Tere, on keegi konkreetse autoga kursis ?
Üldiselt peaks need mootorid ning kastid olema ok? Mida jälgida jms ?
https://www.auto24.ee/used/3528448
Tänud !
Ameerika kast on Tiptronic. See okei!
Facelifti mootorid on kolvikulumise suhtes kindlamad, aga mõõdukas õlikulu on seal vist ikka.
PS. Jänki puhul väike avarii võib samuti juba kaubas olla! Saab otsida
VIN kood guuglisse ja leiab esiotsa paugu.
Auto välimus on facelift aga VW grupil sealmaal tavaliselt ühe mudeli lõikes üksikud kindlad mootori mudelid terve mudeli müügiaja vältel ja 2.0 TSI
koodiga CAEB küll "facelift" ei ole, vaid sama asi mis seal B8-l algusest saadik on.
Tsitaat: |
Ehk siis nagu ma aru saan on sellel autol täpselt see sama 2.0TFSI 155kw mootor (2. Gen TFSI) mis PRE FL B8l ning sellel on ikkagi see õliteema nagu neil on ?
Mootor on sama, aga alates 2011. aasta keskpaigast hakati uuemaid modifitseeritud kolbe kasutama.
Põhiliselt mängiti õlirõnga kõrgusega, aukude läbimõõdu, arvu ja kujuga.
Rõnga ummistumine seoses koksistunud õliga küll vähenes, kuid probleem jäi ja hiljem saadi kaela juba uued.
Kepsu ülemisest silmast kadus ühtlasi puks ja sellega muutus kolvisõrme läbimõõt 2mm suuremaks.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Küsiks kuidas on lood 1.8TFSI 125kw mootoriga ?
Samuti küsiks mis mootoritest eemale hoida TDI puhul? Või millised need head on ?
Ning kuidas käigukastidega ? Nendel ka mingeid probleemseid ? Esivedustel ? Nagu vanemate CVT kastidega oli.
Vahet pole kas 1.8TFSI või 2.0TFSI.
Pre-FL 2.0TDI mootoril (kuni 02.2010 - alates sellest ajast hakati
panema pikemat kuuskant varrast) on probleem õlipumbaga. FL 2.0TDI-ga minu teada probleeme pole.
Ei ole CVT kastil midagi viga, kahel inimesel nii B7 kui ka B8 CVT kastiga probleeme polnud 8a jooksul. Oluline on, et korrapäraselt hooldatud.
Hooldused jäetakse tegemata ja kirutakse, miks üldse ei kesta...