Foorumi logo

C7 ostuabi, kas keegi on neid masinaid juba lähemalt uurinud.
yanekk - 21.01.20 17:08

Tuttav tunneb huvi kahe masina vastu, ehk keegi on juba oma silmaga neid uurinud.
https://www.auto24.ee/used/3280759

https://www.auto24.ee/used/3256048


Typhome - 21.01.20 17:22

Kui on huvi, võin esimest üle vaadata.


Jann - 22.01.20 07:02

Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tuttav tunneb huvi kahe masina vastu, ehk keegi on juba oma silmaga neid uurinud.
https://www.auto24.ee/used/3280759

https://www.auto24.ee/used/3256048


Esimesele on keegi S-line logod kleepinud miskil teadmata põhjusel. Mõlemat tuleks korralikult kontrollida, kuna Soome ja Eesti olud ei soosi just selliste autode pikka heaolu. Vaatama peab väga spetsiifilisi asju, need räägivad ka läbisõidust nii mõndahgi. Kui pole probleem 3-5K kohe sisse laduda, võib ka kinnisilmi ära osta.


Rain573 - 22.01.20 07:30

Esimest soovitaks pigem vältida.


pierre - 22.01.20 23:21

Reaalsuses on mõlemad mõttetu investeering. Need asjad on piece of sh*t ja punkt.
Selle raha eest ei ole seal muud, kui häda. Eile käisin just ühes VAG grupi autodega tegelevas teeninduses ja seal on terve hoov neid sitanikerdisi täis, kuhu nende omanikud (ilmselt raha alles kogudes) panevadki 3-5k, ehk siis terves tükis "c4 S6si, d11 V8said" jne sisse.
Ei paku see auto küll mingit emotsiooni, ei seistes ega sõites, mitte vähemalt sellist, et sinna sellist raha tampida nagu idioot.
Oleks pidanud pilti tegema sellest platsist ja üles võtma meeste jutu. Aga mulle pole seda vaja.
;)


Oja1 - 23.01.20 01:13

Valus, sellise jutu eest võib siin foorumis ''peksa'' saada. :D


pontu - 23.01.20 05:55

Tsitaat:
Algselt postitas: Oja1
Valus, sellise jutu eest võib siin foorumis ''peksa'' saada. :D


Pool praami on veel tühja ruumi, las kogub. Igal kirikus käijal omad lõbud ja raha peabki ringlema.


sigaelmar - 23.01.20 07:24

Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
Reaalsuses on mõlemad mõttetu investeering. Need asjad on piece of sh*t ja punkt.
Selle raha eest ei ole seal muud, kui häda. Eile käisin just ühes VAG grupi autodega tegelevas teeninduses ja seal on terve hoov neid sitanikerdisi täis, kuhu nende omanikud (ilmselt raha alles kogudes) panevadki 3-5k, ehk siis terves tükis "c4 S6si, d11 V8said" jne sisse.
Ei paku see auto küll mingit emotsiooni, ei seistes ega sõites, mitte vähemalt sellist, et sinna sellist raha tampida nagu idioot.
Oleks pidanud pilti tegema sellest platsist ja üles võtma meeste jutu. Aga mulle pole seda vaja.
;)


Investeeringuna on muidugi selline auto täna mõttetu. Sinna läheb veel 20 aastat enne kui seda autot investeeringuks nimetama saab hakata. Tegelikult peaks selliseid autosid omama inimesed kellel pole vaja raha koguda remondi jaoks aga noh reaalsus ilmselt alati selline pole.


Amadeus - 23.01.20 07:32

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Esimesele on keegi S-line logod kleepinud miskil teadmata põhjusel.

Ostja soovib S-laini ja ostja selle ka saab. Mul üks Allroadi ostja teatas samuti - "Kahju, et sellel S-laini pole" :)


Tsitaat:
Algselt postitas: pierre
Reaalsuses on mõlemad mõttetu investeering. Need asjad on piece of sh*t ja punkt.
Selle raha eest ei ole seal muud, kui häda. Eile käisin just ühes VAG grupi autodega tegelevas teeninduses ja seal on terve hoov neid sitanikerdisi täis, kuhu nende omanikud (ilmselt raha alles kogudes) panevadki 3-5k, ehk siis terves tükis "c4 S6si, d11 V8said" jne sisse.
Ei paku see auto küll mingit emotsiooni, ei seistes ega sõites, mitte vähemalt sellist, et sinna sellist raha tampida nagu idioot.
Oleks pidanud pilti tegema sellest platsist ja üles võtma meeste jutu. Aga mulle pole seda vaja.
;)

Üldiselt tarbeesmemed ongi mõttetud investeeringud. Teksapüksid kuluvad kah mingi hetk läbi ja leiavad oma koha garaazis õlilapina. Tean paari platsi, mis on neid "c4 S6si, d11 V8said" täis. Kahjuks ei ole nad enam ratastel, vaid üksteise otsa staabeldatud. Mul on isegi pildid tehtud, kuid teemaalagatajat see edasi ei vii.

Tõsi, ega need kaks näidet väga ostuihalust ei tekita. Saan aru, et eelarve seab teatud piirid, kuid toolil istudes ja kuulutuse põhjal vettpidavat hinnangut anda on vale. Nagu eelpool öeldi, siis oma silm on kuningas. Sõiduomaduste osas julgen omaltpoolt väita, et erinevalt C4 ja d11st, on C7-l vähemalt rool ratastega ühendatud.


yanekk - 23.01.20 07:46

Tsitaat:
Algselt postitas: pontu


Pool praami on veel tühja ruumi, las kogub. Igal kirikus käijal omad lõbud ja raha peabki ringlema.


Kodanik pontu läheb õpib seda kooliharidust veel ja õpib lugema, kus on kirjas et ma seda omale tahan, tean piisavalt neist masinatest ja nende rõõmudest.

Algne küsimus oli, kas keegi on neid juba lähemalt uurinud, et säästa enda aega veendumaks mis seisus need autod on.


sigaelmar - 23.01.20 16:21

Selle juurde tagasi tulles tahtsin küsida, et kas see on kokkusattumus või eelistadki sa mingil põhjusel 150kw 180nele?


Jann - 23.01.20 16:33

Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Selle juurde tagasi tulles tahtsin küsida, et kas see on kokkusattumus või eelistadki sa mingil põhjusel 150kw 180nele?


Yanekk ei eelista neid, vaid tuttav otsib. Ilmselgelt on valikus sedaan, diisel, nelikvedu ja hind ning läbisõit alla 200K. Ma soovitaks veits kriteeriume nihutada, eriti läbisõidu osa, mis nagunii juba suurel osal c7-tel sorgitud. On olemas seadmed, et isegi kellasid ei pea enam maha võtma ja kivi maha jootma. Obd ja kogu moos...


merchant - 23.01.20 18:13

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
... eriti läbisõidu osa, mis nagunii juba suurel osal c7-tel sorgitud. On olemas seadmed, et isegi kellasid ei pea enam maha võtma ja kivi maha jootma. Obd ja kogu moos...

Kas järeldad ainult kaudsete parameetrite järgi või antud manipuleerimine on mingite muude moodulite kaudu ka selgelt tuvastatav?
Kas oled kohanud sellist tegevust ka DE margiesinduste poolt?


Jann - 23.01.20 19:00

Sellega on nii, et igal uuemal ja ka vanemal Audil omad nipid ja trikid, kuidas tuvastada. Need jätan paraku enda teada. Margiesindusi ma küll ei süüdistaks, pigem igasugu muid tegelasi, kes kuskil vahepeal on. Tean konkreetselt autosid, mida garantiiajal mingil põhjusel korrigeeritakse, enne kui ametlik hooldus tuleb. Audid need ei ole, kuid vw grupi autod küll. See on nii kirju teema, et igat autot peab eraldi vaatama, küll on olnud suht ok ajalooga autosid, kus nii mõnigi kilomeeter kadunud tegelt.


Rain573 - 23.01.20 21:11

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: sigaelmar
Selle juurde tagasi tulles tahtsin küsida, et kas see on kokkusattumus või eelistadki sa mingil põhjusel 150kw 180nele?


Yanekk ei eelista neid, vaid tuttav otsib. Ilmselgelt on valikus sedaan, diisel, nelikvedu ja hind ning läbisõit alla 200K. Ma soovitaks veits kriteeriume nihutada, eriti läbisõidu osa, mis nagunii juba suurel osal c7-tel sorgitud. On olemas seadmed, et isegi kellasid ei pea enam maha võtma ja kivi maha jootma. Obd ja kogu moos...


See kerimise jutt tundub vähe kahtlane.
1. Selline seadae ei maksa kuskil alis 10€ millega saaks läbi obd kerida, isegi 100€ eest ei saa seda.
2. Kellel on selline seade muretsetud ei keri spidosi arvatavasti äitähh eest ja tahab päris kopsakat summat selle eest saada.
3. Ma olen huvipärast kontrollinud mitte 10 vaid päris mitmekümne müügisoleva autode esinduse ajalugu ja olen leidnud ainult paar kahtlast autot millel tundub, et keegi on näpinud midagi.
Aga eks turg on kirju ja kindlasti on igasugu prahti müügil :D


Typhome - 23.01.20 21:17

Ei ole kahtlane jutt, täitsa tõsi on. Tean ühte Tlns, kerib iga päev uutel (liising)autodel läbisõitu - VAG, BMW, Mercedes jne. Selline seade maksab mitu tuhat €.


Rain573 - 23.01.20 21:25

Tsitaat:
Algselt postitas: Typhome
Ei ole kahtlane jutt, täitsa tõsi on. Tean ühte Tlns, kerib iga päev uutel (liising)autodel läbisõitu - VAG, BMW, Mercedes jne. Selline seade maksab mitu tuhat €.

Järelikult eestis sõitnud autot pole mõtet osta. Spidokerimise jaoks raha on aga kui vaja piduriklotse vahetada siis on nutt lahti :D:D


100 - 23.01.20 21:43

Mis see Eestis keritud siis halvem on kui kusagil mujal keritud? Või usud jõuluvanasse ja arvad, et mujal ei kerita?:P


Rain573 - 23.01.20 21:55

Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Mis see Eestis keritud siis halvem on kui kusagil mujal keritud? Või usud jõuluvanasse ja arvad, et mujal ei kerita?:P

Ma usun jõuluvanasse!


pierre - 23.01.20 22:32

Ma näiteks ei usu jõuluvanasse!
Kõige parem oleks osta auto sealt riigist, kuhu ta uuena müüdud on. Sul on võimalik vähemalt midagigi leida tema ajaloo kohta (eriti kõnealuste autode kohta). Lihtsaim loomulikult Eesti, parimad variandid lõuna,- ja kesk-euroopa. Olen ise ka esindustes töötanud ja VIN koode sisse tagunud, anomaaliaid esineb igasuguseid. Ka sellel juhul, kui auto on uuena ostetud Eestist. Aga see protsent "imelikke" on võrreldes mujalttooduga kordi väiksem.
Ja ei ole ka mõtet rääkida, et "leedukad kerivad", ei, sealt tuuakse auto ja siin keritakse. Leedukas teab, et autod lähevad transiidiks, pole tema asi numbreid reguleerida.
Numbreid reguleeritakse ikka seal maal, kus seda asja pärast turustatakse. Kes meist siis leedus pole käinud. Ükskord võiks me ju asjadest õigesti rääkida.
;)


Jann - 24.01.20 05:30

Tsitaat:
Algselt postitas: Typhome
Ei ole kahtlane jutt, täitsa tõsi on. Tean ühte Tlns, kerib iga päev uutel (liising)autodel läbisõitu - VAG, BMW, Mercedes jne. Selline seade maksab mitu tuhat €.


Täpselt nii, Eestis on vähemalt kolm sellist seadet. Ja mitu tuhat on tagasihoidlikult öeldud, peaaegu kümme maksis mingi aeg tagasi. Ja see peab ju ennast ära tasuma...Lisaks muidugi kivijootjad.
Igasugu C6-te, B8-te jne kerimiseks on kõik kohad spetsialiste täis, põhimõtteliselt selveri külastus.


Rain573 - 24.01.20 12:47

Mingi B8 ja C6 saan ma ise ka kerida aga ma ei viitsi tegelda sellise jamaga lihtsalt. Aga okey, mis ma ikka sellest asjast tean. Ju need 4G on siin siis kõik keritud. Vahet pole kas esinduse ajalugu on ok või mitte. Mõtlen ise ka, et imelik et paljudel autodel 50k pealt esinduses garantikorras kast on vahetatud. Ju on siis keritud nii hullult lihtsalt :D. Asi selge nüüd.


Jann - 24.01.20 13:10

Üldistamine ei vii kuhugi, loomulikult pole kõik C7-d, D4 jne. keritud. Aga märkimisväärne osa on juba ja seepärast tulebki kontrollida. Kui on suva mis seisus auto on, peaasi, et oleks odav hind, siis las olla. Eesti autoturg on nagunii, nagu on. Mingid pesast väljakukkunud ja tehniliselt süüdimatud lumehelbed on Leedust raibete kokkutassimise näol leidnud hõlptulu allika, et laup. õhtul rahameest jäljendada. Ainuke oluline asi on odav hind. Nii see turg ära solgitakse.


Eero - 24.01.20 13:14

Kui ma endale C7 otsisin saksast siis komistasin päris mitme sellise otsa millel autodna tuvastas anomaaliaid. Tundib, et stsenaarium on selline, et esimene omanik sõidab autoga 4-5 aastat, siis müüb edasi türklasele kes laseb autoga mõned kümned tuhanded. Siis kerib läbisõidu enamvähem samasse kanti tagasi kui aasta tagasi ja siis läheb auto kuskile ilusasse autopoodi müüki.
Lõpuks ostsingi eesti ajalooga auto mille läbisõidus saan 99% kindel olla.


madmike94 - 31.01.20 07:29

ostsin ka pool aastat tagasi C7, saksast toodud ja keritud Audi enda poolt peale mootorivahetust, pabergi olemas. Ka Eesti müüja ei hakanud salgama et keritud on. Ja keritud ei ole vähe. Vahe tuleb sellest sisse, et kas ostetakse läbisõitu või korras autot. Enda autol pole peale kasti ja diffri õlide, ning esimese suurema hoolduse midagi teind. Ja vuratud on pea 10k juba, ehk varsti uuesti. Ning see jutt et on mõtetu investeering, soolake sisse omale. Kui inimene soovib sõites mugavust ja korraliku dünaamikat siis tulebki osta uuem auto.


Jann - 31.01.20 09:41

Tsitaat:
Algselt postitas: madmike94
ostsin ka pool aastat tagasi C7, saksast toodud ja keritud Audi enda poolt peale mootorivahetust, pabergi olemas. Ka Eesti müüja ei hakanud salgama et keritud on. Ja keritud ei ole vähe. Vahe tuleb sellest sisse, et kas ostetakse läbisõitu või korras autot. Enda autol pole peale kasti ja diffri õlide, ning esimese suurema hoolduse midagi teind. Ja vuratud on pea 10k juba, ehk varsti uuesti. Ning see jutt et on mõtetu investeering, soolake sisse omale. Kui inimene soovib sõites mugavust ja korraliku dünaamikat siis tulebki osta uuem auto.



Nõus, kuid investeering see küll pole, pigem ikka kulutamine, kui just haruldust ei osta. Investeeritakse selleks, et teenida. Kas see oli valge C7, Sky auto müüs?


Soyer - 31.01.20 09:50

Tsitaat:
Algselt postitas: madmike94
ostsin ka pool aastat tagasi C7, saksast toodud ja keritud Audi enda poolt peale mootorivahetust, pabergi olemas. Ka Eesti müüja ei hakanud salgama et keritud on. Ja keritud ei ole vähe. Vahe tuleb sellest sisse, et kas ostetakse läbisõitu või korras autot. Enda autol pole peale kasti ja diffri õlide, ning esimese suurema hoolduse midagi teind. Ja vuratud on pea 10k juba, ehk varsti uuesti. Ning see jutt et on mõtetu investeering, soolake sisse omale. Kui inimene soovib sõites mugavust ja korraliku dünaamikat siis tulebki osta uuem auto.

Tundub üsna mitteusutav et ametlik diiler manipuleerib autol odomeetri näitu pelgalt selle pärast et mootor on vahetatud.


100 - 31.01.20 11:18

Oleks nagu üsna mõttetu, sest üldiselt mootori eluiga EI VÕRDU auto eluaega. Palju neid autosid on, mis oma viimse tee romulasse leiavad just mootori probleemidega seoses? Minu arust enamasti lähevad sinna muudel põhjustel ja romulatest saab osta suhteliselt hea hinna eest kasutatud töökorras mootoreid. Ei räägi just konkreetsest mudelist (C7 ja konkreetse mootoriga), aga üldiselt.


madmike94 - 31.01.20 14:21

Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: madmike94
ostsin ka pool aastat tagasi C7, saksast toodud ja keritud Audi enda poolt peale mootorivahetust, pabergi olemas. Ka Eesti müüja ei hakanud salgama et keritud on. Ja keritud ei ole vähe. Vahe tuleb sellest sisse, et kas ostetakse läbisõitu või korras autot. Enda autol pole peale kasti ja diffri õlide, ning esimese suurema hoolduse midagi teind. Ja vuratud on pea 10k juba, ehk varsti uuesti. Ning see jutt et on mõtetu investeering, soolake sisse omale. Kui inimene soovib sõites mugavust ja korraliku dünaamikat siis tulebki osta uuem auto.



Nõus, kuid investeering see küll pole, pigem ikka kulutamine, kui just haruldust ei osta. Investeeritakse selleks, et teenida. Kas see oli valge C7, Sky auto müüs?


Täpselt nii, sõidab kui siidi.


madmike94 - 31.01.20 14:27

Tsitaat:
Algselt postitas: Soyer
Tsitaat:
Algselt postitas: madmike94
ostsin ka pool aastat tagasi C7, saksast toodud ja keritud Audi enda poolt peale mootorivahetust, pabergi olemas. Ka Eesti müüja ei hakanud salgama et keritud on. Ja keritud ei ole vähe. Vahe tuleb sellest sisse, et kas ostetakse läbisõitu või korras autot. Enda autol pole peale kasti ja diffri õlide, ning esimese suurema hoolduse midagi teind. Ja vuratud on pea 10k juba, ehk varsti uuesti. Ning see jutt et on mõtetu investeering, soolake sisse omale. Kui inimene soovib sõites mugavust ja korraliku dünaamikat siis tulebki osta uuem auto.

Tundub üsna mitteusutav et ametlik diiler manipuleerib autol odomeetri näitu pelgalt selle pärast et mootor on vahetatud.


Kõlas ka mulle mitteusutav, aga nii on. Mingi aeg on plaanis muidugi õigeks tagasi kerida. Aga kui siis kunagi autot müüma hakata, siis Eestis ma sellest lahti ei saa, kuna läbisõit onn oioi kui suur. Ning selle teema kohta, et Eesti ajalooga autot ostes saad 100% õige läbisõidu ja jutud siis nii see kindlasti ei ole. Tean mitmeid tegelasi, kes pikendavad garantiid sellega, et vahepealne hooldus tehakse mujal, ja siis keritakse samasse kohta tagasi, kus oli peale viimast esinduse või ametliku teeninduse külastust. Ei väida, et minu autoga saksas sama ei tehtud, kes tahab uut autot, siis neid müüakse endiselt ainult esindustes, ülejäänu on loterii, vahest võidad vahest kaotad :cool:


pierre - 01.02.20 17:40

Tsitaat:
Algselt postitas: madmike94
ostsin ka pool aastat tagasi C7, saksast toodud ja keritud Audi enda poolt peale mootorivahetust, pabergi olemas.....


Ennekuulmatu jutt, millepärast siin seda mitte keegi ei usu. Näita paberit?
Taolist folkloori kuuleb autode ostu-müügi valdkonnas igapäevaselt. Need on 99% anekdoodid kõik, tegelikult.
Kui auto on libe ja sõidab nagu siidi ja ise oled rahul, siis on hästi.
Aga seda juttu ei usu ma ikkagi....


sigaelmar - 02.02.20 08:48

Audi ametlik tööriist laseb kellaplokis hodomeetri näitu ainult ühe korra muuta ja seda ka ainult suuremaks. Ja ma kahtlen, et esindus mingi piraatlusega tegeleb.


Amadeus - 02.02.20 12:14

Tean mitut juhtumit, kus VAG grupi masinatel sh. C7-l läks asendusse kelladeplokk. Asenduse eesmärk ei olnud rike, vaid värvilisemad seierid/tuled/viled. Esindus keeldus nendele õige läbisõidu ette keeramisest. Nii need masinad meie teedele jäid, oluliselt "värskematena". Kui kellad oleks asendatud nt. rikke korras esinduses, äkki siis oleks muudetud. Mootori asendusel näidu muutmine pole õige, ülejäänud masina osad/detailid jäid ikkagi vanad. Sellisel juhul peetakse tavaliselt mootorile eraldi arvestust.


Rain573 - 02.02.20 20:04

Tahaks ka nähe seda kerimise esinduse paberit või mis selle auto reg nr on :D . Mingi aeg siin müüdi mingit c6 millel väidetavalt oli esindus paigaldanud 4,2tdi mootori. See jutt tundub umbes sama tõene :D :D