Foorumi logo

C4 S valik
EnricoN - 10.06.19 23:18

Siin foorumis peaks küll olema inimestel kokkupuuteid C4 keredel olevate S mudelitega.

Millised on kummagi auto eelised?

C4 S4 vs C4 S6 kui rääkida R5 ja manuaalidest.


lehys - 10.06.19 23:25

S6 on S4 facelift pm muusosas sama auto ainult uuem.
S4 on manuaalselt lülitatav tagadiffer ja S6 juba elektrooniline


EnricoN - 11.06.19 07:07

Tsitaat:
Algselt postitas: lehys
S6 on S4 facelift pm muusosas sama auto ainult uuem.
S4 on manuaalselt lülitatav tagadiffer ja S6 juba elektrooniline

Jep seda tean kuid kuna nendega palju kokkupuuteid ei ole siis mõtlesin et veel mingisuguseid asju mida inimesed kummagi puhul eelistavad. :)


aixx - 11.06.19 07:14

Lisaks: Esituled (S6-l ka xenon), tagatuled, Elektrooniline vs mehaaniline hodomeeter, 4.2 V8 tuli S6-le automaadiga ja kepikaga, S4 ainult kopikad. Neid erinevusi oli niivähe, et ei mäletagi enam kõike.


reizor - 11.06.19 15:01

Kui tänasel turul sinu hinnaklassis veel valima hakata, kas S4 2.2T või S6 2.2T, siis jäädki otsima.


lehys - 11.06.19 19:02

ega jah üle aasta ootasin normaalset isendit :D


EnricoN - 16.06.19 23:05

Nagu ma aru saan siis S4 pole airbage ? Ja kui on siis ka vaid juhil ?


kuno666 - 17.06.19 00:03

Sa vaevad ennast ikka väga mitteoluliste asjadega kui nüüd pidada silmas c4 esse. :)
Tänast turuseisus vaadates ei ole väga seda võimalust valida kas võtta nüüd s4 või s6 kui reaalselt on soov see auto osta või veelenam 200 20v või s2 puhul.
S4 ja S6 midagi nii suurt vahet küll nüüd pole, et kumbagi eelistada. Välimus on täpselt see mis kellegile meeldib, s4 on kandiline ja s6 siis ümaram. Mootorid on neil samad. Ajudega on see erinevus, et enamus s4 on ilma immota aga s6 juba immoga. Kellad on ühel digi teisel vanakooli odoga. S6 on järelturu stanget võimalik osta aga s4 esistange on juba üli defka ja täpselt originaali koopiat saada pole. Muusosas saab kasutada neil mõlemil siis a6 või 100 juppe. Varustuse osas on ka täpselt see mis keegi on kunagi tellind või nüüdseks juurde lisand. Sedaanipuhul s4 sedaani vb veel leiab aga sedaan s6 võib juba tänapäeval unistada eriti kui rääkida 2,2 20v manuaalist. Samamoodi ei ole enam väga valida kas võtta manuaal või atm. Kui on piisavalt hea diil siis pole manuks tegemine ka mingi kunst. Hetkel on müügis 2x atm s6 okidokis, üks 2,2 lätis ja üks 2,2 leedus niiet saad valida küll. Kui ainult sedaani otsid siis edu :D


EnricoN - 17.06.19 13:31

Viin veidi kurssi.


100 - 17.06.19 15:50

Auto ostuhind + esimese aasta hooldused/remondid oleks planeeritud millise eelarvega?


laurz - 17.06.19 16:42

Sellist planeeringut S-i puhul ei saa iialgi teha:D


100 - 17.06.19 17:59

Selles mõttes ikka saab, et remondi peale 100 eur pole mõtet planeerida, pigem 0 lõppu panna ja võibolla esimene numbergi ära muuta. :D


veekaheksa - 19.06.19 22:01

Tervitus!

Kui on norm korras isend, siis pole mingit hullu investi vaja hakata kohe kangutama. Paljud kuluosad on nii mõttetu hinnaga, et vägisi tekib tunne, et on VW Golfiga tegu. SAMAS - on juppe, mille hävitamine on ikkagi suhtkoht karm teema... Sinna siis - esitiivad, kapott, 6k kast, cooleri lõdvikud, esistange, jne. On juppe, mida lihtsalt pole saada, ja see ajab hinna üles. Muidu mingit ulmekat pole - see ei ole RS. Suht pommikindlad asjad kah, kui vaadata veermikku ja üldist vastupidavust võrreldes tänapäeva plastmassautodega. Soovitan ainult soojalt, suht kindel investeering, mis ei kaota enam väärtust.

Näkku mitte lüüa,
veekaheksa


forsin - 20.06.19 20:09

Tsitaat:
Algselt postitas: EnricoN
Siin foorumis peaks küll olema inimestel kokkupuuteid C4 keredel olevate S mudelitega.
Millised on kummagi auto eelised?
C4 S4 vs C4 S6 kui rääkida R5 ja manuaalidest.

sorri tapid!! Kui viitsid helistada 50-32111 ohtuti moblas voin sulle arutelu kaigus nou anda, kui ma pole too.l
Ostsin esimese S Audi 08 okt 1993.a. (S200 20v TQ)
JA SOIDAN TANASENI C4 S AUDI-ga ~ 26 aastat sama mudeli roolis.
......


EnricoN - 03.07.19 18:00

Mul jääb ka arusaamatuks mis asi see seal nüüd nii kallis hooldada on?


100 - 03.07.19 18:20

Hooldust ja remonti ei tasu segi ajada.:)


laurz - 03.07.19 18:28

Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Hooldust ja remonti ei tasu segi ajada.:)
Mis asi sul seal kallis remontida on? Ainuke vahe vörreldes sinu 100-ga on see,et S on öige veoskeemiga.:D


100 - 03.07.19 18:38

Veoskeeme on olemas igasuguseid, ükski pole õige ega vale, sõltub vajadustest. S on võimsam ka, seetõttu juba lisavedu on abiks, paraku ka seetõttu oluliselt kallim remontida. Elektrilisi lisasid tunduvalt rohkem. Kuuene kast, tiivad jms juba eespool mainitud.


laurz - 03.07.19 18:46

Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Veoskeeme on olemas igasuguseid, ükski pole õige ega vale, sõltub vajadustest. S on võimsam ka, seetõttu juba lisavedu on abiks, paraku ka seetõttu oluliselt kallim remontida. Elektrilisi lisasid tunduvalt rohkem. Kuuene kast, tiivad jms juba eespool mainitud.
Käigukasti on töesti....35euri eest leida raske:D


100 - 03.07.19 19:01

Hakkab tulema. Veel on palju asju mida on raske leida sama hinnaga ja hea kui üldse leida...


laurz - 03.07.19 19:15

Öhus on tunda,,,,,kadedust:D


100 - 03.07.19 19:26

Ei maksa oma rikutuse tasemel asju ette kujutada. :P 2,2 mootor 25 vana auto peal pole küll asi, mille üle kadedust tundma peaksin, soovi korral oleks selline asi ammu olemas.;)


antsvolli - 03.07.19 20:04

Tsitaat:
Algselt postitas: 100
2,2 mootor 25 vana auto peal pole küll asi, mille üle kadedust tundma peaksin, soovi korral oleks selline asi ammu olemas.;)


Eks ta vist nii ongi omal ajal oli äge kuid uuemad tulevad peale. Ise vaatan ka juba C6 RSi poole. C7 on veel liiga kallis :(

Kui ise ostaks siis valiks 2.2se, sest seda ju tunduvalt lihtsam turbotada.


lehys - 03.07.19 20:23

Pole salata et päris äge see r5 pada.
Tulevikus ilmselt otsib tikutulega neid taga vähemalt on audi teinud uue R5 paja aga jahm eks ootab kunas see taskukohaseks läheb :D


laurz - 04.07.19 04:29

Tsitaat:
Algselt postitas: 100
Ei maksa oma rikutuse tasemel asju ette kujutada. :P 2,2 mootor 25 vana auto peal pole küll asi, mille üle kadedust tundma peaksin, soovi korral oleks selline asi ammu olemas.;)
Vördle puht huvi pärast AAN ja NG moto varuosade hindasid.Erilist vahet pole:D Vördle ka sissepritse süsteemi hindasid. Tuttuus KE Jetronicu mehaaniline osa on suht kallis:D Ma pean silmas uut varuosa:cool:


100 - 04.07.19 07:12

Mul pole vaja mingeid hindasid võrrelda. Mootor on üldiselt ka viimane asi, mis remondi peale raha võtab. Enamik selliseid autosid, mis romulasse oma koha leiavad, on töötava mootoriga ja mootoril ressurssi veel 100 000+ km sõitmiseks. Kui 100-l mootor vedru välja viskab, läheb "uus" 50 eurone mootor peale.:cool:


veekaheksa - 04.07.19 19:40

Jutt käib essist. Tahaks ma näha, kust sa selle moto kommiraha eest saad. Kuuese käigukasti võtaks kohe ligi - kui keegi pakuks 35 kulliga.

veekaheksa