Ja siiski, kui kõik toimib on jookvalt tulemusi näha:
http://www.drag.audiclub.ee/online/
EDIT by indro
Lisan siia esimesse postitusse ka lingi aegadele ja samuti kohad
klasside lõikes.
A- KLASS
I - Janek Kurg, Audi 80
II - Mark Meikas, Audi 100 Avant
III - Silver Annimäe - Audi Coupe
B - KLASS
I - Ahto Kruus, Audi 90
II - Rene Johanson, Audi Coupe
III - Rainer Puhmas, Audi Coupe
C - KLASS
I - Tarmo Telling, Audi S3
II - Argo Erikson, Audi 200 Avant
III - Britt Häidrits, Audi TT
D - KLASS
I - Henrik Andresen, Audi 200
II - Peeter Kaera, Audi RS4
III - Henri Puhmas, Audi 200 Avant
E - KLASS
I - Juhani (Jussi) Kautto, Audi RS6
II - Tomi Paavola, Audi S2
III - Reet Hunt, Chevrolet Corvette
Kiireim naine - Reet Hunt, ET 11.628
Parim reaktsioon eliminaatoris - Raido Arro, 0.001 sekundit.
PALJU ÕNNE VÕITJATELE!
Niih, käidud, nähtud ja isegi osaletud...
Ma poleks siia mingeid kommentaare teinud aga pean siiski tähelepanu juhtima "söögile" (kõik muu oli väga hea) mida seal müüdi...
Ma pole sellist P*ska tükk aega näinud mida seal 70.- eest protsjon müüdi, selline "söök" tuleks ära keelata. Ja see on kõigi arvamus kellega seal
söögi teemal suhtlesin.
Minu ettepanek on, et järgmistel üritustel peaks 101% kindlalt muu toidlustaja olema ning enne müügidiili sõlmimist võiks mingid kavaliteedi nõuded
paikka panna...
See söök oli ka põhjuseks miks ei viitsinud lõpuni olla, siiani süda paha sellest p*sast...
Tsitaat: |
minu tagasihoidlikud PILDID seebi karbiga.
lahe üritus järjekordselt.
AC kiirenduse üritused lähevad järjest paremaks ja huvitavamaks. Mulle meeldis põhimõtteliselt kõik (söögiletti ei uurinud... ).
Tip-top!
Tsitaat: |
Väga tore üritus oli 5+
Üritus oli viimase peal.Ilm 5+ . Suured tänud korraldajatele
ja läbi ta saigi, mõned rekordid, mõned kõverad kepsud, ilus ilm ja hea ajaviide lõpujoonel.
mõned minupoolsed kaardid lõpust ja auhinnatutest leiate http://galerii.tarmotomson.net/uus_audiclub/ kus on link edasi galeriisse
Mõned klõpsud siis ka minu poolt: http://lauri.click.ee/view_album.php?set_albumName=ac_drag
Põnev võistlus oli,järjekordselt hästi õnnestunud.Kahjuks vedas sidur lõpus alt.Aga rahul isikliku rekordiga(12.6).Alp oli D klassi võidu auga ära teeninud.
Ilus ilm,hea korraldusPaar töötlemata pilti kah juurde
http://nagi.ee/photos/tnxtnx/sets/37739/
Üritus oli igati OK, nagu ikka AC üritustel on olnud... oli ka seekord ilm vägagi hea sellise ürituse jaoks Korraldus oli ka vägagi 5, ei ole midagi paha öelda suurimad tänud AC team.
Sai sõidetud ka enda isiklik rekord 13,078 ja sellega olen igati rahul.
Mõni klõps ka minu kaamerast (mitte minult, sest mina ei teinud ühtki pilti ): http://ranz.planet.ee/ACdrag/
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
See mida seal hommikul anti oli küll täiesti mööda asi...
Nagu enne ütlesin siis see ei ole ainult minu arvamus, kõik kes sõid ütlesid seda, ehk pärastpoole asi paranes aga alguses oli asi vägagi mööda.
Postituse mõte on tegelt vaid selles, et korraldajad teaks mis osalejatele ei meeldinud, ega Teie (korraldajad) pole süüdi toidu kvaliteedis!
Tsitaat: |
Väga vinge üritus, D-klassi autod andsid lisavürtsi kogu asjale.
Hea on näha, mis on välja kasvanud esimesest kunagisest üritusest... Korraldajate ees müts maha, inimesed teevad põhitöö kõrvalt asja hingega.
Ma vist suht esimest korda tulin täiesti "käed taskus", ehk sai niisama oldud. See võimaldas vaadata autosid, kihutamist, kuulata kommentaatoreid
(väga bueno muideks) ning tegeleda niisama lobisemisega. Lisaks sai lapsele õpetatud, et pärnakad on hullud, esivedu pole vedu ning kindlasti midagi
tarka veel
Ja väljudes alles jõudsin piiluda Robinsoni autot, mis on minuarust selle aasta-arvu (julgelt +-5aastat) kõige korralikum auto üldse Eestis
Nüüd ootaks Serxi pilte. Ja tulemusi.
Väga viis üritus oli midagi ei üte pahasti. Huraa ranz 13.0 puhul ja Iffile edu (ehitamisel) ja loodame et midagi hullu pole...
Well done, nice work Ac team
Võistlus hea!
Viimasel ajal üritan (Audi)Dragidel jälgida just seda, kuda keegi esimeselt teisele käigule saab, et ei langeks boost, et ei tekiks nö. tühja auku
enne kui teisega rõhu jälle üles saab. Seekord jäid hästi meelde Robinsoni väga "sujuvad" minekud ja samuti ka Henry Puhmas'e hall 200 Avant ei
jäänud alla. Au meestele
Paavola tiimi meestel olid selja peal igaugused kirjad, aga ühel oli hea "Kaikki alle 2bar on vapareita" ehk siis" kõik alla 2bar'i on
vabalthingavad"
Korraldusega võib väga rahule jääda ja ilmaga ka.
Kommentaatoritest niipalju, et natuke rohkem tausta uurimist võistlejate kohta ei oleks paha.. enne kui umbropsu mingeid väiteid loopida.
Ja seda ka, et solvata ja kritiseerida oskab kahjuks küll igaüks.. aga need tibikesed seal raja ääres kellele mu sõitmine üldse ei meeldinud võiks
siis ise tulla ja näidata kuidas sõitma peab.
Väga rahul üritusega au ja kiitus AC Teamilie kes töötas suure pärasel. Ise samuti rahul 12.7aeg nelja silindriga pole paha
jah, jällegi superüritus ac teami poolt.
sõitjate autode kohta jah lisainffi, minupoolest võiks registreerumisel antud infi kohe korraldajate poole saata, minul pole küll kahju enda vähestest
modifikatsioonidest kirjutada.
see üritus oli kõlarid kuidagi imelikult suunatud, see kõlar mis autoderea poole suunatud ei töötanud mingil põhjusel vist? ühesõnaga, sinna poole
polnud küll suurt midagi kuulda tulemuste jms kohta.
Väga kena meeldiv pühapäev sai veedetud!
Tänud korraldajatele super töö ( ei mingeid venitamisi ega suuremaid pause ressept!)
Endal läks õnnetult ja õnnelikult. St auto ei liikunud aga viimasel vindil peale esimest sõitu avastasin, et hammaka kiil oli lahkunud ja 2 hammast
ära nihkunud Huhh hea, et mootor ühte tükki jäi
Ma siis jätkan siin seda kiidulaulu ja kordan, et korraldusega võib tõesti 100% rahule jääda, niiet suuuuuur kummardus korraldajatele!
Aga seekordne võistlus näitas, et auto kapotialune on küll sõiduvõimeline aga mitte kindlasti kohe veel valmis ja käiguhoovastik pole kah just kõige
töökindlam.
Siinkohal peakski sulle Britt suured tänud ytlema, et sa mind katkise auto juurest tagasi stardi juurde toimetasid!
Ja tänu meeskonna operatiivsele tööle sain ma ruttu masina parklasse tagasi ning enne eliminaatoreid ära parandatud.
Tsitaat: |
TULEMUSED on nüüd ka üleval. Kui kellegile midagi kahtlast silma
seal hakkab, siis paluks mulle teada anda.
A- KLASS
I - Janek Kurg, Audi 80
II - Mark Meikas, Audi 100 Avant
III - Silver Annimäe - Audi Coupe
B - KLASS
I - Ahto Kruus, Audi 90
II - Rene Johanson, Audi Coupe
III - Rainer Puhmas, Audi Coupe
C - KLASS
I - Tarmo Telling, Audi S3
II - Argo Erikson, Audi 200 Avant
III - Britt Häidrits, Audi TT
D - KLASS
I - Henrik Andresen, Audi 200
II - Peeter Kaera, Audi RS4
III - Henri Puhmas, Audi 200 Avant
E - KLASS
I - Juhani (Jussi) Kautto, Audi RS6
II - Tomi Paavola, Audi S2
III - Reet Hunt, Chevrolet Corvette
Kiireim naine - Reet Hunt, ET 11.628
Parim reaktsioon eliminaatoris - Raido Arro, 0.001 sekundit.
PALJU ÕNNE VÕITJATELE!
Tomi autoga siis selline seis, et teises silindris on kutsumata külalised. Jyrki pakub, et paigaldusel on jäänud sisselaskesse midagi pisikest kuid
ülemäärast. Samas mootor haiget ei saanud.
Lisaks pingutasid üle ka rõhuga- tagantpoolt kolmandas sõidus nimelt oli rõhk 3,xbari... Seetõttu sisselaskekolle paisus tundmatuseni ning võimalik,
et mingi tükk lahkus omalt kohalt (keevitusjääk). Pleenum rebenes.
Viimane sõit oli 4 pütiga ning teise käiguga start.
Terve Jyrki/Tomi tiim tervitab ning tänab korraldajaid hea ürituse eest. Lisaks on uued nukad ja uus turbo juba teel ning järgmiseks aastaks lubatakse
aega, mis algab ühekohalise numbriga. Mootor pidi lahti võetama anyway.
Kuradi jama rsk. Aegade järgi vaadates oleks kolmas järjestikune sügisdragi klassivõit suhteliselt valutult tulnud. Kuubiku sain isegi sõitma, aga nii
nõme kui see ka ei ole, siis vargapoltide padrun on pika ehitamise käigus ära kadunud ja ma ei saa naastrehve auto alt kätte.
Ka pealtvaatajana oli üritus väga viis. Täitsa nagu päris kohe. 5+
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Sorry - ei teadnudki, et see auto alla 13,7 sõidab
Kui nüüd eelnevaid sõite vaadata siis jah alla 14 see masin veel sõitnud ei ole. Ehk siis kui masina olukord sama mis 2006a dragil siis ei oleks siit küll miskit võitu tulnud
Joeli vast ei pannud seda Tarmo sõidetud C-klassi kiiret aega tähele lihtsalt- oli teine nimekirja päris eesotsas. Nii eest ei oska veel C-klassi autosid otsida
üks parimaid või isegi kõige paremini korraldatud üritus kus osalenud olen.
Kiitus!
uus isiklik rekord
aga seda kuubikut mis eelpool nimetatud vist kõik inimesed näha ei saa siin foorumis.
Pets
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Käidud, nähtud - seekord küll tehnilistel põhjustel pealtvaatajana kuid seda rohkem aega jäi sõitude jälgimiseks. Korraldus oli super nagu alati ja Audid veelgi paremad. Kahju ainult, et 9.xxx aega veel välja ei sõidetud, kuid ega seegi loodetavasti enam kaugel pole Mõned seebikaga tehtud pildid leiab siit.
Järjekordselt korda läinud üritus. Ilmataatki oli Audi meeste / naiste poolt ja andis väga hea sügisilma. Mida enamat tahta ühelt kiirenduselt, kui
head ilma, kiireid autosid ja sujuvat ajavõttu. Kõik see oli olemas.
Pildid
Ainuke asi mis meele "mõruks" tegi, oli kolmandat korda järjest saavutatud teine koht mikromootorite klassis.
Väga hea üritus oli! Kahjuks ise ei saand kaua olla ja nägin aint ajasõitude esimest ringi
Soomlased saatsid ka nende poolt tehtud video :
http://www.lvi-paavola.com/data/AC_drag_2007.wmv
Ai vanakurat, ma ei pannud seda TT aega tähele jah. Palun vabandust. Ma
tegelikult ei teadnud ka, et TT sõitis C klassis, sest võistlusklasside järgi oli turbokatest C-klassis ainult 2,2 10vT ja 1,8T ning selle loogika
järgi saingi parimaks C-klassi ajaks Britt'i 14,8. Ju siis peakohtunik otsustas 2,0 TFSI kah C-klassi paigutada.
Igatahes, stock S3 kohta on 13,7 minu meelest väga kõva tulemus.
Eelmisel korral (ET 14,1) mul auto üle 5k rpm ei tahtnud kuidagi käia (poolide laadeaeg oli paigast ära), aga spekuleerida et seekord oleks reaalselt
13,7 suutnud ära sõita sellegipoolest ei tihka. Eks järgmine aasta paistab...
Aga äkki oleks TT finaalis punase võtnud. Noh, äkki oleks noh. Nagu Mart Pere eelmisel aastal...
Seekord jälgisin üritust natuke kõrgemalt
Aga pilte:
12,6:
12,5:
11,7:
10,3:
10,0:
Rahajõmmid, kes isegi mainimise peale ei raatsinud 50.- piletit osta :
ja ülejäänud klõpsud.
S
nii, gallerii sai valmis. mõned pildid minu poolt
http://fugitive.pri.ee