Üritus oli väga tore ja väga hea korraldusega. Ka ilmataat soosis üritust. Minu poolt suured tänud AC-le. Ootaks nüüd ka pilte.
11.0 kohaliku Audi poolt on päris hea, lisaks peoga isiklikke rekordeid.
Tuul oli ehk natuke liiga külm ja tugev (pidevalt vedas erinevat prügi üle raja), aga muidu superluks üritus!
Ootaks natuke resultaate
Tsitaat: |
Neile kes tulemusi ootavad, saavad vaadata esialgseid online tulemusi SIIT (ajalises järjestuses).
Kuna osa meie tiimist on veel Haapsalus, siis üle GPRS pikalt kirjutama ei hakka, homme õhtul pikemalt.
SUUR KUMMARDUS kogu tiimi ees kes ürituse korraldamisega seotud olid! Samuti tahaks tänada osalejaid ja pealtvaatajaid, tublid olite.
Nice
Palju-palju isiklikke rekordeid, eredamad sõidud: ranz alla 13, puhmas 11.0 vägev.
Ja üks negatiivne asi ka, mis on alati sama, mingi osa rahvast ei suuda oma ajusagaratesse suruda seda, et need mustad kilekotid aia küljes ei ole
reklaamid, need on kotid kuhu tuleks panna prügi! Siis mingi vend oli suutnud ennast täiesti segamini kaanida, püsti püsis tänu kaasas olnud
naisterahvale. Et nagu milleks?
aga pilti siis ka: http://tarmotomson.net
Super orgunn, tänud!
Ajad, milles lõppkiirus on 0, on umbes-täpselt sekundi liiga kiired!
Siim Siimson Audi 80 BR 14.717 158 0.150 2.226 (puudub üldse hetkel tabelist, sõidetud kell 15.26 ja Viljarsi vastu)
Siim Siimson Audi 80 BR 15.261 155 0.127 2.376
Siim Siimson Audi 80 BR 14.466 0 0.032 2.224 (Toomas võitis sõidu, kuigi ajaliselt näitab minu võitu. Lisaks tuli mul boostivoolik lahti,
veeresin 50m pmst tühikäigul)
Indrek Raag Audi 200 D 12.533 0 0.236 1.920 (Peeter võitis tegelikult, kuigi aeg näitab Indreku võitu)
Indrek Raag Audi 200 D 13.603 166 0.275 1.962
Indrek Raag Audi 200 D 13.697 162 0.171 1.829
Argo Erikson Audi 200 D 12.366 0 0.023 1.831
Argo Erikson Audi 200 D 13.470 164 0.085 1.808
Argo Erikson Audi 200 D 13.534 163 0.051 1.838
Et ärgem sattugem vaimustusse null kiirusega aegadest.
Taaskord sai AC tiim väga korraliku üritusega hakkama! Väga vahva.
Paar pildipoissi ka. (kliki pildil)
Kristjan
sai ka esimest korda käsi valgeks tehtud. hea näide sellest, milline üks üritus peab olema. kõik sujus ilusti ja ilma viivitusteta - 5+
siiski, kas need 0 km/h lõppkiirusega ajad olid miskise sodi andurite vahele sattumise pärast või võib sinna tõesti +1 sek liita?
järgmist üritust oodates...
Kuna ei saa väita, et täpselt sekund, siis parem ei arvestaks neid lihtsalt.
üritus oli tõesti pro ja kiidusõnad kõigile kes selle päeva kordaminekule kaasa aitasid
varsti tuleb ka minult pisut pildimaterjali
üli hea pilt, üritus viimasepeal. tuul oleks vöinud olemata
olla aga selle vastu ei saa isegi AC. tublid ac team.
edit. tundub et see hää pilt ei tule lahti. see oli grill.
Mõned pildid on siis ka aadressil http://www.pbase.com/kadiv/acdrag
Üritusel ei käind seekord, kuid kodanikud, kes Haapsallu sõitsid võiks endale aega varuda, et mitte teha KORDUVAID möödasõite, mille tulemusena nii
vastu- kui taganttulijad peavad hinge kinni hoidma, et kas saab korraliku kabelimatsu või ei!
Et ei oleks umbmäärast paukumist, siis jutt paarisrakendist, mille VEDUR ja vagun olid põmst samad masinad (ühel perse peal 1,9TDI).
Tervitused teile!
Suure aitähh kõigile! Väga tore üritus oli
Mõni klõps ka minupoolt http://fugitive.pri.ee/main.php?g2_itemId=1199
Üritus oli väga tore. Sain ka lõpuks täitsa normaalse aja kirja. Kuid üks asi, mis jäi väga häirima oli see, et leek kapotialla on väiksem ohuallikas, kui plastpudel karterituulutuseks.
Üritus oli jah viimasepeal. Isiklikult suutsin välja sõita aja millepärast kohale üldse tulin... tahtmine oli alla 13 aeg ära sõita ning asjad kokku
pakkida... tuli lausa 12,85. Peale selle suutsin veel väga üllataval kombel selle kah üle sõita... 12,82
Kolmas koht D klassis tuli tegelikult puhtalt teise võistleja ebaõnne tõttu, marje autol otsustas koostöö lõpetada käigukast ning kolmas-neljas koha
sõit jäigi tegemata. Kui seda juhtunud ei oleks... oli marje auto ikka oluliselt kiirem minu omast ning täiesti korras tehnikaga oleks ta vast isegi
klassi kinni pannud... aga eks seda järgmine kord. Minu masin jääb nüüd ainult rinka jaoks, dragil ei ole stock tehnikaga enam suurt midagi teha, aeg
on välja sõidetud ja seda enam üle ei sõida (kui siis võibolt 0,1 sekundit teatud asjadega saaks... aga kas sel enam mõtet on?).
Esimene kord ise üritusel sõita, ja mulje jäi ikka väga väga hea. Viimases sõidus sõidetud ajaga olen ka ülirahul
Tsitaat: |
Üritus taaskord 10 punkti vääriline, nagu tavaliselt. Au ja kiitus korraldajatele.
Mõned pildid ka
Kuna ma käisin ja osalesin esimest korda sellisel üritusel olen ma üritusega ja ka oma kohaga väga rahul
Tsitaat: |
Kõik oli hea ... oleks auto ka lõpuni vastu pidanud oleks veel parem olnud
esimene sõit võttis hr. detonatsioon 2 küünalt ja tagasiteel koju lendas kaanetihend. Aga isiklik rekord tuli, niiet üldiselt rahul.
11.0 oli ka kõva.
Tänan AC tiimi ilusa ürituse eest.Algsed sekkeldused said lahenduse ja kõik sujus lõppuks ilusti. ise peab rahul olema aga ei tea mis edasi peale hakkata
Lahe üritus, lahe koht. Ka minu poolt suurimad tänud korraldajatele nende vaeva ja aja eest.
PS. Muide auhinnaks saadud shampus mahtus täpselt auhinnaks saadud karikasse ja maitses seda parem
Taskord hea üritus AC Teami poolt, endalegi üllatuseks on auto aastaga pool sekundit aeglasemaks jäänud.
Hea meel on "Gekko" ja Neno esituse üle.
Tsitaat: |
Oli hea üritus. Kahju mulgist ja ässast.
OT:
Kuule Jürgen, sry, aga ma nüüd ei saa kokkuvõttes aru, mida sa öelda tahad sellega / mida sa siin kobised ? Kas sina pidid oma sõidutrajektoori või
kiirust muutma kellegi pärast ? Või oled lihtsalt selline, et ei saa vait olla (nagu minagi praegu ) ?
Tere minugi poolt!
Minu isiklik arvamus on, et tänavune üritus ei olnud nii sujuv kui varem on olnud. Seal on omad agad, kuid need on staffile arutamiseks.
Tahan vabandada staffi nimel, et me ei kandnud veste (v.a. Black). Sellest oli ka tingitud Henri pahameel, et tema masin nii hilja üle vaadati.
Järgmine kord on staffidel vestid seljas ja me peaksime olema kergesti leitavad.
Tehnilisest. Tahan tänada inimesi, kes tõesti lugesid mu postitust ja olid vaeva näinud. Näiteks pärnakate akud olid väga korralikult kinnitatud.
Kiitus Teile! Samas häbi nendele inimestele, kes tulevad endiselt võistlustele ja ei loe reegleid läbi. Eks nad ise teavad, kellest jutt käib. Nii
palju veel teadmiseks, et kõiki reegleid ei saagi kunagi paberile kirjutada. Tuleb läheneda individuaalselt ja loogiliselt.
Aitäh Teile!
Marko
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Lisan klasside kaupa tulemused ka siia, kogu aegadega seonduva aga homme.
Bracket - Klass
I - Marko Vaiksalu
II - Kaspar Viik
III - Viljar Saks
B - Klass
I - Ahto Kruus
II - Rene Johanson
III - Rene Puhk
C- Klass
I - Ville Vellend
II - Uko Lilleorg
III - Heiki Eelma
D - Klass
I - Neno Sõmmer
II - Ken Kasch
III - Rando Nõmm
E - Klass
I - Henri Puhmas
II - Jane Melts
III - Andres Sarapuu
Kiireim naine oli seekord Marje Salumets ajaga 12.322 sekundit.
Parim reaktsooniaja eliminaatoris saavutas Neno Sõmmer ja selleks oli 0.001 sekundit.
Palju õnne kõikidele võitjatele !!!
AC kevad drag-ile sai tuldud mitte just kõige parema kindlustundega, sest kella 2-ni öösel sai otsitud põhjust kõrgele EGT-le ja väga viletsale
minekule.
Enne seda sai tehtud veel õlivahetus ning pärast seda kähku autot pesema ja tee või tina lihtsalt ei astu nagu peaks.
Kapott üles ja pistikuid ühendusi kontrollima, kõik sai üle logistatud ning proovima....ja ikka ei midagi.
Juba olid mõtted et ei saagi sõitma, otsustasin veel korra pilgu peale visata ja ning pihusti lati peal vedeles gaasisiibri poteka üks ühendus, seda
mudides asi muutus.....ja oligi viga käes.
Sain kuskil 3-st magama ja siis 7-st üles, Haapsallu pikk ja mitte just kõige siledam tee.
Võistlus päevast endast:
Minu poolt tänusõnad Matis Kõverikule, kes laenas enda auto uksepolstreid, ilma nendeta oleksin läinud kas E klassi või oleksin olnud pealtvaataja.
Siinkohal vabandan ka AC staff-i ees, järgmine kord olen targem ja loen reeglid läbi et vältida sekeldusi.
Tänusõnad samuti Tarmo-le (kasutaja alfons kes auto esimene omanik eestis), tema laenas enda sisselaskeõhu temperatuuri andurit ja oli ka nõu ja jõuga
abis.
Ja nüüd kiidusõnad Tarmo Tellingule (auto teine omanik eestis), et nii kiire auto kokku panid.
Mina läksin püüdma 12,5-12,6 aega, mis ka kohe esimestel ajasõitudel tuli.
Aga finaalis 12,281 see oli küll üle ootuste.
Võib öelda et võistluse esimene murdepunkt oli eliminaator sõit Peeter Kaera RS4-ja vastu. Start oleks saanud parem olla, aga lõppkiirus oli mul
seekord päeva halvim 176km/h, arvan et gaasisiibri poteka ühendus võis korraks jamada (stardirivis ootates seda vahel juhtus).
Kui Peetril poleks teisele käigule vahetades rõhk ära kadunud, siis oleks ta ka võitnud, sest niikui ma üle finisi joone sain tuiskas tema 183km/h
minust mööda.
Nii, ja millest tuli selline reaktsiooni aeg Marje vastu sõites....noh ma karstin peksa saada.
Sest eelnevalt oli ta välja sõitnud 12,3 ja ka minul oli senimaani päeva parim 12,3....et siis tuli lihtsalt riskida mis võib öelda et oli puhas õnn
(ülejäänud reaktsioonid olid suht kesised ja kõikuvad).
Ja viimaseks sõiduks Ken Kasch-i vastu sai käiku lastud ka viimased standard nipid et saada hea aeg, cooleri jahutus jääkottidega, papp filtri
eemaldamine (sai hommikul kõvasti tolmu kuna Kilingi-Nõmme ja Pärnu vahel teeremont).
Ja see aitas.
Isiklikud rekordid:
ET 12,281
60ft 1,728
lõppkiirus 185km/h
reaktsioon 0,001 seda vast minul rohkem ei juhtu.
Tänud AC rahvale ja kõigile teistele kes kaasa elasid.
Väga soe tunne veel siiani.
Väga hästi organiseeritud üritus ja kiitus AC tiimile.
StreetR-ile niipalju, et nüüd tuleb hakata natuke autot ümber ehitama, et rajale pääseda
Lugemiseks sulle link ka
Reeglid
Tundub et oli lahe üritus Väga kahju et ei saanud üritusel ise viibida
Suured õnnitlused Henrile ka minu poolt.(Y)Nüüd jääb vaid järgmistel ürituselt oodata 10.x aega
minu pildid:
http://picasaweb.google.co.uk/sistahh/20080524ACDragKevad
T6esti v2ga hea organiseeritud yritus oli. Bracket oli ka uus ja V2GA huvitav v6istlusklass. Oma dial in-st 0.043 sek mooda s6ita oli ikka minu jaoks
fantastiline tulemus. Karikas oli ka muidugi fantastiline
Kindlasti ootan juba sygis AC Drag-i.
Edu ja jaksu teile korraldajad. 5+ too! T2nud.
väga meeldiv üritus oli tõesti.
siitpoolt ka mõned pildid, mis küll sõbra tehtud aga luba link siia visata olemas
http://fotoalbum.ee/photos/kalaxx/sets/472181/
lõpuks sain ka pildid ülesse laetud
Pildid
Tsitaat: |
viga peaks nüüd parandatud olema
vabandan ebameeldivuste pärast
Tsitaat: |
Sul ei ole piisavalt ligipääsuõigusi, et seda albumit vaadata
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Minu meelest on taas kiitmata jäänud isikud, kes tegid kõige nürimat tööd, ehk siis pidid istuma väravas ja müüma pileteid.
Tublid, Cam ja Kaljukiisu.
Vaadates kasvõi timeslip'e, siis on näha, et ettevõtmine on kõvasti arenenud. Väga chill.
Mõned viivitused küll olid aga aeg lippas suhteiselt kiiresti. Õhtu poole tõmbas tuul ka soojaks ja üsna mõnna oli juba.
Aitäh Peetrile, kes korduvalt ja korduvalt kiivrit laenas.
Aitäh Liivile ja Serxile, kes autot sodisid.
Muhe üritus oli, keep going.
Tsitaat: |
Jällegi väga hästi korraldatud üritus, kuhu oli hea tulla ja veel parem osa võtta... korraldajatele ikka jõudu ja jaksu!...
Tuli siis juba kolmas järestikune teine koht omas klassis... ja uus isiklik 15,214... veel viimane nädal enne võistlust sai kõvasti lammutatud ja
ehitatud... kahjuks ei jõudnud oma õhulugeja probleeme täielikult lahendada ja uut filtrikasti sissevõttu ei jõudnud samuti katsetada... kuid uus rekord andis vaid innustust juurde ka need probleemid lahendada ja
auto veelgi kiiremaks teha...
tore ka näha, et B klassis 15 sekundit lõpuks langes... ja aeg 14,7 on tore siht, kuhu püüelda...
Lisan samuti oma lugupidamise korraldustiimile.
Tänuväärseks pean AC drag'i seetõttu, et on hea ja selge ülevaade Eesti Audi pargi sooritusvõimest. Eriti pean silmas just D-klassi, millest näeme,
et (põhiliselt)r5 20vT tehnika osas on "knowhow" arenenud järjekindlalt ning sellele vastavalt ka tulemused. Kindlalt on veel garaazides/hoovides
mitmeid võrdlusvõimelisi masinaid antud võistlusel osalemaks.
Seega arvan, et automarkide/klubide lõikes on Audiklubi oma drag'ga tõestanud kunagise kuulsa rallipõlvkonna tipu Audi r5 turbomoto ja Quattro
veoskeemi suurt võimekust ja potentsiaali.
jah, kangematele Audidele saab vastu ainult mõni üksik jaapanlane ning usa-raud.
ülejäänud on pmst outclassed
Tore oli nagu alati. Mõni väga kaootiline pilt ka. Eriti ei olnud aega plõksida.
Aitäh korraldajatele ja kiidusõnad starterile - stage'imise ja puu käivitumise vahel oli täpselt piisav ajavahe.
Suurepäne ilm, meeldivad inimesed, ladus ja kõrgetasemeline korraldus.
Bläck´pildid saavad 10 punkti tänu komentaaridele
Elu esimene Audiklubi üritusest osavõtt ja pean samuti kõigi korraldajate ja ka osavõtjate ees mütsi maha võtma sest nii ladusalt korraldatud olengul
pole ammu saanud osaletud..
Heiki
Üritus oli tasemel, kõik sujus. Hea oli vaadata D klassi ja oma uksepolstritele kaasa elada. Hea on vaadata kuidas originaali lähedaste mootoritega 12 sek aegasid sõidetakse. Henri on oma heade sõitudega juba nii ära hellitanud, et huviga ootan juba 11 sekundi alistamist. Ise pole juba teist korda starti jõudnud ja mõlemad korrad on süüdi "ise tehtud hästi perses" variant.
Selle peale vaid 'Go, Kaaku!'
Tsitaat: |
Paar plõksu ka minu aparaadist... Aega võttis aga...