Mõningad suvalised klõpsud http://nagi.ee/photos/mulla/sets/204353/
Üritus oli hea
Vihased Pärnu masinad pakkusid tublisti pinget
Tip top yritus oli muidugi. Endalgi uus rekord. Ilmaga vedas ka. Ja J6ukale tervitusi yhest-kahest valgest 2.3 2.8 coupest.
Ilm oli ilus ja auto osutus arvatavast kiiremaks Ise lootsin et ehk saab natuke alla 14seki aga parim ET 13.428.
Saarlased on ka siis õnnelikult kodus. Mida ma ikka õelda oskan. Vapustav üritus oli. Autoga oli alguses küll paar tehnilist viperust, kuid ei midagi hullu. Ilm, seltskond, korraldus ja tulemused olid super. Samuti sai süüa täitsa rahuldava hinnaga. Mida muud ma oskan kokkuvõtteks õelda, kui et loodan, et korraldajatel jagub jõudu ja jaksu seda üritust ikka elus hoida.
Alustuseks suur korraldusmeeskonna ees, nii on lust üritusi korraldada, samuti tänan kõiki võistlejaid ja
pealtvaatajaid.
Tulemused leiab selle lingi vahendusel, esikolmiku aga altpoolt,
Palju Õnne!
Klass - Bracket
I - Delvis Siimson - Audi A4TDI
II - Tanel Nõmm - Audi S4 Avant
III - Janek Veevo - Audi A6 Avant
Klass - C
I - Mati Põld - Audi A4
II - Fred Poom - Audi S3
III - Joel Zernask - Audi Coupe Quattro
Klass - D
I - Neno Sõmmer - Audi S2
II - Erki Kiil - Audi Coupe
III - Rainer Hanni - Audi S4
Klass - E
I - Markel Voit - Toyota Supra
II - Tanel Erich - Nissan 200SX
III - Kristo Mägi - Bmw E30
Kiireim naine oli Marje Salumets ajaga 12.877
Parima reaktsiooni eliminaatoris võttis Fred Poom ajaga 0.029
Esimene ja teine kiire klipp. Need olid sellised parimad pärlid. Üritus kordaläinud jälle.
Ja siin siis mõned amatööriharjutused
Suured tänud korraldajatele meeldiva ürituse eest
http://www.youtube.com/watch?v=EVecILujL_U
http://www.youtube.com/watch?v=u6LxaAVFuRI
Mis te jamate, AC Drag ja videotes mitte ainsamatki audit?
Enda poolt siis väike nägemus:
Üritajatele kõigepealt mudiugi kiidusõnad, sest kõik sujus väga kenasti. Mingeid seisakuid ei olnud, v.a see ellikate aps, kus minu sõit TT vastu, kus
mulle tagasi tulles seletuseks öeldi, "keegi teist vist vajus tagasi ja süsteem eksis" - nii lolliks pole vast ka mõtet pidada (pärast esimene kord
neti sattudes logi vaadates olin sõitnud justkui iseendaga. Muidugi koju jõudmise ajal oli see juba kustutatud). Seetõttu lastigi mind ja TT samal
ajal rajale sõltumata Dial-Inist.
Väga suur pluss oli, et sai kõvasti ajasõite teha. Kuna multitronic kast pole teab mis kiirenduse kast, siis 3 esimest ajasõitu olid reaktsioonid
0.222, 0.229 ja 0.329, mis kõik kalendriga. Seda kartsin juba enne võistlust tehtud testidel eelmisel nädalal. Siis sai "startimislahendus"
radikaalselt teist moodi lahendatud ja peale seda kaks punast -0.089 ja ülinapp -0.008. Õnneks ellikaks sai käe juba enam vähem paika ja audi TT vastu
nn ebaõnnestunud sõit näitas, et roheline jäi põlema ka .
Nüüd siis ellikad:
1) vs Allar Lauring Audi TT tuli mul ülihea reaktsioon 0.036 ja kuna TT-l oli vist väiksed tehnilisi probleeme, mis väljendusid Dial-ini sõitmises,
siis sealt ka võit, kus enne joont sai juba tugevalt pidurdada. See reaktsioon oleks mulle ka eriauhinna toonud, kui Fred poleks finaalsõidus 0.029
paugutanud .
2) vs Kärolin Raudsepp Audi S4 - Selle sõidus siis sai enda natuke lõhki sõidetud 17.562 (vs Dial - in 17.6), aga õnneks vastane võttis ikka väga
punases -0.380. Kuna tal oli eelmusest sõidust 0.061 all, ju siis läks veel parandama või ei oskagi öelda, millest see.
3) vs Janek Veevo Audi A6 Avant (15.622 141 0.097 2.366 P 15.9 Breakout vs minu 17.682 125 0.147 2.757 17.5) - siin peab küll Janekit tänama, et
põhjagaasiga üle joone lasi, sest siin oleks piisanud ka minu võitmisest 1 millimeetriga. Reaktsioo oli küll suhteliselt ok, aga Janekil veel parem.
Kuna eelmise sõidu tõttu tõmbasin indeksi alla 17.5 peale, siis oleksin Dial-in vs päris aeg üksjagu kaodanud lisaks reaktsiooni kaotusele. Muidugi
Janekilt päeva parim aeg, enamus siiski logi vaadates kuskil 16.4-16.5 ja korra ka 15.8-16.0 vahel.
4) vs Tanel Nõmm Audi S4 RT 0.202 vs 0.317 mul. Õnneks Tanel pani käigu mööda ja finishijoonel sain juba rahulikult piduri põhja vajutada. Samas
oleks Tanelil kõik õnnestunud, siis mina oleks oma aja lõhki sõitnud, kuna päeva parim 60ft oli ja olin uuesti oma Dial-ini 17.6 peale tagasi tõstnud.
Seega lõppkokkuvõttes oli õnne ja õnneks siis ka lõpuks see esikoht käes. Haapsalus alati õnne olnud, kuna eelmisel aastal Speedest Nightracel ka
teine koht (siit väike vihje kommentaatoritele, et laske nimed enne BHRA lehelt läbi, kuna ajasõitudes sain kommentaarti: "nüüd läheb natuke aega,
kuna vasak rada on esimest korda puu ees (rajal)" - mitte, et ma nüüd solvunud oleks . Oma sünnilinna ja lapsepõlvekodu rajal peabki ju õnne olema ka, loodame et kahe nädala pärast Speedestil õnn jätkub.
Igal juhul veelkord tänud korraldajatele ja tehke kindlasti sama üritus sügisel ka, loodan et minu tulemus toob ka teisi audiomanikke bracketis jõudu
proovima, sest nagu näha piisab täitsa igapäeva öko dislast selleks, et võita kiireid S4-jasid. Nii et tulge järgmine kord julgelt proovima.
Ja nüüd siis jagage pilte!
No paneme siis natuke ka neid variante.
Ranz vs Indrek
Ken vs Neno
Reimo vs Erki
Rainer vs Eero
Mati vs Joel
Ranz vs Neno
Lolliks ei ole kedagi peetud, see oli esialgne versioon tekkinud probleemist. Natukene järele mõeldes oli selge milles asi, sõitjaid sai vahetatud
liiga vähe aega enne stardi käivitamist..
Tsitaat: |
Mõned klõpsud.
http://pilt.delfi.ee/album/127929/
Video tegijatele väike soovitus, et jätke ikka stardihetk (puu kollased tuled) ka alguses peale, siis hea vaadata kes kui palju reaktsiooniga võidab ja lõpus võiks ka nii palju edasi lasta, et kommentaatori öeldud ajad ka peale jääks.
Tore oli jälle kiireid autosid vaadata ja ka ladusat organiseerimist nautida. Samuti on hea näha, et klasside esikolmikud ikka eelmise ürituse omast
erinevad. See, et A ja B klassi pole ongi parem, sest nagu näha pole bracketi võitmiseks autoks vaja enamat kui alla 19sek
autot ja kindla käega juhti.
Minulgi siis nüüdseks elu esimesed stardid seljataga. Läks nagu ta läks, kuid kogemuse võrra olen nüüd kindlasti rikkam, sest varasemalt polnud mul asjast õrna aimugi, et mida, mismoodi, kuidas jne Tänud kõigile, kes viitsisid mulle asja seletada-õpetada Tore üritus oli!
Lahe oli ja ilmaga vedas ka.Suured tänud korraldajatele.
Juhtus sama jama ,mis Kaakulgi-Breakout,kuigi sõitsin kõik sõidud täpselt ühtemoodi,põhjagaas,5000p käiguvahetus ja ajad olid ka enamvähem ühte
auku,ainult viimased sõidud muutusid üha aeglasemaks ,sellest ka Dial in 15.9 sai pandud,kuid mina ei tea ausalt kus seda lisapowerit tuli Ise olen rahul oma 15,6sek ajaga.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Suured tänud korraldajatele ka "Supra" meeskonna poolt, et lubasite meil ka peale võistlust paar sõitu teha, meiejaoks on iga start oluline, eriti
haapsalus ja koos ajavõtuga.
Korralik üritus oli, kõik sujus ning mis peamine...ilm oli väga ilus. Rada oleks võinud muidugi soem olla
Järgmise korrani!
Minupoolt ka suured tänud korraldajatele, vägagi tasemel ürituse korraldamise eest!
Endal muidugi ääretult kahju, et finaal minu jaoks nii lõppes aga siiski olen väga rahul.
Eriti üllatas mind mu enda auto suutlikkus (ET13.247@165kmh) kuna ise polnud veel teadlik kas aju on näpitud või ei. Imelik on see, et Jõukas teadis
seda mingit moodi isegi enne esimest starti (?) ja nüüd siis olen ise ka
veendunud.
Kõige suurem üllatus oli see, et D klassis oli võimalik 13+ sekundi autoga II koht saavutada.
Tsitaat: |
Mõni udune klõps ka minu poolt http://fugitive.pri.ee/main.php?g2_itemId=4914
Minugi poolsed tänud staffile ja korraldajatele toreda ürituse eest!
Suured tänud korraldajatele igati kordaläinud ürituse eest Ilm oli ilus, sõidud sujusid ning ka väikene meene jääb kapile olnut meenutama
Ilm oli ilus, korraldus hea, süüa sai ka, auto jäi terveks, ajaga ka rahul. Super päev
Saarlaste poolt ka siis pilte http://fotoalbum.ee/photos/Kattss/sets/778001
Üritus oli igati kordaläinud, kuigi endal oli ka suur tahtmine sõita, aga eks ootan sügist
Üritus oli jällegi hästi korraldatud. Tänud neile, kes selle teoks tegid.
Kuna ise oma auto mootorit kiiruga kokku ei hakanud rapsima, sai sõitma tuldud 2,5-liitrise diisliga. Algul oli ikka päris raske 290 Nm läbi esirataste betoonil pidama saada, kuna quattroga juba ära harjunud. Kuid
päeva lõpuks olid stardid juba päris head. Tore oli muidugi see, et nõnda
palju harjutada sai. Loodan, et ka sügisel sõita saab, kuid siis juba oma
autoga, sest sooviks lõpuks sellest 15 sekundi piirist jagu saada...
Tsitaat: |