Ootaks nüüd huviga pilte ja tulemusi juba siia. Kahjuks omal ei olnud võimalik üritusest osa võtta.
edit by MaQQu: lisan lingi tulemustega esimesse postitusse, et ei peaks sellest pikast teemast neid otsima : LINK
Igati 5 pluss üritus oli kuigi jah ise ei sõitnud teatud põhjustel aga ilm oli ka lõpuks supper ja sai palju uusi tuttavaid ja ka vanu tuttavaid oli
hea näha! Nii mõnigi mees üllatas oma aegadega silmas pean lurit ja ivot istu viis :d ja loodan et ka Absoluti koer väga suurt pohmelust ei pea. Edu
ka neile kes pidid katkestama ja sügisel jälle. Loodan ka sügisel sõitta kuigi jah plaane ei tohi ju teha.
Muidu oli täitsa ok!
5+ korraldajatele
Nagu ikka Oliveri sinilind ei tõusnud lendu aga selle eest tegid 200-d siga
vingeid sõite.
Eliminatoriks ja finaaliks oli päike väljas ja üritusega siga rahul
Siin on minu poolsed pildid
Hiljem lisan ka videod "sinilinnu lennust" ja "200 vs 200"
PS! Kes mikkrisse rõhatses???
ma kohe mitte ei saa olla vaikki ja mitte kommenteerida "paljuklapilisi nuhtluseid" väga mage
siin mõne venna "320 kw oli näha" kuidas üldse ei ole asi nii nagu peaks.
ühesõnaga tahtsin öelda, et väga kõvad jutuvennad olete olnud terve talve.
No hard feelings,
Sisuliselt oli täna kindlasti palju isiklikke rekordeid nagu ka xan-i white beast, mis sõitis uskumatud 13,2..
selle üle oli tõeliselt hea meel
Müts maha ja sügav kummardus korraldajate ees 5 palli süsteemis annaksin tänasele üritusele hinde 6.
Kahju on enda punasest tulest elliminaatoris.
Korraldajatele järgmiseks korraks natuke mõtlemist:
B klass 3,0 Tdi 171Kw on natuke ebavõrdne vastane teistele
C klass 4,2 + nitro ei ole vabalthingav (mujal loetakse ka keemilist ülelaadimist võrdeks turboga) ei ole võrdne vastane vabalthingavatele ja
"väikestele" turbokatele (võrrelge 1. ja 2. koha aegade vahet, mis oli peaaegu 3 sekundit !!!).
See võibolla ka seletab 1,8T ja 10V T omanike olematu huvi AC Dragi vastu.
Kena üritus.
... murdosa sekundit hiljem andis ülakanne alla...
chill
200-d liikusid hästi, ilus oli vaadata, Kahju oli, et Jupitovi 5,2 liitrist kohal ei olnud, selle vastu oleks tahtnud sõita. Ja sügisel võin vabalt ka
turbokatega konkureerida. See 13,246 ei ole veel koht, kuhu ma pidama kavatsen jääda
Karm pilt :d
Tsitaat: |
Tsitaat: |
kahjuks ise ei jõudnud.pange pilte kõvasti
no krt,...selline tunne pilti vaadates et seal tonn telliseid pagassi
aetud
Tsitaat: |
Olin kohal kõrvalseisjana, ilm oli algus külm, lõpus juba kõvasti parem. Korraldusele küll midagi ette ei heida, paras hulk autosid ja piisavalt igasse klassi. Minu jaoks jätsid kõige sügavama mulje need kaks vanemat (200-ad) tumesinist sedaanikolli, mis fooritule süttides kõik oma jõu suunasid läbi kummiketta asfaldile ja kadusid aukartustäratavalt.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
mõni kaader siis ka minu objektiivist
ja pärast asju kokku korjates tegi meele mõrudaks üks asi:
kui sügisel peaks mõni "täpsireissija" kohale tulema, siis saab tema koristada kogu platsi !!!!
LASTEAED !!!
erikuradiläbu oli maas teie parkimiskohtade juures...ja kes koristama peab?
mis me need mustad kilekotid oma lõbuks sinna aia peale riputasime?
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Väga suur kiitus korraldajatele toreda päeva eest
Panin ka siis mõned pildid üles.
Järjekordselt AC poolt väga tore üritus. Loodan, et on võimalus ka järgmistel kohal olla.
väga vinge üritus 2 thumbs up!
mõned pildid minu poolt kah.
esimesed on küll kehva kvaliteediga kuna unustasin ISO väiksemaks keerata
http://www.zone.ee/fugitive56/
Oliveri RS2 sõidud
RS2 vs S2 ->http://www.youtube.com/watch?v=_kSD_AS_hdY
RS2 vs S4 -> http://www.youtube.com/watch?v=NPuNcPIImaw
RS2 vs B4 -> http://www.youtube.com/watch?v=fIR_2taL1yg
RS2 vs RS4 -> http://www.youtube.com/watch?v=WrjUDGcsDdM
Lemmik
200 vs 200 -> http://www.youtube.com/watch?v=IUFvtbad43M
Minu poolt SUUR kummardus kõigile neile kes korraldusega seotud oli, nimesi eraldi välja tooma ei hakka - teate ju isegi kes te kõik seal olite.
Osalejatele muidugi ka suured tänud aga ühtlasi paneks südamele seda, et registreerimise algus ja lõpp on paika pandud selleks, et see aeg ka kohal
olla ja ennast ära registreerida. Sellisel üritusel on erinevad etapid ja ühe eriamine hakkab mõjutama ka kõige ülejäänu toimimist.
Kes on eelnevatel klubi kiirendusetel käinud, nägid ka ise et ajavõtu süsteemi on talve jooksul palju täiendatud. Nüüd on olemas lisaks varasemale
et-le ka 60 feedi ja lõppkiiruse andmed, samuti stage süsteem. Kuna kasutasime uusi andureid võistlusolukorras põhimõtteliselt esimest korda, siis
väikseid probleeme oli ja me tegime sellest omad järeldused. Kui rääkida aga ajavõtusüsteemi täpsusest, siis testisime seda eelmisel päeval Speedest
Nightrace nimelisele üritusel ja täpsus oli 0,00x. Kuna süsteemi niimoodi testides pole võimalik andureid teiste anduritega täpselt samale joonele
paigutada, siis olid väikesed vahed lubatud aga me ei uskunud, et need vahed nii olematud on
Mis TT juttu klasside kohta puudutab, siis Xan-i osa oli muidugi õige aga 3.0TDI vähemalt aegade järgi sobib täiesti kenasti sinna klassi. Kiireim
sama klassis sõitnud bensukas oli 0,9 sekundit kiirem, iseasi kui 3.0TDI muidugi manuaal oleks. Sügiseks on plaanis klassid üle vaadata ja vajadusel
teha täiendusi.
Tulemustega täna enam tegeleda ei jõua aga homme õhtul panen need siia üles.
Tsitaat: |
Lõpuks tuli võit koju
Õnnitlused Iffile ja Laurile
Ja Tänud AC-le
Väga kõva üritus! Audi 200-d olid minu vaieldamatud lemmikud.
Üks random pilt üritusest.:
sain ka siis esimest korda ennast kohale
väga pro üritus oli, minu poolt siis ka mõned klõpsud
Paar klõpsu ka minupoolt(kliki pildil):
Ning see on siis meeldetuletuseks, kuidas kindlasti ei tohi käituda....
3,0 Tdi oli esindatud 3 tonni kaaluva Q7 näol.
Kaalusin kodus enne tulekut, et kas võtta A6 või A4 - uskuge või mitte, aga need autod on võrdsete dünaamiliste omadustega - arvates, et
kaasvõistlejate suhtes ei oleks aus tulla A6-ga, tulin A4-ga (mida ei tulnud kahetseda).
A6 on võimeline sõitma kõrget 14, A4 3,0 Tdi veel kiiremini.
171 Kw ja 450Nm teevad oma töö
Tsitaat: |
Väga viis üritus, korraldajatele suured tänud! Kohe hea on käia sellistel üritustel, kus kõik sujub ja miskeid mõtetuid probleeme ei tekitata. Enda aeg tuli suure üllatusena, kuna suurt midagi ju teinud pole. Stock tehnika, näpitud aju ja 13,3.. võib rahule jääda küll. Sügiseks aga mõtted vaikselt juba liiguvad
Väga õige jutt,alati ei õnnestund isegi Summil F-1-es kõik 100%.Ise olen väga rahul,käisin esimest korda AC üritusel,rahvas väga sõbralik ja üritus hästi korraltatud.
Üritus oli hästi organiseeritud ja sujus hästi.
Suurkiitus korraldajatele ja Ac rahvale.
Enda sõidud läksid aia taha. Kord jamas tehnika, kord vedas tihend rooli ja istme vahel alt. Aga pole hullu, elu läheb edasi.
Suur tänu jõuvankrile ilma kelleta poleks ma nii kaugele jõudnud
ahjaa, ja mis veel meelde tuli, päeva parim 60ft oli lorrapil (1,6)
joostes !!!
staffi liikmena ma arvan et mul ei ole küll viisakas järgnevat nüüd öelda, aga kuna täpsireissijad juba said sarjata, siis ei saa ma ka järgmist
kodanikku tsiteerimata jätta:
Tsitaat: |
üritus nagu ac'le kohane, super-luks! see 3,0 tdi võiks C klassi limselt kõige paremini sobida, olen näinud seda mootorit a6'e peal liikumas ja
masin liigub ikka üllatavalt hästi.
tänud staffile meelidiva ürituse eest.
osalejad ja vaatajad võiksid siiski viisakusest veidikenegi ajalisa oma marutihedast ajakavast leida, et ka autasustamist vaadata ja võitjatele
aplodeerida. iga aasta on sinna jäänud miskipärast sama pisike seltskond ja siis võitjad. mage värk.
Järjekordne lahe nädalavahetus!
Sai siis ka natukese ajalugu tehtud - esimene audi jeep rajal - nii nagu mulle nimeks pandi "villisemees"
Arvestades Q7 massi mis on üle 3 tonni siis liigub ta ikka väga normaalselt - kõik kolm aega mis sõidetud said olid 16,0
Stardis on väänet korralikult tunda aga lõpupoole annab ikka kiirust koguda.
Üritusega võib täitsa rahule jääda - ja muidugi tänud inimestele kes sellisest asjast ikka huvitatud on ja ilma Teieta ei oleks ka selliseid üritusi.
Suured tänud korraldajatele, väga hea üritus oli Ja muidugi oli tore näha
niipalju kiireid Audisid. Enda tulemusega rohkem kui rahul, vaatamata sellele, et auhinnalisele kohale ei jõudnud. Sügisel sõidetud aeg sai ületatud
rohkem kui 0.4 sekundiga.
Mõned pildid ka.
Jääme siis järgmist üritust ootama
Tsitaat: |
Jälle üks tore AC üritus selja taga ja tundub, et läks igati korda.
Rahvas, nagu alati, super ja rajalgi võis näha täitsa tigedaid pille.
Seekord olime väljas radikaalselt uuenenud ajavõtusüsteemiga, mida sai eelneval päeval Speedesti raames lõunanaabrite poolt üles pandud Race America
süsteemi kõrval parempoolsel rajal võrreldud:
Meilegi üllatuseks olid nii ajad kui ka kiirus niivõrd sarnased, et erinevused tekkisid kaugel pärast komakohta. Seegi võis tuleneda nii sellest, et
andurid polnud ju täpselt samal liinil kui ka sellest, et ega see teinegi süsteem tegelikult taadeldud pole. Garaazis tina ja jootevedeliku aurude all
veedetud õhtud on igal juhul asja ette läinud.
Mõned kalad küll finishis esinesid, kuid suure tõenäosusega saime lõpupoole ka nendele juba jälile ning kui veab, võiks järgmine üritus kulgeda juba
ilma süsteemi vahepeal torkimata.
Klassidesse jagamine oleks tükk maad lihtsam, kui Audi lõpetaks juba ükskord selle krdi mootorite arendamise ja ei tooks turule ebareaalselt kiireid
trakatseid. Eks mõtleme veel asjad läbi. Samas ei saa ju igale mootorile
ja kerele ka omaette klassi teha, mingi kompromiss tuleb ikka leida. Klasse juurde tegema ei tahaks hakata, võimalik, et mängime mõned veidi ringi.
Xan oli tegelikult tõesti vales klassis, regamise ajal eeldasime ilmselt, et ta on õppust võtnud ega kuku jälle kolbidele totaalset
naerugaasiteraapiat tegema. Samas usun, et ta on oma võidu siiski ausalt
ära teeninud.
Sebimise kõrvalt pilte teha väga ei jõudnud, paar tk siiski, sealhulgas parim 60 ft
Tänud teile, kes te kohale tulite ja päeva meeldejäävaks tegite!
Südamerahuga ja vähimagi sarkasmita võib öelda - TEHTUD!
Tsitaat: |
Väike nope seal olnud masinatest, kuna sõitvate masinate pildistamine käib
ikka ülejõu.
Üritus oli väga viis. Asi sujus ning lõpuks läks ka ilm ilusaks. Ainuke negatiivne asi, kui egoistlik olla, oli see, et sai jälle "mikromootorite"
klassis napilt teiseks jäädud. Äkki kolmanda korraga joppab.
Seniks tänud korraldajatele ja ootan järgmist üritust.
et siis ei saagi aru miks seda tulekustuti seal kasutati?
kahetsen et ise kohale ei jõudnud
Aga kommentaare jälgide saab AC TEAM ile kõva suulise kiituse teha
Mina olen igatahes korraldamisega rahul, pizzale võiks teinekord suurema grupitellimuse teha(nälg tuli peale). Tänan ka TT-d ja tema "clutch release happy-t "jalga, mis võimaldas mul C-klassi aeglaseima masinaga teiseks tulla.
Tsitaat: |
Loomulikult on see tulekustuti. CO kustuti, millega intercoolerit jahutatakse. "Originaalis" on ta ikka tule kustutamiseks.
Aitäh korraldajatele ja ajavõtusüsteemi ehitajatele. Hea pühapäev oli.
Oeh jälle on asi minus ja mu autos, igakord kui kuskil käin võistlemas siis järelkajas hakatakse laimama ja mölisema.
13.3 aeg ilma õhukulumõõdiku ja softita on päris hea aeg või mis? Enamus kooleks stardis ära ja jääkski sinna.
4 ööd olin järjest oli garaa˛is, selle ajaga vahetasin 3 kasti ja siduri ja kahjuks ei saanud korralikult sidurit tööle hämmastav viga on jällegi
Kui 402m peal hetkel auto ei liigu siis 1miili peal tuleb kindlasti hea tulemus.
Suured Tänus Korraldajatele väga super lahe üritus oli, ja muideks see prügi ei ole meie oma kohe kindlasti mitte...
Aega läks aga asja sai, ajad leiab SIIT.
Olgu juurde lisatud, et parima RT juures on nii ajasõitude kui ka eliminaatori ajad, eriauhind aga anti välja eliminaatoris saavutatud parima RT
järgi. Eriliselt suure (9999) lõppkiirusega aegu ei tasu tõena võtta aga lõppseisu nad ei mõjutanud.
A - KLASS
1. Janxs
2. Maxic
3. Uss
B - KLASS
1. Ur666
2. Q78
3. Kristo80
C - KLASS
1. Xan
2. Aixx
3. TT
D - KLASS
1. Ivo196
2. Mari
3. A4TQ
E - KLASS
1. Wirx
2. Mustikas50
3. Telekapult
Kiireim naine: Mari - 13,327 (RT - 0,220) eliminaatoris ja 13,035 (ilma RT-ta) ajasõitudes.
Parim reaktsioon eliminaatoris, Jan - 0,004
Tsitaat: |
pärnakate 200 on väga tublid - kiired ja ilusad.
oliveril ajad muidugi alla lootuste, kuid siiski kiireim lõppkiirus Audide seas ja arvestades sõitude käike (stardid ei õnnestunud ja 250-300m peal
surve all lõdvikud maas) ei olnudki kõik nii masendav. Kõrvaltvaatajana nägin kuidas Oliver oli selgelt üliärev ja soovis väga, head märki maha saada,
seekord ei õnnestunud, pole hullu.
Miskipärast kukub Oliveri autol rõhk stardis väga maha ja sellise õhufiltriga ei ole võimalik rallit sõita
Tsitaat: |
Oliveri lõppkiirus eeldaks 11,8-12,0 aega, mis omakorda tähendaks ca 300+ kw olemasolu kaane all.
Ivo 12,5 aeg 1800kg kaaluva autoga on kõva tulemus, Bizige peaks sõitmist harjutama, see S2 oli minu mäletamist mööda 260või270kw, mis peaks tagama
tulemuse ca 12,8-12,9
Suun, kutsu ilkujad kiirendama kiiruselt 200-300 km/h ja usu mind, sul ei ole kuigi palju sõpru.
Keep going
Üritus oli tore nagu ikka ja alati kõik üritused audiclubis.
Ilmaga ka vedas.
Aitähh toreda päeva eest.
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Tsitaat: |
Arne Valge ei ole terve inimene ma ütlen 12.41 ja seda ainult chipitud RS4ga. Väga Muhe.
Samamoodi Xan 13.24 sõidab see auto veel alla 13 ja seda see aasta.
Ise viibisin üritusel suhteliselt vähe kuna lihtsalt Speedest oli minust enamuse energia välja imenud, aga ootaks aegasid ,et kas sai Oliver lõpuks
sõitma ennast või mitte. Minu nähtud 13.3 ei ole selle auto aeg
Ajad on ju ammu üleval...
Oli meeldiv pühapäev, sai jällegist mõned nimed ja näod kokku viidud mis minu sõite puudutab, siis nagu tarts ütles, olid ootused suured..kui läks nii nagu läks..aga püssi põõsasse ei viska veel niipea igatahes..jään huviga ootama sügisest ac üritust. Suured tänud ka kaasklubilistele, kes peale abipalvet läbi mikri, tulid krokodille tooma, aitäh raxile kes aitas neid pagana torusid painutada ...see näitab et meil on üks lahe klubi
Tsitaat: |
Herr Valge RS4-st siis:
masin täitsa stokk, nii stokk kui saab ( väljalase, filter jms ), ainuke, mis oli, oli SKN 323KW kivi
Seega, siis sama soft, mis minu kunagise RS4-ja ajus pesitses ( koopia ).
Peeteri RS4: SKN 323KW soft, väljalaskest eemaldatud alumised suured katid ning eelviimane pütt, sportfilter, forge by-passid.
Mis siit järeldada? Puhas "tihendi" eksimus, ka Peetril ei pidanud sidur, ei pidanud korralikke starte, starti see alla 13 sek aeg läks,
paraku.
Mäletamistmööda jäi minu rekordiks RS4-ga:
12.71 sek
180.69km/h
reaktsioon: 0.130sek
Jällegi SKN 323KW soft, K&N filter, metall by-passid, Quattro GmbH väljalase, ei saanud mina kunagi KORRALIKULT ( õigeaegselt ) seda va 2-st käiku
sisse.
MTM stage1 ( 309 KW ) ei ole paljustki seda, mis SKN 323KW, seda on proovinud võrrelda MTM ( 309 KW-ga ) mitu RS4-ja omanikku Eestist.
Tsitaat: |
Kuna me olime sunnitud viima stardi eelmisel päeval toimunud Speedesti kola pärast edasi, siis sellest ka paljude paremad ajad. Väidetavalt on tavarehviga seal puhtal betoonil haarduvus parem kui kummisegusel.
Minu esimene üritus AC ja muud küll midagi ei oska öelda kui kiidusõnu!
Olin siis esimest korda ka ise kiirendamas ja noh ega midagi suurt oodata ei olnudki kuna ainukene kas oli AT kastiga oma klassis ja kindlasti sinna
mull need sekundid läksidki.
Muidugi ei saa mainimatta jätta Pärnu meeste 200 si vaieldamattud lemmikud.
Loodan et Oliver ja Suun saavad järgmiseks kiirenduseks oma autod ka korralikult jooksma.
Muidugi ka suured suured kummardused ürituse korraldajatele, minu arust oli kõik väga hästi tehtud. TÄNUD TEILE!!!
Ja ega nüüd muud üle jää kui oodata järgmistt üritust.
Tsitaat: |
Juba sügisene kiirendus oli väga ok... kuid nüüd tehti veel SUUR samm edasi!... tänud korraldajatele!... TUBLID OLETE!...
Endal jällegi kiiruselt kolmas auto omas klassis... kuid seekord tuli teine koht... ja mis siin ikka varjata... jällegi tuli kaotus 2,3 liitriselt 20 klapiliselt... peab vist kusagilt need 0,5 sekundit leidma... õnneks sügiseni veel aega...
Tsitaat: |
paar huvitavat pilti veel:
vägev oli jah. ja kokkuvõttes läks täpselt nii nagu ma arvasin. aga tähtis polegi võit vaid osavõtt
Tsitaat: |
Panen siis teistele vaatamiseks ühe video - minu S4vs911
Video
Tegemist siis ajasõiduga ja kodanik 911 roolis jäi natuke stardis magama aga minu 60ft 1,836 vs tema
1,922 on ikkagi väike võit