Tere!
Sai mitu aastat omatud valget 200 10vtq kuid kere tõttu ja ilmselt lihtsalt tüdimusest ning juhusest sai siis omale võetud musta värvi 200 treser.
Audi 200 treser
2.1L 10v Turbo 134kw KG
Nelikvedu kesk ja tagadifri lukustusega
manuaal
1987a.
sedaan
Lisad ja muud asjad:
4x. el. aknad, el. peeglid, istmesoendused, kliima, 10 kõlarit, 2 orig. võimedit, teisaldatav kärukonks, on olnud püsikiiruse hoidja kuid sellest on
alles kang salongis ja aju, nahksisu, katuseluuk, s4 esisupordid 2 kolviga.
Masina sain ka tööle kuid sõitnud veel ei ole.
Tööd ja vaeva tuleb kõvasti niisis järgneb nimekiri vaja teha asjadest:
Käigukast korda teha/vahetada
salongi radikas vahetada
jahutusvendi juhtmestik korda teha
generaatori juhtmestik korda teha
kapott värvida
ees vasak ja taga parem rattalaager vahetada.
Autol on vähemalt 2 korda mootorit vahetatud, esimene kord pandi mingi teine mootor kas mc või kg mille jõudu tõsteti korralikult võimsamaks kuid mis
paraku ka kokku jooksis hammasrihma tõttu. Peale seda pandi originaalmootor tagasi mistõttu on autol ka juhtmestikku rapitud.
Auto kuulus enne mind siis härra Halisejale kes hoolitses terve talve korralikult auto veermiku ja põhja eest vahetades kõiksugu pukse ja laagreid
ning korrosiooni tõrje. Mootoril on vahetatud tihendid ja hammasrihma komplekt ning uued õlid filtrid.
Igastahes plaan on talveks sõidukorda teha, üv teha ning kindlustus teha.
Aitab lobast, pilte kah.
Siis kui minu juurde sai veetud.
Paar päeva olen autot juba uurinud ning kõpitsenud ka.
Plekid viskasin kohe alt minema ning alla läksid miu eelmise valge 200 originaal 200 quattro veljed mis paraku küll 15'' on kuid talveks jäävad
need.
Külge panin veel proovi mõttes tagastange lisa ja külje laiendi, esialgu ainult parempoolse sest vasak on paranduses.
Mul on veel valgest 200 zenderi tagastange lisa mis ulatub madalamale ja on painduvast materjalist seega arvan, et pigem panen tolle.
salongis panin taga vasaku ukse kokku mis oli laiali ja puhastasin istmeid ja armauuri 100 aasta tolmust.
Mootoril vahetasin vända kastipoolse tihendi ja nõellaagri.
Pesin auto puhaks ka veel.
tagant võtsin treseri stange ja kärukonksu ära kuna teisaldatav konks on puudu ja hakkan seda otsima või midagi sarnast mis sinna võiks sobida,
asemele läks mu eelmise esiveolise 200 tagastange.
Hetkel rohkem ei olegi teinud
Probleem on hetkel käigukastiga. käigukast on maha võetud ja kinnitatud on fakt, et miskit on kastis korralikult mäda.
Kast ise töötas koos lukustusega kuid tegi häält ja otsasimmer lekkis metallivärvi õli.
Nuutidega võll loksub ja ringi keerates teeb kast häält.
Nüüd on sellised variandid:
Kast remonti viia kui saab veel päästa (töö 100 + jupid(laagrid) u. 150.)
Ise remontida (mul on olemas esiveolise kast mille esimese poole võllid ja hammakad pidavat samad olema).
Osta 80.- teine kesklukustusega kast millel on teise käigu sünkro õhtal.
Osta audi 100q sama kasiga (hinda ei hakka kirjutama, omanik veel mõtleb müügi asja ja sellega võib veel aega minna kuid see on hetkel eelistatuim
variant).
Hetkeseisu pilte:
Oi mulle meeldivad sellised vanaraua elustajad, aga kasti koha pealt mina soovitan, et kui tahad head, ära hakka uut vana jama kokku ostma, vaid lihtsalt investeeri see mõnikümmend euri rohkem ja saad kasti mis ON korralik, nende vanade kastidega on enamus pekki lennanud!!! Minu viimane teada kõrbemine oli sõbra turbo saabiga (147 kw), kast oli läbi ja 300 eurise remondi asemel võttis tyyp 200 se korraliku , 2 nädalat ja sama seis !!! Aga anna minna, ilus auto on käes, seda võiks juba nn pensionisambaks nimetada.
Seda võib tõesti pensioni sambaks nimetada, plaan on masin ikka oma jaoks teha.
Kasti suhtes on veel mõtted lahtised ei teagi enam mida teha, ega raha ei saa ka niisama loopida.
See treser paistab tõesti huvitav ja haruldus olevat näiteks juba juhtmete poole pealt. Olen juhtmeid vähe uurinud ja juhi jalgade juures on tehtud
huvitavad pistikud, ilmselt treseri poolt mille otstarvet veel täpselt ei tea. Mootori aju on ümber ehitatud seest poolt, teen pilte ka millalgi.
Ai kui meeldiv. Hõõrud siin nina alla, milline minu roostes isend võinuks olla. Aga igati väärt kraamiga tegemist, hoia ja ehita. Muidu ega Treseri velgi/rooli juhuslikult sul varudes ei juhtu olema!?!? Ulmedefitsiit kõik aga seda enam mikroboonust, et ülikange max tervik kokku tuleks. Edu masinaga ja kindlasti jälgib su tegemisi edaspidigi!
Ma ausalt öeldes ei teagi milline see treseri rool välja näeb aga mu valgel 200 oli Kamei sportrool mis tuli ühe esiveolise 200 pealt kuid kahjuks andsin valge 200 kaasa.
Selline huvitav aju sisemus:
Mis huvitavad ühendused need seal olla võiksid? Teistel 200 pole sellist asja kohanud.
Võtsin mati ja kõik villa juhi jalgade alt ära kuna soendusradikast oli kõik tosool sinna ilusasti sisse imbunud.
Nonii, käigukast on nüüd korras. Tegin selle asja ise ära siiski, kuna mul oli vana kast ka olemas mille ma esimesena lammutasin siis sai tolle peal
harjutatud lahti ja kokku panemist. Vana kast oli ikka üsna läbi omadega, torseni satelliitide võlli tift oli katki läinud ja võll oli korpusesse
sisse söönud päris kenasti. Ühel hetkel oleks võll korpusest väljas olnud suure paugu saatel.
Uuele kastile sai pandud vana kasti 3 ja neljanda käigu hammasratad ja sünkronisaatorid.
Kast on nüüdseks auto küljes ja töötab kuid selgus, et hooratas on kas vigane või piirajaga sest pöörded ei tõuse üle 6000 RPM. Sama hooratas oli mu
eelmisel valgel 200 ja oli sama teema, viga üles ei leidnud ja alles kui hoorata vahettasin siis kadus viga ära.
1985a. ja 1987a. võllide erinevus. 1987a. (alumine võll) on õlituskanalitega.
Nüüd on vaja lahendada järgmised vead:
1. Tühikäiku pole, alguses masin käib natuke ja siis sureb välja. Kui gaasi peal hoida siis käib. Sõita saab.
Peab küttepumpa kontrollima.
2. Jahutusventilaator hakkab kohe tööle.
Peab kontrollima sisselaske peal olevat andurit, kui see ei aita siis jälle pikem otsimine.
3. Armatuuri valgused põlevad ainult siis kui mootor ei tööta.
Tulede lülitit peab kontrollima.
4. Kapott poleerida.
Need on hetkel põhiasjad mis tuleb ära teha ja kui keegi oskab kaasa rääkida siis igasugune info on teretulnud.
Vahepeal olen saanud autot kõvasti teha.
Asjad mida olen korda teinud:
Jahutusvent töötab nüüd, viga oli relees.
Tagurdustuli töötab, mootori juures olid juhtmed läbi lõigatud ja paagasiluugi juhtmed olid pooleks.
Esimesed ja tagumised udutuled töötavad nüüd, salongis oli üks pistik ära lõigatud ja pagasniku luugi juhtmed olid pooleks ning pirnid puudusid.
Generaatori ergutus töötab nüüd läbi spidoploki jälle, pirn oli läbi.
Külmkäivitus töötab jälle, starter oli vigane.
Põhjal sai uued poldid keevitatud kuhu käib ristitala (esiistmete all)
Esiotsa sai kohendatud, toonisin reflektorid kuna üks oli kollakas ja teine oli ka õhtal. Kroomliistud said mustad tehtud.
Bensiini paagi leke sai remonditud.
Vasak esimene kahe kolviga support sai uued mansetid.
Mõlemad tagumised supportid sai välja vahetatud.
Mootori viga on alles: külmalt käima pannes töötan u. 1min. misjärel hakkavad pöörded kõikuma ja auto sureb välja. Kui gaasi all hoida ja soojaks
lasta siis enam välja ei sure kuid pöörded kõiguvad stabiilselt 800-1200 pööret. Kiirendus on kehva.
Sellega seoses olen vahetanud: drosselklapi idle switch, ühe klemmiga andur rooli võimu juures ploki küljes, jahutus väljavõtte küljes olev 2 klemmiga
andur, tühikäigu mootor, aju, warmup valve, tühikäigu relee, kütusepump, kütusepumba relee.
Mida olen mõelnud veel proovida: Ploki taga olevat andurit vahetada (thermotime switch), multi function switch vahetada (spidoplokis on vale temp.
näit), pritsepead vahetada või siis CO mõõta ja seadistada, aju voolu olemasolu ja massid (armatuuri valgus kaob vahepeal ise ära ja mõnikord peab
mitu korda lülitama ennem kui põlema läheb).
Kapott on senimaani tuhm.
Hetkeseisu asjad mis veel teha oleks vaja:
1. Mootor tööle saada korralikult
2. Kapott ja pagasnik poleerida
3. Piduritega on mingi kamm: piduri rikke tuli vilgub, abs põleb.
Tuli nüüd üks pikem romaan üle pika aja aga vähemalt on mul ülevaade jälle olemas mis tehtud ja teha.
Krt, see sigar on ikka lahe asi. Mäletan, et tagaistmel oli niipalju jalaruumi, et sinna mahus üsna mitu rida
Vaatan, et sa said käigukastil õigel ajal jälile. Endal oli juhus, kus dift oli katki lainud ja keeraski diffri korpuse puruks. Asfalt oli sateliite
ja asju täis.
Ma sain jah õigel ajal veel jälile kuigi selle differentsiaaliga pole enam midagi teha. Korpust saab veel kasutada.
Noniih, head uudised. Mootor käib nüüd ja sellega seoses sai ka kohe ülevaatus ja kindlustus tehtud.
Kõik see jama miks auto käima läks ja pärast 1min. välja suri oli selles, et kütuse segu oli liiga lahja. keerasin pritsepea juures olevast kuuskant
poldist segu rikkamaks ikka korralikult kohe mitu tiiru ja kohe teine asi. Ülevaatusel oli kuuskant võti kaasas ja väikese timmimise peale sai co
paika pandud.
Esialgu panime tühikäigu järgi co õigeks millega tegime ka ülevaatuse edukalt ära kuid kiirendusel jäi segu lahjaks. Seejärel panime co 2500 pöörde
järgi paika ja nüüd on kiirendus enamvähem kuid päris hea ikka ei ole. Käivitamine on ka nüüd pikavõitu. Tühikäigul saab kütet liiga vähe ilmselt kuid
käib enamvähem.
Soojapuhurit sai ka näpitud. Puhur puhus ainult maximum sooja ja ainullt näkku ning jalgadele. Ära sai vahetatud kliima displei või see nuppudega
ekraan noh. See aitas niipalju, et külma ja sooja siibri mootor hakkas funkseerima kuid selgus, et tross on katki. Tegin trossi korda ja sain korda ka
aknale mitte puhumise probleemi. Seal oli siibri hoob vales asendis.
Probleemiks on veel puhuri vaakumklappide töö, millegipärast see üldse ei tööta. Kas vaakum juhtplokk kindalaeka taga ei saa voolu või on vaakum liiga
nõrk?
Garaasis läks üsna järsku ka püksid katki, ilmselt oli viga selles, et ma ei kinnitanud pükse käigukasti külge kuid arvatavasti keevitan nüüd sinna
suka vahele, vältimaks uuesti pükste ja ka kollektori purunemist.
Autosse sai ka mingi makinärakas sebitud ja audi originaal kõlaritest tuleb isegi mõistlikku heli.
Igastahes audi on nüüd sõidukorras ametlikult ja olen saanud üle pika aja jälle sigari nelikut ning head rida viite nautida
Alumine on vana hooratas mille pärast pöörded ei tõusnud üle 6000 pöörde, ilmselt kumerate hammaste pärast. Kas oli piirajaga hooratas või milles oli
asi?
Sai ka ämma opel astra h plekkvelge alla proovitud
Kahju aind, et auguvahe ei klapi.
Järgmine nädal on plaanis audil stroboga või ma ei tea mis aparaat see nüüd oligi, süüde paika panna. Võibolla siis läheb kiirendus ka paremaks.
Praegu on rõhku kuskil 0,6 bar. juures kuid ei ole seda äkilist kiirendust. Ideid kellegil?
Sul on Treseri tagatiib puudu SIIN on üks selline olemas, ja tollele kasutajale see minuteada ei meeldinud omal ajal. Vb on nõus maha ärima, sinu masinale sobiks see täiustuseks juurde küll.
Olen siin jälle kõvasti mässanud mootori kallal ja ikka päris vihaga kohe.
Proovisin siis laenatud stroboga (süüte ajastus seade) jagajat paika saada kuid kuna hooratas on mul ilma märgistusteta siis hoorata abil seda teha ei
saanud. Rihmamärke kokku sobitades avastasin ka, et väntvlli ja nukkvõlli märgid ei klapi. Sai siis välja raalitud, et väntvõlli rihmaseib on
kummipuksist lahti tulnud ja veerand tiiru ära nihkunud. Õnneks oli kõrvalt kohe teine seib võtta ja sai peale pandud kuid märgid ikka kokku ei
läinud. Märgid läksid peaaegu kokku, sai siis kruvikeeraja kolvi auku pandud ja niimodi surnud seis välja raalitud ning selguski tõsiasi, et
hammasrihm oli 1 hamba võrra mööda.
Panin hammasrihma nüüd õigeks ning jagaja pidin ka ühe hamba võrra ära muutma ning pill läks kohe paugust käima.
Esimest proovisõitu tehes võttis suisa käed värisema ikka selline
kiirendus, et anna minna. Eelmine 200 sellist kiirendust ei suutnud. Pöördesse läheb ikka mõnuga ja jõudu on ka ikka korralikult. Lõpuks ometi on
masin liikuma hakanud nii nagu peab.
Mootori teema pole siiski veel lõppenud kuna probleeme on kütuseseguga. Kui Co tühikäigu järgi paika panna siis kiirendusel jääb kõvasti lahjaks ja
hakkab paukuma. Kui Co sättida pöörete järgi heaks siis kiirendus on hea kuid tühikäigul lainetab ja külmalt läheb raskesti käima ehk siis liiga rikas
segu tühikäigule.
Nokk kinni saba lahti.
Sai tuttava spetsialisti juures nõu pidamas käidud ning arvatav viga on Warmupvalve -s, vaakumi otsast sisse puhudes lasi õhku läbi. Panin nüüd teise
korraliku warmupvalve kuid ikka sama teema. Homme lähen uuesti Anti juurde ja proovime warmupvalvest segu sättida.
Kui kellegil veel ideid siis andku tulla.
Tsitaat: |
Minu kunagisel KG-l oli vaja tühikäigu CO soojalt reguleerida vähemalt 1,2-1,5%. Alla selle ei olnud ühestki asendist head nahka.
Kui sa mingil põhjusel tahad nina veel "tumedamaks" saada, siis mul on karbis täiesti tutikad toonitud suunatuleklaasid olemas.
Nina tahaks küll tumedamaks, olen isegi ebays ühedel suunakatel silma peal hoidnud kuid magasin maha. Läksid 15.- minema Anti juu järgi läheb neil jubinatel membraan läbi. Siin siis minu kollektsioon:
Vasakpoolsed on need mis on ka mustal, ma ei tea kas need parempoolsed on mc mootori omad? Kuidagi on nad mulle sattunud. See kõige vasakpoolsem on
reguleeritava kruviga pealt mis oli mingisugusel tõstetud rõhkudega mootoril ja see peaks ka korralik olema, vasakult 2 on see mis mul läbi lasi ja
neid parempoolseid ma ei oska öelda kas töötavad või mitte.
NB! neid Warmup valvesid saab kuuskant võtmega reguleerida kas rikkamaks või lahjemaks kui tagant messing kapsel läbi puurida.
Me oleme siin kandis teind nii et vooliku kinnitus poldile saba taha keevitand ja siis liughaamri tekitand. Oli vist nii et kui sisse koputasid siis surve tõusis ja kui välja siis langes. Mõni oli vahel nii kinni et algul tundus nagu ei peakski liikuma. Kuna polte oli rohkem siis pärast vahetasid uuesti välja .
Ühesõnaga sa liigutasid siis seda osa mille külge poldid kinnituvad, väga huvitav, saab ka nii . Too osa on sinna siis lihtsalt pressitud või nii?
Uskumatu aga leidsin oma pildikogust isegi kerge vaevaga aastaid tagasi tehtud pildi warmupvalve lahtivõetuna.
Vasakul pildil ümar vidin.
Sa mõtled vist ikka parempoolsel osal vedru all olevat kütuse regulaatorit, vasakul osal on kuuskant polt millest saab regullida.
Sai siis Anti juures timmitud seda warmup valvet/ warmup regulatorit kuid ainult natuke läks paremaks, hommikul oli ikka sama teema, et gaasi andes
tahtis välja sureda kuniks soojaks sai.
Vahetasin siis nüüd pritsepea koos pihustitega ja algul ei saanud käimagi, keerasin küttesegu ikka korralikult lahjemaks mitu tiiru ja siis sain alles
käima kuid kütuse rõhk üle 4 bari ei tõusnud.
Panin siis rõhu regulaatori vedrule 1 seibi alla ja sain rõhu peaaegu 5 bari peale kuid peab vist ikka ühe seibi veel panema.
Kahjuks sai aeg otsa ja pidin oma passatit minema kokku laduma seega sõitu veel ei jõudnudki proovida aga eks esmaspäeval saab näha mis toimub.
Kurat niimodi saab selle K-Jetronic selgeks isegi.
Et ainult juttu poleks siis on salongist ka väike pilt:
Sai siin natuke poleerimist ka katsetatud kapoti kallal, viskas üle see inetu kapott.
Päris valmis veel siiski ei ole, ma ei tea kas ma kasutan liiga peenet jämepastat või milles asi aga tuleb ühe korra veel teha. NB praegu on ainult
ühe korra jämedaga tehtud 3M toodanguga.
Siin olen alustanud ka teise jmeda ringiga nau näha.
Kuna esimest korda poleerin siis ei julge väga karmilt teha ka.
Võibolla mõistlik teha vesilihviga natukene eeltööd. 1200 paberiga käia üle.
Niih kapotti pole saand rohkem poleerida kuid vahepeal avastasin, et autol oli 3 erineva firma küünalt mistõttu need said nüüd bur6et ngk küünalde
vastu vahetatud. Täna leidsin ka lõpuks ometi vea ülesse mis põhjustas siis külmalt töötamise probleeme, co erinevuse tühikäigul ja kiirendusel ning
ühe silindri mitte töötamise kiirendusel. Vea leidmine lõpuks on hea kuid paraku tuleb nüüd plokikaas maha võtta sest ühes silindris on surve ainult
4,5 bari.
Kes see idioot sul turbokale sellist küünalt soovitas?
hakkab pihta, mul oli isegi teema sellest tehtud.
Nüüd tuleb välja, et ikkagi panin valikuga puusse?
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=148611
Tsitaat: |
No mina vaatasin jah auto järgi kataloogist.
http://www.ngk.com.au/spark-plugs/technical-information/heat-range-explanation
No mitte ei taha uskuda, et ridaviis turbokas kunagi kuuma ei saa, et 7 seeria ngk valikus ennast ei õigustaks.
Tsitaat: |
Sai siis nüüd enne remonti auto soolast puhtaks pestud ja tegin ka mõned klõpsud. Ei tea ju kauaks seisma jääb.
Hommiku kell 11.00 hakkasin siis kaant maha kiskuma ja 15.00 oli lõpuks laua peal pärast hunnikuid tööristu.
Senimaani ei ole veel aru saanud milles viga sest klapid näivad korralikud olevat ja ka silindril ei tundu esmapilgul midagi häda olevat. Panin
silindritesse diislit, et näha kas rõngad lasevad läbi kuid esimese tunni jooksul suurt kadu ei olnud.
Homme viin kaane survestamisse või uurib veel võimalusi mida teha.
Loomulikult tuli sellise töö käigus ka ebameeldivaid üllatusi välja nimelt väljalaske kollekor on vägagi mõrades. Püksid on samuti õhtal omadega ja
turbol on kerge pikilõtk millele ei oska seisukohta veel võtta.
Püksid teen võibolla ise uued kui viitsin ja kollektori peab ilmselt kuskilt kasutatud otsima. Torukollektori tegemine tundub liiga hull teema olevat,
vähemalt selle isendi puhul.
Keera mootorit ringi ja kontrolli kolbide kõrgused mootoriploki servast. Äkki on miskine keps haiget saanud.
Kolvid käivad kõik ühele kõrgusele, andke nüüd head nõu kuidas kolvirõngaid testida ilma ploki kaaneta. Valasin nüüd uuesti diislit silindritesse ja
tunni ajaga jooksis diislit mingi 5mm vähemaks kolmandast,neljandast ja viiendast silindrist.
Teises silindris diisel püsib. Ei tea enam mida teha, kas vahetada kolvirõngad, sooveldada klapi pesasid, survestada plokikaant?
Panin plokikaane tagurpidi ja valasin klappidele ka diislit ning osadel silindri klappidel vajus diisel juba 15 min. ära.
Teistel vajus umbes pool tundi.
Ma pole küll väga suur ekspert aga kui diisel klappidest ära vajub on asi juba üsna hõre vist. Oma ralli sigulli mootorit tegin, siis testisin klappe nitrolahustiga(on hästi vedel ja ronib vahele). Kui nitroga peab siis peaks tiptop olema.
Nooh klappide puhul peaks aitama sooveldamine kui just klapid läbi pole aga paistab, et tuleb kolvirõngad ka ära vahetada.
Kui kellegil on uusi kolvirõngaid pakkuda siis võib u2u saata.
Tagantjärele tarkus, aga ehk keegi veel õpib.
Kogu selle kompressioonirõhu oleks saanud ära lahendada ilma mootorit maha kiskumata. Selline tööriist nagu leak down tester.
http://www.wcengineering.com/articles/leakdown.html
Täpselt, selle testri saab ise ka ehitada suht odavalt kokku ja youtubes õpetusi nii, et kuku või pikali. Nüüd mootor lilleks on väga raske aru saada mis lekib ja kuhu lekib. Komprsiooni mõõtmine annab aind teada et kuskil on probleem aga testriga saad täpselt teada.
Tsitaat: |
Tõenäoliselt on siiski kolvirõngad läbi, ms ei ole taga palju sõitnud kuid kui nüüd meenutada siis mingi nädal tagasi hakkas õlituli vilkuma ja
õlitase oli miinimum, panin õli max märgini kuid vahepeal ikka õlituli vilkus. Õlisurvet sai mingi kuu aega tagasi kontrollitud ning siis lõi 2.5 bar
manomeeter piirajani välja mis eeldab, et surve võis olla rohkem kui 3bari. Tossand on ta ka koguaeg. Tossamist ma pidasin vale küttesegu süüks mida
ei õnnestunud mitte kuidagi paika saada nii, et oleks tühikäigul õige ja oleks ka kiirendusel õige kuid nüüd mõistan, et see võis olla rõngaste
süü.
Käega kolbi loksutades küljelt küljele siis on ikka tuntav loks sees.
Tegin forssi hinnapäringu ka ja üsna mõistlikud hinnad on õnneks.
Kolvirõngad 13,10 € (ühele kolvile) (tellida ~2 tööpäeva)
plokikaane tihend 20,27 € (tellida ~2 tööpäeva)
sisse kollektori tihend 3,84 € (kohapeal olemas)
väljalaske kollektori tihend 4,30 € (kohapeal olemas)
turbo ja pükste vaheline tihend 5,28 € (kohapeal olemas)
turbo ja kollektori vaheline tihend 8,00 € (kohapeal olemas)
kepsusaaled 32,00 € komplekt.(tellida ~2 tööpäeva)
väntvõlli raamsaaled 55,90 komplekt.(kohapeal olemas)
Igaks juhuks uurisin ka saalede kohta.
Polte unustasin uurida.
Siia läheks veel otsa õlid ja filtrid pluss plokikaane lihv koos survestamisega u. 30.- (kindluse mõttes võiks ju teha)
Kaane remont (sooveldamine + klapisääre tihendid) u. 60.-
Enne ostmist mootor lahti, vaata ega remontmõõte pole sees ja mis olukorras vänt,silindrid. Sealt edasi saad tegutseda.
Kui juba kaane tegemiseks, siis juhtpuksid kontrollida ja ka pesad lõigata. Pole mõtet neid klappe lihvida kui tööpind on 3+mm ja klapp tolgendab
juhtpuksis.
Lisaks olematu juhtpuks saadab ka uued sääretihendid pensionile.
Selline rõhukadu silindrist mida sai loetud, saab tekkida kas klappidest või purunenud kolvist, (rõngaste vahed läinud vms).
Seega enne ei ole mõtet ühtegi asja tellida kuniks ei ole lilleks võetud ja KÕIK detailid üle kontrollitud.
Mida head see hoonimine teeb?
Tsitaat: |
Ilma hoonimiseta ei tööta rõngas sisse ja mootor jääb reeglina õlipumbaks.
Paar mootorit mis ma olen teinud peale kellegi teise remonti, kus on jäetud hoonimata, on õlikulu vaat et isegi suurenenud mitte vähenenud.
Surverõngaste sissetöötamine on isegi enim raskendatud tänu erilisele pinnakattele.
Nonii, ongi kolb tükkideks. Sellesama neljanda silindri kolb mis survet ei hoidnud. Kepsusaaled on samuti kulunud. Raamsaalede kohta ei oska öelda kas
vajavad vahetust?
Mis võis kolvi purunemise põhjus olla, kas kinnised kolvirõngad või detonatsioon? Sõber rääkis, et kõik kolvid tuleb vahetada muidu võib väntlõll
tasakaalust välja minna kuid äi väitis, et ei ole kõiki vaja vahetada.
Silindri seinad vaja siis hoonida, uus kolb, rõngad, saaled, tihendid, plokikaane remont, õlid filtrid jne.
Selline lugu siis, einohh raha läheb omajagu kuid vähemalt on huvitav ja saab loodetavasti korras mootori omale, võtame asja positiivselt ikka.
Mulle ei meeldi see pilt hülsi seinast kohe üldse. Kui need hallid plekid on need mis ma arvan, siis kergest hoonimisest vist ei aita.
Klapi tööpind tundub olevat ikka korralikult kulunud.
Need hallid plekid on seal tegelikult niiskusest tulnud roosteplekid, need tekkisid sinna öösel väljas seismisest.
Eile neid veel polnud. Näpuga silindri seinu tõmmates olid siledad.
Kurat mul viimasel ajal ei vea üldse enam, mu igapäeva autol 2002 passatil 1.9tdi murdus turbo geomeetria hoob ära (see kuhu külge kinnitub
vaakumklapi hoob), maanteel käis põhja alt klõbin läbi ja enam jõudu ei ole. See on õnneks ainult keevitamise vaev.
Niih põhimõtteliselt on uus kolb olemas kuid mootori plaanid on nüüd vähe muutunud, vana mootori asemele tuleb natuke teistsugusem mootor megasquirti
näol kuid sellest räägin lähemalt siis kui teine mootor käes.
Uus mootor on nüüd käes lõpuks ja võib nüüd siis väikse tutvustuse ka teha.
Mootori tutvustus eintsilt siis: Tegu siis 2.1 96kw mootoriga milelele on külge poogitud 2.1 134kw kg mootori sisse ja väljalaske kollektor, KG
wastegate koos 20vt vedru, ning tutika membraaniga. K24 turbo, KG downpipe, 3b pihustid, AAN cooler,AAN õlicooler, b2 coupe tarvis tehtud õhutorud,
MS2 progeaju jaoks tehtud juhtmestik. Mootor on täesti lekkevaba. hiljutati vahetatud hammasrihm koos sinna juurde kuuluvaga, uued 3b küünlad, uued
küünlajuhtmed ja muud süütesüsteemi osad. Eelmine aasta on mootorile tehtud plokikaane remont.
0,5 bar ülerõhuga dünos 125kw ja 280nm. Hetkel kasutan 1,2bar´ist rõhku. Jõudu on sedasi tublisti rohkem, kahjuks pole rullidel mõõtmas saanud
käia.
See jutt kehtis siis 4 aastat tagasi. Vahepeal pole mootor kapoti alla saanud ja on aegajalt ainult käsitsi ringi vändatud.
Kuna tegu on vana coupe vabalthingava plokiga siis kas oleks mõistlik oma praegusele kg plokile see majandus peale tõsta? Vanal coupe plokil pole siis
kolbidele õlipihusteid ja teiseks kg kolvid on ju turboka jaoks mõeldud/paremad? Kg plokil on veel karteri tuulutus alt kui ka ülevalt.
Või jätta vana plokiga see kooslus? Hardi sõnul (kui ta proovisõitu tegi) oli minekut korralikult selle motoga.
Enda seisukohalt ma pean siis KG ploki korda tegema siis.
Lihtsalt selline väike mõttelõng tekkis.
Praegu on kogu kompotist puudu megasquirt aju mille kohta siis ka kuulutus juba üleval ja koonusfilter loodetavasti.
Sellega seoses on siis saada 2 kg mootori pritsepead, 1 mc mootori pritsepea, 10 10v turboka pihustit, 3 pritsepea alust õhukopsikut koos segu
taldriku majandusega, 2 mc ja 2 kg mootori warmup valvet, 2 tühikäigu mootorit, 1 jautusradikas, 1 kg intercooler, 1 kg õlicooler, k24 turbo, KG
sisselaske kollektor, wastegate ja võibolla veel mõni jubin.
Uuest mänguasjast pilte kah kui juba jutuks läks:
Esialgu lootsin aju odavamalt saada kui 285.- aga kui muud üle ei jää siis tuleb võtta. Praegu on üks Ms1 aju vaja spesialisti kätte uuringutele
toimetada ning kui too sobib siis on aju olemas loodetavasti.
Kuna tööjuures on viimasel ajal palju tööd siis mootor ei ole veel aiste vahele saanud kuid töökõrvalt olen saanud välimust veits parendada.
Samuti olen ära vahetanud kepsusaaled (Kolbenschmidt), Vända simmerlingid (Payen ja Elring), hammasrihm (Contitech), õli (5w40 BP) ja filter.
Juhtmestikku sai ka korrikeeritud.
See mootor näeb ikka pagana kena välja.
Originaalis olid rihmakatted ja klapikambri kaas mustad, kas hõbedane värv sai valituks efekti pärast või jäi lihtsalt esimesena näppu?
See veljehõbe jäi tõesti esimesene näppu, värvisin nende värvidega mis töökojast leidsin . Isegi happekrunti leidsin pea terve purgi.
Võibolla valgustad, mis MS-i valisid ja täpselt triggeri süsteemist.
Megasquirt aju veel otseselt pole kuid üks MS 1 on praegu minu käes mille viin Martin Vago kätte uurimisele. Kui too sobib siis läheb loosi. Süüde jääb jaga pealt.
Aju sai heakskiidu ja läheb ilmselt käiku. Natuke on vaja muuta, et asi toimima saada.
Megasquirt ABS v1.21 (c) EFI.lv 2005 Credits to bruce bowling & Al Grippo.
Ega ei tea öelda millise aparaadi pealt see kütuselatt on pärit?
Eintsi coupe teemas oli öeldud küll kuid mul ei ole klubiliikme kasutajat, ma ei saa ise vaadata.
Noniih, täna sai vana mootor maha võetud ja uus peale pandud. AAN õlicooler sai kenasti külge sobitatud kuid AAN-i intercooleriga on küll veits kehvad
lood. Coupel oli radikas tagapool ja roolivõimu pumpa ei olnud mistõttu seal mahtus ta ilusti kuid mul jääb pump ette. Kuidagi viltuselt veel saab
panna kuid siis jääb maru kentsakas see asi. Tuleb vist originaal cooler tagasi panna ning kuidagi MAP andur ja blow off sinna vahele aretada.
Vanade vaakumahelatega tuleb ka midagi ette võtta ja vaadata mis minema ja mis alles jätta.
Tsitaat: |
Ok tundub, et ma ajasin map anduri iat anduriga sassi. tal on see enne bov-i
pandud.
Asi venib kuna tööd on palju ja õhtul tahavad lapsed issit aga palju ei ole enam jäänud.
On jäänud veel summuti viimistleda, õlikogumispaak teha ja juhtmed sättida.
Summutile panin suka vahele ja keskmiste püttide asemele panen toru (pütid on niikuinii tühjad).
Megasquirt ajule mis on audi abs aju karbis leidsin ka õige pistiku.
Oilcatch can peaaegu valmis, ega kellegil carbon kilet selle kustuti mõõtudes üle ole?
Miks seda ikka Carbon kilega lörtsida, sellise punasena näeb ta päris mõnus ju välja Muidugi aukude paigutuse oleks võinud tulekustuti sildi suhtes vähe paremini paigutada, kuid elab üle.
Kiletamise asemel oleks vast kuumakidel värv vähe parem, pole väga usku, et see kile kapotialuse temperatuuri juures kaua viisakana elada tahaks.
Kustuti on seest täitsa tühi või tekitasid sinna mingid õlipüüdjad-vaheseinad ka sisse?
Sisse panen terasest või mis iganes traadist nõudepesu käsna. Asetsema hakkab kõrvalistuja poolses tiiva sees kus oli ennem õhuvõtu kopsik pritsepeaga seega kuuma ei tohiks saada. Kilega kattes võiks silmale vähe ilusam ja soliidsem olla kui praegu.
Praegu jätan kanistri selliseks, hiljem saab ka midagi välja mõelda. Summutile sai siis sukk vahele pandud ja keskmised pütid said välja visatud.
Põhja tala sai ka lõpuks tagasi pandud liivapritsi ja värvituna.
Esmaspäeval läheb loodetavasti Martini kätte seadistama.
Põhja pildi järgi vaatates, tundub et, veidike rebane kimbutamas.
Muidu ikka kere igalpoolt kõva?
SalmA
Pilt on petlik, see on digika mingine resiim mis võimendab punasemaid värve. Põhi pole üldse roostes vaid on jubedalt porine. 2013/14 talv sai põhi korraliku korrosiooni tõrje ja on mastiksiga kaetud. Kere on väga heas seisus sellel 200-l.
Vahepeal uudiseid ka, auto ikka spetsialisti käes tegemises erinevatel põhjustel kuid see nv. on lootus kätte saada. Vahepeal ilmnes megasquirt 1
probleeme nimelt ms1 protsessoriga töötab ainult natuke aega misjärel jookseb aju kokku. Sai nüüd siis ms2 protsessor sebitud ja sellega toimib nüüd.
Vahepeal sain omale soodsalt soetatud natuke kõverad veljed audile. Vaja sirgestamisse viia millalgi kuid peab vist seoses ms seadistamisega ennem
natuke raha juurde koguma
Audi on lõpuks sõitev jälle, nüüd siis juba ilma meh. pritseta. Algselt oli plaanis megasquirt 1 ajuga tööle panna kuid sellega mis ma ostsin oli
palju jamasid ja korralikult tööle ei hakanudki mistõttu sai ajul kõik peale korpuse ja trükiplaadi välja vahetatud. Aju on nüüd tänu kaagile siis MS2
põhimõtteliselt.
Ülerõhku on praegu 1.1bar. Hääled on head kui kiirendus võiks veel parem olla.
Seadistuse käigus ilmnesid ka mõned vead ja asjad mis tuleks ära vahetada ja siis uus seadistus teha.
Vahetada oleks vaja intercooler kuna praegune originaal on väga kehva jahutusega. Trosselklapi potekas mis praegu on s4 oma tuleks bmw poteka vastu
vahetada kuna ei ole kõige parem see audide oma.
Wastegate jaoks on praegu alumise kambri vooliku vahel kodukootud boost controller mis lõpuboosti ajal hakkab lainetama. Vaja oleks ülemisse kambrisse
hoopis boosti juhtimine panna korraliku controlleriga.
Väike pilt ja video kahh.
https://www.youtube.com/watch?v=BbSskllVOOI
Kas selliseid velgesid nimetatakse natuke kõverateks? Minu silmis utiilid. Saaks asjast veel kuidagi aru, kui tegemist oleks mingite haruldaste velgedega. Nende kordategemine võib minna kallimaks, kui need väärt on.
Sõbral läks 19'' velgede sirgestamine pluss mõrade keevitamine 70.- tal olid ka ikka korralikult kõverad. Ei ole veel näitamas käinud neid seega ei oska veel öelda kas tasub või mitte. Endale veljed meeldivad isiklikult aga noh kui sirgestamiseni jõuab siis paistab mis saab.
Pole ammu kirjutanud aga väike ülevaade siis.
Veljed said tehtud lõpuks ja sai ka ühed teised aluetid sebitud. Kuna hõbedased nii hästi ei sobinud minu jaoks siis on müügis ja alla jäävad mustad
veljed.
Vahepeal on salongi radikas lekkima hakanud, kesklukk toimimise lõpetanud ja salongi valgustuse ning raadio kaitse põleb koguaeg läbi. Turbo vaja ka
veel taastada kuna tossab mõnusasti ja sööb õli. Muid asju mis vaja teha on veelgi.
Vaja on veel osta uus intercooler kuna originaal jääb lahjaks, bmw potekat kuna s4 oma on vigane ja jama, korralikku boost controllerit ja blow offi.
Kui need saab sebitud siis teha uus seadistus.
Kuna sai omale igapäeva autoks passat 4motion soetatud soodsalt siis jaman selle probleemidega hetkel ja audi on tagavara liikur. Lekkiva
salongiradikaga on muidugi vihmaste ilmadega paras katsumus sõita kuna klaas läheb uduseks.
Pole ammu siia enam jälle kirjutanud siis värskendan väheke, ega midagi väga uut plegi toimunud kuna palju muid asju vaja teha aga viimasest
postitusest saati on siis muutunud:
Kapott sai värvitud
Salongi radikas vahetatud
Vaakumvoolikud vahetasin välja silikoonvoolikutega
turbo vahetatud läks korralik originaal külge k24
bmw e39 intercooler külge kruvitud
blow off HKS SSQV 4 replica
mac electronic boost control solenoid
audi s4 poteka vahetasin välja bmw 3 klemmilise TPS anduriga ja kalibreerisin ära
armatuuri panin õlirõhu kella lisaks juurde
Rohkem polegi midagi teinud, ootan seadistamisse aega nüüd
Väike mõte on ajutiselt dynostendi jaoks tagaveoliseks teha ilma kasti rikkumata kuid sellest kirjutan lähemalt kui asun asja kallale.
Deeem
Väike update jälle.
Sai nüüd siis manuaalne boost controller vahelt minema ja elektrooniline asemele pandud kuid boost ikka lainetab, võtsin wastegate maha ja laiali sest
membraan lasi läbi. Õnneks oli membraan korras lihtsalt membraani kinni hoidev mutter oli lahti mille nüüd kinni keerasin korralikult kuid boost ikka
lainetab. Kui wastegate maas oli siis tundus klapi lõtk puksi suhtes maru suur. kui voolikust sisse puhuda alumisse kambrisse siis õhk jookseb klapi
võlli vahelt välja. Seal originaalis tihendit pole ja ilmslt mingi õhk jooksebki sealt välja kuid minuomal on puks juba liiga kulunud? Igastahes on
mõte uus puks lasta treida (pronksist või mis?). Samuti peaks wastegate vedru jäigemaks tegema mistarvis teen kaanele poldi kust saab siis peale
keerata.
Keegi oskab arvamust avaldada selle wastegate ja boosti lainetamise suhtes?
Panen paar videot kah ülesse...
https://www.youtube.com/watch?v=KywjqSEm_eE
http://vid225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/20161023_173328_zpskqdx4dw8.mp4
http://vid225.photobucket.com/albums/dd81/Isversusver/20161023_173100_zps5o4zrjv5.mp4
Asi sai nüüd korda, kogu jama oligi wastegate klapi juhtpuksi liigses kulumises, lasin scania klapi juhtpuksist treida uue ja nüüd on asi hoopis
teine. Wastegate hoiab kenasti rõhku ja kiirendus on hoopis teine.
Talvel ei taha audit soolata seega ootab kevadet.
Kevadel plaanis uus seadistus teha ja võibolla ka suuremad pihustid, praegu on audi S2 pihustid 320cc kuid kui hästi läheb siis saan deka 630cc
pihustid.
Kevadel plaanis veel mitmed asjad:
Kellaplokk vahetada (kui kellegil on kompuga varianti siis võib pakkuda)
Elektriku juures kesklukk uuesti toimima panna.
Elektriku juures muud elektrijamad korda teha.
Tagumine keskmine turvavöö muretseda
Päiksesirmi kinnitused muretseda
Klaasipesuri voolikuühendus muretseda
1 udutuli ei põle
Vasak esimene amort vahetada
Esikettad vahetada
Ripplaega midagi ette võtta (kui kellegil on kõvalage siis võib pakkuda)
Suvejooksul tahaks osaliselt värvida (Tagatiivaääred, veljed värvida, tagaluuk)
Terve auto poleerida
Väike video kah kuidas enne lund siis toimima sain ku wg sai korda.
https://www.youtube.com/watch?v=0Xmcge1SExo
Kus uue puksi ja vahetuse teha lasid? Kunagi sama asjaga nikerdasin, siis ei leidnudki kohta mis seda tööd ette võtaks.
Kas klapi jala lasid ka üle teha või jäi nagu oli? See oli mul ebaühtlaselt kulund.
Kõik tegin ise peale treimise, tooriku otsisin linna pealt kõige sobivama mille lasin siis välismõõtu treida. Klapp ise oloi küll natuke koonusesse
kulunud kuid jätsin siiski nii nagu oli, üks variant oleks olnud muidugi mõnest veoauto klapist treida.
Puksi väljapressimiseks kasutasin 20t pressi.
Noniih pole siia juba sada aastat kirjutanud, sai siin vahepeal maja omale ehitatud aga see selleks
Seoses igapäeva auto mahakandmisega halbade asjade kokkulangemisega siis suvel on 200 mul igapäeva pill mis on kütuse mõttes ikka pääris kulukas eriti
kui nüüd kooli algusega seoses vean lapsi kooli ja lasteaeda. Peab pihustid üle kontrollima stendis kas ikka toimetavad veel õigesti.
Kütusesegu tuleb ka lasta üle vaadata ja uus seadistus teha ehk.
Viimasest korrast pole suurt midagi tegelikult teinudki.
kevadel sai ülevaatusel käidud
suvel tellisin valged ja smoked suunatuled omale, valged panin ette.
Hiljuti sain autole ka doonorautolt uued numbrid 666TBS
Sportreso kruvisin alla kuna ilma hakkas närvidele käima ja esiveduse tagapütt on ka kuna see oli veits vaiksem.
Esiistmed vahetasin vähe korralikema audi c4 omade vastu sama värvi (Suured tänud sõbrale Andi kes oli nõus istmed ümber vahetama oma 2.8 100
quattroga)
Muud polegi teinud, aind kallan ja tallan.
Teha vaja nimekiri aina pikeneb. Kui maja kõrvale garage valmis teen siis võtan auto põhjalikumalt ette ehk.
Siia kiirelt üks pilt veel vana numbriga ja smoked suunatule klaasiga, homme tulevad ehk uuemad pildid.
Panen siis paar pilti salongist ja välimusest, siin valgete suunatuledega ees ja uus reg. nr.:
Jah, prefacelift 200 on ikka ülim! Just see armatuur ja isegi karelink.... lisada veel Treseri kumer koobas ja ongi korralik macho-retro
Olen ise kunagi mitut facelift sigarit omanud ja siis tundus "karelink" kuidagi vana ja problemaatiline. Tänaseks on aeg väärtushinnangud ringi
tõstnud.
Oldschool quattro generatsioon I
Pole ammu kribanud jälle, käisin ülevaatusel ja peksti minema kuna kütusesegu on liiga rikas. Kahtlustan pihusteid mis võivad kuseda ja kakkusin maha
milledeks on s2 3b mootori pihustid 320cc ning tahtsin panna saabi 360cc pihustid mis osutusid liiga lühikeseks ja ei sobinud. Nüüd on küsimus kas
viia s2 pihustid stendi ja ultrahelisse või otsida natuke suurema voolavusega pihustid aga millised?
uus seadistus tuleb ka loomulikult isegi kui s2 pihustid jätan.
Klapisääre tihendid said ka ära vahetatud, õlikulu oli juba liiga suur XD
Kõigepealt peaks kontrollima kas seadistus vastab rauale, aga sa ise ilmselt MSi ei näpi, mis teeb selle keeruliseks.Need 3B pihustid on peaaegu piisavad,aga ainult siis, kui latirõhku on tõstetud.
Täna lasin s2 pihustid stendis ära kontrollida ja puhastada ning panen seekord veel peale tagasi. Mul ongi lati surve 4bar peale tõstetud ja need pihustid peaks umbes 360cc välja andma kui 4bar. Pigem on jah seadistuses ajaga midagi mööda läinud või siis õli põlemine põhjustas seda. Nüüd uued klapisääre tihendid pandud ja pihustid puhastatud ultrahelis, üritan mingi päev käia kaagi juures seadistuses.
Soovitaks Joosepit seadistama.
Martin mul selle aju komplekteeris ja auto ka tööle pani, et ei hakka enam teise mehe juurde minema. Tegime kaagiga väikse seadistuse üleeile ja ilmnesid mõned probleemid aga ülevaatuse sain läbi ja auto käivitub ka nüüd ilma gaasita Ilusti mille üle on väga hea meel. Kõrvaldan vead ära ja siis teeme vähe täpsema seadistuse.
Talveupdate.
Teha pole eriti midagi jõudnud kuid on mõningased uuendused siiski.
Panin oma c4 istmed audi 200 sisse, otsisin tükk aega neid kuid lõpuks ostsin a6 c4 avant quattro millel olid sees niiet sai swap tehtud. Igapäeva
sõiduks pole hea sisse ja välja ronida sportistmetesse seega endale tundub ainuõige otsus.
Hetkel on originaalveljed all ja sain neile ka originaal veljekapslid mida oli pääris raske leida.
Asjad mida tahan kevadeks või suveks ära teha:
Mootori alumine plokk vahetada või kolvirõngad vahetada
16" veljed taastada ja uued rehvid peale osta 215 45 R16
Madaldusvedrud installeerida (olemas)
Kamei tagastange lisa ja küljelaiendid värvida ja installeerida.
Kamei esistange lisa austriast ära osta
Erinevad elektritööd uto juures teostada (kellaplokk jebib ja kesklukk)
Tegemist jagub talveks aga suvel kavatsen kindlasti sõita.
Õli sööb endiselt seega kolvirõngad läbi, hetkel on vabalthingava 2.1 plokk kuid kolvid on turbokaga samad ja võiks rõngad vahetada, samas turboka
plokil on silindritel õlipihustid ja turbo tagasivoolu koht olemas niiet pigem võtaks teise ploki kui kellegil oleks pakkuda.
Mõned pildid hetkeseisusest:
Üllatavalt hästi sobib nahatoon. Ma vahetaks istme plastikud ka veel mustade vastu, siis läheks muuga veel paremini kokku.
SalmA
Ilus on krt. Kui kellade osas varusid vaja täiendada, siis mul üks kompuutriga karelingi kobakas on vist vedelemas.
Esitulede ja võre all olev pikk kitsas pisike liist ka veel külge ja oleks see nina suht ideaalne. Tolle liistu ma kunagi leidsin isegi üles mingist
interneeduse poest, kus neid oli rohkem kui üks, aga nagu alati, tuli midagi vahele ja läks meelest.
Tsitaat: |
Kusjuures seal on see kroomliist olemas kuid nad on mul mustaks värvitud kuna niikuinii olid juba rikutud, mul on korralikud kroomliistud ka riiulis
olemas, must tundus paremini sobivat. reflektori kroomliistud on ka olemas kuid nood ei ole mustaks värvitud ja ei hakka värvima ka. Algul mulle
tundus, et räägite kroomliistu all olevast liistust, seda mul pole ja ei ole näinud ka kusagil. Kunagi oli mul valge 200 quattro ja tollel oli seal
ees võre all (stange kroompleki kruvide ees) veel üks liist, et ei oleks kruve näha kuid too oli kellegi isetehtud äkki?
See asi täiesti saadaval veel:
https://trshop.audi.com/konakart/SelectProd.do?prodId=47043&manufacturer=manufacturer&category=Structure&name=SEAL&m
odel=0001
SalmA
Super, pole kunagi mõelnudki, et seda saada võiks olla
Vaatasin, et iparts.ee ja baltiautost peaks ka olema saada isegi 30.- midagi
See link mis saatsid seal on vist kahes osas ja ei saanud aru kas 21.90.- on 2tk või 1tk?
Googlis igalpool piltidel näitab, et on ühes tükis samas, kood on 443807669A
Edit: Baltiautost tellisin ära kuid ei olevat kindel kas ikka on saada, millalgi pidi vastuse saama või siis ilmub kohale see liist lihtsalt
Tsitaat: |
Pole jälle siia midagi lisanud aga näitan siis mis teoksil:
Kevadel võtsin pilli välja ja sain kolm päeva sõita kui läks keema ja plokikaas kõveraks.
Jahutusventilaatori andur andis saba ilmselt.
Võtsin siis kaane maha ja lasin astromotorsis ära teha.
Kuna mootor sõi korralikult õli ka siis vahetasin ka kolvirõngad ära.
Praeguseks on plokikaas peal ja vaja kokku panna, vana hea sõber andi tegi osad detailid ka kenasti puhtaks vesi klaaskuulpritsiga, alumiiniumosad
lakin ära ja muud asjad värvin ilmselt mustaks.
Vahepeal sain ka karbilaiendid parandusest kätte mis vaja nüüd värvida.
Ega muud ei olegi hetkel kui, et tahaks sõita lihtsalt.
Ostsin siin ka vahepeal ühe 2.2 10v 1B 147kw mootori mis on pulkadeks võetud, alumine plokk on komplekteeritud uute osadega aga plokikaas vaja teha.
Selle plokiga on mul mõtted, et teen hoopis 20v turboks, vaja läheb ainult kolbe, kepse, vänta, plokikaant koos kõigega AAN nukkvõllid on mul ostetud alustuseks aga eks vaatab ehk järgmiseks
kevadeks saan valmis loodetavasti.
Sõberiga sai siin ka diili tehtud ja selle tulemusena on mul komplektne 2.1 10v 134kw KG mootor garaasi nurgas koos juhtmete, aju, pritsepea jne.
Kõige rohkem huvitas sealt k24 turbo tagavaraks aga kui keegi soovib siis võin terve mootori komplektsena ära müüa, jupitama ei hakka.
Natuke pildimaterjali kah:
Oskab keegi miskiseid kuumakindlaid värve ja lakke soovitada püstoliga laskmiseks tartus?