemis ujub mingisugune kala ringi, kuna mingil põhjusel on aku pagassi viidud ning on ka pandud niivõrd suur aku (õigesse kohta sa üle 100ah akut ei mahuta ju teadupärast).


Seda kahlustan ise ka, et el. süsteem paigast ära, ja olen ka arvestanud, et kui juhul peaks motovahetuseks minema(pole halli aimu ka mis korras see 3.6 seal vahel on) siis alla 4.2 ei viitsi ma mõelda....

Kui kellegil oleks Pärnus korralik 3.6 v8 veel säilinud (Palju neid üldse Pärnus on :D ) siis sooviks võrdlusmomendina proovisõitu, aru saamaks kas konkreetselt minu 3.6 mootor on halb või väga halb...


Kenwood - 11.12.15 06:03

Mõõda parem silindris surved ära, veakoode oled lugenud üldse?


Kivitare - 11.12.15 07:10

Tee kõik see, mida Kenwood soovitas. Seejärel tester kätte ja juhtmeid nö. läbi helistama. Kui on mingi rats akuga tehtud, siis kõigepealt see ahel üle vaadata. Ma olen küll autoelektri kohapealt suht juhm, aga igal asjal peaks omad takistused/näidud olema. Kui oled nagu mina, et ise testriga ilma juhendamata ringi käia ei oska, võta keegi appi, kes oskab. See V8 pole ses suhtes nii keeruline isend, et teadjam autoelektrik, kes ka asjasse süveneda oskab, sellest jagu ei saaks. Kontrolli kõik massipunktid üle. Googelda V8 el skeeme. Lae endale alla need ja elu on palju lihtsam.
Ehk rahakogumise ajal tegele nende asjadega, mis raha ei küsi. Testriga mõõta, kangiga solgutada, genekas maha võtta, lahti ja vaadta, mis nägu harjad üldse on. Pingeregulaator ei maksa eriti palju. Massipunktid kontrollida. Eriti aku juures ja pagasniku juures vist vasaku tagatule all.


SkAudimees1 - 11.12.15 14:08

Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Tee kõik see, mida Kenwood soovitas. Seejärel tester kätte ja juhtmeid nö. läbi helistama. Kui on mingi rats akuga tehtud, siis kõigepealt see ahel üle vaadata. Ma olen küll autoelektri kohapealt suht juhm, aga igal asjal peaks omad takistused/näidud olema. Kui oled nagu mina, et ise testriga ilma juhendamata ringi käia ei oska, võta keegi appi, kes oskab. See V8 pole ses suhtes nii keeruline isend, et teadjam autoelektrik, kes ka asjasse süveneda oskab, sellest jagu ei saaks. Kontrolli kõik massipunktid üle. Googelda V8 el skeeme. Lae endale alla need ja elu on palju lihtsam.
Ehk rahakogumise ajal tegele nende asjadega, mis raha ei küsi. Testriga mõõta, kangiga solgutada, genekas maha võtta, lahti ja vaadta, mis nägu harjad üldse on. Pingeregulaator ei maksa eriti palju. Massipunktid kontrollida. Eriti aku juures ja pagasniku juures vist vasaku tagatule all.


Autoelektri osas, olen ma Kivitarega sel juhul üsna samal pulgal. Aga on olemas ka mõni abikäsi :)

Üldjoontes siiski võiks aku olla seal, kus tehases ettenähtud e. siis istme all. Sinna on ligipääs palju palju lihtsam kui aku tühi on vms, seega el. süsteem tuleb mingis osas tõesti taastada/ümber teha.
Surveid olen tahtnud ka mõõta, et oleks asi selgem, kas saab/on mõtet seda mootorit taastada, kellal siiski Ls 312xxx Kkm...seega ei pruugi enam mootor sama värske olla. Kui tehasest tulles.

Hetkel tõesti nii, et tegelen väiksemate asjadega, mis nii suurt raha ei nõua.

Ja mis puutub uude akusse, küünlatesse, siis sel teemal juba ka Raunoga räägitud :) Küünlad saaksin ma 64e eest, Bochi originaalid nii nagu olema peab. Hind on minu jaoks täiesti okei :)
1x uut akut on nii või naapidi vaja, sest nende praeguse 2x akuga, mis v8-l kasutusel, ei tee suurt midagi pikemas perspektiivis. Sest need lihtsalt oma aja ära elanud.

Kenwoodi soovitust võtan kindlasti kuulda, ja teeb diagnosti ära.


TarmoT - 11.12.15 22:33

Mina näiteks konkreetselt mäletan, et kui minu V8-l genekas otsad andis, siis järjest hakkasid elektri asjad välja lülitama ennast.
Tuled, kellaplokk jne. Ning kõige lõpuks hakkas mootor puterdama kuni välja suri. Sealt ka kahtlus, et kõik silindrid ei saanud enam sädeme jaoks voolu.
Pane lihtsalt uus aku ja vaata mis muutub. Ära esialgu kahtlusta mootori viga. Alusta akust.

Ahjaa, antud masina generaatori pinge regulaatorit on väga lihtne vahetada, ka masina all olles.
Kuid osta kallim tuntud margi regulaator. Minul kestis odava otsa oma nii 3 kuud. :D


SkAudimees1 - 13.12.15 20:21

Tsitaat:
Algselt postitas: TarmoT
Mina näiteks konkreetselt mäletan, et kui minu V8-l genekas otsad andis, siis järjest hakkasid elektri asjad välja lülitama ennast.
Tuled, kellaplokk jne. Ning kõige lõpuks hakkas mootor puterdama kuni välja suri. Sealt ka kahtlus, et kõik silindrid ei saanud enam sädeme jaoks voolu.
Pane lihtsalt uus aku ja vaata mis muutub. Ära esialgu kahtlusta mootori viga. Alusta akust.

Ahjaa, antud masina generaatori pinge regulaatorit on väga lihtne vahetada, ka masina all olles.
Kuid osta kallim tuntud margi regulaator. Minul kestis odava otsa oma nii 3 kuud. :D


Aitäh nõuande eest, eks ma uurin veel Rauno käest asjad üle.

Üldjoontes siiamaani ei ole ma oma auto/dele odavat saasta harjunud külge pookima, tegu peab ikka uue asjaga olema :P

UUS on UUS :)

Kuid eks projektide tegemine nõuab oma jagu head närvi, kannatust, aega ja raha...see siis vihje sellele, et suutsin trahvi saada, ühe teise audi roolis, enda viga ka muidugi, oli inimtühi maantee, 70 ala, äkkpidurdust teha ei soovinud, aeglustasin sujuvalt....aga näe radar metsavahelt püüdis 83km/h kinni..... ja 120 eur trahvike jälle kirjas.....Vahtralehe omanikud on ju suure rahakotiga....


Kivitare - 17.12.15 09:39

Tsitaat:
Algselt postitas: SkAudimees1
Kuid eks projektide tegemine nõuab oma jagu head närvi, kannatust, aega ja raha...see siis vihje sellele, et suutsin trahvi saada, ühe teise audi roolis, enda viga ka muidugi, oli inimtühi maantee, 70 ala, äkkpidurdust teha ei soovinud, aeglustasin sujuvalt....aga näe radar metsavahelt püüdis 83km/h kinni..... ja 120 eur trahvike jälle kirjas.....Vahtralehe omanikud on ju suure rahakotiga....


MA ei ole kunagi aru saanud, miks on vaja kihutada, kui rahakott paks pole. Või noh, mitte, et ma seda siiski õigustaksin. Selle 120 juuro eest oleks sa endale julgelt uue aku saanud, et V8-ga vaikselt töristada.


SkAudimees1 - 17.12.15 15:32

Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Tsitaat:
Algselt postitas: SkAudimees1
Kuid eks projektide tegemine nõuab oma jagu head närvi, kannatust, aega ja raha...see siis vihje sellele, et suutsin trahvi saada, ühe teise audi roolis, enda viga ka muidugi, oli inimtühi maantee, 70 ala, äkkpidurdust teha ei soovinud, aeglustasin sujuvalt....aga näe radar metsavahelt püüdis 83km/h kinni..... ja 120 eur trahvike jälle kirjas.....Vahtralehe omanikud on ju suure rahakotiga....


MA ei ole kunagi aru saanud, miks on vaja kihutada, kui rahakott paks pole. Või noh, mitte, et ma seda siiski õigustaksin. Selle 120 juuro eest oleks sa endale julgelt uue aku saanud, et V8-ga vaikselt töristada.


Ega ma ise enda tegu samuti ei õigusta...tegu ju tehtud ja karistus ka käes.

Uue aku ma soetan kindlasti, küünlatest pean paraku loobuma ma arvan...

Sest ilma akuta pole mul üldse mõtet seda näppida, kuigi tõepoolest paar päeva pole nüüd seda puutunud. Ainult silmaga vaadanud ja "vesistanud" siis juba kange tahtmine on sellele eluvaim sisse puhuda :D

Samas ilma akuta on see ´ju mõttetu üritus. Seega ootame uut finantseeringu päeva :)


mkb - 17.12.15 16:49

Palju segast juttu millest iganes. Millal siis auto kallal midagi ära tehakse?


arsi - 18.12.15 07:14

Ma ei taha küll irooniline olla , aga tundub , et taas jääb üks V8 aia äärde seisma .
Samas võid mulle pettumuse valmistada ja vanakeste kogunemiseks pilli prillikiviks teha . :)


TarmoT - 18.12.15 07:33

Milla see veel on? Pean ka liigutama hakkama. :D


Kivitare - 18.12.15 08:47

Tsitaat:
Algselt postitas: TarmoT
Milla see veel on? Pean ka liigutama hakkama. :D

Traditsiooniks on kujunenud, et iga kahe aasta tagant ja mai esimesel nädalavahetusel. Ehk siis 2016 a. mai.


rkrimm - 18.12.15 12:31

Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Tsitaat:
Algselt postitas: TarmoT
Milla see veel on? Pean ka liigutama hakkama. :D

Traditsiooniks on kujunenud, et iga kahe aasta tagant ja mai esimesel nädalavahetusel. Ehk siis 2016 a. mai.

Peame Tarmoga jõud ühendama vist, kuna ka mul kisendab v8 juba pikemat aega maja ees :D


Kivitare - 18.12.15 12:32

Ühendage jah. Sa polegi ju ühelegi jõudnud vist. Vähemasti su V8-t pole ammu näinud kogunemistel. ;) Koos ongi kergem.


rkrimm - 18.12.15 12:40

Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Ühendage jah. Sa polegi ju ühelegi jõudnud vist. Vähemasti su V8-t pole ammu näinud kogunemistel. ;) Koos ongi kergem.

Kokkuhoid on ostujõud kuid no puudub üks pisike ruumike :D


SkAudimees1 - 18.12.15 13:30

Väga vinge, et v8tele ka eraldi kogunemisi toimub, proovin ka ise kohal olla kui selleks võimalus on.
Raunole ma juba lugesin sõnad peale, et Ta peab oma v8ga tegelema :D
Juttu, siin teemas kindlasti jagub, aga kohe kindlasti ei jää see v8 "aia äärde" seisma. Siinkohal oleks nüüd sobilik natuke ka rääkida sellest, millega ma leiba teenin.

Nimelt töötan siis teetöödes ja neid tehakse ainult suveperioodil, ehk siis tööd palju, aega vähe-aga finants taga. Talvel neid ei tehta, ja finants oluliselt väiksem.

Otsisin küll teadlikult projektistaatuses olevat v8t, mille sain 18 nov. enda valdusesse, siis kohe kindlasti ei ole ma arvestanud sellega, et peaksin 1x kuuga selle "valmis" tegema :)

Kannatust seltsimehed :D


Zoig - 18.12.15 14:08

Tsitaat:
Algselt postitas: SkAudimees1
Väga vinge, et v8tele ka eraldi kogunemisi toimub, proovin ka ise kohal olla kui selleks võimalus on.
V8-te jaoks tehti kunagi esimene vanakeste kogunemine, V8 isendeid tuli kohale lausa kolm vs kümme c3 keretüübiga masinat ja hunnik muud ägedat vanarauda:)
Sealt saati ongi olnud kombeks teha vanakeste kogunemine iga 2a tagant, mingit mudelipõhist täpsustamist pole, peaasi et oleks vana ja äge. Kuid ei maksa siin teemas ajast ette tormata, Vanakeste korraldusmeeskond eesotsas Kivitarega juba vaikselt planeerib asja ning kevadepoole saab täpsem info ka foorumis välja hõigatud.


SkAudimees1 - 18.12.15 14:24

Tsitaat:
Algselt postitas: Zoig
Tsitaat:
Algselt postitas: SkAudimees1
Väga vinge, et v8tele ka eraldi kogunemisi toimub, proovin ka ise kohal olla kui selleks võimalus on.
V8-te jaoks tehti kunagi esimene vanakeste kogunemine, V8 isendeid tuli kohale lausa kolm vs kümme c3 keretüübiga masinat ja hunnik muud ägedat vanarauda:)
Sealt saati ongi olnud kombeks teha vanakeste kogunemine iga 2a tagant, mingit mudelipõhist täpsustamist pole, peaasi et oleks vana ja äge. Kuid ei maksa siin teemas ajast ette tormata, Vanakeste korraldusmeeskond eesotsas Kivitarega juba vaikselt planeerib asja ning kevadepoole saab täpsem info ka foorumis välja hõigatud.


Väga äge ettevõtmine, kindlasti katsun kohal olla kui see toimub, ilmselt ilma Audita ei usu, et selle nii ruttu valmis saan.

5+ korraldajatele :) Edu!


TarmoT - 20.12.15 16:18

Kui saad auto liikumagi on juba hea.
Minu poolest võid kosmeetilise poole esialgu puutumata jätta.


SkAudimees1 - 20.12.15 18:24

Tsitaat:
Algselt postitas: TarmoT
Kui saad auto liikumagi on juba hea.
Minu poolest võid kosmeetilise poole esialgu puutumata jätta.


Õnneks on kosmeetiline pool täitsa okei. Välimuselt ongi tiib vaja korda teha. Kõik ülejäänud on tehniline pool.
:)

Ja kui kõik hästi läheb, siis saab Audi treila peale ajada ja Tallinnasse tegemisse/lahkamisele saata :)

Seega hoiame pöialt.


SkAudimees1 - 01.01.16 03:24

Kuna und ei ole, siis otsustasin väikestviisi uurimustööd teha, surfasin mööda Googlet, mööda erinevaid Eesti D11neid, ja vaatasin paljudel kehtiv kindl/Üv puudu. Olukord mis silma paistis oli päris nukker. Aga internet on suur ja lai...leidsin mina siis ka enda D11ne üles :) Pildid on siis aastast 2010. Lisaks on ka juppe päris kenasti vahetatud :)


http://eng.mototehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=770249&cache_missing=1


rkrimm - 29.02.16 18:36

Et see teema ei tunduks tühikargamine, siis panen siia sellise huvitava nupukese, et sai hangitud doonor, millelt siis saab võtta ABH mootori, mille otsas on diislisugemetega manuaalkast :)


arsi - 12.03.16 22:30

Kaugel auto ehitus on ?
Kas näeme vanakeste ridades ka seda ?


SkAudimees1 - 13.03.16 10:42

Tervitused ka siiapoole üle pika aja. Nagu eelnevast postitusest välja lugeda saate, siis auto konfiguratsioon on tõepoolest muutumas. :)
Doonorautoga sai Tallinnas ka juba väike proovisõit ära tehtud. Ja mina kui v8 alal suhteliselt uustulnuk pean tõdema, et vahe on meeletu. Võrreldes 3.6 automaadiga.
Positiivne on veel see, et doonorauto omab väga korralikku mootorit. :)
Järgmisel Nv-l on siis soov Audi treila peale ajada ja Tallinna saata. :)

Valmimis tähtaega niimoodi öelda ei oska aga arvan, et 2016a. lõpupoole võib see jääda. Eks seda täpsustab rkrimm ise :)

Järgmiste uuendusteni!


TarmoT - 14.03.16 07:24

No siis peab Raunole appi tulema, ja kiiresti selle S-i laiali võtma.
Muidu on selline seis, et garaa˛ autosid täis, aga liikuda üldse ei saa. :D
Minu V8 peab ju ka mahtuma kuhugi.


SkAudimees1 - 14.03.16 11:50

Tsitaat:
Algselt postitas: TarmoT
No siis peab Raunole appi tulema, ja kiiresti selle S-i laiali võtma.
Muidu on selline seis, et garaa˛ autosid täis, aga liikuda üldse ei saa. :D
Minu V8 peab ju ka mahtuma kuhugi.


Sellega olen kursis küll, et ruumi seal enam pole eriti.
Esialgu tahaks ta lihtsalt ära tuua sinna, eks Rauno ise vaatab kuhu ta selle paigutab. :)
Osalt ka asi selles, miks nii kiire hakkas, kuna see koht kus Ta mul hetkel seisab pole väga "turvaline" olen märganud kahtlast liikumist auto lähedal. Siis oleks parem kui see siit ära viia :) ja algusega pihta hakata!

Ja tähtaja kohta lisaks veel seda, et kuna Rauno hakkab ise sellega tegelema kohapeal, siis on Talle minu poolt "vabad käed" antud :P millal ja kui palju midagi teeb. Sest minul selle valmimisega kuskile kiiret pole.

Tarmo, ära põe, küll Sinu v8 ka sinna ära mahub :D


rkrimm - 14.03.16 11:51

Sinu masin jääb esialgu välja kuskile, praegu prioriteet 1 S4 ära lammutada, või siis V8 korda teha endal, ei teagi kumb :D Ning siis kunagi tuleb sinu v8 päevakorda :D


SkAudimees1 - 14.03.16 12:34

Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Sinu masin jääb esialgu välja kuskile, praegu prioriteet 1 S4 ära lammutada, või siis V8 korda teha endal, ei teagi kumb :D Ning siis kunagi tuleb sinu v8 päevakorda :D


Las jääb :D Minul pole kiiret :)
Aga vähemalt on/oleks toodud ja üks mure vähem :P
Saab uute "muredega" tegeleda, kes seda teab mis üllatusi see Audi veel pakkuda võib.....


TarmoT - 14.03.16 18:17

Jep. Välja mahub, suht kinnine ja turvaline koht. Tee hooldus masinad vedelevad ka niisama hoovis :D


SkAudimees1 - 14.03.16 20:45

Tsitaat:
Algselt postitas: TarmoT
Jep. Välja mahub, suht kinnine ja turvaline koht. Tee hooldus masinad vedelevad ka niisama hoovis :D


Seda ma panin tähele jah :)
Kui nn." ärasaatmine" toimub, siis üritan mõne klõpsu ka siia saada :)


SkAudimees1 - 01.04.16 18:59

Nii, vahepeal sai siis Audi Tallinnasse viidud, Rauno hoolsa käe alla. Ja nagu ma aru sain siis v8 3.6na on hetkel täiesti "mittesõitev"
Ilmselt sellest räägib võib-olla Rauno juba ise, millega Ta igavusest hakkama sai :D


deicide - 02.09.16 11:48

Tsitaat:
Algselt postitas: SkAudimees1
Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Vana ajastu automaati manuaal kastiga võrrelda pole vist just eriti terav idee, aga see selleks.
Ma võin järgneva mõttega ilmselt väga rängalt vastu kuppu saada, kas antud automaat kast nt. nn. õppiva reziimiga ei vöiks olla?
Nüüdseks puuduliku voolu tõttu on näiteks käitumise ära "unustanud".

See kast veel kahjuks/õnneks niivõrd tark ei ole. Kuid võimsuse sööb ta ära küll ning jubedal moel. Ei ole lihtsalt reaalne, et 1.4 55kw Peugeot 206 suudab kuni 60kmh kõrval püsida ning 525 tds automaadi otsas E34 kerel sama kiiruseni isegi vaikselt eest ära minna :D Omad kogemused siis kunagisest automaadiajast...
Ma isiklikult kahtlustan, et seal elektrisüsteemis ujub mingisugune kala ringi, kuna mingil põhjusel on aku pagassi viidud ning on ka pandud niivõrd suur aku (õigesse kohta sa üle 100ah akut ei mahuta ju teadupärast).


Seda kahlustan ise ka, et el. süsteem paigast ära, ja olen ka arvestanud, et kui juhul peaks motovahetuseks minema(pole halli aimu ka mis korras see 3.6 seal vahel on) siis alla 4.2 ei viitsi ma mõelda....

Kui kellegil oleks Pärnus korralik 3.6 v8 veel säilinud (Palju neid üldse Pärnus on :D ) siis sooviks võrdlusmomendina proovisõitu, aru saamaks kas konkreetselt minu 3.6 mootor on halb või väga halb...


Teada on, et mootori aju on küll neil ise õppiv, aga kasti omaga pole kursis jah. Vähemalt minu 4,2sel toimetab küll kast oma ea kohta hästi ja sportre˛iimis on kka päris terav. Ma pole muidugi 3,6sega proovida sõita saanud, aga ei oleks uskunud, et ta nii lahja on :D Mul endal igapäeva-autoks samuti heas korras 525 TDS (E39 manuaal) ja see ei saa kiirenduselt V8le ligilähedalegi. Samas jõudu on 4,2sel kõvasti rohkem ka, kui 3,6sel...


Kivitare - 09.09.16 06:15

Nuh, millega on siis hakkama ka saadud? :)


rkrimm - 09.09.16 06:43

Vahelduse mõttes võiks autolt tolmu maha pühkida :D


SalmA - 09.09.16 08:33

Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Vahelduse mõttes võiks autolt tolmu maha pühkida :D


Tagumse paneeli viiks küll koos tolmuga ära :cool:



SalmA


Zandr - 09.09.16 10:38

Tsitaat:
Algselt postitas: SalmA
Tsitaat:
Algselt postitas: rkrimm
Vahelduse mõttes võiks autolt tolmu maha pühkida :D


Tagumse paneeli viiks küll koos tolmuga ära :cool:



SalmA


Loodame, et selleks labidat vaja pole :D


TarmoT - 09.09.16 18:25

Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Nuh, millega on siis hakkama ka saadud? :)


Rehvides olnud õhust saime jagu. :D
Muus osas progress puudub.
Muidugi doonori tehnika on ka nüüd nurgas ootamas.


rkrimm - 09.09.16 20:57

Tsitaat:
Algselt postitas: TarmoT
Tsitaat:
Algselt postitas: Kivitare
Nuh, millega on siis hakkama ka saadud? :)


Rehvides olnud õhust saime jagu. :D
Muus osas progress puudub.
Muidugi doonori tehnika on ka nüüd nurgas ootamas.


Mis nurgas, keset garaazi ikka :D Selle nurga aspektiga pean veel tegelema :D


rkrimm - 21.05.17 00:55

Pikka juttu ei viitsi kirjutada hetkel. Lühidalt mis seis hetkel on:
Vana moto ja kast maas.
Uus moto ja kast peal, käima pandud korra.
Pidurite upgrade poolepeal, vaja natuke piduritorusid teha ning üks polt lahti saada, et siis vaikselt tasapisi laon teda kokku.

Ning see, kes seal enne mind on asju ümber teinud, sulle infoks, et palun ära enam ühtegi autot näpi ega muuda. Kunagi hiljem teen pidiseeria ning nimekirja lauslollustest, mis seal tehtud oli.


SkAudimees1 - 26.05.17 05:53

Tasa ja targu valmise suunas see kõnealune v8 liigub. Ootan ise juba päeva kus saaks vanakesega tänavaid vallutada :)
Loodan, et selle auto roolis veel palju ilusaid hetki ees.
Siinkohal sügav kummardus Raunole, et Ta viitsib oma vabast ajast mu v8ga tegeleda :)

Järgmiste uuendusteni!


rkrimm - 10.07.17 06:49

Uudist niipalju, et auto sõitis omal jõul garaazist välja.
Asap on vaja teha tal vahetada gaasitross, mis on hetkel on/off asendis, õlijahutusradikas on vaja õige vastu vahetada. Summuti võiks alla leiutada, kastile õiged käpad teha ning nina võiks kokku laduda.
Siis aga tuleb see kõige toredam osa - elekter. Kuna sealt on käinud üle keegi "tarkpea" siis ilmselgelt ei toimi ükski asi nii, nagu peaks. Esimese hooga võiks teha auto salongist käivitatavaks näiteks :D Keegi on selles ahelas juba midagi teinud ning nüüd see, mis ta teinud on, ei toimi enam. Et siis hakkame pornograafiat likvideerima.