Foorumi logo

A4 B8 Facelift ostuabi
EnricoN - 26.07.21 08:28

Tere, on keegi konkreetse autoga kursis ?
Üldiselt peaks need mootorid ning kastid olema ok? Mida jälgida jms ?

https://www.auto24.ee/used/3528448


Tänud !


rocket - 26.07.21 15:53

Ameerika kast on Tiptronic. See okei!

Facelifti mootorid on kolvikulumise suhtes kindlamad, aga mõõdukas õlikulu on seal vist ikka.

PS. Jänki puhul väike avarii võib samuti juba kaubas olla! Saab otsida :D


siLc - 26.07.21 20:13

VIN kood guuglisse ja leiab esiotsa paugu.

Auto välimus on facelift aga VW grupil sealmaal tavaliselt ühe mudeli lõikes üksikud kindlad mootori mudelid terve mudeli müügiaja vältel ja 2.0 TSI koodiga CAEB küll "facelift" ei ole, vaid sama asi mis seal B8-l algusest saadik on.


EnricoN - 26.07.21 22:04

Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
VIN kood guuglisse ja leiab esiotsa paugu.

Auto välimus on facelift aga VW grupil sealmaal tavaliselt ühe mudeli lõikes üksikud kindlad mootori mudelid terve mudeli müügiaja vältel ja 2.0 TSI koodiga CAEB küll "facelift" ei ole, vaid sama asi mis seal B8-l algusest saadik on.


VIN koodi guugeldades näitab mingi muu (Samasuguse) Auto esiotsa pauku
2015a auto ja VIN pildil kapotialt teine, või ma ajan millegiga sassi ?


EnricoN - 27.07.21 11:53

Ehk siis nagu ma aru saan on sellel autol täpselt see sama 2.0TFSI 155kw mootor (2. Gen TFSI) mis PRE FL B8l ning sellel on ikkagi see õliteema nagu neil on ?


rocket - 27.07.21 14:30

Mootor on sama, aga alates 2011. aasta keskpaigast hakati uuemaid modifitseeritud kolbe kasutama.
Põhiliselt mängiti õlirõnga kõrgusega, aukude läbimõõdu, arvu ja kujuga.
Rõnga ummistumine seoses koksistunud õliga küll vähenes, kuid probleem jäi ja hiljem saadi kaela juba uued.
Kepsu ülemisest silmast kadus ühtlasi puks ja sellega muutus kolvisõrme läbimõõt 2mm suuremaks.


siLc - 27.07.21 14:40

Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
VIN koodi guugeldades näitab mingi muu (Samasuguse) Auto esiotsa pauku
2015a auto ja VIN pildil kapotialt teine, või ma ajan millegiga sassi ?

Vaatasin uuesti ja paistab, et eksisin VIN koodiga küll. Siiski tõsiasi on, et sealtmaalt siia avariivabasi autosi reeglina ei veeta ja tasub kontrollida enne ostu.

CAEB on USA turu mootor. Kui on huvi, soovitan uurida sealsetest allikatest selle hingeelu ja kasutajate kogemuste kohta. Infot millega tutvuda jätkub. Näiteks https://www.shopdap.com/blog/post/audi-2-0t-tsi-common-problems.html


Amadeus - 28.07.21 11:28

Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Tere, on keegi konkreetse autoga kursis ?
Üldiselt peaks need mootorid ning kastid olema ok? Mida jälgida jms ?

https://www.auto24.ee/used/3528448

Uuemad 2.0TFSI mootorid (3gen) tulid ~2015->. Näiteks CNCD 165kW, CNCE 169kW.
Mina isiklikult 2-gen 2.0TFSi-d ei vaataks.


EnricoN - 02.08.21 08:40

Küsiks kuidas on lood 1.8TFSI 125kw mootoriga ?

Samuti küsiks mis mootoritest eemale hoida TDI puhul? Või millised need head on ?

Ning kuidas käigukastidega ? Nendel ka mingeid probleemseid ? Esivedustel ? Nagu vanemate CVT kastidega oli.


Typhome - 02.08.21 09:12

Vahet pole kas 1.8TFSI või 2.0TFSI.

Pre-FL 2.0TDI mootoril (kuni 02.2010 - alates sellest ajast hakati panema pikemat kuuskant varrast) on probleem õlipumbaga. FL 2.0TDI-ga minu teada probleeme pole.

Ei ole CVT kastil midagi viga, kahel inimesel nii B7 kui ka B8 CVT kastiga probleeme polnud 8a jooksul. Oluline on, et korrapäraselt hooldatud. Hooldused jäetakse tegemata ja kirutakse, miks üldse ei kesta...