Foorumi logo

Audi A4 , B9 info
v2ikejoss - 11.08.19 11:33

Tere!

Paluksin pisut taustainfot A4 kohta.

2016a, 140kw, diisel, autom

Kas vin koodi järgi ajalugu saab kuskilt vaadata?
Oskab keegi kosta antud auto kohta mis seal head v halba?
Esindusest ei tahetud midagi aidata aga öeldi et peaks vaatama Axapta ajalugu-mis see on?

Tänud juba ette!


txxxl - 11.08.19 19:53

Tere,
Kus auto pärit?
Vin koodi järgi saab esindus vaadata mis tehtud(hooldus ja remont).
Sellel peaks olema elektrooniline hooldus raamat.
Esindusest saab infot ainult omanik, tehnilise passi ettenäitamisel.
Soovitan viia kontrolli igaks juhuks.


v2ikejoss - 12.08.19 10:50

Tere!

Auto saksast, seega esindusest pole hetkel kasu.
Kas siinsetest foorumlastest ei näe keegi kuskil vin järgi ajalugu?


mkb - 12.08.19 11:10

Las müüja teeb ise päringu ja saadab edasi selle.


prj - 12.08.19 11:32

Tsitaat:
Algselt postitas: v2ikejoss
Auto saksast, seega esindusest pole hetkel kasu.

Rumal jutt.


merchant - 12.08.19 14:37

Ma olen küll kohalikust esindusest VIN koodi järgi kogu vajaliku info saanud saksas müügisolevate autode kohta ;)
Vanadel rontidel, mida kuskil nurgataga tehakse, pole enam ajalugu.


v2ikejoss - 13.08.19 13:32

"vanadel rontidel mida kuskil nurgataga tehakse, pole enam ajalugu" - täiesti arusaadav lause, olen igati päri, aga antud hetkel pole sellest mingit kasu sest tegemist pole vana rondiga :)

"rumal jutt" - ei ole rumal jutt, küsisin Tartu audi esindusest ja juu on nad siis tingimusi karmistanud. Mõned aastad tagasi olen ka ise lihtsalt esindusse meili saates infot saanud, küll mitte üli-detailselt aga midagi siiski.
Seekord oldi seal üsna jäik selle kohapealt, infoks niipalju et vin-i järgi saab ajalugu ainult auto omanik, ehk tehnilise passi esitamisel ja 25€ eest


Kui ma oleks esindusest nii lihtsalt info kätte saanud - siis ma poleks pidanud foorumist abi otsima :)


prj - 13.08.19 16:18

See, et sulle esindus infot ei anna ei ole mitte kuidagi seotud sellega kas see auto on Eestis või Saksamaal.
Seega oli küll rumal jutt.

Niisama lihtsalt sa mingit infot ei saa kuskilt.


v2ikejoss - 13.08.19 17:44

Kisub üsna mõtetuks tähenärimiseks ja vaidluseks :)

See, et auto ei asu Eestis vaid Saksas ,on väga paljugi seotud info saamisega.
Kui auto asuks Eestis, siis mina kui omanik saaksin ise minna seda ajalugu esindusest küsima, või kui tahaksin Eestist autot osta siis maksaksin 25€ omanikule ja paluksin ajalugu küsida. Nii lihtne see olekski :)

Nagu juba eelnevalt väitsin - kui ma oleks selle ajaloo kuskilt mujalt kätte saanud, poleks ju tulnud abi paluma

Aga tore, et endiselt neid niisama targutajaid vahest jätkub :)


merchant - 13.08.19 17:50

Tsitaat:
Algselt postitas: v2ikejoss
... infoks niipalju et vin-i järgi saab ajalugu ainult auto omanik, ehk tehnilise passi esitamisel ja 25€ eest...

Huvitav, mis ajast sellist raha selle info eest on hakatud küsima? :o
Minu arvates on tänapäeval ront ka 4a vana 300 000+ läbisõiduga masin :)


Soyer - 13.08.19 18:14

Raha küsimine ja ajaloo päringu poliitika on üsna hiljutine teema.


v2ikejoss - 17.11.19 16:44

Tere!

Küsin uuesti sama teema kohta.
Plaanis soetada endale Audi A4, B9 kere, tuua saksast

Ega siin ei oma keegi infot, kust saaks vin koodi järgi ajalugu kontrollida?
On kellegil mingi tuttav kuskil Audis tööl?

Nagu eelnevalt juba mainitud, siis esinduses enam ise ajalugu ei avalda, ainult raha eest ja tehn passi ettenäitamisel

Aitäh!


Ott_S - 13.02.20 19:37

Tere,

Kust leida infot et kas tegemist on rihmaga või ketiga mootoriga? ja kui ootab ees 120.000km hooldus, siis mis see endas hoomab?


Typhome - 13.02.20 21:31

1.4TFSI rihm*
2.0TFSI kett
2.0TDI rihm
3.0TDI kett


siLc - 13.02.20 21:41

B9 peal pole 1.4TFSI ketiga.


Ott_S - 13.02.20 21:54

Minu viga, kuna teema algatuses oli teemaks kahene disla siis küsimused olid selle kohta. Kas siis 120 pealt vahetatakse ka rihm?
Sai endale silmad kinni üks ära ostetud ja tahaks teada mis ees ootab


sileem11 - 14.02.20 12:01

Tsitaat:
Algselt postitas: v2ikejoss
Tere!

Küsin uuesti sama teema kohta.
Plaanis soetada endale Audi A4, B9 kere, tuua saksast

Ega siin ei oma keegi infot, kust saaks vin koodi järgi ajalugu kontrollida?
On kellegil mingi tuttav kuskil Audis tööl?

Nagu eelnevalt juba mainitud, siis esinduses enam ise ajalugu ei avalda, ainult raha eest ja tehn passi ettenäitamisel

Aitäh!



Kui julged, proovi https://www.autodna.ee/


Soyer - 14.02.20 18:52

Tsitaat:
Algselt postitas: Ott_S
Minu viga, kuna teema algatuses oli teemaks kahene disla siis küsimused olid selle kohta. Kas siis 120 pealt vahetatakse ka rihm?
Sai endale silmad kinni üks ära ostetud ja tahaks teada mis ees ootab

Ei ole ette nähtud hammasrihma vahetust.


Ott_S - 04.03.20 21:52

Tere, enne kuhugi tormamast, oskab keegi palun öelda kui keeruline on antud autole lisada Android Auto? Lisana uuena pole poogitud.


M.Jaaska - 04.03.20 23:01

Tsitaat:
Algselt postitas: Ott_S
Tere, enne kuhugi tormamast, oskab keegi palun öelda kui keeruline on antud autole lisada Android Auto? Lisana uuena pole poogitud.

Kui puudub toetatud usb pesa siis vajalik see lisada ning varustusest sõltuvalt ka võimalik, et mõned juhtmed vedada. Seejärel aktiveerimine.

Mõistlik oleks osta audi originaal kit.


Ott_S - 05.03.20 08:03

Tsitaat:
Algselt postitas: M.Jaaska
Tsitaat:
Algselt postitas: Ott_S
Tere, enne kuhugi tormamast, oskab keegi palun öelda kui keeruline on antud autole lisada Android Auto? Lisana uuena pole poogitud.

Kui puudub toetatud usb pesa siis vajalik see lisada ning varustusest sõltuvalt ka võimalik, et mõned juhtmed vedada. Seejärel aktiveerimine.

Mõistlik oleks osta audi originaal kit.

Autol olemas Phone Box, käetoes on AUX ja USB, aga USB alla kirjutatud "charging only"


JanariA4 - 02.02.21 16:58

Kuidas B9 2.0 TFSI mootor oleks( alates 2018) + Stronic Q? Autovahetus aktuaalne ja vaatan just bensiinimootorit. Omal pikem kogemus Škoda 2.0 tsi mootoriga ja sellega olulisi probleeme pole nagu olnud. Mis ajast TFSI mootoritele tahmakas tuli?
Foorumis arutatud küllaldaselt diislite valiku üle, kuid muu on suuresti infota.
Kas 2018 ja uuem Stronic on juba vastupidavam või vaevleb ikka gen1 probleemidega sarnaselt?
Ostetava auto ls oleks maksimaalselt 50tkm.

Edit: Milliseid tulesid peaks eelistama, et mugavalt pimedal ajal valgustatuna liigelda?


yanekk - 02.02.21 17:46

Tsitaat:
Algselt postitas: JanariA4

Edit: Milliseid tulesid peaks eelistama, et mugavalt pimedal ajal valgustatuna liigelda?


Kui tahad täis mugavust siis Matrix, tava LED oleks nagu natuke nõrgema valgusega, vähemalt endale tundub nii.


JanariA4 - 02.02.21 18:17

Ok, yanekk , kas 2.0 kohta ka miskit?