Jäin üritusega ja korraldustiimiga väga rahule , suured tänud. Küll aga peab veel kõvasti pooleveolise starti harjutama, selle kallal nurisen küll . Põhiline et ilm oli ilus ja kiireid Audisid jätkus igasse klassi. Samuti Kuriksi "Bätmobiil" oli nähtus omaette. Loodetavasti siis kevadel jälle!
Kiirekale õnne hea aeg ja kenad sõidud. Nautisin ikka täiega.
Oojaa, õnnestumisi oli palju täna, samuti rekordeid!
Eriliselt tegijad:
Neno
Mulk
Hannes
Lihtsalt super!
Hiljem pikemalt.
Halleluujah
Minu jaoks mingit huvi pakkuv12 sek piir sai siis alistatud.
11,823?"191,5km/h?, mis Sm mulk`i arvates viitab ca 500hp-le.(?märgid, sest slipid autos, täpselt ei mäleta )
Võttes arvesse auto poolikut häälestust(rõhk 2,1bar, piiraja 7200rpm) on tegemist kvaliteettulemusega.
Ja nüüd siis kronoloogilises järjestuses...
1 sõit:
*Närvid suht katki(4a möödas viimasest fooristardist), start hea, 2 käik sisse...ja korras....tühikäigupöörded ca 4k/rpm.
Gaasitross katki. Ca 30 min peale defekteerimist oli auto taas sõitev.
Risto olla selle peale raja ääres poetanud pisaraid, et Issi auto katki läks
( Aga see läks hiljem üle)
2 sõit
Hr Pavelsoni vastu...
Start kena, elu nagu lill, kuid, midagi nagu oleks puudu jäänud. Stardis mina ees, 2-3 vahetusel tema järel, ca autopikkusega ees, nii jäi ka
lõpptulemus..
Minul 12,088"191km/h
Hiljem arutadaes/analüüsides lasi 2-3 vahetusel sidur üle. Võimalik, et oma viga, sest kasutuses olev korv üle 580nM `ametlikult` ei pea.
3 sõit Saarlaste 80 vastu.
Kott, mis kott. Aega võis mõõta kalendriga.
4 sõit ( Ei mäleta, kellega) Tulemuseks oli vist 11,823?
5 sõit- Elliminaatori 2 voor, tulemus 11,832?
Grande finale:
Rada märg. Õnnetud pooleveolised on loobunud võidusõitmisest...Jäänud on vaid vapramad pidamist omavad autod(Loe: Audid)
Valikuid oli 2. Kas riskida liigse pöördega ja lasta rattad ringi, või loota, et start enamvähem õnnestub ja saan panna maksma poweri.
Valisin 2 variandi Tulemuseks häving. Start ebaõnnestus täiega. 0,5 sek
vahet 1/4 peal tagasi kahjuks ei tee, vaatamata lõppkiirusele 190,5km/h.
Seega auväärne 2 koht
Tänud: Eints, Westa, Jaan+ keegi, kelle nime ma ei tea, hr. Mulk jt. kes aitasid leida lahendust Hiinas toodetud ja arvatavasti soodsa gaasitrossi
taastamisel.
Teami ei viitsigi eriti tänada, sest AC ürituste puhul on saanud juba normiks asja ladus kulgemine ( Ärge võtke isiklikult. Laske vahepeal mõni `vimka`sisse, siis osatakse olla tänulikumad )
Tänud fännidele, keda ilmselt on väheks jäänud, kuid omavad head mälu.
Õnnitlused Neno-le
Ja eriline lugupidamine läheb minu poolt hr. Mulk`ile tootearenduse eest.(Poest piima tuues ei lähe see kunagi hapuks, kui sõidad otse koju )
Rajal näeme, rsk!!!
Hannes!
Õnne veel kord ja nagu me täna naersime ``et harjutamine teeb harjutajaks``
aga 11seki aeg tuli ära
Lõpuks sai siis see 15 sekundit alistatud. Neli korda sai 15,0-i sõidetud
ja vaatasin, et ka seekord jääb see piir ületamata, kuid viies sõit tuli 14,955. Väga rahul! Kuna tean, et potensiaali veel on, siis kevadeks juba uued ajad, mida ületada.
Korraldus jällegi väga hea, tublid olete!
Siin on muidu reaalajas tulemused, kes veel ei tea.
Kõik ilus ja kena, aga kommentaatori mõttetu ja ebapädev jutt oli tõrvatilgaks meepotis. Võiks ikka 2 korda enne mõelda ja siis alles öelda.
Jällegi oli kõik pro, kõik sujus minu silma järgi
Edastan ka minu poolt klõpsatud pildid.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Ei tea kas keegi videot kah tegi. Ei saand ise kahjuks tulla, aga tahaks näha, kuidas siis saarlaste 80 möirgas
Mul mõned videod on. Kui kellegil on kohta ja viitsimist, et need üles laadida, siis andke teada
Omalt poolt tahaksin tänada neid võistlejaid, kes teavad, mida nad võistlustele tegema tulevad. Pean siin silmas seda, et tullakse pika riietusega,
lahtised asjad visatakse välja ja enne võistlust on auto tehnilisele seisukorrale ka pilk peale visatud. Mäletan neid aegu, kui asjad ei olnud teps
mitte nii nagu nad praegu on. Ei teagi, kas see on seni tehtud töö vili või mis, kuid minul on praeguse olukorra üle hea meel. Need paar nipet näpet
on alati, kui peamised asjad olgu korras!
Korraldusmeeskonna koha pealt nii palju, et hea on koostööd teha nende inimestega, kes ei ole kohale tulnud päikest ja kiireid autosid vaatama.
Tööjaotus on paigas ja kõik teavad, mida nad tegema peavad. Muidugi on ka siin alati näpukate oht, kuid üldpilti see ei tohiks seda.
Järgmiste kohtumisteni!
Marko
EDIT: Ja Mareki lähenemine ürituste pildistamisele läheb iga korraga paremaks.
Ühe mehe õnn on teise mehe õnnetus. Sedakorda oli siis õnn Paavelsoni õuel, kus napilt ennem E klassi poolfinaali tilgutas vanajumal raja niiskeks,
mistõttu Voitel loobus ohutuse mõttes sellel sõitmast. Seega oli finaalis võimalik nautida kahte suhteliselt võrdset autot (hr. Mulk ja hr.
Paavelson), mille üle oli ääretult hea meel. Sedakorda pidi Paavelson Mulgile alla vanduma ja leppima II kohaga aga mul oli ka Mulgi üle hea meel,
kuna mees on kuradima pikka aega seda I kohta jahtinud, kuid tulutult. Palju õnne veelkord Mulgile.
Korraldusega võib nagu alati...VÄGA RAHULE JÄÄDA.
Ilmaga joppas jälle (kerge taganttuul ja vaatamata nutustele prognoosidele enamus ajast selge taevas) ja nägu naerule võtvaid sõite oli väga palju.
Kui kiireimad välja jätta, siis mulle meeldis raja keskelt vaadatuna väga sõit, kui bracketis kaks sama dial-in aja valinud B5 S4 avanti läksid väga
sarnase reaktsiooni ja kiirusega praktiliselt külg-külje kõrval lõpuni, vahe oli vist vaid mõni kümnendik. Kujutan ette, kui pingul meeste närv seal
rooli taga võis olla. Nagu Hannes juba eelpool mainis, pani vahetult
enne finaale kastekannuna üle raja käinud kerge vihmapilv paika, mis marki autod siin võistlusel võitma peavad. Sellegipoolest suured tänud Markelile, kes oma rajude sõitudega võistluse
oluliselt nauditavamaks muutis. Vahel on kaine mõistusega tehtud otsus võidust suurema hinnaga.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Mulle kah väga meeldis neid kes 4 ratast stardist ringi lasid oli ikka peris mitu
Alustuseks suur kogu korraldusmeeskonna ees, olite tublid jälle! Samuti tänan kõiki võistlejaid, pealtvaatajaid
ja Livikot (vahuveinid) ning Margus Mändmetsa (kiireima Audi auhind). Nädala alguses olid kõik erinevad ilmateated ikka väga nutused, mida päev edasi,
seda paremaks nad läksid. Päris paika ei pidanud eilsel päeval neist ükski, aga lõpptulemus oli peaaegu hea.
Lauri Kuriksi selle aasta ainukesed sõidud AC Dragil oli väga suur asi tegelikult.
Minu andmetel sõitis Lauri eile selle aasta kiireima aja Eestis.
Vaevalt nad seda foorumit loevad, aga veelkord suur tänu üritusele tulemise eest.
Äärmiselt meeldiv oli jälle rajal näha Hannest ja Andrest. Viimane neist tuli spetsiaalselt selleks võistluseks Soomest kohale.
Kõik tulemused leiab selle lingi vahendusel ja iga klassi esikolmiku
altpoolt.
KLASS - BRACKET
I - Renee Fros
II - Tanel Nõmm
III - Allar Lauring
KLASS - C
I - Fred Poom
II - Mati Põld
III - Joel Zernask
KLASS - D
I - Neno Sõmmer
II - Hannes Luht
III - Heiki Eelmaa
KLASS - E
I - Andres Sarapuu
II - Reimo Pavelson
III - Markel Voit
Kiireim ja ühtlasi ka ainuke naisvõistleja oli seekord Kärolin Raudsepp ajaga 14.760 sekundit.
Parima reaktsiooni eliminaatoris võttis Neno Sõmmer ja selleks oli 0.050 sekundit.
Hooaeg on selleks aastaks läbi, loodetavasti kohtume ka järgmisel aastal.
Mõned amatöörlikud klõpsud ka minu poolt.
Pildid
Mul netiühendus videode üles laadimiseks liiga aeglane
Suured tänud korraldajatele ja ilmale. http://www.youtube.com/watch?v=UwEzlZR-gwk
Tsitaat: |
Siit poolt ka suur kiitus korraldajatele! Minu vaatenurgast oli tegemist järjekordselt veatu kiirendusvõistlusega AC poolt.
Kommentaatorite mõningaid ämbrisse astumisi panin ka mina tähele aga eks seda tuleb ette igal võistlusel ja niiõelda tõrvatilgaks need minu jaoks ei
osutunud.
Eriliselt hea meel on mul Mulgi üle kes lõpuks saavutas oma tegemistele ka väärilise poodiumikoha. Palju õnne talle!
Ise ihkasin ka kindlasti rohkem Bracket klassi võitu kui teist kohta aga mis teha. Tõstsin veel enne finaali dial-in`i aga kui Renee sellest kuulis
otsustas ta mind järgida mis saigi minule saatuslikuks. Hakkan juba ise ka uskuma, et olengi igavene II. Vahe kahe auto vahel oli siis finisis 0.013 sekundit! Ja kaotus tuli puhtalt reaktsioonist.
Aga mis siis muud kui ootame kevadet!
Tsitaat: |
Ise seda kahjuks ei kuulnud ja tänu sellel kaasa rääkida ei oska.
Oli kuidas oli, vabandan meeskonna nimel.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Siin siis veel saarlaste poolt pilte.
Üritus oli igati korda läinud. Nähtud sai väga kiireid audisid ning ka muid huvitavaid autosid.
Minu arust oli üks lahedamaid sõite see, kui Mulk sõitis bmw ning uisutas betooni peal rohkem kui tagaveoline.
Jõuvanker, see pole sul esimene kord, kui sa kommenteerid ja nii valusalt pange astud. Peale seda üritust soovitaks jätta selle ameti teistele.
Tõeline AudiPD teab neid mõnda V8 mootorit, mida on toodetud Audi inseneride poolt. Minu arust on natukene solvav öelda kõige suurema osalejate arvuga
klassi kohta mõttetu asi. Kui sina sellest aru ei saa, ei tähenda, et see veel mõttetu oleks.
Millegipärast tuleb negatiivset kaja ainult Tartu kandi kodanikelt.
Edit:
Kas drag ei ole show, dragi kommenteerimine peab olema sulatõsi ja õpetlik, kõik, mida mikri taga olev tüüp kõneleb, on ülimtõde?
Mehed, tulge maa peale. Võtke vabamalt.
Teie kahe rahustuseks, ei kuule mind ilmselt edaspidi mikrofoni taga, ning ei näe korraldusmeeskonna ridades.
Vabalt.
Tsitaat: |
Lõpetage juba ära. Need kes on nii targad ja oskavad teiste vigadele vihjata - järgmine kord on teil võimalus mikker kätte võtta ja siis vaatame kuidas teie hakkama saate.
Lisaks siis vahepeal vaidluste vahele tänusõnad korraldajatele meeldiva ürituse eest!
Enda sõidu kohta ütleks muidugi vaid seda, et tähtis pole mitte võit vaid osavõtt Ise olen siiski rahul ja seda suuresti tänu päeva parimale saavutatud reaktsiooniajale, milleks oli siis 0.009 Eks siit annab seda va BR teemat vaid edasi arendada. Ja ega muud polegi, kui
hoolega teooriat ja võimalusel ka praktikat vahele ning eks kevadel näeme jälle
Seniks jääb üritust meenutama saadud diplom ja karikas Aitäh!
Tänud korraldajatele ka minupoolt. Üritus oli igatepidi korralik, ilmaga tegelt ju vedas tohutult ja kiireid autosi hulgim nähtud. Kõrvad kihelesid
pärast veel pikemat aega korralikult, ei saanud ju Kuriksi Pontiaci starti filmides kõrvu ka lukustada
Mõned videod ja pildid sai ka venna poolt ülesse digikaga võetud, kui need ülesse laetud, siis teavitan siingi.
Ise isiklikult oma sõitudega rahul, järjest paremuse poole läks, kuid viimase sõidu reageerimise aeg venis 0,585 päeva isiklikest viletsaim. Sinna see
sõit ka jäi, järgmine kord ehk juba kogenum, sellel korral oli õnne juba niigi hulgeim, kui esimesest foorust õnnestus suht kindla eduga edasi
pääseda.
Järgmise meeldiva ürituseni.
Mis siin enam lisada
Kõik oli lihtsalt super ja sujus hästi!
Üks pilt kah... Sittuvad küülikud on paljunema hakanud
http://www.pics.pri.ee/fun/ACDrag_2009/DSC_0190.JPG
Noniih!
Taaskord super korraldusega üritusega on audiklubi meeskond hakkama saanud, niiet kiitus läbiviijatele. Au konkurentidele, kes tegid võistluse
lõppfaasi ikka päris põnevaks - eks järgmine aasta saan Neno S´iga uuesti jõudu proovida, Hannes on praeguste reeglite järgi juba kõrgemas klassis
siis, kuid ajasõitudes võiks kõrvu taas sõita ja rammu katsuda.
Ega siin muud, kui tänud kannatlikkuse eest kõige kallimatele inimestele, kes pidasid vastu ehitamise ajal. Tänud ka parimatele sõpradele, kes olid
nõu ja jõuga abiks ehitamisel. Tänud Liqui Moly Eestile pisukese abi eest ja loomulikult tänud suurele hulgale fännidele, keda on praeguseks juba
aukartustäratav kogus.
Minu poolt siis samuti õnnitlused võitjatele ja soovin edu järgmisel korral mittevõitjatele.
Ja kiireaudi sõnad lõppu: "Rajal näeme rsk"
Tuleb tunnistada, et Mardi bemm oli üks väga lahe aparaat. Vana viiene pmst OEM spoilaringiga susisemas ja sisisemas niigi kiiresti esimese ametliku ürituse kohta on respect. Kõrvalt tundub, et Mihkel on head tööd teinud seadistusega ka.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kiitus korraldajatele et jagus jõudu ja jaksu sellisel raskel ajal üritus korraldada.
Korraldus nagu ikka kõrgem pilotaaz.
Ei tea kas tänama peaks ka ilmataati, kes finaalideks mõned piisad poetas.
Sest poolfinaal ja finaal võiks öelda et olid ikkagi juba kõvemast rauast masinate vastu.
Enne võistlust olin isegi kahe heinakuhja vahel kas panna kergemad rattad või jätta samad et ka vihmaga oleks pidamist, sai otsustatud viimase
variandi kasuks ja see tasus ära.
Ka oli mul pisike valus kogemus eelmisest sügisdragist märja rajaga startimisest kui kaotasin Xan-le, sest ei saanud poole distantsini pidamist
(lamell+vihm=häving, ärge seda järgi proovige).
Nüüd oli rehv asisem ja hoidsin stardis ennast rohkem tagasi.
Ajasõitudel sai välja sõidetud ka uus isiklik rekord (12,194), mis võib öelda et oli kõigi võimalike tegurite kena kokkulangevus, suht hea 60ft
(1,766), käiguvahetuste õnnestumine jne.
Arvan et sellise seadega on lagi käes, kuigi kripeldab et veermikus oli 20+kg pöörlevat massi rohkem, ehk rattad olid rasked all (vihmaga vähemalt
pidasid).
Ja see D klass läheb aina tasavägisemaks, paljud laksutavad madalat 12-kut.
Saarlased on tublit tööd teinud, kui selle masina seadesse saate siis on küll vist Nägemist!
Kiireka poolt väga head ajad ja ilusad sõidud, 11,8 on ikkagi päris impressive ja kuivaga poleks mul vist võimalust jäetud.
Ja herr Mulk, te pole ikkagi päris terve. 11,571 lihtsalt ulme.
Pikk vs Mulk
Edaspidi, kui youtube-i otsingusse panna anitahansen2, siis sinna ilmub veel videoid, kui aega leian, et üles panna
Mõningad videod ja pildid:
http://www.youtube.com/watch?v=vY0g7xjDDx8
http://www.youtube.com/watch?v=tW9wx8qiTrc
http://www.youtube.com/watch?v=kVPGKzI9k8o
http://www.youtube.com/watch?v=KveWnAxjISQ
http://www.youtube.com/watch?v=tx7z1fmEXK4
http://www.youtube.com/watch?v=T5nK58So-Yg
http://www.youtube.com/watch?v=F5_xHPYiVEE
http://www.youtube.com/watch?v=mqz365T6u3E
http://www.youtube.com/watch?v=DXepVDthxe0
Jätkaks kiidulaulu korraldajate aadressil - hästi korraldatud ja sujuv üritus oli. Näiteks ajasõite sai teha rohkem kui kevadel, kiiremad mehed
jõudsid lausa 5 sõitu teha.
Õnnitlused võitjatele ja uute isiklike rekordite püstitajatele! Erilised õnnesoovid "kübaratrikimehele" Nenole - ta tegi seda jälle!
Enda tulemusega jäin rahule, miinimum eesmärk madal 13 sõita sai täidetud.
Tänud Janisele hetkede jäädvustamise eest!
Kevadel, siis jälle ...
Mõned videod siis ka venna poolt mul, kahjuks pole ta igal videol komentaatorite juttu lõpuni lasknud, kuid vaatamist siiski
Audi S6 vs. Audi 200 @ AC Drag 2009 Sügis
Audi S4 vs. Audi 80 Quattro @ AC Drag 2009 Sügis
Audi TT vs. Audi S4 @ AC Drag 2009 Sügis
Audi S6 burnout @ AC Drag 2009 Sügis
Pontiac Trans 1000+hp burnout @ AC Drag 2009 Sügis
Pontiac Trans 1000+hp @ AC Drag 2009 Sügis
Lisan Eintsi poolt filmitud kaadreid!
Söit 1
Söit 2
Söit 3
Söit 4
Söit 5
Söit 6
Söit 7