Alustuseks suur kogu korraldusmeeskonna ees, erilised tänud lähevad Andrec, Erki.t, Lunatic ja Siimuk suunas,
teist oli väga palju abi! Üldiselt võib võistlusega rahule jääda, paar probleemi küll oli, aga kõik lõppes hästi. Isegi ilmataat halastas meile
seekord, kogu vihm sadas öösel õnneks ära.
Samuti tänan kõiki võistlejaid, pealtvaatajaid ja muidugi ka toetajaid, kõik tulemused leiab selle lingi vahendusel.
Palju Õnne võitjatele!
A - KLASS
I - Taavi Toomara - 232km/h
II - Imre Paadik - 230km/h
III - Valters Šulcs - 218km/h
B - KLASS
I - Olli Ruosaari - 295km/h
II - Toomas Tammsalu - 285km/h
III - Reiko Rosenthal - 284km/h
C - KLASS
I - Roul Liidemann - 311km/h
II - Aki Virtanen - 305km/h
III - Artur Hatsaturjan - 304km/h
Kiireim naine oli Sabine Paat tulemusega 254km/h
Kiireim diiselauto oli Ott Kriguli juhtimisel Bmw 335d kiirusega 227km/h
Aki Virtanen, Saab 9-5, 2.4T - 305km/h
Pafka S6:
http://www.youtube.com/watch?v=ZTI59Zw1hC8
Kas teie ka nägite autot nr. 33 ? OUMAIGAAAD
Ise kahjuks mahti ei saanud, piltide/videote järgi päris kirev seltskond.
Kui USA raud oma meeletu töömahuga kõrvale jätta, siis soomlase Aki Virtase Saabi 305km/h on ikka täielik ulme. Meenutame, kes Eestis üldse kiiremini lisaks Roul Liidemannile on sõitnud-- peaks vist Viljar Mäesepp ja Maksim Solotarjov olema. Saab aga esivedu (2.3 puuritud 2.4ni) rida 4. Saabi foorumis kirjutas võitja, et kuna eelmine päev sai "uus" 250000km sõitnud kast alla, siis gaas pannakse põhja alles 4.käiguga. Seda oli ka võistlusel näha, et start oli väga rahulik. Kohapeal põhja naabrid rääkisid, et kiiremad Saabid ületasid finisijoone 8000rpmi ja viies käik, ühesõnaga selle 1.6 kilomeetri peale suudetakse masinast võtta kõik, mis mootor pakub.
Viljar Mäesepp sõitis samuti 311 km/h, Maksim Zolotarjov 312. Soomlasi vaadates on mul tihti tekkinud tunne, et eestlased pingutavad üle ja suunavad
oma energia kuidagi valesse kohta - tegelikult saaks palju lihtsamini ja palju rohkem. Näiteks miilil 300km/h sõitmiseks ei ole vaja
ülemiljonikroonist 1000+hp Nissan Skyline või Suprat või Viperit või kahemillist mersut, vaid võib veel kiiremini sõita täiskomplektse tumesinise
peresedaani, 215 laia rehvi ja esiveoga. Ja ilmselt palju odavamalt. OK, anname endale aru, et erinevalt Viperist ja SL-mersust on see Saab 99% oma
kasutusajast nõrk nagu 1,6-liitrine oopel, kuna mootori surveaste on madal ja boost tekib alles väga kõrgetel pööretel, ehk selle masina ainuke point
ongi miilivõistlusel hiilata. Aga seda teeb ta krdi efektselt! Samas, selliseid põhjagaasiturbokaid ehitatakse ju meilgi, nii et usutavasti on
järgmisel aastal või natuke hiljem alla 300 kiirus kindlasti mitmete kohalike jaoks juba pisuke pettumus.
Muus osas, aplaus AC võistluste eestvedajatele!
Maksim ei sõitnud, oli üldse kohal?
Mis perekond Pihotalode Porgel häda oli?
Evensi Golf jooksis piirajasse?
300 pole vist never nõnda palju ühe võistluse jooksul purustatud, tase.
Maksimil tehnilised probleemid, ei tulnud.
Porsche sidur läks liialt kuumaks. Teisel katsel tegi Peep ise sõitu väljaspool arvestust, tulemus oli täiesti auto vääriline, kõik töötas.
Evensi Golf jooksis loomulikult piirajasse juba 900m peal, nagu oligi oodata. All on G1 originaal 5k kast. Esimeses sõidus oli "näpitud" aju, teises
originaal.
Tsitaat: |
Tänud korraldajatele.
Mina oma sõitudega rahul.
Aga tegelikult tuleb ikka autokooli tagasi minna ja õppida seda va kohalt äraminekut ning käikude vahetamist
Minugi poolt tänd korraldajatele, väga tore üritus oli.
Endal selgus, et 200+ kmh kiirusel hakkab rõhk kuskilt ilmselt lekkima, esimene sõit sain kenasti kuni neljanda käiguga põhjagaasiga lasta, viiendale
vahetades kadus jõud kohe ära, tekkis ja kadus. Jõudsin veel kuuenda peale vahetada, aga see ei aidanud, tulemus 201 kmh.
Teise sõidu sõitsin veidi rahulikumalt, vahetasin käigud varem ära jms, viienda käiguga gaasi täiesti põhja ei vajutanud, viiendalt kuuendale
vahetades vaatasin korra spidomeetrit, oli paar kriipsu üle 240, panin kuuenda sisse ja hopsti, jälle võimsus kadunud ja kiirus kadund. Mängisin seal
siduri ja gaasipedaaliga, aga minekut tagasi ei tulnud, viies uuesti sisse ja lõpuni törtsudes, spido järgi 210 - tulemus jällegi 201 kmh.
Peale võistlust vaatasime klubilise genekas abiga veakoode ajus - 0 viga...
Polnud varem autoga nii kiirelt sõitnd ja ei osanud sellist probleemi ette näha, peab ilmselt tihemini lennujaamasid külastama.
Auto pidureid võiks küll kiita, peale finishit sai esimene sõit kohe kõvasti pidurile astutud, siis veeresin veidi ja vajutasin uuesti gaasi, kuna
pikk maa oli veel ära pööramiseni jäänud
Neid saabe nägin pühap. hommikul Tallinna sadama poole sõitmas. Juu siis on ikka suht otsterbelised ja pole päris ainult võistlusautod. vaid pigem kiired hobiautod millega kannatab ka niisama linnavahel ringi sõita kui tahtmist.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Kohapeal oli palju rohkem kui üks fotokas näha, aga ainult Marek/Lynx on vaevaks võtnud kama sheerida?
Parem hilja kui mitte kunagi...