Selleks aastaks on nüüd autoga kihutamise üritused läbi. Pikk talv on ees ja saab mõelda milliste klassidega järgmisel aastal jätkata. Selles osas oli
selline osalejate arv kindlasti parem, et kõik said rohkem sõita ja võistlus ise oli ka meeldivalt lühike.
Suur
kõikidele osalejatele, pealtvaatajatele ja lihtsalt tublidele klubiliikmetele (Maia, Tatjana, Fugitive ja Epic_metal) kes käivad
aitamas üritusi korraldada. Kõik tulemused leiab siit ja klasside kaupa võitjad
altpoolt.
B-KLASS
I - Ahto Kruus
II - Rene Johanson
III - Brain Piirmets
Bracket-KLASS
I - Aivar Auväärt
II - Maksim Novi
III - Sander Kask
C-KLASS
I - Joel Zernask
II - Britt Häidrits
III - Siim Siimson
D-KLASS
I - Sander Kask
II - Neno Sõmmer
III - Ken Kasch
E-KLASS
I - Rene Fros
KIIREIM NAINE
Britt Häidrits - 14.650@147km/h
PARIM REAKSTIOON ELIMINAATORIS
Maanus Mei - 0.008 sekundit
Päris lahe oli. Sõita sai, mis siis, et kõik korrad kaotasin Eks sõit vajab harjutamist, eriti tree. Reaktsioon on nagu täitsa olematu
Viimase peal üritus . Kõik sujus , mõttetuid pause ja tõrkeid ei olnud . Selline peabki üks Drag olema
Tsitaat: |
jah, korralduse poolepealt oli väga hea.
vahepalaks olnud show oli muljetavaldav: ATVd, ET 13.0 ja üle 140km/h.
muidu, sõita sai jah palju
kahjuks polnud rada just "minu"
aga 5+
Tänane võistlus läks lõpus täitsa huvitavaks, kui vihma sadama hakkas...
pean silmas just finaali, kus stardis rattad pea kohapeal ringi käisid...
hooga sidur lahti ja kõik rattad käivad all ringi... esimese hooga ei tahtnud uskudagi... ma arvasin, et seda juhtub vaid võimsamate Audidega...
väga huvitav kogemus oli...
kiitus korraldajatele!... korraldus jälle väga hea... tore traditsioon juba...
kevadel jälle platsis...
http://tarmotomson.net <- pildid leiate kuskilt sealt ka, kui hiirega klõpsida viitsite
Kui keegi mingitel põhjustel ennast ära tunneb ja pilti oma arvelaua ketaste vahele saada soovib, siis e-posti aadress on profiilis olemas.
Fotokas hakkab ka juba ära kuivama
Tegelt ma tükk aega mõtlesin, et kas peale vihmasaju oli ka midagi teistmoodi...
...ja välja mõtlesin!
Esimest korda ei olnud vaja sodi koristada parklast ja raja äärest, väga viis
Suured tänud korraldajatele, üritus oli 5+. Timeslip'ide jagamine on päris huvitav amet kuigi pildistada aega eriti ei olnud jõudsin ikka mõnda klõpsu ära teha http://fugitive.pri.ee/main.php?g2_itemId=3826
kroppimata ja näppimata mingid klõpsud
Nagu ikka ainult kiidusõnad ja vahva nagu alati. Aga ma olen seda ka ennem öelnud, et AC-ga ei saagi ju muudmoodi.
Hea üritus, kõik oli tore ! Kuigi polnud aega võistlust jälgidagi korralikult. Minu auto seadistamisega jäi vist üks päev puudu Tänase päeva lõpus ta juba toimis enam-vähem. Tänud kõigile, kes aitasid autot putitada ja lahtisi lõdvikuid kinni panna !!!
Minagi sain siis ''käe valgeks''
Üritus oli äge, sain juurde palju kogemusi( enne tänast olin vaid mõned korrad starte proovind).
Aega pole kyll mingit erilist tulnud(rõhk puudus), rõhu otsimisega hakkame varsti tegelema
Aga noh, olen siiski uhke, et kaitsesin Saare naiste au ja kiidusõnad Offroadile, et Ta mind kaasa tiris ning mind juhendas
Suur tänu korraldajatele vahva yrituse eest!!!
Taaskord üks üritus, kus sai ise osaletud. Mind ei suuda dragilt vist miski eemal hoida Seekord küll kahjuks midagi head sealt ei tulnud. Kohapealt ära saamisega olid tõsised raskused. Üritus ise oli minumeelest väga 5+. Vähene osalejate arv ei pannud asja venima ja keegi ei pidanud oma sõitu kaua ootama. Ajavõtu süsteem toimis ka nii, nagu AC jaoks kohane. Aiwwa see on tore, et jäid rahule Kevadeni on aega harjutada ja siis uuesti. Ei jäänud see Sinul kindlasti viimaseks korraks
Mina olen igati rahul - sai täidetud päevaeesmärk 13,x aeg ja õnnestus ka klassivõit koju tuua. Tänud kõigile, kes selle võimalikuks tegid.
Tsitaat: |
Minu pildid http://www.album.ee/album/30051812/50125815
Jälle üks lahe üritus. Ilm taaskord Eestile kohane. Respekti
korraldajatele!!!
Mõned klõpsud ka!
Väga 5+. Tänud korraldajatele kes täitsid ühe laupäeva mu elus väga pro üritusega.
Ilm nagu Eestis ikka aga noh ... asi sai sellest olenemata väga korralikult ära tehtud.
Ahh, täielik jama oli. Mitte üritus siis, vaid enda tegemised. Auto oli C-klassi kiireim (ajasõitude võit 13,8) aga mitte sellise ülekaaluga, nagu
oleks 360hj lubanud (eeldasin alla 13seki aega). Ma tundsin juba linnas, et sellist minekut autol ei ole. Peale esimest starti tekkis tunne, et asi
võiks olla siduris. Kuna tal on on-off sidur aga kasutatakse teda linnas, siis seda libistatakse räigelt. Eks ta vahetusse läheb.
Eliminaatori esimene sõit oli paberil soolo. Teises ringis tuli vastu Britt, kelle vastu esimeses ringis minujaoks ohtlikum vastane Uko punase võttis.
Vaimselt mõtlesin juba finaalile Joeli vastu, kelle ajad lähenesid iga sõiduga minu ajale. Ja just selles faking poolfinaalis Britti vastu ei saanud
ma teist käiku sisse (autol on short-shifter ning Maku võib tõestada, et käiku vahetada on raske ) Lisaks otsustas tööle hakata muidu "katki olnud" ESP :O Ehk siis kronoloogilises järjekorras poolfinaali
sündmused: kindel reaktsioon (0.38) ja gaas põhja. Ehmatus, et auto poob ennast kinni ning parema silmaga nägin muidu kogu aeg põlenud ESP tule mitte
põlemist. Samal hetkel üritasin sisse panna teist käiku, õnnestus teise korraga. Parema käega ESP nupp välja ning gaas põhja. Selleks hetkeks oli
Britt läinud (temalt super reaktsioon 0,09). Reaktsiooniga ning 60 jalaga olin kaotanud talle juba 0,7 sekundit. Ning tänu seiklustele see aina
kasvas. Kõige julmem lugu juhtus aga sõidu keskel, kui Britt ei saanud sisse kolmandat käiku ning ma lähenesin talle tohutu kiirusega. Vahe
finishis oli 0,06 sekundit. Ma mäletan, et finishijoonel ma nõksutasin kehaga kaasa nagu kartautos, et kiiremini edasi saada Kokkuvõttes võib öelda, et Britt andis hea õppetunni, et võidusõitu ei
võideta paberil...
Igatahes minu loodetud finaal Joeli vastu kukkus kokku ning 3-da koha sõit Henriku vastu oli väike lohutus.
Huhh kergem hakkas
Tõsiselt hea meel on Ahto, Joeli ja Xan´i maeiteamitmenda võidu üle. Xan on koha kätte näidanud turbokatele, valus Nothing beats qubic inches.
Ja ei maksa unustada ka korraldusmeeskonda, vinge.
Ps. Quadid olid väga hea vahepala. Oli vist nr.22, mis 13.0 sõitis
Väga SUPER üritus oli, korraldajatele sügav kummardus. Ilmataat oleks võinud 2 h veel oodata, aga väike sabin lisas ka põnevust sõitu Järgmisel Drag`il tahaks isegi osaleda juba, seekord veel nii palju julgust ei
olnud
Minu esimene AC Drag üritus ja väga positiivne kogemus
Tegin ka mõned pildid, kui keegi soovib tutvuda, siis albumist saab.
Loodan, et kellegil ei teki probleemi, et reg märgid pole varjatud
Kahju, et seekord pidin ürituse ajal kuskil Prantsusmaal istuma, kindlasti oli jälle hea üritus nagu eelminegi. Ootaks siis pilte ja aegu jne. Endal on autoga kurjad plaanid ja loodetavasti järgmise aasta üritusteks tulevad ka ajad hoopis teised
mõned videod on ka, aga neid ma kuskile vast üles ei hakka riputama, aga kui ka nende soove kellelgi on, siis andku teada, panen maili peale. suht
lühikesed sutsakad.
üks siis MB, kes päeva parima burnout`i tegi,
siis üks (nagu lugupeetud kommenteeria-mikrimees ütles) ilusast ja kiirest audist, mille kapott on kole, tema stardist ja burnout`ist,
siis üks veel ATVde kiirendusest ja viimane siis hõbedane universaal S6 vs kolekapott (kuna nimesid ei tea)
Lisaks siis ka paar sõna siia. Minu jaoks oli päev muidugi totaalne kordaminek. Uus isiklik rekord 12,705@176 ja kahes klassis poodiumikoht. Juba
ajasõitude tulemusena vaatasin, et ohoo, täna saab nalja . D klassis
ainult Black Gekko kiirem ja sedagi kõigest 0.05 sekundi võrra. Eliminaatorite poolfinaal ja finaal vihmalibedal rajal oli aga minu auto selge ülekaal
silmnähtav. Tõepoolest, vabalthingava märksa sujuvam väändekõver tegi oma töö. Loomulikult ka mul täisgaasil rakenduv nitroshot kaotas hetkega
pidamise, ikkagi kolmandik jõust tuleb ju pudelist. Samas gaasi veidi maha lastes ei jäänud ma kogu oma jõust ilma ja täpselt seda oligi vaja . Turbokate klassi I koht tegi meele ikka väga heaks.
Bracketi III koht oli juba pigem kirss koogil.
Väike tõrvatilk ka. Kahjuks ei ole mul endiselt bracketi poolfinaalsõidu tulemusi. Puhtsportlikust aspektist, minu dial-in´i ilma mulle ütlemata
sekundi võrra suurendades pandi mind sisuliselt kott peas sõitma. Õnneks ma omaenda sõidu-arvestusvea tõttu ületasin finishijoone teisena ja seega
aktsepteerisin kaotust. Aga kahtlus jäi ja uurisin hiljem üle, et mis siis ikkagi toimus. Tuli välja , et ajavõtu soft nii suurt handycap´i
aktsepteerida ei suutnud ja lahendusena pandi minu indeksiks kordussõidus 13,5 asemel 14,5.
Järgmiseks aastaks ehk on ajavõtu softi taolise probleemi vältimiseks parandatud.
Edit: Selle minu viimase bracketisõidu tulemust pole ka seal teema esimeses postituses antud lingil. Et äkki saaks selle info kasvõi mulle
privaatsõnumiga saata.
Edit2: Sain info kätte ja järeldusena sain teada, et samade reaktsioonide ja õige handycap-i puhul oleks ma oma indeksi kapitaalselt lõhki sõitnud
selles sõidus anyway. Mis muide oligi minu taktika peamine miinus .
Tsitaat: |
Juks, võid mõõta kasvõi 101m pealt. Paigaldamise vaev, nagu öeldakse. Teine populaarne distants kiirendusspordis ongi 200m ehk 1/8 miili (näiteks speedest kanalis).
Tsitaat: |
Väga hea ladus üritus oli. Soovin korraldajatele ikka edu ja tahtmist. Minu enda sõidud olid masendavalt ebastabiilsed, kuid algaja õnn nagu
öeldakse
Muuseas bracket finaalis oli kahe auto vahe finišis 0,095 sekundit.
Kuhu 9 sekundi pillid jäid?
Soome
Minu poolt ka sügav kummardus ürituse korraldajatele!!
Väga vahva oli..ka pealtvaatajana..
sõitjatele kindlasti lisaks ka mõnus adrenaliinilaks
Isilklikult tänaks Hr.MaQQu(Margust) asjaliku ja mõnusa huumoriga tikitud võistluste kommenteerimise eest!!
Ei ole küll välismaal käinud samalaadseid võistlusi vaatamas,aga Eestis on küll need kommentaatorid väga lahedad..nagu meelejahutaja!!
Pange aga samamoodi edasi!
Järgmine aasta on kindlasti palju uusi tegijaid juures,nii et, ootame...
Tsitaat: |
Minugi poolt kiitus korraldajatele.Saaks ma ka enda esinemisega rahule jääda.Punane tuli esimeses eliminaatoris Britti vastu lõpetas minu ponnistused kuhugile kolmikusse jõuda.Aga see on juba kord õnnemäng mille magusaid vilju sai proovida C-klassi II-koht.Minu poolsed õnnitlused ja eks jääb ootama kevadet.
Tsitaat: |
Jee kook ruulis.
Minu jaoks oli see kook tiba liiga magus
Tarmo u have been banned for life. You fool.
Kook oli hea jah Isegi mulle pakuti seda.
Lühike kokkuvõte: kook oli hea, 3 komplekti mikri akusid, mis järjest tühjaks läksid (lõpuks loobusin ), ilusad Ivo, Xani, Neno ja Taavi stardid 2-3 pilti tegin ka vist. Kui väga laisk ei ole, panen millalgi üles.
koogi eest jah tänusõnad siitki poolt. veidi magus oli aga näljaga on konn ka kala
team outlaw tänab isegi kommentaatoreid
Ja miks mina koogist midagi ei tea ?
Tsitaat: |
Täiesti kordaläinud üritus, kiitus korraldajatele.
Tehnilises tehti kohe muidugi märkus et näe, see poiss on täna enda uksepolstritega, ehk siis seekord oli auto reeglitele vastavas konditsioonis.
Teine märkus oli vist nii, et muidu ilus auto aga nii koledad veljed alla pandud, otsustasime proovida mis juhtub kui veermikust kaotada 28kg.
Võib öelda et senimaani kui kuiv oli sellest midagi halvemaks ei läinud 60ft korra sähvatas 1,772 muidu stabiilselt 1,8 ehk pidamist nagu jagus.
Aga kevadist aega püüda ei õnnestunud, eks siin oli ka ilm mängus, teatavasti oli kevadel tugev tagantuul mis aitas kaasa paljudele isiklikele
rekorditele kuid nüüd sügisel oli raske ligilähedalegi saada.
Endaga jäin põhimõtteliselt rahule, seekord oli märgata isegi mingit stabiilsust, ET enamjaolt 12,6, 60ft 1,8 ja lõppkiirused ka enamvähem ühte
auku.
Üllatus:
Nähes kuidas Ken-il polnud pidamist Xan-i vastu, siis juba sain aru et finaal sõit black gekko vs. white beast saab olema keeruline.
Start kuskil 3500 rpm pealt, läks kergelt ringi sai lisatud gaasi teades et esimene niikuinii ei pea, kiirelt teine rauda ja uuesti ringi, mängisin
gaasiga nii ja naa aga pidamist ei tulnudki (hetke valitses autos täielik hämming, kõik näidikud käivad üles alla, mingi ebamäärane sahin, korra
mõtlesin et miski andis saba), kähku kolmas ning jälle kõik ringi, kohe gaas täitsa maha ja vajutasin uuesti ja nüüd alles oli tunda haakumist aga
selleks hetkeks oli Xan läinud.
Poleks uskunud et see rehvi ja liimi segu vihmaga nagu must jää võib olla.....
Igaljuhul sõita sai, kogemuse võrra rikkam, auto kestis.....mis hing veel tahta oskaks.
Sa võta oma pea cooleri toru seest välja, siis näed mis ümberringi toimub ka
Muideks, Kaspar, mitut võistlussõitu SINA pealt vaatasid?
Tsitaat: |
Ega jah, tuleb tunnistada, et mitte ühtegi
Jälle üks kordaläinud üritus,kõik sujus kiiresti ja viperusteta.
Vähemalt dragil saab teada kas auto töötab või mitte.
Tubli AC team ja kiitus ka kaasaelajatele.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Sai ka üritust vaatamas käidud ning taaskord üks meeldiv päev veedetud. Jääb vaid lausuda tänusõnad korraldajatele ning loomulikult ka osalejatele
krt uvitav kas mitte keegi ei viitsind ühtegi klõpsu teha punase outlaw-noole sõidust vä.. deem
Tsitaat: |
Rat, liiga naljakas oli ja kaamera ei püsinud käes.
Tsitaat: |
lahedalt tegus tööpäev! alguses sai aidatud tehnilises, edasi jagatud timeslippe, mingihetk proovitud pre-starteri ja ka päris-starteri ametit ja
lõpetuseks sai tihedas vihmasajus diplomeid illustreerida (vabandan varesejalgade pärast ).
nagu ikka, tänud meie erakordselt toredale korraldustiimile, koostöö teiega on alati puhas rõõm! aga seda Te muidugi juba teate. erilised tänud
seekord AudiTeamile, kes mind uues ametis juhendada viitsis
etsiis... järgmise korrani
annan veel natuke pilte, kel sooovi
ja vabandan nende ees, kes pole veel videojuppe kätte saanud, postitan need veel täna õhtul
pildid