Siin foorumis peaks küll olema inimestel kokkupuuteid C4 keredel olevate S mudelitega.
Millised on kummagi auto eelised?
C4 S4 vs C4 S6 kui rääkida R5 ja manuaalidest.
S6 on S4 facelift pm muusosas sama auto ainult uuem.
S4 on manuaalselt lülitatav tagadiffer ja S6 juba elektrooniline
Tsitaat: |
Lisaks: Esituled (S6-l ka xenon), tagatuled, Elektrooniline vs mehaaniline hodomeeter, 4.2 V8 tuli S6-le automaadiga ja kepikaga, S4 ainult kopikad. Neid erinevusi oli niivähe, et ei mäletagi enam kõike.
Kui tänasel turul sinu hinnaklassis veel valima hakata, kas S4 2.2T või S6 2.2T, siis jäädki otsima.
ega jah üle aasta ootasin normaalset isendit
Nagu ma aru saan siis S4 pole airbage ? Ja kui on siis ka vaid juhil ?
Sa vaevad ennast ikka väga mitteoluliste asjadega kui nüüd pidada silmas c4 esse.
Tänast turuseisus vaadates ei ole väga seda võimalust valida kas võtta nüüd s4 või s6 kui reaalselt on soov see auto osta või veelenam 200 20v või s2
puhul.
S4 ja S6 midagi nii suurt vahet küll nüüd pole, et kumbagi eelistada. Välimus on täpselt see mis kellegile meeldib, s4 on kandiline ja s6 siis ümaram.
Mootorid on neil samad. Ajudega on see erinevus, et enamus s4 on ilma immota aga s6 juba immoga. Kellad on ühel digi teisel vanakooli odoga. S6 on
järelturu stanget võimalik osta aga s4 esistange on juba üli defka ja täpselt originaali koopiat saada pole. Muusosas saab kasutada neil mõlemil siis
a6 või 100 juppe. Varustuse osas on ka täpselt see mis keegi on kunagi tellind või nüüdseks juurde lisand. Sedaanipuhul s4 sedaani vb veel leiab aga
sedaan s6 võib juba tänapäeval unistada eriti kui rääkida 2,2 20v manuaalist. Samamoodi ei ole enam väga valida kas võtta manuaal või atm. Kui on
piisavalt hea diil siis pole manuks tegemine ka mingi kunst. Hetkel on müügis 2x atm s6 okidokis, üks 2,2 lätis ja üks 2,2 leedus niiet saad valida
küll. Kui ainult sedaani otsid siis edu
Viin veidi kurssi.
Auto ostuhind + esimese aasta hooldused/remondid oleks planeeritud millise eelarvega?
Sellist planeeringut S-i puhul ei saa iialgi teha
Selles mõttes ikka saab, et remondi peale 100 eur pole mõtet planeerida, pigem 0 lõppu panna ja võibolla esimene numbergi ära muuta.
Tervitus!
Kui on norm korras isend, siis pole mingit hullu investi vaja hakata kohe kangutama. Paljud kuluosad on nii mõttetu hinnaga, et vägisi tekib tunne, et
on VW Golfiga tegu. SAMAS - on juppe, mille hävitamine on ikkagi suhtkoht karm teema... Sinna siis - esitiivad, kapott, 6k kast, cooleri lõdvikud,
esistange, jne. On juppe, mida lihtsalt pole saada, ja see ajab hinna üles. Muidu mingit ulmekat pole - see ei ole RS. Suht pommikindlad asjad kah,
kui vaadata veermikku ja üldist vastupidavust võrreldes tänapäeva plastmassautodega. Soovitan ainult soojalt, suht kindel investeering, mis ei kaota
enam väärtust.
Näkku mitte lüüa,
veekaheksa
Tsitaat: |
Mul jääb ka arusaamatuks mis asi see seal nüüd nii kallis hooldada on?
Hooldust ja remonti ei tasu segi ajada.
Tsitaat: |
Veoskeeme on olemas igasuguseid, ükski pole õige ega vale, sõltub vajadustest. S on võimsam ka, seetõttu juba lisavedu on abiks, paraku ka seetõttu oluliselt kallim remontida. Elektrilisi lisasid tunduvalt rohkem. Kuuene kast, tiivad jms juba eespool mainitud.
Tsitaat: |
Hakkab tulema. Veel on palju asju mida on raske leida sama hinnaga ja hea kui üldse leida...
Öhus on tunda,,,,,kadedust
Ei maksa oma rikutuse tasemel asju ette kujutada. 2,2 mootor 25 vana auto peal pole küll asi, mille üle kadedust tundma peaksin, soovi korral oleks selline asi ammu olemas.
Tsitaat: |
Pole salata et päris äge see r5 pada.
Tulevikus ilmselt otsib tikutulega neid taga vähemalt on audi teinud uue R5 paja aga jahm eks ootab kunas see taskukohaseks läheb
Tsitaat: |
Mul pole vaja mingeid hindasid võrrelda. Mootor on üldiselt ka viimane asi, mis remondi peale raha võtab. Enamik selliseid autosid, mis romulasse oma koha leiavad, on töötava mootoriga ja mootoril ressurssi veel 100 000+ km sõitmiseks. Kui 100-l mootor vedru välja viskab, läheb "uus" 50 eurone mootor peale.
Jutt käib essist. Tahaks ma näha, kust sa selle moto kommiraha eest saad. Kuuese käigukasti võtaks kohe ligi - kui keegi pakuks 35 kulliga.
veekaheksa