Foorumi logo

AC Drag 2007 Kevad - järelkaja
villu157 - 13.05.07 18:29

Ootaks nüüd huviga pilte ja tulemusi juba siia. Kahjuks omal ei olnud võimalik üritusest osa võtta.:(


edit by MaQQu: lisan lingi tulemustega esimesse postitusse, et ei peaks sellest pikast teemast neid otsima : LINK


syo - 13.05.07 19:05

Igati 5 pluss üritus oli kuigi jah ise ei sõitnud teatud põhjustel aga ilm oli ka lõpuks supper ja sai palju uusi tuttavaid ja ka vanu tuttavaid oli hea näha! Nii mõnigi mees üllatas oma aegadega silmas pean lurit ja ivot istu viis :d ja loodan et ka Absoluti koer väga suurt pohmelust ei pea. Edu ka neile kes pidid katkestama ja sügisel jälle. Loodan ka sügisel sõitta kuigi jah plaane ei tohi ju teha.

Muidu oli täitsa ok!


john - 13.05.07 19:07

5+ korraldajatele :cool:
Nagu ikka Oliveri sinilind ei tõusnud lendu :( aga selle eest tegid 200-d siga vingeid sõite.
Eliminatoriks ja finaaliks oli päike väljas ja üritusega siga rahul :cool:
Siin on minu poolsed pildid :cool:

http://www.urquattro.planet.ee/ACDrag/IMG_1236.jpg


Hiljem lisan ka videod "sinilinnu lennust" ja "200 vs 200" :cool::cool:

PS! :D:D:D Kes mikkrisse rõhatses???:D:D:D


vvv - 13.05.07 19:21

ma kohe mitte ei saa olla vaikki ja mitte kommenteerida "paljuklapilisi nuhtluseid" väga mage
siin mõne venna "320 kw oli näha" kuidas üldse ei ole asi nii nagu peaks.

ühesõnaga tahtsin öelda, et väga kõvad jutuvennad olete olnud terve talve.

No hard feelings,

Sisuliselt oli täna kindlasti palju isiklikke rekordeid nagu ka xan-i white beast, mis sõitis uskumatud 13,2..
selle üle oli tõeliselt hea meel


TT - 13.05.07 19:23

Müts maha ja sügav kummardus korraldajate ees 5 palli süsteemis annaksin tänasele üritusele hinde 6.
Kahju on enda punasest tulest elliminaatoris.
Korraldajatele järgmiseks korraks natuke mõtlemist:
B klass 3,0 Tdi 171Kw on natuke ebavõrdne vastane teistele
C klass 4,2 + nitro ei ole vabalthingav (mujal loetakse ka keemilist ülelaadimist võrdeks turboga) ei ole võrdne vastane vabalthingavatele ja "väikestele" turbokatele (võrrelge 1. ja 2. koha aegade vahet, mis oli peaaegu 3 sekundit !!!).
See võibolla ka seletab 1,8T ja 10V T omanike olematu huvi AC Dragi vastu.


Kaits - 13.05.07 19:36

Kena üritus.

http://img131.imageshack.us/img131/9250/acdrag200720020vvikela5.jpg

... murdosa sekundit hiljem andis ülakanne alla...


Xan - 13.05.07 19:41

chill

200-d liikusid hästi, ilus oli vaadata, Kahju oli, et Jupitovi 5,2 liitrist kohal ei olnud, selle vastu oleks tahtnud sõita. Ja sügisel võin vabalt ka turbokatega konkureerida. See 13,246 ei ole veel koht, kuhu ma pidama kavatsen jääda :D


syo - 13.05.07 19:43

Karm pilt :d


laurz - 13.05.07 19:51

Tsitaat:
Algselt postitas: vvv
ma kohe mitte ei saa olla vaikki ja mitte kommenteerida "paljuklapilisi nuhtluseid" väga mage
siin mõne venna "320 kw oli näha" kuidas üldse ei ole asi nii nagu peaks.

ühesõnaga tahtsin öelda, et väga kõvad jutuvennad olete olnud terve talve.

No hard feelings,

Sisuliselt oli täna kindlasti palju isiklikke rekordeid nagu ka xan-i white beast, mis sõitis uskumatud 13,2..
selle üle oli tõeliselt hea meel
samad sõnad.Läksin ka seda 320KW-st vaatama.No jah :(


Kaits - 13.05.07 19:52

Tsitaat:
Algselt postitas: Xan
chill


http://img46.imageshack.us/img46/5613/xan2007iw9.jpg


eroz - 13.05.07 20:07

kahjuks ise ei jõudnud.pange pilte kõvasti
:o no krt,...selline tunne pilti vaadates et seal tonn telliseid pagassi aetud:)


kiireaudi - 13.05.07 20:09

Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Tsitaat:
Algselt postitas: vvv
ma kohe mitte ei saa olla vaikki ja mitte kommenteerida "paljuklapilisi nuhtluseid" väga mage
siin mõne venna "320 kw oli näha" kuidas üldse ei ole asi nii nagu peaks.

ühesõnaga tahtsin öelda, et väga kõvad jutuvennad olete olnud terve talve.

No hard feelings,

Sisuliselt oli täna kindlasti palju isiklikke rekordeid nagu ka xan-i white beast, mis sõitis uskumatud 13,2..
selle üle oli tõeliselt hea meel
samad sõnad.Läksin ka seda 320KW-st vaatama.No jah :(


Aga millised olid Teie tänased tulemused ???

Proovige ise kõigepealt midagi teha ja sõita, siis haukuge.


axm - 13.05.07 20:11

Olin kohal kõrvalseisjana, ilm oli algus külm, lõpus juba kõvasti parem. Korraldusele küll midagi ette ei heida, paras hulk autosid ja piisavalt igasse klassi. Minu jaoks jätsid kõige sügavama mulje need kaks vanemat (200-ad) tumesinist sedaanikolli, mis fooritule süttides kõik oma jõu suunasid läbi kummiketta asfaldile ja kadusid aukartustäratavalt. :cool:


Fugitive - 13.05.07 20:16

Tsitaat:
Algselt postitas: john
5+ korraldajatele :cool:
Nagu ikka Oliveri sinilind ei tõusnud lendu :( aga selle eest tegid 200-d siga vingeid sõite.
Eliminatoriks ja finaaliks oli päike väljas ja üritusega siga rahul :cool:
Siin on minu poolsed pildid :cool:

http://www.urquattro.planet.ee/ACDrag/IMG_1236.jpg


Hiljem lisan ka videod "sinilinnu lennust" ja "200 vs 200" :cool::cool:

PS! :D:D:D Kes mikkrisse rõhatses???:D:D:D


minu fotokas :P


laurz - 13.05.07 20:17

Tsitaat:
Algselt postitas: axm
Olin kohal kõrvalseisjana, ilm oli algus külm, lõpus juba kõvasti parem. Korraldusele küll midagi ette ei heida, paras hulk autosid ja piisavalt igasse klassi. Minu jaoks jätsid kõige sügavama mulje need kaks vanemat (200-ad) tumesinist sedaanikolli, mis fooritule süttides kõik oma jõu suunasid läbi kummiketta asfaldile ja kadusid aukartustäratavalt. :cool:
vot need vennad on vaeva näind.Respect;)


tarmo - 13.05.07 20:34

mõni kaader siis ka minu objektiivist

ja pärast asju kokku korjates tegi meele mõrudaks üks asi:
kui sügisel peaks mõni "täpsireissija" kohale tulema, siis saab tema koristada kogu platsi !!!!
LASTEAED !!!
erikuradiläbu oli maas teie parkimiskohtade juures...ja kes koristama peab?
mis me need mustad kilekotid oma lõbuks sinna aia peale riputasime?


antsu - 13.05.07 20:35

Tsitaat:
Algselt postitas: laurz
Tsitaat:
Algselt postitas: axm
Olin kohal kõrvalseisjana, ilm oli algus külm, lõpus juba kõvasti parem. Korraldusele küll midagi ette ei heida, paras hulk autosid ja piisavalt igasse klassi. Minu jaoks jätsid kõige sügavama mulje need kaks vanemat (200-ad) tumesinist sedaanikolli, mis fooritule süttides kõik oma jõu suunasid läbi kummiketta asfaldile ja kadusid aukartustäratavalt. :cool:
vot need vennad on vaeva näind.Respect;)


Ojaa.. on küll. Üks neist sinistest on olnud minuoma (13,3 sõitnud auto) ja see on teinud suhteliselt väikeste muutustega päris kõva aja (võrreldes seda kuidas IFF on oma autot ehitanud). 200 meestele ämbriga retsepti.


Jaks - 13.05.07 20:58

Tsitaat:
Algselt postitas: Kaits
Kena üritus.

http://img131.imageshack.us/img131/9250/acdrag200720020vvikela5.jpg

... murdosa sekundit hiljem andis ülakanne alla...

Jah mis teha ei olnud minu päev:mad: Hetkel on auto treilaltki maha aetud ja seega ilusti kodus tagasi.
Täpselt ei tea veel mis laiali on kuid väike proovimine kodus näitas seda, et 1 käik täitsa tühjus 2-ne nagu midagi oleks aga jah 3-daga ei taha kohe kuidgi kohalt liikuma minna.
Seega siis andis käimar alla nendele pisikestele hobustele mootoris:P
Kuid pole hullu sügisel sõidame jälle :D


rax21 - 13.05.07 21:05

Väga suur kiitus korraldajatele toreda päeva eest :)


puster - 13.05.07 21:11

http://kristjan.planet.ee/tarmo1.jpg
Panin ka siis mõned pildid üles.

Järjekordselt AC poolt väga tore üritus. Loodan, et on võimalus ka järgmistel kohal olla.


miilits - 13.05.07 21:34

väga vinge üritus :) 2 thumbs up!


Fugitive - 13.05.07 21:44

mõned pildid minu poolt kah.
esimesed on küll kehva kvaliteediga kuna unustasin ISO väiksemaks keerata :(
http://www.zone.ee/fugitive56/


john - 13.05.07 22:01

Oliveri RS2 sõidud :cool:
RS2 vs S2 ->http://www.youtube.com/watch?v=_kSD_AS_hdY
RS2 vs S4 -> http://www.youtube.com/watch?v=NPuNcPIImaw
RS2 vs B4 -> http://www.youtube.com/watch?v=fIR_2taL1yg
RS2 vs RS4 -> http://www.youtube.com/watch?v=WrjUDGcsDdM

Lemmik :cool:
200 vs 200 -> http://www.youtube.com/watch?v=IUFvtbad43M


indro - 13.05.07 22:14

Minu poolt SUUR kummardus kõigile neile kes korraldusega seotud oli, nimesi eraldi välja tooma ei hakka - teate ju isegi kes te kõik seal olite.

Osalejatele muidugi ka suured tänud aga ühtlasi paneks südamele seda, et registreerimise algus ja lõpp on paika pandud selleks, et see aeg ka kohal olla ja ennast ära registreerida. Sellisel üritusel on erinevad etapid ja ühe eriamine hakkab mõjutama ka kõige ülejäänu toimimist.

Kes on eelnevatel klubi kiirendusetel käinud, nägid ka ise et ajavõtu süsteemi on talve jooksul palju täiendatud. Nüüd on olemas lisaks varasemale et-le ka 60 feedi ja lõppkiiruse andmed, samuti stage süsteem. Kuna kasutasime uusi andureid võistlusolukorras põhimõtteliselt esimest korda, siis väikseid probleeme oli ja me tegime sellest omad järeldused. Kui rääkida aga ajavõtusüsteemi täpsusest, siis testisime seda eelmisel päeval Speedest Nightrace nimelisele üritusel ja täpsus oli 0,00x. Kuna süsteemi niimoodi testides pole võimalik andureid teiste anduritega täpselt samale joonele paigutada, siis olid väikesed vahed lubatud aga me ei uskunud, et need vahed nii olematud on :)

Mis TT juttu klasside kohta puudutab, siis Xan-i osa oli muidugi õige aga 3.0TDI vähemalt aegade järgi sobib täiesti kenasti sinna klassi. Kiireim sama klassis sõitnud bensukas oli 0,9 sekundit kiirem, iseasi kui 3.0TDI muidugi manuaal oleks. Sügiseks on plaanis klassid üle vaadata ja vajadusel teha täiendusi.

Tulemustega täna enam tegeleda ei jõua aga homme õhtul panen need siia üles.


Audi499 - 13.05.07 22:26

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo

ja pärast asju kokku korjates tegi meele mõrudaks üks asi:
kui sügisel peaks mõni "täpsireissija" kohale tulema, siis saab tema koristada kogu platsi !!!!
LASTEAED !!!
erikuradiläbu oli maas teie parkimiskohtade juures...ja kes koristama peab?
mis me need mustad kilekotid oma lõbuks sinna aia peale riputasime?


See prügihunnik mis sinna meie kohale maha jäi ei olnud ainult meist. Osaliselt oli seda sinna juba algselt kogutud. Võimalik et tuul ajas sealt ka midagi laiali. Seekord oli suht kiire tagasi ja ei saanud isegi mitte lõpuni olla aga kui teinekord rohkem aega siis võime ka kindlasti koristamisel aidata.
Praegusel juhul suur vabandus korraldajatele ja koristajatele:(


ellar - 13.05.07 22:29

Lõpuks tuli võit koju :D
Õnnitlused Iffile ja Laurile ;)
Ja Tänud AC-le :cool:


TanelJ - 13.05.07 22:48

Väga kõva üritus! Audi 200-d olid minu vaieldamatud lemmikud.

Üks random pilt üritusest.:
http://img341.imageshack.us/img341/951/acdrag1pv4.jpg

;)


jvc - 13.05.07 23:09

sain ka siis esimest korda ennast kohale:)
väga pro üritus oli, minu poolt siis ka mõned klõpsud


lorrap - 13.05.07 23:24

Paar klõpsu ka minupoolt(kliki pildil):
http://tarmo.astronet.ee/galerii/albums/audiclub/2007_05_13_kiirendus/IMG_6063.JPG

Ning see on siis meeldetuletuseks, kuidas kindlasti ei tohi käituda....

http://tarmo.astronet.ee/galerii/albums/audiclub/2007_05_13_kiirendus/IMG_6212.JPG


TT - 14.05.07 07:23

3,0 Tdi oli esindatud 3 tonni kaaluva Q7 näol.
Kaalusin kodus enne tulekut, et kas võtta A6 või A4 - uskuge või mitte, aga need autod on võrdsete dünaamiliste omadustega - arvates, et kaasvõistlejate suhtes ei oleks aus tulla A6-ga, tulin A4-ga (mida ei tulnud kahetseda).
A6 on võimeline sõitma kõrget 14, A4 3,0 Tdi veel kiiremini.
171 Kw ja 450Nm teevad oma töö;)


lukas - 14.05.07 07:32

Tsitaat:
Algselt postitas: vvv
ma kohe mitte ei saa olla vaikki ja mitte kommenteerida "paljuklapilisi nuhtluseid" väga mage
siin mõne venna "320 kw oli näha" kuidas üldse ei ole asi nii nagu peaks.

ühesõnaga tahtsin öelda, et väga kõvad jutuvennad olete olnud terve talve.

No hard feelings,


Loodan väga, et kuulud ise nende hulka kellel kõik alati 100% õnnestub. Tegemist on tehnikaspordiga ja alati ei lähe nii nagu tahad. Kord õnnestub-kord mitte.

Su jutt kõlab umbes nii, et läksin Veerpalut vaatama ja näe ei võitnudki järelikult pole jõudu või ei oska suusatada.

Üldiselt oleks mul väga piinlik Sinu asemel.

Üritus ise oli väga kena. Rahvas oli sõbralik, suhteliselt kaine (endast ei räägi) ning ilm ka suurepärane. Sügisel üritan ise ka sõita kuigi tean juba täna, et üle 3 sõidu ei tule :)


Lauri_T - 14.05.07 07:40

Väga viis üritus, korraldajatele suured tänud! Kohe hea on käia sellistel üritustel, kus kõik sujub ja miskeid mõtetuid probleeme ei tekitata. Enda aeg tuli suure üllatusena, kuna suurt midagi ju teinud pole. Stock tehnika, näpitud aju ja 13,3.. võib rahule jääda küll. Sügiseks aga mõtted vaikselt juba liiguvad :)


janxs - 14.05.07 07:49

Väga õige jutt,alati ei õnnestund isegi Summil F-1-es kõik 100%.Ise olen väga rahul,käisin esimest korda AC üritusel,rahvas väga sõbralik ja üritus hästi korraltatud.;)


A4TQ - 14.05.07 09:02

Üritus oli hästi organiseeritud ja sujus hästi.
Suurkiitus korraldajatele ja Ac rahvale.
Enda sõidud läksid aia taha. Kord jamas tehnika, kord vedas tihend rooli ja istme vahel alt. Aga pole hullu, elu läheb edasi.;)
Suur tänu jõuvankrile ilma kelleta poleks ma nii kaugele jõudnud


tarmo - 14.05.07 09:06

ahjaa, ja mis veel meelde tuli, päeva parim 60ft oli lorrapil (1,6)
joostes !!! :D

staffi liikmena ma arvan et mul ei ole küll viisakas järgnevat nüüd öelda, aga kuna täpsireissijad juba said sarjata, siis ei saa ma ka järgmist kodanikku tsiteerimata jätta:

Tsitaat:
Algselt postitas: vvv
ma kohe mitte ei saa olla vaikki ja mitte kommenteerida "paljuklapilisi nuhtluseid" väga mage
siin mõne venna "320 kw oli näha" kuidas üldse ei ole asi nii nagu peaks.

ühesõnaga tahtsin öelda, et väga kõvad jutuvennad olete olnud terve talve.


a kus sinu überthjüüning coupe on?
või sigaheas korras s6+ mis oli su "lapsepõlveunistus" ja igaveseks sinu auto?
mis ma öelda tahan sellega, et sa ise oled lihtsalt samasugune või veel suurem jutumees.
leia oliveri rs2-lt see anomaalia üles, miks auto ei liigu nii nagu peaks ja ma arvan et oliver teeb sulle suuremas koguses õlut välja.
sama ka suuni s4 kohta, pidevad kalad kummitavad neid autosid ja ei saa lihtsalt liikuma neid.
selle asemel et neid jutupaunikuteks nimetada, tee ise midagi ära või hakka poistele sponsoriks, et need autod ükskord korralikult ja vastupidavalt liikuma saaks.
ahjaa, ja niipalju kui ma tean, siis mainitud autod on igapäevakasutuses.


Eero - 14.05.07 09:22

üritus nagu ac'le kohane, super-luks! see 3,0 tdi võiks C klassi limselt kõige paremini sobida, olen näinud seda mootorit a6'e peal liikumas ja masin liigub ikka üllatavalt hästi.

tänud staffile meelidiva ürituse eest.

osalejad ja vaatajad võiksid siiski viisakusest veidikenegi ajalisa oma marutihedast ajakavast leida, et ka autasustamist vaadata ja võitjatele aplodeerida. iga aasta on sinna jäänud miskipärast sama pisike seltskond ja siis võitjad. mage värk.


AudiTeam - 14.05.07 09:34

Järjekordne lahe nädalavahetus!

Sai siis ka natukese ajalugu tehtud - esimene audi jeep rajal - nii nagu mulle nimeks pandi "villisemees"

Arvestades Q7 massi mis on üle 3 tonni siis liigub ta ikka väga normaalselt - kõik kolm aega mis sõidetud said olid 16,0
Stardis on väänet korralikult tunda aga lõpupoole annab ikka kiirust koguda.



Üritusega võib täitsa rahule jääda - ja muidugi tänud inimestele kes sellisest asjast ikka huvitatud on ja ilma Teieta ei oleks ka selliseid üritusi.


audiboy - 14.05.07 10:21

Suured tänud korraldajatele, väga hea üritus oli :) Ja muidugi oli tore näha niipalju kiireid Audisid. Enda tulemusega rohkem kui rahul, vaatamata sellele, et auhinnalisele kohale ei jõudnud. Sügisel sõidetud aeg sai ületatud rohkem kui 0.4 sekundiga.

Mõned pildid ka.

Jääme siis järgmist üritust ootama :)


vvv - 14.05.07 11:05

Tsitaat:
Algselt postitas: lukas
Tsitaat:
Algselt postitas: vvv
ma kohe mitte ei saa olla vaikki ja mitte kommenteerida "paljuklapilisi nuhtluseid" väga mage
siin mõne venna "320 kw oli näha" kuidas üldse ei ole asi nii nagu peaks.

ühesõnaga tahtsin öelda, et väga kõvad jutuvennad olete olnud terve talve.

No hard feelings,


Loodan väga, et kuulud ise nende hulka kellel kõik alati 100% õnnestub. Tegemist on tehnikaspordiga ja alati ei lähe nii nagu tahad. Kord õnnestub-kord mitte.

Su jutt kõlab umbes nii, et läksin Veerpalut vaatama ja näe ei võitnudki järelikult pole jõudu või ei oska suusatada.

Üldiselt oleks mul väga piinlik Sinu asemel.

Üritus ise oli väga kena. Rahvas oli sõbralik, suhteliselt kaine (endast ei räägi) ning ilm ka suurepärane. Sügisel üritan ise ka sõita kuigi tean juba täna, et üle 3 sõidu ei tule :)



mul on väga kahju, et sa mu tekstist aru ei saanud
häbene ise ...


Black - 14.05.07 12:20

Jälle üks tore AC üritus selja taga ja tundub, et läks igati korda. :) Rahvas, nagu alati, super ja rajalgi võis näha täitsa tigedaid pille.

Seekord olime väljas radikaalselt uuenenud ajavõtusüsteemiga, mida sai eelneval päeval Speedesti raames lõunanaabrite poolt üles pandud Race America süsteemi kõrval parempoolsel rajal võrreldud:

http://pildid.audiclub.ee/black/acts/IMG_1897s.jpg http://pildid.audiclub.ee/black/acts/IMG_1898s.jpg http://pildid.audiclub.ee/black/acts/IMG_1899s.jpg http://pildid.audiclub.ee/black/acts/IMG_1900s.jpg http://pildid.audiclub.ee/black/acts/IMG_1901s.jpg

Meilegi üllatuseks olid nii ajad kui ka kiirus niivõrd sarnased, et erinevused tekkisid kaugel pärast komakohta. Seegi võis tuleneda nii sellest, et andurid polnud ju täpselt samal liinil kui ka sellest, et ega see teinegi süsteem tegelikult taadeldud pole. Garaazis tina ja jootevedeliku aurude all veedetud õhtud on igal juhul asja ette läinud.

Mõned kalad küll finishis esinesid, kuid suure tõenäosusega saime lõpupoole ka nendele juba jälile ning kui veab, võiks järgmine üritus kulgeda juba ilma süsteemi vahepeal torkimata.

Klassidesse jagamine oleks tükk maad lihtsam, kui Audi lõpetaks juba ükskord selle krdi mootorite arendamise ja ei tooks turule ebareaalselt kiireid trakatseid. :P Eks mõtleme veel asjad läbi. Samas ei saa ju igale mootorile ja kerele ka omaette klassi teha, mingi kompromiss tuleb ikka leida. Klasse juurde tegema ei tahaks hakata, võimalik, et mängime mõned veidi ringi.

Xan oli tegelikult tõesti vales klassis, regamise ajal eeldasime ilmselt, et ta on õppust võtnud ega kuku jälle kolbidele totaalset naerugaasiteraapiat tegema. :P Samas usun, et ta on oma võidu siiski ausalt ära teeninud.

Sebimise kõrvalt pilte teha väga ei jõudnud, paar tk siiski, sealhulgas parim 60 ft :P

http://pildid.audiclub.ee/yritused/2007_kiirendus_kevad/black/IMG_1927s.jpg http://pildid.audiclub.ee/yritused/2007_kiirendus_kevad/black/IMG_1932s.jpg http://pildid.audiclub.ee/yritused/2007_kiirendus_kevad/black/IMG_1925s.jpg

Tänud teile, kes te kohale tulite ja päeva meeldejäävaks tegite! :)

Südamerahuga ja vähimagi sarkasmita võib öelda - TEHTUD! :)


lukas - 14.05.07 12:51

Tsitaat:
Algselt postitas: vvv

mul on väga kahju, et sa mu tekstist aru ei saanud
häbene ise ...


et siis selgitad äkki kuidas oleks pidanud aru saama.

Pigem on kurb, et Suunil ja Oliveril autod korralikult ei liikunud. Ja minuteada pole ka põhjust kumbagi jutumeheks pidada.

Saan aru et oled xan´i auto tulihingeline fänn ja mis seal salata auto liikus väga hästi ja palju õnne talle. Millegipärst ma usun, et kergem on panna V8-le chip ja nitro kui saada korralikult liikuma ühe 2,2T softi ja tehnika kooslus. Käiguvahetused ja start on omaette teema.

Suunil on esimene hooaeg ja samas pole ka näinud teda kuskil ülbamas, et selle võistuluse võidab, niiet jäi Su tekstist arusaamatuks kes siis konkreetselt terve "väga kõva jutuvend " on olnud.

Rikud ilusa ürituse järelkaja ära.


maxic - 14.05.07 13:20

Väike nope seal olnud masinatest, kuna sõitvate masinate pildistamine käib ikka ülejõu.
Üritus oli väga viis. Asi sujus ning lõpuks läks ka ilm ilusaks. Ainuke negatiivne asi, kui egoistlik olla, oli see, et sai jälle "mikromootorite" klassis napilt teiseks jäädud. Äkki kolmanda korraga joppab. :P

Seniks tänud korraldajatele ja ootan järgmist üritust.


allud - 14.05.07 14:16

et siis ei saagi aru miks seda tulekustuti seal kasutati?



kahetsen et ise kohale ei jõudnud

Aga kommentaare jälgide saab AC TEAM ile kõva suulise kiituse teha:)


aixx - 14.05.07 14:16

Mina olen igatahes korraldamisega rahul, pizzale võiks teinekord suurema grupitellimuse teha(nälg tuli peale). Tänan ka TT-d ja tema "clutch release happy-t "jalga, mis võimaldas mul C-klassi aeglaseima masinaga teiseks tulla.


Lauri_T - 14.05.07 14:20

Tsitaat:
Algselt postitas: allud
et siis ei saagi aru miks seda tulekustuti seal kasutati?


See pole tulekustuti ja ei ole tegemist seal kustutamisega... pigem seal võre taga üks suur cooler, mida jahutati ;)


Taavi - 14.05.07 14:27

Loomulikult on see tulekustuti. CO kustuti, millega intercoolerit jahutatakse. "Originaalis" on ta ikka tule kustutamiseks.


rmm - 14.05.07 15:19

Aitäh korraldajatele ja ajavõtusüsteemi ehitajatele. Hea pühapäev oli.


Suun - 14.05.07 16:16

Oeh jälle on asi minus ja mu autos, igakord kui kuskil käin võistlemas siis järelkajas hakatakse laimama ja mölisema.
13.3 aeg ilma õhukulumõõdiku ja softita on päris hea aeg või mis? Enamus kooleks stardis ära ja jääkski sinna.
4 ööd olin järjest oli garaa˛is, selle ajaga vahetasin 3 kasti ja siduri ja kahjuks ei saanud korralikult sidurit tööle hämmastav viga on jällegi:(
Kui 402m peal hetkel auto ei liigu siis 1miili peal tuleb kindlasti hea tulemus.:P

Suured Tänus Korraldajatele väga super lahe üritus oli, ja muideks see prügi ei ole meie oma kohe kindlasti mitte...


indro - 14.05.07 16:29

Aega läks aga asja sai, ajad leiab SIIT.

Olgu juurde lisatud, et parima RT juures on nii ajasõitude kui ka eliminaatori ajad, eriauhind aga anti välja eliminaatoris saavutatud parima RT järgi. Eriliselt suure (9999) lõppkiirusega aegu ei tasu tõena võtta aga lõppseisu nad ei mõjutanud.

A - KLASS

1. Janxs
2. Maxic
3. Uss


B - KLASS

1. Ur666
2. Q78
3. Kristo80


C - KLASS

1. Xan
2. Aixx
3. TT


D - KLASS

1. Ivo196
2. Mari
3. A4TQ


E - KLASS

1. Wirx
2. Mustikas50
3. Telekapult

Kiireim naine: Mari - 13,327 (RT - 0,220) eliminaatoris ja 13,035 (ilma RT-ta) ajasõitudes.

Parim reaktsioon eliminaatoris, Jan - 0,004


Maku - 14.05.07 16:38

Tsitaat:
Algselt postitas: Suun
Oeh jälle on asi minus ja mu autos, igakord kui kuskil käin võistlemas siis järelkajas hakatakse laimama ja mölisema.

Ära võta isiklikult. Ütlen sulle sama, mida Oliverilegi - tuleb ka sinu aeg! Ära anna alla!


tarts - 14.05.07 16:55

pärnakate 200 on väga tublid - kiired ja ilusad.

oliveril ajad muidugi alla lootuste, kuid siiski kiireim lõppkiirus Audide seas ja arvestades sõitude käike (stardid ei õnnestunud ja 250-300m peal surve all lõdvikud maas) ei olnudki kõik nii masendav. Kõrvaltvaatajana nägin kuidas Oliver oli selgelt üliärev ja soovis väga, head märki maha saada, seekord ei õnnestunud, pole hullu.


TT - 14.05.07 19:49

Miskipärast kukub Oliveri autol rõhk stardis väga maha ja sellise õhufiltriga ei ole võimalik rallit sõita:D


Rain - 14.05.07 20:18

Tsitaat:
Algselt postitas: TT
Miskipärast kukub Oliveri autol rõhk stardis väga maha ja sellise õhufiltriga ei ole võimalik rallit sõita:D


Viimane sõit oli ju ilma õhufiltrita ja ka genekarihmata.


kiireaudi - 14.05.07 20:42

Oliveri lõppkiirus eeldaks 11,8-12,0 aega, mis omakorda tähendaks ca 300+ kw olemasolu kaane all.

Ivo 12,5 aeg 1800kg kaaluva autoga on kõva tulemus, Bizige peaks sõitmist harjutama, see S2 oli minu mäletamist mööda 260või270kw, mis peaks tagama tulemuse ca 12,8-12,9

Suun, kutsu ilkujad kiirendama kiiruselt 200-300 km/h ja usu mind, sul ei ole kuigi palju sõpru.

Keep going :D


Kikkike - 14.05.07 20:55

Üritus oli tore nagu ikka ja alati kõik üritused audiclubis.:)
Ilmaga ka vedas.
Aitähh toreda päeva eest.


Silwer - 14.05.07 21:25

Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudiIvo 12,5 aeg 1800kg


1800kg - mis seal nii palju kaalub? A200 20v jääb ikka 1500-1600kg vahele.


miilits - 14.05.07 21:26

Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudiIvo 12,5 aeg 1800kg


1800kg - mis seal nii palju kaalub? A200 20v jääb ikka 1500-1600kg vahele.

paks pe*se? :p


kps - 14.05.07 21:27

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
ahjaa, ja mis veel meelde tuli, päeva parim 60ft oli lorrapil (1,6) joostes !!! :D

Krt, ainult 1 jobujõud, aga milline pidamine ja vääne :o .... :D


tmac - 14.05.07 22:19

Arne Valge ei ole terve inimene ma ütlen 12.41 ja seda ainult chipitud RS4ga. Väga Muhe.

Samamoodi Xan 13.24 sõidab see auto veel alla 13 ja seda see aasta.

Ise viibisin üritusel suhteliselt vähe kuna lihtsalt Speedest oli minust enamuse energia välja imenud, aga ootaks aegasid ,et kas sai Oliver lõpuks sõitma ennast või mitte. Minu nähtud 13.3 ei ole selle auto aeg


Silwer - 14.05.07 22:22

Ajad on ju ammu üleval...


oliver - 14.05.07 23:42

Oli meeldiv pühapäev, sai jällegist mõned nimed ja näod kokku viidud :) mis minu sõite puudutab, siis nagu tarts ütles, olid ootused suured..kui läks nii nagu läks..aga püssi põõsasse ei viska veel niipea :) igatahes..jään huviga ootama sügisest ac üritust. Suured tänud ka kaasklubilistele, kes peale abipalvet läbi mikri, tulid krokodille tooma, aitäh raxile kes aitas neid pagana torusid painutada :P...see näitab et meil on üks lahe klubi :)


kiireaudi - 15.05.07 06:13

Tsitaat:
Algselt postitas: Silwer
Tsitaat:
Algselt postitas: kiireaudiIvo 12,5 aeg 1800kg


1800kg - mis seal nii palju kaalub? A200 20v jääb ikka 1500-1600kg vahele.


Mine ja kaalu mõni ära, siis räägime edasi ;)


jõuvanker - 15.05.07 06:54

Herr Valge RS4-st siis:
masin täitsa stokk, nii stokk kui saab ( väljalase, filter jms ), ainuke, mis oli, oli SKN 323KW kivi ;)
Seega, siis sama soft, mis minu kunagise RS4-ja ajus pesitses ( koopia ).
Peeteri RS4: SKN 323KW soft, väljalaskest eemaldatud alumised suured katid ning eelviimane pütt, sportfilter, forge by-passid.

Mis siit järeldada? Puhas "tihendi" eksimus, ka Peetril ei pidanud sidur, ei pidanud korralikke starte, starti see alla 13 sek aeg läks, paraku.

Mäletamistmööda jäi minu rekordiks RS4-ga:
12.71 sek
180.69km/h
reaktsioon: 0.130sek

Jällegi SKN 323KW soft, K&N filter, metall by-passid, Quattro GmbH väljalase, ei saanud mina kunagi KORRALIKULT ( õigeaegselt ) seda va 2-st käiku sisse.

MTM stage1 ( 309 KW ) ei ole paljustki seda, mis SKN 323KW, seda on proovinud võrrelda MTM ( 309 KW-ga ) mitu RS4-ja omanikku Eestist.


forsin - 15.05.07 13:46

Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Leia oliveri rs2-lt see anomaalia üles, miks auto ei liigu nii nagu peaks ja ma arvan et oliver teeb sulle suuremas koguses õlut välja.
Selle asemel et neid jutupaunikuteks nimetada, tee ise midagi ära, et need autod ükskord korralikult liikuma saaks.
Oliver võta minuga ühendust, pole su autot varem uurinud kuid haapsalus jäi silma kolm suurt viga üks nendest teeb mootori korralikult teravaks ja sinna võib jääda sek. või+ ja kolmas viga ei ole kõrvaldatav.peale põgusat telefoni kõne saad asjaga ise hakkama.


indro - 15.05.07 17:48

Kuna me olime sunnitud viima stardi eelmisel päeval toimunud Speedesti kola pärast edasi, siis sellest ka paljude paremad ajad. Väidetavalt on tavarehviga seal puhtal betoonil haarduvus parem kui kummisegusel.


arro - 16.05.07 12:57

Minu esimene üritus AC ja muud küll midagi ei oska öelda kui kiidusõnu! :D Olin siis esimest korda ka ise kiirendamas ja noh ega midagi suurt oodata ei olnudki kuna ainukene kas oli AT kastiga oma klassis ja kindlasti sinna mull need sekundid läksidki.
Muidugi ei saa mainimatta jätta Pärnu meeste 200 si vaieldamattud lemmikud.
Loodan et Oliver ja Suun saavad järgmiseks kiirenduseks oma autod ka korralikult jooksma.
Muidugi ka suured suured kummardused ürituse korraldajatele, minu arust oli kõik väga hästi tehtud. TÄNUD TEILE!!!:D
Ja ega nüüd muud üle jää kui oodata järgmistt üritust.;):D;)


Xan - 16.05.07 13:35

Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Kuna me olime sunnitud viima stardi eelmisel päeval toimunud Speedesti kola pärast edasi, siis sellest ka paljude paremad ajad. Väidetavalt on tavarehviga seal puhtal betoonil haarduvus parem kui kummisegusel.


On parem pidamine, minu puhul näiteks stabiilselt 0.2 seki paremad 60ft ajad. Üks asi millele veel tähelepanu juhiks on see, et tegelikult on EAL-is ürituse registreerimine väga lihtne ja täiesti tasuta. Sisuliselt on vaja ainult juhendit, raja plaani ja elementaarset ohutuse tagamist. Võiks ära teha täiesti, praegu on kehtiva litsentsiga sõitjatel võimalus registreerimata üritusel sõitmise tõttu litsentsist ilma jääda.


Q78 - 16.05.07 14:52

Juba sügisene kiirendus oli väga ok... kuid nüüd tehti veel SUUR samm edasi!... tänud korraldajatele!... TUBLID OLETE!:)...

Endal jällegi kiiruselt kolmas auto omas klassis... kuid seekord tuli teine koht:)... ja mis siin ikka varjata... jällegi tuli kaotus 2,3 liitriselt 20 klapiliselt:(... peab vist kusagilt need 0,5 sekundit leidma... õnneks sügiseni veel aega:P...


indro - 16.05.07 15:17

Tsitaat:
Algselt postitas: Xan
Üks asi millele veel tähelepanu juhiks on see, et tegelikult on EAL-is ürituse registreerimine väga lihtne ja täiesti tasuta. Sisuliselt on vaja ainult juhendit, raja plaani ja elementaarset ohutuse tagamist. Võiks ära teha täiesti, praegu on kehtiva litsentsiga sõitjatel võimalus registreerimata üritusel sõitmise tõttu litsentsist ilma jääda.

Oleks me teadnud, et see EAL-s ürituse registreerimine nii lihtne on ja sellest varem kui reedel teada saanud, siis oleks üritus ka registreeritud olnud. Sügisese ürituse registreerimine seal kindlasti ära, et poleks litsentsi omavatel inimestel sanktsioone karta.


miilits - 16.05.07 15:43

paar huvitavat pilti veel:

http://extranet.vet.agri.ee/miilits/hahehu/images/Untitled-1%20cafgfpy.jpg
http://extranet.vet.agri.ee/miilits/hahehu/images/Untitled-4%20agcopy.jpg
http://extranet.vet.agri.ee/miilits/hahehu/images/Untitled-4%20cogpy.jpg
http://extranet.vet.agri.ee/miilits/hahehu/images/Untitled-afaf1%20copy.jpg


RaidoB4 - 19.05.07 13:06

vägev oli jah. ja kokkuvõttes läks täpselt nii nagu ma arvasin. aga tähtis polegi võit vaid osavõtt :)


Xan - 19.05.07 16:50

Tsitaat:
Algselt postitas: indro
Tsitaat:
Algselt postitas: Xan
Üks asi millele veel tähelepanu juhiks on see, et tegelikult on EAL-is ürituse registreerimine väga lihtne ja täiesti tasuta. Sisuliselt on vaja ainult juhendit, raja plaani ja elementaarset ohutuse tagamist. Võiks ära teha täiesti, praegu on kehtiva litsentsiga sõitjatel võimalus registreerimata üritusel sõitmise tõttu litsentsist ilma jääda.

Oleks me teadnud, et see EAL-s ürituse registreerimine nii lihtne on ja sellest varem kui reedel teada saanud, siis oleks üritus ka registreeritud olnud. Sügisese ürituse registreerimine seal kindlasti ära, et poleks litsentsi omavatel inimestel sanktsioone karta.


Ma tegelikult Siimule helistasin ja ta soovitas sulle helistada. Aga ma sel hetkel olin ise EAL-is ja polnud sinu numbrit käepärast, ja pärast Speedesti ettevalmistuste käigus lipsas meelest, sorry :D

PS: Sellepärast ma nii täpselt teangi, et see regamine nii lihtne on, kuna EAL-i mees oli mul kõrval.


Oll - 14.06.07 19:16

Panen siis teistele vaatamiseks ühe video - minu S4vs911

Video

Tegemist siis ajasõiduga ja kodanik 911 roolis jäi natuke stardis magama aga minu 60ft 1,836 vs tema
1,922 on ikkagi väike võit :)