No alustame järelkajaga.
Tore oli - seltskond - nagu ikka. Jäärajal jäid enamus autosid suhteliselt terveks, vajadusel tehti kiirremont kohapeal @ Xan. Rajakate oli p*s - ilma
vastu ei saa jah - aga see eest sai sirgel puhtas lumes end rahulikult välja elada, et ei peaks raske südamega veermiku lõhkumist kuulama. Ja muidugi,
tahaks tunda kaasa Kaakule, kelle elu oli kirjeldamatult raske alates laupäeva õhtust.
Aitäh korraldajatele (et viitsimist jaguks) ja teistele, keda ma tänama peaks - sõidu, transpordi, toreda jutu ja muu eest.
Raix - ventileeritavad massaaziga istmed, mis paljudele kõneainet pakkusid , olid tagasiteel täitsa ajakohased.
Pilte (millest osa ei kannata avalikkust) saab siis, kui leian aega.
Viktoriini küsimused, mida me tarmoga koostasime. Kellel huvi, võib lahendada.
1. koht - Mehed&naine - 33.5p
2. koht - Jõukas+1, genekas, turbs, epic - 28p
3. koht - Kaaku ja tema naised (täheke) - 22,5p
4-5. koht - Pärnu seltskond ja Rat seltskonnaga - 20p
1. Mitu aastat on välja antud AC kalendrit? (1p)
2. Nimetage AC Aasta Auto omanikud 2006, 2007(2p)
3. Kes oli kiireima auto omanik üritusel Audid joonele 2003, mis ajaga ja mis autoga (3p) - tegelikult oli väljakuulutatud valed andmed õige vastuse
pähe - minu viga. Seega nuputage
4. Mida tähendavad 4 rõngast Audi logos?(4p)
5. Mis autoga jagab SportQuattro samasid esitulesid? (1p)
6. Kuidas on üles ehitatud audi originaalvaruosade koodid? 1+1p)
7. Kes on sõitnud Audiga kõige kiiremini(kiirus), kus, ja mis Audiga? (4p) - Nagu selgus, selle küsimuse vastus oli vale, seega ei olnud
arvestatud.
8. Mitmel Quattrol on eestlasest omanik? (lisapunkt omanike loetlemisel) (7p)
9. Mis projekti raames kasutati esimest korda W mootorit? (1p)
10. Mis mudel on kõige pikemalt tootmises olnud praktiliselt muutumatul välisel kujul? (1p)
11. Mis Audil on samad suuna- ja udutuled, nagu RS2 ja Porsche 993? (1p)
12. Mitme erineva autoga on Audi osalenud WRC sarjas? (4p)
13. Kes on Audiklubi asutajad? (2p)
14. Mis aastal ja kus toimusid esimesed AC talvepäevad? (2p)
15. Mille järgi pandi kuuekümnendatel Audi mudelitele nimesid? (1p)
16. Nimetage 2 klubisümboolika eset, mida on tehtud 1 eksemplar (2p)
17. Mis aastal ja mis rallil võeti kolmikvõit? Lisapunkt nimede ja järjestuse eest (1+1p)
18. Mis juhtus, kui Audi läks ralli MM debüüdile 0 autona (1980)? (1p)
19. Kes võitis esimesena Audil Pikes Peaki? (1p)
20. Kus ja millal toimus esimene AC kogunemine ja mitu autot seal oli? (3p)
pprz ja teised - rajakatte osas sry, seda me paraku ei saanud valida, eks ilmastik on oma töö teinud ja hea et üldse jääd oli
Minu aparaadiga tehtud klõpsude lingi panen ka varsti siia teemasse üles...
Tsitaat: |
Suured tänud korraldajatele ja osalejatele ka minu poolt!
Koht oli hubane, saun ja seltskond tore, järv ka parajalt suur ja paksu jääga
Enda poolt lisan talvepäevade nännist vaid ühe pildi, seegi kodus tehtud.
Tsitaat: |
Esisild koliseb, stange on puruks, rehvis on auk. Lisaks eelnimetatule sai tohutult kütust kulutatud.
Tegelt oli kõik väga tore. Seltskond - nagu ikka - viimasepeal, saun suurepärane, ilm ülihea. Järgmise korrani.
Tänks oma deidile ka
Mõne mõttetu pildi leiab siit: AC Talvekad 2009
Mnjah, kahjuks pidime lahkuma laupäeval juba, aga muidu oli popp.
C4 mingite naastujääkidega jääle ikkagi ei sobi, saun oli hea, Riimak oli lärmakas jne
Pildid siin siis
Minu aparaadiga soetatud klõpse
Lõbus ta oli, tarmo jääger jäi ka maha temast jne. Eks vaadake ja
vaadake...
Mnjah, mina siis saan nüüd väita, et minu autot on keset järve remonditud. Muuseas, pidas Tallinnani ilusti vastu. Siinkohal tuhat tänu kõigile, kes
abiks olid ja tõestasid, et audiklubis on mehi, kes sitast saia suudavad teha.
Rat väidab, et ma olla saavutanud autolõhkumises I koha. Diplom pidavat ka olema ja puha .
Tsitaat: |
Jäärajasõidu kohad jagunesid siis niimoodi:
1. Jürarrak - Audi Quattro - nael - 4:32
2. Maku - Audi Quattro - nael - 4:42
3. Jõuvanker - Audi S6 - lamell - 4:46
4. rat_013 - VW Passat Syncro - nael - 4:47
5. AudiTeam - Audi A8 - lamell - 4:48
6. Meemees - Audi A6 (fwd !!!) - nael - 4:50
7. Rainer - Audi S4 - nael - 4:53
8. epic_metal - VW Passat Syncro - nael - 4:54
9. Tarmo - Audi S4 - nael - 5:00
10. A4TQ - Audi RS4 - lamell - 5:13
11. Kaaku - Audi A8 - nael - 5:16
12. Cornoyo - Audi B4 (fwd) - nael - 5:20
13. Sadguy - Audi Coupe (fwd) - 5:30
14. Lunatic - Audi A4 quattro - nael - 5:37
15. Hely - VW Passat Syncro - nael - 5:49
16. Räpikiisu - Audi A8 - nael - 6:00
17. m0cc - Audi 100 (fwd) - nael 6:12
...
74. Riimak - VW Passat Syncro - nael - 6:20 (FAIL !!! - aga ära muretse, edasi saab ainult paremini minna)
Laupäevased külastajad:
Teemo - Audi 90 quattro - 4:37
urquattro - Audi A4 quattro - 4:43
Xan:
Tegelikult mina võiksin veel praegugi vabalt kandideerida kõige mustemate kätega talvepäevalise tiitlile. Mis määre sul seal poolassi otsa sees oli,
et see maha ei taha tulla ?
Edit by Jõuvanker:
Jürarrak ja Maku sõitsid ühe ja sama autoga, seega kaksikvõit autole.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Väga väga lahe üritus oli, tore rahvas..ja kõik muu ka Hakkan edaspidi ka
nendest üritustest osa võtma
Tänud Kaakule, kes mind kaasa viitsis võtta
Minul ka siis esimene üritus AC seljataga ja väga lahe oli.
Aitähh teile, et tegite selle minu jaoks nii meeldejäävaks ja jään ootama
järgmisi üritusi
Kordaläinud üritus, eriti kui arvestada seda, et nädal tagasi oli see jäärajasõidu toimumine veel suure küsimärgi all. Oli lahe küll, tänud
osavõtjatele, tänud ajavõtjatele, tänud õlle- ja viinavõtjatele. Tänud Tarmole ja Serxile huvitavate küsimuste eest ja Meemehele eilse meeste
päästmise eest.
Need mõned väikesed juhtumid autodega läksid kõik hästi, külg eest sinna vallidesse sõites oleks saanud tunduvalt hullemini minna. Paar silda, sumpat,
stanget, natuke plastmassijuppe ja mõni väike mõlk - see kõik on ju korda tehtav.
Hea on asja juures see, et kõik talvepäevalised olid ühtemoodi abiks, seega polegi ju vahet, kes on korraldajad ja kes mitte. Hea näide oli kasvõi see
laupäevaõhtune söögitegemine saunamaja kõrval või koristamine pühapäeval.
Kaspar
Vägev jah.
Lamelliga saab sõita ja üliedukalt, mida näitab ka minu väljasõidetud aeg, ei ütleks, et just hästi oskan jäärajakurve võtta, kuid sirgetel sai
põhjagaasi ning pidamine oli siinkohal ülihea Suurim kiirus, mis ajasõidus
kellale sain, oli kriips üle 100km/h, kusjuures, rattad ei käinud sel kiirusel enam tühja. Rehviks oli Good Year IceNavi 195/65R15 ning uutena alla
kruvitud, rajaürituseks olid need juba ca 6000km vuranud.
Haavapuu kaikaga sai isegi C4 esiarniir omakohale, mida poleks uskunud, et puukaikaga saab tehtud. Ramoni karujõud oli väga abiks poolteljepoldi
lahtikeeramisel ning hiljem mitte nii abiks, kus kinni keeramisel lihtsalt võtme saba murdus
M10 poldi ja mutri otsimine oli lahe - polt leiti kiirelt, kuid mutrit otsiti paljude Audide kapoti alt, et kust saaks maha keerata, et Xani masina
arniir kinni saaks tõmmatud. Napilt oleks see mutter tulnud Teemo masina kapotialt downpipe ja turbo kuumakoja kinnituspoldilt kuid Meekas leidis sobiva mutri siiki enda tööriistakastist.
Kõrvalseisjana oli lahe õpetada ja mölised mutrikeerajatega, kes viitsisid paljakäsi käed õliseks teha, kuid õpetused olid asjakohased, ilmslet.
Esirattamutrid lahti, kuid ratas rummu otsast maha ei tulnud, kordamööda käis jalgadega tagumine vastu rattaäärt, hea vaade oli, kuid siis tuli hoop,
mis ratta rummust eraldas
Hiired rsk ei lasknud magada hommikul/päeval, kõbistasid kui näljased, mida nad ka ilmslet olid, seina vahel ja jooksid üle magamisruumi põranda.
Kepskarikad vägevad, kuid pikem polt ja alus oleks olnud väga asjakohased. Väga hea mõte kepsude realiseerimiseks
Jääpaksust järvel oli ca 38+cm, pprz peab enda küünarvarre üle mõõtma, saab täpse numbri jääpaksuse kohapealt, kuna tema käsi käis jääaugust sisse,
mõõtmaks jääpaksust.
Kristjan, umbes 40-42cm.
Tänud korraldajaonudele, kes ka külalised raja peale lasid.
Rada oli küll konralik, aga tühja sellest, jää peal on ikka lahe.
Kahjustused on kah võiks öelda minimaalsed(autosport ikkagi):
-esistange (remont+värv)
-põhjakate vähe viltu all
-logar nats puruks
-parem esirehv, see hakkas ilmselt kustuma II vooru ajal, auto püüdis võtta väga imelike poognad
Positiivne on jällegi see, et väike kolks, mis enne esisillas ja mida oli raske leida on nüüdseks tuvastatud.
Järgmise korrani.
Raivo
Üritus oli meeldejääv, nagu õeldakse: "mida ei mäleta, seda pole olnud." Seega pole seda mõtet ka meenutada
Korraldus oli tipp-topp vinks-vonks, tänud korraldajatele ja teistele talvepäevalistele.
Eraldi tänaks veel Veikot, kellel mingi hetk, veel korra, aru pähe tuli ja loobus oma üritusest üle sõita minu ettesõidetud kiirus, tema autoga, ühest
järveotsast teise. Roolitaga oli ikka märksa julgem istuda.
Epic_metali ja Turbot, kellega sai hommikuni tiksutud, lõpp oli sõna otseses mõttes juba tiksumine, enne seda aga meeldiv seltskond.
Rati, kes mulle suitsupaki orgunnis, teo eest mis oli juba organiseeritud ja teostamisel Lunaticu poolt
Jääraja sõidust niipalju, et mina oma autoga liikusin peaaegu et vallist valli ja mööda seda Väga rahulik kulgemine edasi, pidamist ei olnud kuskilt paista, tänu sellele et taga veel masteri lammellid olid.
Kuna kiirus suurt ei olnud siis sai sellegipoolest õnnelikult ilma spinnideta lõpuni rühitud.
Isiklike kannatuste poolepealt niipalju, et summuti kinnitustripp puruks, arvatavasti tingitud sama kurvi valliga, millele võiks anda nime Xan-i
järgi. Tänane tööpäev oli muidugi ka kannatus.
Tagasiteel koju võtsin Pärnust hääletaja peale, une leevendamiseks rääksin ta surnuks, peale seda tahtis ikka uni peale tulla, erksana hoidis vaid
allavajunud summuti, mis vastu tala lõrises kiirendamisel.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Igati kordaläninud nädalavahetus - suured tänud korraldajatele.
See laupäevane päev oli minule see talv esimene kord jäärajal - suur kahtlus oli kas üldse osa võtan, kuna A8 ei ole kuidagi selleks võistluseks sobiv
masin - huvi pärast sai siiski sõidetud.
Üllatuseks tulid välja sõidetud ajad 2,5 tonni kaaluva masinaga, lamell rehviga 255/40/R19
Mõned ringid harjutamist ja juba hakkas looma ja meenusid ka jääraja sõidu põhitõed.
Kõige suurem hirm, mis oli ka suureks takistuseks sõitmisel olid vallid ja auto lõhkumine - istusin kõrval mitmel teisel võistlejal - sealt jäistest
hüpekatest, mis diagonaalis üle raja läksid, lasid enamus täis gaasiga üle, pidin mina hoo maha pidurdama - esimesel ringil tundsin seda kohta mõnusa
pauguga velgedesse ja rohkem ei tahtnud.
Sama oli ka selle veits kurvilise pika sirgega enne finiit - osad turbokad jõudsid mitu käiku peeneks lasta, kui mina sellel alal pidin mitu korda
pidurdama, et mitte lõpetada vasakpoolses kõige kõrgemas ja valusamas vallis.
Kokkuvõttes selle tangi ja lamelliga 5 koht pole paha!
Jõuvanker õnnitlused kolmanda koha puhul - lamelli klassi võitja.
Viimastel sõitudel muutus rada juba nii libedaks, et ei olnud enam midagi lamelliga teha ja otsustasin auto säästmiseks rohkem mitte sõita. Kõigil
tulid viletsamad ajad ja järjest hakkas autodelt juppe lendame vallide pärast.
Raja kõrval taga järvel oli aga täielikult "fan" ühtlane pind millel ~7cm lund, seal sai päris pikalt "driftitud" (pprz tegi ka häid pilte, eks
neid näeb ka varsti) ja pärast sai veel jyrarraku urri taga aetud ringi sõites ninad vastakuti, päris hea video tuli pprz´il.
Saunatamised olid ka igati mõnusad - esimene üritus kus ma juhtusin sauna tulema ja meemees jooksis uksel vastu ja ütles, et hakkas tuline!
Ainuke asi, mis mulle ei meeldinud oli õlle joomine raja kõrval oma sõidukorra ootamisel osade tegelaste poolt, kes ei suutnud õhtust sauna ära oodata
- õlu on ka alkohool ja oli mainitud, et võistleja peab olema TÄIESTI kaine.
Tänan samuti korraldajaid, et võimaldati ainult jäärajast osa võtta. Absoluutarvestuses ikkagi kahe kiireima vahel. Raja kohta ütlen niipalju, et kõikidest AC selle talve radadest, Ilmatsalu,
Kolga-Jaani 1 ja 2 oli talvepäevade rada pigem siiski lumerada ja selline asi nagu Ilmatsalus, et alla 100kw ruulivad, poleks ilmselt seekord
päevavalgust näinud, kuna pidamist ikkagi oli. See seletab ka Kaisma rajal lamelli meeste edu.
Paljudel hakkas midagi kolisema või lagunes ära, kuid minu rallikas koliseb koguaeg niipalju, et ükski võistlus muutusi ei too.
Üks võimsate masinate võistus oli; Urquattro, a8, rs4, r5 20vt jne...
Sai isegi seda rada laupäeva õhtul proovitud, poole ringi peal hakkas juba autost kahju, aga mis teha, hea et ültsegi rada oli Päeval vaatamas käies tegi ikka urquattro südame soojaks
Täitsa muhe ettevõtmine oli.Sai tehtud nii ralli kui ka tralli.
Rada polnud kõige hullem, mõne ebamugavad kohad olid aga üldjoontes võib rahule jääda.
Kõva lamelliga päris talverehvide vastu muidugi ei saa aga peaasi et endal fun oli.
Maku muidugi arvas et ma üldse sõita ei oska Pika lunimise peale ma
siiski laenasin talle oma autot .Küll ta püüdis hea ja halvaga(ESP-ga ja ilma) ja ma veendusin et ka temast Märtinit ei saa.
ps.Erilised tänud loomulikult korraldajatele.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Maku, ega see nüüd nii hull ka ei olnud . Seda rada oleks olnud võimalik
paremate olude korral kiiremini sõita, kuid mõned jäised vallid olid tõepoolest päris ohtlikud ja sai sealtki hoogu maha lastud. Kusjuures lasin
minagi seal sirgel hoogu maha, sest kiirus oli seal päris suur (3 käik oli peaaegu tühjaks lastud, kiirus siis 130+). Peale sirget vallis käimine oli
tingitud sellest, et abs oli maas ja pidurdades tõmbas vibama.
Vanake sai proovile pandud ja pidas selle ilusti vastu, niiet lõpp hea, kõik hea. Sellele autole jäi see jäärajaüritus paraku küll esimeseks ja
viimaseks.
Siit leiab ka mõne kaadri sellest, mis tol nädalalõpul juhtus.
Väga hed pildid,tundub et lisaks proffidele on tõsine amatöör areenile astunud
HaHaaHaa, väga head pildid
Vaata mis mul siin on!
Väga viis emotsioonid tabatud.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Võtsin end ka kokku, klikk pildile:
(vahepeal oli kaamera Liivi, Brita, Heli, Ramoni ja kellegi käes veel?)
Galeriisse sai näputäis pilte juurde pandud
Kaaku levitatud link parandatud kujul siit:
Tsitaat: |
Sirvisin telefonimälus ja mis ma leidsin (kuna laupäeva jäärajasõidu lõpuks olid mälukaardid täis, olin sunnitud sidevahendiga pildistama )... Tähelepanu tasuks pöörata... ei, mitte velgedele, vaid allapoole vööd,
ehk Kaaku moodsatele jalatsitele.
IRWW ei noh...käis vist riietusesemete ja jalatsite peale pokkeri mäng??
Tsitaat: |